Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

AntiZene Kar - A.E. Bizottság

2010.06.19. 08:10 szanalmas

 A régmúlt idők magyar undorgrund zenekara, melyre jellemző, hogy se énekelni se zenélni se semmi ilyesféle dolgokra nem volt képes. A színpadi mozgásuk egyenesen hobói bénázás volt. Értelmes szövegeket ne is várjon senki, a fazék és a kamikázé egy dalon belül történő említése már mélyértelemnek számított náluk. Azt, hogy meg Albert Einsteinhez milyen köze volt ezeknek a mindig seggrészeg "művészeknek" azt inkább ne is firtassuk, mert ezen a blogon nem zsidózik senki! Szóval egy gagyi Tánczenekara a múltnak amit manapság mindenféle lúzer bénák megpróbáltak kicsit koppintani (Kipálott Borz és társai) de ezek még az antizenét sem tudták hitelesen ellopni, ha-ha-ha!
Mindezektől függetlenül akik olyan kibaszott öregek, azok kapásból löknek a kerti partin néhány agyatlan baromságot a Jégrémbalett meg a mittudomén Kalandra Fel! albumukról -mert ennek az értelmetlenség mintája együttesnek még albumaik is voltak... a kommunista érában!!!- és a hülyeségből így lesz örökzöld. Hát erre nehéz mit mondani. Mondjuk hasonlóan "szar" zenekar volt még a Vágtázó Halottkémek is, de arról szerző-, és bajtársam a Frick László Emlékzenekar -ami mindkettő előzőtől szarabb zenekar- fog minden bizonnyal megemlékezni (mivel a nevében is benne van ez a fajta perverzió).

(Hát) én azt mondom és javaslom, hogy bizony inkább mindenki hallgasson Dollyrollt vagy Bonyemet, mert az az igazi férfias zene, nem az ilyen békakuruttyolás! "Köpni kell! Phüj!"
 

web survey

118 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr862090176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.19. 09:29:42

@Rosszindulatú Vászka:
biztos előtte abálták is

de azért nem mondasz butaságot- valamint az is lehet, hogy a betűk véletlengenerált egymásutánisága okozott most nekem ilyen jóreggelt-érzést

Rosszindulatú Vászka 2010.06.19. 09:32:36

@Panther_V: bocs, gecc.

Ági most is pont ijen hamisan nyomja, de blokkolnám.

Mégeccer bocs, kissé idegállapotba kerülök, ha eszembe juttassák ezeket az erdőspéteres boros polbítes genyás időket.

Nyilván tartottak. Nyilván tartottak tőlünk. Mostanság ez kábé annyira életszerű, mint egy Terry Gilliam film, pedig de.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.19. 09:35:04

@Panther_V: Molnár Gergely, a CpG-s fijúk, KEX, Syrius ésatöbbi. Basszákmeg.

Mr Past · http://ahalakalatt.blog.hu 2010.06.19. 10:56:34

@Rosszindulatú Vászka:

Mindenki tetű az MNK-ban?

@kreatívszajha: nyalom a hangadódat!

pofontosztó 2010.06.19. 11:18:57

@Rosszindulatú Vászka:
ki vagy bukva a bizire?
pedig az mijen jó életérzést adott az akkori magamfajta falusi tizenévesnek aki nagy számnak tartotta hogy egyáltalán hall valamit miska bácsi levelesládáján kivül is
pl. a minarepaverzióót énekelve a buszon jópárszor nyárspolgári engedetlenségi eksön részvevője voltam

www.youtube.com/watch?v=BKYH3jTzYpI

le is basztak a sárgáról hamar

ugy véded ezt az egyépként naccerű gazenbert minha egy tálból cseresznyéznétek hébehóba

fogaggyunk hogy fingópertuba vagy vele

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.19. 11:30:45

Én csak azt nem értem, van itten egy korrekt szavazás, éles és tisztán tapintható kontnaszttal, és én vagyok az egyetlen, aki szerint a Bizottság nagyobb művész, mint az a másik?!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.19. 11:39:43

@radairosseb:

a kurva anyádat kérdezősködsz, te buzi kankós roma!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.19. 11:42:47

@radairosseb:

gondolom a boniemre riszálsz te bodzanyűvő, miközben ártatlan alkoholistákat húzol fel a farkadra a nyóckerben!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.19. 12:14:49

@Csönd-Nesz-Rizs.®: A kurva anyád kérdezett, kijelentettem, hogy nem értem, mert nyilván azért a kis öblös torkú kiscsajért szavaztatok valamennyien a művészet ellen!

