Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Kis magyar overkill

2012.06.23. 11:44 szanalmas

mumus.jpg Sötétben szaporodik a mumus. Ez az alapja az új magyar önvédelmi katyvasznak. Meg a csokító reklám, hogy ugyebár nem mindenki szar ember, akit hivatlanul a nappalidban találsz. Jogosan kinyiffanthatod, de csak éjszaka, nappal lehet, hogy csak a porszívódat akarja kölcsönkérni. Vagy rátótiak esetében a létrát.


Zsuzska néni, meg Józsi bácsi meg jobb ha elkezdi tanulmányozni a fegyvergyárak prospektusait, hogy fel tudja ismerni, hogy van-e kis-közép hatótávolságú rakéta Gínónál, mielőtt agyonveri a feltételezett betolakodót a műfogsorával. Illetve agyon nem verheti csak úgy, mert "ha valaki megelőző jelleggel támad rá vélt támadójára, vagy a támadás után áll bosszút, egyértelműen bűncselekményt követ el", várja meg, míg kigyúrt Gínó a fejébe nem akarja állítani a háta mögé elrejtett kisbaltát, és ha el tud ugrani a fiatalos nyugdíjas, akkor már tényleg kiszökellhet a konyhába (feltételezve, hogy előző este bevette a reumagyógyszereit) megkeresni a kicsorbult konyhakést, hogy elégtételt vegyen. Éjszaka. Nappal kérjen fegyverszünetet és ENSZ katonákat, hogy felhívhassa a TEK-et, mert világosban csak nézheti, hogy a KIM már megint a fölösleges emberéletek követelő akciókat védi, ami lássuk be, teljesen jogos, hisz Gínóék SZJA-ja hiányozna a közösből!
Jól van ez így. A portádra ugyan még a rendőr is csak különösen indokolt esetben teheti be a bakancsát, de a rablógyilkosokat meg kell védeni az állat módon viselkedő gazdáktól. Főleg nappal. Éjszaka meg van pár másodperced eldönteni, hogy a váratlan vendég mit is akar. A földekre meg tegyél madárijesztőt ha védeni akarod a termést, ez mindig működött. Vagy hívj rendőrt, hahaha. Mert ha csak az értékeid akarják, akkor azt adjad, bár a nagy részét már a politikusok úgy is elvették. Hát megbaszhatja az édes jó anyját az a sok tanult idióta, aki szerint a portánk az átjáróháznak minősül, ahol az sétálgathat aki akar, de főleg az, aki benne van rendőrségi bűnözői nyilvántartásban. Jegyezzük meg jól, ez nem Amerika. De még csak nem is Dél-Amerika, bazmeg. Ezért vagyunk mi sikeresek és ők a lúzerek. Vagy leszünk. Jövőre!


Hofi megmondta a tutit, hogy aszongya, lőjj kettőt a baromba, aztán egy figyelmeztetőt a levegőbe, oszt döncse el a zügyész, hogy melyik vót előbb!
De sajnos fegyvert nem bíznak rá a parasztra mert ahhoz nem nőtt fel, de az ország sorsát igen, mert választani mehet a barma!

187 komment · 1 trackback

Címkék: csillagjegyek kozmikus moszkvatér buddhisták proletár törülköző bitang nők fülkeforradalom divathóbort hülyedrogos fostosság

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr774606197

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nagy Magyar valóság 2012.06.23. 14:50:26

Most olvastam ezt a bejegyzést és az az igazság ,hogy nagyon egyet kell értsek vele.A szerzője leginkább csak az önvédelemi szabályozásokra van kiakadva,de sajnos...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MAti 2012.06.23. 12:44:56

Drága barátom. Elöljáróban annyit tegyünk hozzá, hogy az eddigi (elmútnyócév...) szabályozás szerint még ennyire sem védhette volna a saját portádat, a most készülő új szabályokkal épp a lúzer amerikaiakhoz közelítünk valamelyest.

De sajnos egyszerre sok mindent kell figyelembe venni, mert mi egy olyan országban élünk, ahol össznépi sport a különféle szabályok kreatív alkalmazása. És emiatt a lövöldözés házon belüli engedélyezésével is csínján kell bánni, mert aztán jönnek a "nyitva hagyta a kertkaput, majd lelőtte a betérőt" típusú akciók és társaik is...

Sírköves Slomó 2012.06.23. 12:51:14

Fos poszt.

Tettünk egylépést előre, tetvek. Most lehet sírni, hogy hogy kellett volna, csak ti valamiért ebben sem léptetek semmit.

Laciii 2012.06.23. 12:58:49

@MAti:
Mivel fegyvered továbbra sem lehet nem lesz össznépi sport a lövöldözés.

Nyitva hagyott kertkapun se menjen be senki

MAti 2012.06.23. 13:00:40

@Laciii: Nekem nincs fegyverem, nem is én fogom "félreérteni" a szabályokat. De mindketten tudjuk, hogy van azért olyan, akinek van fegyvere... aztán majd hallgatjuk a bíróság előtt, hogy csak a portáját védte.

Azt hiszem, ilyesmi okoknak köszönhető az óvatosság - azzal együtt, hogy a régebbi szabályok még inkább a betörőt védték.

random nick 2012.06.23. 13:01:17

Balfaszok vagytok kedves előttem szólók. A poszt NEM arról szól, hogy maradjon a semmi, hanem arról, hogy ez még mindig kevés. Mint mindig itt is szembenéz a túlszabályozás. Mit bonyolítunk? Aki a portádon van, nappal vagy este, azt akár testi kényszert alkalmazva is eltávolíthatod ha épp kedved szottyan. Nem feltétlenül a lelövésre gondolok, azt esetleg nem kellene támogatni. Vagy max megsebesíthetnéd, de megölni nem szabad. (Igen, akinek van fegyvere tanuljon meg lábra, mittudomén mire lőni, leszarom. Ha megölöd és nem találnak nála mondjuk egy tankot, akkor bűnös vagy.) Tedd ártalmatlanná, verd össze, bármi, és hívd a közeget. Azt meg döntse el a bíróság, hogy jogos volt-e. Legyen nagyobb bírósági szabadságfok, legyen gondos nyomozás (haha) és majd kiderül. Szerintem így kellene. Igenis ez egy olyan pont, ahol lehetne liberálisabban gondolkodni, mert egy óriási darab szar fog ebből megint kisülni, mint minden túlszabályozott szarból ami nálunk van.

Fekete Sámuel 2012.06.23. 13:05:06

Szerintem túlkombináltad. Elég lett volna annyit írnod, hogy "fidesz rossz, komcsilibsizsiddancs jó".

Mert ennyi értelme volt.

szanalmas 2012.06.23. 13:11:35

@MAti:

Sajnos nem tudok az egyszeri tyúktolvaj eszével gondolkodni, de ha esetleg átfutna az agyhelyén, hogy nem feltétlenül biztos, hogy jó ötlet két tyúkért vagy egy csepel kerékpárért bemenni egy kertkapun, mert nem biztos, hogy nem lövik seggbe, az nem lenne rossz ugyebár. Persze ha lenne olyan hatásos valami, ami nem öli meg, csak kiüti pár órára, az se rossz.
Vajon nekem miért nem jut eszembe, hogy nyitvahagyott kertkapukon akarjak bemenni, erre válaszolj! Köszi!

szanalmas 2012.06.23. 13:13:27

@Pszientológus:

Szerintem meg nem a hozzád hasonló elmeroggyantaknak írtam.

Mert ennyi értelmed van.

rohadjmegARCgeci 2012.06.23. 13:21:09

Fosok az összes szabályra!
Egy szabály van és az pedig az,hogy INKÁBB ÉLVE A BÖRTÖNBEN,MINT HALVA A TEMETŐBEN!Slussz-passz!

kifordított nagyanyó 2012.06.23. 13:22:19

@Dr. Furia: Te most betörő vagy vagy háztulajdonos?:))

kifordított nagyanyó 2012.06.23. 13:25:05

Egyébként meg igenis legyen jogom megvédeni magamat otthon,és ne én kerüljek ezért börtönbe,vagy veszélybe a kiccsalád miatt.

exilis 2012.06.23. 13:38:02

Szerintem meg nem kell sokat várni az első vétlen áldozatra.

