Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Stephen Hawking

2014.07.20. 12:32 A Mester és Margaritából a Mester


hawking.gifVannak emberek, akik úgy vélik, testi-, lelki-, és szellemi fogyatékra való tekintet nélkül mindenkinek joga van nyilvánosan véleményt formálni az élet és a világmindenség keletkezésével kapcsolatban. Mások persze azt tarják, olyasvalaki ugyan mégse kérdőjelezze már meg Isten létét, aki a saját seggét sem tudja kitörölni. Jelenlegi ismereteink alapján elvben egyenrangú elméletekről van szó, hisz végérvényesen egyik igazsága mellett sem lehet pálcát törni. De Stephen Hawking karriertörténetének célzott bemutatásán keresztül odáig azért eljuthatunk, hogy legalább 80:20 arányban azok javára billen a mérleg, akik szerint a retardáltaknak talán illő volna nagyobb körültekintéssel megfogalmazni a mondandójukat, esetleg csöndben meghúzni magukat..

Stephen Hawkingot hallomásból mindenki ismeri. Ő az az ember, aki ha begurul egy zsúfolásig megtelt előadóterem katedrájára, néhány elfojtott kuncogást leszámítva - azt is csak a hatodik sortól hátrafelé - síri csend telepszik a hallgatóságra. Ami egyrészt tekintélyének köszönhető, másrészt pedig annak, hogy különben senki sem értené géphangú nyökögését. No igen, de honnan is eredezik az a bizonyos tekintély?!

Tudósról lévén szó, kézenfekvő megoldás lenne, hogy tehetsége, szakmai kiválósága emelte a legnagyobbak közé, azonban ennek köze sincs a valósághoz. Az életrajzából ugyanis kiderül, hogy roppant középszerű alak volt, 8 évesen tanult meg olvasni, és nem csupán az általános iskolában voltak tanulási problémái, de később az egyetemen is csak tengett-lengett. Jelzésértékű, hogy még doktori tanulmányai alatt is úgy váltogatta nézeteit a kozmológia legfontosabb kérdéseiben, mint más az alsógatyáját. Pályafutása kezdeti szakaszán elkerülték a zajos sikerek, a kitüntetések, a tv szereplések, mondhatni legfeljebb egy tanársegédi karrier nézett ki neki valami vidéki főiskolán, de akkor beütött a krach, súlyos betegséget diagnosztizáltak nála!

Vitathatatlan, az Amyotrophiás lateralsclerosis rettenetes kór - még a neve is szörnyen ijesztő, bár ha ALS-nek rövidítjük, akkor nem annyira -, de ahelyett, hogy méltósággal várta volna be végét, hősünk inkább megpróbálta a maga javára fordítani a tragédiát, és elindult a celebbé válás rögös útján. Persze nem lett egyből az a PlayStation 2-re kötött rolleres Berki Krisztián (a herevasalós, nem pedig a tiszteletre méltó tornász bajnok), aki ma, de egyre nagyobb sikerrel furakodott be a szakállas nőkön és kétfejű bárányborjakon csámcsogó, a lábatlan sprintereket és hegymászókat piedesztálra állító bulvár világába. Ahogy romlott az állapota, úgy szaporodtak szakmai kitüntetései és médiaszereplései egyaránt. Persze nincs új a nap alatt, 130 éve Joseph Merrick-kel volt menő bandázni, most épp Stephent futtatják, pár év múlva talán Szili Katalin fogyatéka is elfoglalhatja méltó helyét az európai kultúra fősodrában...

Az emberek már csak ilyenek (legyenek akár szőrös szívű, a tudomány talaján szilárdan álló elmék is), ösztönösen felkarolják a gyengéket, az elesetteket, szolidarizálnak velük, meg minden. Főleg ha elég egy lájkot nyomni a kampányukra a facebookon, vagy Daniel Day-Lewisnak Oscart-díjat adni A bal lábam főszerepéért, mert a pénztárcába már lényegesen kevesebben nyúlnak, legfeljebb egy csomag szájjal festett képeslap erejéig. És ez így is van rendjén, a pozitív diszkriminációnak megvan a maga helye. Ám a jelenség azon nyomban veszélyessé válik, amint a jogos kritika nem tud utat találni a politikai korrektség sövénykerítésén, és csak azért kell elfogadnunk, hogy teszem azt a fekete lyukak által elnyelt anyag egy párhuzamos univerzumba jut, mert aki mondta, attól az is nagy teljesítmény, hogy ápolói segítséggel megeszik egy szelet vajaskenyeret.

