Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A Nyelés

2009.12.27. 09:00 csőr dzsinn ész

Jelen poszt 'félemelet' külsős kutató munkájának eredménye, de a webkettő jegyében annak publikálása mellett döntöttünk. Gratulálunk!

A gecinyelés, mint elvárt női cselekedet lényegében arra a csacsi logikán alapszik, hogy ha szeretünk valakit, akkor a testnedvei ízletesség válnak a számunkra. A férfi kényszeresen azzal akarja igazolni a sperma lenyelésének létjogosultságát, hogy nem is olyan szar az, sőt, fincsi!
A valóságban ezzel szemben az a helyzet, hogy a nő ANNAK ELLENÉRE nyeli le a spermát, hogy gusztustalan egy termék.
 

Ha már érzelmi alapon akarunk a dologhoz közelíteni, akkor éppen az lehetne az érv, hogy lám, aki nagyon szeret, azt még egy ilyen kellemetlenség sem gátol az örömokozásban.

A spermáról magáról.

1. a sperma „lényegében” (jellegzetes maszatoló-szó...) olyan, mint a nunicsuszi;
2. a nunicsuszi finom;
3. ergó a sperma finom.

A gond az, hogy az 1. pont nem igaz, a 2. pont ízlés (na meg adott „termelő” mixtúrájának) kérdése, és mint olyan eleve nem általános igazság, a 3. pontbeli következtetés pedig logikailag hibás, hiszen abból, hogy a férfi számára mi finom, nem szükségszerűen következik, hogy a nő számára mi finom.
Részleteiben:
1. Egyesek azt állítják, a spermában van olyan jellegű anyag, mint a nuniolaj, ezért a kettő „lényegében” rém hasonló. Olyan blőd ez az állítás, mint azt mondani, hogy a tejbegríz meg a tejszínes-gombás spagetti „lényegében” ugyanolyan ízű, mert mindkettőben van tejszármazék. A valóság ezzel szemben az, hogy a két testnedv ég és föld. Menjünk végig a dolgon e két anyag egyes attribútumait segítségül szólítva, mint íz, szag, állag, vizuális megjelenés, mennyiség, illetve más fizikai jellemzők.

a) Íz: a tiszta erotikus nuninedv egy enyhén sós, olykor édeskés cucc. Ezzel szemben a spermánál a keserű dominál – amiről tudjuk, hogy a legkevésbé kedvelt ízfaktor. (Itt említem meg, hogy lépten-nyomon az az érzésem, hogy egyesek elképzelése szerint a nőben eleve genetikailag kódolva kell legyen a sperma fogyasztásának élvezete valamiféle ősi ösztön által. Ezzel szemben sokkal életszerűbb az a feltételezés, hogy evolúciós szempontból sokkal előnyösebb, ha geciszar íze van, hiszen akkor nem ösztönöz az elfogyasztásra, hanem valószínűbben landol a funkciójának megfelelő helyen: a punciban. Ugyanez mondható el úgy általában is: az szex szaporodási funkción túli csupán örömszerző funkciója messze nem általános az állatvilágban, akkor sem, ha az emberre (vagy pl. a bonobó majmokra) kifejezetten jellemző. Él bennem a gyanú, hogy az embernél sem úgy van genetikailag kódolva ez az örömszerző funkció, hogy kifejezetten orálszexeljünk, hanem pusztán úgy, hogy sokat szexeljünk.
Egy biztos: a természet a spermát nem a gyomorba szánta.

b) Szag: a szexuális jellegű illatok nem úgy működnek, hogy azokat megérezve a nedvek elfogyasztásához kapjunk ellenállhatatlan kedvet, hanem úgy, hogy szexelni kapjunk kedvet. Amikor kellemes nuniillatot érez az ember, messze nem az az első gondolata, hogy „hú de innék két liter nunidzsúszt!” Pláne igaz ez a sperma szagára is, hiszen egyrészt praktice semmi értelme nem lenne a sperma vonzó illatának, hiszen a sperma a szex utolsó fázisában lép színre, ösztönözni pedig az elkezdést érdemes – másrészt tényszerű, hogy kifejezetten nyers, kellemetlen szaga van.

