Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Muníció antiteczaristáknak

2013.11.28. 20:30 olvasói_levél

A már jó ideje tomboló Teczár-ügy kapcsán beérkező levelekből szemezgettünk ezúttal, szabadon parafrazálva, nem pedig idézgetve. A cél szisztematikus áttekintést adni a vitában lehetséges pozíciók logikai teréről, a nagyérdeműre bízva aztán az állásfoglalást.

 

A két szembenálló álláspontot az egyszerűség kedvéért egalizmusnak és anti-egalizmusnak nevezhetjük.

 

Egalizmus: Nőnek és férfinak ugyanazért a szolgáltatásért ugyanannyit kell(jen) fizetnie.

 

Anti-egalizmus: Nőnek és férfinak ugyanazért a szolgáltatásért ne(m) kell(jen) feltétlenül ugyanannyit fizetnie.

 

Érvek az egalizmus mellett

 

Standard egalista érv: Az, hogy a férfiak fizetnek olyasmiért, amiért a nők nem, negatív megkülönböztetés (aka diszkrimináció) a férfiakra nézve, és ez csúnya dolog.

 

Teczár-érv: Az, hogy a nők nem fizetnek olyasmiért, amiért a férfiak igen, negatív megkülönböztetés (aka diszkrimináció) a nőkre nézve, mert így olybá tűnik, áruba bocsátják magukat a szórakozóhelyre való belépéssel. Ez pedig szintén csúnya dolog.

 

Érvek az egalizmus ellen

 

Konzervatív érv: Az, hogy a férfiak fizetnek olyasmiért, amiért a nők nem, a férfi-női szerepekből adódó ezredéves gesztus, amivel a férfiak kompenzálni akarnak valamelyest a női szerepek betöltéséért. Vö. még átadni a helyünket az időseknek a villamoson.

 

Feminista érv: Az, hogy a férfiak fizetnek olyasmiért, amiért a nők nem, nem a férfiakkal szembeni diszkrimináció, hanem a nőkkel szembeni pozitív diszkrimináció, és ez utóbbi jó dolog (mert így valamelyest kompenzálhatjuk a nőket hátrányos helyzetükért, ugyanis a nők amúgy hátrányos helyzetben vannak).

 

Értékelés

 

A konzervatív és a feminista egyetért a standard egalistával abban, hogy a megkülönböztetés a nőkre nézve kedvező, a férfiakra nézve kedvezőtlen. Ennek megfelelően a hagyományos - és a vitában internetszerte felbukkanó - anti-egalista érvek a Teczár-érvvel szemben hatástalanok, mivel annak már a kiindulópontját (ti. hogy a megkülönböztetés valójában a nőkre nézve kedvezőtlen) is vitatják, amely azonban - immáron jogilag is - igaznak tekintendő.

 

Megoldási javaslat

 

Az anti-egalista - hogy érve Teczár ellen is álljon - valahogy a következőféleképpen kellene érveljen:

 

Anti-feminizmus: Bár a megkülönböztetés a nők szempontjából valóban hátrányos, de a férfiak szívnak így is eleget, kompenzáljuk őket ezzel, hadd fizessenek csak!

 

Vagy:

 

Férfisovinizmus: A megkülönböztetés a nők számára valójában előnyös, ugyanis a nőknek jó, ha a férfiak prédának tekintik őket.

 

Szavazni is érdemes, a részletes okfejtést pedig kommentekben várjuk!

 

Szavazás
Melyik áll hozzád a legközelebb a fentiek közül?

Standard egalizmus
Teczár-féle egalizmus
Konzervatív anti-egalizmus
Feminista anti-egalizmus
Anti-feminista anti-egalizmus
Hímsoviniszta anti-egalizmus
Mind baromság, majd megmondom én a frankót!

 

Vidám érvelést!

 

130 komment

Címkék: szórakozás feminizmus feminista nők szórakozóhely konzervatív belépő Doboz HaHa ingyenbuli ingyen buli Teczár

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr765666061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MACISAJT 2013.11.29. 09:05:48

@nemecsek ernő áruló: (" Milyen érvekkel? ")

Egyszerű.
Tegyük fel hogy van egy kérdés, amiről lustaságból, időhiány miatt vagy egyszerűen nem megfelelő mértékű érdeklődés hiányában nem tudok megalapozott véleményt nyilvánítani.

