Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Szociális munkások

2012.05.01. 08:00 "the dragon"

A munka ünnepének örömére stílszerűen egy olyan csoportot veszünk ma górcső alá, akik már nevükben is - vagy csak ott - dolgos emberek, ráadásul egy kicsit még kommunisták is, bár Thürmer Gyulát már nem vennék torokra. Csak a fiúk.

A szociális munkásokat sokan némi malíciával azokkal a csicskagecikkel biciklisfutárokkal azonosítják, akiket még andragógia szakra sem vettek fel, de a diploma megszerzéséhez mindenképpen ragaszkodtak. Ugyanők talán azt sem értik, hogy mi tanulnivaló van azon - persze kemény állami milliókért -, hogy valaki napi nyolc órában csöveseket mosdasson ki a saját okádékukból...

Nos, a poszt az első állítást nem fogja cáfolni, a másodikat pedig nem tudja magyarázni - mivel ekkora megfejtők még mi sem vagyunk -, ÁMDE ennek ellenére sem tagadhatjuk meg tiszteletünket a modern kor don Quijoteitól. Hiszen mi lehet nemesebb hivatás, mint segíteni elesett, rászoruló embertársainkon néhány pokróccal és meleg teával?! (Leszámítva bármi mást, ami igazi értéket is teremt, nem csupán szesszel konzervált szivacsagyú bumburnyákok földi szenvedését nyújtja ideig-óráig...)

Elvégre el kell ismernünk, hogy a szociális munkások éjt nappallá téve jobbítanak a világon. Ez főleg abból derül ki, hogy még tisztálkodni sincs idejük, nemhogy borotválkozni! Persze tanult emberek lévén inkább ideológusok, ezért nem terepen tesznek a szent ügyért, hanem romkocsmákban brain stormingolnak azon, miképp is törhetik meg a tőke hatalmát, elhozva ezzel a nagybetűs társadalmi igazságosság korát. Lépésekben, fontolva haladnak, odáig már mindenesetre eljutottak, hogy saját maguknak termesztik a marihuanat és a vicces cigit jó testvérek módjára körbe is adják önzetlenül...

Ha már az ideológiánál tartunk, egy pillanatig se gondoljuk, hogy néhány vén csontot leszámítva szocialisták lennének a szó provinciális, kelet-európai értelmében... Inkább marxisták, a szó latin-ameriakai értelmében! Utóbbi ugyanis nem a gerinctelen házmesterek társadalmát, hanem a narkós cigányokét hivatott építeni, márpedig vitathatatlanul övék a jövő(nk)!

Az egyetlen, ami miatt viszont joggal szólhatjuk meg őket, az talán a hatékonyságuk. Hiszen némi összeadás és szorzás után megdöbbenve konstatálhatjuk, hogy a rendszerváltás óta megközelítőleg annyi szociális munkás diplomázott, mint ahány hajléktalan összesen él az országban... Magyarán minden hajléktalannak lehetne egy saját, teljes állású személyi szociális munkása, oszt közben mégis büdösebbek, mint egy dögkút nyáridőben!

Erre persze lehet mondani, hogy sokan hagyták el a pályát, lévén az állam éhbérrel szúrja ki a szemüket, a Soros György csak a zsidó származású szociális munkásokat dotálja, és menő alapítványa sem lehet mindenkinek, hogy aztán működési költségként leírja az SLK Mercit... De az igazság az, hogy aki egyszer szociális munkásnak állt, azt sosem mossa le magáról! Föleg ha le is videózzák, amint épp szociálisan munkálkodik...

 

 

292 komment

Címkék: dragon mondja

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr984480914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 09:40:58

Boldog május 1.-t mindenkinek! Mármint aki munkanélküli cigány, és szereti a vurstlit...

Spadla z oblakov 2012.05.01. 09:53:59

mindenképpen hiánypótló, tudományos igényességű munka!

látom meg akartál kúrni valami elnyűtt-pólós raszta szocmelós irodalmár pinát, de az ellenállt!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 10:39:57

@Spadla z oblakov:

Márpedig itt nem hiánypótló, tudományos igényességgel megírt munkára van szükség, vagy épp egy kibaszott jó könyvre a baloldalról, esetleg a borászkodásról, hanem arra, hogy valaki végre helyre tegye a dolgokat... Remélem Ferenc ma megmutatja az utat!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 10:54:52

"Nos, a poszt az első állítást nem fogja cáfolni, a másodikat pedig nem tudja magyarázni - mivel ekkora megfejtők még mi sem vagyunk"

Dragger legalább őszinte, hogy szart se ér a posztja.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 11:12:38

@"the dragon": Nem zsindelycímlapban mérjük a tudományosságot, ugye tudod! Ne hitegesd már Fricit, anélkül is belebonyolódik a saját kospinációiba!

De figyelmeztetlek, ha majd megrohannak a címlapgecik, egyedül kell állnod a sarat! Hamarosan métingem van, bár tudom, Frici mindjárt jön és megmondja, a cigányok nem métingelnek, hanem lábujjat szopogatnak, mint a nemistudommelyik szocreál filmben volt, amit ő egyébként nem látott, hanem megélte!

szanalmas 2012.05.01. 11:15:00

A szerzőnek nyilván az a problémája, hogy még szociális munkás szakra sem vették fel, így irigykedve tekint a szerencsésekre a népművelő diplomáját gyűrögetve!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 11:18:13

@"the dragon": Ilyeneket ne rakj be, mert Frici megbasz! Nem tudtad, hogy csak Handrichs Jákob gitártudásától fölfelé lehet gitárözést parodizélni!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 11:18:37

@szanalmas: Le se tagadhatnád, hogy szocinális munkás vagy!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 11:21:30

@szanalmas:

Valóban nem vettek fel szociális munkás szakra, DE (és most jön a csavar) csak azért, mert nem is jelentkeztem! haha

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 11:23:03

@radairosseb:

A helyzet az, hogy a gitár - ha a dobot most nem számítjuk - a legeslegbutább hangszer a világon. Mint olyan, szinte mindig önmaga paródiája...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 11:25:21

@"the dragon": Pestinek mondod, hogy sárga a villamos! Ősi zenészcsaládból származom, nem tudtad!

Én csak figyelmeztettelek, hogy te leszel Frinyó következő áldozata. Figyeld meg, 25k leütésben be fogja bizonyítani, hogy nem is Dragon a keresztneved!

micsoda? 2012.05.01. 13:30:20

Nem csak szociális munkásokból van bőség, a kommunikáción végzettek még rajtuk is túl tesznek. De az előbbiek dolgoznak is, míg az utóbbiak semmit.

[Marci] 2012.05.01. 13:58:52

Helyesen látja a dolgok állását a kedves posztíró ;)

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.01. 14:03:41

Nem teljesen értem a szerzőt. Miért kell a másik zsebében és életében turkálnia? Oké, hogy állami százezrekbe kerül egy-egy "alibi" szociális munkás képzése, de kinek volt az agyas ötlete beleverni az emberekbe, hogy: MUSZÁJ diplomát szereznem, mindegy miből, ha zabhegyezésből, akkor abból, de legyen diplomám.
Magyarországon évszázados hagyománya van mindenfélére elszórni a pénzt, mert lélektanilag zavaros népség vagyunk, döntésképtelenek, emiatt kapkodva cselekszünk, ha cselekszünk, inkább rontunk, hogy elorozhassunk és így tovább. Építeni, fejleszteni nagyon kockázatos egy olyan országban, ahol a mutyi törvénye mindenek felett áll. Tehát sírni, más zsebében turkálni fölösleges. Évszázados hagyományok ellen hadakozni olyan mint egy mamutfenyőt kivágni egy darab heringgel. ;-D
De sírni olyan édes, ugye? Ez is egy "jó" szokása a magyaroknak.

tundrazuzmo (törölt) 2012.05.01. 14:09:14

Azok a szociális munkások illetve szociológusok, akiket én ismerek, azok egytől egyig EU-s pályázatokat írnak esélyegyenlőség ügyben. Majd az EU-s pénzből 2-3 évig ülnek projektvezetőként a hajléktalanok, cigányok, szegények, stb. felzárkóztatásáért indított többszázmilliós EU-s projektekben.

Nem nulla munkával, kicsit többel. Mondjuk azt, hogy napi 2-4 órát kell dolgozni is. És nem minimálbér van.

nu pagagyí 2012.05.01. 14:17:31

Posztíróból is annyi van, hogy Dunát lehet velük rekeszteni, mégsincs demokrácia. Amúgy a megfejtés az lehet, hogy a szociális munkások egy része is hajléktalan lett az idők során.

dzsaguar · http://blahite.com 2012.05.01. 14:40:15

Én úgy tudom, szociális munkások üzemelnek Budapest határain túl is, de nem feltétlenül az a dolguk, hogy

"napi nyolc órában csöveseket mosdasson ki a saját okádékukból..."

Tudomásom szerint faluhelyen idős embereknek segítenek.
Napi bevásárlás, egy kis házimunka ebédhordás...
Nem tudom van-e ehhez diplomájuk, de így nevezik őket.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 14:47:56

@dzsaguar: kavarod a szezont a fazonnal, csaxólok :)
vö. szociális gondozó és szociális munkás. monnyuk nem vagy egyedül, naggyábul az emberek 90%-a sem tuggya mija a különbség a kettő között.

dzsaguar · http://blahite.com 2012.05.01. 14:54:31

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Így jártam. Köszi a kiigazítást. Gizikét a gőzekével... :)

ezanicknevem 2012.05.01. 14:55:12

Igen, szociális munkások üzemelnek Budapest határain túl is.
Igen, van diplomájuk.
Meglepő, de teljesen normális emberek. Mosakodnak, borotválkoznak, és nem írnak hülye blogbejegyzéseket.

Ezzel szemben például olyat csinálnak, hogy vezetnek otthonokat, ahová a családok be tudnak húzódni, ha nehéz idők köszöntenek rájuk. Például egy anya oda szökhet a gyerekekkel, ha a férj bántalmazza őket. Vagy ha valamilyen oknál fogva fedél nélkül marad egy család, akkor ellehetnek ott egy darabig, amíg lesz hová menniük. Ezt egyébként átmeneti otthonnak hívják.

Ezt persze a poszt olvasóinak írom, mert közöttük akadhatnak olyanok, akik tényleg érdeklődnek a téma iránt.

A poszt írójának nem írok semmit, mert nyilvánvaló, hogy úgy kezdett írni valamiről, hogy meg sem próbált utánajárni a saját prekoncepcióinak. Az ilyen embert fölösleges lenne győzködni. Hogy minek ír egyáltalán, az meg az ő baja, engem nem érdekel.

Ennél már csak az nagyobb rejtély, hogy hogy kerülhetett ki ez a selejt az index blogketrecébe. Elnézték a naptárt, és április elsejének hitték a mai napot május helyett?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 15:00:03

@ezanicknevem: jááájjjj, hát nem kell ezt olyan komolyan venni.... nem érti kend a sorok között cseppet sem elbújtatott iróniját? :D

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.05.01. 15:10:18

De hogy még a szociális munkásoknál is zsidózni kell!