c) Állag: itt kezdődnek a komolyabb gondok. A nuninedv sima, homogén, amolyan gördülékenyen sikamlós valami. Ezzel szemben a sperma határozottan takonyszerű, jellegzetesen hígabb és csomósabb részekkel. Nem mondom, hogy ez eleve kizáró ok, hiszen mind szeretjük olykor leszívni a taknyot és lenyelés előtt egyszer játékosan megfuttatni a szánkban, de azért a dolog gasztronómiai szempontból eleve buktatókat rejt...

d) Mennyiség: azt hiszem, most értünk el a lényeghez! Más dolog ugyanis diszkrét adagolású hetyke nyákfilmeket lenyalni valahonnan, és más az, amikor 2 másodperc alatt telelövik a szádat. Kb. annyira más, mint tenni a levesbe egy kanálhegynyi ErősPistát vs. behappolni tisztán egy kisebb evőkanállal. A spermában a két legtaszítóbb effekt közül pont az az egyik, hogy SOK és EGYSZERRE sok.

e) Egyéb effekt: itt érünk el a másik legtaszítóbb effekthez. A sperma ragaszkodó kis entitás... nem úgy van az, hogy hoppsz, lenyeljük, oszt kész. Éppen ellenkezőleg: ha nem „mosod” le valamivel (úrinők pl. csakis száraz Martinivel, akkor még órák múlva is „kapar” a torokban... (Egyéb effektként említhető az is, hogy meleg, hogy még véletlenül se lehessen megfeledkezni róla, hogy éppen valaki másból jött ki...)

f) Visual effect: a végére hagytam. Amikor a nő lenyeli, nyilván nem látja – ellenben korábban már látta. A nuniolaj leggyakrabban szép áttetsző, de jobbára nem is látjuk önmaga esszenciájában, csak felületen eloszlatott filmrétegként. Ezzel szemben a sperma ismét felhívja magára a figyelmet az inhomogén takonyszerűségével, kocsonyaként rezgő huncutságával – egyszóval taszító egy szubsztancia ránézésre is.

Tiszteljük tehát azokat a nőket, akik mindezek ellenére mégis a szájukba engedik, vagy le is nyelik. Tekintsünk eme önfeláldozásra erényként – ám ennek elmaradását semmiféleképpen se tekintsük bűnnek vagy beteges finnyásságnak.
 Amelyik férfi ezt nem képes megérteni, az jelentkezzen nálam, és tisztán pedagógiai célzattal telespermázom a száját, le is nyeletem vele, és ha a leghaloványabb fintort is meglátom az arcán, akkor ronggyá is verem a fejét egy szál mélyfagyasztott véreshurkával...

238 komment

Címkék: szex geci sperma hellókarácsony rada

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr131620505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.06. 02:43:50

De gecik vagytok, szopós tinilányokat abuzáltok itt hosszasan, nekem meg nem is szóltok...

Irigy lepényarcú amforák.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.06. 03:03:00

@piréz vitéz / életértelmező-kéziszótár:

Az olyan nyálkás szar, mint a medúza, mi. Olyat csak Dragi csinál.

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 06:38:09

@"the dragon":

egyenesebb vagyok, mint amilyen a farkad valaha is lehetne.
bedomborítottam a képeken, hogy a magasságom miatt látszódjak a kamerában, főleg, ha magamat fotózom.
de hát neked biztosan hiába mondom, neked nincsenek ilyen gondjaid.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 07:29:17

@PankaCute:

Nincs ki fotózzon? Bár nem tisztem tanácsokat adni - nem is értek hozzá igazán -, de mi lenne, ha legközelebb, amikor szájjal kielégítesz egy utadat véletlenül keresztező hobót, megkérnéd, hogy csináljon rólad néhány képet, amin a gerinced egyenesebbnek tűnik, mint Mécs Imréé? Sőt, lehetne ilyen előtte/utána megoldás is, elvégre mókás látványt nyújthat, amint a vaku fénye megcsillan a hajadba kent gecin. És akkor a lenyeléssel sem kell bajlódnod...

Egyébként, ha már itt vagy, igazán mesélhetnél nekünk Kierkegaard Hegel-kritikájáról. Úgy tudom, ez piréz vitéz vesszőparipája, és nem árt patrónusokat szerezned, mert én már most gyűlöllek, ami nem kecsegtet sok jóval!

