Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Android + Google - (Informatikai rovat)

2012.02.13. 22:51 szanalmas

 (Na jó, az előző fázisos poszt csak poén volt, igazából ez az igazi poszt nem az, hahaha!)

 
Az Android egy "pufi zöld űrlény". Meg egy halom szar. Mivel az utóbbi időben egy androidos "okostelefont" és egy tabletet is használgattam, arra a megállapításra jutottam, hogy bizony a google inkább gyorséttermeket telepíthetett volna a Kalaháriba, mintsem ezt a trágyát kitalálta. Vagy, ha már kitalálta, akkor ne frusztrált, buta birkákkal csináltatta volna meg.
Mert valamik nagyon nem stimmelnek vele.
A telefon még csak-csak, de a tablet iszonyú. Persze a telefon is csak folyamatos memória és szoftvermenedzsment mellett reszponzív. Szóval amik fájnak: folyamatos memóriaszivárgás, de annyira, hogy a teljes bénulásig juthat a rendszer (már, ha ezt lehet egyáltalán rendszernek nevezni); a különböző gyártók idióta service agyrémei, persze élen a google-al, amikor is, ha pl. bekapcsolom a wifit, elindul a lehető legtöbb, a kutyát sem érdeklő összes google alkalmazás a háttérben; nyilván, mivel a rendszer alapból nem enged ezekhez, hogy letilthassuk pl. a google pluszt (mert annak kurvára kell mindig futnia), rootolni kell az eszközt, mert júzerként csak a dátumot változtathatjuk meg!; ha végre sikerül a sok trágyát letiltani, akkor meg valami tutira nem fog működni, általában a telefon vagy a 3G modem! (és kiderül, hogy valami iszonyat "semmiköze hozzá" dolog miatt, persze az csak órák alatt derül ki...); már a 4-es jégkrém szendvicsnél tartunk, de bármely alkalmazás képes összeomlani úgy, hogy még az a seggfej Steve Ballmer is megnyalhatja mind a tíz ujját (meg persze a faszomat is).
Olyan ez a szar, mintha a németnevű fasz pulis csávó csinálna egy oprendszert, és minden köcsög fészbúkos szart belepakolna...
Szerintem az Android egy zsákutca, nem is csoda, hogy 500 dolcsinál tart az Apple (és itt most az jött volna, hogy a másik Steve mit nyalhat meg szintén, de érzett valamit a csávó és dobbantott  időben), de van egy olyan érzésem, hogy a winnyócas rendszerek is porrá fogják alázni, ha nem rakják rendbe. Pedig én aztán rühellem a májkrémszoftot!
Szomorú, hogy a linuxot így meg lehet alázni manapság, a google azonnal mondjon le!
Nyugodtan kijelenthetem tehát (főleg, mivel én egyiket sem vettem), aki androidos cuccokat vesz, az buzi!
 

43 komment

Címkék: nem poszt kurva ezt lehet annyira becímkézni

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr24102818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szanalmas 2012.02.13. 23:22:11

@A Magyar Pina Világmárka!:

Ugyanitt: alig használt rootolt androidos telefon és 8"-os tablet olcsón eladó!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.13. 23:47:21

Tudod kisbarátom a számítástechnika is olyan, mint a kúrás. Persze jó, ha szereted, de az igazi az, ha értesz is hozzá.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.14. 00:08:33

Mi van, ilyen családi posztok vannak, vagy mi a lófasz?!

@21méter:
Nem is kérdés, kihez fordulnék tanácsért!

kiraaaaa 2012.02.14. 05:32:30

@21méter: mit baszogatod, a fázisoknál már Lady rávilágított, hogy nem ért a szexhez.Lehetnél egy hangyafasznyit empatikusabb.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.02.14. 09:01:27

Sosem értettem, minek ennyire loholni a technikai fejlődés sarkában. Meg kell várni, míg a találmány kiforrja magát, mert különben nem csoda, ha az ember csak idegeskedik, tablettákra szorul meg ilyenek.

szanalmas 2012.02.14. 10:25:42

@ripők:

Nézd, manapság mikor 9 perc alatt megsemmisülhet Izrael, nem lehet tetvészkedni, te tutyi-mutyi alak! Aki lemarad, az kimarad!

