Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Hitel, Virág, Stadion

2012.01.24. 18:12 szanalmas

 A hitel almás, ahogy az ősmagyar közmondás tartja. Nagy Lajos miatt van minden, bazmeg, mert nem terhelhették meg a birtokokat a birtokosok! Széchenyi is ebbe bukott bele, de aztán megoldották a dolgot nagyjaink, mára már mindenre jelzálogot lehet tenni, még a leendő tanulmányokra is. Mondanom sem kell, ezért tart itt ez az ország.

Ugye hitelt az vesz fel, aki csóró, és nem tud kifizetni valamit. Vagy kőgazdag, és nem akarja visszafizetni, amire meg a csődöt találták ki mint áthidaló megoldást, na vajon kik?!
Vannak ugye a gonosz bankok, akik tévéreklámmal és szirénénekkel vonzzák magukhoz a szegény hitelfelvevőket, hogy aztán a bőrt is lenyúzzák róluk. Mocskos kapitalista népnyúzók!
Meg vannak az IMF-ek akik országokat szivatnak meg, és gyarmatosítanak furfangos módon, mert kell nekik a vizünk, bazmeg. Hát igyanak a Dunából Paksnál a gecik!
Mert ugye a tuggyukkik meg mindentől tovább mentek és kitalálták a devizahitelt, a magyarok új Mohácsát! Hogy dögöljenek meg! Persze a komenyisták voltak azok akik adták alájuk a lovat és sírba taszajtottak sokezer magyart, pedig a Fidesz szólt előre, hogy nem lesz jó vége!!! Csak a faszom tudja akkor, hogy az ősfideszes előrelátók miért is vettek fel kurva sok devizahitelt maguknak, meg persze egy halom településnek... Ezt majd macika elmagyarázza, biztos valami brókertrükk és ezért nem értem. Vagy nem.
Szóval a sátán műve a devizahitel, de megoldják majd a fiúk maguknak. Neked nem, hülye, ne örülj!
Igazából a Fidesz az EU ármányt is megjósolta előre, nem is üdvözölték a csatlakozást, csak álcából. Ahogy a benzinárat is "figyelemmel kísérik"!
Én csak annyit tudok mondani, mint Orbán Viktor doktor, hogy a karvalytőke rossz, és az Európai Parlament a demokrácia szíve, és vesszen a gyarmatosítás (ja, bocs, az már késő)!
Éljen Széchenyi almája!
 
Ja, és még annyit, hogy nekünk nem kell imfdevizahitel, mert csak és megengedhetjük magunknak, hogy ne kelljen! Igaz, hogy ha nem kapunk akkor szart se ér a forint és becsődölünk, de akkor sem kell. Vagyis kell, de nem azért. Logikusak vagyunk, mint a mérgezett alma!
Amerika a korlátlan lehetőségek országa, Magyarország meg a korlátolt hülyéké... Ollé!

92 komment

Címkék: nem poszt kurva ezt lehet annyira becímkézni

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr713744750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.01.24. 18:44:28

Nem lett ez elkúrva.

Csak majd valami másra lesz jó.

szanalmas 2012.01.24. 18:45:55

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Fogpiszkáló, bazmeg, FOGPISZKÁLÓ! :D

Parafon 2012.01.24. 18:47:53

Hm, valaki már megint a "kiló kenyér-karton sör"-nél tartott a bevásárlólistában, mikor elfogyott a pénze.
Legközelebb majd a törlesztőrészlet csekkjét teszed alulra, lúzer!

szanalmas 2012.01.24. 19:06:13

@Parafon:

Hahó, Öcsi, melléfogtál, még forinthitelem sincs, sőt. Ha gondolod adok kölcsön, te parafanomén!

szanalmas 2012.01.24. 19:11:58

HAHAHA, basszátok meg, a dopemantv blogon előzetes moderáció van, hát ettől most lehidaltam...

Rosszindulatú Vászka 2012.01.24. 19:31:09

@szanalmas: vélhetően a kurucinfósok véleményet nyilvánítottak a himnuszos hirig kapcsán és besokallt.

szanalmas 2012.01.24. 19:36:03

@Rosszindulatú Vászka:

Ezt nem tudtam, erre

"A kormány csakúgy, mint az RTL és a TV2 szereti támogatni a hamis és tehetségtelen énekeseket."

akartam reagálni, hogy ő sem a kivételes hangi adottságairól híres (hahahahahaaa!), szóval elég bátor dumát tol a pacsirta pityinger!