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.05.01. 15:24:36

@Gamma Leonis: így van! ne legyen mindenki diplomás!

az én gyerekem persze kivétel

hajrámattyar

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.05.01. 15:26:40

@tundrazuzmo: úúú, jó zsíros-lógós állami melók, sok magyar álma!

lüke 2012.05.01. 15:28:02

régen, 90 elött, ezt elintézték az orvosképzés keretében
az orvos adott: kaját,ruhát pénzt,na és jó szót is nekik
(ma senki nem kap)

Sárga Király 2012.05.01. 15:36:08

Aki romkocsmában látott csak életében szocmunkást, annak nem sok fogalma lehet az egészről. Hozzátenném, hogy ezek a lesajnált "csakazértis" diplomások adott esetben életet mentenek, családokat mentenek meg a széthullástól, fiatalokat a drogos életformától, stb. Többségük majdnem olyan szegény, mint a klienseik. Persze, az "akinek nincs semmije, annyit is ér"-mentalitású aranyifjak szemében ez inkább bűnnek számít.

renevol 2012.05.01. 15:40:01

Szerintem az építészeket sem kéne szó nélkül hagyni. Elmebeteg jobboldali összeesküvéselmélet-hívők, lásd Makovec, és hiába a rengeteg adófizetői milliő az oktatásukra, egy Király utcát se tudnak úgy összehozni, hogy ne kelljen kétévente az egész útburkolatot lecserélni.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 15:45:15

@renevol: Fontos megfigyelés. De szerintem a röhej tárgyai mégiscsak a mélyépítők...

Spadla z oblakov 2012.05.01. 15:48:11

@chipanddale74: Nem lehet kihagyni. Mi már gondolunk a következő választásra, ahol a sok hazug geci közül ki fog emelkednia jobbik. Vona miniszterelnök úr.... Ízlelgessük a dolgot...

takatiki 2012.05.01. 15:52:39

Ennyi gyáva, pelenkás férfi van ebben az országban? Ja, szoc. munkás lányka vagyok :)

takatiki 2012.05.01. 16:00:36

@"the dragon": Kedves Dragon! Te mi a szent szart csinálsz? Hmm? Miből élsz?

Liquid_Night 2012.05.01. 16:10:53

1.
A "szociális munka" kifejezés az angol "social worker" tükörfordítása. Maga a modell angolszász mintából lett átvéve a rendszerváltás után. Kommunista? Öm...

2.
Az utcai szociális munka csak egy igen kis szelete a dolognak, megjegyzem hogy a hajléktalant kimosni a szarból nem munkaköri kötelesség a legtöbb helyen, de sokan vannak a pályán, akik mégis megteszik akár azt is...

3.
A szoc munkás tanulja a második legkeményebb jogot, pszichológiát, és szociológiát a dedikált karok hallgatói után, együtt. Mindegyikből a szigorlat minimum 1500 oldal anyaga...ehhez jönnek még a szakmai tárgyak, a szociális munka összes terepéről. Ennek tükrében vicces, hogy a posztíró még a szakma eredetére is lusta volt ráguglizni.

4.
Mi kérünk elnézést, amiért a világ iránti ambivalens érzéseinket nem frusztrált és ostoba blogposztokban vezetjük le, hanem (ne adj isten) azthittük, hogy tudunk tenni valamit, és ezért elmentünk erre a szakra...a gyakorlatban aztán rájövünk jópáran, hogy ehhez nem vagyunk elég kemények, meg esetleg sok minden másra is, de ebbe ne menjünk bele - mindenesetre bőven van ebben olyan, amit lehet kamatoztatni az élet összes, és a nonszensz blogolásnál különb területein...

Amúgy szakmai véleményem az, hogy az író keressen mentálhigiénés segítséget, és éljen az önsegítés eszköztárával is, mielőtt legközelebb szavakba önti az aktuális böfögését.

Köszöntem a figyelmet,
Szociális munkás

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.01. 16:31:19

@endike: Ha valaki úgy szerez diplomát, hogy közben a leendő szakterületén dolgozik gyakornokként, az egészen más eset, hiszen nemcsak elméletben lesz szakember. Azonban kies hazánk tele van "alibi" diplomásokkal.

Off megjegyzés: nincs és nem is lesz gyerekem. Eszem ágában sincs a rendszer összeomlás során még a gyerekem életét is félteni.

Ireum · http://bit.ly/H9LE4o 2012.05.01. 16:42:14

Ha már ilyen sok ember lecsúszott, legalább ösztönözzük azokat akik hajlandóak tenni értük valamit. Mi meg támogassuk őket amennyiben magunkon már segítettünk pl nick mellettivel.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 17:02:02

Na, látom a címlap ide csődítette a megveszekedett szociális munkásokat, és a még náluk is rosszabb szociális munkás-mosdatókat! Ezért tart itt ez az ország...

Hiába is tereltek, személyeskedtek és mocskolódtok, most végre lelepleződtetek, és meglássátok, a tisztességes, dolgozó magyar emberek forradalma az első között állít majd titeket a falhoz!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.01. 17:02:11

@"the dragon":
A Kábelt a Kádárból magyarosítottad mi, te dragonjános!
Pedig legalább előttünk nem kéne szégyellened a gyökereidet, te vidéki oligarcha-örökös!

@radairosseb:
...és mállott a tapetta benne, nem úgy, mint a csilivili irodádban, hogy a strásszburgi csigazabáló, semmirekellő ójrópérek grilleznének már rá végre a hagymaleves piritósára!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 17:06:59

@micsoda?:

Barátom, az élet bizony sokkal bonyolultabb összefüggések rendszere, mint azt első pillanatra gondolnád!

Például az könnyen belátható, hogy kommunikáció szakra sokkal nehezebb bejutni, mint szocmunkásnak. Tehát előfordulhat ugyan, hogy a kommunikáció szakosok nem dolgoznak, viszont legalább tehetségesek, ergó belőlük még akármi is lehet! Ellentétben a buta szocmunkásokkal, akik dolgoznak ugyan, de minek...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 17:09:38

@Gamma Leonis:

Miért kell mások zsebében turkálni?! Gondolom, te az a fajta nihilista szarjankó vagy, aki a sikkasztóknak és a korrupt politikusoknak is menlevelet adna, mondván ilyen az élet... Ha anyád ezt látná, hallaná!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 17:10:48

Tiltakozni vagyok kénytelen!

Tiltakozás:

Tiltakozom a magyar melegtársadalom nevében, hogy miszerint szinte kizárt hogy a Gyulát torokra rántanák. Esetleg talán akkor, ha bizonyíthatóan ez neki nem jelentene érzéki örömöt.

Talán.

Szoclámpás 2012.05.01. 17:14:39

Készítettünk egy filmet a szociális munkáról.
Akit valóban érdekel a szociális munkás szakma, az nézze meg:

www.youtube.com/watch?v=X_gMJr3tEJA

Üdv
Szoclámpás csoport
https://www.facebook.com/#!/Szoclampas

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 17:17:37

@Liquid_Night:

Tényleg ne menjünk bele, hogy mire is jöttél még rá a szak elvégzése közben... Ahogy ismerem a szociális munkásokat, úgy is csak valami gusztustalan nemi eltévelyedésről lenne szó!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 17:19:26

@Gamma Leonis:

Azt azért örömmel olvasom, hogy nem tervezel gyermeket. Tudományos kísérletek ugyanis bebizonyították, hogy a buta apának a kölykei is jó eséllyel lesznek buták! Lásd a cigányokat...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 17:20:19

@Szoclámpás:

Még egy szpemmerkedés, és az egész blog.hu-ról kitiltatlak, te hippi!

@Ireum:

Kössz a tippet, tesó!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 17:24:47

@Szoclámpás: elég szar klip, és a csaj se valami jó bringa. Ojan seggrázós fekabulás nincs? Ez uncsi és ótvar a zenbéje is.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 17:37:48

@Liquid_Night: ".... azthittük, hogy tudunk tenni valamit, és ezért elmentünk erre a szakra.."

ja. igaz. aztán meg rájöttünk, hogy csak egy bazinagy lófüttyöt kapunk az arcunkba, ha szerencsénk van akkor csak naponta kétszer. a kezedet megkötik, a szőnyeget a lábad alól kirántják, közben ingyen szopóálarcot osztogatnak és diplomának nevezik. csinálj csodát pénz nélkül, ja, jó pofát el ne felejtsek vágni hozzá.

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 17:41:35

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: csaknem maga ön is? Részvétem.

@Liquid_Night: húzzál vissza Vúdsztokkba hippi!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 17:49:46

@Rosszindulatú Vászka: pályaindításnak megfelelt :D csak semmi részvét, azért valamire jó volt... ahogyan a folyékonyéccaka kolléga is mondta, elég változatos dolgokat tömtek a fejünkbe. bár már egész más pályán nyomulok, azért még mindig hasznát veszem.

az már egy más kérdés, hogy ma, magyarisztánba még kukásnak is hamarabb csapnék fel, minthogy mégegyszer cuciálismókus legyek.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2012.05.01. 17:50:36

A fenti poszt egy kallódó ember utolsó segélykiáltása, segítsünk neki, ne támadjuk!

Amúgy aki szociális munkásként egy ilyen poszton megsértődik, az mit csinál, amikor egy drogos, akin segíteni próbál, lenyúlja? Tolerancia nélkül nincs szocializmus!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 17:52:30

@Levéltáros: aki ezen megsértődik, az nem komplett. van benne sok igasság is....:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 17:55:28

@Levéltáros: ja, ha drogos közelébe megyünk, nem viszünk sok zsét, legfeljebb egy doboz cigit :D vagy egy felet...

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 17:58:23

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: asszem kzdek félni tőled. Kicsit.

@Levéltáros: jó meglátás. Sztem dobjunk össze nei egy tálca kisrakétát.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 18:05:19

@Rosszindulatú Vászka: ez igazán megtisztelő, de miért félsz? :D ritkán harapok...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 18:05:27

@LadyCarambole: Tapéta, mi! Nálatok, burzsujoknál! Nálunk még a fal is csak üvegből van, bár kifelé legalább szürkének látszik a szmogtól!

eni08 2012.05.01. 18:08:10

Kedves "the dragon",

gondolom halvány lila fogalmad sincs hogy egy szociális munkás hányféle területen is dolgozik, a hajléktalan ellátáson kívül...
A másik hogy mások munkáját/hivatását ócsárlod név nélkül egy bejegyzésben, aminek megírása után azt élvezed hogy tovább trollkodhatsz a kommentekben és mindenkit leszólhatsz aki egy kicsit is értelmesen akar bekapcsolódni a párbeszédbe, az felháborító. A cigányozásról és zsidózásról meg már ne is beszéljünk.
Most még lehet hogy örülsz hogy az életed során nem találkoztál szociális munkással vagy nem volt olyan hogy segítséget kértél volna, de még kerülhetsz olyan élethelyzetbe, amikor lehet hogy jól fog jönni hogy tudod, hogy egy szociális munkás nem csak "csöveseket mosdat.."

Én büszke vagyok a szakmámra és arra amit tanultam, bárki bármit is mond.

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 18:10:10

@eni08: igaz, remek ötlet, zsidózzunk, meg cigányozzunk is.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 18:13:49

@eni08: @Rosszindulatú Vászka: Az én feleségemnek van egy házi szocinális munkása. Havi egyszer eljön egy olyan verőlegény féle köcsöggel, és megkérdezik, hogy vannak a gyerekek. Mintha az asszonynak kéne tudni, egyik fele iskolába indult, kérdezze a tanárt, hogy odaért-e, a másik fele meg jobb esetben meleg kosztot és kvártélyt kap álami pénzen!

