Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Szabálytalanságok a focivébén

2010.06.21. 08:08 Kadarka Jánoska

Most zajlik éppen a futball világbajnokság, és fiatalok meg öregek tekintenek idolként a játékosokra, példaképnek állítják őket maguk és mindenki más elé is.

Ne tegyük!

Nagyon sok vállalhatatlan dolgot művelnek a pályán ezek a „sportemberek”, néhányat bemutatok most, hogy leszedjem a hályogot a rajongók szeméről. Sajnos dolgozatom hemzseg a futballhoz kötődő szakkifejezésektől, de nem tudom ezt elkerülni egy ennyire tematikus anyagnál. Ahol tudok, magyarázok.

A sportszerűség utolsó bástyája, az Észak-Koreai válogatott (forrás: csollima.blog.hu)

Gáncsolás

Amikor az egyik játékos a másik játékos lábát mintegy elkaszálja. Vannak sportok, ahol ez helyes és követendő mozdulat, ilyen például a cselgáncs (a neve is mutatja), de a foci nem ilyen. Ez szabálytalan, büntetendő cselekedet, mégis minden nemzet szinte mindegyik játékosa használja ezt a sportszerűtlen mozdulatot, főként akkor, ha máshogy nem tudja megakadályozni a jobb játékos előrehaladását. Sokszor az edző bíztatja fel a játékosokat erre a dologra. Fejétől bűzlik a hal.

Henc, avagy kéz

A sportág hivatalos neve a labdarúgás, ennek ellenére vannak, akik kézzel érintik meg a labdát. A kapus az egyetlen, aki ezt megteheti, mégis van olyan mezőnyjátékos, aki hencezik. Minősített esete, amikor gólt akadályoz meg, vagy éppen gólt szerez a kezével a játékos. Olyan ez, mintha én áltudományos dolgozatokkal bombáznám a publikumot: durva csalás. Ha én nem teszem, más se tegye!

Színészkedés

Amikor az egyik játékos elgáncsolja a másikat, akkor az elgáncsoltat se kell ám félteni! Lefekszik a fűre, fájlalja a lábát iszonyúan, hogy a bíró büntesse meg a másikat. A színészkedés elfogadott a színházban, és megengedem, néha a való életben is, mint amikor megkérdik tőled, hogy mi a véleményed erről a dolgozatról, és azt mondod, hogy nagyszerű; ez igen, ez helyes, na de a pályán! A sport nem erről szól!

Etikett

Olyan szabálytalanságok is vannak, amiket nem a foci ellen követnek el a játékosok, hanem az etikett ellen. Köpdösnek, harákolnak, szívják az orrukat, hogy egy jól nevelt embernek belefájdul a feje. Aztán a viták, inzultusok, agresszió, verekedés, nem is sorolom, mert ez már a kriminalisztika asztala, nem az etikásoké.

Les

Ezt a szabálytalanságot itt most sajnos nem tudom ismertetni, mert a lesszabály olyannyira bonyolult, hogy megértése lehetetlen egy egyszerű halandó számára. Az 1925-ös bevezetését a sportfogadások elterjedése okozta, ugyanis egy olyan szabályt akart létrehozni az illegális fogadásokból élő játékvezetők lobbija, amit kedvükre alkalmazhatnak, hiszen senki nem érti, és segítségével eldönthetnek mérkőzéseket. Meg is lett az eredménye, mára már a snookerbe is átszivárgott a lesszabály okozta korrupció.

És mindez csak a pályán jelenlévő szabálytalanságok egy kis része. A focisták a meccsek után felveszik a civil ruhájukat, kimennek az életbe, és hazudoznak, lopnak, megcsalják a feleségüket és a megengedettnél gyorsabban hajtanak a drága autóikkal.

Példaképek? Azok már csak a tudományos életben vannak!
 

89 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr32083957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.06.21. 09:13:31

az uram nem kedveli ha labdaérzék nélküliek próbálják a játékot fikázni így csak annyit tud üzenni a szerzőnek legyen szorulásod

Rosszindulatú Vászka 2010.06.21. 09:13:56

Ez a foci dolog nekem uncsi és ingerszegény, lehetne rajta turbózni kicsit. Pl.: ha nem csak lapdát szabadna rúgni, illetve lehetne kezezni a fejre.

