Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Tavasz

2013.03.12. 13:02 szanalmas

telapo.jpg Átverős a cím -az index címlap miatt-, mert posztomban az öregkori "elhülyülést" kívánom elemezni (haha). Szóval az életkor előrehaladtával az agysejtek -nyilván alkattól is függ- rohamosan pusztulni kezdenek. Ezzel kapcsolatosan komoly statisztikákkal rendelkezem, és bátran kijelenthetem, az öregek elhülyülése komoly probléma a XXI. század pirkadatán. 

Némelyek legalább csendesen magukban motyogva őrülnek meg, de van, aki kérkedik is vele, a legrosszabb fajta az, aki nem veszi észre, és okosabbnak érzi magát, tehát fordított arányban hülyül. Nyilván én a problémát reálisan látom, mert örökifjú és szexguru vagyok, de kénytelen vagyok felhívni rá a figyelmet, mert sokan "tiszteletből" (a kor nem érdem, bazmeg!) csak bazsalyognak a sok hülye aggastyánon. Az index.hu videói azonban megpróbálják titokban feltárni a valóságot és hangtalan sikollyal szenvednek a látók.

Hát ez van, gondolom, most sokatoknak számtalan szörnyűséges filmszalag kerül elő az agyi médiatárából, ami a házsártos, buta vénségek elhülyülését igazolja. Na, erről beszéltem! Most már leesett, gondolom. Jó lenne
már, ha a jóistenke felvételt hirdetne a kaszásoknál, mert ez nem mehet így tovább, hogy a válság miatt nőjön a hülyék száma, mert ezek ráérnek és ott vannak mindenhol és egyre hülyébbek és egyre agresszívebbek! Van amelyik még párt is választ magának, így lesz a két hülye egy pár(t)! (Az például nyilvánvaló, hogy a nők gyorsabban hülyülnek el vénségükre, mert ugye alapból nulláról indulnak, de ezt tapintatból nem írom bele ebbe a posztba, pedig tudnék mesélni!)

Hát erre kéne valamit kitalálnia a KDNP-nek, mielőtt nem lesz késő!!!

(Juj, azt mindenképpen pótlólag be kell írnom, hogy az blog.hu gépházában a fentiek alapján már nagyon sok öreg dolgozik, gondolom, ez nyilvánvaló szintén most már!)

29 komment

Címkék: pina tudomány zsidók zsidóbűnözés férfiasság

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr805129846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2013.03.12. 13:35:48

szar feleséget választottál, hogy ez a tapasztalatod.

szanalmas 2013.03.12. 13:38:24

@Dr. Körömlakk ®:

Peggy Bundy naplója (részlet):

9:00 Allel szeretkezni kezdtünk!
9:01 Al békésen alszik...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.03.12. 13:47:09

Szerintem a nulla alá nem lehet hülyülni, hisz az matematikai képtelenség! A szerző optikai csalódás áldozata, a nők öreg korukra pusztán csak hozzácsúnyulnak a butaságukhoz, és ettől tűnik illékonynak amúgy is csekély értékük....

szanalmas 2013.03.12. 13:57:07

@"the dragon":

Ne is haragudj, de azt már Einstein is megállapította, hogy az emberi butaság végtelen, szóval már megint kiderült, hogy a negatív számok tanulásakor is lógtál az iskolából, gondolom, kismacskákat dobáltál a Dunába éppen. Hát ezért tart itt ez az ország...

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2013.03.12. 15:03:41

én ehhez a poszthoz nem tudok hozzáhülyülni.
már bocsánat!

spájdernecc 2013.03.12. 15:06:51

@-bobolysza-:
pedig az ifjú arrogánsok és hisztérikák klubját együtt alapíthatnátok

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.03.12. 15:10:27

@szanalmas:

Jellemző, hogy minden baromságot beszopsz, amit a zsidók csak úgy hasraütésszerűen kitalálnak! Nyilván LMP-szavazó is vagy.

szanalmas 2013.03.12. 15:25:32

@"the dragon":

Na! Na!! Langyosodik már! Már majdnem észrevetted, hogy például arra az egyik index videóra utaltam a posztban, ahol szemmel látható, hogy az mszp volt nyugdíjas harci különítménye már a fidesz színeiben osztja a diákságot! Szerintem már keverik a két banda volt párttagjait, meg mindegy is nekik!
És ne zsidózz a blogomban!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2013.03.12. 17:45:46

@spájdernecc:
alaposan félreismersz.
és különben is kibaszottul utálom, ha egykalap alá vesznek!

szanalmas 2013.03.12. 18:08:12

@-bobolysza-:

Szerintem csak vagdalkózik, biztos öreg már, azok ilyen agresszívek...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.03.12. 18:20:31

@szanalmas:

Soha nem fogok zsidózni a szanalmas.blog.hu-n, cserkészbecsszó! De mivel négerezni azt lehet, meg is osztok veled egy ősi bölcsességet. Az eredete a múlt homályába vész, és nem is vág teljesen a témába, de azért jó leszögezni:

A négerek nem halnak meg, csak olyan a szaguk.

szanalmas 2013.03.12. 18:37:01

@"the dragon":

Benned annyi gyűlölet és intolerancia van, hogy még ha Kozsó megfarkalna vagy tizenötször, akkor is csak a fele múlna el. Szóval harmincszor fog. Nigériában!

szanalmas 2013.03.12. 20:18:22

@"the dragon":

Sejtettem, hogy a másik része nem zavarna!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.03.12. 20:55:14

@"the dragon": @szanalmas: Látom, már megint buzultok a hátam mögött, pedig tudhatnátok, minden buzulásnál én szoktam állni hátul!

Azért azt jelzem, drakón, hogy jó lesz igyekezned, mert ha szancsó már az öregségről futtatja az eszméjét, nem sokáig várható el tőle, hogy merevedése legyen!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.03.12. 21:34:39

Ebből a posztból én semmit nem értek, valami kőkorszaki nyelven írta meg ósdi gondolatait egy vénember. Mi, fiatalok, soha nem fogunk meghülyülni, ezt meghagyjuk az ilyen tatabácsiknak.

**büdösmackó** 2013.03.12. 21:50:41

@Dr. Körömlakk ®: minden nő alávaló hazug és ármány

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.03.12. 22:16:09

@radairosseb:

Engem nem igazán érdekel, hogy van e merevedése, amíg jól szopja a faszt!

@**büdösmackó**:

Akit holmi nő át tud verni, az jó nagy balfék! Csak mondom.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2013.03.12. 22:44:24

Tudományos tény, hogy elég sok minden összefügg sok mindennel, így pl. az idősek egy részének elbutulása az általános felszínes és buta életmóddal, ők a buta társadalom áldozatai an blokk. Csak ők sokkal jobban megszívják mint mások, pedig mindenki benne van ebben.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.03.12. 23:47:04

@"the dragon": Azért borzalmas érzés lehet reggelente a borotválkozótükörnek bevallani, hogy vén tatákkal szopatod magad!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.03.13. 10:32:05

@radairosseb:

Nem szoktam odanézni. Mármint szopatás közben. A borotválkozó tükörbe muszáj. Amúgy meg hosszú haja van, mint a csajoknak, szóval még tépni is lehet! De erről te is tudnál mesélni, gondolom...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2013.03.13. 10:35:56

látom dürrögtök már rendesen...persze hiába, de mondják, ilyentájt akár még a gyenge cerka is erőre kaphat!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.03.13. 10:39:49

@"the dragon": Nem az, érted, ha ez lenne a preverziód, én elfogadnám, mert toneráns vagyok. De azért úgy, hogy közben a nőkre buksz...

@LadyCarambole: Így is van, Laci! Ne add fel, talán egyszer neked is beakaszt végre valaki!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2013.03.13. 17:36:38

szerintem aki azt képzeli, hogy az öreg bácsikákat könnyebb befűzni egy szopatásra, mint egy akármilyen nőt, az semmit nem tud a szekszikularitásról!

szanalmas 2013.03.13. 20:22:39

@-bobolysza-:

Gondolom, a veled kapcsolatos tapasztalatok miatt ilyen magabiztosak!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.03.14. 10:48:07

@-bobolysza-: Abban teljesen igazad van, hogy a dómináns hímek, mint amilyen én vagyok, a kihívást keresik a dugásban, ezért is igyekeznek magukhoz hasonló, kifejlett emberpéldányokat magukévá tenni. Dragon viszont világ életében a kisebb ellenállás felé hajlott, ezért kúr nőkkel, gyerekekkel és konyhakész csirkékkel. Ehhez képest meglepő lenne úgy érvelnie, hogy azért szopatja szancsót, mert nehezebb őt befűznie, mint a szokásos "pártnereit"! Én inkább arra gyanakszom, hogy a vén kujon elkapta őt hátulról, és most valahogyan vissza akarja adni! Csak arra lennék kíváncsi, hogy önzetlen viszonzási késztetésből, vagy bosszúból, de remélem, ez is hamarosan kiderül majd!

2013.03.14. 15:43:15

@szanalmas: "(Az például nyilvánvaló, hogy a nők gyorsabban hülyülnek el vénségükre, mert ugye alapból nulláról indulnak, de ezt tapintatból nem írom bele ebbe a posztba, pedig tudnék mesélni!)"

Részvétem a családfád öszes nőnemű ágának!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.03.14. 23:03:50

@-bobolysza-:

Szerintem meg egy globalikumos perverz alak ne beszéljen a szexről. Amik nálatok mennek, ahhoz még a százas karika is kevés.

kiraaaaa 2013.03.15. 07:44:50

Ha már tavasz: a k.anyukáját a hóesésnek!
süti beállítások módosítása