De minek ehhez szocinális munkás, megoldaná egyedül a verőlegény is!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 18:17:00

@radairosseb: ja, fura népek azok, jönnek, kérdezgetnek, írogatnak valami dossziéba, hát csuda, ha felidegesedik az ember tőllük, és leken párat az asszonynak vagy a kis nyivákoló pondróknak? Meg nem is beszélnek rendes emebri nyelven, hanem egy csomó hosszú szavat is beletudákoskodnak, nem rendes dolog az, csak azt mondom. Hát én is inkább a kocsmába megyek, mikor gyünnke, jobb a békesség. Mer én szociális alkoholpista vaok. Tudományosan!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 18:21:07

@Rosszindulatú Vászka: Namost a múltkor az asszony teával kínálta őket. Nem mondom, az izomagy legalább nem kért, de a szocinális munkás juszt is! Az asszony előszedett valami kínai füvet bazmeg, ne tudd meg, mi meló kínaiból teát szerezni! Három emberes munka, órabérben nem kívánom senkinek, hát még a tébéjárulék meg a nyugdíj.

Szóval megfőzte neki, erre a parasztja belekortyolt, a többit meg otthagyta! Ennyit a szocinális érzékenységről, hát lopom én a teafüvet bazmeg, hogy belekortyoljon, és a többit meg ott hagyja!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 18:31:12

@radairosseb: azok a füvesek mindahányan. Tisza agyrokkant banda. Kérdezgetnek az aluljáróba is, hogy hol lakok. Itt bazmeg, nem látod? Meg ijenek.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.01. 18:34:29

úgy hiszem, tisztelt kutatótársak, mintavételezésünk alapján megállapíthatjuk, hogy a szociális munkás- és büfészakon a fejlett humorérzék nem hogy nem követelmény, de inkább kínosan írtandó impertinencia. Gondolom, ennek nem lehet más oka, mint amiért egy ország nézte ánnó a szép emlékű Maúnikasót!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 18:41:53

@Rosszindulatú Vászka: Namost egy időben mink is utaztunk a hajléktalanbiznicben. Volt pár csöves, akik nekünk kunyerálták a zsét, cserébe a fiúk elhajtották a konkunenciát. Namost onnan van ez a sztorim (Frici majd megmondja, honnan olvastam, mert biztos nem vagyok igazi Római).

Szóval az egyik bérkoldussal esett meg, hogy épp a munkáját végezte, pénzt kért, csak mint szokott. Az egyik kis sunyi gerinctelen bölcsész erre mit mondott neki! Azt sajnos nem tud adni, de tud egy jó hajnéktalan szálót, ahol meleg helyen aludhat! Mintha nem tudná bazmeg, hogy abból nincs pénz! A kis köcsögje a Máritonettnél van leragadva, azt hiszi, hogy szálással meg van oldva a pénzgondja, mikor tudhatná, hogy akárhol is alszik, másnap megtaláljuk, és nem álunk jót magáért!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 18:42:33

@LadyCarambole: Ugye nem mondod, hogy vége van a Maunikának!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 18:48:28

@radairosseb: na ja, azok a bőcsészek mindég a megmonnyák a tutit meg jobban tuggyák. Pedig ha meg nem akarnák hazamenni, mer csak gemütlihebb a parkba, akkor mit okoskodnak? Mennyenek haza ők a felómhoz, vagy a szállóra. Tisztára hüje népség. Monnyuk egy fokkal még mindég jobbak, mint a Bibliával arcoskodó megmondóverebek. Na azokat irtnám is, bár zok legalább kaját osztnak néha. Rendes húsost is, nem cak opjan cvuszmákos csicseriborsós trutymót, mint atok a lepedős buzik.

Trollmagnet 2012.05.01. 18:51:13

A posztírónak kívánom, hogy majd egy szociális munkásnak kelljen rajta segíteni.
Hálistennek azért a kommentelő között is vannak értelmes emberek, nem úgy mint ez a nyikhaj, aki két tökvakarás között csak ezt tudta összeokádni. Remélem a mindenkori kormányok az ezerszeresére emelik az adóterheit

Btw a borotválkozás és bármilyen foglalkozás űzése között mióta van összefüggés?

Commandante Jayasuriya 2012.05.01. 18:52:21

A posztíró nyilván egy lepukkant csöves, akinek fél órás Dobozi utcai sorállás után harmadszorra sem jutott a meleg pitéből.

Pannóca 2012.05.01. 18:52:30

Nem értem miért gondolod, hogy a szociális munkások csak a hajléktalanokkal.
A szociális munkások számos területen dolgoznak: segítenek gyermekeknek, árváknak, fogyatékossággal élőknek, időseknek, családoknak, fiatalokak, pszichiátriai- és szenvedélybetegeknek és még sorolhatnám, különböző formákban, például gyermekvédelmi szakszolgálatoknál, bentlakásos otthonokban, csoportfoglalkozásokkal, közösségi munkával, lakóotthonokban, melegedőkben, átmeneti szállásokon, támogató szolgáltatással, jelzőrendszeres házi segítségnyújtással, nappali és közösségi ellátásokkal stb. Így az érvelésed is nyilvánvalóan hibás, ezeket az ellátásokat, szolgáltatásokat rengetegen igénybe veszik.
A videón szereplő szociális munkás egyébként saját bevallása szerint is radikális, a szocmunkások közt ő a kakukktojás, elveivel szerintem 99,99%-unk nem ért egyet. (Bár ettől függetlenül sokan tiszteljük azért, mert kiállt a kukázást tiltó rendelet megszüntetése mellett, kockáztatva a börtönbüntetést is.)
Nem kellene általánosítanod, én se mondom, hogy minden blogger hülyeségeket ír, csak mert olvastam amit írtál.
Azt meg főleg nem értem miért gondolod problémának, hogy a hajléktalanoknak segít valaki, persze a tea és a meleg étel hosszú távon nem megoldás, de amikor kb. kétszázan megfagynak egy télen, akkor az azonnali életmentés is fontos. Az is ciki, hogy a hajléktalanokat nem veszed emberszámba, miközben a válság miatt családok kerülnek az utcára, ugyanolyan emberek mint te vagy én.
A szociális munkások többsége azért tanulta ezt egyetemen, főiskolán, mert az életcélja, hogy segítsen másokon, a társadalmi problémákon enyhítsen. Ez egy hivatás, másért nem is lehet végezni. Inkább tisztelned kellene őket! (Aki csak azért jár ilyen szakra, mert máshova nem vették fel, az az életben nem fog a terepen dolgozni.)

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 18:53:10

@Rosszindulatú Vászka: Ne szidd a csicsériborsót, becsülnéd meg inkább, amit kapsz! Bár én tényleg inkább az interspárt ajánlom, ott van kalbász meg téliszalámi is, csak szék meg asztal nincs, de álóbüfének megteszi.

@Trollmagnet: Biztos még nem hallottál arról, hogy egy jó fodrász borotvál a legjobban!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 18:54:06

@Pannóca: Hát persze, segítenek. Ezt gondolom, olvastad valahol egy ehhez hasonlóan gyöpös bloggon.

Trollmagnet 2012.05.01. 18:55:51

Amúgy dragon csak egy kis buzi troll, aki munkanélküli segélyen tengődik.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 18:57:40

@Dinamuki: Na, te meg aztán kurva büszke lehetsz magadra! Szerintem is vannak vitatható pontjai ennek az irománynak (a szerzőjét jól ismerem, és ráférne még az ablakzsiráf második része is a személyiségfejlődéséhez) de ugye te sem gondolod komolyan, hogy fizikai agresszió a megoldás!

Az ilyesmit azok csinálják, akiknek elfogytak az érveik! Neked elég gyorsan sikerült, így ugye nem baj, ha a helyeden kezelünk: egy szinttel a posztíró alatt!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 18:59:32

@Dinamuki: feláhíborító rasszista undormány. Hogymár nehogymár ne a niggert verjék péppé, hát itt már mindent leeht?

Pannóca 2012.05.01. 19:02:09

@radairosseb: nem, nem olvastam róla, én is szociális szakemberként, ill. segítőként dolgoztam (és fogok is, csak éppen a kislányommal vagyok itthon).
Például ilyen helyeken: támogató szolgálatban látás-, hallás- és mozgássérült fiataloknak segítettem, családsegítő szolgálatban dolgoztam, kvázi hajléktalan fiataloknak csináltunk klubfoglalkozásokat, közösségi programokat, tanácsadást, területi gyermekvédelmi szakszolgálatnál hivatásos gyám mellett a nevelőszülőknél levő gyermekek sorsát igazgattuk, pszichiátriai- és szenvedélybetegeket ellátó civil szervezetnél beteg fiataloknak segítünk...
Szóval több területre, állami és civil szervezetekre is van némi rálátásom. Igaz én nem szociális munkás vagyok, de szociális szakember. De ez nem rólam szól, ne térjünk el a témától.
A poszt gáz, primitív, ennyi.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 19:05:15

@Pannóca: Ugye nem baj, ha felteszek egy bizalmas kérdést, aztán vagy válaszolsz rá, vagy sem!

Soroltad a pozitív tapasztalataidat, annak igazolására, hogy a szocinális munkások segítenek másokon. Neked hányszor és miben segítettek szocinális munkások!

Csak azért, mert én is szoktam segíteni például a kóbormacskákon, mikor úgy hozzájuk baszom a féltéglát, hogy nem kell kóborolniuk! De ugye azt én se gondolom, hogy utána a macska meg is köszöni!

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.05.01. 19:13:47

@radairosseb: Milyen érvelés, mikor nektek mindenről a szex jut eszetekbe??

érvelek, perdöntően: aki betéved egy romkocsmába az előbb lát japán turistákat mint szociológusokat, mert ez a város egyik vonzereje, a turistát rohadtul nem érdeklik a puccosan felújított kávéházak meg a Liszt Ferenc téri éttermek, mert otthon is ugyanazt látja és már baszottul unja.
Egy ilyen puccos étteremben eléd raknak egy tál izét, amiből ilyen vékony, ehető, hurkapálca szerű izék állnak ki, valaki elárulná, hogy azok mire jók??
Ennyit a szociológusokról.

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 19:17:51

Ezek a szociálisok pont ojan frusztrált sztrovacsekek, mint szociálisok a Parlamentbe. Hogy mér jó ez nekik...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.01. 19:18:20

@radairosseb:
Pedig sajnos de, azóta kénytelen vagyok a vidám vasárnapot nézni!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 19:18:52

@Trollmagnet:

A helyzet az, hogy pornófilm producer vagyok. Ja és a lányodnak üzenem, hogy ne zaklasson folyvást, a jövő héten rendben utalom a jussát...

De úgy éljek, ha legközelebb azt mondom neki, hogy gargalizáljon a szlottyal, akkor ne csak úgy ímmel-ámmal forgassa a szájában, hanem bugyborékoljon a cucc, ahogy kell, vagy tarkón baszom!

Pannóca 2012.05.01. 19:19:09

@radairosseb: A családomnak amúgy már nagyon sokat segítettek szociális munkások, nem akarok belemenni, mert személyes, de összefoglalva az idős nagyszüleim ellátásában, gondozásában. Nekem abban, hogy élhetőbb társadalomban éljek.

Amúgy nem a pozitív tapasztalataimat soroltam.
És nem állítom, hogy tökéletes a rendszer, de azért nem kellene így leírni ezt a szakmát. Így is rettenetes állapotban van a magyar társadalom, legalább azt ne fikázd akik egy kicsit a hétköznapokban, a terepen tényleg tesznek valamit.
És akinek ez a hivatása nem a köszönetért dolgozik.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 19:22:26

@Dinamuki: Nekem aztán nem jutott erről a posztról például sem a szeszk az eszembe! Sok mindent basztam már, de szocinális munkást nem is tervezek!