Charly McCoor 2010.06.21. 09:19:37

Az inkák vagy kik játszották jól.A vesztes csapat meghalt és ott nem is volt annyi hülye szabály.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.21. 09:45:48

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: nemtok releválni, mer megette a guláta a kommentem. Vagyishogy mi legyen nekem is?

@Charly McCoor: jó meglátás, egy csomó kölcséget lehetne megspórolni, meg a játékosok is motiváltabbak lennének.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.06.21. 09:50:52

arra vonatkozik hogy uram éleslátásával éljek hogy aki a kezet eme játékba beakarja vonni az vagy kétballábas vagy lány vagy ezek keveréke és az ilyen megérdemel egy kis szorulást

Rosszindulatú Vászka 2010.06.21. 09:57:46

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: namost szte meg diszkrimináció, hogy nem mindenki kezezhet, illetve mikor a szabadrúgáshoz igazíccsák a lapdacst, akor egy kicsit. Jelzem dél-amerikában meg afrikába nem ritka, hogy ló- avagy szúrófegyverrel nyomatékosíccsák véleményük a páján a játékosok.

szanalmas 2010.06.21. 10:34:46

A futball nagyobb cirkusz mint a F1, ezért sokkal több is a bohóc!
Régen még tudtak futballozni a férfiak, de ma már csak droidok meg kislányok mennek focistának! Vesszen a FIFA!

Friedmann Juci 2010.06.21. 10:35:04

nem lehetett volna inkább a fúvóshangszerekről írni?

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.06.21. 11:00:28

@Rosszindulatú Vászka: most az uram azon mélázik vajon képmutatásból vagy csak merő gyávaságból menekülsz eme liberál csökevényes gondolathoz hogy diszkrimináció amelyet keversz ilyen az állatvilágtól is elrugaszkodott mentalitással hogy a páján egymás életére törnek ezek a vadbarmok
normális sportember a testtömegével eltudja érni hogy a meccs közben tekintélye legyen és nem merjenek kezezni szabájtalankodni ripacskodni anyázni baszni a játék szépségére, azt modnj a urma ne is hergeli magát tovább mert az nem sportemberhez néltó viszekedés

Rosszindulatú Vászka 2010.06.21. 11:10:19

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: már én kérek elnézést, hogy bocsánatot kérek, de a szabájos foci, ahogy azok ottan művelik egy tömény unalom. Kéne kombinálni valami kűzdősportval, mer ez így túlontúl ingerszegény. Monnyuk az is jó volna, ha futbaloznának, de nem teszik.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.06.21. 11:19:02

@Rosszindulatú Vászka:" Monnyuk az is jó volna, ha futbaloznának, de nem teszik."

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.06.21. 11:41:29

hopp bedobásnál nincs les. ezt érdemes kihasználni. olyasmi, mint a családi adózás.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.21. 15:43:28

@Rosszindulatú Vászka:
Igen, a primitíven szórakoztató futball régen is nagy népszerűségnek örvendett, csak akkor gladiátor mérkőzésnek hívták, repültek a levágott fejek és gyakran beengedtek egy-két nagymacskát a showelem kedvéért is!
Modern, minden igényt kielégítő változatát én rotációs kapákkal tudnám elképzelni, amikkel az olajos tetsű bikinis lányok vennék üldözőben a focipályán az éppen megmérkőző csapatokat, esetleg szóba jöhetne hőkövető minirakéta is a nyurga, jól futó afrikai csapatok esetében.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.21. 16:16:31

@LadyCarambole: na ja, meg a lovagi tornák is, végülis manapság a focimeccseken csak a közönségbe szokik sújos sérült vagy halott lenni.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.21. 17:00:24

Udvariassági látogatásra érkeztem ide, mivel olyan mértlknben nem értek a focihoz(és nem is érdekel), hogy maxx csak posztot tunék írni róla afféle rájöttem!-es modorban, nejlonlaza stílusban, de a kommentjheim mindig vérkomolyan, most azonban csak paradájszlé telik tőlem, purutty!

Rosszindulatú Vászka 2010.06.21. 17:02:08

@Frick László Emlékzenekar: magyar-e vagy? Ebbe a Zórszágba mindenki advaszed foci szagértő, héla!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.21. 17:07:46

@Rosszindulatú Vászka: Ne feledd azonban, hogy ebben az országban mindenki egyenletesen mélkyen magyar, egyesek a harangöntéshez, Uj Péter a tiszai vízkormányzáshoz és a tokaji borhoz ért nagyon, Rajnai Attila az olajügyeket tudja kurvára, Tóta meg Omnipotens Superbusz és az édesz kisz macikákokat is nyamijja! Én pl a Tilos Rádiót hallgatom, elég jógyerek-e vagyok?