@21méter: @kiraaaaa:

Pont a hozzátok hasonló bölcsészeknek próbálok segíteni, hogy ne mindig a fasz másik végén térdeljetek! Bár ti mindig szopni fogtok, ez sorsszerű!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.02.14. 10:45:59

@szanalmas: Vannak dolgok, amikből jobb kimaradni. Különben meg, ha be is következik, amitől tartasz, Bratyiszlava ostromát már úgyis kövekkel és botokkal vívjuk, ott viszont a tojásfejű puhányokat szétszaggatják az őrjöngő tótok.

szanalmas 2012.02.14. 11:52:21

@ripők:

Nade, ha páldául megjelenne a zindex főoldalon, hogy atomvillanás volt, mindenki bújjon be a betonbunkerébe, és neked az androidod pont akkor indul újra magától, akkor kurvára nem marad 9 perced, és megdöglesz! Ezek komoly dolgok, nem kéne félvállról venni!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.14. 12:23:33

@kiraaaaa: @LadyCarambole:

Igazán hagyhatnátok, hogy térdelve leszopathasson titeket. Szerintem megosztva megkapnátok a Nobel-békedíjat.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.14. 16:31:11

@21méter:
Csak ha garantálni tudod, elvégre több, mint egymilláról beszélünk, ójróban!

@A Magyar Pina Világmárka!:
Androidon?! Nem vagy te normális, bazdmeg, az ilyenek miatt nem dugnak a normális, heteroszekszuális nők!

kiraaaaa 2012.02.14. 16:43:29

@21méter: ma, mivel kedd van, átadom a helyem, mert nekem volt gyerekszobám.

Másrészt a poszt írója kihagyta:
www.youtube.com/watch?v=9cn6hS_lEPg

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.02.14. 20:16:12

@Parafon: Ja, szerintem még modoros is a buzija!

szanalmas 2012.02.14. 20:18:12

@ripők:

Erről jut eszembe, hogy a te is fiam Bluetooth viszont jól működik az androidban! Legalábbis semmi rosszat nem tudok róla mondani, mert be sem kapcsoltam!

kiraaaaa 2012.02.14. 22:36:34

Ti hogy a picsaba tudjatok eltalalni a betuket ezeken az okos telefonokon? Nekem tul nagyok az ujjaim ezekhez. Szar az egesz. A metroban meg oly lassu, hogy ertelmetlen hasznalni.

Commandante Jayasuriya 2012.02.15. 09:56:02

@A Magyar Pina Világmárka!:

Én már a villásdugónál is tudtam, hogy krónikus pinahiányban szenved.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.15. 13:02:13

@LadyCarambole:

Téged is csak a pénz érdekel? Tényleg minden nő kúrva!

@kiraaaaa:

Pénz is jár érte! Alaposan meggondoltad?

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.15. 13:31:37

@21méter:
Látom már, hogy fingod sincs az igazi szolidaritás erejéről, te kilincsorrú kufár!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.15. 14:36:16

@LadyCarambole:

Szolidaritás? Akkor beszéljünk a percentemről! Igazi jó sticiként nem pofozlak le ha ideadod az egészet. Így is egy vagyonomba kerülsz. Gumi, ruhák, oltási könyv, stb.

kiraaaaa 2012.02.15. 14:43:15

@21méter: ebből is látszik, mily kicsinyes vagy.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.15. 15:36:36