Úgy gondolom, hogy a mindenki számára elfogadható megoldást az jelentené, ha a Paralimpia mintájára megszerveznék a hikomatok tudományos életét is, ahol aztán lehetne osztogatni a különböző kitüntetéseket, annak kockázata nélkül, hogy az elhangzó istentelen felvetéseket túlontúl komolyan kéne vennünk. Mert mindannyian tudnánk, ez a teljesítmény bizony heteroszexuális fehér férfiak között a serdülő szintet sem üti meg.

Ami pedig Stephen Hawkingot illeti, itt lenne az ideje, hogy a Cambridge-i Egyetem gondnoka begörgesse végre valamelyik fészerbe, és lekapcsolja a villanyt...

 

(A posztot wmikinek ajánlom, akit remélem bátran nevezhetek igaz barátomnak és harcostársamnak a tudományfetisiszta, testnevelésből felmentett, legalizációpárti nyamvadékokkal szembeni szent háborúban.)

273 komment

Címkék: tudomány liberalizmus bölcsesség ostobaság zseniális poszt

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr406509421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2014.11.27. 16:45:07

@scavengario:

Megvan annak a diszkrét bája, amikor pöcsög kis rendszergazdák osztják az észt, mintha a munkájuk túlmutatna azon, hogy kokszos középvezetők spermáját takarítják ki a billentyűzetből...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.11.27. 17:07:10

@"the dragon": Amíg dixrét az a báj, semmi közünk hozá!

scavengario 2014.11.27. 19:39:04

@"the dragon": Kár, hogy nem rendszergazda vagyok, de úgy látom, Te ezt a munkát még jobban ismered, mint én. Mesélj még :D Mert fogalmad sincs a rendszergazda és a matematikus közötti különbségekről. De minek is fárasztjuk egymást, szerinted én vagyok a hülye és tudatlan, szerintem Te. Írtunk sokat. Érveltünk, tényeket közöltünk, mégse változott semmi. Fanatikus vagyok? Lehet. De Te(Ti) is. Senki nem nyitott semmire. Mert se Te, se Én nem kaptam megfelelő választ. Szerinted hova vezet ez? Mert szerintem így sehova. Csak győzködjük egymást és nem lesz eredmény. Mindig a másik a hülye. De addig is én próbálok olyan szoftvereket építeni, amik segítik az embertársaimat (és még fizetnek is érte, mert már csak ilyen gyarló vagyok, hogy enni akarok adni a gyerekeimnek). Aztán remélem Te is hasznára leszel az emberiségnek. És így én és Te is hasznára leszünk a társadalomnak. Még ha nem is értünk egyet. További sok sikert. Nem érdemes baszogatni egymást, mert amit én értek, azt Te nem. Amit Te értesz, azt én nem. Szerintem 10 év után se tudnánk közös nevezőre jutni. Csak pazaroljuk egymás idejét. Segíts, ahogy tudsz, én is azt fogom tenni.

annamari4063 2014.11.27. 20:27:58

@wmiki: Ó, kicsi szívem! Nagyon dicséretes, hogy komoly, magvas gondolatokkal fűszerezed a Kigondoltam blogot, hiszen itt jónéhányan csak szellemeskednek meg humorizálnak. De te hálistennek megtaláltad a legméltóbb fórumot a jaj-de-nagyon-véresen-komoly gondolataidnak, melyek méltán okulására szolgálhatnak a művelt közönségnek. Javasolok neked egy szintén világmegváltást célzó, neked való fórumot: jelentkezz egy szépségversenyre! Ott a világbékéről fejtheted ki téziseidet, de akár a világgazdaság problematikáját is feltárhatod a te tudásod iránt szomjazó emberiségnek.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.11.27. 20:44:52