Amúgy sem riszálok a boniemre, te tahó! Tudhatnád, hogy nekünk Rómaiaknak kifinomult zenei ízlésünk van! Püthagórasztól Bartókig minden zeneértő cigány volt, ez köztudott!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.19. 12:19:07

@radairosseb:

na végre, kezdesz emberesedni!

látom megártott a távollét, gondolom elton john ánuszát kényeztetvén elgondolkodtál, milyen lenne rózsaszín kabátkában és mamuszban, limonádét leélni hátralévő pár szarkómás hónapodat, miközben barátságosan zümmög a füled mellett a művese!

szanalmas 2010.06.19. 12:54:25

Én továbbra sem értem hogy mi a művészet ebben:

www.youtube.com/watch?v=iJk5FLSOk6w

Valaki magyarázza el, mert kibaszottul földhöz baszom a lemezjátszómat!!
Vagy tessék megnézni 2:10-nél a közönséget, hát mi ez, ha nem hajléktalan bölcsészek hordája, akik csak azért mentek oda, mert kinn hideg volt! Hol van ez az egész pl. egy Dsida Jenő vershez képest?!!!
Az öncélú művészkedés ezen formája már gyalázatos, nem is mutatja ezt jobban az a tény, hogy a mai napig megélnek ezek ebből, de bárkit megkérdezvén az utcán, hogy mit alkottak maradandót ezek az ún. "művészek", senki nem tudna ám semmit mondani. Hát ezért tert itt ez az ország...

szanalmas 2010.06.19. 12:55:10

@radairosseb:

Te leszavaztad Zsülikét, te botfülű?!!!!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.19. 17:19:08

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Nem voltam én távol, itt voltam mindig is, akármerre mentem, baszod! Legfeljebb a dolgok távolodtak el tőlem néha.

Elton Johnt még nem próbáltam, pedig tudod jól, hogy nem lehet panasz a repertonáromra. Viszont bevallom, a buzikat nem szeretem. Csak jobb az úgy, ahogy a Jóisten kitalálta: hogy csak én élvezzem!

Rosszindulatú Vászka 2010.06.19. 17:35:30

@szanalmas: volt egy rövid időszak, mikor az úgymond étrelmiségi művészetkedvelők ezt a blöfföt elhitték, vagy csak sznobizmusbúl mímelték aztat. Na ők tombolnak ottan decensen.

Csak tessen megnézni Szentendre stratégiai pontyain a szobornak csúfolt alkotásaikat, mejeknek megvételét egymásnak szavazták meg a nemtommijen bizoccságba (érted, bizoccságba).

A régi kedvencem a dunaparton a kicsempült a villáskulcsom nevű installáció.
Osztána Pósta előtt a leöntötték szaqrral a fejem, a köröm nőtt a pöcsömön, meg a fapina. Hát rendes kultúrált országokba ez köztörvéynes kéremszépen.

szanalmas 2010.06.19. 17:47:40

@radairosseb:

Annyit tudok erre mondani, hogy te csak egy köcsög bodzaszedő boxos vagy, tutira nem volt prímás bazseváló ősöd!
Gondolom, apád bálásrongyos-csigaszedő volt, aki túl nagy pofonokat osztott ki, azért lettél ilyen buta!
Vuvuzelát bírod?!

szanalmas 2010.06.19. 17:48:49

@Rosszindulatú Vászka:

Bizony, ezek tették tönkre az egész dunakanyart!!!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.06.19. 17:51:48

@Rosszindulatú Vászka:

kérlekszépen én tüzesvíz és szakmai okok miatt bennevótam a szentendrei művészeti életbe.

fél évig

kivétel nélkül kiszabott nagy surmók voltak.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.19. 18:27:03

Ezek a lúzerek, mikor forgatták a nyilván korszakalkotó és zsemniális és csak nekem uncsi ehetetlen Jégkrémbalettot, a művészek hiztiztek, hogy nem jó a filmgyári kosztüm, nekik igazi páncél köll. Na akkor már ki voltak békülve a szervekkel, szal kaptak a Hadtörténeti Múzeumbúl egy igazi középkori páncélot. Azok a faszok eltörték. Akkor eszmei értéken félmilla.