@21méter:
Nézd, velem lehet beszélni, csak nem így.
De ha most nagyon szépen bocsánatot kérsz, akkor esetleg nem nyomom bele a fejedet a térdembe és teszem meg az emberiségnek azt a szivességet, hogy a kardom hegyére tűzöm azokat a rendellenesen kicsi kis golyóidat!
Ma csupa derű és megbocsátás vagyok, szerintem neked is többet kéne szexelned!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.15. 16:09:05

@LadyCarambole:

Most már biztos, hogy elhatalmasodott rajtad a szopónyica, vagy a száj és körömfájás, mert egyértelműen félrebeszélsz. És vedd tudomásul, hogy nem a golyóim kicsik, hanem a pofád nagy!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.15. 18:06:43

@21méter:
Hogy lenne már nagy, amikor én se vagyok az?!
Vagy ezt a kvantumfizikából vezetetted le?
De mivel ma szörnyen píszí vagyok, így egye fene békejobbot nyújtok - de aztán csak semmi buzulás!

szanalmas 2012.02.15. 18:35:55

@21méter:

Hehehe, kellett neked belém kötni, most jól megszívtad, te buborék, rád vetették magukat a bloghárpiák! Így jártál, kisgolyós, a csajok engem szeretnek, meg hát szokatlan terep neked ez a csaj dolog a sok fiú után!

szanalmas 2012.02.15. 18:41:36

@Commandante Jayasuriya:

Ó, hogy nyalnád meg te a 21 golyócskáit, te kaméleon!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.16. 09:47:40

@LadyCarambole:

Azért szárazon tartom a puskaport!

@szanalmas:

Anyámasszony katonája.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.16. 09:56:06

@21méter:
Helyes! Akkor egy fröccs, vagy mit kérsz?

Commandante Jayasuriya 2012.02.17. 03:15:43

@LadyCarambole:

Csak vigyázz, mert @21méter: kizárólag az édes gyümölcspezsgöket szereti, természetesen mindezt alkoholmentes változatban. Ez a trükk mindig bejön neki, amikor a kisdedóvó ajtaja előtt cukorkával csábítgatja a kisfiúkat.
Tudod, ő már a buborékoktól is elalél, ezért még a szódavizet is csak szénsavmentes változatban fogyasztja.

Commandante Jayasuriya 2012.02.17. 03:17:48

@21méter:

Héló!
Gsztustalan, hogy a szerelmi életedet itt éled.
Senki nem kíváncsi az enyelgésedre, te bájgúnár!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.17. 09:23:48

@Commandante Jayasuriya:

Tudom, hogy neked gusztustalan a heteroszexuális kapcsolat, de melegként igazán mutathatnál több toleranciát.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.17. 09:56:22

Kislányok, úgy látom itt már semmi szükség rám! *kacsint*

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.17. 13:57:08

@LadyCarambole:

Most nyilván arra vársz, hogy marasztaljunk tartani a gyertyát!

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2012.02.24. 19:00:14

Halkan jegyzem meg, hogy a galaxy eskettőmet(:D )majd' 1 éve használom probléma mentesen amin android fut btw.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2012.02.24. 23:25:35

@Boldrik:

Én meg problémásan használom, mert szar. Kell neki heti kettő reboot, mert máshogy nem bírja az intenzív használatot. Vagy a bluetooth kapcsolatok, vagy az email szinkronizáció, vagy a web nem megy egy idő után, ha pl. autóban zenét hallgatok a telefonról, és felhívnak közben. Ilyenkor megértem az iphone kultuszt.

Boldrik · www.globalicum.blog.hu 2012.02.25. 09:55:35

@Levéltáros: kifogtál egy rossz telefont. Ettől még az android jó.

Nina Skye 2012.02.25. 19:36:44

nekem is Galaxym SII-m van egy es nagy hatar szar, ennyiszer telefon meg nem fagyott le a kezemben...

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2012.02.26. 00:43:01

@Nina Skye:

Ugye ugye! Ide vezet, amikor az ázsiaiak azt hiszik, nem lopni kell, hanem saját fejből tervezni.
süti beállítások módosítása