Rosszindulatú Vászka 2012.01.24. 19:39:09

@szanalmas: ez egy igen igen kemény kemény világ :)

Az lehet, hogy nem a koloratúrájával hasít, ellembe agyba se túl erős, viszont a modora se túl rokonszenves. Azért az mindenképpen poztitívum benne, hogy nem a megjáccott nyálas stílusával akar hódítni.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.24. 21:12:19

macika ám a kurvanyád!

tudod az okos ember tartozásokat halmoz fel vállalatokat alapít banki kölcsönökből, amiket rendszeresen és precízen csődbe visz.

csak a hülye akarja visszafizetni a kölcsöneit, meg a magyarok!

ne feledjük a régi bölcs dakota mondást:
'If I have a loan of 50k it's my problem.
If I have a loan of 50b it's the bank's problem.'

tartozásra tartozást kell felvenni, arra is tartozást kell felvenni, azokból mindből beruházni, virágozni, aztán mikor már szarrá adósodunk, szépen államcsődöt jelenteni.

öt évig szopás, utána indulhat az egész újra megint húsz évig!

Széchenyi nagy gondolkodó volt, örülök, hogy hivatkoztál rá!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.01.24. 21:59:52

"Kigondoltam

A QR-kód nem anyádról szól, hanem arról, hogy hol érheted el."

Hogy hol érhetem el anyámat? Örülök hogy nem láttam már három éve.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2012.01.24. 23:49:10

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Pedig milyen szép lenne, ha újra egymásra találnátok!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2012.01.24. 23:52:07

Földet kell venni, bekeríteni, meg fegyvereket, hogy meg tudd védeni, aztán várhatod a világvégét, hamar itt lesz. A hitelbiznisznek vége, most jön az armageddon biznisz. Az éli túl, aki felkészült, és azok fognak először éhenhalni, akik a régi, virtuális pénzvilágon kaszáltak nagyot. Csődöt nem lehet enni! Időben kell észrevenni, ha a világ változik, és én most szóltam!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.25. 08:10:12

@Levéltáros: A legtöbb pénzt a legrövidebb idô alatt pontosan csôd esetén lehet keresni, shortban utazva, te pupák!

szanalmas 2012.01.25. 09:19:48

@-=büdösmackó=-:

Te tényleg olyan vagy mint Dagober bácsi, gondolom, a szemhéjadra neked is dollár jel van tetoválva!

m.blog.hu/id/iddqd/image/201010/dagobert-duck-500x344.jpg

A békés, normális magyar ember nem akar gazdag lenni, csak szerényen, békében élni, kifizetni a számláit, nyugodtan álomra hajtani a fejét esténként, felnevelni tisztességgel, becsülettel a sarjait akik továbbviszik a szerénységet és a magyar virtust! Te tuggyukki!
A mocskos politika akar kapzsi és buta embereket és sajnos eléri a célját, mert a magyar túl türelmes! De lesz még itt nemulass ha a Magyarok Istene megrázza magát!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.25. 09:23:34

A megoldás kurvaegyszerű. Czeizel Endre klónozza Dzsudzsákot 1000 példányban. Eladjuk őket a ruszkiknak és máris helyrebillen a pénzügyi egyensúly. Bazmeg, mindent én oldjak meg??!

Rosszindulatú Vászka 2012.01.25. 13:21:23

@Levéltáros: van jobb is.

Alapíccsunk céget és árujjunk túlélős őstermelős, meg Rambó szetteket. A sok hüje kocka meg bölcsész majd megveszi jópénzért. Meg lehete neten árulni világvégés túlélős jótanácsos könyvet is. Több kategótiában: esőerdős túlélős, szektás jólimádkozós, meg emós jóöngyist.

Simán nagyobb biznic lenne, mint a filmletöltős visszaosztós tárhejes.

Már le is védettem, lehet beszállni!

Acélcápa 2012.01.25. 22:55:35

@Rosszindulatú Vászka: Medmekszet vagy waterwördöt láttad-e. A túlélőszettet feldughatod a csücsörgő vastagbeledbe. Eleinte lehet, hogy prosperálsz, de végül megbasz a népakarat. Kellenek haverek 45-50 bickóval meg egy csőre töltöt satgannal, a többi mese-mese-mátka, pillangós madárka.

