Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Szociális munkások

2012.05.01. 08:00 "the dragon"

A munka ünnepének örömére stílszerűen egy olyan csoportot veszünk ma górcső alá, akik már nevükben is - vagy csak ott - dolgos emberek, ráadásul egy kicsit még kommunisták is, bár Thürmer Gyulát már nem vennék torokra. Csak a fiúk.

A szociális munkásokat sokan némi malíciával azokkal a csicskagecikkel biciklisfutárokkal azonosítják, akiket még andragógia szakra sem vettek fel, de a diploma megszerzéséhez mindenképpen ragaszkodtak. Ugyanők talán azt sem értik, hogy mi tanulnivaló van azon - persze kemény állami milliókért -, hogy valaki napi nyolc órában csöveseket mosdasson ki a saját okádékukból...

Nos, a poszt az első állítást nem fogja cáfolni, a másodikat pedig nem tudja magyarázni - mivel ekkora megfejtők még mi sem vagyunk -, ÁMDE ennek ellenére sem tagadhatjuk meg tiszteletünket a modern kor don Quijoteitól. Hiszen mi lehet nemesebb hivatás, mint segíteni elesett, rászoruló embertársainkon néhány pokróccal és meleg teával?! (Leszámítva bármi mást, ami igazi értéket is teremt, nem csupán szesszel konzervált szivacsagyú bumburnyákok földi szenvedését nyújtja ideig-óráig...)

Elvégre el kell ismernünk, hogy a szociális munkások éjt nappallá téve jobbítanak a világon. Ez főleg abból derül ki, hogy még tisztálkodni sincs idejük, nemhogy borotválkozni! Persze tanult emberek lévén inkább ideológusok, ezért nem terepen tesznek a szent ügyért, hanem romkocsmákban brain stormingolnak azon, miképp is törhetik meg a tőke hatalmát, elhozva ezzel a nagybetűs társadalmi igazságosság korát. Lépésekben, fontolva haladnak, odáig már mindenesetre eljutottak, hogy saját maguknak termesztik a marihuanat és a vicces cigit jó testvérek módjára körbe is adják önzetlenül...

Ha már az ideológiánál tartunk, egy pillanatig se gondoljuk, hogy néhány vén csontot leszámítva szocialisták lennének a szó provinciális, kelet-európai értelmében... Inkább marxisták, a szó latin-ameriakai értelmében! Utóbbi ugyanis nem a gerinctelen házmesterek társadalmát, hanem a narkós cigányokét hivatott építeni, márpedig vitathatatlanul övék a jövő(nk)!

Az egyetlen, ami miatt viszont joggal szólhatjuk meg őket, az talán a hatékonyságuk. Hiszen némi összeadás és szorzás után megdöbbenve konstatálhatjuk, hogy a rendszerváltás óta megközelítőleg annyi szociális munkás diplomázott, mint ahány hajléktalan összesen él az országban... Magyarán minden hajléktalannak lehetne egy saját, teljes állású személyi szociális munkása, oszt közben mégis büdösebbek, mint egy dögkút nyáridőben!

Erre persze lehet mondani, hogy sokan hagyták el a pályát, lévén az állam éhbérrel szúrja ki a szemüket, a Soros György csak a zsidó származású szociális munkásokat dotálja, és menő alapítványa sem lehet mindenkinek, hogy aztán működési költségként leírja az SLK Mercit... De az igazság az, hogy aki egyszer szociális munkásnak állt, azt sosem mossa le magáról! Föleg ha le is videózzák, amint épp szociálisan munkálkodik...

 

 

292 komment

Címkék: dragon mondja

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr714480914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanalmas 2012.05.01. 22:52:44

@Spadla z oblakov:

Ezt eddig rólad sem sikerült!