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 16:27:02

@"the dragon":

és tán bántania kéne a tudatnak, hogy gyűlölsz?
ahhoz nekem mi közöm?:D

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 19:57:33

@PankaCute:

Na csak vigyázz, mert széjjelrúgom azt a kelet-magyarországi hülye fejedet, te buzidrogtanyán szopós majom!

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 20:27:07

@"the dragon":

lapozhatnánk már, kurvára nem érdekelnek a személyes problémáid.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 20:33:12

@PankaCute:

Azt mindjárt gondoltam, elvégre jól láthatóan téged a gecinyelésen kívül nem érdekel semmi, ellenkező esetben nem csak ide kommentelnél...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 20:42:42

@piréz vitéz / életértelmező-kéziszótár:

Nana, egy igazi nő nyeli az én gecimet, határeset, de a régi barátságra való tekintettel tán még a tiédet is, de az biztos, hogy húgyagyú raszta kamaszgyerekekét véletlenül sem...

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 20:53:36

@"the dragon":

nem, egy igazi nő hozzá nem érne egy olyan faszkalaphoz, aki egyetlen rossz szót is szólna hozzá.
szóval inkább fogalmazzunk úgy, hogy attól vagyok igazi nő, hogy nem nyelem a gecidet.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 20:55:20

@PankaCute:

Nézd, én eddig a tenyeremen hordoztalak, de ha így állunk...

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.06. 21:00:37

@PankaCute:tudod én körülbelül korodbéli lehetek, úgyhogy, mint tini a tinitől, szeretném a tanácsodat kérni pár dologban! Bár kicsit pirulva teszem, mert te láthatóan már nagyon tapasztalt vagy szexuális téren, én meg csak egy nebáncsvirág vagyok, nézem a lányok fenekét, meg néha csúnya álmaim vannak, de ennyi! szóval azt szeretném kérdezni, hogy a tinilányoknak tényleg bejön, hogyha megmutatjuk nekik a kukinkat, és azt mondjuk, harapj rá csuka, és akkor majd járni fognak velünk? mert az egyik osztálytársam azt mondta, hogy neki mindig bejön, és úgy látom, a jópáran nálad is sikerrel jártak ezzel a módszerrel!

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 21:03:54

@Borziiii:

hát, meg kell állapítanom, te is egy gyökér vagy.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.06. 21:04:32

@"the dragon":

Nézd, mindenkinek lehettek az életében kilengései. Te is 1-2 hetente megtöcskölöd az éppencsak felnőtté érett Borzi ánuszát, mégsem nézlek buzinak.

Másrészről hol a keresztényi megbocsátás elve? Hát már azt sem hagyod, hogy jóvátegye tévelygéseit ez a jóravaló lyányka?

szanalmas 2010.01.06. 21:07:39

@PankaCute:

Jelezném halkan, ez nem egy botanikai blog. Tessék témába illeni.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.06. 21:08:17

@PankaCute: most mér vagy ilyen!? őszintén kérdeztem tőled valamit, mert gondoltam, a párkapcsolatokban való jártasságod mellett szól, hogy úton-útfélen leszposz valami koszos rasztát! vagy az a bajod, hogy még sose volt barátnőm? tudod nagyon nehéz mostanában boldogulni olyasvalakinek, akinek a lélek fontos és nem a test!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 21:12:16

@piréz vitéz / életértelmező-kéziszótár:

Az mindössze egyszer fordult elő, és akkor is csak azért, mert kiváncsiskodott, mi az a "seggből szájba"... Apropó! Panka, ehhez a nemes témához miképp viszonyulsz?

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.06. 21:14:56

@Borziiii:

"Lélek a fontos", ezt úgy érted, egy randa lefosott szalonnapörc vagy?

De ne aggódj, vannak még lehetőségeid, Szörcsi például huszonéves bölcsészlányok mellett szívesen lovagoltat a térdén pelyhedzőállú kissrácokat is.

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 21:15:09

@Borziiii:

1.: igazából még egy rasztával sem volt dolgom. szeretem őket, de ennyi.
2.: én csak megjegyeztem itt, hogy már nyeltem gecit életemben, és tudom, hogy milyen íze van. ha az összes csajt aki leszop titeket kurvázzátok, baromira sikeresek lehettek a csajok terén, amiben igazából nem is kételkedem :]

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.06. 21:24:46

@PankaCute:

Ne vedd a szívedre, arról van csak szó, hogy szerintünk a te szád nagyobb*, mint a mienk együttvéve, és ezt nehezen viseljük.