Én sokat kirándulok, és egyre nagyobb barmokba futok bele. Azt sokan nem tudják, hogy pl. Az erdők az erdőtörvény szerint közjóléti funkciót látnak el, és az ott kirándulási vagy sportolási célzattal tartózkodót a tulajdonos köteles megtűrni. Kivételek vannak ( pl. vadászat ideje ) de azt külön ki kell táblázni. Na velem megesett az eset, hogy túrázok az erdei úton, amikor a tulaj megáll mellettem a terepjáróval, és köszönés helyett egyből elküld a kurva a..mba az ő erdejéből. Én megpróbáltam nem felvenni a kesztyűt, és normálisan elmondani neki, mit is keresek ott, de el sem jutott a vérgőzös agyáig. Ez a törvény csak táptalajt ad a hasonló barmoknak, és előbb/utóbb tragédiához vezet!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.06.23. 13:38:52

Köhög a bolha, kacagok rajta!

Tetszettél volna olyan környékre költözni, ahol nem kell óvakodni a romáktól, mert nincsenek... Ajánlom figyelmedbe a Vaskabátok c. örökbecsűt!

rohadjmegARCgeci 2012.06.23. 13:40:27

@"the dragon": Még nincsenek,de ez csak idő kérdése hidd el.Továbbá nyilván nem a csóró negyedbe járnak bodzát szedni.

Martian (törölt) 2012.06.23. 13:44:49

@Laciii: profi acélgolyós csúzli, kisebb számszeríj és hasonló nyalánkságok azért jöhetnek.

Martian (törölt) 2012.06.23. 13:47:32

@totorohun: a bekerítetlen erdő más kategória, mint a bekerített-zárt saját ingatlan.

MAti 2012.06.23. 13:49:16

@szanalmas: Az a baj, hogy a nagy többség képtelen eljutni odáig, hogy egy adott problémának egyszerre próbálja meg az összes szempontját mérlegelni. Márpedig törvényt hozni e nélkül veszélyes.

A kertkapus mondat arra próbált utalni, hogy gondoljuk azért végig, az itthon megszokott szabályértelmezés mellett hova vezethet a telken belüli szabad vadászat. Hogy mondjuk majd "csalizzák" az indiánokat Borsodban, aztán lőnek, stb...

exilis 2012.06.23. 13:50:56

@"the dragon": Ne becsüljük már le az emberi ostobaságot. Itt vagy például te, sötét vagy mint a néger feneke éjfélkor, mégis osztod az észt, és mindenkit lelőnél aki a salátádra pályázik. Elsőre valószínűtlennek tűnhet, de vannak még nálad is militaristább hülyék, akik elkezdenek majd készülni a percre, amikor végre megvédhetik magukat.

szanalmas 2012.06.23. 13:52:45

@totorohun:

Minden háborúban vannak ártatlan áldozatok! Vegyél erdőt.
A te eseted még mindig kismiska lenne ahhoz képest, hogy az embereket manapság a saját otthonaiknban ölik meg, vagy fosztják ki. Ezekről mi a véleményed?!

szanalmas 2012.06.23. 13:54:35

@MAti:

Te most komolyan azt akarod nekem bemagyarázni, hogy Amerikában minden vidéki ember már a 17. századtól kezdve emberjogi aktivista volt és 200-as IQ-val rendelkezett?

Sírköves Slomó 2012.06.23. 13:54:37

@MAti: Cigóknak több esze van sajna. Nagy kárunk lenne tényleg ha csaliznák őket. Rendőrök élnek ezzel a módszerrel, nyugodtan megteheti akárki...

rohadjmegARCgeci 2012.06.23. 13:55:53

@totorohun: Még ha csak a saláta kéne a betörőknek,de sajnos a hírek és a bűnügyi statisztikák azt mutatják,hogy a betörők nagyrészének a gyilkolás is kell.Tehát mivel félek hogy megöl a betörő,a sok csúnya hírt olvasván erre az esélyem egyre nagyobb,ezért én megelőzöm a dolgot,egy hokedlitámadással.Csak mert inkább élve a börtönben,mint halva a temetőben.Vagy valaki garantálja nekem,hogy a betörőnél nincs szúrószerszám?

szanalmas 2012.06.23. 13:56:39

@MAti:

Arról nem is beszélve, hogy gonoszabb embereknek tartod azokat, akik most nem járnak betörni. Hát tényleg potenciális bérgyilkosok, ha így tűrnek.

exilis 2012.06.23. 13:57:06

@szanalmas: Háború??? Na innen mentem. Moderátor légyszi töröld a hozzászólásaimat, szégyellem hogy itt jártam.

Martian (törölt) 2012.06.23. 13:57:22

@MAti: " majd "csalizzák" az indiánokat Borsodban, aztán lőnek"

1. ha valaki rámozdul a csalira, azzal mindenképpen kihívja maga ellen a sorsot.

2. aki lő, annak mindenképpen át kell mennie a hatósági eljárásokon (még ha fel is mentik)... és a "kilőtt vad" rokonai sem fogják a szívükbe zárni.

szanalmas 2012.06.23. 13:58:46

@"the dragon":

Te ganéj, majd megkeresem a korábbi kommentedet arról, hogy nemrég még kiálltál az értékekért (mert olyanra is emléxem)! Te pittypang!

szanalmas 2012.06.23. 14:00:36

@totorohun:

Én vagyok a moderátor, és nem törlöm, csatolom a cv-dhez, hogy bűnpártoló vagy.

rohadjmegARCgeci 2012.06.23. 14:00:47

@szanalmas: Huckleberry nyomozóhoz van szerencsénk a Rendőrakadémiáról?

Má654564560! (törölt) 2012.06.23. 14:01:13

Liberális balfasz (totorun), én még a lincselést is engedélyezném, ha a jelenlévők legalább 65%-a fehér középosztálybeli és nagy valószínűséggel lólopás történt.

rohadjmegARCgeci 2012.06.23. 14:02:42

@Mária, te libsi kurva!: És akkormi lesz a polotikai elittel?
Kinyírnád őket?És akkor hova lesz a középosztály,mely úgy kell a hazának matolcsy szerint mint egy falat kenyér?

Donor 2012.06.23. 14:09:49

@totorohun: És az nem vezet tragédiához ha nem védhetem meg magamat? Vagy ha már megvédtem magam, az szerinted nem visszás helyet, hogy engem csuknak le, mert nem pontosan akkora fejszét vágtam a betörőbe mint amekkorát előzőleg ő belém?

Laciii 2012.06.23. 14:10:12

@MAti:
"Hogy mondjuk majd "csalizzák" az indiánokat Borsodban, aztán lőnek, stb..."
Az továbbra is előre kitervelt emberölés kategória alá esne. Ezt külön el is mondták az egybiteseknek, úgy néz ki nem mindenhova jutott el.

Erdőbe továbbra se lehet lődözni, uborka szépen rendezett sorokban nem terem szabadon maga köré kerítést építve.

Má654564560! (törölt) 2012.06.23. 14:11:34

@MAti: Ők már a felső tízezerhez tartoznak, hazudozzanak bármit a vagyonbevallásban.
Mármint a lincselők tartozzanak az említett kategóriába. Sőt, költőien: Kössék jó magasra a színesfémtolvajt, hadd gyönyörködjünk benne, amint utolsó táncát ropja.

Ez a "csalizás" fel sem merült bennem eddig, de van benne valami. Szombat este a szomszédok összegyűlnek, lekapcsolják a villanyt, elhelyeznek egy régi öntöttvas kályhát a kerítés mellé és felhúzott vadászpuskával várják a vadat. Fél tucat ember egyöntetű vallomása kikezdhetetlen bizonyíték az ártatlanságra.
Fellendülne az oltatlan mész piac is.

szanalmas 2012.06.23. 14:12:41

@Laciii:

Jééé, te elolvastad az előzményt. Megdöbbentő! :D

Má654564560! (törölt) 2012.06.23. 14:14:17

@Laciii: Kivéve szaporodási időszakban és etetőhely mellett.

egyenlítő 2012.06.23. 14:24:09

Milyen szinten is van az USA-ban a lőfegyverrel elkövetett emberölések száma? Biztos, hogy éppen ebben kellene utolérni őket?

Ott egyébként a leggyakoribb lakáson belüli fegyverhasználat a hűtőszekrényhez éjjel sötétben kislattyogó gyerek ellen irányul.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.06.23. 14:27:40

@totorohun:

Megtörsz az igaz és tudományos érvek súlya alatt, menekülőre fogod, de közben azért még mocskolódsz egy utolsót... Jellemed akár egy svábbogáré!

Most szólok, ha az én erdőmbe tévedsz, nem úszod meg pár keresetlen szóval...

Laciii 2012.06.23. 14:30:13

@egyenlítő:
Na terítsd szépen a statisztikákat, de rakd hozzá szépen, hogy mennyi is a nem lőfegyveres eset is.
Utána kíváncsi vagyok mire következtetsz.

szanalmas 2012.06.23. 14:32:05

@Laciii:

Gyanús is volt!