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.06.19. 18:44:59

hát a művészet a current93, amit nem szeretek, ezért zsülikére szavaztam, de az aeb kapta majdnem a vokst. remélem minden vesszőt helyesen alkalmaztam.

szanalmas 2010.06.19. 18:54:39

@periplaneta plumbum:

Errefelé a vesszőjét mindenki oda rakja ahová akarja!!!

szanalmas 2010.06.19. 19:07:58

Úgy látom, Zsülike lenyomta a Bizottságot a szavazáson, szóval erről ennyit!
Na Frikk, látod, győzött az igazi művészet!!!

Rosszindulatú Vászka 2010.06.19. 20:45:18

Jelzem a szavazás inkorrekt és rossz a kérdés. Ki az aki inkább blokkolná a szakállas toplák buzgárokat, minta zta a hamvas, még csak pár éve használt kisleányot? he?

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.19. 21:28:35

@Rosszindulatú Vászka:

Észrevehetted volna, hogy mi mindig felülemelkedünk efféle szexuális dolgokon, nem minősítgetünk másokat feleslegesen, és csakis a tudományos tények alapján alkotunk véleményt. Te buzi!

Rosszindulatú Vászka 2010.06.19. 22:33:26

@pixelpiréz plüssvitéz: lófarát vagy mifene, a Világ a pina körül forog, ezt nme csak a Frajd úr monnya. Adok puszit, legyünk buzik!

Rosszindulatú Vászka 2010.06.19. 23:08:15

@pofontosztó: nem védem én, nincsen rá szükség, mer ő sohasenem kompromittálta magát. Illetve mikor rátört az a méjmagyar életérzés, akkor eleinte mondott furákat, meg böcsületesen zsidajazott is, de elmúlt. Amúgy meg családi barát. Fingani nem hallottam, elég rendesen, decensen viselkedik.

rightkiller 2010.06.19. 23:51:24

@Frick László Emlékzenekar:

Remélem megposhadtok a saját gusztustalan csatornaszagotokban...!

www.youtube.com/watch?v=99j_BsYX55k

rightkiller 2010.06.20. 01:22:40

@Frick László Emlékzenekar:

frikkfaszkilacifaszi, nebazdmeg a jó édes kuhhaannnyádat...!

én szégyenkezem helyetted, hogy neked teljesen egykaptafára megy a mindegy...?

Frick László Emlékzenekar 2010.06.20. 03:11:15

@Panther_V: @Rosszindulatú Vászka:
Én nagyon nem birom ezt a Baló Györgyös utólagos átpolitizálást, miszerint máma Baló úgy emlékszik, hogy ő akkor az eEllenálási Mozgalomban akkora antifaszista volt, hogy nyíltan konfrontálódott a Chrudinák Alajossal, aki a kor AlGaudi Hessznája volt Camel- tropical farmeröltönyben (nekem is volt ilyenem, útált is a 15-17 éves lánykínálatot kúrogató tesitanár rendesen, pedig Kojak-órám nem volt, neki meg igen!)
Most Balázs Fecó úgy emlékszik, hogy Schuster Fasiszta Lóri őt a KB-val fenyegette meg, ha elcsábtja (az egyébként III/III-as besúgó) Vikidál Gyulát.

Én tudom Vászka, hogy most Kiváló Úttörő vagy és nem kell Killián próbát állnod, hogy az index line közepébe nyaljál bele Uj árokzsír eránt. De nem kénének ezek a lózungok, mert a többség, bár pl 1982-ben -2 éves volt, rendelkezik olyasmivel, amit a rendes bekajálói réteg hírből se ismer, az önálló gondolkodás képességével.

Az igaz, hogy a bulvártévékben el lehet adni, hogy az Omega hazaipályás volt, de egyébként a Red Star 'Pearls In Her Hair' c. számával majdnem befogta Seres Rezső Szomorú vasárnapját, a második legismertebb az amerikai halpiacon a Vagtazo Halottkemek és csak ezután következik Yonderboy meg a Neoton.

Erdős Pétert lehet baszogatni, de volt neki egy mondata Vászka, amit ti jógyerekek nem ismertek:
>>A zene jó, de nekem nem tetszik és a Táncdalbizottság átengedi, lesz lemez.<< Erre vagytok képtelenek, ha nektek nhem tetszik, akkor se lesz lemez, ha a Táncdalbizottság átengedi.

