Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A Kadarka-sejtés

2012.06.06. 06:06 Kadarka Jánoska

A 18. század első felében szakadt ketté a matematikustársadalom sejtőkre és fejtőkre. A szakadás oka Pierre de Fermat 1655-ös széljegyzete volt.

Lehetetlen egy köbszámot felírni két köbszám összegeként, vagy egy negyedik hatványt felírni két negyedik hatvány összegeként, általában lehetetlen bármely magasabb hatványt felírni két ugyanolyan hatvány összegeként igazán csodálatos bizonyítást találtam erre a tételre. A margó azonban túlságosan keskeny, semhogy ideírhatnám,

A matematikai probléma nagyon egyszerűnek tűnt, sokan nekiugrottak a bizonyításának, de felsültek. Közben a Fermat-sejtés bekerült a köztudatba, népszerű lett és halhatatlanságot hozott Fermat számára. Ezt irigyelték meg sokan, és kezdtek el sejtéseket kidolgozni, ők lettek a sejtők, mások pedig a sejtéseket igyekeztek bizonyítani vagy cáfolni, ők lettek a fejtők.

Mára a sejtők és fejtők csak matematikai folyóiratokban üzengetnek egymásnak, ritkán lépnek a nyilvánosság elé, pedig egykor háborút is kirobbant a Riemann-sejtés miatt.

A sejtők célja a minél egyszerűbb és közérthetőbb, ugyanakkor szinte bizonyíthatatlan sejtések kidolgozása volt, mert ezek lettek népszerűek hihetetlenül rövid idő alatt. Sokáig a Goldbach-sejtés vitte a prímet.

Minden páros szám előáll két prímszám összegéből.

Ennél egyszerűbb, átláthatóbb matematikai tételt nehéz lenne találni, mégis 1742 óta nincs bebizonyítva.

A Goldbach-sejtést most letaszítom a trónról.

Több a páros szám, mint a páratlan, mondja a Kadarka-sejtés.

Ez butaságnak tűnik a képzetlen elme számára, hiszen ha egy páros számhoz hozzáadunk egyet, akkor páratlan számot, ha páratlanhoz, akkor páros számot kapunk eredményül. A matematikában járatlanok azonban ismerik a számeloszlás-problémáját*.

Sejtésemet a következő tapasztalatra alapozom: ha fogunk bármennyi 100 egymást követő természetes számot, akkor a halmaz egyik fele páros lesz, a másik fele páratlan. 50 ilyen, 50 olyan. Azonban tudjuk, hogy két páros szám összege mindig páros, két páratlan szám összege mindig páros, és csakis az egy páros és egy páratlan szám összege lesz páratlan. A két ötvenes csoportot háromféle módon adhatjuk össze: 1.) párost a párossal, az eredmény páros lesz; 2.) páratlant a páratlannal, az eredmény páros lesz; és 3.) párost a páratlannal, az eredmény páratlan lesz. Minden egymást követő természetes számhalmazra igaz tehát, hogy ha összeadjuk őket különféleképpen, akkor egyharmad páratlant, kétharmad párost kapunk eredményül. Azaz több a páros szám, mint a páratlan.

Ez egyelőre csak sejtés, bizonyítani nem tudom. Most jöjjenek a fejtők.

 

* A nagyon nagy számok esetén a számsorozatok tulajdonságai megváltoznak. Például a prímszámok ritkulnak, ahogyan távolodunk a nullától, mégis tíz a negyvenediken körül besűrűsödnek. Azaz a kis számok viselkedéséből nem tudjuk megjósolni az igen nagy számok viselkedését, eloszlását.
 

76 komment

Címkék: szakma pszichológia csillagjegyek petőfi sándor antigravitáció

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr424567911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.06. 07:26:50

Égbekiáltó badarság!
Azt mindenki tudja, hogy egy pozitív, egész szám párossága vagy páratlansága csakis az utolsó számjegyétől függ. Szűkítsük hát le vizsgálódásunkat pusztán ezekre.
A pozitív egész számok sorrendben: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Ezek közt 5 db páratlan és 4 db páros van, haló!