Frick László Emlékzenekar 2010.06.21. 17:23:14

@Rosszindulatú Vászka: Te régi motoros vagy, még ritkán tralálkoztun, kamingútolom neked a nemtolerálható másságomat, amit Ignatio Tóta atya teljes inkvizíciós apparátusával üldöz: Közismert köcsög hippi békeliba seggfej vagyok, a virágokat (pl lótusz, pina, cickók) eszem is és kedvenc autóm a II-es Golf 1.8i G-Kat 90LE . Sőt, ez semmi! Ellenzem Irán bombázását és szerintem Irakban se valami jól tutújják az amerikaiak kesztyűjében a demokráciát. Sőt, YT-n még Doors is szoktam élvezni, meg Janis Joplint. És ha valami fasza antiklerikálisat akarok olvasni, akkor Rimbaud-t szoktam.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.21. 17:27:34

@Frick László Emlékzenekar: akkó egy ojan kötsög műhippi fotelharcos megmondóveréb vagyol, mint én. Sztem is tiporják el gyalázatost, a cihedelikus zenét meg cejizem, hasonlólépp, mint a progresszív rokkot meg a klasszikus zenét. A bombázás nekem se tecc, janis-t blokkolnám, jó kis csaj volt, kár érte, nekem még kedvenceim Grace Slick és Mariska Veres.

Icábigining of á bjutiful frendsip. Az qrvafiksz.

szanalmas 2010.06.21. 17:36:49

@Friedmann Juci [kreatívszajha]:

Azta.. Akkor neked jó nagy tüdőd lehet ám! Megkérdezném a melltartóméreted, de hiába mondanád meg, nem tudnám hová tenni. Vagyis tudnám!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.26. 12:28:29

@Friedmann Juci [kreatívszajha]:

Bazeeeg, most elspojlerezted a következő három posztodat? Ááá, így már nem is lesz érdemes elolvasni...

Friedmann Juci 2010.06.26. 12:34:00

@pixelpiréz plüssvitéz: lófaszt. abbahagyom gasztroblogot, pedig a kisujjammal lenyomnám a büdös hónaljú péterannát.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.26. 12:42:03

@Friedmann Juci [kreatívszajha]:

tudsz főzni, értelmes is vagy, tehát ronda!

nem baj, majd sötétbe szopatunk!

szanalmas 2010.06.26. 14:21:33

@Friedmann Juci [kreatívszajha]:

Tudtam én, hogy radioktívszajha vagy! Ha-ha-ha!
Amúgy tudtad, hogy piréz azt híreszteli a belsős cseten, hogy a ribanca vagy?! Gondoltam, szólok!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.26. 18:37:36

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Az a baj, hogy még csak nem is ronda.

Szóval biztos, hogy egy kibírhatatlan hisztis picsa!

Friedmann Juci 2010.06.27. 03:16:45

@pixelpiréz plüssvitéz: deéééédes. komolyan ezen a felületen udvarolsz szívem? :*

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.27. 13:33:58

@Friedmann Juci [kreatívszajha]:

Te most lecsárliztál engem??
Ezt a sértést azonnal vond vissza, különben kitiltalak a blogodról!

szanalmas 2010.06.27. 13:37:04

@pixelpiréz plüssvitéz:

Szóval te vagy csárli?! Úgy tudtam!!!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.27. 13:44:39

@szanalmas:

Aljas koholmányaid úgy pattannak le rólam, mint egy haldokló zöld szemes ostoros kórházi ebéd utáni szellentése egy Tejút méretű titánium csöcsvédőről.

Ellenben inkább örüljünk, hogy a tudomány hosszas kutatómunkával megtalálta az Univerzum legnagyobb lúzerét Csárli Mekkúr személyében - így legalább mégsem te vagy az.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.28. 09:39:26

@vészmadár (pica pica):
Gyíkok, ki szórta ki már megint a zsemlyemorzsát?!

szanalmas 2010.06.29. 09:10:06

@LadyCarambole:

Piréz törölte magát?! Juhhhéééééé!!!!

Yvettebabacool 2010.06.29. 10:23:04

@szanalmas: szerintem Csarlszrol van szo kis autistam:)

szanalmas 2010.06.29. 10:25:18

@Yvettebabacool:

Igen, de lelepleztem közben csárlipirézt!!