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2012.05.01. 22:53:00

@"the dragon": @Zsit (nyau és rémizé): Nem minden vezethető vissza a pénzre és a szexre, csak a ti beteg fantáziátokban.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 22:54:12

@Rosszindulatú Vászka: Megjegyeznèm, hogy a tojás nem is állat, de nem is eszik meg semmilyen állat. A tojás nem lehet növény, hiszen nem fénnyel táplálkoZik. Furcsa dolgok ezek, no.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 22:55:12

@szanalmas: Na, pont te beszélsz, te anyanaszó!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 22:56:40

@Rosszindulatú Vászka: akkor ezennel megállapíthattyuk, hogy a gomba rencertani besorolása attól függ, hogy hova pakojják a bótba. ezen agyaltak a sok hülye tudósok annyit, pedig milyen egyszerű :D

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.01. 22:56:55

@Spadla z oblakov:

A tojás állat, az abortusz gyilkosság. Ezt kurva gyorsan tanuld meg, különben örökre kitiltalak a blogomról!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.05.01. 22:58:08

@Dinamuki:
nem beszéltem ilyesmiről - de hogy neked folyton ez jut eszedbe, elgondolkodtató. Orvos látott már?

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 22:59:21

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ugye, hogy ugye? Amúgy meg nem baromira mindegy? Sokkal fontosabb, hogy mijen fűszerekkel süssük meg.
l
@"the dragon": nemár, téleg van blogod?

szanalmas 2012.05.01. 22:59:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:

Na, ez így nem stimmel, mert az élsztő meg a tejtermékek között szokott lenni, és akkor a konzervek még nem is kerültek szóba!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 23:00:42

@Spadla z oblakov: a tojás önnön magából táplálkozik. hát fúúújj.

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.01. 23:01:49

@szanalmas:
Szerintem viszont ez a poszt az, amelyik az eddig olvasottaim közül a legvalósághűbben világít rá (e nemes ünnep kapcsán anál emelkedettebben) a szociális munkások jelen hazai helyzetére.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 23:03:19

@szanalmas: a konzerv az könnyű. az mind állat, mert ha kinyitod, sziszeg. logicicus.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 23:04:56

@"the dragon": És miféle állat? És akkor nem beszéltünk a tojásgyümölcsről, ami zöldség...

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 23:05:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nono! A dió roppan, a dinnye loccsan, a hal meg kussol végig, ennyiből nem lehet eldönteni.

Spadla z oblakov 2012.05.01. 23:06:48

@szanalmas: Pláne anyádról, aki köztudomásúlag nem növény, sem gomba...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.01. 23:07:32

akkor gyorsan összefoglalnám a posztban levő fontos információkat, aztán mék pizsamázni:

1. a szocmunkás először gomba, mer élősködik, ingyen tanul
2. ha lediplomázik, egy növény lesz, mert a fizuból vegetál
3. ha továbbcsinálja, állat lesz belőle.

na álmoggyatok szépeket

Rosszindulatú Vászka 2012.05.01. 23:09:06

@Spadla z oblakov: én ugyan nem, erről mind a természet tehet, meg, hogy a Teremtő is gombázott. Lsd. kacsacsőrű emlős.

szanalmas 2012.05.01. 23:10:54

@Spadla z oblakov:

Kigondoltam, te egy penészvirág vagy!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.01. 23:18:03

@Rosszindulatú Vászka:
Na, Kevin Smith már (ugyan gyengén halvány,de) kapaszkodót jelent ide hangolódni, bazzmeg most jöttem vissza a koninginnedag-ról és Ol' Dirty-t nyomok nem egyszerű ezt a picsogást feldolgozni.

szanalmas 2012.05.01. 23:18:05

@Zsit (nyau és rémizé):

Ti nők, akik a gombák élő tárháza vagytok, jobb ha meg sem szólaltok!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.01. 23:28:48

A kis naív...a női száj...hö-hö-hö.(smiley)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.05.01. 23:37:38

@szanalmas:
dehát olyan alja nép vagyunk, mi magunk teli vagyunk űrrel, hogy élhetne meg bennünk gomba?
Debutavagyol, láccik, hogy sokat vagy vidéken!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.02. 00:45:04

Meg egy kis Zuid Zijde shit nektek a hat évvel ezelőtti szórásból bicsiz! A keresztény európa nevében:
www.youtube.com/watch?v=FIi4Q09W8l4&feature=related

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2012.05.02. 00:55:58

A posztírónnak üzenem:
Ez aztán a majális,
bulizik itt maláj is!