Jönnek, itt a pártosok, hogy milyen fasza gyerekek, és milyen jó törvényt hoznak megint, csak az nem tűnik fel nekik, hogy a fidesz frakció vitázik a saját minisztériumával. Hát akkor valami gond csak van vele.
Különben is arról volt szó, hogy vége a kapkodós hülyetörvények alkotásának, akkor gondoljuk át alaposabban, nem fontos elkapkodni. Csak az a baj, hogy a jósok és jövőbelátók mindig vizionálnak valamit, nehogy ne lehessen könnyen bűnözni! Na, ezért tart itt az ország!

baliquez 2012.06.23. 14:33:15

Oké, éccaka. Na de mi szerint van éccaka? Alkonyat/napkelte jogi twilight zone?

Szerintem továbbra is csak az az optimális megoldás ha van otthon félkiló őrölt bors és két-három jó ásó. Aki hozzám betörne jogfosztottá válik, halott embernek ugyanis nincsenek jogai - franc se mászkálna szívesen bíróságra a maga igazát bizonygatni éveken keresztül népes kiccsaláddal szemben.

873ujr3rk 2012.06.23. 14:34:54

btw létezik valami statisztika, hogy évente hány nyugdíjast mészárolnak le a cigók ?
esetleg ha cigós nincs, csak úgy a nyugdíjasmészárlások számosságáról tudunk valamit ?

szanalmas 2012.06.23. 14:36:29

@baliquez:

Teljesen igazad van, én még az ásóval ingyen el is temetném a kert végében, segítve a gyászoló család helyzetét. Azért végtisztesség is van a világon.

trey82 2012.06.23. 14:37:16

mik ezek a darazsak, es miert fetrengenek alul? reszegek? kemotox?

szanalmas 2012.06.23. 14:38:53

@trey82:

Ezt nem tudjuk, már azelőtt is itt voltak mielőtt jöttünk. A blog.hu nem takarít rendesen.

trey82 2012.06.23. 14:40:26

egyebkent meg a magantulajdon vedelme nelkul nincs fejlodokepes tarsadalom. a torvenyeket nem lehet minden lehetosegre felkeszitve hozni mert az elet vegtelenul bonyolult es mindig vannak nem vart extrem szituaciok, de akkor mar inkabb a magantulajdont vedjuk jobban mint a gyanusitottakat. jobban jar Magyarorszag.

szanalmas 2012.06.23. 14:42:13

@baliquez:

Ja, az éccaka tényleg jogos felvetés, remélem, majd a KIM ezt is szigorúan meghatározza.

trey82 2012.06.23. 14:46:17

@szanalmas: lehet hogy modern diszito elemeknek szanta a blog-gazda... "hogyan dobhatnam fel a blogomat hmm... szorok az aljara nehany doglott darazsat, az a biztos..."

magyar ember teli szájjal 2012.06.23. 14:46:30

@totorohun: Meg is érdemled ha elküldenek. Ne magántulajdonban ólálkodj.

egyenlítő 2012.06.23. 14:47:27

@Laciii:
Gun violence in the United States:
en.wikipedia.org/wiki/Gun_violence_in_the_United_States
There were 52,447 deliberate and 23,237 accidental non-fatal gunshot injuries in the United States during 2000.[4] The majority of gun-related deaths in the United States are suicides, with 17,352 (55.6%) of the total 31,224 firearm-related deaths in 2007 due to suicide, while 12,632 (40.5%) were homicide deaths.

How many people were killed by guns in America last year?
wiki.answers.com/Q/How_many_people_were_killed_by_guns_in_America_last_year
In the year 2007
Homicide with a firearm: 12,129
Suicide with a firearm: 17,348
Death by accidental discharge of firearm: 721
And roughly 5,000 deaths from legal interventions(I.E. police shooting criminals)

Laciii 2012.06.23. 14:51:16

@egyenlítő:
Ez így még semmi. Hol vannak a nem lőfegyveres dolgok, meg százalékos összehasonlítás mondjuk Angliával.

rug82 2012.06.23. 14:52:01

Végre nyugodtan lelőhetem a tetves cigányállatot, ha beteszi a retkes lábát a házamba!! Én csak gratulálni tudok az új szabályozáshoz! (Akinek nem tetszik, annak a a 10 éves lányát erőszakolják meg nem idén lebarnult egyedek a hálószobában!!!)

szanalmas 2012.06.23. 14:58:40

@egyenlítő:

Hahaha, villámgyorsan számolgattam kicsit, és az jött ki, hogy Magyarországon ez 13 azaz tizenhárom darab halál lenne másra irányuló szempontból.

manager2008 2012.06.23. 14:59:15

Egyszerűsíteni kell ezt a dolgot. Van a bekerített magántulajdon, oda bemenni hívatlanul nem illik. Aki ezt mégis megteszi az vegye tudomásul hogy úgy fogják fogadni mintha ölni menne és passz. Éjszaka nem szoktak bemenni sót kérni meg egyéb hülyeségek.
Azt elemezgetni hogy a támadó mikor tör az életedre elég röhejes, mert 2-3 kigyúrt fiatal fickó puszta kézzel is agyoncsapja a nyugdíjast, és ha ő ezt csak akkor fogja komolyan venni ha már fojtogatják akkor neki annyi.
Elhárítani a támadást akkor is nehéz ha van fegyvered, de mondjuk nincs kutyád, mert mire felébredsz már véged is van.
Tehát komoly (néma) jelzőrendszer, profi fegyverhasználat ismeret és gyakorlat, gyors helyzet megítélés lehetne eredményes. Egyébként meg csak elrettentésre jó a dolog, hátha beveszik.
Nem fogják (fogadjunk). Bizony (sajnos) jó pár éjszakai támadót le kell lőni ahhoz, hogy a kockázat miatt csökkenjenek a disznólopások, és millió egyéb. De beküldik lopni a kiskorúakat is, azokat meg azért nem illik lepuffantani nem? Lehet majd baleset is elég, a 70 éves néni lepuffantja az óvatlan behatoló szomszédot, meg hasonlók.

Laciii 2012.06.23. 15:00:02

@rug82:
Nyugodtan, ésszel ember, a gyerek nem tehet róla.

Vu, de ja vu 2012.06.23. 15:01:03

Tisztelettel: A magyar állampolgárnak azért kell szájbarágósan szabályozni a jogos védelem szabályait, mert értelmi képessége és színvonalai már közelítik a "modern nyugatét", pontosabban annak az amerikának a képességeit, ahol az áruház fizet a vevőnek, amiért saját gyerekén átesik, az autó tulajdonosa fizet azért mert átmegy a szomszéd kezén aki menet közben próbálta a dísztárcsáit lelopni, illetve a ház tulajdonosa fizet ezért, mert a nyaralása ideje alatt a betörő fogságba esett a házában és ez óriási pszichés és fizikai megterhelést jelentett neki....

Szóval a jogos védelem a jogi kurzuson nem 2 db A4-es papíron leírható tétel, így semmi kivetnivalót nem látok abban, hogy ekkora figyelmet szentel a jogalkotó a "híresen hidegvérű" magyarok önvédelemmel kapcsolatos szabályainak megalkotására.

Már korábban eljutottunk odáig - nem emlékszem melyik csoportnak hála vagy átok - hogy ittas emberrel, közvetlen hozzátartozóval szemben a "kitérési kötelezettséget" átdefiniálta, így a családot baltával zargató, sarokba szorító ittas családfővel szemben LEHET erőszakot alkalmazni, a SZÜKSÉGES MÉRTÉKIG!!!

Olyan új fogalmakkal ismerkedhetünk meg barátaim, amiket korábbi önvédelmi témájú blogokban vitatni sem lehetett, mint pl. a "szándékos emberölés, mint a irtokvédelem magától értődő eszköze", ami a zUSÁ-ban is így van... csak azt nem hozta fel példának senki, hogy bizony a zUSÁ-ban már ítéltek el embert egy még érvényben lévő birtokvédelmi törvény miatt, a törvénnyel egyet nem értve (ez az eset több éve történt, emlékszem rá, de a rászánt kb. negyedóra alatt csak a betörőket lelövő kismamára találtam értékelhető találatot - mindez nem azt jelenti, hogy én fantáziáltam, csak azt hogy utólag ennyi idő alatt nem találtam meg a hírt. Nem adom fel, ha meglesz, 'véleményem védelmében' pótolom).

Szóval szvsz a default fegyverhasználat egy birtoksértés során nem lehet jogos!!!

