Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Energiaválság

2012.05.20. 04:04 Kadarka Jánoska

Energiakatasztrófa közeleg, az utolsó, elkerülhetetlen és végzetes. A fosszilis készletek kimerülése csak egy apró kellemetlenség lesz a végső összeomláshoz képest.

Római Klub, 1972

 

1960-ban figyeltek fel az észak-amerikai energetikusok arra, hogy az addig alkalmazott erőművi kapacitásszámítási és tervezési módszerek hibásak lehetnek, mert az új beruházások nem képesek annyi fogyasztót elektromos energiával ellátni, mint amire tervezték őket. Eleinte a hagyományos módon próbáltak magyarázatot találni az energiahiányra, a hálózati veszteség növekedése, esetleg nagyszámú illegális fogyasztó csatlakozása okozhatta a problémát. De minden mérés azt igazolta, hogy máshol van a baj, az elektromos rendszer léte a probléma gyökere.

A világszerte szabványként használt váltakozó áramú energetikai rendszerek ma is ugyanazon az elven működnek, ahogyan azt sok éve Nikola Tesla megalkotta. Generátorral – amit víz, szél, fosszilis energiahordozó hajt meg – elektromágneses mezőt gerjesztenek, ez a mező pedig az elektronokat mozgatva létrehozza a konduktív áramot. Az áramot egyetlen vezetéken, a fázison továbbítják a fogyasztási helyszínre, ahol a nulla vezetéket a fogyasztó másik végére kötve záródik az áramkör, és megindul az elektronok áramlása a fázistól a nulla felé. A nulla a Föld nulla potenciálja, ehhez képest gerjeszt a generátor mágneses mezőt, és ehhez a nulla potenciálhoz képest folyik az áram. Mindig a fázistól a Föld felé.

A ’60-as évek második felében ismerték fel a tudósok, hogy Földünk végtelennek gondolt elektronelnyelő képessége, a nulla potenciál mégsem végtelen. Az elektromos áram robbanásszerű elterjedése azt okozta, hogy a Föld – ami minden fázisból fogadta az elektronokat minden nulla vezeték végpontjaként – lassacskán töltődni kezdett. Ennek első jele volt az a kapacitás eltérés, amit az amerikai energetikusok vettek észre. Az a generátorteljesítmény, ami 1900-ban még meghajtotta az egységnyi áramfelvételű fogyasztót, a ’60-as évekre már nem volt elegendő ugyanazon fogyasztó működtetéséhez. A Föld elektronokkal való feltöltése miatt a nulla kezdett nem nulla lenni, azaz a változatlan feszültségkülönbség – és változatlan teljesítmény – eléréséhez növelni kellett a generátorok teljesítményét. Nem illegális fogyasztók vagy hálózati veszteség okozta az általános teljesítménycsökkenést, hanem a Föld feltöltése.

A Római Klub 1972-es jelentése már pontosan leírta a problémát és előrevetítette a jövőt is. A jövő kilátástalansága miatt a jelentés a legmagasabb biztonsági besorolással rendelkezik, nem hozzáférhető, még a létezését sem ismeri el senki.

Mi is a túltöltési válság lényege és hol tartunk most?

2007-re Földünk az eredeti nulla potenciáltól 3,4%-kal tért el (1965-ben az eltérés még csak 0,35% volt), és az elméleti nulla feszültségszint folyamatosan, egyre gyorsuló ütemben emelkedik. Kína és India iparosodása, a háztartások túlzsúfolása elektromos eszközökkel egyre több elektromos energiát igényelnek, amihez az energetikai ipar örömmel szolgáltatja az energiát. Gyorsuló töltési hurokba kerültünk, kilépési lehetőség nélkül.

Egy százalékos földtöltés 10%-os erőművi kapacitásvesztést okoz a rendszerben. Mára oda jutottunk, hogy minden harmadik erőmű csak arra szolgál, hogy a megemelkedett nulla potenciál ellenállásának legyűréséhez szükséges többletenergiát biztosítsa. Háromból egy, és az arány folyamatosan romlik.

