Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Kurvák

2011.10.28. 06:28 -=büdösmackó=-

Kurvának nevezzük azon nőszemélyeket, amelyek pénzért, vagy egyéb anyagi jószágért adnak nemi szolgáltatást.

Az érzelem az esetükben kizárt, bár a férfiak részéről -megmagyarázhatatlan okból- elvárt.

Tágabb értelemben a kurvaság az a cselekedet, melynek során valaki pénzért eladja magát, lelki vagy testi értelemben.

Ezt figyelembe tartva kicsit mindenki kurva.

Természetesen vannak nagy kurvák, és kisebb kurvák. A nagyobb kurvák azok, akik azt mondják, hogy nem kurvák, hogy ők erkölcsös és visszavonult életet élnek, viszont a valóságban tetteikben annak szöges ellentétét cselekedik.

A nagyobb kurváknál már kevesen tudnak kurvábbak lenni: ezek az emberek a nagy kurvák technikáját alkalmazzák, csak széles néptömegek előtt teszik azt, amit az előző kategória: mindenféle hazugsággal arra veszik rá a széles néptömegeket, hogy megtegyék őket a KÖZ érdekében cselekvő, felelős vezetőkké. Mikor ez megtörténik, még mindig tetszetős és rendszerezett hazugságok dőlnek ki a szájukból, miközben a cél a minél több hatalom és pénz begyűjtése.

Ezeknél a kurváknál is van nagyobb, de buta kurva: akik az előbbi kategóriába tartozó nagyágyúkat örömmel kiszolgálják, minden tettükkel kedvüket keresve, de akár ingyen is.

A legrosszabb, legocsmányabb kurvák viszont azok az aljadékok, akik az előbbi kategóriába tartozva már csak élvezetből lekurváznak olyanokat, akik nagyon messze állnak a kurvaságtól mind szellemi, mind testi értelemben.

Ezekhez képest a hétköznapi kurvák szentéletű apácák.

 

121 komment

Címkék: forradalom butaság kommunisták rohadék gyalázkodó fostosság édybaba

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr213335456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.28. 10:48:44

@"the dragon":

És egy youngtimert kúr. De a Szeleburdi családot is csíptem, annak ellenére, hogy Ábel Anita is szerepel benne.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.28. 10:49:24

@"the dragon": jó poen, politikailag is geiles , de W.nénit még szemtőlszembe se kell látni, elég egy videó ahhoz, hogy egy ilyen gyögus poén kiluffanjon...
70 megtekintés 1 hónap alatt!!!
www.youtube.com/watch?v=iJzEqYMoi20

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.28. 11:09:51

@Frick László Emlékzenekar:

Geil? Ezt szánod az új eposzi jelzőmnek? Csak mert ha így van, majd kérek pár stílustippet Fásy Ádámtól, esetleg a jó kurva anyádtól, te tróger!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.28. 11:12:03

@21méter:

Ábel Anita nem a Barba családban játszott?! Pedig a formája meglett volna...

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.10.28. 11:12:16

@Frick László Emlékzenekar:
ne is álmodozz rólam, egyáltalán nem olyan vagyok, amilyennek elképzelsz

csak megjátszom hogy buta meg műveletlen vagyok, mint ahogy te is hogy okos meg művelt vagy

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.28. 11:16:52

@"the dragon":

Csuda módon nyúlik testük, megváltozik. Pont mint ripők vonatbalesetes cimboráinak.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.28. 12:23:45

@Frick László Emlékzenekar:

Hát te mi a jó édes anyádrol hadoválsz itt!!!
Kurva gyorsan szégyenkezve kérj bocsánatot ezen feltételezésért eme szentély összes kutatójától!

Egyébként már ki is vagy tiltva emiatt örökre.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.28. 13:22:37

@borivoje surdilovics: ezt a szillogizmus könyvnélkül tudod, vagy van egy kis kínaigyártmányú (powered by Elta Austria) Montaigne-esztergád, amibe ezeket a kifordítom/befordítom mégis zokni a zokni bőcsességeket (kötetszám is) jártod?

@-=büdösmackó=-: te mi a hernyótalpas uttar pradeshállambéli kurvanénikédet povedálsz, te se tudod, hogy miért is tiltanál ki? Höeaa!

Én csak annyit mondtam, hogy egy hány éves a vénasszony? ...szingli? Jóhogynem má' lyány! Nem sokat tudhatsz rte a magányos nők életéről. Akinek olyan kockás (by 1991-es szezón, válltömésekkel) blézere van, mint Wittmann művésznőnek, az hazatérvén az egésznapos lótifutiból, ami egy képviselőnő élete, leveszi a gáztűzhelyról a nagykaszroly zsirpőkkőttet, bánnyász egy kicsit a háromnapos nokedliből , belefordíjja és úgy eszi csupaszkézzel kesztyű nélkül, de milyen kézzel? Örül, ha a visszeres lábain kimegy lábat mosni az este... szingli?? bazzzmeg! Jóhogy azt nem mondod, hogy zselés műfaszokat tart begyugygyossva az ágya meg a falvédő közé. Régi Mág bertalan krimiket, esetleg... Meg a Fürge ujjak 1986-os évfolyamából valamit.

