Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Egymillió új munkahely

2011.05.08. 07:07 Kadarka Jánoska

Egy éve a kancsal meghirdette munkahelyteremtő programját, tíz év alatt egymillió új munkahelyet ígérve, amit a sebhelyesarcú, a habókos és még sokan mások is támogattak. A számok egyelőre nehezen jönnek, ezért országmentő akciót indítva nyilvánosságra hozom, mit is kellene csinálni ahhoz, hogy meglegyen az egymillió új munkahely, akár már jövőre is.

Bal oldali közlekedés bevezetése

Magyarország 1939-ben tért (volna) át a jobb oldali közlekedésre, itt most nem részletezendő okok miatt ez csak ’41-ben sikerült. Csináljuk vissza, és meglesz az egymillió új munkahely, összefoglalom, hogyan:

1. Meglévő autók bal oldali közlekedésre való átállítása

Nem nagy ördöngösség, az autóipar már régóta úgy gyárt, hogy minél kisebb legyen a bal- és jobbkormányos autók között a különbség, hiszen mindkét piac hatalmas, tehát az átalakítás simán elvégezhető. A szerelések miatt a márkaszervizek és a kisiparosok kapacitását bővíteni kell: 15000 új munkahely.

2. Autógyárak kapacitásnövelése

Magyarország autógyártásban nagyhatalom, elég csak a Suzuki, Audi és Daimler gyárakra gondolni, és most még csak a prémiummárkákat említettem. A világ egyharmada baloldalon közlekedik, ha mi is ott járunk, akkor mindkét típust gyártani fogják nálunk, hiszen a szomszédok miatt kellenek a balkormányos autók is. A beszállítói lánc új munkahelyeit is ideszámolva ez 36500 új munkahely.

3. Gépjárművezetők újraképzése

Az átképzés szükségességét minden közlekedő beláthatja, tréningek nélkül háborús helyzetek uralkodnának el a magyar utakon, tekintve az agresszió folyamatosan magas szintjét. Kistérségi oktató- és vizsgaközpontok felállítása szükséges: 21000 új munkahely.

4. KRESZ táblák kihelyezése

Kezdő projektmenedzserek bizonyára átrakatnák az út egyik oldaláról a táblákat a másikra, de ez kapitális baromság lenne. Duplikálni kell a táblákat, mindkét oldalon szükség van a jelzésekre, hiszen a felkészülés alatt még nem szüntethetők meg a jelenlegi táblák, de az átállás pillanatában már a másik oldalon kell lennie minden jelzésnek. Ez csak párhuzamos kihelyezéssel kivitelezhető. 34000 új munkahely.

5. Útátépítések

Minden körforgalmat át kell alakítani, hiszen a hajtásiránynak megfelelő ívben fordul rá a bekötő út a körforgalom gyűrűjére, az íveket is balossá kell tenni. A hagyományos kereszteződéseknél útépítési munkákra csak kismértékben van szükség (a kanyarodó sávok esetében): 25400 új munkahely.

6. Útburkolati jelek újrafestése

Nem ragozom, csupán felhívom a figyelmet, hogy ami az egyik oldalon festést jelent, az a másik oldalon radírozást, ezért ennek a munkafázisnak az emberi erőforrásigénye igen nagy: 65121 új munkahely.

7. PR tevékenységek

Reklámok az elektronikus műsorszóró médiákban, óriásplakátok, köztársasági elnökúr személyes levele minden magyar állampolgárhoz, és még sorolhatnám. 12300 új munkahely.

8. Határátkelőhelyek átépítése

Ha jön a hülye szlovák, valahogyan jelezni kell neki, hogy másik oldal, helóka! Illetve a jelzés az kevés, át kell terelni a forgalmat betonfalakkal, alul- és felüljáró rendszerekkel. 34000 új munkahely.