Uzis szakáll K.O. · http://szerencsevadasz.blog.hu/ 2012.05.02. 01:19:39

Meg ezt is bebaszhatjátok a kedvenc depresszív szarba könyvjelzőnek! Kettőt Hef-től még egy kis Zuid Zijde connectie biácsiz:
www.youtube.com/watch?v=uAwo4CmnNFA
www.youtube.com/watch?v=CBtG8Uttvjg

kiraaaaa 2012.05.02. 09:46:07

@Dinamuki: édesem, a világot 3 dolog motiválja: pénz, pina, pálinka!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.02. 09:49:20

@Spadla z oblakov:

Hogyhogy milyen állat?! A tyúk mészburokba zárt kváziplacentája!

Vagy szerinted a kacsacomb sem állat, csak mert megsütve nem hápog?! Te hülye.

szanalmas 2012.05.02. 09:50:09

@kiraaaaa:

Ergó minden férfi álma egy jól menő pálinkafőzdével rendelkező dögös csaj!

kiraaaaa 2012.05.02. 09:56:32

@szanalmas: szép! még csak most realizálódott az élet esszenciája a számodra!Hol éltél eddig?!

Spadla z oblakov 2012.05.02. 09:59:50

@"the dragon": nem kéne folyamatában látni a dolgokat. a tojás egy adott időpontban csak lehetőség, de semmi más. absztrakcióról hallottál vajon-e már?

baromarc.

kiraaaaa 2012.05.02. 10:03:26

@Spadla z oblakov: így van, mert semmi nem igazolja, hogy a tojásból madár legyen, hisz nagyon finom rántottát is lehet belőle készíteni, ugye! Vagy rejthet valami játékot is, hajót pl.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.02. 10:07:22

@Spadla z oblakov:

Szerintem azért beszélünk el egymás mellett, mert zsidó vagy!

Mármint a kóser tojást még lehetőségnek is csak bajosan nevezhetnénk, miközben az általam fogyasztott biotojást tojó tyúkokat bizony rendszeresen megmászatják a kakasokkal, hogy le lankadjon a tojókedvük...

(Ezt a megfejtést ajánlom megboldogult Németh Lászlónak, aki fénykorában is csak próbálta ilyen szemléletesen ábrázolni a népi-urbánus ellentétet!)

szanalmas 2012.05.02. 10:07:27

@Spadla z oblakov:

Írhatnál egy vendégposztot az absztrakcióról, te bölcsész!

Spadla z oblakov 2012.05.02. 10:58:30

@kiraaaaa: na a kindertojás az azt hiszem nagyobb talány, mint a matolcsy!

Spadla z oblakov 2012.05.02. 11:02:33

@"the dragon": egyik ügyfelemmel -izraeli cég- nagyon jó kapcsolatom lett anno. képzelj el egy gyönyörű, fekete hajú, babaarcú marokkói zsidó nőt gyönyörű szemekkel, fantasztikus nőies alakkal és kecses mozgással... viszont a hangja olyan volt, mint a beledi szamáré... namost ő mondta, -kóser volt- hogy minden egyes tojásból ki kell venniük az embriót, csak akkor kóser a tojás.