Ezut nem birom az ilyen műűvelt, de magukat butanicken álhülyének tetteő kiművelt értelmiseggiekben, hogy azért, mert valakinek nemsokosztálya van és azt is a múltszázad közepén szerezuték, már biztos, hogy butákok is, ez lett Dénes ügyvédúr vszte is. A Kamarában utánakérdezhetne olyan óügyvédeknél, akik analfabéta kamatolókra, cocpoloztatókra meg kurvafuttatókra sepcializálódtak, hogy szabad-e ekkora lenézéssel nekiesni Wittner művésznőnek csak azért, mert nem tetszik nekik a szerep, amit " '56-os" ként játszik. Ehhez, amit a jóóoldali művelt figurák művelnek Wittner körül, kb annyi ész kell, mint Isaura felszabadításáért gyűjteni vagy levelet írni Kutya bácsinak a Szomszédokba köszönettel azért, mert gondol az éhező kisnyugdíjasokra, csak pepitában.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.28. 13:24:17

@-=büdösmackó=-: Tíccsá ki bazmeg, egyedül nyitom meg a használtvastőzsdét Mátészalkán. Aztán majd áthozatlak falvédőnek a shanghai irodaházam 200-ik emeleti lakosztályába...

Frick László Emlékzenekar 2011.10.28. 13:37:37

Az ilyen Dénes művészúr féle kurvák azt hiszik, hogy a különböző nemibeállítódású és parolis belügyi dolgozók lerúgták a csizmájukat, amikor rádűtötték az íróasztalra az ingyendugásra berendelt prostit. Sőt, azt hiszik, hogy nem mindenmást gyugdostak a prostik bármelytestnyílásába, vagy hogy leszbi volt az a kékparolis hadnagynő, aki piszkavasat dugott W művésznő valagába.. (A Ratkó -korszakban ugyanis a szopás volt az egyetlen hallgatólagosan eltűrt fogamzásgátlási eljárás a kézimunka mellett s így cidázásért egy királydekket sem adta az akkori férfiak, annyira únták már a szopás útján nyerhető haloványka-semmi kis csiklanásokat , amiket ma "enyhe orgazmus"-nak is mernek nevezni )

Frick László Emlékzenekar 2011.10.28. 13:39:46

@borivoje surdilovics: Ne beszélj arról, hogy otthon milyen igazitankod van elásva a padláson, hanem mutassál valamit, bazdmeg. Spongyabobul akármelyik Tunyacsáp tud, az a divat! De a lövervágás, az nem duma, kardkikard, Tulipányos fru-fru!

Frick László Emlékzenekar 2011.10.28. 13:41:22

Legközelebb majd Eörsi László művészetéről mesélek nektek, most jojszakát, jó borozást!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.28. 14:01:33

@Frick László Emlékzenekar:

Púpos, lagarder, növer. A zsanmariskával. Az nem a tulipános fan fan. De erről a lövervágásról az jut az eszembe, mikor még hátulgombolós koromba a plébános úr a térdére ültetett, és elmesélte, hogy bizony az ő édesanyja az "Isten hazánkért térdelünk elődbe" című népének szövegében a László királynak vitéz lovassága sor helyett azt énekelte, hogy László királynak vitéz lova sánta. Ejj, de sokat nevettünk!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.10.28. 14:11:46

@21méter:
háháhá

a térdére!
baszki!

@Frick László Emlékzenekar:
zavarba ejt a kiskamaszos türelmetlenséged

a fegyvernemet úgyis te választod meg
természetesen ez engem nem ér majd váratlanul
és mivel a Háború és békét is elolvastam nagy nehezen, a te kommentjeid sem okoznak majd gondot

pár hét és újra fogok tudni járni

egyelőre elégnek tartom ha pszichés nyomás alatt tartalak

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.28. 14:14:39

@borivoje surdilovics:

Hogy egyből kiszúrtad, a fene vigyen el! Szerintem dőlj le egy kicsit, biztos leesett a vérnyomásod!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.28. 15:10:09

@ripők:

Egy világ omlana össze bennem, ha már itt sem lehetne!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.28. 16:11:13

@21méter:

Te most ön-növervágást csináltál ezzel a gyerekkori papélményeddel?

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.10.28. 16:59:22

@Levéltáros:
tuti hogy a nővérét is a plébános vágta!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.10.28. 22:58:51

Kurva az, aki pénzért meg van kúrva!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.10.28. 23:00:59

@bogancs:

Innentől kezdve a szopós kurva kifejezés egy oltári nagy képzavar. Mint hogy az is, hogy kurva az aki Wittner Máriát lekurvázza.