@scavengario: örülök, hogy végre elismerted, hogy a tudomány folyamatos hazugságok sorozata

ennek szellemében még érdekesebb, hogy másoktól elvárod, hogy kajálják be, az éppen aktuális meséit...
persze nektek, elvakult hívőknek sosem volt erősségetek a következetesség.

viszont az evolúció elmélet bizonyítása érdekelne.
tudom, hogy a szent tudomány, már szines rajzokkal "bizonyította" ezt a mesét, de ezt a muslincás sztorit még nem hallottam...
elmesélnéd?
milyen új fajok fejlődtek ki a muslincákból, és milyen új szerveik lettek?
esetleg jóslatot is tudnál adni, hogy a jövő héten milyen új fajok jelennek meg?
tudod... a tudás onnan ismerhető fel, hogy ellenőrizhető...

@annamari4063: mensi?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.11.27. 20:48:02

@scavengario: :x
a különbség az, hogy te egyetlen egy kérdést nem tettél fel, csak prédikációt tartottál

kíváncsi vagyok az én kérdéseimre felelsz-e **

annamari4063 2014.11.27. 21:07:45

@wmiki: Á, már elmúlt. De én enélkül is csodállak Téged.
"a tudás onnan ismerhető fel, hogy ellenőrizhető..." Akkor most már tudom, hogy Te vagy a világ valamennyi tudásának az ellenőrzője, te osztod ki a helyes eredményekre a piros pontokat. Sőt, képes vagy szemmel tartani a világ valamennyi muslincáját, s követni tudod a szervezetükbe lejátszódó folyamatokat. Gondolom, vigyázni is tudsz, nehogy újabb szerve nőjön valamelyiknek. Te vagy.....?

szanalmas 2014.11.27. 21:40:30

Mondtam én, hogy összecsapnak a titánok, pisszenést se halljak míg megvilágosul a jelen!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.11.27. 21:58:36

@annamari4063: Látom, ellenőrzöd, amit a wmaki pofázik. Nagyon helyes, ez így tudományos!

@szanalmas: De a tirpákok összecsapásából megint kimaradtál, palóc!

annamari4063 2014.11.27. 22:01:08

@szanalmas: Kedves Uram!Milyen összecsapást emlegetsz? Engedtessék meg, hogy lenyűgözzön egy világító napként tündöklő férfiagy érdekfeszítő eszmefuttatása!

szanalmas 2014.11.27. 22:33:45

@radairosseb:

Te mindent kifacsarsz, mint a Jean viccben a kanárit. Hülye angol!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.11.27. 22:49:22

@szanalmas: Mert a te érdekeidet nézem! Tanulj a kanári sorsából, hogy mi lesz veled, ha a kezeim közé kerülöl!

annamari4063 2014.11.28. 00:00:19

@szanalmas: Szerintem az úriember nem titán, hanem nőgyógyász. Vagy muslicakukkoló.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.11.28. 09:07:17

@scavengario: :(
kár hogy a kérdésre nem válaszolsz...
persze fanatikus hívőknek ez sosem volt erősségük, de felteszem még egyszer, hátha csak elsőre nem értetted meg a kérdést:
hol vannak az új fajok, az új szervekkel?
és tudnál végre ellenőrizhető jóslatot is adni?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.11.28. 13:20:39

@wmiki: Nézzed, maki, én értékelem a tudásszomjadat, de ha kisiskolás szinten vagy, talán nem a mi bloggunkon kéne péntek reggel kilenckor kómentolnod, hanem odafigyelned a biologina órán!

scavengario 2014.11.28. 16:54:46

@wmiki: www.origo.hu/tudomany/20140822-fajkepzodes-szimpatrikus-speciacio-bizonyitekot-talaltak-a-fajkepzodes-vitatott-modjara.html

www.origo.hu/tudomany/20090210-uj-fajok-letrejotte-az-evolucio-folyaman-speciacio-fajkepzodes.html