Én útálom az olyan figurákat, mint Erdős Péter, de legalább tudom, hogy miért kell az ilyeneket útálni. Erdős a kor Uj Pétere volt egy kis Tóta-beütéssel, ennyi. Minden korban vannak ilyen pofák, tele elhivatottsággal, forradalmi lendülettel (Erdős ifjútörök volt 1956. őszén, benne van apróbetűsrészben a történelemkönyvekben, az kevésbé, hogy a bor-i láger sorozat egyikében volt, miközben Dr Radnóczi Miklós középiskolai tanár és az utolsó férfiak egyike, jéziánus és magyar költő, a másikban.

A Vagtazo Halottkemek.. hogy mondjak valami kötelezően trágárat is, biozenekar volt és az is. Tudom, hogy reflexesen egy tótaiánusnak a szittyáról Hegedűs Lóri meg Lóriné kattan be, de az az ő baja.

Amit a jógyerekek művelnek Grandpierre Attilával, az ugyanak, amit A KB művelt annak idején, a KB barna nejlonzokniban a jógyerekek meg nyáron bőrharisnyában, télen 800 Ft-os biozokában. Kérdésem: akkor ki a tahóbb, a mai jógyerekek vagy a régi KB agitprop osztálya, az APO???

Frick László Emlékzenekar 2010.06.20. 03:13:40

@rightkiller: Te ne játszál a szavakkal suggababe, a vuvuzela nem basszgitár.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.20. 03:22:31

@Rosszindulatú Vászka:

Nananananaaaaa, álljon meg a nászmenet, egy heteroszekszuális fehér férfinek nehogymár a tuggyki Frajd mondja meg, mit gondoljon!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.20. 03:44:22

@pixelpiréz plüssvitéz: Megnyugtató, hogy akkor ezek szerint Vászenyka nem nekem akarta megmondani. Én ugyanis köcsög cigány vagyok.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.20. 08:18:34

@Frick László Emlékzenekar: na eztet kéccer köllött elolvasnom. Krudinák baszki, vagy 20 éve nem hallottam ezt a neve. Monnyuk ojan Frejtomi is, csak lájtosabban nyomja. A Baló nekem nagy takány, főleg a neje okán. Szép pár, képzelem mijen jókat dumcsizhatattak vacsi közbe. Visszatérve kommented elejéhez, egy szovjet költő szomorkodott régesrégen a múlt évezredbe a Csekelászlós rádióműsorba, hogy "az én npem múltya megjósolhatatlan". De ne csüggeggy, mert megint ránktört az utólag visszavetítős, újragondolós és újraértelmezős történelemszemlélet.

Söröztem arcokkal, akik ismerték erdőspetit - párhuzamaidon gondolkodnom kellett, de jó meglátások - az első hun menedzsert. Szeretem skandálni azt a nótát, mindemellett a források megegyeznek abba, hogy tulajdonképpen nem is volt annyira rossz ember, mint az akkori átlag potentát, de a zenéhez nagyon nem értett - lsd évike meg zizalbor. Fles. A táncdalbizoccság meg mai szemmel egy vicc.

Naggyából - bár nehezemre esik leírni egyetértek veled. A mai piac annyival mindenképen jobb, hogy a piac dönt meg médiahirig, nem bedig a boros meg az erdősféle seggfejek.

És itt a hun popbiznic rákfenéje, hogy nem a garázsbandák a csehókból lépnek felfele a szamárlétrán, mint a szerencsésebb zenéjű országokba, hanem régen a TTT-n átcsúszott bandák a hiány okán lettek népszerűek, most a reglámipar köpia pofánkba szerencsétleneket. No nem mintha a 60-70-es évek nyugati popkultúrájában nem lettek volna menedzserek által gründolt bandák, de a színvonal azért szembeötlő, az ő javukra és nem lehet takarózni a kis ország kis piac kis sztárok mencsvárral, mer badarság.

A cenzúra okán meg kár hisztiznem, hiszen a sárgák meg a muzulmánok jobban szopják ezt a mai napig.

A VHK kilóg ebből a sorból, a biozene jó meglátás, ők ösztönzenének hívták.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.20. 08:23:06

@pixelpiréz plüssvitéz: nehazuggy! Ne mongyad nekem, hogy nem vagy szerelmes az Anyádba! Ez a természet rendi. És a pinának osztán hót mindegy az kis bőrdarab, bár mostanság soxor tűnik úgy a médiákokból, hogy nem, miszerint dszungeltörvény, hogy csíkos a csíkossal, a foltos meg dögöjjön meg önként, mindazonáltal úgy vélem sokan túlbecsülik azt kis bőrdarabot úgy jelentőségileg. Igaz, mostanság rátört a kárpátmedence szívcsakrájára a ezügyben a túrófétis, kiváncsi leszek mikor jelenik meg az első danone kumisz reglám a tévébe.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.20. 08:32:04