(* több fér bele...)

szanalmas 2010.01.06. 21:25:43

@PankaCute:

Engem az érdekelne, hogy milyen érzés az, vagy mire gondolsz például te, amikor egy pénisz van a szádban és dolgozol rajta? Tehát az olyan birtoklási és/vagy hatalmi érzés, vagy szimplán csak örömszerzés, ámde te nem is szereted igazából?

szanalmas 2010.01.06. 21:29:46

@szanalmas:

(Borzos, te is válaszolhatsz erre érintettséged okán!)

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 21:31:53

@piréz vitéz / életértelmező-kéziszótár:

nem veszem a szívemre, nagyon is ismerem a férfiak egóját... az eget tudja verdesni:D

@szanalmas:

ez mindig hatalmi érzés, csak épp nem a csajnak. a csaj minden esetben ki van szolgáltatva a férfinak.
a csaj szemszögéből ez örömszerzés, kivéve, ha kényszerítették rá:D

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.06. 21:34:51

@PankaCute: tudom ám, hogy a nőknél a 'nem' azt jelenti, hogy 'igen', erre megtanított a nagyi! juhú van nőm, járok valakivel!!
jó, ha tudod, nagyon romantikus alkat vagyok, de azért nem az az érzelgős típus, szeretem a szomorú filmeket, az angyalok városán-a barátnőmnek ezt bevallhatom-sírtam is egy picit!
ja és eléggé elfogadom az embereket, szóval nem fog zavarni, hogy havonta vér folyik belőled, és minden hülyeségre kiakadsz, meg az se zavar, ha nem borotválod a lábad, a szerelmeseknek olyannak kell elfogadniuk egymást, amilyen ők valójában!
juj, annyi mondanivalónk van még egymásnak!

szanalmas 2010.01.06. 21:36:12

@PankaCute:

Én például sosem tudhatom, hogy nincs-e kénsav a nő szájában, amikor beveszi. És ez például komoly félelemérzést okoz. Vagy például Kenny is belehalt amikor leszopták. Szóval ez nem ilyen egyszerű szerintem.

szanalmas 2010.01.06. 21:37:17

@Borziiii:

Gratulálok Borzi az első csajodhoz!

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 21:42:26

@szanalmas:

ha kénsav van a szájában akkor eléggé evidens, hogy már többet nem fogja bevenni...

szanalmas 2010.01.06. 21:45:13

Azt hittem nem veszed észre ezt a furfangos csapdát! Amúgy hol lax?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 21:49:06

@PankaCute:

És akkor te mégis mivel fertőtleníted a geciputtonyod?!

Azt ne mondd, hogy legalább tíz fiunként nem szoktál öblögetni, mert így minden esélyed eljátszod arra vonatkozóan, hogy valaha a szádba adom...

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 21:51:38

@"the dragon":

ne keverd már bele magad a szopás témába, épp vacsorázom.

@szanalmas:

minek az neked, keresgetni iwiwen? úgyis megtalált már aki akart

csőr dzsinn ész 2010.01.06. 22:00:29

ehheheheee, kisgecik, lomposkodtok a pina körül?

POSZTOLNI MEG KI FOG, A KURVA ANYÁTOK!

szanalmas 2010.01.06. 22:01:15

@PankaCute:

Az iwiwre csak a nők járnak és a buzik.
Az igazi férfiak a kigondoltamon kommentelnek. Mármint úgyértve, hogy én egyedül.

csőr dzsinn ész 2010.01.06. 22:01:19

@PankaCute:

kottát a dalocskádhoz tudnál adni? tegnap óta gyötri kis lelkemet a kéváncsiság.

szanalmas 2010.01.06. 22:02:51

@csőr dzsinn ész:

Fleterika a soros bazmeg, szaggasd le a farkadról és indítsd el egy tockossal!

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 22:03:46

@csőr dzsinn ész:

screamo? ismerős a műfaj? na ha megvan, akkor már nem kell kotta. :)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 22:04:34

@csőr dzsinn ész:

Lomposkodnék én, de baromira zavarnak a bűzre gyűlő döglegyek...

majom artúr 2010.01.06. 22:07:40

@PankaCute:

őőőőőjbazdmeg....

monnyuk szemlehunyva bevallom, a tokio hotel szerintem jó zene, bár nem nekem való.