Rosszindulatú Vászka 2012.01.25. 23:11:01

@Acélcápa: nem tucc te a biznicről semmit senem lúzer. Nem használni akarom, hanem árulni. A sok másik majom megveszi, nekem meg lesz egy patent privát karibi szigetem a zsébűl.

Osztán késöbb meg ki tuggya mi lesz, ha télleg kitör a világvége. Ahogy José Luis mondotta volt, ha meg kell baszódni, hát meg kell baszódni.

Acélcápa 2012.01.25. 23:15:25

@Rosszindulatú Vászka: Csacskaság. Lesz egy halom semmit nem érő bankód, amiből ugyan egy helyre tábortüzet tudsz ugyan gerjeszteni, de ettől a tény tény marad. "Ide nagyobb fegyverek kellenek."

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 00:04:10

@ripők:

Téged, bazdmeg, egy Marshall-keresztre fognak feszíteni!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 00:12:10

@21méter: Túl olcsó volna most András-keresztre hivatkoznom. Mi van, bazmeg, megbaszott a Tarlós?! Szedd már össze magad, a Kigondoltam mögött akkora vásárlóerő van - jórészt Szörcsi befektetései miatt - hogy nyugodtan kamingáutozhatsz, de retkes buzi.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 00:14:24

@ripők:

Tulajdonképpen tudtodon kívül hízeleg, langyoskám! Ugyanis az András-keresztnél a faszomnak külön oszlopot adnak, persze nem véletlenül!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 00:29:29

@21méter: Na jóvan, ha holnap nem vagy itt, akkor kénytelen vagyok önkéntelen onániádnak betudni ezt a fellengzős magamutogatást.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 00:33:19

@ripők:

Ma már holnap van, ezt ne felejtsd!

szanalmas 2012.01.26. 00:57:10

@Acélcápa:

Ugyan, manapság ki az a szerencsétlen hülye, aki papírért ad el bármit is, te oktondi, vagy arannyal fizet, vagy megdöglik! Persze mondjuk Levéltápos lehet, hogy zizis.

szanalmas 2012.01.26. 00:58:02

@ripők: @21méter:

Ez nem a randi.hu, kistáskák, buzuljatok máshol!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 01:09:54

@szanalmas:

A cím miatt gondoltam, hogy ez egy hiteleshely, de persze meg kellett volna néznem a szerzőt is.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 07:43:41

@21méter: Szerző?! Egy bolgár blogon szinte szóról-szóra ugyanezt olvastam. A szerző egy ócska plagizátor, a tudóstársadalom maholnap kiveti magából.
Most komolyan. Halkan beleléptél vagy hol a kurvanyádban voltál?! Kínzó szóvicc-hiány van a blogon, baszdszájba. Ha écesz kell, szólj nekem. Ha éc, akkor dragonnak.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 09:30:46

@ripők:

Nem dobálóznék fölöslegesen ilyen durva kijelentésekkel. Szerintem azért célszerű lenne felállítani egy független szakértő bizottságot, hogy kivizsgálja, történt-e jelölés nélküli hivatkozás, vagy csak mindenhol elérhető alapadatok kerültek-e bedolgozásra.

Nálatok tele van a pince dragon által megcsinált éceszekkel, hát köszönöm abból nem kérek, ti frizl imitárorok!

Nem dolgozni jöttem ide
Törpe-fejű, mit akarsz tőlem?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 09:37:33

@21méter: A törpe-fejűt visszautasítom. Tányérantennát hordok jégesőben. Kurvasok mindent kell észben tartanom.
A kérdésemre nem feleltél. Gaskó Istvánnal vonatoztál és te voltál a mozdony?!
Mesélj valamit a gyermekkorodról vagy írj egy posztot. Wáhááá, tudom, melyiket választod.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 10:33:41

@ripők:

Kérdésedre válaszolva azt javasolnám, hogy jobban tennéd, ha nem ütnéd bele az orrodat a nagyok dolgába, mert hamar megöregszel! Egyébként a Pista üdvözöl, és azt üzeni, hogy ilyen jó vákuumhatást, mint amely abban a tányér fejedben van, legutóbb 85-ben a sasadi tsz-ben tapasztalt egy szovjet fejőgépen.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 10:57:46