Én is olyan környéken élek, ahol ilyen gyakran előfordul, az ebek miatt legalább egy kísérlet meg is hiúsult, fegyverem is van, mégsem jut eszemben, hogy éjszaka úgy lőjek le egy az udvaromon tébláboló embert, hogy azt sem tudom kiféle, miféle, milyen szándékkal jött be - noha elismerem, hogy egy porta bejárata, annak csengője (kinek mi) arra való, hogy bebocsáttatást kérjünk!

Node hány olyan rokonunk, ismerősünk van, aki akár merő hóbortból, akár jóindulatból (azt hiszi bajban vagyunk, füstöl a garázs, felforrt a kazán és gőzölög a tető, stb-stb) átveti magát a kerítésen... ERRE TE "JOGOSAN" LELÖVÖD???

Egyébként megjegyzem, hogy engedéllyel tartott lőfegyver birtokában, váratlan behatolással szemben - hacsak nem az előírásokkal ellentétes módon, nem elzárva, hanem folyamatosan viselve - tartod a fegyvered, kb. annyi az esély a fegyver kézbevételére, mint bármilyen 1-2"-os csőszerű eszköz feltalására. Azaz ha klottgatyában is viszem a stukkert, amikor egy 6-os anyáért megyek a garázsba, egyébként pedig mindig 1 m-en belül tartom, ha alszok, ha szarok, akkor van értelme... kérdezhetitek, hogy akkor nekem miért van? Mert megfeleltem a feltételeknek, teljesítettem az elvárásokat és amióta megvan, arra használtam amire való, vagyis: nem indokolás, nem érvelés, nem magamutogatás és nem buzéria... Kedvelem, de nem jobban mint az autókat vagy a makettjeimet, csak jobban kell rá ügyelni... Pl. a család tudja hogy van, de évek óta nem látta.

Szalacsi_Dezső 2012.06.23. 15:03:13

@szanalmas: az iccakát mán a krex is szabályozza. Olvassad el benne. :-) Nappali szürkület kezdetétől az éjszakai szürkület végéig. Tehát kérem pumpákra fel. Van egy jó kétdugattyús szovjet pumpám.Na ha azzal fújok rá egy kis levegőt, akkor tuti, hogy az örök sötétség köszönt az illetőre. :-)

SzaszaG1 (törölt) 2012.06.23. 15:10:37

@egyenlítő:
Akkor arányaiban 400-500 lenne évente, belefér :-)

szanalmas 2012.06.23. 15:10:54

@Szalacsi_Dezső:

Itt azért emberéletekről van szó, szóval ne komolytalankodjunk! Majd leállok vitázni a bézbólütőssel, hogy szerintem még nem látom a kert végét, szerinte meg már pitymallik.

szanalmas 2012.06.23. 15:13:25

@SzaszaG1:

Sajnos nem kalkuláltam bele azt, hogy Ámerikában magasabbak a jövedelmek ezért könnyebben tudnak drága fegyvereket venni, azt sem, hogy ott már akinek kellett annak meg is van. És ha ezt belekalkulálom 10 százalékkal, akkor évi 13.

manager2008 2012.06.23. 15:19:18

@Vu, de ja vu: Ha a birtokvédelmed korszerűbb, akkor a rendszer jelez neked és az éjjel látó infra kamerák képein követheted a versenyzőket amint próbálnak megszabadítani a dolgaidtól. Pld egy ismerősnek a kiszórásra előkészített műtrágya készletét vitték el (nem keveset), meg egy csomó kisgépet, láncfűrészt, stb. A kár 1,5 millió. Amiről nem volt számlája azt nem téríti meg a biztosító sem.
De ha látod a kis csapatot a képernyőn, akkor kiengeded a két dobermannt, és fedezékből hívod a rendőrséget. Ha támadnak a fiúk (esetleg fegyverük is van és lőnek is vele) akkor előadjátok a Waterlooi csatát. Kimenni és lelőni az almatolvajt baromság, neki elég a kutya is.

Éhes_ló 2012.06.23. 15:21:51

A postolónak igaza van.
Az önvédelem egyéni és kollektív jogát az alapatörvény mondja ki.

Ehhez fegyver is kell, mert anélkül csak halott betű és halott, vagy összevert gazdák maradnak a cigányok után.

Ha nem megy joggal, akkor majd megy jog nélkül, mert a biológiai fegyverként alkalmazott és a politika láncos kutyáival a sünökkel védett cigányok mindent elpusztítanak: vasutakat, zsilipeket, hidakat, erdőket, termést, ültetvényt, jószágot, présházat, házat, kerítést, falvakat, öregeket, iskolákat, vidéket.
Mindent ami a kezük ügyébe kerül és önvédelemre képtelen.
Mint valami vízöntőkorabeli emberformájú sáskák.
Csak erővel és fegyverrel lehet őket megállítani és kordában tartani.
Ebből értenek semmi másból.

SzaszaG1 (törölt) 2012.06.23. 15:25:30

@szanalmas:
Megosztanád hogyan jött ki a 13, ha több mint 17.000 évente ott a gyilkosság? Ennyivel azért nem vagyunk kevesebben.

szanalmas 2012.06.23. 15:28:19

@SzaszaG1:

Egyszerű, nem kalkuláltad be, hogy 31szer annyi emberből 31szer annyi a hülye/elmebeteg/vérszomjas.

_Toto_ 2012.06.23. 15:30:29

@egyenlítő:
"Ott egyébként a leggyakoribb lakáson belüli fegyverhasználat a hűtőszekrényhez éjjel sötétben kislattyogó gyerek ellen irányul. "

Kérjük a linket hogy az idézett statisztikáról, ellenkező esetben azt kell gondoljuk, hogy a hsz-ed egy sima önvédelem- és fegyvertartás ellenes idealista bölcsész fröcsögés.

fakopács 2012.06.23. 15:31:53

"Hofi megmondta a tutit, hogy aszongya, lőjj kettőt a baromba, aztán egy figyelmeztetőt a levegőbe, oszt döncse el a zügyész, hogy melyik vót előbb!"

A szakértő secperc alatt megállapítja, mert az elsőn olajnyomok lesznek, a másodikon és harmadikon pedig korom. De ha nem volt tisztítva a fegyver, akkor is megmondják melyik volt az első skuló, mert más a fegyverben lévő régi korom, meg más az első lövésutáni friss. Úgy hogy az elsőt csak tessék a plafonba!

_Toto_ 2012.06.23. 15:33:33

@Éhes_ló:
"Csak erővel és fegyverrel lehet őket megállítani és kordában tartani.
Ebből értenek semmi másból."

Ne cigányozzunk ha lehet kérnem, ne csináljunk az önvédelem kérdéséből cigányellenességet.
Részemről lesz@rom hogy milyen nemzetiségűt találok a nappalimban.

_Toto_ 2012.06.23. 15:43:37

@fakopács:
"A szakértő secperc alatt megállapítja, mert az elsőn olajnyomok lesznek, a másodikon és harmadikon pedig korom."

Izé, fegyverszakértőnek tetszik lenni? Mennyire tetszik képben lenni a lőszertípusokkal, a belballisztika, külballisztika, sebballisztika alapfogalmaival?

szanalmas 2012.06.23. 15:46:21

@_Toto_:

Egyetértek. A bűnözőkről beszélünk, nem nemzetiségekről. Nekem például a legjobban fájó kihagyott csajom cigány volt. Úgy mondták utólag, hogy az, mert én nem vettem észre. Sok rendes cigányt ismerek és sok köcsög fehéret is.

twentyfourseven 2012.06.23. 15:51:40

Grafikont tessek tanulmanyozni, nagyvaros totalis fegyver- es onvedelem tiltassal vs. USA tobbi resze:

www.kaliberinfo.hu/hirek/illinois-fegyverviseles

qwertqwert · http://szexpina.com 2012.06.23. 15:56:03

a cigánybűnözés ugyan úgy tombol mint az "emútnyócévben",had védjem már meg magam ha a 35 éves, nyugdíj előtt álló rendőr baszik csinálni bármit is

szanalmas 2012.06.23. 15:58:11

@twentyfourseven:

Hát tudom, kicsit nyálas, de a Kisherceg jut eszembe róla!
"Felelősséggel tartozol azért, akit megszelídítettél!"

