Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Harcművészet

2011.04.17. 07:07 Kadarka Jánoska

Ma a leghatékonyabb harcművészetet ismertetem a drága olvasókkal. Előtte emlékeztetőül pár stílus, akik magukat a legjobbnak hazudják:

  • A Krav-Magának van némi misztikája, hogy modern önvédelmi rendszer speciálisan katonáknak kifejlesztve, de ha tudjuk, kik találták ki, akkor azt is tudjuk, hogy kamu az egész. Ha olyan hatékony lett volna a Krav Maga, akkor Jézust nem kapják el a rómaiak.
  • A fülöp-szigeteki késes vagdalkozás egy vicc, ovisok szoktak így cicázni egymással. Mostanában ezt akarják eladni a harci PR-osok legyőzhetetlen technikaként. Ez csak üzlet, mindig kell a népnek valami új.
  • A csupaszöklös ír boksz nem rossz, amíg tökön nem rúgják az embert.
  • A magyar baranta hatékonyságáról semmit nem lehet tudni, mert ami most van, az valami rekonstruált hülyeség, de nem az eredeti. Ami elveszett, az elveszett. Bár valamit jelez, ha összeszámoljuk, mennyi vesztes és mennyi győztes csatát vívtunk történelmünk során. Nem is baj, ha az eredeti barantát elhagytuk.
  • A Muay Thai spiritualitás nélküli gépharc, hatékony a gyenge jellemű és elméjű emberek ellen, de akinek a szelleme erős, az már a tekintetével leállít bármilyen bokszost.
  • Minden legendának van valami alapja, a legyőzhetetlen saolin kungfu szerzetesekről szólónak például az, hogy mindaddig nem győzte le őket senki, amíg valaki meg nem próbálta. Akkor rettenetesen elkalapálták őket.

Nem sorolom tovább, felesleges. Mi, a Kigondoltam tudósai már a kezdetektől nagy hangsúlyt helyeztünk a testi edzettségünkre is, mert mit sem ér a csillogó elme egy satnya testben. A némileg szokatlan, esetenként a fennálló tudományos nézeteknek gyökeresen ellentmondó téziseink miatt sok támadás ért minket, ezért kénytelenek voltunk az edzettségünk mellett az önvédelmi technikánkat is fejleszteni, mert elcsattant néhány pofon egy-egy kongresszuson. A legkiválóbb tudósokra pedig az a jellemző, hogy mindenben a legkiválóbbak akarnak lenni, ezért keresni kezdtük a legkiválóbb harcművészetet, amit hosszas kutatás után sem találtunk meg, ezért kifejlesztettük a Kigondoltam Bunyót.

Minden harcművészeti ág lényege, hogy fizikai úton próbálják legyőzni az ellenfelet. A Kigondoltam Bunyó használja az összes pusztító fogást, trükkös cselt, tiltott és szabályos technikákat, de emellett bevezettük a szájütést. Egy jól megfogalmazott mondat, egy hatékonyan odavetett szó üt akkorát, mint egy parasztlengő. Aki a teste mellett a hangját is professzionális módon használja, az mindig nyer, bizonyítja ezt, hogy olyan hír még nem látott napvilágot, hogy egy Kigondoltam Bunyót használót legyőztek volna.

Külső szemlélő számára kommentjeink néha udvariatlannak, netán durvának tűnhetnek, de ez csak az edzés része: ha érdekeinket érvényesíteni akarjuk, és a sok karatés áltudós érveit és támadásait hárítani akarjuk, akkor csúcsformában kell lennünk folyamatosan, gyakorolni kell a Kigondoltam Bunyót.

Egészségünkre!
 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr512832400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Commandante Jayasuriya 2011.04.17. 12:55:26

Az odáig rendben van, hogy vasárnap tovább alszik minden rendes ember.
Na de az, hogy déli tizenkettőkor még nincs egy árva(kurva) komment sem...

szanalmas 2011.04.17. 14:34:40

Én mint az utolsó Jedi lovag meg sem rezzenek és úgy győzök le bárkit, mint eddig mindig. A többi csak -ahogy baba szokta mondani- rizsa és húgykardozás. Féljétek és tiszteljétek nevem!
És neszójjálbe. Bazmeg.

szanalmas 2011.04.17. 14:36:52

@Commandante Jayasuriya:

Én 11:23-kor kommenteltem, de csak mert korán kelő típus vagyok.
Arról igazán nem tehetek, hogy egyedül nekem vannak itt egyáltalán gondolataim. Mőhe.

büdösmackó 2011.04.17. 15:36:19

@Commandante Jayasuriya:

reggel fél nyolckor a normafánál sétálgattam, és élveztem a napsütést! mindek kommentelni, tökéletes poszt, olvasgassák az olvasgatók a kurvanyjukba!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.04.17. 15:41:35

Tetszetős fogalmazás, kár hogy egy nyúlbéla szájából nem túl hiteles! Mondjuk, ha azt írod, hogy odavetett szóként alkalmazott fegyvered az, hogy azzal fenyegetőzöl, hogy megmondod az illetőt az anyukádnak, akkor valóban őszinte lenne a poszt.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.04.17. 16:27:00

@21méter:

Ne kötözködj, mert megmondalak az anyukámnak!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.04.17. 16:28:20

@szanalmas:

Darth Szánalmas nagyúr! Én mindig tudtam, hogy sötét vagy!

szanalmas 2011.04.17. 16:41:22

@Levéltáros:

Beszóltál Lüke, én vagyok az apád!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.04.17. 17:23:41

Reggel ötkor jöttem haza, és most reggelizek, mint minden normális kutató, aki ismeri, hogyan kell oldalba taszajtani az éjszakát!

Na, nem mintha nem értékelném Kerékpárosnak, hogy így vasárnap hajnalban ezzel a poszttal kíván nekem csontig benyalni, és ha ezentúl dupla adag tejszínhabbal hozza be reggelenként a franciakrémest az íróasztalomra, hajlok megfontolni, hogy hamarosan előléptessük a titkárnői pozícióból.
Mondjuk a rossz hír az, hogy velem könnyű dolga volt, de a többiek Szodoma és Gomora legszebb napjait idézve fognak előállni a kívánságaikkal! De hát ugye valamit valamiért...

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.04.17. 17:37:03

@szanalmas:

Hohó, akkor a végén én fogok nyerni!

@LadyCarambole:

Meg voltam győződve arról, hogy nem nyalásnak értékeled, ha a hülye kungfusokat hülye kungfusoknak tartom. Remélem volt veled felnőtt, amikor az éjszakában mászkáltál!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.04.17. 20:58:54

Amennyiben a leghatásosabb, s az egyedüli mód legitim harcművészetet kutatjuk, nem kell messzebb tekintenünk névadó példaképemnél, Don "the dragon" Wilsonnál! Azt kell csinálni, amit ő, és éppen úgy, mint ő. Még akkor is, ha törekednünk kell, ha ezt még Chuck Norrisnak sem sikerülhet!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.04.17. 21:38:33

@Levéltáros:

Ismerem a Művész Úr afférját Tysonnal és Lennox Lewissal is, de bizton állítom, Don ellen egy menetet sem állna végig!
süti beállítások módosítása