Akkor viszont megnézem hogy kik provokálták, kik álltak mellé.
És ha azt látom hogy a teczár -féle agresszív hiszterolibsi kismalacok, hahások, helsinki bizottságosok etc.

akkor pontosan tudom hogy mi az amit NEM SZABAD követni.
(jelen esetben meg konkrétan is tudom, de ez már csak a ráadás).

nemecsek ernő áruló 2013.11.29. 09:07:09

@MACISAJT: "nem tudok megalapozott véleményt nyilvánítani"
Ennyi.

MACISAJT 2013.11.29. 09:11:57

@radairosseb: (": Ez nyilván nem valós alternatíva az egálizmusra vonatkozóan! ")

Miféle "egálizmus"?:)

Ez valójában a jogállammal való hiszteroliberális visszaélésnek egyik iskolapéldája.
Egy agresszív kismalac hivatali eszközökkel megpróbálja elrontani mások buliját.Ennek valószínűsíthető okaira kérdezett rá adásban a rádiós műsorvezető(és simán beletrafált.Mondjuk nem volt nehéz).

Ugyanis egyes szórakozóhelyek saját megfontolásból hirdetnek ilyen kedvezményt.És a lányokat sem kényszeríti senki, hogy éljenek vele, nyugodtan vehet az önérzetesebbje belépőt ha akar.
De hogy egy magán szórakozóhelynek az ár-és kedvezmény politikáját egy HATÓSÁG szabja meg...na ne már, ezt azért mégsem, bármekkora is legyen a hiszterolibsi lobbi.

Legközelebb talán egy étteremben jelenik meg egy ilyen hiszteroliberális kommandó és felügyeli hogy csakis a férfi-nő pár 50%-50%-ban kiegyenlitett számlát fogadhatják el ?..:)

Az hogy egy szórakozóhely kinek és mennyi kedvezményt ad(igen, még buziknak is, van olyan hely) az a hely tulajdonosának a privát döntése és elképzelése.
Mint ahogy a vendégeknek is jogukban áll ezt igénybe
venni .Vagy sem.

Ismerős a Happy hour? Miért részegedhet le féláron az aki ezt 18-20 között teszi és miért fizet ezért duplán az aki késett egy negyedórát?

"Egálizmus", mi?
Az anyját esetleg nem akarja kinyírni ez a degenerált hahás miután özvegy maradt?:)
Mert ugyebár a nők 7-10 évvel többet élnek mint a férfiak.
És ennél nagyobb diszkriminációt el sem lehet képzelni.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 09:12:26

@nemecsek ernő áruló: Nézd, ha azt se tudod, mennyi a beugró, nem tudom, minek beszélel bele a témába!

nemecsek ernő áruló 2013.11.29. 09:15:13

@radairosseb: Nézd, ha el se olvasod, mit írtam, nem értem, minek fárasztod magad válaszolgatással!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 09:15:44

@MACISAJT: Elég hiszerolibsi hozzáálás, hogy az álamnak ne lenne beleszólása abba, hogy az adófizetői pénzén majdan a börtönben eltartott "magán szórakozóhely" címszó alatt maffiózó ganéjláda mit engedhet meg magának ebben az országban és mit nem!

A hápy hour meg elég rossz példa, mert bárki odamehet időben, de pinát nem mindenki tud hirtelen növeszteni! Ezért is mondom, hogy tiltcsuk ki a nőket a szórakozóhelyekről, mert úgyis csak szórakoznak velünk!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 09:16:25

@nemecsek ernő áruló: Látom, kibújsz az érvek alól, de mit is várjunk egy lázálmos idenalistától!

nemecsek ernő áruló 2013.11.29. 09:17:32

@radairosseb: Nem bújok ki az érvek alól, megadtam az én véleményemet. Valóban kétezer helyett azt kellett volna írnom, hogy #####Ft, hátha az jobban érthető. :D

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 09:18:53

@nemecsek ernő áruló: No, így már mindjárt más! Így már megtűröm a másságodat!

porhanyós · http://kifoztem.blog.hu 2013.11.29. 10:55:20

@Egerbenegyember: Nénikéd még véletlenül sem lennék, de mivel betévedtél az ösvényemre, ajánlom, húzd a beled, mielőtt azt a keselyűknek hagynám trancsírozásod után, majd filézett részeidet a kemencémben porlasztanám csontjaid izzó parazsánál.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 11:01:39

@porhanyós: Nicsak, egy rőzsehordó nénike a "szomszéd" bloggról... Ez itten nem a főzőblogg ám, itt mink férfias témákról értekezünk tudományosan!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 11:05:41

@porhanyós: Isten az atyám, amikor a szomszéd bloggra küldtem ezt az ördögfajzatot, nem a Kifőztemre gondoltam. Hógyisne, még megfeküdné a gyomrunkat a következő poszt...

porhanyós · http://kifoztem.blog.hu 2013.11.29. 11:07:22

@radairosseb: Félelmed nem alaptan, nem trécselni akarok, hanem pecsenyét sütni.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 11:10:25

@porhanyós: Arra ott a konyha, asszonynépnek ott a helye, nem a piáldában, ráadásul ingyenbelépővel!

porhanyós · http://kifoztem.blog.hu 2013.11.29. 11:23:08

@radairosseb: Az ingyenpiádra nem tartok igényt, a személyzetnek jöttem segíteni a sepregetésben.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 11:37:47

@porhanyós: No, az más, ha tudod, hol a helyed! De előre szólok, a mi felmosórongyunkat nem koszolod össze! Ha seprés után felmosni is akarsz, hozz magaddal saját felmosórongyot!

**büdösmackó** 2013.11.29. 14:05:41

a szerző egyértelműen nem veszi igénybe a deontikus hexagon alapvetéseit, megmarad a logikai alapszálak felvázolásánál!

Amennyiben a fenti cikk feltevéseit transzponáljuk a Hohfeld-féle princípium-mátrix segítségével könnyedén levezethetjük a kövekező logikai következtetést:

1. A cigányok csak azt tartják szem előtt, ami nekik jó
2. A cigányok alapvetően úgy viselkednek, hogy nekik csak jogai vannak kötelességei nincsenek
3. A cigányok alapvetése, hogy őket elnyomják
4. A cigányok egyenlőek akarnak lenni a nem-cigányokkal a maguk módján
5. Nem minden cigány nő és nem minden nő cigány
6. A nők egyenlőek akarnak lenni a nem-nőkkela maguk módján
7. A nők alapvetése, hogy őket elnyomják
8. A nők alapvetően úgy viselkednek, hogy nekik csak jogai vannak kötelességei nincsenek

A fenti alapvetéseket megfelelően, deontikus logika mentén haladva és alkalmazva a megfelelő Hohfeld alappilléreket:

A nők kötelezettségeket nem akarnak.
A nők joghiányokra hivatkoznak.
A nők igénylik azokat a megkülönböztetéseket, amelyek során ők jobban járnak.
A pozitív diszkriminációt a nők privilegizálnák, de a cigányok is.

Ennek a logikai szálnak a mentén gondolatunkat továbbfolytatva egyértelmű, hogy a nők a Berlin-féle alapvetések mentén mozognak és kerülik a felelősséget. Itt most nem tértem ki a Kanger-féle kritériumokra.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 14:24:28

@**büdösmackó**: Jöttél volna éjjel, de a címlapgecikkel szemben egyedül maradtam! Meg is látszik, nekem kellett szétoffolnom a saját topikodat, hiába írod a huszadik fikanikkeden!

Egyébként az érvelésed impozális, csakhogy épp a Kanger-féle kettes kritérium mondja ki, hogy a kurva anyád, dagadék!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 14:27:47

@**büdösmackó**: Különben is elegem van, már a címlapgecik se a régiek. Nincs egy szűz segg, csak kibaszott multinikkok mindenhol. Szóval ma este ráérek, most ki a végbeled!

Egerbenegyember 2013.11.29. 16:39:12

@porhanyós: @radairosseb: eleinte csak a poszt uncsiságára akartam rámutatni, de ha két ilyen fonnyadt macskajancsi akar kipaterolni, akkor már csak azért is maradok!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 17:54:04

@Egerbenegyember:

Kimoderálom ezt a kommentet.

A kommentezőt kitiltom örökre.

No, aztán most már reklamálj a szolgáltatódnál, neked többet nem lesz interneted, kishaver!

Egerbenegyember 2013.11.29. 20:18:05

@radairosseb: Na persze, szebb vagyok és okosabb, erre rögtön kimoderálnak. Az egyenlő lófaszt a seggedbe hatósághoz fogok fordulni!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 20:25:32

@Egerbenegyember: Mondom, hogy rábasztál! Meg se jelent a kómentod az internetbe, csak a te gépeden, mint ahogyan az én válaszom is!

**büdösmackó** 2013.11.29. 20:36:33

@radairosseb: tegnap este fél öttöl éjfélig ittam és cigiztem, valamint társasági életet éltem. Valamit valamiért!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 20:39:35

@**büdösmackó**: Mert téged is tiltottalak! Az egész kurva internetet kitiltottam az internetből, úgyhogy mostantól kezdve csak magammal fogok beszélgetni!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 20:40:04

@**büdösmackó**: Senki nem kíváncsi a menstrunációs görcseidre! Munka volt, és nem voltál!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 20:50:50

@radairosseb: Anyád lapos, puttána! Kitiltalak téged is a faszba, csak baszakodjál, tetves cigány!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 20:51:31

Mondom, bazmeg! Csak kihúzom ezt a zsinórt itt alul, és elmegy az egész internet, tik meg megbaszhatjátok magatokat!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.11.29. 21:11:34

@**büdösmackó**: Lófaszt, csak mikor valamelyik csetablakban befogja a száját a negró, átjövök ide, hogy ne essek ki a ritmusból...

Egerbenegyember 2013.11.30. 11:03:29

@radairosseb: ha nem vigyázol, életed végéig az Egyenlő bánásmód Hatóság cellájában fogsz sínylődni, kenyéren és vízen!

Kekszemu 2013.11.30. 20:40:20

Tisztára mint az új biztosítási irányelv.

szanalmas 2013.12.01. 09:12:37

Lónak az fasza. Annyi jó szórakozó hely van, ahová nem kell belépő, menjen a Dobozba akinek hat annya van. Kofalárma, meg felesleges körök a semmi megideologizálására. A szerző meg kapja be a maciét.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.01. 12:38:00

@szanalmas: Lónak a fasza! Az enyém már nem is jó, mi, paraszt!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.04. 19:48:23

Nagyszerű címlapposzt, gratulálok az olvasói levél nevű új titkárnőnek.

Szerintem minden ember egyenlő, amelyikünk akar, az fizet a nőkért, amelyikünk akar, az nem.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.05. 14:41:18

@Kadarka Jánoska: Namost az a kérdés már csak akkor, hogy amelyikünk akar, az fizet vagy nem!

Commandante Jayasuriya 2013.12.07. 09:34:33

@Kadarka Jánoska:
@radairosseb:

Mindegy az, a végén úgyis mindenki fizet az orvosnál.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.07. 09:35:31

@Commandante Jayasuriya: Ugyan, Dóri... Nem kell szégyellni a multinikkokat!

Commandante Jayasuriya 2013.12.07. 10:02:08

@radairosseb:

Én esetleg csak mellényúlok néha a nagy forgalomban.
De te meg mi a faszt leskelődsz utánam, ha szabad kérdeznem?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.07. 10:07:57

@Commandante Jayasuriya: Gyön a gímélba, ha replájt nyomol, gecco! Én óvatosabb lennék, meglátja Obama, és lemászik a fáról döbbenetében!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.07. 11:35:08

@Commandante Jayasuriya: Mi van, mi van, még a végén megfarkal! Vagy talán erre várol!

Commandante Jayasuriya 2013.12.07. 12:02:23

@radairosseb:

Csak szeretne farkanyi, de ahhó azé embör kő!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.07. 12:05:53

@Commandante Jayasuriya: Mintha csimpánz nem lenne rá képes, ha érted, hogy mondom!

Maya-- 2013.12.07. 16:35:18

végre egy jó cikk!

Maya-- 2013.12.07. 19:13:03

@ripők: not. csak te nem értetted, hogy miért pont ezt a cikket dicsértem. látszik, hogy te mindent elhiszel! amúgy mostanság a csak egy narancsot kérek cikk érintett meg, na jó egy picit beleolvastam a vegacikkedbe is. kommenteltem, de valamelyik véletlenül kitörölte.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.07. 19:19:04

@Maya--: Ordas hazugság, a moderált kommenteket tallózni lehet; nem kommenteltél oda. És ez azóta sajog itt a bal pitvaromban. Szóval, ami köztünk történt, az smafu???! Hát ki is vagy tiltva mostantól!

Maya-- 2013.12.07. 19:25:47

@ripők: na na, lassabban! egyszer már kitiltott valaki innen, de nem jut eszembe a neve..bizti valami noném volt. de eszembe jutna, ha mégiscsak meglátnám azt az idióta nevét. de nincs itt. gondolom meghalt, rákba..

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.07. 19:36:06

@Maya--: Szerintem titokmacsek tiltott ki, de azóta tőle megszabadultunk. Egyébként látszanak a tiltott júzerek is, nem vagy köztük. Félre a handabandával: üzletszerű kéjelgésért börtönben voltál, ha jól sejtem!

Maya-- 2013.12.07. 19:53:50

@ripők: milyen macsek? jesszusom, szégyelném ha ilyen nevű tiltott volna ki. még mondjál valami neveket, mert nem ez volt. asszem valamelyik filmből tallózta a nevét. de nem a Star Wars-ból, mert akkor még el is néztem volna a balfaszságát!

nem voltam börtönben, még nem csíptek el..

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.07. 23:36:12

@Maya--:

Én egy filmből jöttem ide, de nem tiltottam ki senkit, kurvára unalmas ez az állítólagos való élet, megyek is vissza a filmembe, ott csupa jófej emberrel csupa jófej dolog történik.

Maya-- 2013.12.08. 07:50:56

@Kadarka Jánoska: te a zindex filmből jöttél, és szőlő vagy. végülis nem érdekel melyiketek tiltott ki, mert ha nem is halt meg rákban, biztos, hogy gombás a lába. ne menj vissza a filmedbe! mostanság ritka amelyik jó.

titokmacsek 2013.12.08. 10:51:10

@ripők: bázdmeg, én hogy a gránátba tiltanék bárkit,nem vagyok buzi, hogy adminjogom legyen a kigondoltamon.

Commandante Jayasuriya 2013.12.08. 11:04:18

@titokmacsek:

Macska létedre hangosan csaholnál örömödben, ha az a megtiszteltetés érne, hogy admin legyél a kigondoltamon.
A buziságod viszont ténykérdés, ezért erről a témáról ne nyissunk vitát.

Commandante Jayasuriya 2013.12.08. 11:05:37

@Maya--:

Nekem a hajam is korpás, akkor talán én tiltottalak ki...

Commandante Jayasuriya 2013.12.08. 11:11:12

@radairosseb:

Azok csak mímelik!
Mit gondolsz a banánt miért pont ott találták fel, ahol a csimpánzok nagy számban élnek.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2013.12.08. 11:33:21

@titokmacsek:
én se vagyok buzi, aztán mégis admin vagyok a kigondoltamon, tehát ez most vagy egy paradoxon, vagy te vagy egy rinyapicsa - én az utóbbira szavaznék! *kacsint*

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.08. 14:53:50

@Commandante Jayasuriya: Azért, hogy a fajtád egyből konspirákolhasson!

@LadyCarambole: Haha! Már nem vagy admin, csak szólok... És még egy ilyen célzás a szájszagomra, és internetted se lesz! Asziszed a hátam mögött kigúnyolhatsz, mi!

Maya-- 2013.12.08. 21:09:39

@Commandante Jayasuriya: á..korpa. az semmiség. tehát nem te voltál.

aki engem kitiltott sokkal nagyobb szarban van. pl. előrehajolva cseszte magát seggbe a sörösdobozzal, csorgott a nyála a zoknijára és attól lett gombás a lába.

szerencsétlen balfasz az az ember már..szerintem már alig él.

de gondolkodtam, s azért nem látom a nevét, mert megváltoztatta. a büdös lesz az!

**büdösmackó** 2013.12.08. 21:22:15

@Maya--: te ostoba ribanc, te egybites nyomoronc, pont te kérted, hogy tiltsanak ki!

