Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Az orvosok

2011.11.22. 11:22 szanalmas

 Az orvoslás ősi román szokás.

Kultúrált nemzetek nem tartottak orvosokat, sámánok vagy varázslók űzték ki a rossz szellemeket az emberekből jobb helyeken, nem is volt ennyi sápkóros, idegbeteg, aberrált faszkalap a világon!
Az orvosok a fél életüket végigtanulják, aztán utána természetesen nem tudnak semmit csak, hogy biológiailag hogyan áll össze az ember -amit egy hatodikos iskolás is tud-, meg persze a szervek latin neveit. Aztán kénytelenek a munkahelyükön majd autodidakta módon képezni magukat, persze mindeközben kicsinálnak néhány tucat beteget, és arra hivatkoznak, hogy a tudomány fejlődése megköveteli az áldozatokat.
 
Többféle orvos van, van az általános (vagy házi) orvos, aki arról ismerhető fel, hogy a rendelője előterében vénasszonyok harcolnak a bejutási sorrendért -mert elfelejtik, hogy kik után jöttek, vagy nem is látják a többieket-, persze előzőleg félhalottaknak tettetik magukat és felsorolják a tankönyvi betegségek felét, amiken persze már átestek, vagy rosszullétet színlelnek, hogy beengedjék őket soron kívül! A háziorvos felismeri a sztetoszkópot és az injekciós tűt, amiket a kezelések 95 százalékában alkalmaz. Ha valamit nem tud, lepasszolja a beteget a szakorvosnak. Az általános orvos legnagyobbrészt recepteket ír és táppénzes papírokat, a betegségek legnagyobb részére ugyanazokat a gyógyszereket írja fel, és persze hazaküldi a beteget kb. egy hétre, ami alatt úgyis meggyógyul bárki (vagy meghal), de esze ágában sincs visszamenni abba a bolondokházába, amit rendelőnek neveznek!
A szakorvos az az emberi test maximum 1-3 szervét ismeri elvileg, persze azért ez így nem igaz, de általában felismeri azt a betegséget amit már egyszer félrekezelt. Mivel a betegségek az emberek 98 százalékában ugyanazok, így gyakorlatilag a szakorvos egy futószalagos segédmunkás, aki előre kitöltött recepteket osztogat egész nap, és kurvára unja az egészet, meg legfőbbképp Hippokratészt utálja!
Vannak még a sebészek, akik imádják felvagdosni, levagdosni az emberi testet, ezekről az emberekről az elmeorvosok tudnának mesélni igazából, mert ők is hasonló dilinyós kategória. A sebész mondjuk könnyű helyzetben van, mert ha valamit benne hagy a betegben azt előbb-utóbb megtalálja valaki, meg ha levág valamit, az le van vágva, 'oszt annyi. A sebészek nagyjából ismerik a belső szerveket, mondjuk nem nagy dolog felismerni egy darabokra tört csontot, vagy egy vakbelet. Varrni meg a szabók is tudnak, és akkor még John Rambóról nem is beszéltem...
Vannak még persze a fő, meg a főfődoktorphdfaszom királyok is, akik meg jól keresnek ezen az egész agyrémen. Meg persze a maszek dokik, klinikák, meg ki ne felejtsem a gyógyszergyárakat.
Szóval ez az egész szar egy nagy kamu, ha beteg vagy maradj otthon, igyál pálinkát egy hétig, és ha úgy sem gyógyulsz meg, akkor dögölj meg, bazmeg!

73 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr693403347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.22. 13:56:05

Sokan drukkolnak nekünk, hogy felvirradjon az a nap, amikor az egészségügy problémáira megoldást találunk!
Én személy szerint ezt abban látnám, ha mind elmennének szépen arra a jó, zsíros magyar anyaföldre dolgozni, és végre termelnének valamit!

RomBold! (törölt) 2011.11.22. 14:42:23

Általános orvos nem egyenlő háziorvos.

Kérdezz meg egy háziorvost, mert nekem úgyse hiszel!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.11.22. 16:31:23

@RomBold!:

Az nehezen fog menni! Száncsó ugyanis BAZ megyei, arrafelé pedig nem élnek háziorvosok...

RomBold! (törölt) 2011.11.22. 16:57:32

@"the dragon": Értem. Az szar ügy :( Szép az a vidék, de ott én nem lennék se beteg, se orvos...