Viszont ami az "érvelést" illeti, lehet, hogy én vagyok olckúl (inspígel áltesúle) alkat, de nálunk az érvelés így néz ki:

- Tézis
- A vonatkozó irodalom álláspontja a tézist illetően
- A vonatkozó irodalom tézisnek ellentmondó részeinek tételes cáfolata
- Az esetleges tartható érveik tovább finomítása
- Az irodalom tartható érvei mellett további, a tézist támogató érvek kidolgozása
- A saját (értsd: óriginális) érveinkkel szemben megfogalmazható lehetséges ellenérvek felsorolása
- Az ellenérvek tételes cáfolata
- Konklúzió

Hogy is mondjam csak... Ehhez képest kegyed úgynevezett érvelése enyhén szólva idevetettnek és ötletszerűnek tűnik!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 19:23:33

@LadyCarambole: Legnagyobb rajongója vagyok, minden részét láttam egészen tegnapig! Nem hiszem el, hogy vége lett!

Ezért is Orbán a felelős, ki más lehetne!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 19:23:43

@LadyCarambole: ha ennyire tudatosan igényesen szakértő vagy, javallom még az Echo TV-n a Gojmotrosok magazinnyát, naggyon veretes és fles műsor.

@Pannóca: csak úgy kérdezem, nem vagy te kicsit el- és szereptévedve itt?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 19:24:53

@Pannóca: Én nem érzem a társadalmat élhetőnek. Innentől viszont ha a szocmunkások teszik élhetőbbé, ők is megérdemlik az építő kritikát, hogy még van hova fejlődniük!

Pannóca 2012.05.01. 19:25:16

@Rosszindulatú Vászka: valószínűleg de, eltévedtem, nem való ez a szint nekem. :D

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 19:25:33

@Rosszindulatú Vászka: Várj már, a három elveszett diplomám egyike szocinális munkás diploma. Hadd segítsek neki!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 19:25:40

@radairosseb: bármit is monc, zsíroshajú bölcsészpicsákat ittasan szopatni a romkocsma vécejébe igenis nagy cselendzs. Meg romantikus dolog is egyben, megerősíti a hitedet a humán művelcség szeretetébe.

Pannóca 2012.05.01. 19:26:02

@radairosseb: az építőt abszolút, de EZ nem az.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.01. 19:26:30

@radairosseb:
Buzi!

Remélem kellően kifejtettem az összes megjelölt pont szerint, de különösen ajánlanám becses figyelmedbe a zseniális végkövetkeztetést, ami gyémántkeményseggű fénnyel ragyog ki még e megfáradt blog aurájából is!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 19:28:22

@Pannóca: sztem se. Ha mindent szó szerint veszel, mint a gúgli fordító, akkor ez efféle tudományos munkák meghalaggyák a lehetőségeidet. De ne búsujj, a greffitik meg a képregények közt is lelni igazi gyöngyszemeket.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 19:29:24

@Pannóca: Volt egyszer egy nagyon intenigens tanárom, isten nyugtassa, ha létezik. Ő mondta, hogy minden kritika építő, ha tudsz belőle építkezni.

Ha nem, az saját magad kritikája.

@LadyCarambole: Az előbb a másik nickednek válaszoltam, előbb válts vissza, aztán kötekedj!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 19:31:41

@Rosszindulatú Vászka: Ezt a szórakozást meghagyom már neked. Fiatalkoromban én álomigazgatási főiskolásokkal kezdtem, némelyik azóta is visszajár, hogy küldjem fel a gumibotja mellé, amim van! A bölcsészpicsa már nem az én világom, le vagyok ragadva a móbilnetnál meg az ipódnál, nem követhetek minden divatot!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 19:36:53

@radairosseb: ijen kirekesztőnek lenni nem menő. Ájpeden pornót nézni meg gík ratyiság. Majd te is betompulst tőle, mint minnyáéjuk példaképe, a tvitterhős bulizós Tompika, de akkor már késő bánat.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 19:39:56

@eni08: @Pannóca:

Ti amúgy leszbikus szeretők vagytok, hogy ennyire egy követ fújtok ebben a témában?!

Na jó, egyezzünk meg! Azok, akik házi jelzőrendszeres segítségnyújtók, derék emberek, és csak az összes többi szocmunkás léhűtő nímand... De ez az utolsó ajánlatom!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 19:41:09

@Rosszindulatú Vászka: Dehogy nézek ípadon promót! Ha már ki van tágulva a delikens, felrakom neki, hogy érezzem a feszességet!

Arra mondtam ezt csak így példaként, hogy azt hallottam, a bölcsészlányok szűkek, de én ezt a gondot már megoldottam korábban!

Viszont arra még ki kell térjek, hogy ha bölcsészlányt is baszol (vess magadra, de ha mégis), legalább válaszd az ánusát! Igen kellemetlen ugyanis, ha mikor le akarod szopatni vele a farkadról a szart, nincs rajta!

Liquid_Night 2012.05.01. 19:42:08

@"the dragon": Utalva a szakon lévő lányok nagy arányára, nem hinném hogy gusztustalannak éreznéd... No de most így megértve a posztot: ez igen, ez talált.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: És egy idő után egyre inkább úgy tűnik, hogy a "rendszer" célja az állapotok konzerválása, és max. a legsürgősebb tüneti kezelés. És akkor olyan apróságokon, mint a politika belefolyása a dolgokba, korrupció, státuszjátszmák, bürokrácia stb. fenn sem akadunk már.

@Rosszindulatú Vászka: SAJNOS már nem férek vissza...

takatiki 2012.05.01. 19:42:27

@"the dragon": Kedves! A nevem : Gyulai Edit. És te ki vagy? És mivel keresed a kenyered? Hmm?

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.05.01. 19:42:43

@Rosszindulatú Vászka: Az tényleg romantikus dolog lehet, ahol romkocsmába jártam úgy bűzlött a vécé, hogy ha oda te beviszel egy bölcsészlányt szopatni, akkor az se normális.
@radairosseb: Nem érvelek, na.

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 19:43:11

@radairosseb: neked is a dörti száncsez a kedvenced? Nem hittem volna, hogy legbelül ennyire romantikus lélek vagy. Hiába no, érzelmek nélkül nekem se megy.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.01. 19:46:04

Na jó, asszem mégis leborulok Dragi nagysága előtt, még ezzel a poszttal is képes volt becsajozni!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 19:47:46

@Dinamuki: na ez a legnagyobb baj, hogy túl vagytok civilizálódva, már az ősi ösztönök is el vannak rontva. Ha mindenki így ódzkodna kis humán fekál nazális ingertől, vagy a testiség más illatjaitól, rég kihalott volna az Emberiség.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.01. 19:47:51

@Rosszindulatú Vászka:
meglesem, aztán majd megvitatjuk a klubházban egy csésze kávé és szivar mellett!

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.05.01. 19:52:01

Látom, hogy ez itt egy összetartó közösség, ahol meg lehet beszélni a problémákat. Van egy problémám. Egy barátom nagyon aktív életet él,jól keres, gazdag, külföldi utak stb. De folyton panaszkodik.
Leülök vele beszélgetni, és képes egy fél óráig folyamatosan panaszkodni, hogy milyen szar a világ. De menetrendszerűen, automatikusan, kurva sokáig, tényleg félóráig vagy akár tovább. De mindig ez megy, évek óta, és rohadtul unom, elveszi az időt és semmi értelme. Ha megmondanám neki, csak megsértődne. Ha utalgatok rá, hogy nem is olyan csúnya a világ, szarik bele, folytatja. Mit lehet ilyenkor csinálni?

Pannóca 2012.05.01. 19:55:54

@"the dragon": igazán szellemes megjegyzés, kac...

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 19:58:28

@Dinamuki: előrevetenm, hogy én rühellem ezt az egész rátarti tudósbandát, nem szeretem a buzikat.

Amúgy meg a Világ télleg sza,r evvan. Esetleg javasoljjad neki, hogy legközelebb inkább látogaqsson el fekteafrikába, vagy esetleg valami délamerikai drogállamba, és pár hónapig boldog lesz itthon.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 19:58:28

@Dinamuki:

Két doboz barna szofiért elásom a gecit Csepelen! Okés a balhé?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 19:59:13

@takatiki: Ez a kilencvenes évek első felének tipikus internetes trollkodása. Ha nem tetszik akarni nagyon lejáratni magát, kedves állítólag Edit, akkor sürgősen abbahagyja.

@Rosszindulatú Vászka: Érzések nélkül hol is tartana a világ! Mindenki olyan lenne, mint ezek az agyatlan trollok, akik idejönnek visszabüfögni a píszíkurzusban megtanult kisliséiket, amikről állítom, még el is hiszik, hogy élettapasztalatok, méghozzá a sajátjaik!

@Dinamuki: Küldd ide a bloggra. Eleinte hülyének néz minket, aztán majd rájö... kigondolja, mi megy itt. Utána már nem hozzád jár panaszkodni, hanem itt fikáz minden idetévedt naiv, és egyébként bizonyára jóravaló embert, aki el van veszve a saját kis becsületes, ámde szűklátókörű gondolataiban.

Nálunk Rómaiaknál van egy ősi mondás: minden ember szocinális munkásként kezdi, de van, aki tovább képezi magát!

Nem mind arany, ami fénylik, de mégis mozog a föld!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 20:02:52

@takatiki:

Már ne is haragudj, de ennyi erővel bárki mondhatja, hogy ő Gyulai Edit! Például:

Én is Gyulai Edit vagyok!

Persze nem is, csak a szemléltetés kedvéért írtam.

Egy szó, mint száz, sokkal rafináltabbnak kell lenned, ha ki akarod húzni belőlem az igazságot! De lásd kivel van dolgod, néhány morzsát elejtek: Hatalmas péniszem van, pedig nem vagyok néger!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:03:05

Azért azt még hozzáteszem, ha bloggolás helyett problémamegoldó vólalkozásból keresnénk a pénzünket, több rézkábel maradna a Kőbánya-Hatvan vasútvonal mentén!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 20:04:13

@"the dragon": én is Gyulai Edit vagyok. ÉS a feleségem is.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:04:54

@"the dragon": Ez hagyján, de az milyen alpári már, mikor valaki kénytelen aztán beismerni, hogy az egyik nickje Gyulai Edit, a másik meg Kovács Edina!

Frici barátunk jut eszembe, aki a komenista időkből örökölte, hogy egy szigszám, egy ember. Kicsit gyöpös gondolkodás, de kétségkívül következetes!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:06:06

@Rosszindulatú Vászka: Arra azért kíváncsibb lennék, hogy hány köbcenti a végbeled, mert a neved alapján semmi informatívat nem tudtam meg rólad.

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 20:08:11

@radairosseb: nono! Ne turkájjál már annyira méjen az intimszférámba! Legyen elég annyi, hogy aminek köll, az kifér. Meg be is. Többnyire.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:08:32

Ja, és Gyúrcsánytól tanulva:

Aki mostantól azt meri állítani, hogy ő Gyulai Edit, és nem tudja bizonyítani, minden pénzét elperelem!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 20:12:04

@radairosseb: nem kenyerem a dicsexés, de a seggemre még nem volt panasz.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:13:04

@Rosszindulatú Vászka: Egészséges önbizalom, nem is árt az, sőt, erény! Meg aztán nekem is csak jobb így, legalább lesz mit lerombolnom!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 20:15:01

@radairosseb: bizonyos szint felett az álszerénység már bűn, hogyhogynem a természet elleni vétek. Ezt be kell látni.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.05.01. 20:17:38

@"the dragon": De nem geci, nagyon jó arc, csak van ez a beteges késztetése a panaszkodásra, amivel annyira össze van nőve, mint mások a szenvedélybetegséggel. De ha ezt elmondanám neki, azt nagyon rossz néven venné, mert össze van nőve vele, és valószínű nem is vezetne eredményre.

