Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A józan paraszti ész

2010.05.12. 08:51 periplaneta plumbum

Mai kisdolgozatomban a józan paraszti észről szeretnék néhány gondolatot megosztani a nyálas olvasóval. Furcsán hangozhat elsőre, de az, hogy, most nem egy paradoxonról beszélünk az nem másnak, mint éj anyánknak köszönhető. Ugyanis, ha elemezzük a szókapcsolatot, miszerint:

Mit állítok? JÓZAN
 
Mi józan? ÉSZ
 
Milyen ész? PARASZTI
 
Nem megmondtam?
 
A józan és a paraszt szavak egy szintagmában való szerepeltetése csakis az éjszakára, a nyugalomra utalhatnak. Ha eddig nem lenne érthető a gondolatmenet, akkor lássuk mindezt kissé egyszerűbben.
 
A paraszt, avagy földműves hajnalban, valamikor három és négy óra között kel, mert nyilván szeret korán lefeküdni. Nade. Kikel az ágyból és tölt magának egy pohárkával. Hopp. Innentől körülbelül óránként ismétlődik a pohárka, tehát józanságról egyáltalán nem beszélhetünk. Hogy lehet akkor mégis józan paraszti ésszel gondolkodni. Teljesen egyértelmű, hogy magunkat egy éjszaka alvó paraszt helyébe kell képzelnünk, hogy képesek legyünk bonyolultnak tűnő, de valójában nagyon egyszerű kérdésekre a lehető legegyszerűbb és leglogikusabb válaszokkal – amire, ha nem így gondolunk, sose leszünk képesek – felelni.
Vegyünk egy példát.
 
Miért futnak gyorsabban a fekete atléták fehér vagy sárga társaiknál?
 
Léteznek magyarázatok természetesen, amikbe most nem mennék bele, mert egy részük egyszerű rasszizmus, míg vannak olyan válaszok, melyek a genetikai szintjén keresik a megfelelő választ, és ahhoz meg nem értek.
 
Marad tehát a józan paraszti ész. S ha most magamat egy alvó parasztnak képzelem, csak egy másodpercre is, hirtelen megvilágosodok. Köztudomású, hogy a sötét szín lényegesen több fotont nyel el, mint a világos. Tehát, ha a Usain Bolt (ejtsd: juhszén bolt) fut, szalad és a fotonok nem pattognak le róla, akkor kisebb ellenállással kell megküzdenie, mint például Kovács Dusánnak, pedig ő is milyen jó futó.
 
Ezek után ugye nehéz megszólalni. Ajánlom mindenkinek, hogy ha valamilyen hasonló problémán töri a fejit, hagyatkozzon csak az alvó parasztokra, mert ettől csak jó lesz.

36 komment

Címkék: alkohol paraszt józan világcsúcs

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr241981700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.05.12. 08:56:31

Zseniális megoldás, javaslom ezután fusson mindenki koromfeketére festve és terjesszük ki a gondolatot az összes közlekedési eszközre!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.05.12. 09:11:43

bocs de az uram szerint a józan paraszt esze gyorsabban fut mint ez a jamaicai dzsindzsa

vasziljevics 2010.05.12. 10:48:06

énszerintem az is ezért van, hogy a nagy fekete autók mindig beelőznek a belső sávban

Flúgatlan 2010.05.12. 10:55:21

Énmeg azt nem értettem sokáig, hogy a Formaegyben miért döntik meg a kanyarokat.

De egy napi kapállás után éjszaka megálmodtam, hogy azért, hogy lefollyék róla a víz, mer az veszílyes volna a kanyarban.

A következő éccaka még azt is megálmodtam, hogy azért mindig befelé döntik, mert akkor rövidebb vízelvezető árkot köll kiásni!

Ilyen okos vagyok, amikor józan vagyok, csoda, hogy még emlékszem rá így két meszely bor után.

Flúgatlan 2010.05.12. 13:09:19

@Csönd-Nesz-Rizs.®: "javaslom ezután fusson mindenki koromfeketére festve..."

Ebéd után elszunnyadtam oszt eszembe jutott, hogy még jobb, ha az embert csak előrő fessük feketíre! Hátul pattoghatnak a fotonyok, azok csak előre löknek, elűrű meg jobb, ha beszívgyuk üket.

Meg osztán ez jót tesz a rasszizmus ellen is! Ha akarom, fehír vagyok, ha akarom fekete.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.12. 13:36:23

Hát még, ha nem baszik a paraszt, mi lesz a haraszttal.

Hát a tötöttkáposztával haraszt nélkül.

És ha nem szarik a paraszt? Na?

szanalmas 2010.05.12. 14:17:32

Na rendbe, a néger elnyeli a fotont, de álljunk már meg egy picit! Mert a tudományos paraszti józan ész meg ellentétbe kerül azzal, hogy vannak a fényevők akik meg energiát kapnak a fényből. Szóval jó lenne, ha kiszámítanád, hogy a néger, ha kergeti az oroszlán és elnyeli a fotont az fut-e gyorsabban, vagy a Kovács Dusán, aki tátott szájjal szalad ami által a fotonenergia gyorsítja!
Na, paraszt, hogy is van ez?!!

