Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Kibaszott boldog buzeráns karácsony

2014.12.19. 10:50 fogyasztói magastartás


buzerakari.jpgLááászt kirsztmássz éjgévimáhárt...ez megy mindenütt.. Egyrészt ez a kibaszott beteg társadalom nem tudja elképzelni a létét valami faszom hülye, hangosan és torzan óbégató zene nélkül.... bazdmeg, bárhova megy az ember, ott zene szól. A félhülye, kosárzombi plebsz retteg attól, hogy csönd van körülötte! A plázákban őrjöng a zene, valami tragikus, hogy az ember bemenne mondjuk megnézni egy fasza kis viszkit szép csipkés  melltartót, és ott ezerrel megy a kurvadék cüffcüff dizsi! Aztán beül(ne) végre egy nagy kosó sörre finom levesre és jóféle marhapörköltre galuskával salátára az ember a kedvenc, megszokott éttermébe, ahol törzsvendég, egy trendi étterembe, hát ott is őrjöng a zene. Fogsz egy taxit, ott is  bömböl a rádió! És most, hogy jön a kibaszott, elbaszott, már semmi emberi tartalommal nem rendelkező  (vátákomesziálszákszessz) materiálkarácsony, amit sikerült a zsidó kereskedőknek véglegesen elszakítani a régi, keresztény értékektől, mint a befelé fordulás, egymás felé megtett segítő gesztusok, SAJÁT kézzel készített, pici kedvesség becsomagolása és az adás mint tett, jelzésszerű cselekedetével a belső béke és szeretet ünneplése, mindezen teljesen trágya és silány irány mellett mit kell hallgatni kérdem én! Egy buzeráns görög nyávogását, csilingeléseket, búgó nőket és bőgő férfiakat! Emberek, fel kéne ébredni! Tessék minden boltot bezárni karácsony előtt két hónappal, kukoricacsutkából Betlehemet építeni, böjtölni, és megélni a szeretet ünnepét azt a kutya Úristenit!

36 komment

Címkék: fogyasztó rogán balmazújváros vadmalac ómílyszépakkarááácsony globálfoszlány osánzombi

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr66997267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2014.12.19. 12:00:28

a szerző az uram szerint nagyon jól beszélne ha a való csöndet keresné, de hogy ebben a nagy zajban nem hallja meg...... az kérem

fogyasztói magastartás 2014.12.19. 12:29:51

@zsanett- a csillagkútról: köszönöm a kommentedet, kívánom, hogy baszódj meg az ünnepek alatt!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2014.12.19. 12:48:16

@fogyasztói magastartás: úgy lesz, a tegnapit folytatom majd ma egészen jézuska eljöveteléig

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.19. 12:56:21

Csak a metrószeszkulárisok járnak placákba, szóval vagy megalapozatlan a véleményed, vagy egy kibaszott metrószeszkuláris vagy!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.19. 13:31:35

Az időskori elbutulás minden tünete megtalálható ebben a fércműben. Sétálj, aludj, vagy csinálj bármit, csak ne gépezz, Tata!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.19. 14:45:36

@Kadarka Jánoska: A nyugdíjjasoknak is jár a zinternet meg a bloggolás! Ha más nem, magad miatt te is egyetérthetnél ezzel!

fogyasztói magastartás 2014.12.19. 16:52:37

@Kadarka Jánoska: el nem tudod képzelni, anyád mennyire boldog, mikor análpumpával nyomom neki!

fogyasztói magastartás 2014.12.19. 16:54:21

@radairosseb: ja, kérem, ha az ember nem ért egyet a masszásodási értékekkel, a csillogással és a fogyasztói társadalom értékeivel, akkor máris alja nyugger, kvázi veterán. hát szépen vagyunk! na ezért tart itt az ország!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.19. 16:59:03

@fogyasztói magastartás: Egyet érts meg, paraszt: nem egyet érteni vagy egyet nem érteni kell! A masságot el kell ítélni! De ha elítéled, a fasznak még placába mikulásnautákat hallgatni!

Külömben is, ha lenyuggereznélek, akkor retrószeszkulárist mondtam volna, nem metrószeszkulárist! Ne keverjed a foghagymákat, vagy almákat vagy miket!

fogyasztói magastartás 2014.12.19. 17:14:52

@radairosseb: látom, aktív vagy nagyon ebben a posztban, te szarjankó, felvillanyozott a 'buzeráns' hívószó!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.19. 21:46:39

@fogyasztói magastartás:

Jaj de szépen bizonyítod, mennyire korszerűtlen vagy. Beleragadtál ebbe az ezredfordulós kontentbe, nemiséggel vagdalkozol, primitívkedsz, mert kétezerben ezzel lehetett aratni.

Hát ma nem. Tata.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.19. 21:48:56

@radairosseb:

Retrószekszuális, ez majdnem olyan jó, mint a rendszerváltoztatgatás. Benned még látok kraftot, lehet, hogy megtartalak, és nem rúglak ki innen, mint ezt a szerencsétlen @fogyasztói magastartás: t.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.19. 21:54:17

@Kadarka Jánoska: Kraftános ám a metélt öregapád, buzerátor!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.19. 22:06:30

@Kadarka Jánoska: Jadenade ha pucsítol holnap este az Ászokban, akár még poschtot is írhatok a retrószeszkularitásról! Gondolom, a veled töltött másfél perc felidézi majd bennem az összes régi szép emléket, amikor kilencszázhatvankettő nyarán kecskéket meg birkákat avattam fel Nyírbátorban a nagynéném menyegzőjén!

fogyasztói magastartás 2014.12.20. 12:49:09

@Kadarka Jánoska: tologasd azt a kibaszott elővárosi fűnyíródat ahelyett, hogy itt okoskodsz, te kaméleon!