Más megközelítésben is cáfolható:
n + (n+1) = 2n + 1
Kipróbáltam és az esetek 100%-ában páratlan szám jött ki! Páros egyszer sem!
A szerzőhöz hasonlatos műkedvelő matematikusokat még egy zöldséges is hintába ültetné!

FilcTroll 2012.06.06. 07:44:39

Na végre. Most gondolkodhatok valamin.

szanalmas 2012.06.06. 08:31:13

Mindenki ismeri a közmondást, hogy páros számot páratlanért el ne hagyj. Vagy, hogy párosan szép az élet. Szóval ez népi megfigyelés is, amiből nem volt nehéz sejteni. Sejtést lopni meg csúnya dolog!

@ripők:

Eddig is sejtettem, hogy zöldséges vagy, hát egy sejtést nem lehet cáfolni, azért sejtés. Például:
Sejtettem, hogy ripők tök hülye! Ilyesmit lehetetlen megcáfolni, hiszen az ellentéte az lenne, hogy nem is sejtettem, hogy ripők tök hülye, de hát ennek meg a felvetése is tudománytalan. Mennyi az eper amúgy?!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.06. 08:40:11

@ripők:

Te valami pénzügyes lehetsz, azok hagyják ki a nullát, pedig az is számjegy. De a gondolkodásodban alapvető hiba van. A számeloszlás-problematikája szerint 10 a negyvenediken változhatnak a dolgok, valószínűleg ott van páratlan szám hiány.

@szanalmas:

Páratlan bölcsességre világítottál rá. Valóban a népi szólások mutatják, hogy ami páratlan, az értékesebb, mert kevesebb van belőle. De Newtont se azért tiszteljük, mert leesett az alma, tudta azt mindenki, hogy leesik, de ő csinálta belőle a gravitációt.

@FilcTroll:

Hu, ez nekem is megkönnyebbülés.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.06. 09:01:05

@szanalmas: Az okosság vélelméről nyilván még sosem hallottál! Senki sem hülye, amíg az ellenkezőjét be nem bizonyítja magáról. Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna! Illetve akkor sem!

@Kadarka Jánoska: Te meg valószínűleg egy sejtéshizlaldában dolgozol!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.06. 09:20:01

@ripők:

Minden mondatoddal azt bizonyítod, hogy hülye vagy. Nincs itt vélelemnek semmi helye.

szanalmas 2012.06.06. 09:27:24

@Kadarka Jánoska:

Nem tudok érdemben reflektálni egy nyíltan politizáló posztra, jössz itt a kétharmaddal te is, mint az egyszeri párttag! Sejtem, hogy kinek a szekerét tolod!

szanalmas 2012.06.06. 09:36:29

@ripők:

Ne is haragudj, de ezt majd a Kadarka-vélelmezés posztba írd be, mert itt teljesen offtopik!

Spadla z oblakov 2012.06.06. 09:40:22

döbbenetes sejtés. ezek szerint minden 100. szám intervallumában több végtelen van a páros számok között, mint a páratlanok között.

Megjegyzem a Kadarka-sejtés elemeit felhasználva és a Goldbach sejtés II. tételére vetítve sokkal több páratlan egész szám van a végtelen számosságban, mint páros, ez viszont ütné a Kadarka sejtést.

Mindenképp sejtelmes ügy.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.06. 09:46:43

@Kadarka Jánoska: Te meg olyan hülye vagy, hogy be akarod bizonyítani, hogy a természetben létezik a nulla, azaz a semmi!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.06. 09:47:12

@Spadla z oblakov:

Aki üti a Kadarka-sejtést, annak velem gyűlik meg a baja!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.06. 10:29:16

A matematikusokról

Pitagórász, Thálész, Zénón
rosszabb volt mint hatszáz démon.
Természetük makacs, görög,
seggük kecske faszán pörög.