Mindenki elfelejti, hogy az ember tud felelősséggel gondolkodni, és nem kéne gyerekként kezelni, köszi a linket!

hipo 2012.06.23. 16:01:50

Figyelmeztető tábla

Aki erre a bekerített területemre hívás nélkül belép, azt lelövöm akkor is, ha nyitva van a kapu. Ha túléli, még egyszer...

szanalmas 2012.06.23. 16:18:44

@radairosseb:

Semmi bajom a hozzád hasonló bodzásokkal és értékmentőkkel! De még ha (TEGYÜK FEL!) rasszista is lennék, mentségemre szólna, hogy ez lenne az egyetlen hibám!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.23. 16:29:20

@szanalmas: Ne bagátellizáld el a kérdést! A rászizmus nem hiba, hanem vele(d)született bűn!

Vu, de ja vu 2012.06.23. 16:31:32

@manager2008: Értsem úgy, hogy "feltételekkel" támogatod a birtokháborító megfosztását az élethez való jogától???

Magyarán, ha egyéb mód nincs, ÉS bizonyosan nem valami közeli rokon közvetlenkedik, SŐT a kutya-egyéb vagyonvédelem csődöt mond, akkor lehet szó arról, hogy a fegyverszekrényből kivegyük... akár az RPG-t?

Egyébként itt vidéken pl. én alapos oknak azt látom, ha a ILLETÉKTELEN, ERŐVEL jut át a kutyán... onnantól egy szó (VISSZA) és aki nem visszafelé halad, mind célponttá válik.

Direkt azért vettem méteres, kutyára figyelmeztető feliratot, mert "jól látható figyelmeztetésnek" kell lenni... Aki nem akarja látni, aki nem a bejáraton közlekedik, azokra a figyelmeztetés nem vonatkozik...

Failer 2012.06.23. 16:35:24

@totorohun: Na így tudsz hülyét csinálni magadból :DD Nem vagy valami túl okos, igaz?

Netszamuráj 2012.06.23. 16:40:14

Abszolút egyetértek "az én házam, az én váram" elvvel. Ha valaki bejön hozzám hívatlanul, legyen jogom lelőni, vagy bármilyen más módon semlegesíteni.

Viszont, ahogy fent korábban déja vu már leírta, ahhoz, hogy valaki a fegyverét sikerrel alkalmazza:
- rendelkeznie kell fegyverrel
- hozzáférhető helyen kell lennie, betárazva (ami szabálytalan)
- gyorsan fel kell ismernie a helyzetet és gyorsan kell reagálnia.

Sokan pattognak itt, hogy ő így meg úgy lelőné, elásná. Hát, nem tudom valós szituációban hogyan reagálnának. Nekem van egy barátom, aki nagy vagány, rengeteg balhéban, verekedésben vett már részt. Mégis, amikor otthonában az emeletről lépcsőn lefelé jövet két idegent látott meg a nappaliban, ahogy módszeresen pakolják ki a szekrényeket, csendben visszahúzódott, és azon gondolkodott, most mit csináljon, hívja a rendőrséget, meneküljön, vagy bezárkózzon, mi legyen. Percek teltek el, mire felturbózta magát annyira, hogy lemenjen és piszkosul megverje a két behatolót. És itt egy 30-as, kigyúrt, küzdősportban jártas emberről beszélünk!

Akkor egy vidéki portán élő nyugdíjas mégis hogy védje meg magát?

Tehát szép dolog itt acsarogni azért, hogy megsemmisíthessem a házamba behatolót, csak épp kevés esetben segítene. A rendőrséget kellene inkább feltuningolni, keményebben intézkedjenek, járőrözzenek, tartsanak rendet. Mari néni megvédi az uborkáját egy shotgunnal, nagyon szép idealizált kép egy filmben, de a valóságban kevéssé reális.

Texasi rendőröket Magyarországra! :)
www.youtube.com/watch?v=9Lhn7rkOn8Q

Vu, de ja vu 2012.06.23. 16:43:51

@_Toto_: Ahhoz hogy első vagy sokadik lövés volt-e ami a delikvenst érte, a lövést leadónak nem kell sem ballisztikusnak, sem fegyverszakértőnek lenni. Azt viszont jó tudnia, hogy a fegyveréhez milyen lőszertipusokat vásárolhat (még ha készségesen oda is adják a repeszhatású fúrt - hasadó - lőszert is) és azt is tudnia kell, hogy IGEN, megmondják hogy az első lövés találta-e el vagy sem:-o

szanalmas 2012.06.23. 16:56:20

@Netszamuráj:

Nyugi, relax, néhány rejtett poént eldugtunk.
Természetesen nincs tökéletes megoldás. Én is összeszarnám magam, ha három kigyúrt kopasz lopná a ribizlit a kertben, de ez a szabályozás is kb. ennyit ér. De ha fegyverrel sem tudod magad megvédeni, akkor elég vicces azt mondani, hogy fegyver nélkül megvédheted magad, mert nem csukunk be, ha tényleg nem mészároltad le a 3 szekrényméretűt "megelőző jelleggel" vagy "bosszúból". Itt a kérdés az, ha lenne 3-4 eset, hogy nem a bűnözők nyernének 100-ból, akkor lenne-e visszatartó ereje. Csak a hülyék képzelik, hogy a bűnözők 27 kilósak és ők majd Rambóként legyalázzák.
Itt a jogalkotók szavakon és szigorú meghatározásokon vitatkoznak. A dolgok meg basznak maguktól megoldódni.

Stеfánia kisasszony (baranyai sváb parasztlány) 2012.06.23. 17:06:30

@_Toto_: Oszt te láttál már mikroszkóp alatt koromszemcsét?

_nyuszi_ 2012.06.23. 17:08:24

végre lelőhetem a szomszédomat!

Sadist 2012.06.23. 17:11:26

@szanalmas: Sörétes puska gumi vagy műanyag söréttel. Vagy babzsák lövedékkel. Az akkorát üt, hogy összeszarja magát.

szanalmas 2012.06.23. 17:12:13

@-nyuszi-:

Mivel téged mindenki ismer errefelé, ezért logikailag levezettük, hogy mivel te egyértelműen házinyúl vagy, akkor a szomszédod sem vad, szóval rád továbbra is vonatkozi a házinyúlra nem lövünk pont. (12.$ 4-es bek.)

szanalmas 2012.06.23. 17:26:13

@Sadist:

És ilyenem lehet otthon? Vagy például olyan kilőhető sokkoló?

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.23. 17:40:32

A posztíró nem csak rasszista és homofób, de a minimális társadalmi szolidaritás is hiányzik belőle. A hajléktalanok hogyan védjék meg magukat? Aki szegény, az már nem is lőhet, mert nincs ingatlanja?

twentyfourseven 2012.06.23. 17:40:59

@szanalmas: "
És ilyenem lehet otthon? Vagy például olyan kilőhető sokkoló?"

Nem lehet.

Legalisan: gazpisztoly, nem szerelt loszeres gumilovedekes fegyver, gazspray amit szabadon tarthat a polgar otthon onvedelemre.

("eles" lofegyverre onvedelmi celbol nem adnak, lakasvedelmi celbol pedig kerni SEM lehet engedelyt.)

_nyuszi_ 2012.06.23. 17:41:12

@szanalmas:

a szomszédom nem nyúl, hidd el.
egy barom. méghozzá vad.

és köszönöm, hogy engem nem lőtök le!

THX XD LOL LMFAO STB

Sadist 2012.06.23. 17:42:23

@szanalmas: Magyarországon sokkoló biztosan nem, és szerintem nem halálos sörétes lövedék sem. Amerikában közkedvelt tömegoszlató fegyver, mert ha nem fejre céloznak vele, szinte nulla a maradandó károsodás esélye. Kb. 10 méterig hatásos, azon túl inkább csak figyelmeztető lövésnek lehet tekinteni.

szanalmas 2012.06.23. 17:55:30

@twentyfourseven: @Sadist:

Hát akkor ezennel javasolnám a KIM-nek, hogy ilyesmiket engedélyezzenek. Cserébe tiltsák be a vizipisztolyt.

szanalmas 2012.06.23. 17:59:49

@Kadarka Jánoska:

Egyébként a szabályozás vonatkozik közterületre is, jellemző, hogy felkészületlenül szólsz hozzá mindenhez, nem is tudom, hol engednek téged blogolni!

2012.06.23. 18:04:45

Ha valaki ellenedre tör, tégy úgy, hogy a bíróságon csak EGY vallomás maradjon...