Egyébiránt zseniális a poszt, csak gondoltam tisztázzunk egy-két dolgot, mielőtt valaki félreért valamit.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.29. 04:08:52

@21méter: Hát még az "Őszi éjjel ízlik a galagonyán!"
Goindolom, te már 3 éves korodban a kakaósszilke fölül (ami kakaót NEM kakajónak mondtál) tisztán, szóda nélkül bíráltad Lenin empiriokriticizmust bíráló dolgozata második kötetének meglátásait. És nem ám embírijóCLITicizmusnak ejtve.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.29. 04:12:04

@21méter: Levéltárosban is ezt a finom, visszafogott fennsőbbségitudatot csípom a legjobban, amit te töretlenül sugárzasz, mióta ismerlek, hogyha az ember a fakardjával visszagörbíti neki a márkás titánium párbajtőréjét, akkor elkezd nyafogni, hogy juj, fáj, egy hírcsárdász, érted, a humor felkent heroldja!

Az semmi, de mit kaptam Bogáncs úr állítólag "vitassuk meg!" feliratú blogjában. Kivont fakarddal váűgtattam oda Petőfi gyílovamján, erre jaó boikánrúgtak oszt még asziszik, szellemesek is vótak! muchachos!

Frick László Emlékzenekar 2011.10.29. 04:17:53

@borivoje surdilovics: Megköszönném annak, aki az én "psyché"-met még nyomás alatt lenne képes tartani. Kénytelen vagyok pótszerekkel élni, mint pl Frank Zappa Pofa be és gitározz! című triplája. Azt írja a mester a CAUTION! alá, hogy naponta max 2-3 db-ot szabad belőle bevenni, de rám még 7-8 se hat már.
Legutóbb Wilhelym Friedemann művésznő volt képes "psyché"-s nyomás alatt tartani, de nem tetszett neki, hogy a fejemre rakott dominalába is nyami nekem.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.29. 10:02:07

@Frick László Emlékzenekar:

Tényleg nagy a szerencséd, hogy visszafogott a felsőbbségtudatom, normál üzemmódban már rég egyedül üldögélnék itt.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.29. 11:55:24

@Frick László Emlékzenekar:

Nagyon hízeleg, hogy a te csípési versenyedben levéltárossal fej-fej mellett haladunk. Hogy te is értsd, kb olyan érzés ez most számomra, mintha Frank Zappa az egyszerre bekapott két heregolyóddal a szájában énekelné a Bobby Brown-t.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.10.29. 15:32:43

kissé profánabban értelmezve az kurvaságot, megdöbbentő, micsoda hímerő lakozik az pénzben
Íme ő, aki miatt feltehetőleg eurovíziós sikerhölgyünk valahai élettársa halálba keseregte magát: egeszsegedre-flavin7.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=1034418
(mondjuk itt legalább a kakasra nem hivatkozott senki)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.29. 18:49:44

E helyütt muszáj megjegyeznem, hogy a Fürge ujjak a valaha kitalált legperverzebb magazinnév!

Frick László Emlékzenekar 2011.10.30. 03:13:25

@LadyCarambole: De csak angolul, tehát Sticky Fingers -ként. Magyar nő ugyanis már régesrég rendszeresen hagyja a pasiját a nunusába ejakulálni a faszával bele, amikor még a gondolattól is hány, hogy őneki olyan durva dologhoz kézzel kell érnie. Elnézi EZT a poasit, amikor kiinyalás közben végigcslaffantja a segge pisimosta partjait (ahogy a kopaszra borotvált puciból az óramiutató járásával ellentétes irányba mindenfelé frecskelődik a pis, ugye) de hogy ő Fürge Ujjak? És ez a Fürge ujjak magazin szépnapjaiban méginkább ilyen volt. Ez az oka annak, hogy a mai 30 év körüli korosztály a lakosság népesedésifenyőjén még valamennyire terebélyes. Ma ugyanis már sok magyar lány is szop -de persze az, hogy kézimunkázzon? PFÚJPFÚJJ még olyant!

Frick László Emlékzenekar 2011.10.30. 03:21:37

@21méter: Frank Zappai Viszonylatokban ez a Levéltáros
line:
www.youtube.com/watch?v=8CE-EvldJH4

ez pedig te vagy:
www.youtube.com/watch?v=hO7tCKZbDjE

És hogy magamat érzékeltessem a Zappai Univerzumból, tessék egy slágeresebb verzióm (Az Uncle Meat-en majdnem egy lemezoldal, koncerten ez kb 47 p volt):
www.youtube.com/watch?v=Qy59LMpMmbI

Van közös verzió is, amiben ti, mit az Arany Középszar támadtok, persze ez mese és ebben én győzök, ám a valóságban mindig ti. te egy kicsit lezserebben győzöl le, de Levéltáros valami elmondhatatlanul finom eleganciával:

www.youtube.com/watch?v=Jsw9V2WjITI

(a képen ti jöttök jobbról, de ez rendezőijobb, mert ez a valóságbamn a jó és haladóoldal (LMP, újabban a Demokratikus Koalíció, a Haza és Haladás és a 4K) .