@21méter: Durva csúsztatás, amit felrósz. A legjobb vacuum-hatást az állam csecsén lógó közalkalmazottak fejtik ki, akik a véres verejtékkel megkeresett, majd közösbe dobott javainkban vájkálnak könyékig. Pöttyös az inged.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 11:27:21

@ripők:

Ezzel teljesen egyetértek! Dunába kéne lövetni az összes tanárt meg orvost. Beteg sose voltam, iskolába már nem akarok járni, mert már így is túl okos vagyok. Te megmosod a segged szarás után?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 11:34:07

@21méter: Nem tudok angolul, ezért csak körvonalakban érzékelem a mondandódat. Az egyetlen megokolható, központi költekezés egy hatósági hóhér lenne. Egyébként itt lakott a Pöstyén téren a kommunizmus utolsó ítélet-végrehajtója. A környékbeliek szerették. Emberközeli és empatikus volt, úgy beszélik. Szóval vállon veregetett, mielőtt rádhurkolta a kenderkócot.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 12:14:08

@ripők:

Az éves büdzsé 15 000 milliárd, azért én simán vállalom. Aztán kiadom alvállalkozásba a dragonnak. Ha gondolod, neked meg gründolunk valami temetkezési vállalkozást. Jó biznic lesz, érzem!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 12:38:02

@21méter: A büdzsé ennél nagyobb, de nem hánytorgatom fel ismételtem kacagtató tájékozatlanságod.
Vezérelvem: gondolkodj globálisan, cselekedj lokálisan. Úgy kéne kezdened - ha megengedhetek ilyen személyes hangot és az idősebb jogán útmutató frázisok puffogtatását - hogy felkötöd magad. Nonono. Ne csattanj fel egyből, ez liberálbolsevik tempó.
Gondold át józanul. (Akár holnap, ha ma már késő) Egyrészt munkahelyet teremtesz. A megüresedő állás manapság olyan, mint egy tündérmese. És mindezt neked köszönhetik.
Másrészt elfoglaltságot biztosítasz a halottkémnek és a temetkezési vállalkozóknak. Ezek bazmeg tudták, hova kell fektetni, itt nulla meredekségű a keresletet szimbolizáló függvény.
Mit is akartam mondani. A lényeg, hogy dragon buzi.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 13:12:13

@ripők:

Csak a jegyzőkönyv kedvéért! Már meg ne haragudjon a tiszacipős öregördög, de te vagy az aki központ költekezésről beszélsz, az pedig testvérek között is az tb és önkormányzati alrendszerektől mentes központi költségvetést jelenti, akármit mondjon is az alaptörvény! A központi alrendszer jövő évi tervezett kiadási főösszege pedig épp csak kicsivel kevesebb az általam említettnél.

A második javaslatod elsőre tényleg kecsegtetőnek tűnhet, de gondold meg, hogy mennyivel nagyobb munkahelyteremtő ereje lenne, ha magyar termékekre és szolgáltatásokra költenék évente akkora hatalmas összeget. Másrészről pedig chuck norris hónaljszőréből font kötél lenne az, amelyik alkalmas lenne, hogy kibírja nyakam bika erejét.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 13:20:22

@21méter: Nos, a Médiatörvény reflektorai által elvakított jancsibohócként az elvárt minimumot hoztad. Blabla, zsidók, államháztartás meg a többi liberális maszlag. Értsd meg, nem ez a lényeg!
A zsidók elkúrták az államháztartást, te pöcs. Hogyhogy ezt nem látod??!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 13:35:48

@ripők:

Nálunk a háztartást az asszony vezeti, ha nálunk bevált, akkor az államnak is csak ezt tudom javasolni! Ezt a zsidó dolgot nem nagyon értem, majd megkérdezem Landeszman keresztaputól!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 13:49:17

@21méter: Kasztrált broki vagy, kispofám. A halántékodhoz közelítő, grafitzsírral bekent, miniatűr pingpongütőhöz hasonló elektródák sem mentesítenek a sisakrostélyt bárkivel szemben lecsapó, az igaz ügy mellett bármikor kiálló, ugyan férfiaktól tisztes távolságot tartó nemzeti metroszekszuális címke alól. Kávéba tejszínhab?