ITT:
@szanalmas:

Yvettebabacool 2010.06.29. 10:26:38

@szanalmas: tenyleg, nagyon ugyes vagy s kellemes a hangod is, dugunk?

Yvettebabacool 2010.06.29. 10:54:07

@szanalmas: szuper, mar mosodottam is!
Honom ajja buzologjon, vagy szagos legyen mint pipiter?

domini cane 2010.06.29. 11:12:54

@Yvettebabacool: Remélem , jól széjjel leszel b....va.

Yvettebabacool 2010.06.29. 11:15:21

ja , amugy Csarlival van ismet dolgunk, igaz kutya?

domini cane 2010.06.29. 11:21:48

@Yvettebabacool: Ja.Tehetséged van hozzá , hogy mindig kiverd nálam a biztositékot.És ez nem is feltétlenül rosszkivánság , hiszen ezt csípázod.És nem is tévedek.

domini cane 2010.06.29. 11:52:37

Igazán nem értem az érzékenységedett ebben az ügyben.Jártatod a szádat , de ha valaki a faszimátatod miatt beszól , megsértődsz.Pedig csak annyit kéne mondanod , hogy nem buksz minden faszra.

szanalmas 2010.06.29. 11:54:14

@domini cane:

Anyáddal filozofáljál bazmeg, mert kibaszottul offtopik vagy! Köcsög!

domini cane 2010.06.29. 11:59:52

@szanalmas: Na mija ? Bár tudod , ez tisztára a bagoly meg a veréb ...... , és hogy ne legyek teljesen offtopik , leszarom a vébét meg a szabálytálanságait is.

szanalmas 2010.06.29. 12:02:37

@domini cane:

Ezt meg a létfilozófiához kellett volna írnod, te tejbetök! Hót hülye vagy sajnos!

domini cane 2010.06.29. 12:05:19

@szanalmas: Ha valakire sokan mondják , hogy hülye , az tényleg hülye ?

szanalmas 2010.06.29. 12:06:57

@domini cane:

"Az a hülye, aki mondja!"
(Forrest Gump mamája)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.29. 12:08:37

@domini cane:
Mondtam, vagy nem mondtam, hogy lebux, te nyomi!

domini cane 2010.06.29. 12:10:33

@LadyCarambole: Pedig mindig elővigyázatos vagyok.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.29. 12:18:28

@domini cane:
Figyi, olvassál minket rendszeresen, fontold meg a kutatótársak javaslatait jó alaposan, hiszen érdekedben szólnak, én meg pár hét múlva visszanézek, hogy férfiasodsz-e már, és ha nem, enkezembe veszem a kiképzésedet, mert így nem maradhatsz! Jelenleg még buzinak is szégyenteljes vagy.

domini cane 2010.06.29. 12:22:34

@LadyCarambole: Hmm.Ha azt javaslom , hogy dugjunk , akkor is buzi vagyok ?
Jut eszembe.A házban ahol lakok néhányan azt hiszik , hogy tényleg buzi vagyok.Kigyógyítás ?

Yvettebabacool 2010.06.29. 12:28:29

@domini cane: mert mondjam hogy nembukok mindenfaszra, hisz kimvagytoktinekem senkik! A szorcsetol fogok egyugyben engedelyt kerni csak!

domini cane 2010.06.29. 12:30:58

@Yvettebabacool: Kérjél ! Bár azt hittem ebben az ügyben önálló vagy.

domini cane 2010.06.29. 12:56:13

abból mindig szar voltam

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.30. 01:10:12

@szanalmas:

Haha, na milyen érzés beégni a csajod előtt, aki amúgy is csak szánalomból cejiz, és azt is min. 100 km távolságból?

Jajdehülyét kérdeztem, hisz nálad ez teljesen megszokott! Hahahaaaaa!

szanalmas 2010.06.30. 17:26:32

@pixelpiréz plüssvitéz:

Te buziribizli, hát kiderült végül, hogy igazam volt! Nyilván azért beszélsz félre, mert elkapott valami művészféle a gőzben!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.30. 18:30:32

@domini cane:

te mindenből egy nagy szar vagy azt hiszed, pedig csak egy fasz béta vagy!

add el a kerékpárod, hidd el, azonnal rendbejön a szekszuális életed!