Commandante Jayasuriya 2011.11.22. 19:25:22

Minden alkalommal erős kétely fog el az ilyen tudománytalan, hangulatkeltő, negatív érzelmek felkorbácsolására alkalmas elemekre építkező szösszenetek olvasásakor. Részletekbe menő elemzésre nincs szükség, a szerző mindent elárul ezzel a mondattal:

"Szóval ez az egész szar egy nagy kamu, ha beteg vagy maradj otthon, igyál pálinkát egy hétig, és ha úgy sem gyógyulsz meg, akkor dögölj meg, bazmeg!"

A fenti mondat többszörösen rejtett üzenetet közvetít, melynek dekódolása választ ad napjaink vidéki Magyarországának drámai hanyatlására.
Teljesen nyilvánvalóvá vált, hogy Szánalmas a kormány által támogatott, "Mindenki főzzön magának 50 liter pálinkát!" című kampány fizetett propagátora!

Commandante Jayasuriya 2011.11.22. 19:27:33

Mellesleg a neccharisnyába bújt ápolónő képe az egyetlen pozitív elem, a lesújtó jövőképet elénk vetítő írásból.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.11.22. 19:57:30

Teljes mértékben egyetértek a poszttal, már csak azért is, mert vasszervezetem van, beteg soha nem voltam, vagyok és leszek, nekem nem kell orvos.

RomBold! (törölt) 2011.11.22. 20:06:36

@Commandante Jayasuriya: Számomra még nem vált nyilvánvalóvá. Sok aljasságot kinézek belőle, (koprofágiától a pedofilián át az ezotériáig széles a skála) de azt, hogy kormány-bérenc lenne, azt nem.

RomBold! (törölt) 2011.11.22. 20:12:37

@Levéltáros: Te is ilyen szélsőségesen gondolkodsz?
Vasegészség <-> Vastüdő

Az egészségügyben nagyszerű mentős karriert futhattál volna be! Ők szoktak gyakran úgy gondolkozni, hogy aki veszi a levegőt magától, dobog a szíve, sehol semmi nem folyik belőle, és szellemileg elég friss ahhoz, hogy meg tudja mondani a nevét és a mai dátumot, az tulajdonképpen rendebn is van.

Commandante Jayasuriya 2011.11.22. 20:28:50

@RomBold!:

"Az a gyanus, ami nem gyanus..."
Csak naív tájékozatlanságodnak tudom be, hogy nem ismered Virág elvtárs örökérvényű szavait.

www.youtube.com/watch?v=YBosVmOOdxU

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.22. 20:36:43

@Commandante Jayasuriya:
No, azért egy jófajta ágyaspálesszal biztos ki tudna engesztelni!

Commandante Jayasuriya 2011.11.22. 20:38:49

@LadyCarambole:

Esetleg, ha a neccharisnyás ápolónéni szolgálja fel...

RomBold! (törölt) 2011.11.22. 20:39:06

@Commandante Jayasuriya: Értem én... sőt, akár azt is bevallhatom, hogy az anyám egy malomtulajdonos kulák... vagy csak a szeretője vót? De ez a szánalmas akkor is olyan kis gyökérnek látszik. Ha én kormány vónék, bizisten nem alkalmaznám!

Commandante Jayasuriya 2011.11.22. 20:42:55

@RomBold!:

Vagy akár a malomkerék...
De félre a tréfával!
Ezért tart itt ez az ország, mert ilyenek ezek mind.

RomBold! (törölt) 2011.11.22. 20:49:32

@Commandante Jayasuriya: Én meg benyaltam a népámítást, hogy Magyarország problémáiért kizárólag "Őket" illetve "azokat" terheli a felelősség!

Na, most szégyellem magam...

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.11.22. 22:19:22

@RomBold!:

Bárhol, ismétlem bárhol szép karriert futhattam volna be, de nem tettem, mert csak itt akartam, a Kigondoltamon.