Az új szerv is kialakulhat, ha kellően sok generáción át olyan hatásnak teszik ki az adott kolóniát, amely szükségessé teszi a szerv megjelenését. A hangsúly a "kellően sok generáció"-n van.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.11.28. 21:27:16

@scavengario: Haha, nyomigós cikkek... idézhetnél egyenesen a Pókemberből is!

scavengario 2014.11.29. 11:21:00

Azért választottam ezeket, mert a cikkekben szereplő kutatások résztvevői névvel, arccal vállalták az elért eredményeket a National Geograpic csatornán, szépen be is mutatták a kísérleteket, a méréseket, megfigyeléseiket. Szóval nem csak ilyen origós bulvár. Az más kérdés, hogy az origo is hozott már ezekről egy kis szösszenetet. De TV csatorna műsorát linkelni nem tudom.

De akkor a hangyás sztorihoz itt az erededi cikk, a szerzőkkel:
www.cell.com/current-biology/abstract/S0960-9822%2814%2900911-7

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.11.30. 12:41:42

@scavengario: Ezt még komolyan is venném, ha nem tudnám, hogy a Cell egy kibaszott számítógépgyártó cég, így aztán semmi közük a binalógiához!

scavengario 2014.11.30. 19:59:46

@radairosseb: Ennél nagyobbat nem is tévedhetnél. www.cell.com Ha Te itt találsz bármit, ami a számítógépgyártásra utal, akkor gratulálok. Linkeld már be légy oly kedves.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.11.30. 20:08:24

@scavengario: Persze, mert haladnak az ábécében, és az újregenerációs gépeiket már itt reklámozzák:

www.dell.com/

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2014.11.30. 21:44:38

@scavengario:

Öreg, ha lenne evolúció, akkor a kezed sokkal jobban hasonlítana egy női nemi szervre.

Azt hiszem, ez olyan ultima ratio, mely után illő lenne bocsánatot kérned, amiért feltartottál minket az elmélyült gondolkodásban, aztán elhúzni a vérhabos gecibe!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2014.11.30. 22:46:50

index.hu/mindekozben/poszt/2014/11/30/latens_rasszista_az_amerikaiak_ketharmada/

Egy kutatás "bebizonyította", hogy az USAban nyolcszor annyi Fehérember él, mint niggerszabású. Na, ennyit a híres-neves tudományról!

elbaszottangyal 2014.12.01. 00:44:25

Nos én meg csak annyit mondok, mennyetek, oszt dugjatok, amennyit bírtok! Addig se csépelitek feleslegesen a szót.
Üdv mindenkinek: anyátok, aki a kurva és emlegetve van.

annamari4063 2014.12.01. 22:13:21

Kár, hogy Ferenc pápa nem olvassa a blogot. Elvitatkozhatnátok vele az evolúcióról meg az ősrobbanásról.

Donald kacat 2014.12.01. 23:30:21

@annamari4063: olvassa, csak nehezményezte, hogy nincs belőle olasz fordítás, mert alig tud magyarul. De azt így is érti a projekt jelentőségét.

szanalmas 2014.12.02. 00:52:41

@annamari4063:

Ferenc valami írtózatos koponya, a múltkor nem csak kigondolta, de ki is mondta a megdöbbentő erejű tudós gondolatát:

“A háború őrültség, mindent elpusztít és tönkretesz. Pusztító terveivel gyarapszik és maga a pusztítás táplálja. A háború senkit sem kímél.”

Na jó, egy picit túltolta, mert mindent nem pusztít el, mert akkor az első háborúban meghalt volna mindenki. De komoly gondolkodó lesz 666 év múlva, ha így halad!