Stеfánia kisasszony (baranyai sváb parasztlány) 2012.06.23. 18:06:13

@twentyfourseven: Ja! Patront a gumilövedékesbe, de gumilövedéket nem töltöd bele. Viszont ha valaki motoszkál, beleöntesz 10-15 légpuska golyót - nem szoknyásat - meg rá egy pici fojtást.

szanalmas 2012.06.23. 18:09:06

@Stеfánia kisasszony (baranyai sváb parasztlány):

Stefike, mindig is sejtettem, hogy maximum a baranyai hihető el belőled! :D

PonDrow 2012.06.23. 18:16:12

@MAti: "A kertkapus mondat arra próbált utalni, hogy gondoljuk azért végig, az itthon megszokott szabályértelmezés mellett hova vezethet a telken belüli szabad vadászat. Hogy mondjuk majd "csalizzák" az indiánokat Borsodban, aztán lőnek, stb... "

Szlovákoknál van otthonvédelmi fegyverre lehetőség (sörétest tarthatsz OTTHON! különösebb engedélyezési procedúra nélkül) Az nem viselhető rejtve, és csak otthon legális.
Sokan attól féltek az ottani törvények bevezetésekor, hogy majd meghívják vendégségbe a haragosukat az emberek magukhoz és lelövik a legális sörétessel. Nem volt azóta se egy ilyen eset sem.
Pedig a szlovákok is pontosan ugyanolyan kultúrkörnyezetben nőttek fel, mint mi magyarok. A Monarchiában.
Ők tudnak felelősen viselkedni? Nekünk meg eleve feltételezi mindenki, hogy nem? Miért?
A sorkatonák őrségben kaptak 3 tár éles lőszert a gépkarabélyba. Mégsem gyilkolták le az őket szívató öregkatonákat...

Má654564560! (törölt) 2012.06.23. 18:18:04

@szanalmas: És nem mellékes a talaj trágyázásának ilyetén való olcsó megoldása sem.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.23. 18:21:12

@szanalmas:

Én egyébként törvényenkívüli vagyok, köröznek rendszerellenes blogolásért, ezért ide szoktam járni, ezt a blogot senki nem olvassa, itt nem találnak meg.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.23. 18:23:08

@PonDrow:

Majd pont a szlovákoktöl tanulunk. Éppen az ellenkezőjét kell csinálnunk, mint amit azok a szerencsétlenek tesznek.

szanalmas 2012.06.23. 18:50:03

@Kadarka Jánoska:

Egyszer véletlenül rátaláltam erre a slágergyanús átdolgozásra, utána két napig nem bírtam szabadulni tőle, nektek se legyen jobb, tessék!

www.youtube.com/watch?v=oTQQfSNqtn4

téti (törölt) 2012.06.23. 18:56:56

@Kadarka Jánoska:
Ez a módszer tudtommal a cseheknél is jól működik.

téti (törölt) 2012.06.23. 19:02:47

Egyébként beszélgettem már egy szlovákiai magyar sráccal aki szerint náluk kevesebb lett a betörés, mert sok tolvajt már a fegyver gondolata is elrettent, ugyanakkor nem lett gyakoribb a lövöldözés.

Éhes_ló 2012.06.23. 19:03:03

@_Toto_: mi a valószínűsége annak, hogy magyar fosztogatja a kertedet, kamrádat, apádat, nagyapádat, gyerekedet és mi a valószínűsége annak, hogy cigány?

Őszintén.
No.
Ne beszéljünk már mellé kérem, legalább itt ne.
A PC rizsa a tömegnek és a médiapatkányoknak való.

szanalmas 2012.06.23. 19:19:18

@téti:

Hát ez kész. Remélem, az illetékesek is rákattintanak a linkre, köszi!

baliquez 2012.06.23. 19:31:48

@Netszamuráj:
Sajnálom ha csalódást okozok de a nagyvagány barátod nem nagyon bátor, pedig akad szitu amikor nem szabad erőviszonyokat mérlegelni. Ötven kiló vagyok vaságyastól, de mikor feljött két C-type Betörő Úr (bár rablógyilkos-wannabe-nek is nevezhetem őket hiszen tudták hogy otthon vagyok) a felső szintre a lépcsőn én egy vaskosabb Örkény-kötettel kergettem ki őket a világból, miközben a létezhető legmániásabb őrült vihogással ordítottam hogy milyen speciális kínzásokra számíthatnak ha elkapok közülük egyet is.

A második hátraesett és eltörte a lábát (ugrált a másikon onnantól, abból gondolom), amelyik fölül volt meg átbukott rajta, úgy menekültek mint a nyúl. Bejárati ajtóhoz közelítve a díszkötéses Egypercesek-et instaswitcheltem a fogason lógó bokkenemre, de csak súroltam egy vállat, nem kergettem őket magánlakon túl.

És igen, be voltam szarva végig. De ők jobban*. És nem akartam megvárni míg ők kerülnek pszichikai fölénybe (felérnek, megfélemlítenek stb.) mert akkor fixesélyesen ottmaradok, átvágott torokkal. Ez volt az akkor és ott hozható egyetlen értelmes döntés.

*Kapcsolódó élmény: szag. Van a lopakodó, izgatott, rosszban sántikáló embernek egyfajta tipikus izzadságszaga. A nettó, fojtottan aggresszív sunyiságnak ez az atavisztikus kipárolgásának érzékelése volt az a pont amikor elszántam magam hogy NEM LESZEK ÁLDOZAT. nnyi volt a történetem, bocs ha hosszú volt.

IMHO nem kellene feltétlenül megöldökölni sem a Betörő Urakat: nyolcvan kilóra kalibrált immobilon, 1cc dartból izomba lőve, akár övön hordható négytartályos patroncsőből - delikvens két másodpercen belül úgy eldől mint élére állított cementeszsák. Kábelkötözővel stabilizálható, rendőrséget kihív, revivon-szuri után egyből kihallgatható. Senki nem halt meg, senkinek nem esett bántódása. Így is lehetne.

Má654564560! (törölt) 2012.06.23. 20:14:23

" létezhető legmániásabb őrült vihogással"
Igen! A tébolyultan sátáni kacaj és ideges szemrángás a legjobb emocionális közvetített inger, egy bekattant pszichopatát kerül mindenki.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.06.23. 20:22:02

@baliquez:
ez nagyon tetsz
asszem, én is a fogasra akasztom a bokent ezentúl
Ja, és megpróbálom gyakorolni a mániás vihogást is!
És igen, a szag: a stresszes izzadás bármitől megkülönböztethető, penig nem vagyok egy vadászkopó én se

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.06.23. 21:47:35

@PonDrow:

Hogy jön a Monarchia kultúrkörnyezete "Szlovákiához"? Arrafelé 100 év fölött van az átlagéletkor, vagy mi a fasz?! Nem ártana végre befejezned a hazudozást, hélo!

Spadla z oblakov 2012.06.23. 21:50:57

Kurva anyját a sok címlapgecinek!
TAKARODJON MINDENNKI INNEN, EZ BEKERÍTETT MAGÁNTERÜLET!

Spadla z oblakov 2012.06.23. 21:51:36

@"the dragon": Te raszta, fogadok, be vagy szívva.

Spadla z oblakov 2012.06.23. 21:52:17

@baliquez: IMHO a kurva anyád, az IMHO. Beszélj magyarul, te zsidó ártány!

téti (törölt) 2012.06.23. 22:13:07

@"the dragon":
Csapd fel a törikönyvet rá fogsz jönni, hogy Sk sokáig Mo. része volt (ami a Monarchiához tartozott) innen a közös gyökerek. + ők is a keleti blokkhoz tartoztak. Mégis az elmúlt 22 évben teljesen más utat jártak be ebben a kérdésben és lehet, h nekik van igazuk (lásd a cikk a korábbi hozzászolásomnál)

téti (törölt) 2012.06.23. 22:14:46

Bocs dragon ezt Spadlának szántam XD

téti (törölt) 2012.06.23. 22:35:27

@"the dragon":
Tévedtem, mégis neked szántam,

FilcTroll 2012.06.23. 23:03:36

Hát majd divatba jön a kiabálós betörés. A rosszember leállít egy tanút a kirablandó nyugger háza előtt, fényes nappal elkezd ordítani, hogy "Joli néni, Jenő vagyok, hoztam kiflit!", majd bemegy. Ha az áldozat ilyen körülmények között mégis lőni merne, akkor is magát durrantja tökön - feltéve, ha a rosszembernél tényleg van kifli.