@radairosseb: Attól, hogy nincs hozzászokva a beteges stílusodhoz, még lehet tág látókörű.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:19:16

@Rosszindulatú Vászka: Ne marcangold magad, a természet elleni bűn is elempés dogma csak! Majd jön Frici, és elmondja, hogyan kell ezt levetkőzni! Ő már végigcsinálta ezt minden haladó eszmével a kisztől a korai radlibfideszen és zsédéeszen át a tótawizmusig!

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 20:22:35

@radairosseb: nem marcangolom magam, talán csak kicsit eltűnődtem, mennyire nagy teher is lehet a sok embernek rútnak meg tökéletlennek lenni. Tudod, az eccerű embereknek is vannak ám érzéseik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 20:23:15

@Liquid_Night: "És akkor olyan apróságokon, mint a politika belefolyása a dolgokba, korrupció, státuszjátszmák, bürokrácia stb. fenn sem akadunk már."

hát én fennakadtam....amikor nem rúghatom ki az alkesz beosztottamat, aki magatehetetlen emberekre "vigyáz" éjjel és olyan mákosan jár be dolgozni,hogy a nevét se tuggya magától. b+ kívűlről látszott a mája. nem baszhatom ki, mer a polgármester régi szépemlékű kurvája, akit fiatalkorában kenegetett másodfekvésbe. ha valaki meghal miatta, az meg az én saram lesz.

na ebből köszöntem szépen, de nem kérek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:24:05

@Dinamuki: A betegesség relátív. Nem én öntöm ki a szívemet ennek a kretén the dragon nevű fikanicknek. Persze te tudod.

Egyébként azért ha már így belejöttem az okításodba, még egy apróság. Általában a szűklátókörűek szokták azt gondolni, hogy ők és a barátaik "tág" látókörűek. Az egyik, amire büszke vagyok, hogy lépten-nyomon leszűklátókörűznek. Ez is egy bevett szűklátókörű szokás, így kerüljük el mi, szűklátókörűek a hozzátok hasonló, "én mindenkinél okosabb vagyok, de különösen annál, akivel épp beszélek"-féle ótvar áttitűdöt!

Tudod, az a gond, hogy a magadfajta azt gondolja, hogy a náladnál hülyébbnek gondoltak lesajnálása a szocinális érzékenység. No, hát ez az egyetlen oka annak, hogy ezt a posztot nem töröltem a bloggomról, mert épp rólad szól.

Ha emmellé még nem csak egy fikanick lennél, esküszöm, még jobban szórakoznék.

micsoda? 2012.05.01. 20:25:54

@"the dragon":"Tehát előfordulhat ugyan, hogy a kommunikáció szakosok nem dolgoznak, viszont legalább tehetségesek, ergó belőlük még akármi is lehet! Ellentétben a buta szocmunkásokkal, akik dolgoznak ugyan, de minek... "

Amíg várják, hogy akármi is legyen belőlük, ez elég sok pénzünkbe kerül. Szociális munkások fizikailag dolgoznak, tiszteletem az övéké, és remélem a nagytöbbség szintén így vélekedik.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:26:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Kurvára sajnálunk is. Menj, és végezd el a munkát helyette, ne alkalmazz másokat!

Jóhogy nem már idejönnek bazmeg a kibaszott burzsujok, és őket kell sajnálni! Kapát fogtál már a kezedbe! Én nem, de nem is itt panaszkodom!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.01. 20:27:38

@Dinamuki:
Mi itten kedveljük ám a paradoxonokat, legközelebb azt fogjuk megvitatni, minek olyan barát, akinek nem lehet megmondani, hogy egy fasz!

No, Karamból néni számlájára utaljál szépen pénzt, igény esetén kártyából is jósolok, intuitíve!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:28:51

@micsoda?: Azért álljunk már meg! Eltartjuk az ingyenélő szocinális munkás halgatókat. Oké, álítólag utána dolgoznak. De mi a munkájuk! Eltartatni azokat az ingyenélőket, akik nem dolgoznak!

Folytassam, vagy megérted! Az ingyenélés privinégium, nem jár minden parasztnak alanyi jogon, csak ha valaki kiérdemli, például bőrszín alapján! A bőrszín eldöntéséhez viszont nincs szükség szocinális munkásra!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 20:29:59

@radairosseb: kicsit elhamarkottad ezt a kommentet. panaszkodás egy szó se volt benne :)

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:31:51

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ja, ha meg dicsekszel, hogy ingyenélőket alkalmazol, akkor máris küldöm privátban az unokaöcsém telefonszámát! Nagyon jól alkalmazkodik, csak ne keljen dolgozni!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 20:35:43

@Rosszindulatú Vászka: ááá, annyit nem ér.... megmán kigyógyultam a sm-ból.

@radairosseb:

nem én alkalmaztam, hanem az állambácsi, aszittem egyértelmű volt.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.05.01. 20:35:55

@radairosseb: Nagyon bonyolult lettél hirtelen, de az emberke/nickek ilyen rangsorolásának mi értelme volna? Mindenki benne van a kakiban. Te oltogattál valakit azért, mert komolyan vette a marhaságaitokat, én meg annyit mondtam, hogy ettől még nem hülye. Erre építesz valami rangsorolási mániát?
A lelkemet nem öntöttem ki, csak leírtam egy problémát, amit akár általánosítani is lehet, és reagálni rá valamit, akár fikanick lelkivilággal, akár nem. A szórakoztató válaszok is valamik néha.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:50:51

@Dinamuki: Bájos kárákter, de gyorsan megunható. Frici azt mondaná rá, hogy nem elég hiteles. Nekem csak pusztán unalmás.

Sértődősködj, meg ilyenek, az a fasza, akkor van értelme baszogatni téged! De hát neked mondjam, te is ezt élvezed fordított helyzetben!

takatiki 2012.05.01. 20:51:25

@"the dragon": Hihetetlen gyáva vagy. Izgalmas a cikked és talán beszélgetni is tudnánk, ha lenne annyi bátorságod, hogy ideírod a neved.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 20:52:45

@Dinamuki: oszt ha megsértődik, akkor mivan? monnyuk én nem tartok olyan barátot aki mindenen besértődik. ha meg kell neki mondani, hogy b+, de büdös a lábad, akkor azt. vagynem?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:52:56

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Azt mondják, hinni a templomban kell, de én érző lélek vagyok, mindig meghatódom, mikor valami igazán emberivel találkozom! Így aztán lásd: elnézést kérek tőled.

Nadeviszont ha az álombácsi füzet, eggyel több ok arra, hogy alkalmazd az unokaöcsémet! Tényleg nagyon alkalmazkodó, ha az a feltétel, hogy a polgármesterrel baszassa magát, mint ribanc, akiről beszélsz, az se gond, megoldjuk!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:55:50

@takatiki: Te is vicces kárákter vagy, de most már viríthatnád a szkennelt képet!

Neeem, nem Gyulai Edit személyi igazolványáról, azt már én is megtaláltam! Hanem a férjed nemi betegségéről szóló orvosi látleletről! Csak tökösen, vagányan!

takatiki 2012.05.01. 20:56:34

@radairosseb: Leszarom a trollkodást... hülye játék kisfiúknak, akik csak nagynak szeretnének látszani.. no hogyan is hívják magácskát, hmm, kedves uram? Hol a bátorsága? Szájkaraté név nélkül?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 20:59:19

@radairosseb: mán kiléptem a biznicbül a fenti okokbul is kifolyólag:)

de ha az unokaöcsid meg akarja magát bacarintatni mindkét iránybul, akkor javaslom neki a szocmunkás szakot bármely teccőleges fősulin. 4 év, oszt kaphatja orrba-szájba.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 20:59:28

@takatiki: A magyarázkodás viszont nem áll jól egy fikanicknek. Tartásod legyen, ha már kárier história nincs!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 21:00:41

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Jól van na, csak azt hittem, te valami szakértő vagy, és megbaszatod anélkül is. Így akkor ez rám marad.

Azért jó volt trécselni, részemről a szerencse.

takatiki 2012.05.01. 21:03:37

@Rosszindulatú Vászka: Oksa.. Gyulai Edit, szociális munkás, szociológus ja és nő... de jó :) igazán örülök

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 21:04:55

@takatiki: Az Edit férfinév! Azt meg mindannyian tudjuk, ki a törzsblóggerek közül Bársza drukker!

Szóval eddig tartott, Edit! Kiadunk Fricinek!

takatiki 2012.05.01. 21:11:56

Aj srácok! Uncsi az egész, Vászka majd mesél, mint TUDÓ tudor, és tuti lesz a buli.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 21:12:51

@radairosseb: háthonne:D ingyérbacás kéne, dógozni meg büdös neki?? bár ez manapság egyáltalán nem reménytelen perspektíva. sőt.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.05.01. 21:14:04

@radairosseb: Akkor talán szopd le a Fricit, ha ennyire odavagy érte, te személyeskedő, széjkaratés fasz.

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 21:14:41

@takatiki: ha jó nő, akkor még meséjj magadról kérlek :)

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.01. 21:22:15

@"the dragon": "
Miért kell mások zsebében turkálni?! Gondolom, te az a fajta nihilista szarjankó vagy, aki a sikkasztóknak és a korrupt politikusoknak is menlevelet adna, mondván ilyen az élet... Ha anyád ezt látná, hallaná!"

A politikusok elszámoltatásának ügyében semmi se történik. Aki közel kerül az ügyhöz, vagy ellehetetlenítik vagy lefizetik vagy soraik közé fogadják és akkor már bőven lesz neki is vaj a füle mögött, ami miatt nem fogja baszogatni a "drága bajtársait".

Szájkaratéban te is fekete öves vagy, pubi.

"Azt azért örömmel olvasom, hogy nem tervezel gyermeket. Tudományos kísérletek ugyanis bebizonyították, hogy a buta apának a kölykei is jó eséllyel lesznek buták! Lásd a cigányokat..."

Milyen tudományos kísérleteket emlegetsz, amit esetleg a nácik csináltak a haláltáborokban. Te is genetikai alapon osztod az észt?
Aztán mellre szívjuk a gecit, ha egy öreg író azt merészeli írni, hogy a magyar genetikusan alattvaló.
Ejnye, hogy a trollok mennyire érzékenyek, ne adjak zsepit? Taknyos a képed.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 21:23:39

@takatiki: @Dinamuki: (meg a többi fika): legalább minimális szinten akarnátok már elhitetni, hogy külsősök vagytok! Tényleg minden örömünket elveszitek, ti aljadékok!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 21:26:19

@Gamma Leonis: Dragger, ha az összes fikanickeddel ide írogaszt, kurva gyorsan lenyomozhatóvá válasz! Eddig is elhittük, hogy jó a posztod, és sok néven tudsz kommentelni rá, de azért van egy határ, ami már a szeméniségi jogaidat veszélyezteti, ha érted, hogy mondom!

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.01. 21:29:47

@radairosseb: Egyetlen blogom van, amit 2010 októbere óta szerkesztek, és annak címe ott van a becenevem mellett. Ha rákattintasz, megspórolod magadnak a nyomozást. :-)

Spadla z oblakov 2012.05.01. 21:34:34

@Gamma Leonis: rohadék perverz alak lehetsz te, akinek a nagyspórás particsészegombára indul be a vadásszenvedélye.

pontosan az ilyenek miatt tart itt az ország!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 21:36:01

@takatiki:

Edit, sajnálom, de miután megtaláltalak a facebookon, és kiderült, hogy nagyon rusnya vagy, már egyáltalán nem akarlak megismerni, hiába is ajánlottad fel ezüst tálcán szemérmed!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 21:38:36

@Gamma Leonis:

Figyelj, engem anyázhatsz, ahogy a csövön kifér, mert leszarom. De azt mégsem tűrhetem, hogy ilyen alattomos stílusban reklámozod a kutyát nem érdeklő blogodat a tudás eme szentélyében...