Frick László Emlékzenekar 2011.10.30. 03:26:49

@Levéltáros: Tkp egyedül üldögélsz a piramis csúcsán, amúgy mindenki alattad van a hierarchiában ... REz afféle, mint Index Anyu álszerénysége, amikor rábizonyítják, hogy a reklám és a bevételi tortából a legnagyobbat falja ki, akkor a Sanomá-ra, stratlapokra meg ilyenekre mutogat, amik BRUTTÓ KATTOGÁSértéken nagyobb elvierőt képviselnek, de azért, mert még mindig van egymillió egységsugaró felhasználó, aki annyira hülye a goglizáshoz, hogy a startlap van neki beállítva kezdőlapnak, pl nyugdíjasok meg 47 -és a halálközötti nemfóogyasztó szegmens. De a 47 évnél fiatalabb, pl brókerek, Haladás Pártiak, spekulánsok, kreítívkönyvelől meg ilyenek, pl a TASZ ügyikéi a kurvaéletben nem is láttak mg startlapot, tehát a bbefolyásosak, akik pl, mint Krizsó Szilvia a 9-ik legbefolyásoabb nő (ABC sorrendben a 24-ik?)

kiraaaaa 2011.10.30. 08:28:10

Nagyon kevés nő bírja ezt a kemény fizikai munkát. Le a kalappal előttük. kitartás kell hozzá, állóképesség, undormentes lélek.
Sok család megmentői ők, tehát még életmentők is. Nem is értem mért bántják őket.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.30. 10:28:53

@Frick László Emlékzenekar:

Szerintem túlbecsülsz engem, a dalból legfeljebb annyi stimmel, hogy ma töltött káposztát főzök teszkóban vásárolt acskós téti sauerkrautból.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 16:01:22

@kiraaaaa: Khm-khm. Mit keres egy ilyen csinos női hölgy egy ilyen durva helyen?! Kapaszkodj nyugodtan a bicepszembe, ha megrémítene valamelyik helyi, idült alkesz arc. Jómagam csak benéztem ide.

kiraaaaa 2011.10.30. 17:50:40

@ripők: csak ámulok férfiasságod felajánlásán.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 17:52:19

@kiraaaaa: Ez még nem a férfiasságom, de tagadhatatlan a hasonlóság.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 18:06:41

@kiraaaaa: Akarom mondani: ez csak természetes! A gáncsnélküli lovag ím, előállt.

kiraaaaa 2011.10.30. 18:13:50

@ripők:

www.youtube.com/watch?v=d8TouF4zmRk

A reklám is kurválkodásra ösztönöz. Azt sugallja, hogy ez mind a tied ,ha büdös leszel.Csak add el magad.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.30. 18:19:45

@kiraaaaa:

Ez a reklám valami csodálatos. Nem elég, hogy ezt a szart Harlemről nevezték el, még négerszaga is lesz tőle az emberfiának...

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 18:20:34

@kiraaaaa: A kilencvenes évek eleje óta nem használtam olcpályszt, akkor is csak azért, mert kifogyott a szürke Fabulon pont a sulidiszkó előtt.
Amúgy, ha a néger pasas a nyeremény, én inkább nem szállok be a versenybe, maradok illatos.

kiraaaaa 2011.10.30. 18:34:18

@"the dragon": most az a kérdés, hogy állították elő ezt a szagot.

@ripők: erről az illatos szóról egy nóta jutott az eszembe:

www.youtube.com/watch?v=lbc5GIbvffk

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 18:36:19

@kiraaaaa: Hihetetlen, milyen egy srófra jár az agyunk... Ez talán egy jel.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 18:58:33

@szanalmas: Mivan burnyák, te élsz? El kellett volna jönnöd. Hemzsegtek a bombanők. No, de én fittyet hánytam mindre, a tekintetemet végzetes béklyóba fogták.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 19:15:09

@kiraaaaa: Elképzelhető, de az én radaromon csak egy pötty pittyegett! Tudod, az a keleties spiné a szomszédos asztalnál. Micsoda kannái voltak...!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.30. 19:48:55

@kiraaaaa:

Nem nagyon értek az alkímiához, de ha tippelnem kéne, Hailé Szelasszié egy használt fültágítóját áztatták kafferbivalynyálba, amit később tovább hígítottak, ahogy azt homeopátiás "gyógyszerek" esetében szokás...

kiraaaaa 2011.10.30. 19:58:37

@ripők: na, bameg, nehogymá emlékezzek egy női mellre.