Megér pár szót maga Fermat,
ki nem vetette meg a spermát.
Büszke fattyúk Kadarka,
így maga is egy nagy marha.

Commandante Jayasuriya 2012.06.06. 10:52:29

Aki a matematikával foglalkozik, annak mindig zsíros a haja, nem mos a fogat ezért büdös a szája, lyukas zoknit hord, és nem tusol tornaóra után.

Commandante Jayasuriya 2012.06.06. 11:03:11

@ripők:

Nektek egy logopédus kellene inkább, hogy leszoktasson a sejπtésről!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.06. 11:12:07

@21méter:

Ez egy most fellelt eredeti Petőfi vers?

@Commandante Jayasuriya:

A matematika alkalmazott tudomány, valójában a rendes tudósok másodállásban foglalkoznak a matekkal, hogy az igazi tudományukhoz szükséges számolásokat meg tudják csinálni. Az igaz, hogy aki csak matekozik, az olyan, mint a blogger: írni valamit, de nem keresni vele semmit nagy hülyeség. Sok hülye mégis csinálja.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.06. 11:24:22

@Commandante Jayasuriya: Nekünk sajnos csak egy lógós pedó jutott, aki még a blogtalival kapcsolatban sem nyilatkozott a csetben!

szanalmas 2012.06.06. 11:50:33

@ripők:

Hogy lehetsz ennyire érzéketlen, láthatod, hogy kemény napjai voltak és a pedóságnak vége. Kifehéredett, beszőkült és most már a mikropéniszéért sem csúfolják a lányok, hisz óriáscsikló lett belőle! Igazi lédikatonaboyjá avandzsált, mióta nem láttuk!

spájdernecc 2012.06.06. 12:03:20

@Commandante Jayasuriya:
minek tusolna?
nem jár

a dolog matematikafilozófiai vetülete kívül esik az érdeklődési körömön, egyébként is megígértem az év végi kettesért .... tanár úrnak, hogy az alapműveletek szűkös ketrecéba zárom magam...
no mindegy
felfrissülésképpen deriváljunk egyet

msnick 2012.06.06. 12:11:27

Nagy szám vagy, Jánoska, a statisztikákból is tudjuk, hogy több a nő, mint a férfi.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.06. 12:22:24

@Kadarka Jánoska:

Elég meleg, jó helyen tapogatózol. Ez kérlek szépen a nagy mókamester, Pákh Albert egyik korai zsengéje.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.06. 12:24:55

@21méter:

Valójában Kaján Ábel álnéven jelent meg a mű a Hirnők című folyóiratban.

Commandante Jayasuriya 2012.06.06. 12:48:34

@spájdernecc:

Ez a deriválás valami szekszuális aberráció, ha jól tudom.

Commandante Jayasuriya 2012.06.06. 12:57:40

@szanalmas:

Vannak júzerek, akik más bloggereket avatarjaik tulajdonságaival ruházzák fel.
Tudom, hogy komoly nehézséget jelent számodra a nemek közötti különbségek felismerése, ezért ezúttal segítségedre leszek eme talány megoldásában.
A szőke hölgy egyenruhában, akivel azonosítani próbálsz, a személyi védelmemre kirendelt testőrgárda egyik tagja.

szanalmas 2012.06.06. 13:09:13

@Commandante Jayasuriya:

Mondhatsz amit akarsz, becsületes ember mellé nem rendelnek ki testőröket, csak olyanok mellé akiknek félnivalójuk van, mert bűnösök! De látom, a másfél literes szilikont is berakattad már!

spájdernecc 2012.06.06. 14:33:21

@Commandante Jayasuriya:
az
egészséges érdeklődésű dolgozó megáll a differenciálásnál

Commandante Jayasuriya 2012.06.06. 14:46:53

@szanalmas:

Felmerül a kérdés, hogy a bűnt a maga tízparancsolati értelmezésében említed, vagy csak egyszerűen irigykedsz, és ezért önös érdekeidnek megfelelően igyekszel másokban rossz érzéseket kelteni megbélyegző retorikáddal.