TE EMÓS FOS!

majom artúr 2010.01.06. 22:09:59

@"the dragon":

ez van. pontosan ezért szerveztem be annyi nőt, amennyit csak lehetett, de te mindegyiket messzire elzavartad, te geci!

(na jó nem mondom, jókat derültem némelyik fordulaton, de néha már sajnáltam szegény párákat)

mostanra már minden csaj, aki valaha idetévedett a múlté, és tessék egy emós éretlenkét ugráltok körbe!

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 22:14:47

@majom artúr:

bazdmeg! én és az emó.
na most borultam ki.
mi kizavarjuk az ilyeneket, de már be sem mernek jönni koncertekre.
itt Egerben (igen Egri vagyok) nagy kultúrája van a hardcore-nak, ajánlom hallgass bele pl. egy kis Tango Underground-ba vagy Tisztán a Cél Felé-be.
mi köpködjük az emósokat.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 22:18:42

@majom artúr:

Hiába, ha egyszer a kutatómunka nem nőknek való elfoglaltság...

Mondjuk az kimondottan érdekelne, hogy Panka hol tanul filozófiát! És arról is mesélhetne, hogy vette ehhez a bátorságot... Egész egyszerűen nem tudom elképzelni a teológia szolgálóleányaként, miután több pénisz volt a szájába, mint amennyit egy atomtengeralattjárón találni...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 22:20:09

@PankaCute:

Ezek szerint a méltán elismert Ho Si Minh Tanárképző Főiskolán manapság már filozófiát is oktatnak?!

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 22:24:21

@"the dragon":

még középiskolás vagyok, te majom.
mellesleg engem meg az érdekelne, hogy honnan tudod, hány pénisz volt a számban.

csőr dzsinn ész 2010.01.06. 22:25:35

@PankaCute:

te és az emó? bazdmeg, a fényképedről minden kiderül!

ó, hová lett a világ, egerből egy emós kispicsa hardosnak nevezi magát, közben tokióra masztizik, de azért rasztagecit nyel.

kibaszott liberalizmus!

csőr dzsinn ész 2010.01.06. 22:27:05

@PankaCute:

a dalocskádból és a blogbejegyzésekkel számítva minimum 15

középiskolás... hátbazdmeg....!

sok gyökér tanár, hogy verné az ilyeneket mogyorópálcával!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 22:29:51

@PankaCute:

Egyébként hogy lehet valaki 19 évesen középiskolás? Bukdácsoltál, aranyom?

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 22:32:02

@"the dragon":

nulladikos voltam, ennyire egyszerű a válasz

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 22:36:41

@"the dragon":

nyelvet emelt szinten. látom nagyon tájékozott vagy az iskolai témában... :D

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 22:40:10

@PankaCute:

Na szép, kuporgatott adóforintjainkból kitanítjuk a leendő cukrászinasokat mindenféle egzotikus nyelvekre, aztán majd külföldön termelik a GDP-t! Hát ennek igazán nem sok értelmét látom...

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.06. 22:44:14

@PankaCute:

Te, már megint tátod a szádat. Cafat.

Mocskos Fancsi 2010.01.06. 22:46:28

@"the dragon":

már nem cukrásznak tanulok, amúgy sem tanultam csak kötelező volt a gyakorlat.
otthagytam azt a sulit. mellesleg nem hiszem hogy a pénzedből a sulimnak is jutna, mivel hetvenezer a tandíj.

@Panther_V:

nem is :D

szanalmas 2010.01.06. 22:47:00

@"the dragon":

Nem olyan nyelvet te. Kurvinyek képzőbe jár:

Az egri ménes mind tarka:
Az egri kislány mind csalfa.
Ha csalfa, csalfa,
A lelke rajta,
Az egri ménes mind tarka.

