Az az igazság, hogy a fasz kivan a sok marketingestől. Képesek mindent pont az ellenkezőjére váltani, ugyanolyanok, mint a bolsik, a katolikusok vagy a politikusok.
Hűek lehetünk a hazánkhoz, egy eszméhez, valami nagyszerű dologhoz -lúzerek egy nőhöz is hűek lehetnek- de egy céghez, mobilszolgáltatóhoz vagy bankhoz elég fede dolog hűnek lenni.
Céghez csak a sárgák hűzésgesek, rá is basztak, évek óta stagnál a japán gazdaság!
Mégis , hogy engedheti meg a Kormány azt, hogy a hűség szót kisajátítsák a cégek? Hogy lehet az, hogy az emberek teljesen természetesen veszik, ha hűségnyilatkozatot dugnak az orruk alá?!
Azt látom, hogy egyedül én utasítok vissza mindenféle kikúrt hűségnyilatkozatot, mások teljesen természetesnek veszik, hogy ilyen nagyszerű dolgot elcsökevényesítenek.
Ráadásul a marketingesek a hűségszerződéseseket jól átkúrják: aláíratnak egy bizonyos kondíciós listát, aminek negyedévente rendszeresen aláajánlanak az új vevőknek, így aki hűséges az hosszú távon rosszabbul jár, mint aki újra és újra csomagokat vált!
Tegyük helyére a dolgokat, és tagadjuk meg a hűségnyilatkozatokat, hűségszerződéseket, hűségkártyákat! Legyünk tudatosak, szóljunk minden egyes alkalommmal, mikor ezt a nemes fogalmat olyan környezetben akarják használni, ahova az nem való!
Az utolsó 100 komment: