Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Melegházasság Angliában

2013.07.17. 08:06 **büdösmackó**

meleghazassag_anglia.jpgMint a lórúgás, olyan érzés azt látni, hogy a napokban Anglia királynőjének alá kell írnia egy ilyen törvényt. Kifordult önmagából a világ, nincs már hagyomány, semmi sem szent, még a brit korona sem.

II. Erzsébet, az anglikán egyház feje, a skót Presbiteriánus egyház védelmezője (akiben amúgy Rhédey vér is csörgedezik) szentesít egy ilyen törvényt.

Ezt a pillanatot minden józan gondolkodású keresztény a világvége eljövetelének tekinti.

Meg fogjuk érni -sajnos- hogy a kisebbségbe szorult fehér, keresztény és heteroszexuális átlagemberek a buzilobbiknak köszönhetően évenként fel fognak vonulni értékeik megvédése érdekében.

Az a szerencse, hogy Magyarország alkotmánya ezt a szégyent nem tűri!

34 komment

Címkék: európa liberalizmus buzeránsok hitevesztettség

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr905409150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanalmas 2013.07.17. 09:39:46

Lehetetlen nem észrevenni - főleg annak fényében, hogy újabban minden második posztja erről szól! - kétségbeesett sikolyát a szerzőnek, amiről csak arra gondolhatunk, hogy nem nézi jó szemmel, hogy radai immár hivatalosan is elorozhatja előle titkos szerelmét Sir Elton Johnt. Micsoda dráma, kérem!
God Save The Queen!

**büdösmackó** 2013.07.17. 11:59:03

@szanalmas: tudod nekem van Mária-oltárom, feszülettel az étkezőm fölött. Én még tudom, mi a történelem és a morál, nem úgy mint ezek!

**büdösmackó** 2013.07.17. 11:59:55

@"the dragon": de most komolyan... a következő az lesz, hogy a pápával fognak valami buzeráns szart aláíratni!

ez észbontó!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.17. 13:21:10

@**büdösmackó**:

Ugyan, hagyd rá! szánalmasról köztudott, hogy rajong a homoszexuálisokért... Az egyikért például annyira, hogy még feleségül is vette! Haha!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.17. 14:55:41

Mit izgulsz, minden inga visszaleng egyszer. Csak merülj alá és bekkeld ki, amíg újra a hetero nem lesz a menő.

szanalmas 2013.07.17. 15:16:53

@"the dragon":

Haha, te műmájer, annyira nyilvánvaló, hogy akiket ennyire zavar a homoszexualitás azok látens búzák, mint te is például! Olyan ez, mint a többiféle gyűlölet, meg a nagy meggyőződések hangoztatása, mindig kibújik a szög a zsákból! Például a nagy liberalistákat is csak a mások szabadsága és véleménye zavarja egyedül, ezért igyekeznek korlátozni ahogy csak tudják! Sok beszédnek, sok az alja! Mi páran, igaz férfiak és tudósok átlátunk ám rajtad, sátánfattya!

szanalmas 2013.07.17. 15:20:34

@**büdösmackó**:

Ahelyett, hogy moralizálsz itt - amit a kép szerint is megbaszhatsz! - inkább egy jó kis bloghétvégét szervezhetnél a költségedre, mert hiába kuporgatsz, a másvilágon baszhatod az ezüstbánya részvényeidet!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.17. 17:27:27

@szanalmas:

Nem gyűlölöm a buzikat, csak undorodom tőlük, a szervezkedésüket pedig károsnak tartom, szerintem ezt elég világosan leírtam korábban.

Legközelebb talán majd látens cigánynak, vagy látens négernek bélyegzel... Nem kevésbé lesz fából faszkarika!

fat.acceptance 2013.07.20. 17:16:59

VÉGRE! :) Közeledik a normalitás szele... :) Long live the Queen!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.20. 17:29:44

@fat.acceptance:

Tartok tőle, hogy a normalitás szele nem elég erős ahhoz, hogy téged is elfújjon...

fat.acceptance 2013.07.20. 17:32:30

@"the dragon": Jó is nekem itt, nem akarom h fújjon bárhova. :)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.20. 17:58:57

@fat.acceptance:

Gondolhattam volna, hogy a mozgás nem kenyered... Ellentétben a kenyérrel, ami nagyon is!

fat.acceptance 2013.07.20. 18:04:02

@"the dragon": Röhejes vagy. :D Ha költöznék, inkább Hollandiába vagy Spanyolországba mennék.

fat.acceptance 2013.07.20. 18:09:59

@"the dragon": :DDDDDD Óóó inkább olvasd el, amit írtam rólad a blogodban, az nem ilyen vicces, viszont sokszorosan értelmesebb. :)

fat.acceptance 2013.07.20. 18:11:49

@"the dragon": Jaj és képzeld, voltam már Hollandiában. Ú, több helyen is, és elfértem. O.o Sőőőt más sem szorult ki miattam. Meglep? :DDDD

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.20. 18:20:57

@fat.acceptance:

Igen, hallottam arról az utazásodról... Az ország újabb 5 métert süllyedt a tengerszinthez képest...

fat.acceptance 2013.07.20. 18:55:14

@"the dragon": Írj még ilyeneket, olyan jól szórakozok. :DDD Nem tudsz megbántani, hiába is lenne ez a célod. :) Vicces vagy!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.20. 21:23:09

@fat.acceptance:

Te valami üldözési mániás hülye spinkó vagy, azért hiszed, hogy én meg akarlak bántani. Mondjuk ez nem lep meg, gondolom a neuronjaid is zsírban tocsognak...

Egyébként nem kérsz nehezet, napestig képes vagyok viccelődni a kövér nők kárára. Valószínű, hogy ifjú titánként túl sok Rém rendes családot néztem... Na jó, ez kizárt, elvégre nem lehet elég Rém rendes családot nézni!

fat.acceptance 2013.07.20. 21:24:51

@"the dragon": Nem, azért hiszem ezt, mert egy utolsó senkiházi gyűlöletkeltő szar vagy. :D Egy csótány, amit jó lenne eltaposni... De sajnos az itteni bloggerekkel ellentétben én humánus vagyok, úgyhogy megelégednék azzal, ha törölnék ezt az egész szemétdombot. Már jelentettem.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.20. 21:27:07

@fat.acceptance:

Köszönöm a bejegyzést, amit nekem szenteltél. Hirtelen meg sem tudom megmondani, hogy ez hányadik olyan blogposzt, ami az egyik írásomra reflektál a maga bárgyú módján, de minden ilyen alkalommal egy kicsit merevedésem lesz... Bár ez a tény, bármiféle kontextusba helyezve veled, elég ijesztő!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.20. 21:28:07

@fat.acceptance:

Szóval nem csak dagi vagy, hanem egy fasiszta cenzor is... Most nagyot csalódtam benned!

fat.acceptance 2013.07.20. 21:31:36

@"the dragon": :DDD A gyűlöletbeszédet nem tolerálni nem egyenlő a fasizmussal. Ahol arra biztatják az embereket, hogy verjék a nőket, a nők buták és senkik, semmizzék ki őket, egyébként mocskos buzik és mocskos zsidók... Ez a szólásszabadságon túlmutat. A szólásszabadság addig tart, amíg más méltóságát nem sértik meg vele. A blog 80%-a sérti más emberi méltóságát, főleg kisebbségekét. A fasiszta elemek inkább itt jelennek meg... De persze nincs annyi agyad, hogy ezt felfogd, a fajtád egyik példányának sincs.

fat.acceptance 2013.07.20. 21:32:41

@"the dragon": Muszáj írni ilyesmiről. Nem szabad csendben maradni, amikor embertelen lények gyűlöletet próbálnak kelteni. Ha csendben maradnék, azt jelezném vele, hogy ez elfogadható, pedig nem az.

fat.acceptance 2013.07.20. 21:36:56

@"the dragon": Egyébként tipikus, hogy ott már nem mered megvédeni az "igazad". Te is tudod valahol, hogy egy értéktelen gyökér vagy, ebből fakad a frusztrációd, és ezért írsz baromságokat. Olyan ember, aki békében van a világgal, magával, és a környezetével, nem ír ilyen szemeteket.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.20. 21:39:11

@fat.acceptance:

"A szólásszabadság addig tart, amíg más méltóságát nem sértik meg vele."