@Frick László Emlékzenekar:
@Rosszindulatú Vászka:
szerintem talizzatok és verjétek be egymás arcát

kár a sok karakterért

a rendes kommenterek elől szívjátok a levegőt

Rosszindulatú Vászka 2010.06.20. 09:07:41

@bobolysz@: hüje vagy? Láccik, hogy kiskorú vagyol még! Mink Virággyermek Lecsófilozófusok még Nőért sem verexenünk, hátmég kissebb jelentőségű világképi avagy véleménykülömbségekér héle! Ha már nagy lesz a feszkó, megiszunk egy kannásbort fésztúfész, hányunk egy habosat együtt és kész a baráccság esmét. Pont ahogy Stejbekk (már megin ezek az ószöveccségi nevek...) úr meglátta hejesen.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.20. 09:29:56

@Frick László Emlékzenekar: @Rosszindulatú Vászka:
az a baj veletek hogy ojan művelteknek akartok láccani

jártatok sok iskolákba
meg esetleg fojtatólagos szellemi életet éltek

szal lehet hogy olvastatok pár könyveket de egy esetleges vitában- mint éppen ez- nem emlegetni kellene lexikálisan hanem az amiről szólást magatokévá tenni
átszűrni mintegy

az igazi művelcség kifelé nem láccik mer nem kell láccanija (csak az operabálon maximum de az csak eccer van egy évben)

azt belülről éli meg a művelt enber
élvezi és örömét leli benne

de ehhez szerénység kell

több szerénységet!

ne akarjátok egyépként hogy én is elővegyem a művelt arcomat mer kurva nagy pofonnak lesztek kurva kis gazdái

ha tudnátok a tüskevárt hányszor olvastam el, több tisztelettel beszélnétek

az kurvahétszencség (márha lehet itten zsidózni)

Frick László Emlékzenekar 2010.06.20. 09:33:59

@bobolysz@: Ezt te mondod, maszdmeg? Nem voltál te rovatvezető a Népszabadságban akkor, amikor Karcagi Lacika óvodás volt még?? Olvasd már el bazdmeg, amit a szar dolgozatomról írtál a szöveget színén benyalva, te oktondi Tódija a Fenenagynak. Ne siessél máskor, lassabban woájjwoowájj, tovább élsz! Ne átlósan, hanem X-be olvass, te tódijáss, tee!

Rosszindulatú Vászka 2010.06.20. 09:36:03

@bobolysz@: ne kepeszkeggy mer vicsorra torzul a pofám. Való igaz, sok iskolába jártam. Általánosba is meg a szakmunkásképzőbe is. Nomeg rengeteg képregényet olvastam, még jó, hogy tájékozottabb vagyok, mint a tévén szocializálódott kiskamaszok. Ja, meg keresztrejtvény megfejtésből szereztem a művelcségem.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.20. 09:37:43

@Rosszindulatú Vászka: Jutalomból:
Mennem kell kacsát tokozni, de írd be a googliba, hogy Elmeksz és egy dráma fog előpattanni, aminek főszereplője egy olyan erdőspéter, aki vitraytamás is, de úgy eszik tojásosnokedlit hokedliről, mint Aczél György sose. Csajok is vannak benne, seksz, biodinamizmus, uchronia, Káre bella csiccsó kéró, itállyányul beszélve.
szevasz!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.20. 09:44:16

@Frick László Emlékzenekar:
mos mit szívod magad? nem elég nagy a fejed igy is?
nem megmontam hgy nem olvasom el mer hosszú?

mer ha nem montam volna akkor az értelmiségi hözöngés (ami nem azonos a művelt enber hözöngésével de erről maj később) jogos lenne

és minek politizálunk itten a népszabival?

én releválni járok ide nem az inszinuáció végett

tessék emberszámba venni mindenkit aki szeretett volna de nem tehette meg hogy iskolába járjon és legalább akkora lóra üjjön mint a vászka aki egy hősszeméj és a vaszlavikkal vacsorál

@Rosszindulatú Vászka:
hát erről beszélek vászka !

de a lényeg hogy hányszor olvastad a tüskevárt?
mer nekem az az igazi lakmusz
szerintem frikk kevésszer
felirnám neki receptre hogy fejlőggyön enberileg

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.20. 12:15:09

@Rosszindulatú Vászka:

Én a te janyádba sem vagyok szerelmes, az csak úgy megvolt, mintegy véletlen, de ettől még nem lettem az apád, Lúk!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.20. 12:19:05

@bobolysz@: @Rosszindulatú Vászka:

Nnna, neketek is a Ken Lee a plédaképetek, mi? Tudnám, Szercsi honnan fogdosott össze ennyi kretént a jútyúblopó videóblogjához.