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 21:43:08

@"the dragon": ugyanmár, a gomba is meg a fentezi is fontos dolog.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.01. 21:44:12

@Gamma Leonis: Bocsánat, kedves Egyedi és Valódi Blogger!

Azon elgondolkodtál már, ha egy magamfajta tudós egyetlen kómentedből arra a következtetésre jut, hogy csakis multinick lehetsz, és ebben a következtetésében egy elképesztően bárgyú blogg x éves története sem zavarja, akkor az csak egyetlen dolgot jelenthet:

iszonyú gagyi volt a kommentod!

De majd biztos kiderül mindjárt, hogy nem is te írtad!

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Csak pucsíts, az is elég!

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.01. 21:52:36

@"the dragon": Anyádat nem emlegettem és nem is fogom. Pusztán reagáltam a te közönséges stílusodra. Tudok én is úgy vakerolni mint ti, ifjú trollocskák.
Oh, milyen kis féltékeny vagy, az index címlapján volt a blogod linkje, ami végül is nem számít reklámnak, de nem ám.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 21:53:29

@Gamma Leonis: mesélj nekünk a réti zsurlófűről.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 21:54:26

@Rosszindulatú Vászka:

Miután begombázik, elkezd hallucinálni, és azt papírra is veti... Sajnos Hendrix óta ezt hívják művészetnek... blöeee

micsoda? 2012.05.01. 21:56:34

@radairosseb: így nem szeretném érteni! Érted?

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 21:57:20

@"the dragon": badarság, Hendrix semmit nem vetett papírra betépve, az inkább Gonzó Hunter volt. Meg ezt külömbe se a hippik találták fel, hanem a takonyevő abszintfüggők.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.01. 21:58:16

Sikerült az összetartó troll-csapatnak megnevettetnie. Akár ha egy kocsmába tévedtem volna be, amelyben az enyhén spicces egyetemista legények osztják az észt és handabandáznak.
Tudjátok meg, hogy nagyon aranyosak vagytok. Szinte látom rajtatok fiatalságotok minden durva báját. :*

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 21:58:20

@Gamma Leonis:

De én meg is fizettem a címlap árát, igaz nem pénzzel, hanem állhatatos kutatómunkával... Míg te csak a farvizemen próbálsz olvasókat halászni, és ezt nem érzem valami korrektnek! De javíts ki, ha tévedek...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 22:01:03

@radairosseb: ma nem jó, fáj a fejem :D

@Gamma Leonis: megnéztem. mármint a gombákat. ez ilyen gyerekkori trauma nálad, vagy felnőttkorodban ért valami?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.05.01. 22:02:23

@Dinamuki:
fél tabi kati a perszzókávéjába, mingyár lózsaszín lesz a világa, hidd el.
Esetleg ha eccer váratlanul levetkőznél előtte? Vagy orbitális baszás lészen ottan, vagy megtuggya hirtelen, miért is olyan bús.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.01. 22:04:41

@"the dragon": Nem kell túlgondolni a dolgokat. A kollégád valaki másnak nevezett, aki biztosan nem vagyok, és ezt a legkönnyebben a blogom található fotómmal bizonyíthattam be.

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 22:04:53

@Gamma Leonis: már kicsit bocs, de itt konkrétan te vagy a troll. Amúgy nem gond, bárkivel megtörténhet.

@"the dragon": ja, bocs.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 22:10:13

@Gamma Leonis:

És arra nem gondoltál, hogy a blogot gyermekek is olvashatják?! Kurvaélet, még én is megijedtem, pedig már megettem a kenyerem javát...

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.01. 22:14:50

@"the dragon": Jaa, értem, tehát burkoltan személyeskedtél, hogy utaltál a fotómra. Milyen finom tudsz lenni. Igazi lovag.

Rosszindulatú Vászka: Elnézést, nem tudtam, hogy ez egy ennyire összetartó "asztaltársaság", aminek a társalgását megzavartam, és így troll lettem.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.05.01. 22:17:19

@Zsit (nyau és rémizé): nem búvalbélelt ez az ismerős, nagyon tevékeny élete van... ez olyan nála, mintha egyszer csak megnyomnának egy gombot, és elkezd belőle dőlni. Beszél valamiről, és egyszer csak átvált végtelen panaszkodásba. Na jó, azért írtam le, mert azt hittem, másnak is vannak ilyen dolgai, de úgy látszik nincs, legalábbis az itteniek közül nem. Akkor hagyjuk inkább.

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 22:19:38

@Gamma Leonis: javaslom nézz utána a netes szlengben használatos troll szó jelentésének, mert helytelenül használod. Nem gond, ha nem, csak nehezebb lesz kommunikálni, ha nem egy nyelvet beszélünk.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.01. 22:26:41

@Gamma Leonis:
Nem vagyunk összetartóak, például én kifejezetten utálok mindenkit!
De Dragival vigyázzál, mert minden friss húst meg akar dugni, és te pont a zsánere vagy!

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.01. 22:28:45

@Rosszindulatú Vászka: Befejeztem a kommunikációt itt. Szép estét mindenkinek!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 22:30:36

@Dinamuki:

Megmondom az őszintét, én értem a dolgot! A bűntudat teszi. Sajnos ma Magyarországon jól élni komoly lelki megterheléssel jár...

Tudod, hány álmatlan éjszakát okozott, hogy családok milliói fuldokolnak az adósságspirálban, miközben nekem csak a megtakarításaim kamatából több bevételem van havonta, mint nekik összesen?!

Olyankor azt szoktam csinálni, hogy az összes lejárt szavatosságú, alig penészes kaját kipakolom a hűtőből, és a lyukas alsógatyákkal, zoknikkal együtt elviszem, és odaadományozom a Moszkva téri csöviknek!

Mert ahhoz, hogy az ember segítsen a rászorulókon, nem kell ám a szociális munkás diploma!

Ezt tudom tanácsolni a cimborádnak is...

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.01. 22:33:50

Üdvözlöm a szociális munkások életútját. Igazán remek embereknek gondolom ezeket az önfeláldozó, odaadó lényeket. Kevés gondoskodóbb szerep létezik egy ilyenfajta önfeláldozásnál.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 22:39:08

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Sokat járt a dagályba, gondolom ott volt első gombatani èlménye.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 22:41:50

@Gamma Leonis: Azért fura lény vagy te, aki olyan teremtményekre bukik, amiről komoly szakemberek sem tudják eldönteni, hogy növény vagy állat!

szanalmas 2012.05.01. 22:42:36

Elolvasva az önérzetükben sértett cociálisz munkászok bekommentelt sirámait azt kell mondjam, hogy a poszt túl idilli képben tünteti fel őket, a valóságos helyzet ettől ezerszer rosszabb!

@LadyCarambole: Csak szólnék, bazmeg, hogy húsvét már a tavalyi hó!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 22:48:22

@Spadla z oblakov: hát pedig eggyértelmű, hogy növény. a bótba is a paradicsom mellett van, nem a húsospultba. hátnem? hátde.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.05.01. 22:49:32

@Dinamuki:
be kell tömni a száját, nekem lennének is ötleteim, mivel

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 22:50:57

@Spadla z oblakov: monnyuk pont ezt elmondhatni a legtöbb emberpolgárról is.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: fals, mer ott van többnyire a tojás mellett. Naugye! És a tpjat se növény csak azér, mert árulja a legtöbb tzőccséges is.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 22:52:43

@Gamma Leonis:

Igen, burkoltan arra céloztam, hogy iszonyat ronda vagy, még ahhoz képest is, amilyen öreg. Erre alaposan ráhibáztál!

szanalmas 2012.05.01. 22:52:44

@Spadla z oblakov:

Ezt eddig rólad sem sikerült!

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.05.01. 22:53:00

@"the dragon": @Zsit (nyau és rémizé): Nem minden vezethető vissza a pénzre és a szexre, csak a ti beteg fantáziátokban.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 22:54:12

@Rosszindulatú Vászka: Megjegyeznèm, hogy a tojás nem is állat, de nem is eszik meg semmilyen állat. A tojás nem lehet növény, hiszen nem fénnyel táplálkoZik. Furcsa dolgok ezek, no.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 22:55:12

@szanalmas: Na, pont te beszélsz, te anyanaszó!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 22:56:40

@Rosszindulatú Vászka: akkor ezennel megállapíthattyuk, hogy a gomba rencertani besorolása attól függ, hogy hova pakojják a bótba. ezen agyaltak a sok hülye tudósok annyit, pedig milyen egyszerű :D

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 22:56:55

@Spadla z oblakov:

A tojás állat, az abortusz gyilkosság. Ezt kurva gyorsan tanuld meg, különben örökre kitiltalak a blogomról!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.05.01. 22:58:08

@Dinamuki:
nem beszéltem ilyesmiről - de hogy neked folyton ez jut eszedbe, elgondolkodtató. Orvos látott már?

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 22:59:21

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ugye, hogy ugye? Amúgy meg nem baromira mindegy? Sokkal fontosabb, hogy mijen fűszerekkel süssük meg.
l
@"the dragon": nemár, téleg van blogod?

szanalmas 2012.05.01. 22:59:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:

Na, ez így nem stimmel, mert az élsztő meg a tejtermékek között szokott lenni, és akkor a konzervek még nem is kerültek szóba!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 23:00:42

@Spadla z oblakov: a tojás önnön magából táplálkozik. hát fúúújj.

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.01. 23:01:49

@szanalmas:
Szerintem viszont ez a poszt az, amelyik az eddig olvasottaim közül a legvalósághűbben világít rá (e nemes ünnep kapcsán anál emelkedettebben) a szociális munkások jelen hazai helyzetére.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 23:03:19

@szanalmas: a konzerv az könnyű. az mind állat, mert ha kinyitod, sziszeg. logicicus.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 23:04:56

@"the dragon": És miféle állat? És akkor nem beszéltünk a tojásgyümölcsről, ami zöldség...

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 23:05:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nono! A dió roppan, a dinnye loccsan, a hal meg kussol végig, ennyiből nem lehet eldönteni.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 23:06:48

@szanalmas: Pláne anyádról, aki köztudomásúlag nem növény, sem gomba...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 23:07:32

akkor gyorsan összefoglalnám a posztban levő fontos információkat, aztán mék pizsamázni:

1. a szocmunkás először gomba, mer élősködik, ingyen tanul
2. ha lediplomázik, egy növény lesz, mert a fizuból vegetál
3. ha továbbcsinálja, állat lesz belőle.

na álmoggyatok szépeket

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 23:09:06

@Spadla z oblakov: én ugyan nem, erről mind a természet tehet, meg, hogy a Teremtő is gombázott. Lsd. kacsacsőrű emlős.

szanalmas 2012.05.01. 23:10:54

@Spadla z oblakov:

Kigondoltam, te egy penészvirág vagy!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.01. 23:18:03

@Rosszindulatú Vászka:
Na, Kevin Smith már (ugyan gyengén halvány,de) kapaszkodót jelent ide hangolódni, bazzmeg most jöttem vissza a koninginnedag-ról és Ol' Dirty-t nyomok nem egyszerű ezt a picsogást feldolgozni.

szanalmas 2012.05.01. 23:18:05

@Zsit (nyau és rémizé):

Ti nők, akik a gombák élő tárháza vagytok, jobb ha meg sem szólaltok!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.01. 23:28:48

A kis naív...a női száj...hö-hö-hö.(smiley)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.05.01. 23:37:38

@szanalmas:
dehát olyan alja nép vagyunk, mi magunk teli vagyunk űrrel, hogy élhetne meg bennünk gomba?
Debutavagyol, láccik, hogy sokat vagy vidéken!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.02. 00:45:04

Meg egy kis Zuid Zijde shit nektek a hat évvel ezelőtti szórásból bicsiz! A keresztény európa nevében:
www.youtube.com/watch?v=FIi4Q09W8l4&feature=related

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.02. 00:55:58

A posztírónnak üzenem:
Ez aztán a majális,
bulizik itt maláj is!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.02. 01:19:39

Meg ezt is bebaszhatjátok a kedvenc depresszív szarba könyvjelzőnek! Kettőt Hef-től még egy kis Zuid Zijde connectie biácsiz:
www.youtube.com/watch?v=uAwo4CmnNFA
www.youtube.com/watch?v=CBtG8Uttvjg

kiraaaaa 2012.05.02. 09:46:07

@Dinamuki: édesem, a világot 3 dolog motiválja: pénz, pina, pálinka!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.02. 09:49:20

@Spadla z oblakov:

Hogyhogy milyen állat?! A tyúk mészburokba zárt kváziplacentája!