Eger városa, papok városa.
Csuhások járnak fapapucsba.
Csuhások járnak, in domine patris,
Reverenda alatt pálinkát visz.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 22:49:21

@PankaCute:

Aztakurrrrrrrrrrrvaa MUHAHAHAHAHA

Őszintén szólva, én csak tippeltem ezzel a cukrászos dologgal... Komolyan mondom, annyira jó vagyok, hogy kedvem támadt leszopni magam, de szerencsére itt vagy kéznél te is...

ifj. Ló János, katolikus pap 2010.01.06. 22:51:05

@szanalmas:

őőőőőőjjj, ezt mennyit énekeltük anno a cimbikkel

van ám még egy pár szakasz

hogyaszongya

Nem vagyok én baráááát: szeretem a piáááát,
Odaadom érte a reverendáááát.
Odaadom érte a csatos imakönyvet,
Ölelem és csókolom a szeretőmet.

basztuk széjjel az asztalt az öklünnkel a végire!

szanalmas 2010.01.06. 22:53:04

@ifj. Ló János, katolikus lelkész:

Dícsértessék Ló Úr!

Hol járt, hogy hál'Isten rég nem láttam?

ifj. Ló János, katolikus pap 2010.01.06. 22:57:16

@szanalmas:

Áldás Békesség, Fiam.

Anyádba voltam, nyelvtövig.

szanalmas 2010.01.06. 23:01:30

@PankaCute:

Az tényleg igaz, hogy a cukrász tanoncoknak édesebb a spermája, és a lányok nem nyelik le hanem a keverőgépbe köpik amiből a francia krémes lesz?

szanalmas 2010.01.06. 23:05:39

@"the dragon":

Apád fasza, tudjuk, hogy miután kinyomtattad Fanni Eszter képét, és rárecskáztál miközben olvastad a blogját, abban volt az adat ami a tudatalattidból előjött. Mivel például tudatod nincs, csak tudatalattid.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 23:11:10

@szanalmas:

Nekem frankón lelkiismeret-furdalásom van, hogy partiba vágjuk itten Borzi első komoly kapcsolatát! Nem kéne filmeznünk, hogy tudjuk bizonyítani, szó sincs szerelemről, csak testnedv csere történt?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 23:15:35

@szanalmas:

Nem kéne elárulnom, de én olyan okos vagyok, hogy még tudatfölöttim is van!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.06. 23:16:14

Tök megható, hogy Borzosnak szereztünk végre egy csajt.
Én legalábbis meghatódtam.

Remélem, a következő szeánszon majd őt is körbeadjuk egy inverz békepipaként, ahogy ez szokás itt a családban.

ifj. Ló János, katolikus pap 2010.01.06. 23:17:34

@piréz vitéz / életértelmező-kéziszótár:

Fac me tibi semper magis credere,
In te spem habere, te diligere.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.06. 23:18:12

@piréz vitéz / életértelmező-kéziszótár:

Inverz békepipa, mi? Az lenne a kérésem, hogy velem kezdjen, mert ki tudja mit ragasztana át rám szánalmasról...

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.01.07. 00:24:49

@ifj. Ló János, katolikus lelkész:

Mi az atyám, bebaszott?
Vkivel összekever, én nem a Tibi vagyok.

@"the dragon":

Úgy tudom, Száni anyja már megvolt neked, csakúgy mint magának Száninak is. Ott sem figyeltetek a sorrendre...

szanalmas 2010.01.07. 08:15:25

@"the dragon": @piréz vitéz / életértelmező-kéziszótár:

Már megint a porntube-on nézitek a gayvideókat, kis álmodozók?! Nőjetek már fel és vegyétek ki egymás szájából!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.07. 17:57:21

hagyjátok pankát, ő egy nagyon érző lélek, és csak kívülről tűnik úgy, hogy egy ótvaros kurva! aki még egyszer molesztálni meri, annak velem gyűlik meg a baja, és ezt most halálkomolyan mondom!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.01.07. 19:34:53

@piréz vitéz / életértelmező-kéziszótár: igazán nem értelek, mit gúnyolódsz ezen, szerintem nagyon csúnya és tapintatlan dolog ezen gúnyolódni! mindenesetre az alma elég messze esett a fájától, mivel anyád se tett rá megjegyzést, amikor a gyerekágyadon fekve beszélgettünk.

Nedvesmezo 2010.01.19. 03:26:07

A poszthoz:
1. Nem szagolgatni kell. Nem ízlelgeni, mint a bort, hanem, ahogy jött úg le is kell nyelni. Máris jobb.