Bár az is lehet, h sziámimüllerpéterikrek vagytok.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.20. 13:22:44

@pixelpiréz plüssvitéz: most mibajod a Kenlível? Totál releváns válasz a globalista emtívtí stuffra. Hát mér kéne minden balkáni polgárnak oxfordi akcentussal gajdolni a Máj dingalinget? He?

Amúgy meg tolvajtúl lopni nem bűn, csak nehéz.

Amúgy meg Szörcsivel a La Capellában spanoltunk össze egy esküvőn. Kedves srác.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.20. 13:48:47

@pixelpiréz plüssvitéz: igazam van baszodaláschan, az a Kenlí semmivel senem cikibb, mint a Butapesten amikor az a csorbafogú buzi affektálta, hogy: táfászi szél viiizeeeárasszt. Úgyhogy kabbe!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.20. 15:15:27

@Rosszindulatú Vászka:

Már megbocsáss, melegvérű baráthom, de szerintem Ken Lee korunk grécsibeoltott karintije, szal ne szidalmazzad őt énelőttem!
Ld. róla releváló interjúmat.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.20. 17:03:29

Jaj most esik le, hogy tik milyen műveletlen dunatiszántúli őstermelő vájár szövőnők vagytok!

Én rá gondoltam, bár a másik áthallás sem véletlen:

kenlee.blog.hu

kigondoltam.blog.hu/2010/05/07/interju_ken_lee

kigondoltam.blog.hu/2010/05/07/vendegposzt_ken_lee_a_videojatekok

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.20. 20:59:50

@pixelpiréz plüssvitéz:
te tejjesen el vagy tévedve
de nem homájosítalak fel téged mer elborzadnál ha megtunnád mennyire el vagy tévedve és a végén kárt tennél magadban egy levélnehezéknek használt gobbihilda mintájú temetkezési urnával
kell neked egy ijen trauma?
nem kell
kifaszom eza h.dénes nevű lakos
nekem mostanáig ábrázattya s tevékenysége kifojólag sem volt ismeretes számomra

egyébként meg első generációs értelmetlenségi allampolgárként kikérem magamnak hogy anyámhoz és apámhoz ugymint szakterületileg és tájjelleggű illetékességet feltételezzél

ez már majnem rasszizmus te geci

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.06.21. 00:08:07

@szanalmas: Ha azt mondom neked, hogy anyai öregapám neve Bartók, érzed már a respektet, vagy kell egy seggbebaszás ahhoz, hogy ki bírd mondani, hogy alászolgálya?

Frick László Emlékzenekar 2010.06.21. 01:17:28

@bobolysz@: Öhön, hát legyen akkor a Népszabaccság a jógyerekek kakitól tsokolátás úújackája, amiről nembeszélünk, mert ha, akkor ügggye-üggye a pólyitka? Hahá! Jó, bocsjav, akkor a Magyar Zsírlap [2007->] megfelel, ugye?

Frick László Emlékzenekar 2010.06.21. 01:20:26

@pofontosztó: Itt már mindenki a Rémségek Kicsiny Bóttyában tucatjával feleárban kapható rosszgyerekjelmez természetazonos hatású műhüjjegyerek álhejjesírásihibáiba őtözködik? Amikor a maga neve is a pofontot győkből pofontototosztó kéne-kell-legyen?

Frick László Emlékzenekar 2010.06.21. 01:23:15

@bobolysz@: Bele se menjünk drágám, ki mit végzett, te kommunikáció szakot végzett bérenc! Angol nyelvvizsgával fedáksárizod a minősített heggesztőpapírjaimat? -Nesze még egy emelőgépkezelői is!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.21. 01:26:25

@bobolysz@: Mókázol itt a zavataroddal, közben meg hármasra szigorlatoztál Szegedi-Maszák professzorúrnál! De azért a nickneved kikalapálásakor domborítani is akartál valamit! Hát a Totally Szájz kriptopedofiloleszbián kompjutermasinériás kultúrában ki kromanyonkodik már Török Sándor hősökkel DDDEEEE!!! a Matulista Fikaistáknak kötelező southparkiánus ávátárá alatt!

