Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Gyerek

2010.04.30. 08:30 Zsit (nyau és rémizé)

Midőn bekövetkezik egy valamirevaló férfiember életében az a pillanat, amit értelmes gondolkodással nem tud kivetni magából, elkezd szaporodni. Azaz alkot.

Fáradságos munka, tudjuk mi ezt jól, sok alkotói válsággal terhelt momentummal. De szorgalmas és kitartó gyakorlással végre bekövetkezik a várva várt esemény: sikeresen teherbe baszarint egy nőlényt.

Ez a nőlény aztán pikk-pakk kineveli magában a férfiúi alkotást, és seperc alatt, örömmel és angyali mosollyal arcán világra hozza.

És itt kezdődik a férfiú igazi megpróbáltatása.

Hisz a kis szarcsimbók alig 3 kiló, 50 centi, üvölt, eszik, szarik és a világ semmilyen tőzsdeindexének növekedéséért sem alszik. Férfiember fáradozik, termel feszt, hogy a szaporulat viszonylagos épségben túlélje nevelő biotartályát, valamint küzd azért, hogy a műve agyat növesszen.

A mű ellenáll.

Nem akar még egy jó darabig kártyázni, meccset nézni és a megátalkodottabb darabok még a sört sem szeretik.

Viszont a valahai hordozójukat sokáig előtérbe helyezik alkotójukkal szemben, ami lássuk be, mélységesen igazságtalan! Bár ha fiú típusú a mű, akkor ez reményre is okot adhat, talán nőzni meg lehet tanítani.

Mivel a gyerek az értelmes nevelésnek sokáig ellenáll, ezért tizensok évig tart, míg egy kezelhető darabot farag belőle a férfi, de ebbe aztán teljesen bele is rokkan, hisz nem tud majd miatta egy ideig kártyázni, nőzni vinni nem lehet, és sokáig tart, míg az alkoholos fetrengés mámorát igazán átérzi.

A világ legrosszabb befektetése. Hogy mégis miért esnek rendszeresen, időről-időre ebbe  a hibába a Férfiak, örök rejtély marad.

45 komment

Címkék: pina gyerek házasság kibaszott kölök bitang nők

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr191963131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 00:36:07

Elárulom a titkot, mire jó a gyerek: arra adnak segílyt.

Az ember különben nem úgy szaporodik, hogy nőket basz, hanem hogy melegfelvonulásra csábítja a heterókat. A nőbaszás csak arra jó, hogy melegfelvonulásra csábítható emberszabásúak legyenek csinálva, de a kiművelés még hosszadalmas és embert próbáló feladat, amit a posztoló a kívülálló szemszögéhez mérten egész kórekt módon mutat be! Sajnálhatod, hogy nem nőtt faszod, jó homokos lenne belőled!

Frick László Emlékzenekar 2010.04.30. 03:42:36

Persze, ha az embernek már van vagy haccsalággya, akkor abbú akad nem csak gyerek, de lyány is. Az asszony jaztat szeretné, hogy az első lyány legyen [minthogy ilyenkor az asszony 13 éves, viszont az ember mán 15] mert az hasznos: lesz, aki a kicsikre vigyáz. Vannak azonban asszonyok, akiket a gecibűrű védőnyő vagy pláne a szülész rábeszél a gyócdcertra és akkor az ember észreveszi, hogy eltelik három év és nincsen újabb családja, még lyány se, nemhogy gyerek. Ilyenkor aztán felmerül a gyanuja, hogy gyóccertet szed az asszony, az ember szépen kikutassa, joszt elmagyarázza az asszonynak [fizikaicce] a merrőlhánymétert. Vannak aztán olyan családok, hogy az ember a saját gyerekének vagy lyányának nem csak apja, de papója [nagypapija] is. Amikor ezek a balesetek történnek, akkor ugye mindeközben az asszony ott ül a spórhéttná. Az ember természte ilyen, hagy szokja az a lyyány az asszonyéletet, űtet is megílte az apja meg az anyját is ésígytovább. A gyerekik közben a vidijót nézik, zombisat vagy harcosat vagy karatéllyost.

A magyaroknál viszont asszonyemberek vannak, ezeknek az asszony parancsóll, akkor születik csalággyuk, ha az asszony akarja, még ulyant is látni, hogy az ember tójja a babakocsit vagy pl a járdán az asszonyt előreengedik., Nem fűrfi a magyar, asszonyféle fasszal, előreengedi a járdán az asszonyt, az meg nem szígyelli magát, hogy az ember háturrú szagójja. Megcsurranhat a csunnyája oszt meglássa a bokáján vagy ilyesmi. A magyar asszonyok nem tudnak fejíret mosni se, demeg jaztat is hagyják, hogy az uruk megcsalja úket, pl Pestbe dógozni elengedik úgy, hogy nem veszik magját az uruknak. Pl szopni nem is akar a magyar asszony oszt csudálkozik, hogy a paraszt megáll a kamnyonparkolónál a rányiknak. Mestáll a magyar asszony, oszt az urába pang a geci a 'acskaójába oszt posztatátot kap tülle, meghal. A magyar asszony bamba, ki se szagújja az idegen pinát az ura gatyáján, a cigány asszony nem is sok bűrt hagyna az ura pofűáján, ha idegenpina szagot szagúllana. (A szopatás, hogy a magyarpicsát megszopassa, jaz nem szeksz.)