Érik a munkánk gyümölcse, ez kétségbevonhatatlan!

szanalmas 2014.12.02. 00:59:18

@Donald kacat:

Ez kamu, mi úgy írjuk a blogot, hogy minden nyelven azonnal érthető, ha valaki nem hülye. Ebből következik, hogy kurva kevesen értik. Azaz, (nem folytatom, ez iskolaérettségi teszt, a helyes választ írd a pontok helyére) kurva sok a .....

elbaszottangyal 2014.12.03. 22:47:10

@szanalmas: Meg is fordíthatnád: kevés kurva érti.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.04. 05:00:34

@elbaszottangyal: Mindannyiónk örömére te közöttük vagyol!

annamari4063 2014.12.05. 00:49:18

@szanalmas: "Ez kamu, mi úgy írjuk a blogot, hogy minden nyelven azonnal érthető, ha valaki nem hülye. Ebből következik, hogy kurva kevesen értik. Azaz, (nem folytatom, ez iskolaérettségi teszt, a helyes választ írd a pontok helyére) kurva sok a ."

"Én se értem. "

?????

fogyasztói magastartás 2014.12.05. 11:31:09

Tegnapelőtt volt róla itt egy kisszínes, hogy kap új szintit T9-el. Szörnyen néz ki, komolyan mint egy sokkolt EWOK!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.12.07. 05:24:06

@fogyasztói magastartás: Na, hamár kinézetről van szó, azért te se panaszkodhatol, tesó!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2015.09.06. 07:18:31

@csak egy néző: Ha értenél hozzá, tudnád, hogy a tudománynak nem is célja a miért-ekre válaszolnia :x
Ezt le is írja az oldalon, egy hittérítő, a tévedhetetlen tudomány beavatott harcosa, persze megértem, hogy nem tudtad elolvasni, nagyon sok betű vezet el odáig, biztosan már az elején elfáradtál benne.

csak egy néző 2015.09.06. 09:27:48

@wmiki:
Ígérd meg mikikém, hogy amikor megválsztanak az MTA elnökének, akkor meghívsz a ceremóniára.
De addig is csak "alaminium" sapiban mászkálj, gázmacskában. Vigyázz magadra, mert ilyen hülyékre nagy szüksége van a tudománynak.

Aladár Avagány 2016.03.17. 23:27:37

Szerintem a cikk írója, a retardált.

Cs.M. 2016.08.21. 08:52:13

Istenem hogy ti mind mekkora visszamaradott senkiházi faszkalapok vagytok!!!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.22. 13:21:01

@Cs.M.: Szerintem meg nem, és azért gondolom így, mert igazam van.

Veled szemben én legalább érveltem is, úgyhogy ebből is látszik, ki a visszamaradék senkiházi faszkolomp!

Cs.M. 2016.08.22. 16:50:43

@radairosseb:
Köszönöm a téged minősítő választ, mindig jólesik ha hozzád hasonló emberek önnön magukat égetik rommá. Ennek megértéséhez szeretnék egy kis tananyagot küldeni, ami esetlegesen segít majd rájönni hogy miért is gondolkodsz szarul, bár a videóból is kiderül, hogy valszeg 22-es csapdája az állapototok, de háááátha.
Nem, nem kell megköszönni:
index.hu/tudomany/til/2015/10/13/miert_hiszik_azt_a_hulyek_hogy_ok_okosak/

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.22. 16:56:45

@Cs.M.: Nem éngem minősít a válaszom, hanem én minősítem a válaszaimat. Ahogyan a tieidet is, és ebből a válaszodból kiderül, hogy nemcsak a bloggunk átlag olvasóinak, de még az itt szereplő fikanikkeknek és trolloknak is messze az értelmi színvonala alatt vagy. Bár a videód tényleg tanulságos, mert hülye létedre tényleg okosnak hiszed magad, csak hát mint mondod is, nehéz ezt ugye hülyeként felismerni és magadra vonatkoztatni.