@"the dragon": fúj, nem kell ilyen illatú pasi.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 20:02:52

@kiraaaaa: Kettő volt neki, ha nem tévedek. Bár nem figyeltem.

kiraaaaa 2011.10.30. 20:06:22

@ripők: na pláne.
mert ugye,ha egy van neki, azt megnézem alakját, stílusát, köbcentijét, mert érdekes. De a két mell az olyan snassz.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 20:10:15

@kiraaaaa: Az én kedvenc sportom a kétszáz női mell, szóval megjegyzéseddel csak egyetérteni tudok!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.30. 20:14:44

@ripők:

Valaki tépje ki Ripők kezéből a Hahotát, mielőtt tovább éget minket...

kiraaaaa 2011.10.30. 20:17:15

@pixelpiréz plüssvitéz: ne irigyeld az olvasmányélményét.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 20:24:57

@pixelpiréz plüssvitéz: Mégegy offtopic komment, és kimoderállak a gecibe! Amennyiben viszont a továbbiakban kifinomult humoromat óhajtod magasztalni, ám legyen!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.30. 20:29:24

@pixelpiréz plüssvitéz:
Szegény srác, nem tud bánni a nőkkel, ez valószínűleg azzal lehet összefüggésben, hogy időnként sírdogálni is szokott...

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 20:32:29

@LadyCarambole: A találkozásunkkor tanúsított magatartásomból ne vonj le messzemenő következtetéseket! Ilyen még nem fordult elő velem, de azért az belátható, hogy erre a látványra nem lehet felkészülni.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.30. 20:33:32

@kiraaaaa:

Dehogy irigylem, én csak azt akarom megakadályozni, hogy továbbra is felolvasson belőle!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.30. 20:34:47

@LadyCarambole:

A sírás nem szégyen!
Már legalábbis akkor, ha a kedvenc focicsapata kap ki az embernek...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.30. 20:36:50

@ripők:
Remélem, nem rám gondoltál, te pernahajder! Bár megértem, hogy szépen ápolt szakállam rögvest a férfiúi irigység áldozatává tett!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.30. 20:49:21

@ripők:

Figyelj Ripcsi, neked azt tudnám tanácsolni, mint alkalmazott szexológus, pórkapcsolati tanácsadó, és gyermekkori barátod, hogy jelen magánéleti helyzetedben inkább a gyász idejét éld, s egy olyan 5-8 évig most ne menj nők közelébe (férfiakéba se).

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 20:54:56

@pixelpiréz plüssvitéz: Ügyes trükk, és szívem szerint hallgatnék is Rád, de nem szerepel középtávú terveim között, hogy hozzád költözzem.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.30. 20:57:46

@pixelpiréz plüssvitéz:

Alkalmazott szexológus, az. Készséggel elhinnénk a dolgot, ha nem tudnánk pontosan, hogy legutóbbi ilyetén irányú élményed az volt, hogy egyszer játszhattál a Lula 3D demójával még 2006-ban...

szanalmas 2011.10.30. 21:07:27

@"the dragon":

Lula 3D :D, miket ismersz te, beszarok! Bár azt hozzá tenném, hogy engem a "pórkapcsolati tanácsadó" fogott meg, ma is tanultam egy új kifejezést, és megtudtam, hogy a csóróknak is van piszológusuk!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.30. 21:08:23

@"the dragon":

Nem értem a problémádat. Abból a programból mindent meg lehet tudni, amit egy nőről érdemes...

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.30. 21:11:06

@ripők:

Nana, nem veszem be a tipikusan női identitású fordított pszichológiádat, sőt ezután abba sem megyek bele, hogy megpuszild a pöcörőmet!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.30. 21:21:41

@pixelpiréz plüssvitéz: Ez a veszély több okból sem fenyeget:
1. Elő kéne bányásznod dragi ánuszából
2. Nem bírom a formalin szagát

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.30. 21:24:30

@szanalmas:

Pár hónapja láttam egy címlapos kockablogban, le is fostam a rüsztöm a röhögéstől, hogy ilyen van... És ti csináljátok, magatoknak! Mondanom sem kell, hogy ezért tart itt ez az ország!