Maya-- 2013.12.08. 21:45:15

@**büdösmackó**: azt se tudod mit beszélsz! de ugrassz mint ostoba ribanc a faszba! s még jár az a büdi pofád..na ennyit rólad. faggyon le a farkad!

**büdösmackó** 2013.12.08. 22:32:47

@Maya--: mondhatnám, hogy rosszmájú vagy, de lehet, hogy az azért durva lenne!

Commandante Jayasuriya 2013.12.09. 03:27:11

@**büdösmackó**:

Olvasva @Maya--: fenti perverz képzelgéseit, inkább fehérmájúságról beszélhetünk.
A sörösdoboz ilyetén feldugása hátsó testtájékba még elmenne valahogy, de a gombás láb folytonos emlegetése már - már beteges.

Maya-- 2013.12.09. 05:55:22

@**büdösmackó**: relax, csak leteszteltelek. nem pazarolom mindenkire az időmet. elég későre vált az agyad..na, most durva voltam!

@Commandante Jayasuriya: spéci neked vezettem le a próblémát! szívesen.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.09. 11:47:16

Hogy ti mekkora útszéli kurvák vagytok! Vagy inkább útközepiek!

Maya-- 2013.12.09. 16:37:36

hogy ti minden marhaságra reagáltok!

@radairosseb:

hmm..expertnek tűnsz!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.09. 16:39:18

@Maya--: Hohoj, ha egyszer majd' húsz évig én futtattam anyámat... Én aztán tudom, mitől döglik a légy!

Commandante Jayasuriya 2013.12.10. 04:17:12

@Maya--:

Nekem te csak ne vezessél itt le semmit!
Attól, hogy hangosan a lábgomba elleni harc élére állsz, nem tudod elleplezni más ügyekben lefolytatott aknamunkádat.

Maya-- 2013.12.10. 16:46:14

@**büdösmackó**: nem. te állandóan bőgedezel! nem bírod, hogy én minenkivel cuki vagyok.

Maya-- 2013.12.10. 16:52:43

@Commandante Jayasuriya: na még segítsen neked az ember! hogy ne korpásodjanak a neuronjaid. én csak a csak egy narancs hatására meghatódtam és a segítségedre siettem. hálátlan!

Commandante Jayasuriya 2013.12.12. 11:18:29

@Maya--:

Lehet, hogy te folyamatosan valami neuronógiai kezelés alatt állsz, de jobb ha tőlem tudod, nekem csak euroim vannak a bankban, de ilyen neuro izéim egyáltalán nincsenek.

Maya-- 2013.12.12. 17:21:22

@Commandante Jayasuriya: ha euróid vannak a bankban, akkor jobb ha elkezded azt a kezelést amiről beszélsz. de mielőtt elkezded, konvertáld át az euróid dollárba, és mindjárt beírok ide egy hawaii bankszámlaszámot, amire folyósítsd. mert gondolom neked ilyen nincs. meg azé' írom ide, hogy mindenki más is nyugodtan küldhet rá pénzt. PÉNZT! nem eurót. vagy hanem nyugodtan gondolkodhatsz GBP-ba is. szívesen.

Commandante Jayasuriya 2013.12.13. 04:33:37

@Maya--:

Én szerény ember vagyok, ezért nem árulom el, hogy hol, miben, és mennyi!
De ha már a hawaii bakszámlát említed, hát bizony vannak itt olyan régi kutatótársak néhányan, akik tudják rólam, hogy a pálmafákat nem csak a kecó falára ragasztott óriásposztereken, vagy a csiricsáré hawai ingeken nézegetem.
Olyannyira, hogy itt az óceánparti trópusi napsütésben, most is azok árnyékában ülve olvasgatom haszontalan tanácsaidat.

Maya-- 2013.12.13. 17:32:08

@Commandante Jayasuriya: hú, megnyugodtam. nagyon rámijesztettél, hogy eurót halmozol a bankba... rászedtél, mint én a macit!
amúgy akiknek hawaii bankszámlájuk van, azok nem hawaii-on plázs-áznak.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.14. 00:33:48

@Maya--: Hát nemtom hallod, a font egyetlen erőssége, hogy a szigeteken túl nem használják sehol!