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.30. 08:29:40

Zseniális poszt, csodás összefoglaló.
Nem gondoltam volna Zsit, hogy férfi vagy!

Én mindíg azt mondom, a gyerek egy kibaszott drága hobbi!
Más lepkét gyűjt, vagy sörösdobozokat, a családosok gyereket nevelnek.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.04.30. 08:47:41

az uram szerint csak az impotensek szaporodnak hogy abból gyerek is lesz igazi férfi ha kedvét leli a nőben nem teszi asszonnyá

vasziljevics 2010.04.30. 11:29:55

de legalább arra jó, hogy a nyugdíjjárulékot befizesse öreg napjainkra.

mondjuk egy bankbetéttel többre megy az ember azért.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 11:52:16

@vasziljevics: Te aztán értesz a közgazdasághoz, mondhatom!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.30. 11:58:17

@radairosseb:
Az hagyján, de egy kutyával él együtt - úgy!

vasziljevics 2010.04.30. 11:58:28

@radairosseb: igen, és tudatos választópolgár is vagyok! szigorúan a pillanatnyi érzelmeim alapján döntök.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 12:02:34

@vasziljevics: Tökéletes taktika, négyévente egy ikszre nem is szabad több időt pazarolni.

Kezdesz szimpatikás lenni nekem, most már értem, hogy lehet Ukrajnában demokrácia.

vasziljevics 2010.04.30. 12:10:14

@radairosseb: most már tudod, mi történik, amikor bal lábbal kelek fel vasárnap, aztán még választások is vannak...

semmire nem vagyok olyan büszke, mint a kiválóan és olajozottan működő parlamenti demokráciánkra.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.04.30. 12:24:40

@vasziljevics:
hát te mekkora egy fartúró vagy!
Mondom, hogy a legrosszabb befektetés! Kiszámolhatnád magad is abakuszon, ahogyan az felétek dívik.

Archenemy 2010.04.30. 12:31:40

jó elmondok nektek egy ragyogó flém-alapot

ha belefuttok fórumokon egy öntudatos szinglibe, aki nem akar gyereket, a következő metódus szerint lehet halálosan lealázni

"Gratulálok ehhez a felelősségteljes, átgondolt döntéshez, kevesen tudnak ekkora áldozatot hozni. Az emberiség génkészletének valóban jobb, ha az Ön vérvonala egyszer és mindenkorra véget ér."

bár megfigyelésem szerint az öntudatos szinglik java 17 éves szűz fiú, vagy 45 éves, elviselhetetlen hülyepicsa

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 12:33:32

@Archenemy: Az előbbieknél még van esély, hogy szüljenek valaha.

vasziljevics 2010.04.30. 12:36:41

@Zsit (nyau és rémizé): én legalább elboldogulok az abakusszal, ellenben te még az értő olvasáshoz is kevés vagy, te némber! mond neked valamit az a kifejezés, hogy "legalább arra jó"? hol állítottam én, hogy "jó?"

te is úgy tanultál meg gépelni, hogy memorizáltad a billentyűzetkiosztást, és most büszke vagy, hogy nem vagy írástudatlan, mi?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 12:37:43

@vasziljevics: A szándékot értékelem, de ennél azért viríthatnál kicsit többet is. Fröcsögjön, tudod, mint a hígfos, amikor farkallak.

vasziljevics 2010.04.30. 12:44:12

@radairosseb: menj már anyádba, de trágárfetisiszta, koprofil recskagép!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.30. 12:51:14

@Archenemy:

hetek óta jár az eszembe, hogy írok a szinglikről, csak az a baj, hogy igen időigényes dolog jól kidolgozni a témát!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.30. 12:52:41

@vasziljevics:

te szar mocskos buzi, mi a faszt képzelsz, idejösz kérdezősködni!

férfiember kijelent, megold!

egy kommnetben két kérdőmondat, ráadásul mindkettő több soros!

hát mit képzlesz, te csótány!

vasziljevics 2010.04.30. 12:58:07

@Csönd-Nesz-Rizs.®: felhívnám a figyelmedet, te álszent tengeri rágcsáló, hogy attól, hogy felkiáltójelet teszel utána, a mondatod még ugyanúgy kérdő marad! (legalábbis ukrajnában ez így van)
úgyhogy először a saját öblöcskédben söprögessél a fövenyen, ne más dolgába ugass bele, te akváriumszökevény!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 12:59:44

@vasziljevics: Alakul. Még ha kicsit csücsörítesz hozzá, rád is rántok.

Látod a második, amivel a dagadt ebihalat baszogattad, már egész helyre lett. Megy ez, ha akarsz.