Ezért vagyunk itt mink, hülyikém, hogy ebben segítsünk. Ezt viszont tényleg illene megköszönni, de úgysem fogod, mert nem vagy elég okos hozzá!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.22. 17:00:36

@Cs.M.: Aztat már nem is mondom, hogy megintcsak nem érveltél, hanem csak fröcsögtél, mert az kiderült eddig is, hogy az érvelés szó hiányzik a szókincsedből.

havaz.petty.rianás 2016.08.29. 18:36:34

@radairosseb: namost nézd meg, te vén buzi, elkúrták a sztivi fotóját!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.31. 00:00:28

@havaz.petty.rianás: Kushadjál el anyádba, majd szólok, ha kell takarítószemélyzet!

havaz.petty.rianás 2016.08.31. 17:07:38

@radairosseb: nem is tudtam, hogy magadnak hangosan beszélsz, cigó!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.08.31. 19:56:05

@havaz.petty.rianás: A fingomon kívül egyetlen hang se jött ki belőlem, miközben anyádba küldtelek, paraszt! Amúgy is konszentrálj a tőzsdére, amíg be nem robbantják rátok a tenoristák!

havaz.petty.rianás 2016.09.01. 12:20:35

@radairosseb: koncentrálok bazdmeg, shortolom az aranybányákat, mint állat, hamarosan az SPX-et is! dőőőől a lé geccó!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.01. 12:25:53

@havaz.petty.rianás: Meg is hívhatnál akkor egy sör-hubira az Ászokban, dagadék!

havaz.petty.rianás 2016.09.01. 12:33:44

@radairosseb: meghívlak, gecó, meg is tanítalak rá! elfelejtheted a bodzázást, te öreg buzi!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.01. 12:36:00

@havaz.petty.rianás: Megtanítasz a sör-hubira! Ahhoz azért nem árt, ha előbb szájbaszarod magad! Nem ma kezdtem a sör-hubizást, kisapám!

havaz.petty.rianás 2016.09.01. 13:53:08

@radairosseb: na az biztos is, azért vagy ilyen hülye!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.01. 13:57:13

@havaz.petty.rianás: Hát ebben tévedel, nem olyan hülye vagyok, amilyent te mutatni tudnál! De próbálkozni mindig lehet!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.09.02. 16:33:48

@havaz.petty.rianás: Ez még kevés lesz ahhoz, hogy a farkamra húzzalak holnap, de első lépésnek megteszi!

Jakab.gipsz 2016.10.02. 21:51:10

Véletlenül tévedtem ide, kései hozzá szólóként nem árt, (jobb később mint soha) tisztázni egy-két dolgot mielőtt a pórnép hajba kap.
1, Hawking mentségére szólva, örökre beírta magát a fizika kultúra történetébe,éspedig azért mert matematikai tétel formájába bebizonyította, hogy zárt rendszer információ tartalma ha így jobban tetszik (entrópiája) nem csökkenhet ezt a tételt Hawking-Penrose tételként ismerik a fizikusok. Egy matematikai tételnek van egy különleges erőssége, nem lehet róla vitát nyitni, tehát ha gondod van vele ott van a papír és ceruza bizonyíts, vagy ne pofázz bele.

2, Ámde ha egy olyan kiváló és istenáldotta tehetséggel rendelkező elme mint Hawking és Penrose, egy másik tudományágba pl. a teológia dolgába bele kotyognak,komoly bajba kerülhetnek óhatatlanul is. A teológia pontosan olyan komoly tudomány mint a matematika vagy a filozófia, e területeken Hawking és Penrose pontosan olyan dilettáns kis suttyó mint egy átlag olvasó fogalmuk sincs arról mekkora butaságot beszélnek.

3, Ha pedig egy politikus pl, Obama elnök úr ennek a két ütődött fizikusnak bedől, akik "Isten" dolgába bele kotyognak, az egész emberiség komoly bajba kerülhet, mert mindenki azt gondolhatja, ezek a fizikusok tudják mit beszélnek. Hol ott ez egy nagy tévedés. Két bolond pedig százat csinál.

havaz.petty.rianás 2016.10.11. 09:54:39

@Jakab.gipsz: kommented felbecsülhetetlen értékeket hordoz.