Commandante Jayasuriya 2013.12.14. 04:04:29

@Maya--:

Nézd! Én egy finom úriember vagyok, ezért nem akartalak kényelmetlen helyzetbe hozni azzal az indiszkréciónak számító megjegyzéssel, hogy ország - világ számára közzéteszem valós tartózkodási helyedet, a büntetésvégrehajtás váci kirendeltségét.

Commandante Jayasuriya 2013.12.14. 04:06:26

@radairosseb:

Én volt már, hogy a billegő asztalláb alá hajtogattam egy ilyen papírfecnit, de sajnos nem állta ki az idő próbáját, mert bár valuta, de nem bizonyult elég keménynek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.14. 05:25:27

@Commandante Jayasuriya: Aztat mink leszkikonnal szoktuk, mert a tudományra építünk!

Commandante Jayasuriya 2013.12.15. 10:00:39

@radairosseb:

Na de azért ne vágj fel ezzel a tudományossággal annyira!
Ez is csak azért van, mert kirámoltatok egy könyvraktárat, és a nagyobb darabokat, mint amilyen például a lekszixon, nem tudtátok rásózni senkire sem, ezért azután hogy eltüntessétek a zsaruk elől a bűnjeleket, beleépítettétek a putri alapozásába.
Még a végén azt fogod mondani, hogy te a Tudományos Akadémián laksz.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.15. 10:13:57

@Commandante Jayasuriya: Már kiköltöztem, amióta baszakodik a fűtés!

Commandante Jayasuriya 2013.12.15. 11:58:31

@radairosseb:

Aztán meg minek már az a sok könyv?
Azokkal lehet ám tüzelni is, nem csak az ajtó kitámasztására alkalmas célszerszám. Jó, hát egy kicsit nehezen gyulladnak meg a lapok, de azután fene sokáig égnek ám.

Maya-- 2013.12.15. 17:58:06

úgy úgy..könyvvel tüzeljetek, mert pénzzel biztosan nem fogtok. ti monetáris zsenik! na jól van, folytassátok a kutatásaitokat, de pénzzel ne foglalkozzatok! azt mostmár világosan látom, hogy nem a ti reszortotok! amúgysem áll jól a kutatóknak a pénzes téma. csak ha majd megnyeritek a Nobel díjat..

Commandante Jayasuriya 2013.12.16. 04:09:22

@Maya--:

Te csak ne ugassál bele a nagyok dolgába!
Tudjuk azt mink nagyon jól, hogy mivel, hogyan kell bánni. Téged például máris ki foglak moderálni, ha sokat kötözködsz itt!
Örülj annak, hogy ha éppen nem az emberiség szempontjából valami igen fontos témával foglalkozunk, akkor unalmunkban szóba állunk veled.

Maya-- 2013.12.16. 20:59:42

@Commandante Jayasuriya: a nagyokéba nem is szoktam!
amúgy hagyjál békén, mert ki kéne dobjam a tavalyi fát. fasza. az ilyen emberek miatt mint ti, állandóan elmaradok a dolgaimmal.

Commandante Jayasuriya 2013.12.18. 03:42:54

@Maya--:

Minek az a nagy rohanás, Tata...?
Megjegyzem az "ilyen" okos emberektől csak tanulhatsz, s a köreinkben töltött, a tudás megszerzésére szánt idő csak hasznodra válik.
Míg a fa kidobása, ha eddig ráért, - várhat még egy ideig.

Maya-- 2013.12.28. 19:46:40

@Commandante Jayasuriya: ehh..kidobtam. de az új fám olyan kurva giccses lett, meg mintha lehánytuk volna. na ezt már most kidobom! aztán jól félrevezettél, nem is írtatok semmi okosat. még tiszta szerencse, hogy jött a Laci bácsi.

Frick László Emlékzenekar 2014.01.11. 07:43:06

@Commandante Jayasuriya: Arról, hogy @radairosseb: valójában a Tudományos Akadémián lakik, ez árulkodik a legjobban, ugyanis cigány utoljára a legszikonyot nem x-szel 1987-ben írta. A SMS-írás elterjedése óta már a szart is x-szel írják.
süti beállítások módosítása