Frick László Emlékzenekar 2011.10.31. 01:41:19

@21méter: Zappa grafikusművész is volt és gondolhatod, hogy ha zeneművészetének eddig kb a 75%-át hallotta rajta kívül valaki más, akkor internet segítségével a grafikai munkásságáról mégí egy 3-4%-os ízelítót se tudnék linkelni, mindenesetre MrGenes egy pasi, aki savanyúkáposztát főz gagyiáruházban vásárolt akciós sauerkrautból de az álprimitív* grafikából az is kitűnik, hogy az akciós kraut attól lesz sauer, hogy délelőtt 11-kor a kádba olyan vegyianyagot engednek be, amiáltal a délutáni műszak eleje már kész érettízű sauerkrautot csomagolhat (powered by Wetschesch. made in China)

Lényegében a Kigondoltam legfőbb letagadott, de létezőcélkitűzése ez az álspongyabobienitás, de persze olyan tunyacsápizmó lesz belőle, mint a pinty! - kivéve Friedmann Jucit, aki elmegy valamennyire sandy-stának...

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.31. 10:28:24

@Frick László Emlékzenekar:

Még az is előfordulhat, hogy a Nagy Frick László Emlékzenekar az előítéletesség csapdájába esik. Nem tudom megérteni, hogy miért fontos az életünket jól megtervezett prekoncepciók mentén élni. Ennyi erővel mondhatnánk azt is, hogy minden cigány tolvaj, vagy a franciák mind büdösek és ráadásul az anyjuk kurva.

Nekem például sokat jelent, hogy akár szombat éjjel egy komolyzenei hangverseny után is van lehetőségem akár közepes alapanyagok összevásárlására egy helyen, így vasárnap reggel simán lehetőségem van egy átlagos töltött káposzta elkészítésére. Nincsenek illúzióim a bosnyák téri piacon hófehéren vigyorgó savanyú káposztával kapcsolatban sem, valószínűleg az is ugyanolyan kádban készül. Ez legalább szürkés volt kicsit, és azt is be kell azért vallanom, hogy nem ez volt életem legfinomabb káposztája. De hát mire számítson az ember, ha egy társasházban lakik? Talán tartsak fahordót meg nagykövet a fürdőszobában? Különben is legutóbb még napirendi pontnak sem került be a társasházi közgyűlésen az a javaslatom, hogy meg kellene kicsit robizni a kertet és bevethetnénk szép kerek káposztával.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.31. 10:29:51

Ja a termékelhelyezés kimaradt, baszki. Nehogy azt mondjátok, hogy feleslegesen kaptam a milliókat.

tetisavanyu.hu/

Frick László Emlékzenekar 2011.10.31. 10:32:34

@21méter: Idáig már nem tudtad elolvasni a kommentemet, amit emiatt a hiány miatt fáélreértettél, úgyhogy idecopyzom neked:

délelőtt 11-kor a kádba olyan vegyianyagot engednek be, amiáltal a délutáni műszak eleje már kész érettízű sauerkrautot csomagolhat (powered by Wetschesch. made in China)

A Wetschesch az Vecsés, így már érted? Mint ahogy a jólkinéző, szemre tetszetős génmanipulált kínaifokhagyma is makói csomagolóüzemekből terjedt el...

Frick László Emlékzenekar 2011.10.31. 10:34:41

@21méter: Ha jó házi savanyúkáposztát akarsz, olyan nem a savanyúkáposztályáról híres elmaradott vidéki falvakban kell megvenned,. Mint Zagyvaszántó, Jászapáti vagy Kisléta. De Túrkeve-Csudabalán is faszát savanyítanak. Budapesti faluból? -ugyan...

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.31. 10:39:10

@Frick László Emlékzenekar:

Szeretem a finomat, viszont nem vagyok annyira fanatikus, hogy egy kiló kiváló minőségű savanyú káposztáért elutazza Jászfényszarura. Konformista vagyok, bevallom.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.10.31. 16:16:32

na nem mintha nagyon érdekelne, de Ripőknél tényleg eltört a mécses, basszátok meg?? (hozzáteszem, meg tudom érteni, én is sírtam kicsit mérgemben, a négyeshatosra várva, mert kurva unalmas gyökér buzik vagytok egytől egyig!)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.31. 17:06:23

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Gondolom mindenki ült némán, néha kortyolva az italból, igazi informatikus buli lehetett.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.31. 17:15:45

@Levéltáros: @Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Kétszer is sírt ripők. Először, mikor tényleg elhitte, hogy leltáros nem jön, másodszor meg amikor végre a kisnyúl elhúzta az ótvaros belét!

kiraaaaa 2011.10.31. 17:35:37

@21méter: hehe, egyszemélyes asszonykórus.
Csak azt a félig lerágott répát nem értettem, ami az asztalon volt.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.31. 17:39:02

@21méter: Nem is azért sírtam, csak allergiás vagyok a dohányfüstre.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.10.31. 17:50:50

@21méter: Látom, még mindig haragszol rám, mert véletlenül ugyanolyan cipőnk van...a tudat engem is szégyenkezéssel tölt el, mindenesetre azzal vigasztalódom, hogy én nem olyan köcsögösen babakék csummaklopfolót választottam mint te!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.31. 20:21:54