szanalmas 2010.06.21. 10:56:55

@radairosseb:

Igazából meg bőrfejű vagy, az anyukád meg Medveczky Ilona mi?!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.21. 17:52:14

@Frick László Emlékzenekar:
politika ab ovó egy fos
jöhecc vele de nem leszek partner
én egy rendes zsidó identitású bobojsza vagyok aki nem tud mit kezdeni a jobbik fétis életérzésével ami belülről feszengeti

a kerépkpárvezetői engedéjem (télleg van, dombori, kresz tábor!!!!!) mindent visz te majom

szal ne baszakoggy az avatarommal mer aszttat meg szalvadordali tervezte nekem egy ojan ekszkulziv fogadáson ahol direkt az ő kedvének keresése végett öltöztem lecsüngő tükörtojásnak

seholse vagy te mezei bölcsész agresszor
(de nem akarok nyalizni ugyhogy a kurva anyád)

eccer úgyis mekhiftok posztolni ebbe a blogba de akkor homlopklebenyi orgazmussal fogom visszautasítani

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.21. 20:53:38

@Frick László Emlékzenekar:
na jó az anyázást egyelőre visszavonom
nem akkora még a barácság

maj ha már fingottunk egymás előtt fennhangon lehet hogy megin leanyázlak

szanalmas 2010.06.21. 21:09:52

@bobolysz@:

Beszéljél itt rendesen magyarul bazmeg, mert lebuzizsidózlak!
Ha Petőfi így beszélt volna a Pilvaxban, a kurva életben nem lett volna szabadságharc! Nyálas törpe!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.21. 22:58:45

@bobolysz@:

Ha nem vontad volna vissza az anyázást, én adtam volna a bloghoz adminjogot!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.22. 01:22:29

@bobolysz@: Eltévesztetted a házszámot OetziPoetzsch! Az az utolsó még valamennyire szabadgondolkodó (a külföldi liberálisok, bezzeg az óperencián túl) Frank Zappa volt, akihez be lehetett kiopogtatni azzal, hogy Héé, teccik a zenéd (ez a két cö volt a dumájában a jópofaság, mint a tiédben a hejesírás) engeggyé a zenekarodban játszani (a két gyö a déliakcentus) és akkor Zappa ránézett az órájára (lásd a guglin előhalászható képeket, milyen órái voltak) és adott 3 ütem lehetőséget és így egyszer bevett egy fickót, aki semmin se játszott és hangja se volt, viszont fasza velúrbőr öltönye. Tekintve, hogy a blogponthu, mint az index leányvállalata, lehetővé teszi a moderálást és ezért nyújtja a lehetőségét annak, hogy a blogtulaj jógyerekségét kifejezendő már automatikusan kitiltson szavakat a blogjából , a te esetedben milyen szavakat is kéne beállítani teellened? Gondolkodj el ezen légy szives, köszönöm, az a szerv ott az, a nyakadon az a nagyvajling palacsintatészta félív tejszínnel.

Frick László Emlékzenekar 2010.06.22. 17:51:35

@bobolysz@: Nem verni szoktam, hanem fejni, de kösz, megoldom egyedül, magammnak. Csak mostanában kevés az időm rá.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.22. 19:21:47

@Frick László Emlékzenekar: nincs is más gemütlihebb fíling egy jó kis prosztatafejésnél. Monnyuk lassan egy jó baszásnál egy jó szarást is többre tartok, de hát sziktranzitglóriamundi basszameg, már a puhasága sem a régi, namost, hogy húzni tudom de tolni nem már ebenguba, el van baszva az egész. Jelzem nekem nyolc, mer már nézni sem szeretem. Hát így megy ez.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.22. 19:53:05

@Frick László Emlékzenekar:
bocs aszittem fiju vagy

mer ezesetben kisztihand és kezgyük előröl:
baszunk?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.22. 19:58:37

@Frick László Emlékzenekar:
egyépként meg nemtom átugrani az árnyékomat

tilcsatok ki innen mer külömben unalmasabb leszek mint szánalmas

szanalmas 2010.06.22. 20:34:52

@bobolysz@:

Ha olyan messze laknál, mint amilyen hülye vagy, sosem érnél haza!
Buta Hobbit!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.22. 23:27:26

@bobolysz@:

Csak nem képzeled, hogy röhögni fogunk idióta torrentés poénokon!