RomBold! (törölt) 2011.11.22. 22:34:08

@Levéltáros: Nem mondtam, hogy máshol nem. Csak kiemeltem egy morzsáját az életnek, ahol kifejezetten hasznos a fentebb mutatott hozzáállásod. Persze azt is tudom, hogy más helyzetekben másmilyen is tudsz lenni. Láttam én már a mérnöki, a tanítói és a turisztikai vénádat is.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.11.22. 23:31:36

@RomBold!:

Na szépen vagyunk, egy talpnyaló lett belőled ahelyett, hogy karakán, önálló gondolatokat fogalmaznál meg, saját erőt mutatva az internetes közösségnek. Mi lesz így belőled, még a végén @Commandante Jayasuriya: is leugat majd!

RomBold! (törölt) 2011.11.22. 23:42:36

@Levéltáros: Nem baj :D
Sose voltam következetes. Néha beszólok olyanoknak, akik várják a "dejópostminthacsakalelkembőlszólna" kommenteket, néha megdícsérem az ellenséget, néha olyan buta vagyok, hogy azt se értem mi volt a kérdés, és néha asszociációs játékokat játszok.

Most megyek a nivó blogba. (tudom, az említése is minimum picsánrúgást ér, de most jó a téma, csak épp senki se mer hozzászólni)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.11.22. 23:55:24

@RomBold!:

Zuzuzuuuuu! Öcsém, majd egyszer ráklikkelek a blogodra is, akkor leellenőrzöm, miféle vagy, de ha olyasmi, amitől irtózni kell, akkor ki leszel innen tiltva örökre még akkor is, ha Bogány cimbije vagy!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.23. 07:27:43

Csodás poszt!
És jegyezzük már meg, hogy a modern medicina egy zsákutca, nem is csoda, mivel a gyógyszergyártás a tuggyukkik kezében van!

Commandante Jayasuriya 2011.11.23. 08:19:37

@Levéltáros:

Az a gyanúm, hogy egy szép reggelen a saját farkaddal a szádban fogsz felébredni.

Frick László Emlékzenekar 2011.11.23. 08:20:59

@LadyCarambole: De persze az unkoorzigeuner huren takaroggyanak dógozni a fődekre meg mind a büdösparasztya, amelyik megérdemli.
Ó, ha felvettem vóna neked a bioszakos egyetemistalányokat, aghogy cipőben meg fődetseprő trapinaciban a rtrágyarakkás közepébe állva villáűzásnak látszó modulatokat mímelve tettek úgy, mintha a trágyát a kocsira hánynák, közben meg a biopaeaszt magyarázta nekik, ahogy az aligszaros vizes szalma trágya és majd kenyér lesz belőle... amit viszont amikor majd a lányok rendesen kikalnak, akkor 100% trágya lenne, ha nem vízzel kevert BIOHAZARD, ámen!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.23. 08:38:03

@Frick László Emlékzenekar:
Speciel engem kifejezetten vonz a földtúrás, szóval igazán nem gondolom azt, hogy valami rosszat kívánnék nekik!

A nők márpedig nem szarnak - az egész életed hibás információk körül forog!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.11.23. 16:23:57

Orvosnak lenni hivatás. Egyszerű földi halandóként nem érthetjük meg, mi terel egy doktorpalántát például a proctologia ingoványos területeire. Ki választaná élete céljának, hogy mindennapjait végbelek és maszatos anusok között töltse - pirézt kivéve persze - a műtőt szemöldökig megtöltő bélgázokról már nem is beszélve?!
Nem egy celebritás köszönheti élete jobbátételét a végbéltudományok névtelen lovagjainak, nélkülük szegényebb lenne a honi szórakoztatóipar is.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.23. 16:40:20

@ripők:

nono, kérem, nono!
aki a kihívást keresi és orvos, az proktológusnak megy!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.11.23. 16:53:11

@-=büdösmackó=-: Egy kihívó női ülep esetén - megengedem - igazad van. Azonban Friderikusz cafrangos csücsörkapuját stoppolgassák a rezidensek baszki.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.23. 17:55:18

@ripők:

Stoppoláson a stip-stoppolást vagy összeszorított öklöd és kinyújtott hüvelyked fel és le mozgatását érted?

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.23. 18:28:18

@ripők:

Haha, csak kibújt a szög a zsákból, és beismered, a proktológián kívül nem nagyon van más esélyed "kihívó női ülep" közelébe lopnod koszvadt mancsaid!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.23. 19:11:05

Látszik, hogy mind buzik vagytok, mivel egyedül plasztikai sebésznek lenni királyság, és ezt nem kisebb szaktekintély mondja, mint Dr. Christian Troy!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.11.23. 19:50:18

Azon röhögök magamban, hogy a poszt olvasása közben végig azt hittem, hogy @LadyCarambole: írta.