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:
Pedig ha maradtál volna, egy eszméletlen jó buliban lehetett volna részed. Bár abban igazad vagyon, hogy este 11-ig valóban semmi érdemleges nem történt...na de utána, hmmm!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.10.31. 21:45:40

@LadyCarambole: aha, ja persze, és gondolom tizenegykor, mintegy varázsütésre, egy Bach korálra gyújtottatok vidáman, miközben Szörcsi-tűnődő somolygással-smaragdszínű tejet spriccelt a melleiből, hűségesen követve a taktust, ahogy Piréz feje a sorban következő seggszopó neohippi nyakszirtjén koppant , a mocskos kurva Szimpla Kertmozi első emeletén...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.31. 21:52:16

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:
Ahá, te fizetted le ezek szerint a répaárus lányt, hogy a kísértés macskaköves útjára vigyen minket!
Csak mert ez elképesztően jó ötlet volt, köszi!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.10.31. 22:18:34

@LadyCarambole: Piri lerágott répacsutakja talán valamelyikőtök végbelében végezte (nem a természetes módon), a negyedik hubertus után? Hadd találgassak, szerintem Ripők volt a mókamester, mint tudjuk, mindent megtenne, csak hogy kitörjön a szellemi boxzsák örökös szerepéből (ezt legalább nem öklendezte vissza hörögve, mint azt a huszonakárhány sajtburgert-a balek geci!)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.11.01. 01:04:18

Hát gyerekek, ma komoly leckét tanított az élet! Nevezetesen azt, hogy a magyar nyelv nem is oly bonyolult, mint gondoltam volna!

Történt ugyanis, hogy néhány derék cimborámmal ültem egy PizzaHutban - ami nem mellesleg sokkal inkább hasonlít a Pusztító utópiájához, mint régi önmagához... - és a mellettünk lévő asztalhoz leült egy japán pár, melynek nőtagja bizony elég dögös volt.

Eztán nem kellett sok, elemezni kezdtem milyen jelentős hatást gyakorolt szexuális életemre a Gyilkos nap c. film fojtogatós jelenete illetve, hogy mennyivel nagyobb pöcsöm lehet, mint a csaj béna japó fiújának van... A végén persze még poénkodtunk egy cseppet David Carradine halálán, majd fizetés után távozni készültünk.

Ekkor a tündéri japán leányzó mobilja megszólalt, és kisvártatva elkezdett belé folyékonyan beszélni, igen, magyarul...

Még szerencse, hogy a tisztes szamuráj erények Tom Cruise-sal kihaltak!

Frick László Emlékzenekar 2011.11.01. 02:05:24

@"the dragon": Ebből az anekdotból az tudható meg, hogy a magyar nők legalább ösztönlények és a férfihoz való vonzódásuk erősen függ annak jövedelemszerzőképességétől
míg a magyar férfiak azt se tudják, hogy egy japán fasz bár kisebb (és padlizsánszínűbb) viszont tartósan állékony és a japán pina hármas o-izom gyűrűzöttsége még eredeti és vasmarokként képes szorítani azt a magyar férfiszemmel "kicsike" faszt.

Valamint mindigg az intelligensebb nép tanulja meg a tufább agyszerkezetű nyelvét és nemviszont. Sokkal-sokkal több japán beszéli a szerintük rokon (mármint nem nyelvi, hanem genetikai rokon) magyar nyelvet, próbálj gondolkodni egy nemragozó, de nem is angoltípusú nyelvBŐL a magyar-ra át. Két japánul valahogy makogni képes magyarra kb 100 magyarul is beszélő japán jut.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.11.01. 07:20:25

@Frick László Emlékzenekar:

Újra és újra ledöbbenek azon, miképp tudsz ekkora megfejtője lenni a női nemnek! Most már aztán tényleg kénytelen leszek lemenni Karcag déli cigányvárosába, ami ezek szerint olyan olvasztótégelyként funkcionál, ahol beható tapasztalatokat lehet szerezni kislánytól a meglett háziasszonyig a világ minden nációja vonatkozásában...

(Egyébként majdnem biztos vagyok abban, hogy több Magyarországon élő magyar beszél japánul, mint Japánban élő japán magyarul. Hogy arányaiban sokkal több, az pedig hétszentség...)