Ide olyan úriemberek járnak, akik még a képviselőfánkot is nyakkendőben eszik!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.22. 23:30:59

@bobolysz@:

...ami szanalmast illeti, sajnos igazad van, mentsége, hogy közel s távol ő az egyetlen az univerzumban, akinek olyannyira nem volt soha köze nőhöz, hogy még az anyja is férfi volt!

Frick László Emlékzenekar 2010.06.23. 01:20:00

@pixelpiréz plüssvitéz: Én nyakkendőben cserélek ékszíjat, de csak VW-LT fülkés kis-M.A.N-on. Azt szeretném tudni, hogy egy ilyen tóta-maci kakálta spanyolviasz alakú hoaxxal, mint bülbülszi , mit a fenét állsz le hermeneutikai tractatus-ban, mutasd meg neki a göncölszekeret meg a telihóóódat... Ki tudja, ki lapul egy ilyen fantasztikus eredetiségű [a lányoknak manga van - a szerk. kieg.] szúszperk-ávátára mögött, lehet, hogy az egyik diplomája kommunikációs-szakos... [Ez durvább, mint a kibasszusgitározott kurvannyája?? -a szerk. kérd.]

Frick László Emlékzenekar 2010.06.23. 01:23:10

@bobolysz@: Por és homu vagy már az önégetésed miatt: saját igyekezeted keltette légszelleneted seper ki innen, te kommunikációszakos webdizájnőr, te! Szegény vietkó sárga klerikális búddista papnak bérzinnel kellett locsolnia magát, hogy meggyulladjon, de te fáklyaként mutatod az utat monszun idején is, tee, tee ... újságírópapírod is van? Te antagonista, tee!

szanalmas 2010.06.23. 09:03:58

@pixelpiréz plüssvitéz:

Te hazudós plüsspixel, most már elegem van belőled, tovább nem titkolom, hogy hogy nézel ki és milyen a szekszuális aberrációd! Tessék, mindenki megnézheti pirézt az első randiján:

www.indavideo.hu/video/Chimp_Rapes_a_Frog

Yvettebabacool 2010.06.23. 09:56:12

@szanalmas: na jo szancsi, de melyik lenne a ketto kozul?

szanalmas 2010.06.23. 10:58:51

@Yvettebabacool:

Természetesen ő a béka! A másik állat az Fleterik!

Yvettebabacool 2010.06.23. 11:32:04

@szanalmas: de akkor a bekanak kiveri ki a faszat?

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.23. 15:11:24

@szanalmas:

Elképesztő, hogy mik vannak a vincsesztereden, száncsi... én azt hittem, a lószexnél megálltál!

(Mellesleg szerintem ez nem számít erőszaknak, tisztán látszik, hogy a béka akarta, és szegény csimpi alig tudja lerángatni... nagyon emlékeztet a szitu Nyunyóra, ő is ilyen túlzottan ragaszkodó alkat.)

szanalmas 2010.06.23. 15:13:25

@pixelpiréz plüssvitéz:

Hát, lehet, hogy nyunyesz az és nem fleterik, de a béka te vagy, ne is tagadd!

@Yvettebabacool:

A gólya!

Yvettebabacool 2010.06.23. 15:26:22

@szanalmas: akkor nyalogatsz leo jekkremet a hasamrol?

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.06.23. 15:28:24

@szanalmas:

Mondd, szanalmas, te most tényleg ennyire gyűlölsz csak azért, mert kiskorodban, szexualitásod hajnalán* tönkretettem az életedet?

(* három napja)

Yvettebabacool 2010.06.23. 16:16:35

@Rosszindulatú Vászka: ezert a gyongydzemert nyaloka- lollipop feliratu epres szopogömböt ajanlok fel s kihimezhetem a tornazacskodat is.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.23. 16:26:32

@Yvettebabacool: hát, ha nem arra a tornazacskóra akarsz hímezni, ami mostan összerándult kissé az ijeccségtől, akkor jó rendben.

Rosszindulatú Vászka 2010.06.23. 16:54:49

@Yvettebabacool: jóvanna, kérdezni senem lehet már?

szanalmas 2010.06.23. 20:44:13

@Yvettebabacool:

Szopok, nyalok, gombot varrok!!!

szanalmas 2010.06.23. 20:46:43

@pixelpiréz plüssvitéz:

Már kidolgoztam pár extrafájdalmas kínzási módszert mióta megismertelek, remélem egyszer összefutunk!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2010.06.24. 10:34:14

@szanalmas:
elég lesz ha megmutatod neki a szőrös tenyeredet
süti beállítások módosítása