Commandante Jayasuriya 2012.06.06. 16:10:19

@spájdernecc:

Mindjárt gondoltam, hogy ez a deriválás valami olyan malackodás lehet, mint a borotválás.

szanalmas 2012.06.06. 18:45:45

@Commandante Jayasuriya:

Irigykedek hát, feltéve, hogy tényleg nem te vagy a képen!

kiraaaaa 2012.06.06. 19:25:34

Anno Cristoforo Colombo is úgy sejtette, hogy Indiában járt, aztán mégsem.A sejtésekkel az a baj, hogy találkoznak a valósággal.

FilcTroll 2012.06.06. 20:26:30

Mivel nem jutott eszembe semmi, mégiscsak meghaltok inkább. Az a baj veletek tudósokkal, hogy lenézitek a magamfajta egyszerűt. Úgyhogy melyikőtök szeretne máglyán elégni az igazáért? (Most hétvégén nem érek rá.)

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.06. 22:47:09

@FilcTroll:

Azért, mert alacsonyabbrendű vagy, még nem nézünk le, mi toleránsak és empatikusak vagyunk.

szanalmas 2012.06.06. 23:52:16

@Kadarka Jánoska:

Ne beszélj a nevemben, szerintem FilcTroll egy köcsög!
Persze veled elcserélném bármikor!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.07. 01:17:57

@21méter:
Előbb-utóbb vallanod kell
Arról, mit régóta sejtek,
A szád szélén mért csorognak
Kocsonyás hímivarsejtek.

FilcTroll 2012.06.07. 06:01:57

@Kadarka Jánoska: Hallottam már az empátiáról, azzal kenik be egymást a buzik, hogy jobban csússzanak.

De most már értem, hogy miért a páros száddal foglalkozol a cikkben, meg hogy pár nélküliekkel akarod összeadni magad.

Ha egyedül érzed magad, vigasztalásul megmutatom a fütyimet. Mártikának is megmutattam végül az oviban, szerintem tetszett neki, bár azóta nem beszél, csak sírdogál és ennek már nyolc éve.

A tolera ellen szerintem kérjél védőoltást.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2012.06.07. 09:15:30

Nagy igazság továbbá az, hogy pozitív számból sokkal több van, mint negatívból. Pont.

És ez lényegesen tudományosabb, mint Kadarka hasraütésszerű kigondolása...

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.07. 09:55:28

@ripők:

A kocsonya nem csurog
hanem esik, mert darab.
Akármit is mondjon
a barátod, az arab.

Régóta csak sejtesz,
de én már tudok,
hiába szopsz sejket
te ronda tulok!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.07. 10:13:13

@"the dragon":

Örülök neki, hogy végre ilyen pozitív vagy!

annagramma · http://rezfaszubagoly.blog.hu 2012.06.07. 12:39:25

"A sejtésekkel az a baj, hogy találkoznak a valósággal." -- Viszont, ellentétben a valósággal, mindig van értelmük és mindig szórakoztatók.

A valósággal az a baj, hogy elrontja a többi dolgot.

szanalmas 2012.06.07. 15:52:10

@annagramma:

Te, Kata, te ilyen szórakoztató-elképzelős típusú csaj vagy gondolom, mert azok szoktak erotikus blogot írni akik el tudnak rugaszkodni a valóságtól, de persze csak arra lennék kíváncsi, hogy csináltad-e már velem gondolatban!

annagramma · http://rezfaszubagoly.blog.hu 2012.06.07. 15:55:00

@szanalmas: Honnan tudjam? Ha te osztogatod reggelente a Metró újságot a Ferenc körúton, akkor: nem.

szanalmas 2012.06.07. 15:58:20

@annagramma:

Csak akkor?! Ezek szerint rajta kívül már mindenki megvolt?! :D

szanalmas 2012.06.07. 16:01:21

@annagramma:

Á, én vidéki tirpák vagyok, csak ritkán járok a fővárosba hálisten. Idén pl. még nem voltam egyszer sem!

annagramma · http://rezfaszubagoly.blog.hu 2012.06.07. 16:13:28

Azután, hogy egyből bevonszoltál az istállóba, most már felesleges futni a tiszteletköröket, miért nem kérsz meg egyből, hogy lássalak vendégül?