Spadla z oblakov 2012.05.02. 11:09:17

@"the dragon": na ne mondd, hogy őt is megdugtad!

puhony 2012.05.03. 22:32:08

öcsém, hogy a te ócska, primitív stílusodban reagáljak, te egy igazán egyszerű, végtelenül ostoba, öntelt pöcs vagy!
halvány fogalmad nincs a szociális munka mibenlétéről,és, hogy nem csak ebben a hasonlóan ócska országban vannak szociális munkások. amerikában, ausztráliában, nyugat-európában, és még sok egyéb kultur országban ez egy rendkívül nagy múltú, és elismert szakma. a szociális munkás és a hajléktalanellátás relációja csupán egy igen kis szelete a szakmának. gondolom ilyet, hogy "interdiszciplinaritás" még véletlenül sem hallottál. elmondom neked: azt jelenti, hogy több tudományt, szakterületet érintő (a tudományterületek közötti kapcsolatra értendő); csak, hogy szerinted mennyire (-nem)tudás központú. valamint, még egy ékes példája a tudatlanságodnak, hogy szerinted a szocmunkások "(...) nem terepen tesznek a szent ügyért", ezzel szemben a valóság az, hogy rengeteg -a munkaidejük nagy részét- időt töltenek terepen, és valóban vannak intézmény vezetők, kutatással foglalkozók is, de nem a többség.
viszont abban az egyben igazat kell adnom neked, hogy ez a nyomorék ferenc norbert egy igazi barom, és csak árt a szakmának azzal, hogy szociális munkásnak nevezi magát.
üdv,
puhony

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 22:35:12

@puhony: Azt remélem, tudod, hogy nyugati országokban a szociális munkás szakmának okj-s szintű képzés az előfeltétele, azaz még egy főiskolai végzettség se kell hozzá, ami már régen kevesebbet ér, mint egy érettségi húsz-harminc éve!

Azt is mondhatnám, hogy elemi műveltség sem szükséges a szocináliskodáshoz, de nem mondom, mert megsértődsz, azt meg igazán nem akarom!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 22:41:23

@puhony: Gondolom, érintett vagy a témában, ezért megütközve mutatok rá, hogy a hazai gyorstalpalókon edződött magadfajták ezzel a habitussal a legkevésbé sem tűnnek alkalmasnak Dr Eöry Ajándok és Iványi Gábor nyomdokaiba lépni.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.03. 23:27:18

@puhony:

Baszom a szád szélét. Nem azt írtam, hogy ördögtől való rossz, ha épp nyomik taknyát nyalát szereted törölgetni, miután kitoltad őket a Margit-szigetre csicskahintóval... Csak könyörgöm, ne kelljen már ezért kitaníttatnom téged!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.03. 23:29:43

@"the dragon": Mit vársz tőle, szocinális munkásságig vitte, középszintű magyar nyelvismeretre és szövegértésre már nincs hitelesítve!

puhony 2012.05.04. 10:17:46

@radairosseb: a nyugati országokban egyetemi végzettség (tehát nem ba, hanem ma) nélkül nem dolgozhatsz szociális munkásként.
akikről ti "társalogtok" azok az önkéntes segítők, szociális asszisztensek, és a többi...
az a helyzet, hogy, aki azt sem tudja, hogy egy autóban melyik pedál mire való, vagy, hogy mit jelent az, hogy dugattyú, azzal hogyan vitatkozol az autókról???
ostobák...
mindenesetre nálad radairosseb 2012.05.03. 23:29:43 biztos többre vittem.
attól, még, hogy ide fogsz írni valami szerinted igen magasan kvalifikált végzettséget kívánó munkát, amit te végzel, attól még az nem lesz igaz...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 10:40:26

@puhony: Ó, bocsánat, nem tudtam, hogy te vagy az a felsőbb hatalom, aki az egész világgal szembemenve defininálja a szocinális munka fogalmát! A legegyszerűbb, a szakmád hitelének helyreállításához kezded a Wikipédia beperlésével:

"The education of social workers begins with a Bachelor's degree (BA, BSc, BSSW, BSW, etc.) or diploma in Social Work. Some countries offer Postgraduate degrees in Social Work like Master's (such as MSW, MA, MSc, MRes, MPhil etc.) or PhD (doctoral studies). More and more graduates of social work continue to post-doctoral studies. It has been argued that social work education is supposed to be a lifelong process."