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 14:00:01

@ripők:

Ebből csak annyit értettem, hogy a kapitális brokoládémat kívánod a farpofáid közé, de ennyire még nem érzem magaménak a gender elméletet, sajnálom. Néger a csajod?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 14:02:20

@21méter: Kérlek máskor időben szólj, hogy bon-motlyaimat ne fecséreljem. Te mosogacc, bazmeg??!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 14:13:07

@ripők:

Ja, hogy a Profi? A Belmondo zseniális benne! Nálunk gyakori a cserregő nádiposzáta.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 14:17:59

@21méter: Nem lep meg, hogy odavagy meg vissza (!) a sármos, antifasiszta Ászok ászáért. Festetni csak Torgyán doktor szokott, hitelesebbek az őszapó-félék, galamb alkatúúúak.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 14:29:34

@ripők:

Azt nem úgy mondják, hogy oda meg vissza, hanem hogy menettérti. Érti? Erdei pityer.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 14:43:32

@21méter: Szóval neked a haverod a kalauz. Fejberúgok egy terhes kismamát. Itt nyögdécsel, de a helyemet nemadom áááááát.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 14:53:25

@ripők:

Lófasz a seggedbe, túrósfaszú kurvaisten. Annyáád!

Acélcápa 2012.01.26. 15:10:05

@21méter: Jön a gólem. Ne mondd, hogy erre sem kapod fel a fejedet!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 15:12:34

@21méter: Lottó, lottó heti remény. Fecni ikszekkel.

@Acélcápa: Te meg buta vagy.

Acélcápa 2012.01.26. 15:23:37

@21méter: Azt, hogy hengerfejes a kocsiiiiii.

Acélcápa 2012.01.26. 15:36:38

@21méter: Haggyál már, te hülye fasz. Mindenki itt van, kivéve az István.

Acélcápa 2012.01.26. 15:43:30

@21méter: Sáárdonéé, sárdonééé.
do-do-do-do-do-do-do dojcs-dojcs-dojcs
kunce-kunce

Acélcápa 2012.01.26. 15:56:49

@21méter: Csókolom, bejönnék, a gázos vagyok én. Elismerem.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.01.26. 17:06:23

@LadyCarambole:
Nahát, láttalak a Fókuszban, híresség lettél. Egy világ omlana össze bennem, ha rávilágítanál tesze-tosza pipogyaságomra, ti. összekevertelek a Fásy Ádám seggéről leműtött kinövéssel.
Hogy' szolgál a kedves egészséged.
Én jól, minden rendben. (Ezt arra az esetre biggyesztettem ide, ha kérdezősködnél.)

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 18:43:56

@Acélcápa:

Rostos ételek, sok testmozgás, és mindjárt nem zavarnak azok a fránya szelek!

Acélcápa 2012.01.26. 18:47:52

@21méter: Engem most se zavaznak. Ellenben az asszony sopánkodik doszt.

www.youtube.com/watch?v=GmA14bRKYzI

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 19:07:16

@Acélcápa:

Nyilván taslival minden probléma megoldható. Viszont a hagymaszag ellen tudok egy kiváló ellenszert,ami nem más, mint a fokhagyma.

Acélcápa 2012.01.26. 19:29:31

@21méter: Véleményem szerint ez csak FOKozná a bajt. Érted. Fokozná. mint a fokhagyma. mindig kifundálok valami kacagtató riposztot. egyre fokozom a pressziót. a fokozatosság nem foklalkoztat.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 20:35:44

@Acélcápa:

Hahaha, téényleg, ez eszembe se jutott, szóval a hagymaszagot valóban elnyomja a fokhagyma, de helyette másik penetráció van. Nofene. Kösz, hogy szóltál, akkor többet ezt nem terjesztem. Basszus, kész szerencse, hogy itt vagy!

szanalmas 2012.01.26. 20:59:07

@LadyCarambole:

Te hűtlen cafka!

@ripők:

Na ne bazd, linket, LINKET!

szanalmas 2012.01.26. 21:37:42

@Rosszindulatú Vászka:

Szoktam nézni a jútyubon pakisztáni és indiai got talentet, szóval nem tudsz meglepni, bár azt nem gondoltam volna, hogy énekelni is fognak a túró rudi zászlósok!
Nesze bazmeg a kínai Dopeman:

www.youtube.com/watch?v=-lGFpyuuchg

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 21:46:19

@ripők:
A kókusz iránti rajongásod némileg visszatetszést kelt, mondom ezt annak ellenére, hogy jómagam sem vetem meg, amennyiben vörös curry-ben vagy marokkói tejberizsben találkozom vele.

