Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Szcientológusok

2011.01.12. 07:10 büdösmackó


 

A szcientológusok olyan emberek, akik nagyon okosak, és az utcán hozzánk szólnak. Ne keverjük őket össze a krisnásokkal, és a mormonokkal: a szcientológus az első fél órában bebizonyítja rólunk hogy hülyék vagyunk és idegbetegek, míg a krisnásoknak ez jóval több időbe telik, nem is beszélve a mormonokról.

A szcientológusok rendszerető emberek: újradefiniálják a fogalmainkat, rendet tesznek zaklatott lelkünkben és újraépítik személyiségünket. Olyan etikai normákat állítanak fel, amit nagyon kevesek értenek már meg, ezért külön szakértőket jelölnek maguk közül az őket is kételybe ejtő esetek tisztázására.

A rend, a rendszer és pedáns fegyelem a keresztény egyház eszköze is, de míg a keresztények ostyát, tömjént és szenteltvizet használnak, a szcientológia mérföldekkel előbbre tart: e-meterrel segítik közelebb híveiket a megtisztuláshoz.

A szcientológusok vallása életút is egyben: modern filozófiai alapokon nyugvó rendszerük garantálja a sikeres életet és a békés, nyugodt öregkort!

27 komment

Címkék: teológia antigravitáció kontaktus e meter amerikainyelv

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr42563881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frick László Emlékzenekar 2011.01.12. 08:17:17

A Scientológusoknál már csak egy magasabb rendű egyház létezik, Karakuttyé.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.01.12. 08:49:45

Összehasonlító elemzés kéne a Babilon Nyulai Kerékpáros Egyházzal.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.01.12. 09:30:42

@Levéltáros: Üdvös lenne, ha nem Mária (nem a nógrádi) országának legkiemelkedőbb tudományos blogján reklámoznád a szektádat! Babilon Nyulaitól ments meg Uram minket!

koboldmaki 2011.01.12. 11:10:12

A posztíró még nem találkozott jehovistákkal.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.12. 11:19:41

@koboldmaki:
Ugyan már, azokat a vén mammereket még egy ovis is képes lerázni! Én mondjuk mindig azt mondom, hogy teológus vagyok, valamint az anglikán egyház felkent papja, és valójában nagyon szivesen átbeszélném velük ezen vallási kérdéseket egy tea mellett, ha be tudnának most fáradni....na ettől mindig elmenekülnek!
Ellenben a szcik az igazi kemény falat, mivel ha nem helyeselsz és ragyog az arcod az AHA élménytől, akkor máris elnyomó vagy, és ezzel az Urobórosz kelgyó máris a seggedbe harapott, mert onnantól kezdve MEG AKARNAK MENTENI! Szerintem csak a nyers erőszak segít a csökött fajtájukon, mikor kilátásba helyezek némi verést, mindig lelépnek.

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.12. 12:30:18

@LadyCarambole: En igy szoktam:: hogyha valoban bemutatjak nekem Jezust vagy az apjat, kezet is foghatok veluk akkor megyek:)
Eddig meg sosem hivtak el gyulesre:(
Pedig mekkora buli lenne:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.12. 12:32:02

Erdekes en itt meg nem talalkoztam ilyenekkel. No majd elkezdek vadaszni:) Ha talalok egyet lehet elkezdem nekik mondani az o szoveguket:)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.01.12. 12:34:31

A csak legyen tovabb poszt kurvara n em laccik csak oldalt:)

Szorcsy: ANYAD!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.01.12. 13:45:23

@Lewyke:
az ÉN anyám - komoly szerkesztési elvek állnak a jelenség mögött!

Rosszindulatú Vászka 2011.01.12. 15:13:55

@LadyCarambole: mer amatőr vagy.

A jehovásoknak csak annyit köll mondni, hogy sátánista vagy, én azt szoktam, hogy egyetértek a halálbűntetéssel és van is egy listám, nézzük át. Erre mindég elszelelnek.

A krisánok nehezebb ügy, azokat a pogány szektákat nem támogatok mondat segíccségével űzöm, de némejik nem besértődik, hanem elröhögi magát.

A szcík az nehéz ügy, annyira agymosottak, hogy cselendzs elzavarni őket. Ragadnak, mint a teknokolrapid. És minden sértés lepereg róluk. Zombisereg.

Rokka 2011.01.12. 15:52:06

jön még kutyára dér

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.01.12. 16:07:14

@Rosszindulatú Vászka:

Sátánista szöveggel a sátánisták támadnak, a pogánysággal meg a pogányok. Na most aki nekem térítés közben ilyeneket mond, annak azt válaszolom, hogy aki mondja másnak, az mondja magának!

Utána kupán vágom a reklámanyagokat tartalmazó tatyómmal, és amíg ájultan fekszik, rátetoválom a fenekére egyházunk szimbólumát.

Rosszindulatú Vászka 2011.01.12. 17:09:18

@Levéltáros: namost, ha vasárnap ebédidőbe rámcsöngecc az Igassággal, ne számíccs semmi jóra, először én lövök!

kiraaaaa 2011.01.12. 18:25:27

@Lewyke:Jézus apja hogy néz ki? mesélj má egy kicsit róla!

kiraaaaa 2011.01.12. 18:26:00

@Rokka: zúzmara, te, buta. mert a kutya lent van.

Rosszindulatú Vászka 2011.01.13. 00:51:26

Jegyzetelek.

Xenu átka lecsap rátok nemsoká...

Frick László Emlékzenekar 2011.01.15. 07:36:58

@koboldmaki: A jehovisták térítő szekciójának három tagozata van és az ostobizmusukat a wikipediával meg a Mindenhatoooooo val glettelgető kis attejjistahuszárokok mindössze a hoszúszoknyás velúrcsizmás (prémszegéllyel) nebámuljdzsekis ritikülös ketteséveéjárós csajos verziót ismerik.
Ám ha egy könyvvel a kezedben ülsz a parkban Budapesten, akkor a Második Fokozat már nem a Bibliával kezd el nyaggatni, hanem azzal, hogy mit szól a legújjabb sejtbiológiai kutatási eredményekhez. Bizonyos Tudósok megtalálták a sejtek örökfiatalságának génjeit. Szó szót követ, s kiderül, hogy ezek a tudósok jehovisták, de persze csak az egyház diplomásai részesülnek majd e génekből, ők lesznek a világvége noébárka utasai.

Sajnos a HArmadik Fokozatra nem vagyok méltó, de gondolom, hogy azok a sejtbiológusokat keresik meg.

Stupidella 2011.01.18. 11:30:53

el nem tudom mondani, mennyire rühellem a szci-ket...

szanalmas 2011.01.18. 11:54:01

Tényleg, mi van akkor, ha az ilyen hülyetérítőknek azt mondjátok, hogy húzás van hülye gyerek, zsidó vagyok. Elmenekül sírva?! Mert akkor mondja mindenki azt!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.01.18. 12:08:59

@szanalmas:
Hát, lehet, hogy rólad simán elhiszik, rólam viszont nem!

szanalmas 2011.01.18. 12:30:26

@LadyCarambole:

Nekem nincs ilyen gondom, én a L. Ron Hubbard vagyok, akiről azt hiszik, hogy már meghaltam.
süti beállítások módosítása