9. Rendőrség átképzése

Az egyik legkeményebb feladat. Nem elég kioktatni őket többhónapos fáradságos munkával, csapatépítéssel egybekötött tréningekkel, hogy a traffipaxot eztán a másik oldalon kell felállítani, de ennek az infónak rögzülnie is kell, ha nem akarjuk, hogy csökkenjen a Belügyminisztérium bevétele. 9500 új munkahely.

10. Elő-, fő- és utótanulmányok készítése

A felkészítésben és az átállás értékelésében természetesen részt vesz a Kigondoltam műhelye, az angol, japán, ausztrál, indiai stb. helyszíni tanulmányok elkészítését a bal oldali közlekedést alkalmazó országokban nem bízzuk másra, tekintettel a téma jelentőségére. A megnövekedett adminisztrációs terhek miatt új alkalmazottakat, projektmenedzsereket, lótifutikat, pénzügyeseket, titkárnőket, rabszolgákat és HR-eseket kell felvennünk. 6679 új munkahely.

A fent vázolt átállás összesen 250000 új munkahelyet teremt. Ha az egész procedúrát megismételjük még háromszor úgy, hogy az átállási idők átfedjék egymást – ne lehessen ugyanazt a kapacitást felhasználni egymás után, duplázni és triplázni kelljen mindig –, akkor már meg is van az egymillió új munkahely. Ez egymillió új adózó, egymillió új TB befizető, és egymillió új fogyasztó a piacon.

Hajrá magyarok, hajrá Magyarország!

 

18 komment

Címkék: munka kormány viktor adó közgazdaságtan kresz kapitalizmus mozgalom bele adóvevő alcsútitörpe garantált minőségű legkiválóbb poszt a címke kizárólagos használója levéltáros az illegális címkehasználat büntetendő

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr712881880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2011.05.08. 09:16:56

az ötlet pazar, a háttérszámítás kissé bölcsészes...
kimaradtak pl a kárbecslók, karosszériaműhelyek, megnüvekedett létszámigényei
hogy csak a felületet súroljam

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.05.08. 09:40:35

@spájdernecc:

Ami ebben a rövid kivonatban nincs felsorolva, az az egyéb járulékos haszon. Csak a lényegre koncentráltam, természetesen rengeteg egyéb helyen lesz létszámnövekedés, elég csak a sírásókra gondolni.

Commandante Jayasuriya 2011.05.08. 10:39:49

Mire jó ez a hülyeség, nincs enélkül is elég balfasz a kormánynál...?

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.05.08. 10:46:45

@Commandante Jayasuriya:

Nincs, vagy legalábbis nem fizetnek elég adót.

büdösmackó 2011.05.08. 14:52:17

szerintem kibaszott nagy ötlet, még több munkahelyet teremtene, ha orosz sínnyomtávra térnénk át!

amúgy meg kéne fontolni a tíz kilométerenkénti hídépítést a dunán a tiszán és a fontosabb mellékágakon.

killercsiga 2011.05.08. 15:57:35

elméletben jól hangzik, de empirikus kutatások cáfolják a helyességét
jobboldali közlekedés balkormánnyal, meg baloldali közlekedés jobbkormánnyal váltakozott többször is alsó-piréziában, mégis csökkent a munkahelyek száma

szerintem az egyetlen üdvözítő út a prostitúció

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.05.08. 17:30:24

@killercsiga:

Ááá, kevered a dolgokat. A jobboldali az politikai, a jobb oldali pedig közlekedéstudományi kategória.

@büdösmackó:

Kapisgálod, mitől döglik a légy. Nem vagy te államtitkár valahol?

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.05.08. 17:38:40

A posztoló azt gondolja, hogy ezen a világon csak autósok vannak, de bármennyire is fáj, nem Beijingben vagyunk, ahol 5 millió autó fut az utakon!
Ha kishazánkban levonjuk azokat az idiótákat, akik vagy kalaposak, vagy bajszosak, vagy szemüvegesek, vagy isten ne adja nők (netán ezek kombinációi), akkor nem túl sok olyan autós marad, aki felfogná az új szabályrendszert, mivel a többiek még a régit sem értik! Ezért teljesen felesleges is áttérnünk bármilyen irányú közlekedésre, hiszen az eddigi próbálkozások is rendre kudarcot vallottak.
Jó, ha egy új munkahely lenne ebből, és az a közlekedési tárcánál az új államtitkárúré!