Éhes_ló 2012.06.23. 23:21:00

Megverték és kirabolták: pénz, kávé és cukor - mindent vittek

Kedden reggel egy 82 éves káli lakos tett bejelentést arról, hogy az éjszaka folyamán nyitott lakásába ismeretlenek bementek, bántalmazták őt, amelynek következtében kartörést és arccsonttörést szenvedett. A házból hatvanezer forint készpénzt, arany ékszereket, kávét és cukrot vittek el, a kár összesen mintegy 150 ezer forint.
Mint Lázár Levente, a megyei rendőr-főkapitányság sajtóreferense tudatta: a bűncselekménnyel egy 37 éves, két 23 éves és egy 20 éves káli lakost gyanúsítanak, őket elfogták és kihallgatásuk után őrizetbe vették.

szanalmas 2012.06.23. 23:22:34

@téti:

Öhm, Szlovákia az egy furcsa valami, tulajdonképpen senki nem tudja, hogy mikor jött létre, de valamikor 1939 táján.
Előtte tulajdonképpen csak a szlovákok mint népcsoport léteztek, hívták a területet így-úgy, de sosem volt külön állam, Ezért van a vicc, hogy Szlovákia történelme elfér egy sms-ben!

szanalmas 2012.06.23. 23:25:27

@Éhes_ló:

Egy 82 éves embert ököllel. Szerintem ezek futó célpontnak tökéletesek a lőtérre.

szanalmas 2012.06.23. 23:31:40

Szia. 39-41-ig volt valami szlovakia, aztan 93-tol vicces nevu emberek iranyitottak. A fovarosa Pozsony.

Hát ezért utálnak minket. :)

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.23. 23:56:55

@FilcTroll:

Egy betörő nem a lelövésének a jogosságát akarja eliminálni, hanem a lebukását akarja elkerülni. Nem fog senki bekiabálni, legfeljebb jobban megtervezni a betörést. Tehát nőni fog a betörők intelligenciája, ergo okosabb lesz a magyar.

Ja és nézzél mélt te fasz.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.24. 00:00:20

@Éhes_ló:

És mi lett volna a helyes megoldás, lelőni a négy elkövetőt? Adjunk egy fegyvert a 82 éves tata kezébe, oszt ossza az igazságot? Szerintem egyszerűbb lenne, ha a keleti területekre ledobnánk egy atomot, pusztuljon minden probléma. Bocsi @szanalmas: .

szanalmas 2012.06.24. 00:11:41

@Kadarka Jánoska:

Nézd, két féle ember nem szereti, ha fegyver van az embereknél, a volt munkásőrök és a bűnözők. Innentől fogva elárultad mély kötődésed a kommunista seggek irányába!
Te gombolyag!

FilcTroll 2012.06.24. 06:51:45

@Kadarka Jánoska: kánikulai hétvége van, faszom se gépezzen, te végbélkúp!

És a betörők _igenis_ kiabálni fognak, majd csak figyeld meg.

Spadla z oblakov 2012.06.24. 07:41:30

@Kadarka Jánoska: te barom, te. hát téged sem az eszedért szeretnek.

egyenlítő 2012.06.24. 07:57:14

@Kadarka Jánoska: Sőt, a betörők és rablók felfegyverzettsége is. Az adott szituációban átlagosan ők a felkészültebbek, gyorsabbak, határozottabbak. A második alkalommal pedig már a jobban felfegyverzettebbek is.

Éhes_ló 2012.06.24. 08:11:01

@Kadarka Jánoska: három eset lenne kívánatos ezekkel szemben: vagy lelövi őket az öreg, mint a veszett vadakat, vagy valamelyik helybeli, szomszéd, rokon szabadítja meg tőlük a társadalmat örökre, amikor a helyi önvédelmi csoport tagjaiként rájuk talál, vagy ha a sünök gyorsabbak akkor a helyszíni, a helyi és a tágabb közösség (nyilvánosság) előtt lefolytatott gyors és nyilvános bírósági eljárást követően a lelövésük kegyelem lenne egy az ott rögtön megtartott demonstrációs folyamat végén.
Esetleg. Bírói döntéstől függően.

Egy kellően elrettentő ítéletet követően évezredek alatt gyakorolt, demonstratív eljárásokkal kellene a fajtájuknak megmutatni miért nem érdemes nálunk gyengébbeket bántalmazni és kirabolni.

Mondjuk ahhoz hasonlóan, amint azt a nagy testvér és az eu minden demokratikus elvárását módfelett teljesítő és ezért megbecsült bazsalyogva látogatott barátjánál a szaudiaknál és öbőlbeli haverjaiknál:
www.liveleak.com/view?i=830_1249537264

Követhető példa, mert nincs ellenük érvényben semmilyen nemzetközi büntetőintézkedés, mindenki barátai ők, szemben a gonosz és elítélendő perzsákkal.Fujj fujj fujj...

téti (törölt) 2012.06.24. 08:15:28

@szanalmas:
Bocs, de most nem értelek. Nem arról beszéltem, h mikor lett szlovákia független.

Spadla z oblakov 2012.06.24. 08:52:14

@téti: soha nem is volt szlovákia. ez az egész egy baromság. csehország volt. amúgy ritka nagy gecik a szlovákok, ugyanúgy gyűlölik a cseheket, mint a magyarokat (kivéve a morvákat)

Spadla z oblakov 2012.06.24. 08:53:24

@téti: amúgy ha még egyszer a 'hogy' kiírása helyett 'h'-t használsz, megkereslek és kiverem belőled a szart is. te rohadék nyelvromboló libsi tótaklón.

szanalmas 2012.06.24. 10:24:06

@Spadla z oblakov:

Csináljál rendet, bazmeg, mert kitépem a szíved!
Tűrhetetlen, hogy bárki kommentelhet bármit, ez is a tuggyukkik bűne!

@téti:

Hát te beszéltél Szlovákiáról a monarchiában, jó, hogy nem Jász-Nagykunszkiáról, Avarszkiáról, vagy Tirpákszkiáról is beszélünk majd!
Szlovákiának könnyű, bazmeg, ők megnézik, mit csinálnak a csehek oszt ellopnak mindent, ahogy mindig is tették!
Mi is megpróbáltuk, de nekünk csak az állást sikerült ellopni, ezért állunk csehül!

szanalmas 2012.06.24. 10:28:46

@Éhes_ló:

Én azt találtam ki, hogy ha falkában követnek el bűncselekményt a kutyák, akkor a büntetési tétel egyezzen meg a normál büntetési tétel szorozva a falkatagok számával! Jó nagy börtönöket építünk, így nem mondhatják, hogy internálunk és végre a jobbik is megkapja amit akar!

egyenlítő 2012.06.24. 10:59:46

Szánalmas ez az erőlködés. Azokat a módszereket próbáljátok erőltetni, amelyek ezredéveken át kudarcot vallottak, és most is eredménytelenek.

Az egyetlen sikeres időszak Magyarországon (a bűnözés visszaszorítása szempontjából) a Kádár-rendszer 25 éve volt (1962-1987). Mindenkinek kötelezően volt munkahelye, minimális megélhetése. Úgy érezték az emberek, hogy jövőre majd egy kicsit jobban élnek, ugyanakkor kiugrani nem igazán lehetett. Ahogy Moldova könyvében mondta egy rendőrkapitány, Vácott minden cigányember dolgozott, még tűzoltó is volt közöttük.

Ahogy viszont a kilencvenes években mondta egy lopáson ért cigányasszony: Márpedig ha a gyerekeim éheznek, én megint lopni fogok!

szanalmas 2012.06.24. 11:11:35

@egyenlítő:

"Azokat a módszereket próbáljátok erőltetni, amelyek ezredéveken át kudarcot vallottak"

Te alapból hülye vagy barátom, ezredévek óta.

szanalmas 2012.06.24. 11:52:22

@téti:

Tudom, mert Gábor Áron abból csinált ágyút!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.24. 12:00:29

@egyenlítő:

Ja, olaszoknál is Mussolini alatt volt rend, de azért én nem akarok olyan helyen élni. A Kádár nosztalgiáddal meg húzz innen el, még a számítógépeket se engedték behozni, internet se lenne, ahol terjeszthetnéd a hülyeségeidet, te agyalágyult.

szanalmas 2012.06.24. 12:09:52

@Kadarka Jánoska:

Ne legyél már ilyen prosztó, kíméletesen közöld vele, hogy volt pár apró változás errefelé, és Jánoska bácsi például már meghalt. De előtte szólj, hogy üljön le, mert biztos valami időutazó, aztán leshetsz ha összezavarodik a kontinuitás!

szanalmas 2012.06.24. 12:12:53

@Kadarka Jánoska:

Amúgy nem is értem, hogy mire gondol, hiszen régen a bűnözőket szerette a nép, Rózsa Sándorról meg Sobri Jóskáról legendákat és dalokat költöttek, arról nem beszélve, hogy örültek, hogy bementek a házukba.
Ez meg itt csak cigányozik.