Diploma in social work, esetleg néhány országban Master's-et is ajánlanak. Ahol nem, ott biztos nincsenek szocinális munkások, vagy a világhírű magyar szocinálismunkásképzésből importálják őket. És mielőtt kapálódznál, hogy a diploma MA lenne, csak mert posztkómenista országokban az:

"In the U.S., the word diploma usually refers to the actual document received at the end of high school, undergraduate studies, or graduate/professional school. This can lead to some confusion when persons who obtained a degree in the USA are presenting their academic credentials in other countries (see below)."

Szóval maradjunk annyiban, hogy jobb esetben BA, vagy elég egy licensz. Aztán ha Amerikát meguntad, folytasd mondjuk velük:

www.socialcare.co.uk/

Ezek a patkányok úgy hirdetik az állásokat, hogy kválifikált szocinális munkást keresnek, nem ám csak úgy szocinális munkást! Egy principális szocinális munkásnak (nem munkássegéd segédmunkásnak, amiről te beszélsz, ez kisfőnök a klubban) még egy álevelt se kell felmutatnia:

"Must have recent and relevant experience in C&F work in a statutory setting and able to start mid-March. As a minimum the candidates need to have experience of:
- supervision of social work staff in a statutory setting
- recent Court experience
- recent management of CP and LAC
- high social work practice standards
- knowledge of child care legislation and statutory framework"

Ezek a téveszmék sajnos világszerte elterjedtek a szocinális munkások képzésében és alkalmazásában, úgyhogy itt az ideje, hogy kézbe vedd a dolgokat, és felnyisd a szocinális munkásvilág szemét!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 10:41:34

@puhony: A személyeskedésedre meg nem válaszolok, te pondró! Minek végzettség meg munka, dolgozzanak a parasztok, hogy eltartsanak minket! Jobb lenne, ha te is valami termelő munkát végeznél, mert bankárok meg jogászok után tik ingyenélő bölcsészek következtek!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 10:43:35

@puhony: De az autós példád tetszett, remélem, máris kezded magadra alkalmazni!

puhony 2012.05.04. 11:08:58

@radairosseb:
hát ecsém, jól el vagytok itt a homokozótokban, dobáljátok a szart mindenre és mindenkire, miközben semmi különbség nincs köztetek és a kritizált között (vö. puzsér r. "Életét eddig elnyomott óvodásként élte, mindenről megvan a véleménye, az euthanáziától

kezdve a sportembereken keresztül a köztársasági elnökig, és annak hangot is ad. ")
kiraktok mindenféle képeket a nevetek mellé, és tényleg el is hiszitek, hogy azzá váltok,aki a fotón szerepel.
brrrr, be is szartam rettenetesen ekkora izomtömegtől..

valamint, tényleg ti vagytok korunk hősei, és tudósai, akik csak és kizárólag a Mindenható Wikipédiáról/ból tájékozódnak...
éljen, éljen!

Spadla z oblakov 2012.05.04. 11:18:31

@puhony: Ja, mert te nem dobálod ám a szart... Te képmutató gennyzsák.

szanalmas 2012.05.04. 11:21:52

@puhony:

Nincs igazad, piréz például pont úgy néz ki ahogy az avatara!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.04. 11:40:35

@puhony:

Talán nem tudod, de a wikipediát én írtam egy szabad péntek délutánomon, és nem igazán komázom, ha valaki ócsárolja a munkámat... Főleg, ha cáfolni meg sem próbálja, csak mocskolja, ahogy te is az imént! Szóval a rohadás öljön meg, buzi, de ne túl gyorsan.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 12:14:47

@puhony: Apafej, először is ne fikanick alól írkálj, mert hiteltelen. Másodszor tájékozódj a Wikipédia megbízhatósága kapcsán, és addig ne bíráld, amíg nem tudod, miről beszélsz. Harmadszor nyisd meg a co.uk-s linket, amit küldtem, és látni fogod, hogy nem a Wikipédiára mutat.