Vagy szerinted a kacsacomb sem állat, csak mert megsütve nem hápog?! Te hülye.

szanalmas 2012.05.02. 09:50:09

@kiraaaaa:

Ergó minden férfi álma egy jól menő pálinkafőzdével rendelkező dögös csaj!

kiraaaaa 2012.05.02. 09:56:32

@szanalmas: szép! még csak most realizálódott az élet esszenciája a számodra!Hol éltél eddig?!

Spadla z oblakov 2012.05.02. 09:59:50

@"the dragon": nem kéne folyamatában látni a dolgokat. a tojás egy adott időpontban csak lehetőség, de semmi más. absztrakcióról hallottál vajon-e már?

baromarc.

kiraaaaa 2012.05.02. 10:03:26

@Spadla z oblakov: így van, mert semmi nem igazolja, hogy a tojásból madár legyen, hisz nagyon finom rántottát is lehet belőle készíteni, ugye! Vagy rejthet valami játékot is, hajót pl.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.02. 10:07:22

@Spadla z oblakov:

Szerintem azért beszélünk el egymás mellett, mert zsidó vagy!

Mármint a kóser tojást még lehetőségnek is csak bajosan nevezhetnénk, miközben az általam fogyasztott biotojást tojó tyúkokat bizony rendszeresen megmászatják a kakasokkal, hogy le lankadjon a tojókedvük...

(Ezt a megfejtést ajánlom megboldogult Németh Lászlónak, aki fénykorában is csak próbálta ilyen szemléletesen ábrázolni a népi-urbánus ellentétet!)

szanalmas 2012.05.02. 10:07:27

@Spadla z oblakov:

Írhatnál egy vendégposztot az absztrakcióról, te bölcsész!

Spadla z oblakov 2012.05.02. 10:58:30

@kiraaaaa: na a kindertojás az azt hiszem nagyobb talány, mint a matolcsy!

Spadla z oblakov 2012.05.02. 11:02:33

@"the dragon": egyik ügyfelemmel -izraeli cég- nagyon jó kapcsolatom lett anno. képzelj el egy gyönyörű, fekete hajú, babaarcú marokkói zsidó nőt gyönyörű szemekkel, fantasztikus nőies alakkal és kecses mozgással... viszont a hangja olyan volt, mint a beledi szamáré... namost ő mondta, -kóser volt- hogy minden egyes tojásból ki kell venniük az embriót, csak akkor kóser a tojás.

Spadla z oblakov 2012.05.02. 11:09:17

@"the dragon": na ne mondd, hogy őt is megdugtad!

puhony 2012.05.03. 22:32:08

öcsém, hogy a te ócska, primitív stílusodban reagáljak, te egy igazán egyszerű, végtelenül ostoba, öntelt pöcs vagy!
halvány fogalmad nincs a szociális munka mibenlétéről,és, hogy nem csak ebben a hasonlóan ócska országban vannak szociális munkások. amerikában, ausztráliában, nyugat-európában, és még sok egyéb kultur országban ez egy rendkívül nagy múltú, és elismert szakma. a szociális munkás és a hajléktalanellátás relációja csupán egy igen kis szelete a szakmának. gondolom ilyet, hogy "interdiszciplinaritás" még véletlenül sem hallottál. elmondom neked: azt jelenti, hogy több tudományt, szakterületet érintő (a tudományterületek közötti kapcsolatra értendő); csak, hogy szerinted mennyire (-nem)tudás központú. valamint, még egy ékes példája a tudatlanságodnak, hogy szerinted a szocmunkások "(...) nem terepen tesznek a szent ügyért", ezzel szemben a valóság az, hogy rengeteg -a munkaidejük nagy részét- időt töltenek terepen, és valóban vannak intézmény vezetők, kutatással foglalkozók is, de nem a többség.
viszont abban az egyben igazat kell adnom neked, hogy ez a nyomorék ferenc norbert egy igazi barom, és csak árt a szakmának azzal, hogy szociális munkásnak nevezi magát.
üdv,
puhony

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 22:35:12

@puhony: Azt remélem, tudod, hogy nyugati országokban a szociális munkás szakmának okj-s szintű képzés az előfeltétele, azaz még egy főiskolai végzettség se kell hozzá, ami már régen kevesebbet ér, mint egy érettségi húsz-harminc éve!

Azt is mondhatnám, hogy elemi műveltség sem szükséges a szocináliskodáshoz, de nem mondom, mert megsértődsz, azt meg igazán nem akarom!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 22:41:23

@puhony: Gondolom, érintett vagy a témában, ezért megütközve mutatok rá, hogy a hazai gyorstalpalókon edződött magadfajták ezzel a habitussal a legkevésbé sem tűnnek alkalmasnak Dr Eöry Ajándok és Iványi Gábor nyomdokaiba lépni.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.03. 23:27:18

@puhony:

Baszom a szád szélét. Nem azt írtam, hogy ördögtől való rossz, ha épp nyomik taknyát nyalát szereted törölgetni, miután kitoltad őket a Margit-szigetre csicskahintóval... Csak könyörgöm, ne kelljen már ezért kitaníttatnom téged!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 23:29:43

@"the dragon": Mit vársz tőle, szocinális munkásságig vitte, középszintű magyar nyelvismeretre és szövegértésre már nincs hitelesítve!

puhony 2012.05.04. 10:17:46

@radairosseb: a nyugati országokban egyetemi végzettség (tehát nem ba, hanem ma) nélkül nem dolgozhatsz szociális munkásként.
akikről ti "társalogtok" azok az önkéntes segítők, szociális asszisztensek, és a többi...
az a helyzet, hogy, aki azt sem tudja, hogy egy autóban melyik pedál mire való, vagy, hogy mit jelent az, hogy dugattyú, azzal hogyan vitatkozol az autókról???
ostobák...
mindenesetre nálad radairosseb 2012.05.03. 23:29:43 biztos többre vittem.
attól, még, hogy ide fogsz írni valami szerinted igen magasan kvalifikált végzettséget kívánó munkát, amit te végzel, attól még az nem lesz igaz...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 10:40:26

@puhony: Ó, bocsánat, nem tudtam, hogy te vagy az a felsőbb hatalom, aki az egész világgal szembemenve defininálja a szocinális munka fogalmát! A legegyszerűbb, a szakmád hitelének helyreállításához kezded a Wikipédia beperlésével:

"The education of social workers begins with a Bachelor's degree (BA, BSc, BSSW, BSW, etc.) or diploma in Social Work. Some countries offer Postgraduate degrees in Social Work like Master's (such as MSW, MA, MSc, MRes, MPhil etc.) or PhD (doctoral studies). More and more graduates of social work continue to post-doctoral studies. It has been argued that social work education is supposed to be a lifelong process."

Diploma in social work, esetleg néhány országban Master's-et is ajánlanak. Ahol nem, ott biztos nincsenek szocinális munkások, vagy a világhírű magyar szocinálismunkásképzésből importálják őket. És mielőtt kapálódznál, hogy a diploma MA lenne, csak mert posztkómenista országokban az:

"In the U.S., the word diploma usually refers to the actual document received at the end of high school, undergraduate studies, or graduate/professional school. This can lead to some confusion when persons who obtained a degree in the USA are presenting their academic credentials in other countries (see below)."

Szóval maradjunk annyiban, hogy jobb esetben BA, vagy elég egy licensz. Aztán ha Amerikát meguntad, folytasd mondjuk velük:

www.socialcare.co.uk/

Ezek a patkányok úgy hirdetik az állásokat, hogy kválifikált szocinális munkást keresnek, nem ám csak úgy szocinális munkást! Egy principális szocinális munkásnak (nem munkássegéd segédmunkásnak, amiről te beszélsz, ez kisfőnök a klubban) még egy álevelt se kell felmutatnia:

"Must have recent and relevant experience in C&F work in a statutory setting and able to start mid-March. As a minimum the candidates need to have experience of:
- supervision of social work staff in a statutory setting
- recent Court experience
- recent management of CP and LAC
- high social work practice standards
- knowledge of child care legislation and statutory framework"

Ezek a téveszmék sajnos világszerte elterjedtek a szocinális munkások képzésében és alkalmazásában, úgyhogy itt az ideje, hogy kézbe vedd a dolgokat, és felnyisd a szocinális munkásvilág szemét!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 10:41:34

@puhony: A személyeskedésedre meg nem válaszolok, te pondró! Minek végzettség meg munka, dolgozzanak a parasztok, hogy eltartsanak minket! Jobb lenne, ha te is valami termelő munkát végeznél, mert bankárok meg jogászok után tik ingyenélő bölcsészek következtek!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 10:43:35

@puhony: De az autós példád tetszett, remélem, máris kezded magadra alkalmazni!

puhony 2012.05.04. 11:08:58

@radairosseb:
hát ecsém, jól el vagytok itt a homokozótokban, dobáljátok a szart mindenre és mindenkire, miközben semmi különbség nincs köztetek és a kritizált között (vö. puzsér r. "Életét eddig elnyomott óvodásként élte, mindenről megvan a véleménye, az euthanáziától

kezdve a sportembereken keresztül a köztársasági elnökig, és annak hangot is ad. ")
kiraktok mindenféle képeket a nevetek mellé, és tényleg el is hiszitek, hogy azzá váltok,aki a fotón szerepel.
brrrr, be is szartam rettenetesen ekkora izomtömegtől..

valamint, tényleg ti vagytok korunk hősei, és tudósai, akik csak és kizárólag a Mindenható Wikipédiáról/ból tájékozódnak...
éljen, éljen!

Spadla z oblakov 2012.05.04. 11:18:31

@puhony: Ja, mert te nem dobálod ám a szart... Te képmutató gennyzsák.

szanalmas 2012.05.04. 11:21:52

@puhony:

Nincs igazad, piréz például pont úgy néz ki ahogy az avatara!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.04. 11:40:35

@puhony:

Talán nem tudod, de a wikipediát én írtam egy szabad péntek délutánomon, és nem igazán komázom, ha valaki ócsárolja a munkámat... Főleg, ha cáfolni meg sem próbálja, csak mocskolja, ahogy te is az imént! Szóval a rohadás öljön meg, buzi, de ne túl gyorsan.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 12:14:47

@puhony: Apafej, először is ne fikanick alól írkálj, mert hiteltelen. Másodszor tájékozódj a Wikipédia megbízhatósága kapcsán, és addig ne bíráld, amíg nem tudod, miről beszélsz. Harmadszor nyisd meg a co.uk-s linket, amit küldtem, és látni fogod, hogy nem a Wikipédiára mutat.