Na de látom én, hogy ez az egész itt fedőnéven egy (hogyan) legyünk genyók kurzus, és nem iratkozom fel!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.07. 16:43:03

Felhívnám a té szerző figyelmét arra az aprócska tényre, hogy a kadarkafejtésről minden értelmesebb embernek az újbor jut az eszébe, nekem speciel a Beaujolais nouveau, amire bármikor meg lehet hívni, nem pedig ez a negyvenes égő mellett a kis félkomfortos garzonodban holmi fénymásolt biankó váltók számolágatása közben megszülető gyengécske elmélet!

@21méter:
Brávó!!!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.07. 18:04:14

@LadyCarambole:

Csakhogy a téma a matematika volt, nem az alkoholizmus. Hogy neked miért az ital jutott erről az eszedbe, azt a Névtelen Alkoholistáknak meséld el.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.07. 18:22:11

@Kadarka Jánoska:
na jó, a már fekvő ellenfélbe nem túl elegáns még egyet belerúgni, így inkább iszok egy pohár forró vizet az egészségedre, és egész nyugodtan hagyd figyelmen kívül az értelmesebb jelzőmet!

szanalmas 2012.06.07. 18:40:54

@LadyCarambole:

Hát te különös egy szerzet vagy, mert ugye az állat iszik vizet, de forró vizet még az se!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.07. 18:59:56

@21méter:
S ejtesz hibát esmeg
ravaszkodsz te álnok,
arabokkal tudd meg,
én sosem kokettálok.

"Docendo discimus"
így mondja a latin
nem csorog, hát esik
szádra a zselatin.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.07. 19:27:21

@szanalmas:
micsoda éleslátás, és ráadásul a te korodban!

killercsiga 2012.06.07. 19:31:18

A kadarka-sejtés nekem legutóbb 2 hete volt meg.
Az első pohár után az volt a sejtésem, hogy ebből még két üveggel megiszok. Empirikus cáfolat állt elő, amennyiben végülis hárommal ittam.

vargarockzsolt 2012.06.07. 19:31:48

Nagggyon jó! Mostan már csak azt nem értem, mért nem te vagy a pénzügyminiszter? Aki így tud számolni...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.07. 19:52:52

@ripők:
na, egyre jobb!

szétvígad a hölgyed e fenti sirámon,
kis görbe falábad a falra vetül,
de vágod azt mondtam: ki éli világát,
dákója faszán elalélti a nőt!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.07. 21:28:15

@vargarockzsolt:

Köszi az ötletet hozzá!

@killercsiga:

Nana, három üveg az soknak hangzik, nem vagy te akkora legény!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.07. 22:54:13

@LadyCarambole:

Vén Szanalmas hiredre már sugárban hány,
rég ennél virslit (egy kisebb pelletet),
Te sírsz mer az éjszaka ő kegye nem vár,
Métered már nyeldekelt eleget.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 02:44:21

Azt, hogy több a páros szám, mint a páratlan, mindenki tudja, nem kéne ennek ilyen nagy feneket keríteni. Ellenben valamire fel kell hívjam a figyelmet. Kadarka Jánoska itt prezentálta éppen ennek a bizonyítását, azaz ő egy holmi fejtő, csak dergadáló ezt neki bevallani, ezért sejteti sejtőnek magát!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 09:00:58

@radairosseb:

Néha, úgy ezerévenként a világban megtörténik a csoda, és megszületik az univerzális tehetség, az egyedülálló zseni, az utánozhatatlan géniusz, a fejtősejtő. Örülj, hogy ismerhetsz.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.06.08. 10:21:41

csak az biztos, hogy pozitív szám több van, mint negatív.
nyáron volt már +42 fok is, de télen a legdurvább esetben is csak -35.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 10:42:07

@Kadarka Jánoska: Gratulálok az újabb megfejtéshez, te ántisejtő!