Mr Eggs · http://farmprojekt.blogspot.com/ 2016.11.06. 19:09:54

"ig azért eljuthatunk, hogy legalább 80:20 arányban azok javára billen a mérleg, akik szerint a retardáltaknak talán illő volna nagyobb körültekintéssel megfogalmazni a mondandójukat,"

Ezt neked is illene betartanod. Ha már te írtad.

havaz.petty.rianás 2016.11.08. 14:46:04

@Mr Eggs: ide nem buzulni járnak az emberek

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 12:48:42

@radairosseb: mesélj a blogon buzulás mikéntjéről!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2016.12.21. 12:52:14

@havaz.petty.rianás: Haha, dejszen te vagy a buzulás fekete öves nagymestere, ne szerénykedgyél!

havaz.petty.rianás 2016.12.21. 13:06:53

@radairosseb: amellett, hogy elbutultál, még hazudsz is!

Frick László Intézet 2017.01.24. 09:23:34

A Chuck Lorre Nagyvállalatnál is az a szellemicsimbórázó, amikor Hawkingolnak. Mondjuk a fehérmájú elméletifizikus vörös picsa se semmi azért.

Frick László Intézet 2017.01.24. 09:34:39

@Jakab.gipsz: Én meg pont entrópia kutatással oglalkozom és a kommunikációs entrópiának a főlényege pont az, hogy tetszőleges információ bármi lófasz és semmi matek. A matek egyébként sem alkalmas valami, esetleg bármi tudományos bizonyítására. Van az Univerzumnak egy teljesen lényegtelen, parányi eleme, ez pedig a Homo Sapiens néven ismert vérengző majomféle. Ennek a majomfélének a leírására a matek teljesen alkalmatlan, ez a lény matematikailag ábrázolhatatlan és az a bakfitty, amit az Euklidesz-i Geometriára hány, kb akkora paszopmánytokkal zselés sárgás és ikrás, mint amit a nem-Euklidesz-ire.

Én hawking jelentőségét a ma már példátlan szerénységében és a filozófiai hajlamában látom.
talán az utolsó tudós, akiben van ilyen "emberi felelősség" -féle. Amúgy a többi modern, korszerű tudós
akárcsak a Kigondoltam kollektívája Dr Kadarka János proefsszor vezetésével és Dr Dr Radai Rosseb, a szociológiai tanszék docense felügyelete mellet...
megelégszik részeredményekkel.
A mai NóbelBonBonisztikus tudományosság szerint tök felesleges megoldásokat keresni is, mindenki eljut valami részeredményekig és szerinte majd jön valaki más, aki befejezi a melót, mindig van egy ITT ahol a TEAM munkája végelődik.
Fölfedeztük az atomenergiát, úgyan máig nem tudjuk igazán kezelni és fékezni, meg a hulladékai is megoldatlan probléma, de ettől még Uncle Opi nimbusza mitse csökken. Minden tele van nejlonhulladékkal, de ettől még a polimereket kutató és felfedező tudósok százai teljes nyugalommal gebedtek meg azzal hogy majd a következő hülyék befejezik helyettük a melót.

A Kommunikációs Entrópiában minden információ értéke 1 vagy Nulla. És ebben a Nulla pont annyit tesz, mint az 1.

A Facebook felmérte Afrikában az internetezési szokásokat a faceboook-on, a válaszadók 97,819o%-a azt vallotta, hogy az életben nem internetezett még, azt se tudja mi az internet.

Az én kutatásaim ugyanezt az eredményt hozták a Magyar Proletáriátus & Mélyszegénység köreiben. "Te internetezel, bazmeg? Én az életben kurvaisten, sose interneteztem még!" "De most is fészezel" "Ha megnézek valami filmet vagy letöltök zenét, csak a Fész-ről! Internetezni csak a magyargecik szoktak, akiknek telik rá!" (szakmailag a telókázáshoz elég butus vagyok, de a mélyszegények a Samsung Galaxy termékeit preferálják leginkább)

Frick László Intézet 2017.01.24. 09:35:24

@radairosseb: Elvettétek az adminjogomat baszki, pedig úgyse írnék nektek.

erő.est.ormok 2017.01.25. 12:56:46

@radairosseb: 12 admin van, nincs audit, semmi sem biztos, és annak az ellenkezője sem az!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.01.25. 13:00:49

@erő.est.ormok: Mondgyuk végignézve így az adminok lischtáján, kerülget némi szégyenérzet, de hát minden szemétdombra kell egy kischkakasch, szóval jophíján válalom továbra is!