Flúgatlan 2010.05.12. 14:28:31

@szanalmas:

Oszt azok a fényevők, azok meg kik? Ecsém, szerintem keresztbeálltak az ujjaid a billentyűkön, mert "vőfények"-et vagy "vőfélyek"-et akartál írni, mer annak még értelme is van. De fényevők!?

A vőfélyek meg bőséggel tudnak torkoskodni a konyhán, szóval nekik energiahiányuk nemigen lesz. Futnyi azt általában nem igen tudnak a sok lakodalmas étektől.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.05.12. 14:40:50

a szerzőt elnyelte egy délafrikai futó segge na ott gyorsuljon ha tud

LucecitaGonzales 2010.05.12. 15:58:33

És azt tudtátok-e, hogy a badibilderek azért csupaszok, mert a sok izom kinyomja szőrtüszőket?
Azt hiszem, ezt is józan paraszti ésszel okumulálta ki valaki, aki aztán ezt az elementáris tudást nekem továbbadta, én meg kénytelen vagyok elhinni mert annyira pragmatikus vagyok.

LucecitaGonzales 2010.05.12. 16:12:31

@szanalmas: nincs, de még lehet! Szólj, ha az tetszik és kigondolom, mit lehetne tenni.

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2010.05.12. 17:27:04

írtam ide egy regényt, de eltűnt baszki.
szóval mindenki egyen macskaszart, ez volt a lényege.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.12. 17:57:07

@lucecita gonzales:
Áh, a fejem lévő számot is leshortolná ez a hájas bróker!

szanalmas 2010.05.12. 18:12:17

@lucecita gonzales:

Hát... Nem tudom, bejöttél a csőbe, mert megtudtam, hogy izmosak az ajkaid!
Ezek szerint jól szopsz!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.12. 18:48:06

Ez egy nagyon jó poszt! Sokat foglalkozom négerekkel, de erre még én sem jöttem rá... Tulajdonképpen eddig azt hittem, azért feketék, hogy senkinek ne tűnjön fel, ha mezítláb elefántkakiba lépnek véletlenül!

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.05.12. 19:41:39

@"the dragon":

A nagy túróst! Ez is csak amolyan urban legend, mint az összes feltételezés.

Kijelenthetem, a négerek azért feketék, hogy a köztudottan éjjel vadászó oroszlánok ne vegyék őket észre.
Vakító fehér fogsoruk azért van, mert a sötétben csak kinyitja a száját a négerember, és elemlámpa nélkül megvilágítja az utat maga előtt.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.05.12. 19:45:00

@Flat Eric / sta press: de akkor nem veszi észre az oroszlán?...ennyi vagy ember, ennyi!

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.05.12. 20:06:23

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij:

Látom nem érted a csíziót.
Hát a szája elé teszi a kezét a négerember, és eltakarja a száját amikor meglátja az oroszlánt. A vérszomjas ragadozó meg keresgélheti az afrikai sötétségben.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.12. 20:17:19

@Flat Eric / sta press:
Fletó, az oroszlányok általában éjszaka vadásznak és azt kell mondjam, hogy általában elég jól megtalálják a fincsi kis négereket a kunyhóikban.
A feketeségnek márpedig az az oka, hogy jól megy a szavannához, meg ahhoz a sok állatbőrhöz, amit viselnek. És van nekik ilyen termésnyakláncuk is, hát az is milyen nevetségesen néz már ki a sok négerutánzó fehér emberen, ugyehogy ugye?!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.12. 23:37:08

@LadyCarambole:

Én meg egész eddig aszittem, hogy a feketék egyszerűen gonoszok, azért feketék.

De hát ezért jó, hogy efféle tudományos emberek járnak erre, végre leszámolhatok ezzel a téveszmével!

LucecitaGonzales 2010.05.13. 10:25:09

Mind nem jól tudjátok. A négerek azért feketék, hogy meg lehessen különböztetni őket az európaiaktól. Az ázsiaiak szintén ezért sárgák.
Ha mindenki fehér lenne, honnan tudnád, hogy ki a néger? Ugye.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.13. 14:30:55

@piréz vitéz / plüssmacsó:
Legyél inkább te is rendes fehérember, Dragira meg ne hallgass, mert az egy néger! (Ubuntut használ, ha nem tudnád!)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.13. 15:34:05

@lucecita gonzales:

És mi van azzal a rahedli négerrel, aki közben európai is?! Például francia.

@LadyCarambole:

win7et használok, te gyalázatos hazug!

LucecitaGonzales 2010.05.13. 16:27:44

@"the dragon": én a teremtésig megyek vissza a józan paraszti eszemmel (vagy majdnem addig), a mostani TGV-s meg Japánba átrepülök reggelre világban már persze, hogy minden összekuszálódik.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.13. 20:02:56

@lucecita gonzales:

Meg kell hagyni, ez a legjózanabb magyarázat, te nyertél!

Még szerencse, hogy férfi vagy, mert egy nőnek elég ciki lenne ilyet mondani (már ha egyáltalán előfordulhatna ilyen, de most csak megszaladt a fantáziám).
süti beállítások módosítása