Jelzem, minden egyes megnyilvánulásod sérti a méltóságomat - az én méltóságom már csak ilyen... -, szóval jobban teszed, ha kussolsz, kucu!

Persze ezt nem mondtam ám komolyan, csak szerettem volna rávilágítani arra, micsoda ostobaságokat beszélsz, amikor jogelveket a saját kényednek-kedvednek megfelelően próbálsz értelmezni.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.20. 21:43:01

@fat.acceptance:

Az én igazam nem holmi béna kijelentés, amit meg kéne védeni, sokkal inkább tekinthető alapos kutatómunka kiforrott termékének, melynek ez a blog a fóruma.

Különben is, miért kommentelnék egy olyan oldalon amit pár tucat depressziós dagadékon kívül senki nem olvas, ha itt is tehetem, ahol több száz élvonalbéli tudós figyeli minden rezdülésem?!

fat.acceptance 2013.07.20. 21:46:38

@"the dragon": Tudod, nem én kezdtem. Ha TE nem írsz fröcsögő szarságokat, én sem úgy reagálok rá. :D Ha kedvesen leírod, hogy szereted ezt vagy azt a filmet, például.. Valószínűleg nem úgy reagálok, ahogy reagáltam. Amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten. Az én reakcióm a te írásod következménye. Ok-okozat. Aki nem bánt engem, és sok más társamat, azt én se bántom. Amint bántanak bárkit, megvédem. És keményen megmondom az illetőnek, hogy egy szarházi. Mivel te sokkal rosszabbakat írtál, jogom van hozzá. Mivel mások méltóságát folyamatosan sértegeted (én pedig védek másokat, és magamtól sosem szidok senkit), a te méltóságod már kutyafüle.
JESSZUSÚRISTEN. Ti tényleg komolyan gondoljátok magatokat? :D Ez az egész blog egy nagy szemét, semmi több. Kutatómunka? Az a kutatómunka, hogy kimész az utcára, és csúnyán nézel a dagadtakra? NAAAGY tudós vagy. Jézusom. Eddig reménykedtem, hogy nem gondoljátok komolyan magatokat, de tévedtem...
Egyetlen szavatok sem tudományos értékű. Mindegyik alaptalan, agyatlan fröcsögés. Semmi tudomány nincs benne, csak frusztráció.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.20. 21:57:06

@fat.acceptance:

A tudás eme Új Lükeionjáig megannyi márványlépcső vezet felfelé... Vélhetően a kondid teszi - meg az, hogy tök hülye vagy -, de te már az első néhány fokon elbuktál.

fat.acceptance 2013.07.20. 22:00:37

@"the dragon": :DDDDDDDDDDDDD Szerencsétlen idióta. Tényleg diliházban lenne a helyed. Olyan baromságokat hangoztatsz igaz állításként, sőt, tudományos állításként, hogy a plafon leszakad. Be kéne zárni téged, veszélyes vagy az embertársakra. Ja, szóval, körülötted emberek élnek, és rájuk gondolok.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.07.21. 09:44:28

Az Angliai Köztársaság teljes erővel zuhan a szakadékba.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.23. 01:00:24

@fat.acceptance:

Helló bébi, remélem, levetted, hogy a tudósok közül pont a bulemia-fetist követő tagunkkal akadtál össze. Én magam elfogadlak, sőt szeretlek.
süti beállítások módosítása