Viszont hogy te az ég világon sehonnan nem tájékozódsz, az egyértelmű. Most már azt is bátran megkockáztatom, hogy több nyugat-európai szociális munkást ismerek, mint ahányat te képen láttál.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 12:28:09

@puhony: De segítek neked, mert látom, a sok szocinálismunkás tudástól nem fér a fejedbe az elemi szintű érvelés és a keresők használata.

Úgy kellett volna érvelned, hogy az USÁ-ban köztudomásúlag nincs szocinális háló, így aztán az ottani szocinális munkás pusztán egy büfészak, amivel kitolják egy-négy évre a fiatalok a munkába állást. Aztán úgy kellett volna folytatnod, hogy az általam hozott angol példa azért irreneváns, mert Angliában még a tanárok se mind diplomásak, sok tanári álláshoz elég egy NVQ (azaz OKJ).

Végül pedig azzal kellett volna érvelned, hogy a nyugat-európai példák amúgy is teljesen irrenevánsak azt illetően, hogy Magyarországon a szocinális munkások milyen képzésben részesülnek, milyen tevékenységet végeznek, és ez milyen arányban áll a társadalmi megbecsültségükkel és a posztoló mondandójával.

Csak az a gond, hogy túl intenigens vagy hozzánk, nem bírsz lesüllyedni a szintünkre vitatkozni! Ezzel viszont sajnos csak erősíted bennünk azt a szteretopinát, hogy a hozzád hasonló szocinális munkások azért a csavargókkal foglalkoznak csak, mert jobb érzésű kocsmáros nem bízik rájuk sörcsapolást!

drflash99 · http://drflash.hu 2012.05.04. 14:26:59

ha a csövesek közé beülsz, akiket etetni szoktam, írd ki a faszszopó nevedet magadra, hogy a pofádba szarhassak!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.04. 16:04:11

@drflash99:

Ha egyszer úgy adódna, hogy kegyelem kenyérre szorulok, akkor sem leszek olyan, mint a többi kuncsaftod (és az apád)! Értve ez alatt, hogy fémpénzért semmilyen perverz játékra nem leszek kapható, de még egy patront se nyelek be...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 17:19:41

@drflash99: Nos, éppen ez az, ami belőletek, szocmunkásokból hiányzik. Az emberekkel szembeni tisztelet és alázat. A szocinális érzékenység nem azonos ám az elesettek magasról való lesajnálásával!

szanalmas 2012.05.04. 17:53:30

@"the dragon": @radairosseb:

Ne foglalkozzatok ezzel a nyomival, nyilvánvaló, hogy csak a Stihl boltját jött ide reklámozni a köcsög szpemmer!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 18:22:04

@szanalmas: Remélem, nem kattintottál rá, ebből a kómentjából is látszik, hogy teljesen kattant!

drflash99 · http://drflash.hu 2012.05.04. 19:24:18

na lepcsesköcsögök, kifingadoztátok magatokaz az üres debil hülyeségeitekkel? hertyegnek a tetvek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.04. 19:35:48

@drflash99: Itt nem szokás személyeskedni meg csúnyán beszélni, te heresérvben szenvedő üregi nyúlfasz!

szanalmas 2012.05.04. 20:05:33

@radairosseb:

Egyszer még reklámoztam is a zenéjüket, de már szégyellem!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.04. 20:25:18

@drflash99:

Ha viszket, hát vakard meg! Azt csak nem várhatod el tőlünk, főleg egy ilyen alpári nyitás után... Na jó, talán szánalmas hajlandó lenne mégis, ha szépen megkéred...