Mégis találkoztak a hajóvonták 2014.12.20. 16:40:41

Én is azt mondom, hog le a konzumeres karácsonnyal!
A jászol a megfelelő díszítés, ilyet is láttam ám, ami jó!
Én kézzel készítettem az ajándékot idén! Na nem mindenkinek!

ánnyacsájavan? 2014.12.21. 01:39:37

Saját kézzel készített kedvesség? Ó, ha
ügyes a saját kezű, le is van szarva, hogy bömböl-e közben a lásztkrisztmászt.

annamari4063 2014.12.21. 15:40:30

A Tisztelt Szerző már családbarát kormányunkat is túllicitálja, akik szigorúan a családok érdekében fogják bezáratni vasárnap a boltokat. Az író úgy gondolja, ez kevés, szerinte karácsony előtt két hónapra szüntessék meg a kereskedelmi egységeket, hiszen így a családok még több időt tudnak eltölteni együtt. Szép közös családi program lehet például az önellátásra berendezkedni: állatok közös nevelgetése, közös vidám kertészkedés, más kedves családokkal való cserekereskedelem.
További családbarát intézkedés lehetne az áramellátás beszüntetése. Így a családok gyertyafény melletti meleg családi beszélgetésekkel, a gyermekekkel való közös családi játékokkal még inkább erősítenék a családi összetartozást. Családbarát gesztus lehetne az iskolák bezárása is, hiszen ezek az intézmények is kiszakítják a gyermekeket időről időre a meleg családi kötelékből.

szanalmas 2014.12.22. 11:37:27

@annamari4063:

Ennyi meleg család a kalendáriumban sincsen...

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.22. 21:53:47

@annamari4063:

Sose értettem, miért érzi valaki úgy, hogy meg kell magyaráznia, mit olvasott el. "Az író úgy gondolja". Ha én elolvasom, mit írt az író, akkor tudom, hogy mit gondolt. Ha nem tudom, akkor esetleg megkérdezem. (Mindig tudom egyébként.) Az magyarázza a dolgokat, aki bizonytalan. Jelentkezz be a "Tisztelt Szerzőhöz" egy kis konzultációra. Nagyon jól tud gondolatot ébreszteni.

Mégis találkoztak a hajóvonták 2014.12.24. 11:51:12

A magyarok még tudják, mit a közös, meghitt karácsonyi vásárlás kellemes karácsonyi zenével, nem ám a buta konzumer webshopban vásárolnak!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.24. 12:56:24

@Kadarka Jánoska: Én akkor is tudom, hogy mit gondolt az író, ha nem olvasom el, amit írt. Sőt, azt is tudom, hogy te most mit gondolol, csak nem mondom meg! Majd csak kigondolod magadtól is valahogy!

annamari4063 2014.12.29. 21:45:26

@Kadarka Jánoska: 1, Sokan részben abból élnek, hogy magyarázzák a mások által leírt szöveget, pl. kritikusok, irodalom tanárok, politikai elemzők, jogászok, adótanácsadók, stb. A szöveg tükrözheti alkotója előzetes tudását, tapasztalatait, pillanatnyi érzelmeit, céljait; amit a befogadó nem biztos, hogy ismer. Így botorság azt gondolni egy iromány olvasásakor, hogy pontosan érted, mit gondolt annak alkotója.

2, Ironikusnak szántam előző hozzászólásomat.

3, Ha udvarolni akarsz a szerzőnek, tedd meg közvetlenül. Nincs értelme, hogy felesleges köröket futva lesd az alkalmat, mikor tudod egy kommentbe körmönfontan beleszőni hódolatodat.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2014.12.30. 17:50:52

Már megint petárdáznak pedig azt hittem azt nem szabad.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2014.12.31. 16:26:38

@radairosseb:

Ó, hogy rohadnál meg én nem is akarok. Te barom. Éjfélkor fulladj meg valami ócska habzóborban.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.31. 16:30:48

@Panther_V: Ha nekem nem lenne szabad, én is azt mondanám, hogy nem is akarok, csak hát persze nekem mindent szabad, így aztán ez fickilónális!

Amúgy meg minek várjak ájfélig, ilyenkor mulatni kell, vagy mifene!

annamari4063 2015.01.01. 22:29:49

@radairosseb: Ha neked mindent szabad, akkor néhány dolgot rendbe hozhatnál a világon, de mégsem teszed. Tessék felébreszteni magadban az emberiség iránti felelősségérzetet!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.02. 12:13:19

@annamari4063: Haha, sült galamb repüljön a pofátokba, mi! Aki szív az életben, az meg is érdemli!

annamari4063 2015.01.02. 15:13:49

@radairosseb: És a felebaráti szeretet? Nem nézel elég romantikus sorozatot a tv-ben!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.01.02. 15:20:20

@annamari4063: Én nem tévében tanultam a felebaráti szeretetet, hanem a férfivécéban! Tik nők ezért is nem értetek hozzá, mert nem jártok oda!
süti beállítások módosítása