Születtek ígéretes, vagy futurisztikus megoldások a túltöltés enyhítésére, ezek azonban csupán az eszkaláció idejét tolták/tolnák némileg ki. Az USA és Japán hatalmas vezetékrendszert telepített az óceánok alá, hogy a viszonylag alacsony töltéssel rendelkező érintetlen területek nulla potenciálját is ki tudják használni. A Földön belül ugyanis a töltés eloszlása nem egyenletes, évtizedekig is eltart a kiegyenlítés, így az óceánfenék egyelőre valóban „nullább”, mint a szárazföld. A Föld-Nap földelő kábel kiépítése pedig elméletileg néhány száz évvel kitolná a túltöltés bekövetkeztét, azonban technikailag kivitelezhetetlen.

’82-ben, az első ózonlyukkal kapcsolatos átfogó vizsgálat után derült ki, hogy a túltöltési válság nem csak az erőművi kapacitások erodálását okozza. A Föld túltöltése ugyanis azt jelenti, hogy a Földet körülvevő levegőburok elektronokat veszít, alultöltött lesz. Az elektronelvonás ionizációt okoz, aminek első jele az ózonmolekulák nagyarányú csökkenése volt. A nyolcas atomtömegű oxigén a legérzékenyebb gáz az elektronelvonásra, szerencsére csak az ózonmolekulák alakulnak normál oxigénmolekulákká és oxigénatommá, és tényleg nagy szerencsénkre mindez a sztratoszférában történik.

A Föld kb. 10%-os túltöltésénél azonban a hetes rendszámú nitrogén is instabillá válik és ionizálódik. Mivel a levegő csaknem 80%-a nitrogénből áll, a tömeges ionizáció az élet azonnali kipusztulásával fog járni, legkésőbb 2035 körül.

Dolgozatommal nem kívánok pánikot kelteni, sem széleskörű társadalmi vitát kezdeményezni a probléma megoldására, ugyanis a túltöltési válságnak megoldása nincsen, és a folyamat a jelenlegi töltési szint miatt visszafordíthatatlan. De tudnunk kell róla.

83 komment

Címkék: halál válság energia áram

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr534526606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.20. 08:45:03

...és gazdasági politikai is...
a rendszer összeomlása szükségszerű

de erről már írtam, világhírű blogomban

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.20. 08:49:09

@wmiki: Ha figyelmesen olvastál, láthattad, hogy ez egy negyven éves jóslat. Nem kunszt megjövendölni a lottószámokat sem, ha az ember nem közli a sorsolás időpontját...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.20. 09:09:37

:x

ha értenél a jóslatokhoz (vagy bármihez a világon), akkor tudnád, hogy azokat nem úgy adják meg, hogy GMT szerint év.hónap.nap. óra:perc:mp:századmásodperc, GPS koordináták, ahogy szent és tévedhetetlen tudomány a földrengéseket, vagy az időjárás előrejelzéseket adja, hanem csak megközelítőleg

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.20. 09:14:47

@wmiki: Ebben igazad van, de tanulnom nem szégyen. A legfrissebb hírek szerint mikor lesz vége a világnak? Csak, hogy elegendő konzervet és offlájn pornót tudjak elraktározni a nehéz időkre.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.20. 09:27:50

Azannya, eltűnt a posztom lényege. De nektek fel se tűnt, hogy hiányzik vagy 8 bekezdés.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.20. 09:33:04

@Kadarka Jánoska: Azt hittem, hogy csak nem vettem észre a két bekezdésben a titkos metaforákat.

A katasztrófa belengetése pedig csak egy aljas trükk részedről. Ha túltöltjük a Földet, elegendő lesz, ha kezedben egy dróttal elvezeted a Földből áradó fázist.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.20. 09:33:50

@ripők: valamivel később, mint amennyire előre a tévedhetetlen tudomány másodpercre pontosan adja meg a földmozgások, és az időjárás értékeit...
de nem sokkal...

@Kadarka Jánoska: senkinek nem hiányzott... :x az a sok betű...

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.20. 09:37:27

@ripők:

Elvezetni, de hova?