vascsaba 2012.05.05. 12:52:28

Hubazmeg. Ez kellett 26 óra szociális munka után... a kommentekre már nem is futotta az energiáimból... Az fel se merült a szerencsétlenben, hogy a szociális munka, vagyis a társadalmi problémákra való reagálás az egy társadalom "luxusa", és jólétének mértékében hatékony. Ha ez eszébe jutott volna, akkor talán az is megfogalmazódhatott volna benne, hogy az otthoni szocmunkások nem azért nem hatékonyak, mert marxista füvesek, hanem mert országos szinten van szar a palacsintában... dehát ugye eddig nem jutott el szegény... ez van :(
Mondjuk azért értem, otthon sajnos már annyira frusztráltak az emberek, hogy válogatás nélkül vagdalkoznak mindenfelé, nem feltétlenül nézve meg, hogy kellene-e éppen oda és úgy csapni...

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 13:13:11

@vascsaba:

Ti egymásnak adjátok ezt a linket, vagy hogyan talál ide a sok szociális munkás?

vascsaba 2012.05.05. 13:14:54

Nem tudom, egy ismerősöm osztotta meg Facebookon. Megkérdezzem tőle...? :D

Spadla z oblakov 2012.05.05. 13:19:25

@vascsaba: Dragi egy ótvar bunkó lássuk be, de a cociálismunkásokat sem kell fèlteni, valljuk be.

vascsaba 2012.05.05. 13:22:31

A szocmunkások viselkedése is csak egy válaszreakció egy helyzetre, mint ahogy ezé a bloggeré is. A probléma máshol keresendő. A bunkósággal meg csak a belső feszültségeit ventillálja öncélúan, és nem old meg semmit - mondjuk kábé ennyiről is szól a legtöbb blog...

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 13:31:09

Ja egy index címlapos poszt linkel ide. Ahá, a szociális birodalom visszavág.

vascsaba 2012.05.05. 13:49:44

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rFN9uRmjk5I#!
Amíg az emberek ennyit tudnak erről, addig miről is beszélünk... :(((((((((((((((
Nyolc osztály kell hozzá, és a szocmunkás szemetet szed. Ja nem szigorlatozik jogból, pszichológiából, politológiából, nem tanul - igenis tanul - 4 évet olyan szakmákat, amik azért nem egyszerűek, nem...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.05. 15:54:29

@Kadarka Jánoska:

Kádárka, neked kommunizmus témában itt már nem osztanak lapot!

@Spadla z oblakov:

Te pedig, a kigondolás geréb ernője, szégyeld magad.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.05. 15:58:30

@vascsaba:

Ezzel most arra célzol, hogy igazából mindenről a zsidók tehetnek?! Tudd meg, nem tolerálom az efféle nettó náci böfögéseket a blogomon!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 16:12:10

@vascsaba: Fikanick alól én is mernék ilyen vérlázító baromságokat írni!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 16:12:40

@vascsaba: Ő itten a főnáci, zsidóznia csak neki szabad. Ezért rágott be rád.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.05. 16:13:26

@vascsaba:

Azt írtad, hogy a "A probléma máshol keresendő.". Én pedig tudok olvasni a sorok között!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 16:13:56

@vascsaba: Amúgy pont ilyen nevet választanék, ha fikanicket akarnák magamnak. Vascsőbe, igen ötletes!

vascsaba 2012.05.05. 16:15:49

Hát akkor paranoiás vagy barátom erősen, és a probléma a kimenetnél van. Vannak zsidó barátaim, mint ahogyan cigányok is (és még nemzeti érzés is szorult belém, mert bizony lehet ezt együtt is...), és sose süllyedek le odáig, hogy kollektíven ítélkezzek.
FAIL!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 16:17:29

@vascsaba: Nem tudtad, hogy csak nácik barátkoznak a zsidókkal! Nem is vascsőbe, egyenesen vascsibe!