Spadla z oblakov 2012.06.24. 12:32:46

@téti: dögölj meg. ki vagy tiltva. mehetsz a kurva anyádba.

egyenlítő 2012.06.24. 13:46:22

@Kadarka Jánoska: Köszönöm szíves jókívánságaidat, de félreértettél. Nem Kádárt dicsértem, hanem leírtam, mik a feltételei a bűnözés csökkenésének. Ha az emberek jelentős részének nincs munkája, akinek van, az sem bízhat a jövőjében, ugyanakkor a sikeresektől nem illik megkérdezni, hogyan szerezte az első millióját, akkor a nyilvános kerékbetörések sem fogják javítani a közmorált. Mint ahogy sohasem javították.

Ami még működhet, az a bűnüldözés gyorsaságának és hatékonyságának a javítása lenne. Amíg a zsebesnek-betörőnek-rablónak tízszer annyi "kollégája" van szabadlábon, mint börtönben, addig nem igazán fog rettegni a büntetéstől.

egyenlítő 2012.06.24. 13:51:27

@szanalmas: Te pedig szánalmas vagy, kedves ellenségem. Mikor és hol sikerült felnégyeléssel jelentősen csökkenteni a bűnözést? Én úgy olvasom, hogy Kínában, Iránban, Szaúd-Arábiában, stb. is évente egyre több és több halálos ítélet születik, nyilván nem a bűncselekmények számának csökkenése miatt.

egyenlítő 2012.06.24. 16:05:12

@Zsit (nyau és rémizé): Ja, bocs, ez egy trollbarlang? Itt sem voltam, még rám ragad valami!

szanalmas 2012.06.24. 16:26:51

@egyenlítő:

Te mélybarom idióta, itt rajtad kívűl senki nem beszélt felnégyelésről és kerékbetörésről, hiszen a téma a jogos önvédelem. Az, hogy te annyira sötét vagy, hogy szerinted a bűnözés csökkentésének egyetlen módja a gulyáskommunista diktatúra visszaállítása, az ugyanannyira irreleváns, mint Kína és Irán helyzete az én magántulajdonomhoz. Nemmellesleg, a bűn üldözése az -mint a nevében is benne van- nem is hasonlít arra amiről szó van, mert itt pont a bűn megakadályozásáról, elhárításról és a megelőzésről lenne szó. De ha nem tudod, hogy miről beszélünk, akkor megkérlek szépen, hogy takarodj innen a picsába, és próbáld egyedül kitörölni a segged, mert mindenben nem tudunk segíteni a hozzád hasonló gyépéseken!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.24. 16:57:09

Nem értem, mivé lett a világ. Idejönnek a trollok trollkodni, aztán amikor rájuk olvassuk az igazságot, letrollozznak minket. Kitöröltetem az ilyeneket a netről, az lesz a vége.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.06.24. 19:03:33

dehogy pont nálam villant be a ráfeledkezés apró ledje?!

egyenlítő 2012.06.24. 21:29:50

@szanalmas: Hát itt mi a lófaszról írtál, te mélybarom idióta (csak hogy idézzelek):
szanalmas · www.youtube.com/watch?v=o0Kc_t1tt7k 2012.06.24. 10:28:46

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.25. 08:35:13

@Zsit (nyau és rémizé):

Mindenképp LÖL!

Erről az adekvált vicc jutott az eszembe, mivel valószínűleg a poszttoló is direkt utazik az ilyen agilis vénasszonyokra, no meg a málnásra!

Egy srác bemászik az idős néni kertjébe, és buzgón dézsmálja a gyümölcsöt, amikor az öreglány megjelenik vadászpuskával a kezében.
- Gondolom most meg fog erőszakolni, fiatalember?
- Ááá dehogy, hova tetszik gondolni...!
- Pedig muszáj lesz.

szanalmas 2012.06.25. 12:01:13

@LadyCarambole:

Mégis mit gondolsz, miért forszírozom a dolgot annyira?! Így legalább nőhöz jutok én is!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.06.25. 20:01:38

@LadyCarambole:
a málnás klassz (tudod, hogy mennyire szúr?)
Most azt akarod mondani, hogy nagyobb sikert érnék el, ha fegyvert vennék magamhoz?

@szanalmas:
Te meg a dézsmálás ... naiszen, egy Linuxos algoritmus vajon mit dézsmálhat? Két biten? LOL!

szanalmas 2012.06.25. 20:19:15

@Zsit (nyau és rémizé):

Milyen két bit, te Windózbérenc, egy bit az, hiszen a nulla az semmi!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.06.25. 20:20:30

@szanalmas:
taníccsá linuxra, te isten! Bármikor el lehet csábítani a vindóztól! Érted

szanalmas 2012.06.25. 21:17:41

@Zsit (nyau és rémizé):

"A Linux egy felhasználó barát rendszer, de megválogatja a barátait."

"Software is like sex; it's better when it's free."
(Linus Torvalds)

szanalmas 2012.06.25. 21:59:39

@Zsit (nyau és rémizé):

Nem is érteni kell! A tett halála a maszturbálás!

szanalmas 2012.06.26. 00:08:59

@Zsit (nyau és rémizé):

Tudod, van az a vicc, hogy hát én épp a pinára gondolok, de hogy jön az most ide? Na így! De látom, Frikklaci már nyalogatta a lábikrádat!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.06.26. 00:13:27

@szanalmas:
nyalogatta _volna_ csak
Azért nem kell rögtön szájönfiksönt írni. (én is gondolok sok mindenre *huncut kuncogás*, de hát ilyen ez a női természet)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.26. 00:14:44

@Zsit (nyau és rémizé):
Hogyne tudnám, a fél gyerekkoromat a saját málnásunkban töltöttem!

@szanalmas:
én meg egy kalapot szeretnék!

szanalmas 2012.06.26. 10:57:11

@wmiki:

Ne cikizd a konkurenciád!

szanalmas 2012.06.27. 09:45:27

@wmiki:

Miért te mi a faszom vagy, talán nem magyar?! Talán akkor ideje hazamenned Indiába!

egyenlítő 2012.06.27. 12:29:44

@szanalmas: Aki okos, az általában nem okoskodik. Na mármost, aki magyarkodik, az vajon miért teszi?

szanalmas 2012.06.27. 13:10:12

@egyenlítő:

Mert Európa Bajnokai vagyunk! Itt az igazi tündérmese, nesze VV Viki:

index.hu/gazdasag/magyar/2012/06/27/magyarorszagon_megy_csodbe_a_legtobb_ceg/

Adóztassátok meg az adókat is, meg az adók adóját is bazmeg, nyilván ez is társadalmi elvárás!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.27. 13:15:43

@szanalmas: :x
nem válaszoltál a kérdésre...

egyébként mi a javaslatod elvtárs?
töröljük el az adókat, és szavazzunk Dopeman-re?

szanalmas 2012.06.27. 13:22:20

@wmiki:

Látszik, hogy a tudomány nem fér a fejedbe, és nem tanulmányoztad eléggé a munkásságomat, te hippi!

kigondoltam.blog.hu/2011/01/28/dopeman_for_president

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.27. 13:27:59

a világgazdaság összeomlik, már rég megírtam nagysikerű blog-omban, törődj ebbe bele, és ne rinyálj állandóan, mint egy fürdőszsidó

szanalmas 2012.06.27. 13:32:25

@wmiki:

:D
A te blogodról egyedül a világgazdaság nem tud - szóval szólj neki gyorsan! -, ahogy a magyar gazdaságnak is elfelejtettek szólni, hogy viselkedjen a Nemzeti Együttműködés Rendszeréhez méltóan!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.27. 14:01:09

:x

jól van, akkor rinyálj tovább, ahogy eddig
ezért ábrándoztok ti állandóan férfiak-ról, mivel ti nem vagytok azok

azért jó lett volna látni alternatívát is, de persze egy index címlapos blogtól nem várható el, hogy ajvékoláson kívűl más is előforduljon benne....

szanalmas 2012.06.27. 14:11:46

@wmiki:

Nézd, sajnos a címlapos ajvékolók kevesek ahhoz, hogy a hülyéket eltakarítsák, hasonló problémáink vannak nekünk is veled!

szanalmas 2012.06.27. 19:41:37

@wmiki:

Funkcionális analfabéták nekem ne mondják meg, hogy mit csináljak!

Hobergant 2012.07.02. 18:49:56

@wmiki: Mikikém, a legértelmiségibb libsi blog az az örülünkvincent, látogasd meg és ne hajrá! Minden értelmes kommentelőnek örülnek.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.07.13. 23:24:35

@Hobergant:

Kérjük ne reklámozz nálunk más blogot, nincs erőforrásunk a reklámbevételeink megosztásához.
süti beállítások módosítása