erő.est.ormok 2017.01.25. 13:25:54

@radairosseb: arra felelj, mikor iszunk, gecó!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.01.25. 13:45:24

@erő.est.ormok: Mink most, hogy tik mikor, asztat honnan tudgyam!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2017.02.07. 13:44:23

@erő.est.ormok:
@radairosseb:
azt intézzétek el, hogy töröljék a bannolásomat a subbán!
hálám nem maradna el, csak én!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.07. 13:58:31

@-bobolysza-: Nem megy, bannoltam a subbát, és nem tudom törölni!

erő.est.ormok 2017.02.09. 11:55:06

@radairosseb: én bannoltam ott, az ilyen emberek miatt tart itt az ország, ahol!

erő.est.ormok 2017.02.09. 11:55:25

@radairosseb: én ha akarom, kitörlöm az egész internet!

erő.est.ormok 2017.02.09. 11:56:02

@-bobolysza-: innen is szívesen kibannolunk!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2017.02.09. 13:22:51

@erő.est.ormok:
már rég egy másik országban vagyok héló!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.09. 18:39:08

@erő.est.ormok: Kurvára csak akkor, ha nem törlöm ki előtted, szóval nem: nem akkor, ha akarod, hanem ha én akarom!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.09. 18:40:09

Na, már ki is töröltem, csak aztán meggondoltam magam és visszacsináltam.

erő.est.ormok 2017.02.10. 15:26:27

@radairosseb: el is hiszem, nem hiába volt áramszünet a belugáknál!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2017.02.12. 09:12:32

@erő.est.ormok: Az mondgyuk nem volt szándékos, de válalom a felelősséget, ha már így alakult!

annamari4063 2017.04.10. 23:41:12

Na tessék, már cenzúra van. El akartam küldeni egy kommentet, de folyamatosan az jelent meg, hogy a szöveg tiltott kifejezést tartalmaz, fogalmazzam át. Szegényebb lett az internet egy briliáns gondolattal, sőt gondolathalmazzal. Ez felháborító!

annamari4063 2017.04.27. 20:53:22

@erő.est.ormok: A vakond sem nyavalyog, meg én sem. Tudom, hogy ez a tevékenység a te feladatod itt a Kigondoltamon (jól csinálod!), nem akarom elorozni előled.

szanalmas 2017.04.27. 22:17:16

@annamari4063:

Kettő tiltott kifejezés van a blogon, de nem tudom ideírni, hogy mik azok, mivel tiltottak!

annamari4063 2017.04.30. 17:10:08

@szanalmas: Nem szép dolog, hogy akadályozzátok a gondolatok szabad áramlását! Ha engem kérdeztek, meg kellene szüntetni ezt a méltatlan cenzúrát. Merthogy az én véleményem biztosan sokat számít ebben a tekintetben is!

2019.06.13. 09:01:27

Hát wmiki, lehet, hogy te ki tudod törölni a valagadat, viszont a te esetedben összesen ennyi az, ami megkülönböztet egy állattól, a létezésed felesleges, értelmetlen és pazarlás, az atomjaidból valami jó is létrejöhetett volna, például laskagomba, medveállatka, esetleg összeszáradt szarcsomó egy kutya seggén, vagy akármi más, mindnek több haszna lett volna.

szanalmas 2019.06.15. 00:15:38

@Eugene Horse:

Szexuális ajánlatát rendszerünk befogadta, és hamarosan eljuttatja a címzett wmiki felhasználónak. Reméljük, kielégítik egymást, sok boldogságot kívánunk!

*Ez egy automata üzenet kérjük ne válaszoljon rá! Ha mégis válaszol, akkor Önnek bizony a jó kurva anyját!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2019.06.15. 18:24:02

wmiki nem is létezik, mert nem lehet látni **
Tudomány 1x1, amit nem lehet látni, az nem létezik.
Legközelebb majd azzal jönnek, hogy van szeretet, meg isten... hová jutna a világ???
süti beállítások módosítása