@wmiki:

Trollkodj otthon, mi itt világméretű problémákat bogozunk.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.20. 09:38:23

@Kadarka Jánoska: Én nem értek a villanyossághoz, de te írtad, hogy a nulla felé áramlik...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.20. 09:42:55

@Kadarka Jánoska: "Dolgozatommal nem kívánok pánikot kelteni, sem széleskörű társadalmi vitát kezdeményezni a probléma megoldására"

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.20. 12:52:27

És a Földbe töltött energiát nem lehetne valamilyen formában visszanyerni?! Vagy az már el van használva, mint pl. a fáradt olaj? Csak mert két legyet ütnénk egy csapásra!

szanalmas 2012.05.20. 13:32:56

Az volt a baj anyáddal is, hogy túltöltődött, azért lettél te ilyen gyagyás!

@"the dragon": te meg ne add a lovat ez alá a wmiki alteregó alá! Az áltudományos halandzsa csak a tuggyukkik malmára hajtja a vizet!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.20. 13:37:34

@szanalmas:

Szerintem logikus, amit írt. Elvégre az energia nem vész el, csak átalakul! Lehet, hogy pl. a fák is ezért nőnek gyorsabban, mint ötven-, száz évvel ezelőtt...

szanalmas 2012.05.20. 13:50:48

@"the dragon":

Látom, te potencionális MLM célpont lettél, mióta kispolgár lettél!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.20. 14:09:50

Pofonegyszerű a megoldás: az összekötegelt földkábeleket egy gigantikus galvanizáló üzembe kell vezetni (miután egyenáramosítottuk) és a keletkező fémeket meg Szörcsi piacra dobja. Egy kis körmönfontság és még jól is kijöhetünk a dologból!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.20. 15:19:00

@szanalmas:

Azt mivel magyarázod kispajtás, hogy 20 éve 220 V volt a standard, most meg 230? Nem változott semmi, ugyanaz a szabvány, de a túltöltés miatt emelni kellett a feszültséget.

@ripők:

Ehhez bányák is kellenének, amik mostanában merülnek ki. Nincs megoldás, világvége lesz.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.20. 15:20:24

@"the dragon":

A földbe töltött energiát csak rossz hatásfokkal lehetne visszanyerni. Többet kellene befektetni, mint amennyit kinyerhetnénk belőle sajnos.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.20. 15:53:47

@Kadarka Jánoska: Hatalmas elektronágyúkkal sem lehet kisugározni a világegyetembe a felhalmozódott tőtést? Vagy mondjuk mindenki az ég felé fordítaná a ColorStar televízióját.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.05.20. 16:10:48

@ripők: :c

jaj istenem, mennyire nem értesz a tudományhoz :(((((/s

ma már a legtöbb háztartásban LCD/Plazma TV van

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.20. 16:38:43

@wmiki: Ne légy már ilyen negatív! Pont elég a planétánknak a fentebb vázolt mizéria, nem kockáztathatjuk meg, hogy miattad kezdjen bomolni a nitrogén!

kiraaaaa 2012.05.20. 16:55:09

@Kadarka Jánoska: "Városalapító tényező a középkorban: bányaépítés!" -tessék hallgatni a jövő nemzedékére. építenek majd a fiatalok néhány energiát tartalmazó bányát és majd helyreáll a világbéke! Ne aggódj, tata!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.20. 17:00:52

Nem kell.
Viszont a szerzőnek mindenképp tudnia kell arról, hogy fájdalom, de még a világvégével való ijesztgetéssel sem fog tudni az ő öregedő, aszott farkára új nunusokat szerezni!

kiraaaaa 2012.05.20. 17:02:04

@LadyCarambole: erről jut eszembe, hogy a világvége hangulatban ki mit csinálna?

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.20. 17:17:01

@kiraaaaa:
Én most speciel fontos kutatási témán dolgozom!

szanalmas 2012.05.20. 19:37:53

@Kadarka Jánoska:

Aham, szóval ezért nincs már 86-os és 92-es benzin se, már mindent értek!

szanalmas 2012.05.20. 19:45:31

@LadyCarambole:

Szóval már összejöttél valami kiskurtafarkú osztrákkal megint, aztán kutatgatsz a bőrbugyijában!

kiraaaaa 2012.05.20. 19:52:20

@szanalmas: mert nem olvasod a szakirodalmat:)!

szanalmas 2012.05.20. 20:51:55

@LadyCarambole:

Naná, hogy nem!

@kiraaaaa:

Már miért olvasnék bármit is, hát olyan dolog nincs, amit ne tudnék!
Nő a feszültség a világban, majd kirobban valahol, ez mindig így van!

szanalmas 2012.05.20. 20:53:32

De legalább a ruszkik alázzák a tótokat, már ez is valami!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.20. 21:11:52

úgy tudom, hogy újabban már három vezeték van, a fázis, a nulla és a föld. Szóval felénk már rájöttek a probléma megoldására. Nem akarok túlzottan belemélyedni a tudományos magyarázatba, mert nem biztos, hogy értenétek. Dióhéjban annyi, hogy a fázisban lévő elektronok nem a földbe, hanem a nullába mennek. A nullába érkező elektronok kvázi megszorozzák a nullát, és ugye tudjuk, hogy a nullával való szorzás eredménye mindig nulla lesz. Ennek az állítólagos, ma már megoldott túltöltésnek viszont már létezik a pofonegyszerű megoldása. A túltöltött földből kinyerik az alkáliföldfémeket, amelyből előállítják a tömegesen használt alkáli elemeket.

Szóval ne aggódjatok, semmi gond nem lesz!

radairosseb. 2012.05.20. 21:27:15

Kár, hogy a posztoló nem ért semmit az energetikához. Mifelénk évtizedek óta ingyér van az áram. A tudás a Létrás Ferié, ő intézi a dolgot, nem a teszla.

radairosseb. 2012.05.20. 21:33:14

@21méter: Jaj, de fifikás vagy, te fikás.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.20. 21:35:10

@radairosseb.:

Azért tényleg szép tőled, hogy nem pazarlod az időt és energiát a felesleges tagadásra.

radairosseb. 2012.05.20. 21:49:14

@21méter: Mink rendszeresen eszünk tatárbifszteket. Anyjuk kotorja a dögkútról. Mondhatom, sok hús disznót főz.

szanalmas 2012.05.20. 21:51:20

@21méter:

Na végre valaki aki látott már iont! Te biztos fizika szakkörre jártál bölcsész létedre, Józsika!

radairosseb. 2012.05.20. 21:55:28

@szanalmas: Megjegyezném, hogy a Római klub itt nálunk is fut, nagy sikerrel. Majdnem minden településen van Római klub, és ott mink sikerrel futtatjuk a jövőkutatást. Hat feles után már nagyon megy a dolog, aztán jöhet a dolgok orális része.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.20. 21:58:25

@radairosseb.:

Fene az ínyenc pofátokba. Kár belétek még az is, én mindig azt mondom, hogy aki nem dolgozik, ne is egyék!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.20. 21:59:21

@szanalmas:

Az már biztos, ha egyszer belengetem a coulompost, akkor aztán van ott feszültség!

radairosseb. 2012.05.20. 22:01:01

@21méter: Teljesen egyetértünk. Mink azon dolgozunk, hogy a magadféle parasztok által termelt javakat egyenletesen elosztjuk a társadalom különböző rétegeiben. Amit te megszerzel, azt mi is. Így te is eszel, meg mi is. Ezt hívják körforgásnak.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.20. 22:14:17

@radairosseb.:

Nem igazán látom, hogy hol fejeződik be a kör. Most már ideje lenne, ha valami hasznosat is csinálnátok, akár globális szinten is. Például növelhetnétek a turizmust Indiában, vagy Franciaországban.

szanalmas 2012.05.20. 22:44:18

@radairosseb.:

Na, kb. így képzeltem el a római klubot, jellemző kerékpárosra, hogy ilyen mottókat használ a posztjaihoz, mint például részeg cigányok víziója a '72-es kommunista Magyarországból. Ha azt vízionáltátok vón '72-ben, hogy elfogy a földről a káposzta, akkor most a zabigyerekekről olvasnánk posztot!

radairosseb. 2012.05.20. 22:52:50

@21méter: a cirkunálás nálunk fejeződik be. Amit te megszerzel, eltűnik holnapra.