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.30. 13:01:37

@vasziljevics:

ki a fasz kérte, hogy itt folytass nyelvtani értekezést!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.30. 13:04:35

@radairosseb:

anyád az ebihal, én vagyok maga a godzilla!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 13:06:19

@Csönd-Nesz-Rizs.®: Ki a kurva anyád mondta, hogy rólad beszéltem, te dagadt ebihal!

vasziljevics 2010.04.30. 13:09:01

@Csönd-Nesz-Rizs.®: akadjál már le rólam, vagy rádküldöm a fekete-tengeri cethalászflottát, te buta hájas hal! akkor aztán nyivákolhatsz a hálóban, hogy te nem kérted a szigonyt a seggedbe - pedig titokban úgyis azt szereted, csak nem mered bevallani magadnak, te mélyvízi hiéna!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 13:14:41

@vasziljevics: Csak udvarol, mindenkivel ezt csinálja, akinek a szellentésén érzi a sószagot.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.30. 13:30:37

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

És az nem zavar, hogy már ezen a blogon is volt téma? Szita agyad van, hogy fosnám tele...

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.30. 13:39:24

Nem azért mondom, de szerintem a szerző nem látott még rendesen elkészített gyereket. Én határozottan emlékszem, hogy mikor óvodából hazafelé kísértem nagyapámat, személyesen vittem be a kiskulacs kocsmába, csak hogy ihasson egy nagyot meg egy kicsit.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.30. 13:51:03

@21méter:

Érthető, mivel a szerzőt a férje egy másik hímért hagyta el... És ez sajnos komoly!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2010.04.30. 13:56:56

@"the dragon":

Azt nem tudtam még eldönteni, hogy van gyereke, csak képtelen a tisztességes nevelésre, vagy nincs, és ezért irkál hülyeségeket.

Ha van gyereke, akkor felmerül az a kérdés, hogy vajon a volt férj-e az apa.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.04.30. 13:57:26

@vasziljevics:
ne nyalj, bébi!
Nem tudok gépelni, memorizálni meg legfőképpen.
Teljesen rossz a terminológiád! Sehol nem szerepelhet ebben az összefüggésben az, hogy jó. Hisz nem az. Még legalább sem.
Legalább az abakusz-golyóktól felizgulsz? Képzeld, van ám belőle többszínű is!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.04.30. 13:59:17

@"the dragon":
ezt te honnan tudod?
ááá, rájöttem, veled él. Úgy. És mondd, nem kicsi a farka te kitágult ánuszodba?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.30. 14:07:10

@Zsit (nyau és rémizé):

Provokatív kijelentésedet elengedtem a fülem mellett. (De ha velem is futna a Bandi, tuti én lennék a bika!)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.30. 14:07:54

@21méter:

Hóógyne lenne. Két letépni (vagy beporozni, ha úgy tetszik) való ártatlan virágszál!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.04.30. 14:08:34

a Bandi az a macska volt
Bakter, zoofília. Pfejjjj... nemsokára meg majd a lovakra gerjedsz, ha már most nem úgy van ...

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.30. 14:25:50

@"the dragon":

nem zavar.... egyrészt rég volt, asszem erik írta, másrészt pedig a téma örök, és rengeteg rétege van.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 14:38:42

@Csönd-Nesz-Rizs.®: A tűzoltókról írjál, bazmeg, a tűzoltókról!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.04.30. 15:12:38

@"the dragon": Aztán abba is hagytad, mikor láttad, hogy a zinternet leírta azt a szót, hogy tűzoltó!

Csönd-Nesz-Rizs.® 2010.04.30. 15:16:02

@radairosseb:

tényleg a tűzoltókról kéne írni!

anno sokat jártam a széchényi könyvtárba, szerettem kotorászni a levéltárban is, meg a családfákat, régi könyveket olvasni

no, egyik hetemet a doktori tanulmányoknak szenteltem.

pörgettem a katalógust, hát mi akad a kezembe?

'Tűzoltók anális hőmérsékletének alakulása különös tekintettel az ÁRUHÁZI tüzekre'

ilyen stressztani dáktöri vót, hátbazmeg....

a másik a 'Katicabogarak (Coccinella septempunctata) és lucernabödék (subcoccinella vigintiquatorpunctata) pettyezésmintázatának eloszlása magyarország földrazji térségei szernit'

hátbazmeg.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.04.30. 16:07:56

@Csönd-Nesz-Rizs.®:

Ma megírtam kb félig, de aztán lefeküdtem egy kicsit szunyókálni... Holnap kiteszem, ha épp nincs új.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.05.01. 18:14:55

Zsit, honnan loptad te ezt a posztot, he!
Gondolom vmi amcsi oldalról fordítottad, hisz nem írhatsz ilyen jól, liba!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.05.01. 19:00:28

Mit ki nem nézel belőlem - fordítani? hisz magyarul sem tudok rendesen

háp
süti beállítások módosítása