Na, hagylak Dragger, hadd levelezzetek!

vascsaba 2012.05.05. 16:19:59

@radairosseb:
Hát baszdmeg mekkora veszteség, hogy lepattansz! Ne meeeeeenj, maradj mééééééég! Olyan épületeseket írsz! Visszamaradt 16 éves vagy? Lecke kész? Vagy neked már nem is adnak? Én is léptem, egy élmény volt...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.05. 16:20:00

@vascsaba:

Tudod kivel szórakozzál! Kb. minden náci, miután lefülelték, azzal kezd el védekezni, hogy ő nem is náci, csak "nemzeti érzelmű", lám még zsidó barátai is vannak...

Csak szólok, nem most jöttem le a fajvédőről...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.05. 16:35:18

@radairosseb:

Kurva anyádat, amiért elüldözted VastagCsabát!

Pedig kíváncsi lettem volna, nem érzi e ellentmondásosnak, hogy elmélete - amit hajlamos vagyok tényként kezelni, hisz végtére is ő egy sokat tanult szociális munkás - szerint a szociális háló annál jobban működik egy országban, minél kisebb szükség van rá! (lásd. "a társadalmi problémákra való reagálás az egy társadalom "luxusa", és jólétének mértékében hatékony")

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.05.05. 16:55:15

@"the dragon": Ne aggódj, regel egy másik nicket, és visszajön. Ezt játsszák újabban a buzerátorjai.

szanalmas 2012.05.05. 18:32:29

@"the dragon":

És arról nem is beszélve, hogy mindnek az a baja, hogy szarban van az ország, meg nincs pénz a minőségi szocimunkára, és úgy képzelik el a dolgot, hogy a szocellátásra ha lenne tízszer ennyi zsé, akkor ők szépen kilenszer annyival hatékonyabbak (meg persze gazdagabbak) lennének, a csövik meg meg se éreznék mert nekik már nem maradna az apparátus lenyúlása után semmi plussz! Nagy faszok ezek, mint az alapítványok! A kibaszott vízfej meg röhög!

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2012.05.05. 21:44:48

@Spadla z oblakov: Elnézést a kései reagálásért, de csak most néztem vissza ide.
Amit írtál rólam, bóknak tekintem és köszönöm! :-)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.05.23. 16:30:00

index.hu/video/2012/05/23/megnyertuk_a_szemet-haborut/

El-ké-pesz-tő! Eddig is kételkedtem abban, hogy jogállamban élünk, de most, hogy futni hagyták ezeket az anarchokommunistákat, már az utcára sincs kedve kimenni a jóérzésű embernek...

fat.acceptance 2013.07.21. 11:43:46

o te jo eg. anyam szocialis munkas, mentalhigienes problemakkal kuzdo embereken segit. es furdik, es egy rohadt eloiteletes allitas sem igaz ra!! hulye eloiteletes vadbarmok vagytok mind...

titokmacsek 2013.07.22. 21:19:47

mekkora idióták vagytok, de komolyan, méééér' kell beletaposnotok a szocmunkás kollegák lelkébe??? {{vinnyogvaröhögősszmájli}}

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.22. 23:33:56

@titokmacsek:

Te ilyen szocmunkás fajzat vagy, vagy csak minket sértegetsz?! Félreértés ne essék, mindkét esetben örökre kitiltalak innét a gecibe, csak szeretném tudni, mit írjak indoklásul...

Egyébként jó olvasni ezeket a kommenteket. Alig több, mint egy éve még milyen jófej voltam... meg kell őrülni!

titokmacsek 2013.12.06. 22:11:44

@"the dragon": te már láttál macskát főiskolára/egyetemre járni? /igen,jól látod: kérdeztem. sőt, kérdezni merészeltem!/

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.07. 09:18:14

@titokmacsek: Macsóhímzés, miért nem sunnyogol el inkább a titokba, ha érted, hogy mondom!

titokmacsek 2013.12.08. 10:49:05

@radairosseb: ááá, nem értem, de gondolom,készségesen elmagyarázod.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.08. 14:51:30

@titokmacsek: A türelmemről meg a tonerancinámról vagyok ám én híres, gecco!
süti beállítások módosítása