Frick László Emlékzenekar 2011.11.01. 08:00:06

@"the dragon": Le kell lombozzalak. Magyarországon 300 szavas szókinccsel (név és cím a szerkesztőségben) Büdösmackó kinézetű, de nála sokkal-sokkal butább (Ha Büdösmackó IQ-ja lehet lb 170, ennek a fickónak 87, ami különben nemrossz) szóval 300 szavas japán szókinccsel biztonsági őrből A Vállalat Első magyarja lett egy gyíkhúson hízott biztonságiőr, mivel 180 kiló, eért kettőnek számolom, de még így is több japánban élő japán beszél magyarul, mint magyarországon élő magyar japánul. Elebve kb 100 Kodály-rajongó zenetanárnő beszél elég jól. Nem akarlak melkeseríteni, de Vietnámban magyarul pompásan beszélő Vietnámi él, aki magyar költők verseit fordítja vietnámira. magyarországon hány vietámiul beszélő magyar él.
Basz, most ki foglak akasztani: van egy török város, ahol minden évben József Attiéla napot ttartanak, persze magyarul beszélő török törökök szervezik, és öszegyűl ÉLÉBEN tehát OTT VAN a városban usq 300 török József Attila hívő. Schnitt: Hirdess meg, de ne vidéken! Budapesten, József Attila Városában egy József Attila ankétot a petőfi irodalmi múzeummban, akkor lesznek BRUTTÓ 13-an, ha behajtják az intézmény fizikaiállományát tölteléknek a nézőtérre!!
De Jószef Attilla szoborort jajonganak politikailag 200-an. Tudod, hol volt egy olyan JA -rendezvény, ahol 300-an megjelentek? Bp-től 160 km-re! Nem, nem Öcsödön...

Frick László Emlékzenekar 2011.11.01. 08:03:33

@"the dragon": Ne Karcag-Délicigányvárosba menj, az messze van és nem vezet oda autópálya. Elég a Kecskeméti Déli Cigányvárosba lemenned. De a város másik végén, az Auchanba kezdj. A módszer, hogy előítéletmentesen cigányra találj, a következő: Figyelj ki egy olyan családot, akik vagy heten egy bevásárlókocsival mennek BE az áruházba, kisérd őket körbe a másfél órás "vásárlásuk" alatt, majd ugynez a család töküres kocsival, de kérődző ajakakkal belebámulva a biztonsági őrök arcába kisétál a parkolóba, hogy visszaránduljon a város másik végébe, úgy találhatsz oda a Déli Cigányvárosba. Onnan már tudod a pályát.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.11.01. 08:11:46

@Frick László Emlékzenekar:

Valóban rengeteg egykoriszocialistatestvér vietnami beszél magyarul, azon prózai oknál fogva, hogy Magyarországon végezték az egyetemet. (Különösen igaz ez az államigazgatásuk felső szintjeire és a diplomatáikra.) De ennek, vagy épp a törökországi József Attila kultusznak mégis mi a fasz köze van ahhoz az eget verő baromsághoz, amit a japánokról írtál?

(Egyébként ismét kiderült, mennyire elfogult vagy! A 180 kilós biztonsági őrt automatikusan kettőnek számoltad, míg a szintén 180 kilós szörcsi IQ-ját nem felezted...)

Frick László Emlékzenekar 2011.11.01. 08:23:08

@"the dragon": Rosszválasz, a magyar versek fordítója már a béke után született és senki sincsen a családjában, aki itt tanult volna,. Valamint az itt tanuló vietnámi diákok közüöl sok Magyarországon ragadt. nemrég látam egy ilyen apoát és fiát, a fiú a mekongdeltavidéki ősi Ainó-a-Koo-Hááá törzsre (kihalt a XVII. sz. végén) atavizál vissza, de annyit nem tud vietnámiul, hogy Fan van Dong és le Dzhu An. Nemhogy a szójátékot rá...

Borzastó egysszerű köze van a Török JA kultuznak, ahhoz, amit írtam. A törökök sokkal könnyeben tanulnak magyarul, mint a japánok magyarul. REeleve a törökök átlapozhatják a szótárunkban a köcsög, a túró és az alma meg az atya szavakat és még vagy 37-et... Özön türk szavunk van ecshem!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.01. 22:48:23

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Szerintem inkább bele kéne vágni a kigondoltam cipő bizniszbe. Hátha akad egy-két balek tizenötéves kapitány.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.01. 22:49:14

@ripők:

Ha neked így jobb, akkor innentől kezdve mindenkinek mondhatjuk, hogy csak allergiás vagy.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.01. 22:51:20

@kiraaaaa:

Igazából arra számítottunk, hogy ripők kap tőled egy öltáncot, a répa kellék lett volna. Mivel azonban ripők allergiás, ezért el kellett rágnia a répát. Állítólag jó a farkasvakságra.

kiraaaaa 2011.11.02. 08:56:18

@21méter: jaa, néma gyereknek anyja se érti a szavát.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.02. 10:09:06

@kiraaaaa:

Béna gyereknek anyja veri a faszát.

kiraaaaa 2011.11.02. 10:17:58

@21méter: most ripőköt vagy az anyukáját sajnáljuk?1 perc néma csend nekik.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.11.02. 10:26:50

@kiraaaaa:

Nem szabad sajnálni a fogyatékkal élőket, nem segít nekik a beilleszkedésben, úgy kell kezelni őket is, mint bárki mást.
süti beállítások módosítása