De ha már nunivenzális tehetségekről beszélünk, hadd osszak meg veled egy jóval elegánsabb bizonyítást a tételed egy specinális, sokkal erősebb alesetére!

A páratlan számoknak nincs párja, a párosaknak van. Tehát pontosan kétszer annyi páros szám van, mint páratlan.

Nem kell ehhez annyi szart keverni, ennyi erővel arra is büszke lehetnél, hogy "megsejtetted": ha van száz darab természetes szám, akkor van kilencvenkilenc is!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 10:42:46

Hát látjátok ez a baj azzal, ha könyvtáros bölcsészek matematikába ütik a fejszéjüket!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.08. 11:35:59

nem is sejtettem, hogy ilyen szinvonalas, tudományos igényességű munkák is megjelenhetnek ezen a blogon

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 12:22:58

@irigységtől sárguló kispolgári mimóza:

Milyen szépen kötöd a témát a fizikához!

@radairosseb:

"A páratlan számoknak nincs párja, a párosaknak van. Tehát pontosan kétszer annyi páros szám van, mint páratlan." Ovisok közt sztár lennél ezzel a bizonyítással, annyi szent! De itt Akadémia pluszos tudósok vannak, itt többet kéne domborítanod.

@wmiki:

Ezen a blogon minden munka színvonalas és tudományos (a sajátjaim persze sokkal jobban), de nem mindet érti az olvasóközönség. Örülök, Miklós, hogy te matekban is jó vagy.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 12:34:48

@Kadarka Jánoska: Csupán arra céloztam, hogy egy ovisok számára is nyilvánvaló tényt próbálsz áltudományos köntösbe bújtatva bizonygatni, miközben úgy állítod be, mintha ez a te origanál sejtésed lenne.

Lásd be, hogy lebuktál, és kérd meg az óvó nénit, hadd állj be önként a sarkába!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 12:48:28

@radairosseb:

Annyira felidegesítettél, hogy majdnem megcáfoltam a saját sejtésemet, csakhogy ne neked legyen igazad, de szerencsére lenyugodtam. Igenis én sejtem!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.06.08. 12:58:05

@Kadarka Jánoska:
10 fajta ember létezik, aki érti a binális számolást és aki nem

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 13:23:40

@irigységtől sárguló kispolgári mimóza:

Meg olyan is létezik, aki eredeti dolgokkal jön elő, és olyan is, aki nem.

@radairosseb:

Szóvicckirály, Geszti Petya!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 13:32:36

@Kadarka Jánoska: Ja, hogy ez a poszt egy szóvicc! Úgy már értem!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2012.06.08. 13:39:48

@Kadarka Jánoska:
évek óta nem tudom megugrani a szintet, pedig sejtéseim nekem is vannak a dolgokról.

írhattad volna nagy betükkel is azt hogy EREDETI.
ütősebb lenne.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 17:47:17

@irigységtől sárguló kispolgári mimóza:

Csak a hülyék számára EMELJÜK ki a lényeget, a normálisok simán is értik.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.08. 23:17:23

mindezekután semmi pénzért nem lennék mit sem SEJTŐ matematikus XD

no, most hogy egy ilyen kiváló humorbombával oldottam a hangulatot szeretnék érdemben is hozzászólni a témához
(ellentétben a többi kommentelővel, akik csak kötözködni járnak ide... úgy tűnik ők hivatásos troll-ok :x
...miközben a szerző naivan még a saját, becsületes nevét is felvállalta, nem tudván hova kerül kiváló cikke :(()

szóval szerintem ugyanannyi páros van, mint páratlan
sajnos nem tudom igazolni, és a sejtés tényleg igaznak tűnik (a Goldbach sejtés is erősíti, hiszen az is azt mondja ki, hogy egy páros számhoz elég 2 prím számot összeadni, míg a páratlanhoz már 3 kell!!!)... DE!
úgy vélem urunk istenünk nem véletlenül teremtett DUÁLis világot, ahol mindennek megvan az ellentétpárja
pl.: jin-jang, tűz-víz, ég-föld, kutya-macska, jancsi-juliska, kolbász-uborka, férfi-meg az a másik na.... és még hosszasan sorolhatnánk

és van a híres mondás is, hogy minden páros mögött áll egy páratlan! biztos ennek is megvan az alapja, mert nem zörög a haraszt, ha nem fújja a szél

mindazonáltal a matematika nagyon korrekt tudomány, hogy az igazolatlan állításokat sejtéseknek nevezi

sajnos a többi lózung (fizika-kémia-biológia) már egyáltalán nem ilyen nyílt, azok törvénynek vagy tudásnak hazudják igazolatlan állításaikat

ha végre egyszer őszinte lenne a tudomány, akkor így nevezné bizonytalan elméleteit, hogy:
ősrobbanás sejtés, evolúciós sejtés, sőt... teremtés sejtés!
Pascal 1. sejtése, Newton 2. sejtése, Thermo Dinam Ica 3 sejtése, Ohm sejtés, és a Világmindenség Nagy Egyesítő sejtése

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.08. 23:32:57

@wmiki:

Nem is tudom, hogy köszönjem meg ezt a szinte szépirodalmi - humoros - tudományos kommentet. Egy biztos, megérte a disszertációm velejét ide kirakni.

Node. A duális világba nem érdemes bekeverni a nemduális elemeket. Ha a páros számok nem duális partnerei a páratlanoknak, akkor ne erőltessük a kapcsolatot. A régiek szerint a páros - páratlan ugyanaz, de mondták ezt a Ford - Toyotára is, aztán mégse. Csak azért, mert pillanatnyilag kijön, még nem biztos, hogy istenileg is így van.

A Pascal meg a többi nem sejtett, hanem egyből bizonyított. Mintha Pintér Sándor egyből lelőtte volna a gyanús rendőri vezetőket. De mégse, ezért én is sejtek. Na így.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.06.09. 06:58:58

@Kadarka Jánoska: bizonyítása egyedül a matematikában létezik, ott is csak szűk keretek közt

sajnálom, hogy nem értesz a tudományhoz :((

Parafon 2012.06.09. 22:54:15

Rohadt zsidók, én erre már 10 éves koromban (30 éve) rájöttem, csak nem publikáltam. Igaz, pár embernek elmeséltem. Plágium!

A második Parafon-sejtés pedig így szól:
Ha egy nőnek két x, egy férfinek pedig egy x és egy y kromoszómája van, akkor ezeket összekombinálva a születendő gyerekek kétharmada nő, és csak egyharmada férfi. A tények ennek sajnos ellentmondanak a rejtélyes 50-50%-os megvalósulásukkal.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.06.10. 11:04:54

@Parafon:

A második Parafon-sejtéből csupán két lényeges dolgot hagytál ki, emiatt semmit nem ér: az óvszert és a homoszekszuálisokat.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.06.10. 12:17:00

@Parafon:

A legnagyobb probléma a sejtéseddel, hogy sejtelmed sincs a matematikához. Ugyanis a szexuális egyenletben egy részről 2x, a másik részről x+y szerepel, ezért az x és az y úgy aránylik egymáshoz, mint a három az egyhez, tehát a születendő gyerekek egynegyede fiú és háromnegyede leány. Látod, okostóni, így már minden smakkol!
süti beállítások módosítása