Talán mert övé volt az utolsó komment, ahonnan kattintottam, meg az illusztrációként szolgáló kép.

No mindegy. Így, hogy már tudom mi az igazság egész más a véleményem.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.11.23. 20:02:41

@ripők:

"Ki választaná élete céljának, hogy mindennapjait végbelek és maszatos anusok között töltse"

Nézőpont kérdése. Valakinek a könyvelőmunkához nincs elég segge, más bányász nem szeretne lenni, megint más színész nem lenne semmi pénzért, hogy aztán idiótát csináljon magából annyi ember előtt. Az informatikus is egy hülye szakma, egész nap szakadt papucsban bűvölni egy gépet.

Valójában nincs is jó szakma.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.23. 20:09:50

@21méter:
Aljas manipuláció!

@bogancs:
Tényleg így nézek ki, csak fele ekkora vagyok és szakállas!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.11.23. 20:26:40

@21méter: Öltögetést értek rajta. Persze nem azonmód, ahogy ezt @pixelpiréz plüssvitéz: fickándos nyelvével alkalmazza, pályaudvarok kihalt mellékhelységeiben éltes urakkal, némi baksis fejében.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.23. 22:42:58

@LadyCarambole:

Tudom, hogy vonzódsz a melegekhez, ezért is jön be neked annyira dragon és a kis nyunyesz!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.23. 22:44:19

@ripők:

Stoppoláshoz viszont kell stoppolófa is, az már tényleg a perverz kategóriát jelenti ebben a műfajban.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.24. 09:26:54

@LadyCarambole:

Azért nem releváns, mert tisztában vagyok vele, hogy nemtől függetlenül mindenkinek bejövök.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.24. 10:16:38

@21méter:
Ja, hát arra már én is rájöttem, hogy a nem sokszor csak egy dezinformáció, ami feltűnően gyakran jelent igent.

RomBold! (törölt) 2011.11.24. 15:15:38

@21méter: Lovagom! A női nem csak akkor igen, ha a nő biztos benne, hogy övé a győzelem.

Amúgy meg danolnék, ha tudnék, hogyaszongya:

"Mert a nő (tillárom)
az olyan, mint a szilva, (tilli-lilli-lárom)
amelyik könnyen oda adja magát (pengetés ezerrel, mint a Banderas a deszperádóban)
Az mind kukacos! (pengetés AC-DC style)"

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.24. 16:04:21

@RomBold!:

Hogy a női lélek ekkora ismerője vagy, az nyilván azt jelenti, hogy nem sok részed volt még a női nemben.

RomBold! (törölt) 2011.11.24. 16:16:51

@LadyCarambole: Heyy, azt a kukacost a végén átvitt értelemben kell érteni! Nem úgy, mint a második versszakban:

"Mert a férfi az olyan mint a szilva, amelyik könnyen oda nem adja magát, az nem kukacos!"

@21méter: Sosem törekedtem a sokra, mert ugye a mennyiség és a minőség fordítottan arányos. Ezért aztán 18 évesen feleségül vettem életem nagy szerelmét, akivel akkor már 4 éve eggyütt jártunk. Persze megértem az olyan férfiakat is, akik a női nemet (meg a női igenet is) darab-darab alapon, dömpingszerűen szeretnék élvezni. Nyilván annak is megvan a varázsa. A varászról sokat tudnak mesélni a nemibeteggondozók, a szülészetek, és a nőgyógyászatok abortuszra specializált, nagytudású orvosai.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.24. 16:39:05

@RomBold!:
Kezdem érteni, miért az a blogod címe, hogy ne gondolkozz...