Viszont hogy te az ég világon sehonnan nem tájékozódsz, az egyértelmű. Most már azt is bátran megkockáztatom, hogy több nyugat-európai szociális munkást ismerek, mint ahányat te képen láttál.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 12:28:09

@puhony: De segítek neked, mert látom, a sok szocinálismunkás tudástól nem fér a fejedbe az elemi szintű érvelés és a keresők használata.

Úgy kellett volna érvelned, hogy az USÁ-ban köztudomásúlag nincs szocinális háló, így aztán az ottani szocinális munkás pusztán egy büfészak, amivel kitolják egy-négy évre a fiatalok a munkába állást. Aztán úgy kellett volna folytatnod, hogy az általam hozott angol példa azért irreneváns, mert Angliában még a tanárok se mind diplomásak, sok tanári álláshoz elég egy NVQ (azaz OKJ).

Végül pedig azzal kellett volna érvelned, hogy a nyugat-európai példák amúgy is teljesen irrenevánsak azt illetően, hogy Magyarországon a szocinális munkások milyen képzésben részesülnek, milyen tevékenységet végeznek, és ez milyen arányban áll a társadalmi megbecsültségükkel és a posztoló mondandójával.

Csak az a gond, hogy túl intenigens vagy hozzánk, nem bírsz lesüllyedni a szintünkre vitatkozni! Ezzel viszont sajnos csak erősíted bennünk azt a szteretopinát, hogy a hozzád hasonló szocinális munkások azért a csavargókkal foglalkoznak csak, mert jobb érzésű kocsmáros nem bízik rájuk sörcsapolást!

drflash99 · http://drflash.hu 2012.05.04. 14:26:59

ha a csövesek közé beülsz, akiket etetni szoktam, írd ki a faszszopó nevedet magadra, hogy a pofádba szarhassak!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.04. 16:04:11

@drflash99:

Ha egyszer úgy adódna, hogy kegyelem kenyérre szorulok, akkor sem leszek olyan, mint a többi kuncsaftod (és az apád)! Értve ez alatt, hogy fémpénzért semmilyen perverz játékra nem leszek kapható, de még egy patront se nyelek be...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 17:19:41

@drflash99: Nos, éppen ez az, ami belőletek, szocmunkásokból hiányzik. Az emberekkel szembeni tisztelet és alázat. A szocinális érzékenység nem azonos ám az elesettek magasról való lesajnálásával!

szanalmas 2012.05.04. 17:53:30

@"the dragon": @radairosseb:

Ne foglalkozzatok ezzel a nyomival, nyilvánvaló, hogy csak a Stihl boltját jött ide reklámozni a köcsög szpemmer!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 18:22:04

@szanalmas: Remélem, nem kattintottál rá, ebből a kómentjából is látszik, hogy teljesen kattant!

drflash99 · http://drflash.hu 2012.05.04. 19:24:18

na lepcsesköcsögök, kifingadoztátok magatokaz az üres debil hülyeségeitekkel? hertyegnek a tetvek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 19:35:48

@drflash99: Itt nem szokás személyeskedni meg csúnyán beszélni, te heresérvben szenvedő üregi nyúlfasz!

szanalmas 2012.05.04. 20:05:33

@radairosseb:

Egyszer még reklámoztam is a zenéjüket, de már szégyellem!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.04. 20:25:18

@drflash99:

Ha viszket, hát vakard meg! Azt csak nem várhatod el tőlünk, főleg egy ilyen alpári nyitás után... Na jó, talán szánalmas hajlandó lenne mégis, ha szépen megkéred...

vascsaba 2012.05.05. 12:52:28

Hubazmeg. Ez kellett 26 óra szociális munka után... a kommentekre már nem is futotta az energiáimból... Az fel se merült a szerencsétlenben, hogy a szociális munka, vagyis a társadalmi problémákra való reagálás az egy társadalom "luxusa", és jólétének mértékében hatékony. Ha ez eszébe jutott volna, akkor talán az is megfogalmazódhatott volna benne, hogy az otthoni szocmunkások nem azért nem hatékonyak, mert marxista füvesek, hanem mert országos szinten van szar a palacsintában... dehát ugye eddig nem jutott el szegény... ez van :(
Mondjuk azért értem, otthon sajnos már annyira frusztráltak az emberek, hogy válogatás nélkül vagdalkoznak mindenfelé, nem feltétlenül nézve meg, hogy kellene-e éppen oda és úgy csapni...

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 13:13:11

@vascsaba:

Ti egymásnak adjátok ezt a linket, vagy hogyan talál ide a sok szociális munkás?

vascsaba 2012.05.05. 13:14:54

Nem tudom, egy ismerősöm osztotta meg Facebookon. Megkérdezzem tőle...? :D

Spadla z oblakov 2012.05.05. 13:19:25

@vascsaba: Dragi egy ótvar bunkó lássuk be, de a cociálismunkásokat sem kell fèlteni, valljuk be.

vascsaba 2012.05.05. 13:22:31

A szocmunkások viselkedése is csak egy válaszreakció egy helyzetre, mint ahogy ezé a bloggeré is. A probléma máshol keresendő. A bunkósággal meg csak a belső feszültségeit ventillálja öncélúan, és nem old meg semmit - mondjuk kábé ennyiről is szól a legtöbb blog...

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 13:31:09

Ja egy index címlapos poszt linkel ide. Ahá, a szociális birodalom visszavág.

vascsaba 2012.05.05. 13:49:44

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rFN9uRmjk5I#!
Amíg az emberek ennyit tudnak erről, addig miről is beszélünk... :(((((((((((((((
Nyolc osztály kell hozzá, és a szocmunkás szemetet szed. Ja nem szigorlatozik jogból, pszichológiából, politológiából, nem tanul - igenis tanul - 4 évet olyan szakmákat, amik azért nem egyszerűek, nem...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.05. 15:54:29

@Kadarka Jánoska:

Kádárka, neked kommunizmus témában itt már nem osztanak lapot!

@Spadla z oblakov:

Te pedig, a kigondolás geréb ernője, szégyeld magad.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.05. 15:58:30

@vascsaba:

Ezzel most arra célzol, hogy igazából mindenről a zsidók tehetnek?! Tudd meg, nem tolerálom az efféle nettó náci böfögéseket a blogomon!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 16:12:10

@vascsaba: Fikanick alól én is mernék ilyen vérlázító baromságokat írni!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 16:12:40

@vascsaba: Ő itten a főnáci, zsidóznia csak neki szabad. Ezért rágott be rád.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.05. 16:13:26

@vascsaba:

Azt írtad, hogy a "A probléma máshol keresendő.". Én pedig tudok olvasni a sorok között!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 16:13:56

@vascsaba: Amúgy pont ilyen nevet választanék, ha fikanicket akarnák magamnak. Vascsőbe, igen ötletes!

vascsaba 2012.05.05. 16:15:49

Hát akkor paranoiás vagy barátom erősen, és a probléma a kimenetnél van. Vannak zsidó barátaim, mint ahogyan cigányok is (és még nemzeti érzés is szorult belém, mert bizony lehet ezt együtt is...), és sose süllyedek le odáig, hogy kollektíven ítélkezzek.
FAIL!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 16:17:29

@vascsaba: Nem tudtad, hogy csak nácik barátkoznak a zsidókkal! Nem is vascsőbe, egyenesen vascsibe!

Na, hagylak Dragger, hadd levelezzetek!

vascsaba 2012.05.05. 16:19:59

@radairosseb:
Hát baszdmeg mekkora veszteség, hogy lepattansz! Ne meeeeeenj, maradj mééééééég! Olyan épületeseket írsz! Visszamaradt 16 éves vagy? Lecke kész? Vagy neked már nem is adnak? Én is léptem, egy élmény volt...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.05. 16:20:00

@vascsaba:

Tudod kivel szórakozzál! Kb. minden náci, miután lefülelték, azzal kezd el védekezni, hogy ő nem is náci, csak "nemzeti érzelmű", lám még zsidó barátai is vannak...

Csak szólok, nem most jöttem le a fajvédőről...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.05. 16:35:18

@radairosseb:

Kurva anyádat, amiért elüldözted VastagCsabát!

Pedig kíváncsi lettem volna, nem érzi e ellentmondásosnak, hogy elmélete - amit hajlamos vagyok tényként kezelni, hisz végtére is ő egy sokat tanult szociális munkás - szerint a szociális háló annál jobban működik egy országban, minél kisebb szükség van rá! (lásd. "a társadalmi problémákra való reagálás az egy társadalom "luxusa", és jólétének mértékében hatékony")

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 16:55:15

@"the dragon": Ne aggódj, regel egy másik nicket, és visszajön. Ezt játsszák újabban a buzerátorjai.

szanalmas 2012.05.05. 18:32:29

@"the dragon":

És arról nem is beszélve, hogy mindnek az a baja, hogy szarban van az ország, meg nincs pénz a minőségi szocimunkára, és úgy képzelik el a dolgot, hogy a szocellátásra ha lenne tízszer ennyi zsé, akkor ők szépen kilenszer annyival hatékonyabbak (meg persze gazdagabbak) lennének, a csövik meg meg se éreznék mert nekik már nem maradna az apparátus lenyúlása után semmi plussz! Nagy faszok ezek, mint az alapítványok! A kibaszott vízfej meg röhög!

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.05. 21:44:48

@Spadla z oblakov: Elnézést a kései reagálásért, de csak most néztem vissza ide.
Amit írtál rólam, bóknak tekintem és köszönöm! :-)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.23. 16:30:00

index.hu/video/2012/05/23/megnyertuk_a_szemet-haborut/

El-ké-pesz-tő! Eddig is kételkedtem abban, hogy jogállamban élünk, de most, hogy futni hagyták ezeket az anarchokommunistákat, már az utcára sincs kedve kimenni a jóérzésű embernek...

fat.acceptance 2013.07.21. 11:43:46

o te jo eg. anyam szocialis munkas, mentalhigienes problemakkal kuzdo embereken segit. es furdik, es egy rohadt eloiteletes allitas sem igaz ra!! hulye eloiteletes vadbarmok vagytok mind...

titokmacsek 2013.07.22. 21:19:47

mekkora idióták vagytok, de komolyan, méééér' kell beletaposnotok a szocmunkás kollegák lelkébe??? {{vinnyogvaröhögősszmájli}}

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.22. 23:33:56

@titokmacsek:

Te ilyen szocmunkás fajzat vagy, vagy csak minket sértegetsz?! Félreértés ne essék, mindkét esetben örökre kitiltalak innét a gecibe, csak szeretném tudni, mit írjak indoklásul...

Egyébként jó olvasni ezeket a kommenteket. Alig több, mint egy éve még milyen jófej voltam... meg kell őrülni!

titokmacsek 2013.12.06. 22:11:44

@"the dragon": te már láttál macskát főiskolára/egyetemre járni? /igen,jól látod: kérdeztem. sőt, kérdezni merészeltem!/

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.07. 09:18:14

@titokmacsek: Macsóhímzés, miért nem sunnyogol el inkább a titokba, ha érted, hogy mondom!

titokmacsek 2013.12.08. 10:49:05

@radairosseb: ááá, nem értem, de gondolom,készségesen elmagyarázod.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.08. 14:51:30

@titokmacsek: A türelmemről meg a tonerancinámról vagyok ám én híres, gecco!
süti beállítások módosítása