radairosseb. 2012.05.20. 22:53:45

@szanalmas: Mink nem nézzük a múltat. Rövid az élet, hosszú a végbél.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.21. 00:09:55

@radairosseb.: De még milyen hosszú! Úgy uszkve 21 méter, meg egy pont!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.21. 09:55:49

@radairosseb:

Nem hinném, hogy lenne tehetséged akkorához!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.05.21. 11:38:23

@21méter: nem

formállogika:
tudjuk, hogy mindent a tudjukkik vesznek el
a föld elvezi az áramunkat
a föld is tudjukki

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.21. 14:06:00

Ennyi műszaki antitálentum trollt én még nem láttam egy helyen, fogjátok meg a fázist mindannyian, aztán rázzatok kezet egymással!

szanalmas 2012.05.22. 15:23:10

@LadyCarambole:

A meggyőzéshez két ember kell, hahó!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.02. 12:33:32

@21méter: :0

nade honnan van nulla???
az egyszerű magyar paraszt-nak jó, ha földje van, ami, mint tudjuk, nem 0, ezeknek meg van 0-juk???

de honnan??? ezt is felvásárolták maguknak a Tudjukkik?
vagy honnan szereznek maguknak 0-kat??

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.03. 23:30:14

@wmiki:

Jó a kérdés! Nem szívesen árulom el, de kérlek te se terjeszd, mert ez elvileg nemzetbiztonsági szempontból nagy kockázatot rejtő információ. Szóval a nulla az nem úgy van, hogy bemennek a teszkóba, aztán vesznek három kiló nullát. A nulla az úgy van, hogy az Elmű a vezetéken keresztül lecsekkolja a fogyasztási helyen tartózkodó személyeket. Biztos láttál már olyat, hogy kicsit elhalványul a lámpa, vagy kicsit pislákol. Na olyankor mérnek be. Ha igazi nulla vagy, akkor egy elektródát akasztanak a makkodra és csatakoztatnak a rendszerhez, így éjjel álmodban te vagy az igazi nulla, és nem csak átvitt értelemben, mint napközben. Pozíciómnál fogva, hozzáférek az Elmű adatbázisához, és látom, hogy Magyarország nullakapacitásának 3%-át te teszed ki, szóval te vagy az egyik legnagyobb nulla. Többet nagyon nem mondhatok, de azért Csonka Picivel jó barátok lehetnétek!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.04. 08:38:09

@21méter: :x

gondolom, ha erre a kitalált történetedre bizonyítékot kérnék, kevesebb jönne össze mint ami az evo elméletre van, pedig az is egy nagy 0

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.04. 10:23:02

@wmiki:

Ha lenne bizonyítékom, akkor már rég a sajtóban forogna közszájon az ügy és feljelentést is tettem volna, te szerencsés. Sajnos így egyelőre figyelmeztetni tudlak. Szóval ha csípő, égő értést érzel a makkhegyeden, akkor vagy felfáztál, vagy elkaptad a franckórságot vagy tényleg egy nulla vagy.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.04. 10:28:13

@21méter: nem érzek ilyet

különben is: a tudomány lényege a kételkedés!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.04. 10:42:02

@wmiki:

Ezzel a kijelentéssel maga Descartes is egyet értett.

De ugye nem véletlen, hogy 220 V-ról 230 V-ra nőtt a hálózati áram feszültsége, erre Kadarka úr is felhívta a figyelmet egyik kommentjében. Szóval ez a feszültségnövekedés abból fakad, hogy azzal stimulálják a tobozmirigyedet, ahol a test és a lélek egyesül. Szóval a tested receptorai hiába regisztrálják az égő, csípő érzést, a megnövelt feszültséggel leszabályozott tobozmirigyed túlműködésével nullára redukálja a lelkedet. Ezt a folyamatot másképp úgy is ismerheted, hogy kiégés, na ennek az első jele, hogy nem érzed a farkad.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.04. 11:23:18

:0
ez igen, mekkora tapasztalatod van ezen a téren, le a kalappal...

de még mindig nem értem, honnan van annyi 0... :x

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.04. 12:14:03

@wmiki:

Aki ennyit értetlenkedik, annak kijön a hörpencs, te vigyázzál! Aztán akkor gargalizálhatsz ám szenteltvízzel három hétig is, mire kifakad. Onnantól még két hét vérehulló fecskefű-kivonat ecsetelés és újra a régi leszel.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.04. 22:43:59

@21méter: Nézd, nem akartam ízekre szedni ezt az elméletedet az éles elmémmel, mert félek, hogy nagyon megbántottalak volna azzal, hogy a magad számára is nyilvánvalóvá válik, mennyire ostoba vagy, így csak egy dologra kérdeznék rá:

mi van azokkal, akiknek nincs pöcse? vagy nők? vagy elvesztették balesetben? vagy csak valamiféle izgalmas szexuális játék közben levágódott? He?

Nők nem lehetnek 0-k? Akkor ők mik, 1-ek???
Azt állítod, hogy a világtörténelemben a nagy 0-k mind-mind férfiak voltak??? Egy női nulla sincs???

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.05. 15:14:11

@wmiki:

Ez nagyon övön aluli volt, ezzel érdemben nem is tudok foglalkozni. Legyen elég annyi, hogy létezik ám olyan is, hogy valami vagy valaki még a nullánál is kevesebb. Jó reggelt kívánok!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.05. 22:57:15

@21méter: :c

sajnálom, hogy megbántottam az érzékeny lelkedet, sejtettem, hogy így lesz, de emlékeztetnélek, hogy az övön aluli dolgokat te hoztad be a beszélgetésbe

szanalmas 2012.06.05. 23:25:34

@21méter: @wmiki:

Látom, egymásra találtatok övön alul, de további részletekre nem vagyunk kíváncsiak!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.06. 10:56:24

@wmiki:

Elég kicsinyes dolog tőled a múltat felhánytorgatni. De azért elfogadom az őszinte bocsánatkérésedet.

@szanalmas:

Nem dőlök be a fordított pszichológiával való gyenge próbálkozásodnak.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.06. 23:31:54

@szanalmas: :x

ezt beszélgetésnek hívják, száncsi...
te is csinálhatnád, de sajnos a képességeid ezt nem teszik lehetővé:((

mindazonáltal jellemző, hogy csak az övön aluli rész fogta meg a fantáziádat, amikor az eredeti felvetésem az volt, hogy honnan van annyi 0-juk a Tudjukkik-nek...

érdeklődésedet figyelembe véve neked ajánlom ezt a hírt, amely szerint a szent tudomány újabb betegséggel szemben vall(ott) kudarcot:
index.hu/tudomany/2012/06/06/gyogyithatatlan_lesz_a_tripper/

szanalmas 2012.06.06. 23:49:22

@wmiki:

Örülök, hogy szóba hoztad a szent tudományt, mert rögtön meg is kérdezném, hogy mi a megoldás az általad belinkelt problémára a hozzád hasonló szent dumabajnok kuruzslók szerint, a pi víz, a japán kristály, esetleg a kézrátétel, és mikorra álltok elő a probléma megoldásával 2300 éven belül! Meg persze, ha nem övön alul homokoznál akkor nem lenne most trippered, és nem kéne aggódnod sem!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.07. 01:08:14

@wmiki: Felemelő érzés figyelemmel követni a teremtés folyamatát! Várható volt, hogy az Úr előbb-utóbb lesújt az erkölcstelen életet élőkre, antibiotikum-rezisztens bacikat fejleszt ki és küld fénypostán a paráznák genitáliáira. Merhát ugye ez nem evolválódás. Ugye?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.07. 07:32:57

@ripők: :x
az evolúció elmélet szerint egy vagy több közös ősből alakultak ki új fajok, milliárdjai, új szervekkel, pusztán véletlenek hatására

örülök, hogy ezt itt elmondhattam, így behoztam a tudományos igényességet a blog szellemiségébe, ezt sokan nem is tudják

rajzolva:
youtu.be/xw2I0jAJqcI

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.07. 08:20:08

@wmiki: Teljes ostobaság! Occam beretvája szerint is sokkal valószínűbb, hogy fröccsöntött homokozóeszközökkel formálták az embert porból, a nőket meg egy darab oldalasból. Ezt onnan tudom, hogy porzik a vesém!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.06.07. 09:05:02

@wmiki:

Szerintem száncsó már többször is hitelt érdemlően bizonyította, hogy a - rendes emberekkel ellentétben - majmoktól származik. (Az arcát például egy pávián seggétől örökölte.) Miért vagy hát ily _szkeptikus_?