2. Kólával leöblítve nem olyan rossz, de azért nem térnék át sperma diétára.

3. Inkább sperma, mint nuninedv.

Szép emlékeket ébresztett fel ez a poszt :)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.01.19. 08:02:08

@Nedvesmezo:

Kitalálom, egy spriccpartin te voltál az egyetlen térdelő versenyző...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.17. 22:50:03

@Kapucsína:

Szerinted mire kéne abból következtetnünk, hogy épp a nyelés posztra kommenteltél?

est komor őre. 2010.02.17. 22:51:44

@"the dragon":

De aktív, szemfüles vagy ma! Hát téged senki sem szop?

Kapucsína 2010.02.17. 22:56:10

@"the dragon": hát igyekeztem velősen fogalmazni, de te nem éretsz a a szóból. fogyatékos.

Kapucsína 2010.02.17. 22:59:01

ez milyen blog ez itten? bazzzzzeg, itt "Ájgyéniségek" vannak? :) komoly

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.17. 23:18:11

@est komor őre.:

Bizony, tegnap óta aszkétai életet élek! Ezért is helyeztem bizodalmam Kapucsínába...

@Kapucsína:

Bárcsak így lenne... A valóság az, hogy mindenki engem akar koppintani, csak sajnos kurva szarul csinálják.

est komor őre. 2010.02.17. 23:23:46

@"the dragon":

nohát, ez felháborító!
kitanítjuk neked a szakmát, bevezetünk a férfiasság alfájába, és ez a hála!

Kapucsína 2010.02.17. 23:28:43

@est komor őre.: lehet csak kankója van és hallgatott a javasasszony tanácsára. tudnivaló, hogy a rohamszerű kankógörcs idején mellőzni tanácsos a nemi életet.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.17. 23:45:15

@Kapucsína:

Nézd, ha ne adj' Isten valóban kankóm lenne, annyi nőt szúrnék, amennyit csak érek... Merő kitolásból, haha!

Kapucsína 2010.02.18. 00:03:34

hogy a poszthoz is hozzászóljak. nem szeretem a geci ízét, ami persze nem véletlen. ha ágyba bújok, csak azért, hogy szocializálódjak kicsit (elvégre szocializált felnőtt normális nő rendszeresen dug, nem?) amúgy ha örömre vágyom, inkább masztizok egy jót! minden nap!

Kapucsína 2010.02.18. 00:04:50

@"the dragon": aljas szúnyog, falhoz csaplak.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.18. 00:10:02

@Kapucsína:

Nana, egy nő csak ne nagyon élvezkedjen! Feltéve, ha nem lesz orgazmusa a bélszín készítéstől...

Kapucsína 2010.02.18. 00:17:02

@"the dragon": kivagy te? Dzsémi Oliver?:( Nem bírom a szeplős képét.

Kapucsína 2010.02.18. 00:22:20

@"the dragon": Az én voltam, te balfasz. De protézist raktak rám, hogy kifelődjön a porc, és attól megjavultam. Most már rendesen szét tudom tenni a lábam.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.18. 00:28:21

@Kapucsína:

Engem ez egyáltalán nem nem hat meg, lévén akkor is vígan kényszerszopatnálak, ha épp össze vannak kötve az elefánt lábaid...

Kapucsína 2010.02.18. 00:35:12

@"the dragon": nekem meg az a tikkem, hogy szájzárat kapok ha egy cseppet felidegelnek.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.18. 00:39:15

@"the dragon":

Ezt a mostani sárgát, te választottad úgy-e. Akkor baszd Kapucsínát egy hétig.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.18. 00:42:55

@Kapucsína:

Még szerencse, hogy óvintézkedés gyanánt rutinból sarokkal szájbarugdosom a szerencséseket, így maximum csak az ínyeddel izgathatsz...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.18. 00:45:54

@Panther_V:

Hát én kurvára nem látom a sárgát. Remélem a fejlécet nem színezte át ez a tohonya állat, az most is egész pofás... Mondjuk a szín amit küldtem, nálam úgy nézett ki, hogy szürkéből sávosan átvált sárgába. Persze arról fogalmam nincs, ez hogy jelenik meg a gyakorlatban...

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.18. 00:50:48

@"the dragon":

Így a jelek szerint, hogy basznád inkább magadat. Az a sárga az nem volt rossz, úgy magában. Ez szürke. Te rohadt náci.
süti beállítások módosítása