@21méter:
www.youtube.com/watch?v=eFxoVJL5gxE

@szanalmas:
Héló, felizgatni nem ér!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 21:57:50

@szanalmas:

Amióta megleptem magam egy szalonnázó bicskával, azóta én is rendszeresen kásás vagyok.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.26. 21:59:18

@LadyCarambole:

Ha ez felizgat, akkor mi lenne, ha a hetfield klón belemártaná a bajsza végét a cukiba?

szanalmas 2012.01.27. 17:33:41

@21méter:

Nagyon (f)elszabadult vagy töki, vége a vizsgaidőszaknak?

@ripők:

Anyád!!!

szanalmas 2012.01.27. 17:56:47

Basszátok meg, nézem az index címlapon a blogfőcímeket:

A buszvezetők csak jeggyel utaznak
Durva megszorítások a BKV-nál.

És azt hittem, arra értik, hogy BKV-s dolgozóknak sem lesz ingyen a BKV, és elhittem. Aztán látom, hogy HCS.
Bazmeg, ez a szörnyű, hogy már a "poénok" is valóságszagúak ebben a kupleráj országban!
(Persze a bejegyzést nem olvastam el, mert a faszom se olvas hircsárdát!)
Bár jobban belegondolva, a bolti dolgozók sem kapnak ingyen kenyeret!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.27. 18:01:24

@szanalmas:

Nekem ez a gyászidőszak, ilyenkor csökken le a kettesért potyaszopók létszáma. De persze Dr. Beverneky Kemény Farkas professzor úr a szorgalmi időszakban is aktív!

szanalmas 2012.01.27. 18:22:08

@21méter:

Na jó, de mit szopogatnak rajtad, a hüvelykujjad?!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.01.27. 18:34:33

@szanalmas:

Csak szeretnél te akkora hüvelykujjat, pajtikám!

Rosszindulatú Vászka 2012.01.27. 19:03:57

@szanalmas: a leggázabbak a címlapon mostanába azok a kicsi fekete, rovatcímnek álcázott popsláger- meg filmbeszólás részletek a cikkek között.

szanalmas 2012.01.27. 19:32:11

@21méter:

PAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAAAAAA!

szanalmas 2012.01.27. 19:34:46

@Rosszindulatú Vászka:

Nadebazmeg, én csak átfutom a főoldalt, nem vagyok én rászorulva, hogy pont az index főoldal minden betűjét elolvassam! De amúgy az már nagyon régóta van van pedig. Némelyik találó néha!

szanalmas 2012.01.27. 19:55:07

@Rosszindulatú Vászka:

És még én vagyok negatív, te mínuszhuszár! Sőt, mínusznáci!

Rosszindulatú Vászka 2012.01.27. 20:03:52

@szanalmas: jó meglátás, én a mínuszus híreknél bonyolultabbakkal nem szok foglalkozni.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2012.01.27. 23:54:59

@szanalmas:

Nézd a Való Világot, abban minden megvan, ami kell egy embernek, az index címlap teljesen felesleges nekünk. Ha mégis felhúzod magad valami híren, szúrj le egy disznót, az agresszió mindig oldja a feszültséget, és a sok hurka kolbász megnyugtat akkor is, ha már nem érzed a vérszagot.

szanalmas 2012.01.28. 10:46:48

@Levéltáros:

Nézd, számomra az ilyen szarok az élettel összeegyeztethetetlen sérülés kategóriába tartoznak, illetve van az az intelligencia hányados, ahol az csököttagyú ebihalak 2 percnél tovább történő szemlélése már értelmetlenség. Nyilván te ettől nézheted tovább, nem közösítünk ki csak ezért, te gyogyós!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2012.01.28. 22:42:01

@szanalmas:

Kisapám, én belülről nézem a való világot, még nem jöttél rá, hogy az az izé vagyok a villából, most nem árulom el, hogy melyik, de aki nyerni fog! Most is a paplan alól kommentelek, nehogy a kamerák kifigyeljenek!

Csak figyelj, holnap egyszer majd a kamerába nézek és lassan bólintok, na az a jel, hogy én vagyok ott!
süti beállítások módosítása