Apropó, nincs kedved írni egy vendégposztot a tudományról, mint "olyanról"? Miénk lenne a megtiszteltetés!

szanalmas 2012.06.07. 12:54:06

@"the dragon":

Látom, még egy jóképű malacot sem tudsz megkülönböztetni egy páviántól, nem is csoda, hogy egy kipusztulás szélén álló, teljesen haszontalan állattal azonosítod magad az avatarod által! Mellesleg meg ki vagy tiltva!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.07. 14:53:09

@wmiki:
ezzel az "egy vagy több" szófordulattal máris belegázoltál az evolúció-hívők kis lelkébe - már ha van nekik, de hát egy ezoterikustól nem is várunk többet!

@szanalmas:
na most azzal, hogy burkoltan arra célzol, szivesen csinálnád előttem egy másik férfival, nem igazán erősíted meg azt a képet, hogy mégsem vagy egy kis kályhaforró buzzancs - erre azért így felhívnám a figyelmedet!

szanalmas 2012.06.07. 15:42:10

@LadyCarambole:

Ha hinni lehet a teóriának, miszerint a főd eleinte pár milliárd évig egy fortyogó üstöt imitált, akkor ugye kizárható a 6 napos teremtés, ergó marad a földönkívüli verzió, de mi a picsával hozták ide azokat a böhöm nagy dínókat! Vagy hogyan oldották meg, hogy az a tricsillió élőlényt mind feltalálják! Ámbár én a bibliában sem emléxem dinoszauruszokra, szóval valaki kibaszottul kamuzik! Persze miki verzióját soha nem halljuk meg, mert rohadt egy irigy fajzat.

Ellenben, ha arra célozgatsz, hogy szívesen csinálnád két pasival, egye fene! Persze én a két lány felállás híve vagyok, de ha ennyire könyörögsz, hát mit tehetek!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.07. 18:18:20

@szanalmas:
A dinók egyértelműen egy kísérlet előkészítő szakaszához tartoznak, hiszen nyilván kíváncsiak arra, mégis mi a faszt tudunk kezdeni a megmagyarázhatatlannal.

Mivel még mindig élünk, gondolom elégedettek az eredménnyel.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 23:12:44

@LadyCarambole:

Hej, a dínók 200 millió évig éltek, mink meg 5 millió max vagyunk itt. Ki kísérletezik itt kivel, hát nem csodálkoznék, ha egy pár millára visszavonultak volna, hogy nézzék, mi lesz a patkányból.

szanalmas 2012.06.08. 23:54:26

@Kadarka Jánoska:

Ezért szoktam benézni az ágy alá mindenhol, mert a köcsögök nem a függöny mögé bújtak az már biztos. De annyira jól álcázzák magukat, hogy még egyet se láttam meg, hacsak nem nyuszis papucsnak álcázzák magukat.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.13. 07:20:49

@szanalmas: :c

elég magányos életed lehet, ha neked nemcsak ember nem barátod, de még a Google sem...
persze ez megmagyarázza, miért vagy mindig ilyen frusztrált, Száncsi

de a kedvedért:
Kérdés:
Igaz az, hogy a dinoszauruszok nem tűntek el, fejlődhettek valami olyanná, mint az idegen hüllők?

Válasz:
Az igazság valami más. A dinoszauruszok valaha a drákói/hüllő időutazó faj volt. Évmilliókkal ezelőtt, szörnyű háborúik voltak és az azon háborúk rádióaktivitása azt okozta, hogy azok akik nem tudtak elmenekülni a bolygóról, mutálódtak azokká, amiket dinoszaurusznak hívsz. Azután a "dinoszauruszok" természetesen több ezer évig útódokat hoztak létre.

www.alaje.hu/kv_idegen_hullok_index.php
süti beállítások módosítása