RomBold! (törölt) 2011.11.24. 16:45:11

@LadyCarambole: Ennek őszintén örülök. Viszont hoztam neked egy nótát (ez az egyik régi idegesítő rigolyám)

www.youtube.com/watch?v=fmOzz6qvzGc

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.24. 20:33:14

@RomBold!:

Nem tudom, hogy hány éves vagy, de most már ideje lenne, hogy mög is basszad a feleséged, biztos ő is kiegyensúlyozottabb lenne. Meg egyébként amúgy időtöltésnek sem rossz. Ja és a házasság csak onnantól érvényes, ha elhálják. Bár nem tudom, hogy nálatok cigányéknál, mikor sudribunkó 14 éves korodban megvásárolták neked a feleséged, mi a módi.

kiraaaaa 2011.11.24. 20:54:31

Az író kihagyta a hálapénz helyét adó zseb felvarrásához szükséges motiváció tanulmányozását.

Valahol láttam egy mosoly jelet! Hanyatlik a figyelem elvtársak! Éberség!

RomBold! (törölt) 2011.11.24. 21:00:36

@21méter: Milyen időközönként kell egy házasságot érvényesíteni? És muszály baszással? Sima szeretkezés nem jó helyette?

Hogy cigányéknál mi a szokás, azt kérdezd inkább apádtól! Ne az anyád férjétől, ő nem biztos, hogy tudni fogja.

RomBold! (törölt) 2011.11.24. 21:01:55

@"the dragon": Ne kiabálj bazdmeg! A feleségem megtudja hogy a pállott seggedet kúrom, akkor egy világ omlik benne össze.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.24. 21:39:48

@RomBold!:

Ha ilyen kérdések merülnek föl benned, akkor csak nyugodtan küldjed hozzám a feleséged, majd én érvényesítem helyetted is megfelelő időközönként.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.24. 21:52:01

@21méter:
Micsoda gáláns ajánlat ez, így látatlanban!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.24. 21:57:20

@LadyCarambole:

Csak elsőre tűnhet annak, mert ugye az asszonyka még nem tudja, hogy mire számítson. Szóval ha csúnya, csak simán lepofozom és hazaküldöm, aztán azt mondom, hogy ilyen a dugás.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.24. 22:07:57

@21méter:
Lehet nem is lenne meglepve, ha így leRomBoldnád...

-Tom- 2011.12.01. 19:11:16

Ez egy jó poszt. Másnak is tetszett. Mondta nekem. Úgyhogy két embernek tetszik.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.12.01. 22:22:18

@tomsawyer:

Jó poszt az lenne, amit az AIDS elleni világnapról írnék! De nem merem kihúzni a gyufát a buziknál, meg a buziimádóknál... (Sajnos a szerzőtársaim között is van mind a két klikkből!)

szanalmas 2011.12.02. 09:25:13

@tomsawyer:

Elárulom a titkát, a posztjaim időzítése a kulcsa a visszhangzó sikereimnek! Lásd dragit, össze-vissza időzít, meg nagyrészt a saját magát érintő dolgokról ír, lásd pl. AIDS, hát olyanok is a firkálmányai!

szanalmas 2011.12.02. 09:28:36

@"the dragon":

De bazmeg, egy sörétest a fejéhez nyom, elsüti, a picsa meg túlélte, max. nem hall az egyik fülére... És ez így, hogy?!

-Tom- 2011.12.02. 10:28:42

@szanalmas: Csodálatos szakmai fogások, Mester. Erre a jövőben - ha lesz - figyelek.
Véletlenül sem szeretném Dragi hanyag mentalitását átvenni és össze-vissza időzítgetni, ahogy éppen jön.

Nina Skye 2011.12.04. 19:57:02

25 cm vastagbel, ugyanitt epeholyag 1 karatos kavicsokkal elado! Svindlerek jelentkezeset varom, ugyanis MLM halozatot akarok erre a kincsre alapitani!

Nina Skye 2011.12.04. 20:00:12

@tomsawyer: dragi nem hanyag, hanem egy bebaszott ejszaka utan a ladyboy letepte a kezerol a kvarcorat, az analogot meg koztudottan nem ismeri!

-Tom- 2011.12.05. 16:29:19

@Nina Skye: Értem. És gondolom ezért hurcol mindenhová magával egy piros-zöld-sárga gömböcökkel működő, 40x40-es abacust is, ha valamit számolni kéne, legyen kéznél műszer. Esetleg azzal masszírozza Piréz hátát az ánuszirrigálás közben. Stimulálva az erogén zónáit.

Nina Skye 2011.12.05. 16:39:15

@tomsawyer: es a csillamfaszlamakkal is azzal iskolaznak a buzioviban.
süti beállítások módosítása