a kommentem a cigányok és a gépjárműmarketing viszonyainak rejtett motívumaira dzsémizseblámpáz , Mészáros Zsófit is elüldözte a FIDESZTERRORR az indexből, pont.
@dragon Elgondolkodtató a Nissan esete,
tétel: Cigányok csak olyan ótómárkát választanak, aminek számukra viszonylag könnyen kimondható a márkaneve, tehát pl Totyotát vagy Hunyadit szinte soha és a Micuicsi vagy Micsubicsi se jöhet szóba.
ˇ"Mészáros Zsófia elüldözése
után az árván és gazdátlanul maradt index-fogyasztói- és bekajálói közösség ezután lényegében a saját szellemi ürülékét fogja visszafogyasztani és termeli a pénzt a CEMP-nek. Kellemes nyugdíjaséveket Béla bácsi! "
/Dr Ujkihívástkereső Péter az Index részvénytársasági igazgatótanácsának tagja Kálmán Olga keresztkérdésére, összeroppanva/
Az első 100 kommentelő között ki fogjuk sorsolni Mészáros Zsófia eredeti hajszínének a titkát!
mert ezt elvileg szinte minden főbb cigány törzsünk népei könnyedén kimondhatnák Nisszan, mégse vásárolnak Nissant. Az angolszeszerelésű Nissan személygépkocsik minőségbiztosítási megalapozottságban vetekszenek, pl a Volvóval.
De pl az ódikocsi, különös tekintettel a Quattro Tiptronic PDTDI-re , szinte kimondhatatlan még az olyan teljesen ártatlan lágylelkületű oroszcigányok* számára is, mint Raffael Sándorék, mégis a flottából menekülésre egy extaxi butterweiß ódikocsit hozattak el az egyik nőidolgozóikra felügyelő középvezetőnőjükkel.Amióta pedig a Renault felvásárolta a Nissant, a Juke-t vásárló homoszexuális IT-szakemberek se sejtik, hogy miben ülnek .
CAUTION!! Az alábbi videón látható arcot 44éven aluliak csak szülői felügyelet nélkül pillanthatják meg!
Évtizedeken át folytatott szociológiai kutatásaim arra az eredményre jutottak, hogy a cigányok a személygépkocsi-értékesítési marketing szempontjából teljesen hasznavehetetlenek és befolyásolhatatlanok, nem is tudsz egyetlen egy cigányokra célzott autó-marketing kampányt mutatni nekem. Ugyanis a cigányság nem a Totalcar vagy más mértékadó szakmai orgánumokból, Automobile Revue Suisse , vewterán Autó-motor vagy Csikós Zsolt Összes Művei, tájékozódik vásárlás előtt, tőlük a gyárak az ismert háromféle értékesítési alapkoncepció mellé kidolgozhatnak még ötöt, nem vesznek meg olyan autót, amihez egy kuplungszett úgy kerül 100000-be, hogy ráadásul 3 nap alatt szállítják le és egyetlen egy évjáraton belül három módosítás is van. Van olyan Nissan modell, ami azért hal ki előbb, minden más Nissan modellsorozatnál is, mert összesen egyetlen egy év márciusa és áprilisa között gyártottak hozzá motorolajszűrőt, szumma-szummum 27915 db-ot, miközben ezekből a szalagok kiszolgálótolikocsijaira került 13960 db, vagyis durván még egy olajcserére futotta a készletből, és ezért ebből a fajta Nissanból ma a világon összesen 7 példány fut eredeti motorjával, kettő Magyarországon és öt Szibériában. Mind a 7 példányt ugyanis a tulajdonosa elvitte esztergályoshoz, aki belemarta egy Lada olajszűrőmenetét és így a tömegesen, 689-1050 Ft-os ársávban (a szibériai árát nem tudom, de szerintem egy liter 60%-os vodka lehet) kapható Ford Transit 2.5 D, Di ->'84.09 -'00.02. olajszűrőkkel megoldhatják a cserét.
A Samsung Fluence autó vásárlási döntésétt a magyarországi cigány családok legfőbb valóságos titkos belső döntéshozói, a már nem szülőképes korú nők fogják a konyhaajtó mögötti szennyvödörbe hullajtani pörköltszaftos kézzel: az autó, lényegébe a csunnyá-ra emlékeztető emblémafejlesztési megoldása miatt:
A cigányok autópiaci-szereplői szempontból legközelebbi statisztikaifach-szomnszédai a nyugatnémetek [wessie-k]. Mielőtt autót vásárolnak, nem szarják le az autós szakmagazinoknak álcázott reklámkiadványokat, ugyanis a német biomozgalom immár 40 éves múltra tekinthet vissza és minden magára valamit adó német LMP-s vagy PM-es Hundertwasser -típusú biobudit használ, amibe környezetromboló termék, mint pl autós magazin, nem kerülhet., Tehát a németek, ha autót szeretnének, először fölkeresnek valakit, aki ért is az autókhoz, elmondják nekik, mire kell az autó [pl azok a német urak, akik Unkoorzigeunerlandban szeretnének ingyen szexuálisankielégülni, bizonyos Mercedes meg BMW típusokra kapnak tippeket) .A cigányok detto ugyanezt teszik, átmennek Zsigához és megkérdezik: "Te Csuccsú, mennyit ment el a Bévektrátok, mielőtt vasbavágtátok vóna? Hetvenezret?... hasznáoltolajat bírja? nem bírja? akkor nem kell! "
Izgalmas pl a Cuzzúki Szvift tündöklése és bukása a cigány vásárlói szegmensekben. ma a Cuzzúki Szvift utolsó esélyét az adja a cigányság autófelhasználó körteiben, hogy olajcsere nélkül az eredeti olajszűrővel 100000 km-t bir s csak eztkövetően koppannak meg a hajtókarcsapágyak (a szelepek kalapácsolódnak már úgy 70ezertől). A Suzuki "olcsó" árimázsát a cigányság soha nem nyalta be, akkor vásároltak csak új Suzuki Swiftet, amikor az üdvkormányzás Idején a Pannon Puma farka mág annyira pëckes is vót. A Suzuki Nagy -nál Budapesten 100000 ft-ot kapott az újótó mellé a vásárló, tehát -3% befizetéssel lehetett elhozni a mamó nevére íratva. A 2008-as üzemanyagválság idepén derültek ki a Suzuki Swift valódi fogyasztási adatai, ugyanis egy kólásüveg benzinnel a Skoda Fabia vagy Ford Fiesta megfordult a szomszédos, még magyarok által is lakott település szupermarketjéből, míg a Suzuki Swift csak odáig birta.
*Raffael szülei sokáig romongró dalit környezetben éltek, ahol a cigánytelepre magyarokat csak bizonyos esetben, pl tyúkkal a kabátjuk alatt engedtek be. A prímásnénál ugyanis egy tyúkért lehetett cigánypinát kapni [ tisztaszobában, ellenőrzött körülmények között, vagyis Banyó néne végig ott ült a díszágy előtt, hogy jól lássa, a díszdíványon, az ágy lába előtt mi folyik... ]. Raffaeléknek azonban a falu másik végére volt szabad letelepedniük és csak a magyarok álltak velük szóba és a nem a törzsük-és kasztjuk béli cigányok olyan mértékben szegregálták őket, hogy ahhoz képest az akkor az USÁ-ban még javában dúló apartheid A Dal című álverseny volt az m1 műsorrendjébe illesztve, de a kereskedelmirádiók payolaságában.