@killercsiga: Mennyi?

szanalmas 2011.05.08. 17:50:03

@büdösmackó: @killercsiga: @Levéltáros:

Titeket kéne felrakni a széles nyomtávúra, aztán leszállhatnátok valahol Szibériában, bazmeg, annyi eszetek van, mint egy keskeny nyomtávú vasutasnak!
Megmondta a miniszterelnökkirály úr, hogy teremtve lesz az egymilla, akkor mi a faszt okoskodtok?! Nem véletlenül van a szent párt mellettük, Semjén tisztelendő úr csak csettint egyet és teremnek a munkahelyek, mint a parasztok (vagyis tik').
Mindig csak a negatív hozzáállás, remélem, hamarosan eltipor benneteket a forradalom, ti gyurcsányista komenisták!

szanalmas 2011.05.08. 17:56:12

Atz is lefogadom, hogy azt a fasza mágikus körforgalmat egy magyar találta ki, van is egy tippem, hogy Rubik úr lehetett az, mivel kurva nagy királyság! Gondolom, a hülye ángliusok estig keringenek benne, mint miszter Bín!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.05.08. 18:49:44

@szanalmas:

Viki barátomat szádra ne vedd! Van még keleti kapcsolatunk annyi, hogy a szibériai üdülést elintézzük neked!

@LadyCarambole:

Rollerezz csak tovább, és majd akkor kommentelj, ha olyan téma lesz, amihez értesz is.

killercsiga 2011.05.09. 00:06:08

@LadyCarambole:
ne velem alkudozz, ha extra kívánság van úgyis többe fog kerülni
ha nagyon fiatal kell, akkor persze nekem fizetsz, de azt ne itt tárgyaljuk ki

ha a másik oldal érdekel, akkor meg először szépen megmutatod amid van, aztán majd megbeszéljük milyen árfolyamon dolgozol

_nyuszi_ 2011.05.09. 21:08:23

@Levéltáros:
na jól van, zümike, jó a posztod!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.05.09. 21:23:30

Hát nem egy nyugdíjas állás lesz ez..

@killercsiga:

ez sem. (Reméljük. :)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.05.09. 22:48:24

@márnyuszi.:

Köszönöm, végre megnyugodtam nyulam-bulam.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.05.09. 22:49:12

@bogancs:

Ma már nincs nyugdíjas állás, tudhatnád nagyon jól, hogy az a világ véget ért.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.05.09. 23:12:32

@Levéltáros:

Pedig az lenne a tudomány, ha egymillió nyugdíjas állásra tennél javaslatot.

Lehet, még Nobel-díjat is kapnál.

Commandante Jayasuriya 2011.05.10. 07:20:02

@Levéltáros:

Micsodaaaaa, hogy nyugdíjas állás...!?
Nyugdíj sem lesz.

Csak nem gondolod komolyan, hogy azokat a vén trottyokat, akik már nem képesek semmilyen hasznot hajtani országunknak, azokat csak úgy eltartja az állam?
A 65 év felettieknek kötelező lesz ingó és ingatlan vagyonukat, -ha egyáltalán rendelkeznek ilyesmi felett-, beszolgáltatni az államnak, hogy azt az illetékes Nemzeti Erőforrás Átcsoportosítási Minisztérium (NEMÁM) szétoszthassa az arra érdemeseknek.
A túlkorosnak minősülő lakosság további felhasználására, vagy hasznosítására több egyéni képviselői javaslat is érkezett, azonban a környezetvédelmi lobby tart a meghozandó intézkedések nyomán várható nagy arányú légszennyezetség utókorra gyakorolt káros hatásaitól.