Yvettebabacool 2010.06.30. 21:05:10

@Csönd-Nesz-Rizs.®: akkor mer nem baszol ki te patiszon?!

Frick László Emlékzenekar 2010.07.01. 08:21:08

@Rosszindulatú Vászka: Grace Slick nem jön be nekem, szájszagú a pinája. Mariska veres arca halmozotan hátrányos helyzetű, ilyen arca Eric Roberts-en kívül kizárólag többszörösen visszaeső Zsiguli-szállító-vonatfosztogató fiúknak volt a 70-es 80-as évek fordulóján Záhony környékén. (A disztribúciós hálózat egyikvégén kilopták a pótkereket meg az emelőket, a másik végén meg egy ezresért árulták)

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.07.01. 10:48:06

@domini cane:

ne feledd, alfák közé kerültél, mi újra férfit faragunk belőled!

az első cél a távirányító birtokbavétele, utána fokozatosan kiszorítjuk az asszonyodat a konyhába!

leginkább tejből 2010.09.12. 10:20:58

Mekkora buli volt kéremszépen tegnap! És ezt rangadónak hívják!

Mőhehe!

szanalmas 2010.09.12. 10:42:06

@leginkább tejből:

Én kiosztanék nekik szamurájkardot és csak egy maradhat! A focinak nevezett buziság így tök felesleges lenne!

leginkább tejből 2010.09.12. 11:27:44

@szanalmas:

lehet, többen vennének jegyet az újpest-fradi vérbefojtós szurkolóküzdelemre! az eseményre semleges pályán kerülne sor, szerintem az MTK pálya pöpec erre.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.12. 18:45:48

@leginkább tejből:

Lengyeleknél van a szurkolóknak külön bajnokságjuk, most nem emlékszem a nevérer, de pár videót megnéztem múltkod egy blogot követve. Le vagyunk maradva tőlük rendesen.

Vagy 20 éve én is láttam élőben egy lengyel összecsapást, üvegeket és botokat vertek szét egymás fején, a rendőrök lassan gyülekeztek, és csak akkor léptek közbe, amikor már kb. ötvenen voltak, addig féltek. Ott mondták nekem, hogy rendszeres a szurkerek között ez.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.12. 18:52:42

@Levéltáros:

Én is néztem, elég komoly. Nem gondoltam, hogy még bajnokságuk is van.

lengyelorszagma.blog.hu/2010/08/28/huliganok_ligaja

szanalmas 2010.09.12. 21:17:57

@21méter:

Óbazmeg... Ezeknek már majdnem kétszámjegyű az ikujuk!

leginkább tejből 2010.09.12. 21:59:04

@Levéltáros:
@21méter:
@szanalmas:

kismajmok, jó nézni, ahogy rácsodálkoztok a világra.

ez a harcosok klubja futbalhuligán módra

kb tíz éve megy ez, nemzeti és nemzetközi mérkőzéseken, van listájuk, ahol előre megbeszélik a helyszínt és a feltételeket, videofelvételt is készítenek. pár éve volt ilyen a vörösmarty téren is...

amit én hiányolok, az a komplett, szervezett bunyóliga, belépőjeggyel, popcornnal, kólalájttal, hotdoggal.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.12. 22:05:30

@leginkább tejből:

Remélem egyszer lecsapnak téged is, duzzadt!

leginkább tejből 2010.09.12. 22:05:51

hehe, itt a friss, hamvas új foci generáció

www.fightfootball.tv/

odass bazdmeg, van fészbúkjuk is

http://www.facebook.com/pages/Fight-Football-League/185412679581#!/pages/Fight-Football-League/185412679581?v=wall

na, már csak egy lépés, és nem is kell laszti, se játékos, csak szurkoló és kesztyű!

zseni vagyok, pénzt szagolok!

leginkább tejből 2010.09.12. 22:06:56

@21méter:

ezek nem tudnak verekedni. húsz másodperc alatt kifáradnak. profinak az a bemelegítőidő.
megjegyzem szerencsére nincs fizikumuk, amúgy megölnék egymást a hülyék

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2010.09.12. 22:32:59

@leginkább tejből:

Azon nem csodálkozom, hogy te mindent jobban tudsz. Azon már inkább, hogy még nem lapított szét egy szimpatikus idegen.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.09.12. 22:42:22

@Levéltáros:
Az ő, csak nem szimpatikus. De ufónak ufó, azt garantálom!
süti beállítások módosítása