A téma rendkívül fontos. Ahogy az szokott lenni ebben a fantasztikus európai csodakavalkádban, mindenki nagyon ért a témához, mindenkinek van véleménye és természetesen ellenvéleménye, csak egy dolgot felejtünk el: a bevándorlók tojnak a fejünkre, és ellepnek mindent, miközben a döntéshozók szokás szerint mormognak valamit brüsszelben a svédasztalos homár ropogtatásaközben, vagy Wagner egyfelvonásososkat hallgatnak és semmilyen arcot vágva legyezgetik magukat.
Imádott és szeretett vezérünk ellenben nem pihen és kerítést épít, nyilatkozik és védi a határainkat. Sajnos azt kell mondanunk, hogy óriási hibát követ el: frontot képez.
Tanulni kéne a történelemből: egyszer már a Magyar nép belement egy Európát megvédő, ütközö ország szerepébe és nagyon szarul járt: népességét megtizedelték, elszegényedett, kulturáját nagymértékben elvesztette, szomorú belháborúkkal saját nemzetét is gyengítette, és amíg a törökkel tizennégy (!) nagy háborút vívott, a Habsburgok, Franciák és Angolok szép nyugiban fejlődhettek és gyarmatosítottak, biztosítva több száz éves gazdagságukat. Néha nagy kegyesen küldtek egy kisebb hadsereget, de nagyjából a magyaroknak kellett megoldaniuk a dolgot. Mindemellett a magyarok felfejlesztették azt a környéket, ahova visszaszorultak (Erdély, Felvidék és a nyugati övezet), majd innen később őket kiebrudalták és a feljfejlesztett, jól megvédett, stratégiai területek később Cseh (Szlovák)/Román/Szerb/Horvát/Osztrák kézbe jutottak.
Gondolom a legtöbb embernek a Török vész évtizedei unalmas és érthetetlen névkavalkád, ezért név meg évszámok nélkül megmutatok egy térképet, hogy legyen min gondolkodni:
Kiemelem: Nagyon rosszul jár, aki Európát meg akarja védeni. Kurvára semmi értelme.
Ami most a legjobb megoldás, hogy az érkező menekülteket légkondicionált buszokkal várni a szerb határon és azonnal Brüsszelbe vinni. Ez max. 50 busz naponta, nem nagy költség. A buszokon lehetne mobilt tölteni, valamint gondoskodnánk az élelmezésükrőll és ürítésükről is. A buszokon a migránsok kérdőíveken kiválaszthatnák a célországot (arab nyelvű prospektusok mellékelve) és annak megfelelően vonatjegyeket kapnának. Természetesen a migránsokat szépen kiraknánk az Osztrákoknál, Németeknél, Belgáknál az ő kérésükre.
Szépen menjenek a Németeket, Dánokat, Hollandokat, Angolokat, Franciákat és Svédeket boldogítani. Anno is ezt kellett volna: kézséggel fogadni és átereszteni a törököket, biztosítani, hogy a nyár első két hetében eljussanak a Habsburg birodalomig, áttörjenek Itálián és elárasszák Európát. Mindezt jó pénzért tenni.
Nagyon izgalmas cikket találtunk: ( http://kitartas.net/2015/02/12/stop-a-bevandorlasnak ) . A cikkel ellentétben én azt javasolnám, hogy a bemutatott logisztikai sávban gondolkodva állítsuk fel a migráns-buszok útvonalait is, koncentrálva a buzi belgák fővonalára, ezzel a migránsokat az oly büszkén emlegetett és hangzatos Európa Szívébe juttatva.
Figyeljük meg a két ábra közötti hasonlóságot és stratégiai különbséget: az elkövetett történelmi hibát most orvosolhatjuk: legyünk európa humánusai, jólelkű segítői és kérjünk a migránsoktól száz eurót fejenként a Budapest-Brüsszel útvonalért. Exportáljuk a gondot és problémát úgy, hogy még jól is járunk! A buszokon elvégeznénk az összes, EU szabványos migránsbeiktatási teendőt, adhatnánk migrásigazolványt a rászorulóknak, és felvehetnénk az EU-tól a migránsonkénti kb. ezer erurós költőpénzt.
Ez migránsonként 1100 euró. Egy busz üzemanyag+autópálya költsége retúrban kb 2000 euró. Buszonként kb. 42.000 euró haszon, napi 50 busznál ez több, mint 2.000.000 euró, ami évi 700.000.000 eurós üzlet. Pluszban kerítést sem kell építeni, a migránsok pár nap alatt tudnák a buszmegállókat és ott örömmel várnák a következő migránsjáratot.
A buszjáratokra visszafélé toloncoltakat vehetnénk fel, amiért további 500 eurós fejenkénti költséget tudnánk Brüsszelnek felszámítani. A kitoloncolt migránsokat a szerb határig vinnénk charterben, ott két hétre való koszttal ellátnánk őket, és megkérnénk, hogy szertartásos okmányégetés és rövid pihenő után legyenek olyan jók és újra migráljanak illegálisan: egyeztetett időpontban és helyen újabb járat várná őket Brusszel és Frankfurt felé, ahogy megintcsak jól tartanák őket a következő kitoloncolásig.
A magyar hon felvirágozna, az autópályákon a meggazdagodott migránsok kalocsai babákat, matyó mobiltartókat és élelmiszert vásárolnának, felvirágozna a migráns-turizmus, rengeteg munkahelyet teremtenénk az autóbuszokat követő mobil-migrációs irodákkal és talán a migránsok számát is tudnánk emelni napi 4-5 ezerre, melyeknek többszüri fuvarozása és toloncjárata már tényleg busás pénzt hozna.
A befolyt összeget egészségügyünk fejlesztésére, gyermekeink ellátására, vidékfejlesztésre fordíthatnánk (természetesen a ráépülő buszvállalkozó-réteg és a megfelelő főpolitikus, Lázár Úr és barátjai kötelező jutalmazása után).