Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

TOP10 Férfi - akit annak ellenére is tisztelhetünk, hogy hosszú a haja, mint valami csajnak

2011.10.20. 07:00 "the dragon"

Már a legelején érdemes tisztázni, hogy első nekifutásra a "rövid hajú csajok, akik bekaphatnák" toplistáját szerettem volna elkészíteni, de mivel egyetlen ilyen hölgyet sem találtam, így maradt ez a kevésbé szexis téma... Izzadni persze így is megizzadtam, és kisebb kompromisszumokat is meg kellett kötni - például fiktív karakterek bevonása -, hogy meglegyen a tíz szereplő, de érzésem szerint az eredményt még a legfinnyásabb olvasóink is elfogadják majd objektív igazságnak!

 

 

 

10. A skorpiókirály

Mit kapunk, ha összegyúrunk egy korábbi pankrátor-bajnokot - aki izgalmasabban képes játszani a szemöldökével, mint Paganini hegedűn - egy akkád Conan-klónnal? Bizony, listánk sereghajtóját. Bár története végén lepaktált a Halálsoron négerével, azt mindenképpen a javára kell írnunk, hogy még Észak-Afrikában is össze tudott szedni egy dögös kínai bukszust! Helye van a legnagyobbak között, na.

9. Dado Prso

Kilencedik helyezettünk - egyedüli labdarúgóként - egyetlen meccs miatt, mellesleg egész addigi és további karrierje ellenére szerepelhet válogatásunkban. Ugyanis ki ne emlékezne 2004 egyik átlagosnak induló őszi éjszakájára, mikor Prso (későbbi pö-pö-pö Rangers játékos) éppen születésnapján szerzett mesternégyest a futballtörténelem legköcsögebb játékosával, Diego Tristannal felálló Deportivo La Corunanak. Dado, azt a négyet bizony minden heteroszexuális fehér férfi nevében rúgtad! Köszönjük.

8. Lorenzo Lamas

Ki ne szeretett volna gyermekkorában - vagy felnőttkorában, ha felismerte, hogy a munkája szar, és egyetlen szórakozása az üzemi klotyón rejszolás - fejvadász lenni, miután megnézte az Éjszakai rohanást De Niroval. De a műfajt mégsem a Dühöngő Bika, hanem a Grease táncoslábú macsója, Lorenzo Lamas tökéletesítette! Szívem szerint sokkal előbbre soroltam volna, de nem tudtam elvonatkoztatni attól, hogy jobbkeze egy native american volt, ami azért elég gáz, ráadásul minden felbukkanó csajt megkaphatott volna, de kihagyta őket... (Vagy kivágták a 12-es karika miatt. Ha így van, akkor bocs, és ötödik!)

7. Sarah Jessica Parker

Nos, igen. SJP kakukktojás a listában, ugyanis hirtelen nem tudnék egyetlen olyan tulajdonságot sem felsorolni, ami miatt becsülhetnék... Csak a transzvesztita olvasóink kedvéért került be.

6. Casanova

És még mondják, hogy a középkor volt sötét... Pedig az újhumanista olasz őrjöngésben odáig fajultak a dolgok, hogy a hosszú haj divat lehetett a férfiak körében! (Valami hasonló miatt bukott korábban a Római Birodalom is. Csak úgy mondom.) Casanova sem volt különb, feminin protocoelho, akinek a neve valami morbid tréfa folytán összeforrt a skalpvadászattal. Ezért, és csakis ezért kerülhetett a hatodik helyre. Pedig saját bevallása szerint is csak kb. 100 nőt döntött meg, meg ami 1/50-ed Gene Simmonsnak, és mindössze 1/130-ad Warren Beattynek felel meg! (Néhány hét és én is előzöm, akkor pedig kihúzom a listáról, annyi szent!)

5. Kalapács József

Sokáig bujkált bennem a kisördög, hogy rockerek bizony szóba sem jöhetnek, de Józsi megtestesíti (mind a 120 kilójával) azt, ami miatt mégis értékelni lehet ezeket a dinoszauruszokat. Nevezetesen, hogy még véletlenül sem gondolja komolyan ezt az egész chopperes-hangoskodó-bőrszerkós bohóckodást, egyszerűen csak élnie kell valamiből, máshoz meg nem ért. Kezdte azzal, hogy az első Bozsik-stadionbéli látogatásán rögvest felénekelte a Kispest új csapathimnuszát és egészen odáig jutott, hogy Majkáékkal vonult legnagyobb slágere meggyalázása közben... Mi a következő, ő lesz az Bixxol motorolaj reklámarca Bíró Icával karöltve?

4. Ambrus Zoltán

Ambrus Zoltán neve néhányaknak talán nem ismerős, de ha úgy említjük, mint Mirigyék nőimitátora, már mindenkinek leesik a tantusz! Sokan nem szeretik az IHM-et, hovatovább még a lista írója sem, viszont vitathatatlan, hogy a csapat bő évtizede talpon tud maradni bugyuta poénkezdeményeivel, gusztustalan paródiáival azon a piacon, ahol még Bagi-Nacsa is elbukott! Na jó, most direkt nem tettem magasra a lécet. Mégis mire fel az előkelő hely? Zoliról két dolgot tudni érdemes: kedvenc filmje a Torrente 4., kedvenc sportolója pedig Portisch Lajos! Ezt így, együtt... Hát meg kell őrülni!

 

3. Nick Slaughter

Egy fickó, aki Magnumabb Magnumnál! Nem találom a szavakat, de tényleg.

 

2. Björn Borg

Egy igazi ikon, aki befutó is lehetett volna, ha nem bukik annyiszor a jenkik ellen Flushing Meadowsban. Példamutató sportember, aki tudott még idejében visszavonulni, ennek megfelelően egész karrierje során se keresett annyit, amennyit manapság két versenyen össze lehet ütögetni. De - mint egy igazi tündérmesében - a jó elnyeri jutalmát, és napjainkban minden második tizenéves punetti az ő nevével és/vagy képével ellátott táskát hord a vállán! Mondjuk azt kétlem, hogy fogalmuk lenne arról, ki ez a derék ember, ám ettől még eszeveszettül nagy királyság, és méltó életcél lehet minden igazi férfinak!

 

1. Winnetou

Mielőtt valaki megijedne, versenyünk győztesének nem sok köze van Gojko Mitichez - elvégre Brankovics György árulása óta becsületes magyar ember aligha tisztelhet kutya szerbet -, Pandacsöki Boborjánhoz viszont annál inkább!  Mindannyian tudjuk jól, hogy Winnetou igazából nem is létezett soha, és ha létezett volna, akkor egy agresszív, tribalista antikultúra tüzesvíz-szlopáló szégyenfoltjaként küzdene a vasútfejlesztés ellen. De Dolák-Saly művész úr sajátos karakterértelmezése lévén mégis révbe érhetett az egyébként semmirekellő rézbőrű. Villámgyors, higiénikus, bátor, jószívű, na persze.... de azért szeretjük nagyon!

 

This'll be the player
 
 
 

 

261 komment

Címkék: dragon mondja

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr133315504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.21. 12:03:07

@"the dragon":

Nem gondoltam volna, hogy a Betyársereg puszta hazafias érzületből könnyítene a melegeken! Vagy hogy is néz ki pontosan egy buziverés?

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Nem dühös vagyok, a macsóságom bizonyítékaként mutatnám neked az arcraélvezést!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.21. 12:08:24

@21méter:

Sajnos ezt pontosan nem tudnám elmesélni. Én csak kövekkel dobálom őket!

Intizar 2011.10.21. 13:36:03

Az nem Pandacsöki Boborján, hanem Leopold, a porondmester!
És hol marad Mátyás király meg a nagyságos fejedelem, h

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.21. 13:59:08

A szerző nem definiálta a "hosszú haj" fogalmát. Vajh hány centimétertől számít loboncosnak az alany, mindamellett az összbenyomás alapján történik a besorolás avagy a leghosszabb fürtök képezik az osztályozás alapját - kérdem én! A bundeszliga frizura játszik-é - teszem fel a kérdést.
Jobban belegondolva - tekintve, hogy a szerző önmagát nem szerepeltette a listán - az összhatást kell alapul venni, hisz, mint kiderült, a harminc centis pajesz nem jogosította fel a posztolót az elit krémjében való szereplésre.

@Intizar: Ha nem is Mátyás, de Zámbó művészúr mindenképp szerepelhetett volna...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.21. 14:37:51

@Intizar:

Öregem, te tényleg mindent elhiszel, amit a tvben mutatnak?! Még a rajzfilmeket is? Gondolom a rendkívüli hadiadó sem mond neked semmit... (Sőt, egyesek szerint még román is volt, de ez azért csak nem igaz!)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.21. 14:44:51

@ripők:

A harminc centis pajesz természetesen hosszú hajnak számít, de nem gondolod, hogy két zsidó (Sarah Jessica Parker és Winnetou) bőségesen elég?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.21. 15:26:16

politicallyincorrect.blog.hu/2011/10/18/vacpaor_dorottyanak_nem_tetszik_a_rendszer

Váháhááááhá, ez kurvajó! Kössz a linket Intizar.

Ki is találtam, hogy 23-án elmegyek erre renccerellenes tüntetésre, felszedek egy csajt, megdugom, és miután a hajára élveztem, gyengéden a fülébe súgom, hogy nekem csak azért nem tetszik a rendszer, mert túl puhány, egyébként meg Jobbik-szavazó vagyok!

Na, ki tart velem?!

Commandante Jayasuriya 2011.10.21. 15:32:06

@"the dragon":

A legjobb, ha nejlonharisnyában mész, de a nagyobb hatás kedvéért neccharisnyát is felvehetsz.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.21. 15:37:35

@Commandante Jayasuriya:

Azért ennyire nem akarok beleolvadni a tömegbe... Én egy extravagáns farmert-pulóver-bőrkabát kombinációra gondoltam. De az még szóba jöhet, hogy csináltatok gyorsan egy Ficsor Ádámot ábrázoló hennát a homlokomra!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.21. 15:40:50

@"the dragon": Ezen bazmeg felröhögtem, te burnyák!

Commandante Jayasuriya 2011.10.21. 15:46:06

@"the dragon":

Én csak a csajszi miatt gondoltam...

A henna az valószínűleg segít elvegyülni a tömegben, de biztos, ami biztos alapon a kevésbé feltűnő Sáfár Anikó, vagy Lendvai Ildi néni motívumot ajánlanám inkább.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.21. 16:05:26

@Commandante Jayasuriya:

Az én testem, az én döntésem! Remélem ebben Váccpávör Dorottya is megerősít majd...

Commandante Jayasuriya 2011.10.21. 16:29:21

@"the dragon":

Feltételezem ha meglát, személyed varázsa annyira letaglózza, hogy azonnal térdre borul előtted, és izgatottan kutató kezekkel matatni kezd a nadrágod tájékán.
Ha megengedsz egy tanácsot, azt javaslom ne 501-st vegyél fel az ominózus napon, mert a felindultságtól remegő ujjakkal igen nehezen tudja a slicced kigombolni.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.21. 16:42:52

@Commandante Jayasuriya:

Még ilyenkor is csak divattippekkel látnál el, te megveszekedett sztájliszt?! Gondolom Dorottya haját is te vágattad ilyen elbaszott punkosra... Innentől fogva személyes ellenségemként tekintek rád!

Commandante Jayasuriya 2011.10.21. 17:56:02

@"the dragon":

Félreérted a dolgot, mint mindig!
Szó sincs divattippről, csak a villámzár adta előnyökre akartam felhívni a figyelmed.
Ami pedig a hajviseletet illeti, az arról szóló megjegyzéseddel nem tudok mit kezdeni. Ha te ilyen szélsőségesen fogod fel a dolgot, hát legyen így...
Bár egyre inkább azt gondolom, hogy te a Wella, vagy a Schwarzkopf beépített ügynöke vagy.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.21. 19:39:16

@Commandante Jayasuriya:
Ami azt illeti nagyon is fel akarta venni, csak aztán letett róla a gyenge fizikumára való tekintettel, nyehehe!

Wakka 2011.10.21. 22:45:05

Richard Branson? Dobogón a helye.
Értem én, savanyú a szőlő.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.21. 23:13:37

@Wakka: Nem kétlem, hogy szeretnéd meg nem történtté tenni, de - fájdalom - a Virgin vállalat ezek után már nem tarthat tagjai között tovább. Fogadd el, keress egy jó proktológust és ne itt kompenzálj.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.21. 23:14:06

@Wakka:

Kötekedni könnyű, alkotni nehéz... Csinálj saját listát, okoska, azon majd rajta lehet Richard Branson, Kevin Sorbó, Terry Black, és az összes kis barátod!

Wakka 2011.10.21. 23:34:37

@"the dragon":
Nem kötekedés volt, hanem csak egy hozzászólás az általad írt bejegyzéshez.
Nem érzed,hogy néha kellene visszajelzés a szűk csoporton kívüliektől is?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.21. 23:36:51

@Wakka: Nemteccik, hogy nem a vezérmajomnak válaszolsz! Modortalan vagy, ezért kitiltalak 3 hétre.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.21. 23:39:00

@Wakka:

Dehogynem! Értékeltem is annyira, mintha bármely cimborám írta volna...

Wakka 2011.10.21. 23:39:52

@ripők, vezérmajom: @"the dragon":
Na mindegy, érezzétek jól egymást.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.21. 23:48:46

@Wakka: Ne hagyj itt dragonnal, kérlek! Feloldom a kitiltást. Beszélgessünk a gyermekkorodról!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.21. 23:52:24

@Wakka:

Egyetértünk, én is mindig visszajelzek dragonnak, hogy kapjon objektív visszajelzést is, ne csak az itteni szűk csoport adja alá a lovat.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.21. 23:54:43

@ripők, vezérmajom:

Ajjaj, fejedbe szállt ez a majomdolog. Állatkertben azért összeraknálak a gorillával, aztán megtudnád, ki a főnök, te kis puhány. A tenyere akkora, mint neked az alkarod, a feje is kétszerese a tiednek, ergó az esze négyszer több. Az ereje meg százszor. Dirigálhatnál neki, te kis papucsállatka.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.21. 23:58:37

@Levéltáros: Elfelejtkezel arról az apróságról, hogy én cseles vagyok. Egy ezüsthátút lerendezek egy dzsúdóütéssel. Csuklóból bazmeg. De majd pont egy előgerinchúrossal fogom ezt megvitatni, még mit nem?!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.22. 00:03:54

@ripők, vezérmajom:

Jaj de nagy a szád, a csimpánzgyerekek is partiba vágnának, csak azért, hogy hallhassák a visításod. Én szóltam, ha bekövetkezik a Majmok bolygója itt, akkor szerintem először búvóhelyet keress, és csak utána cselgáncsozz.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.10.22. 00:08:09

@Levéltáros: Ideje volna levetkőznöd ezt a domináns attitűdöt, ha nem tudnád, én vagyok már a vezérhím. Eddig te uralkodtál, most jön az Emberek bolygója.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 07:15:03

@ripők: Az tény, hogy a vezuető nőstények időnként az un. Feltörekvő Hímeknek is vakuznak a szemecskéikkel és beszaladnak a bozótba popsit tartani. Nade akkor jön aztán rá a Rhodus-ra az ugrandusz, hogy ven e mid meggyakni a nőstényeket, akiknek egy háromujjas tucskolás nem az az orbitális élmény, amit maguknak vagy egymásnak ne tudnának megszerezni kényelmesebb testtartásból vagy a felnőttszoba szófája támláját meglovagolvást

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 07:16:28

@21méter: de, langyos vagy attól már, persze nem mindegy, ki bibézi. Ha hímnemű vagy és mégis bizseriz, na, akkor.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 07:24:05

@Wakka: Kedves uram, a majmok, mint ezt ön rposszul tanulta az isiben, az embertől származnak. Őn vendég itt, engedje meg, hogy bemutassam a társaságot:
Fő Vezér Majom és Hím AKinek Mindent Szabadna De Nem Ér Rá mert A Hírcsárda Oszlopa (a nemtudom, melyikbetyá) Levéltáros Gedeon. Politikailag megbízható, semmiben nem eltérő, a leghaladóbb jóoldali politika híve. Ő volt az ex-Nekrológ (úgy értem, hogy jógyerekségből egy idő után így jegyezte cikkeit: nem-halt-meg Wakka, a véletlen ideláétogató blogger. Nehogy Ön beperelje, ha így írna Elhúnyt Wakka Nick

Ezután nagyonhoszú szünet következik, majd az al Fő Hímmajmok
a nagyon harapós 21 méter, Commandante Yayasuryja remélem jólírtam
Hannibal Lektűr m.v ő is nagyon jóoldali, politikailag megbízható
Dragon -aki nem buzi, csak a majmoknál, mivel a FŐ VEZÉR HÍM élhet csak rendes szexuális életet, ezért gyakori, hogy a Feltörekvő Fiatal hímek időnként maszturbálnak vagy half kontact gyakorolják a dugást, ilyenkor hol az egyik van a nőstény szerepében, hol az egyik...
Lev Nyikics Nyunyejszkij, ő A Kölyök (leendő Vezérhím)

Friedmann Juci ő nem hím, de teljesen mindegy, van pasija és nem dug és különben sem ér ránk, amúgy meg Sandynista (ha ismeri a Spongyabobot, tudja, mire gondolok, a Szűz lány aki még mitsesejtő Bölcs Sófia)

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 07:29:14

@Wakka: Folytatpom, csak a blogmotor miatt sietni kell egy-egy ablakkal.

Aztán jönnek a vannakméghímek, pl
tomsawyer az Elüldözött hím, sajnos az ő politikai beállítódása zavaros, bár ateista, de roszoldali eszméket is vall. Az ilyeneknek találták föl 50 éve a bányamérnöki kart. Tanítóképzőbe nem vették föl, de a kohóipariba üzemmérnökire igen.

Van a Markáns Híymek bandája, őket némán mutogatom, mert nagyon harapósak. Ők baszogatnák leginkább a nőstényeinket.
legtöbben Friedmann Jucit szeretnék a hímek közül, de ő persze Levéltárosért van oda, ő az Ideálja. De a Sandynisták mindig elérhetetlen ideákat választanak pl nőspasikat és egy sandynista, hogymondjam.. ooolyan tisztalelkű tud lenni, amit ma már nehéz elképzelni akkor is, ha valaki esetleg el tudta olvasni Kármán József Fanni hagyományai c. levélregényét.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 07:38:58

@Wakka: A nőstényekről:
Amikor idekerüéltem, az volt a szokás, hogy a nőstényeket a hajuknál fogva huzigálták fölalá a barlangban meg ilyesmi.
Zsanett, ő nem vakuz egy hímnek se, sőt Levéltáros is hidegen hagyja, mintig az urát idézi, az ő ura olyan, mint Jack London TZengeri farkasában a matróz próbababja, csak neki plüssből van és párna alakú és annak a párnának a csücskei mitől illatosak. De amúgy Zsanett az ura szájával (ez az ura szája olyan, mint Mikes Kelemennek a nénikéje térgyekaláccsa) kurva okosakat is tud mondani.
Van Lady Carambole,
egy fő gyesen (nem lehet kirrúgni ezek miatt, mert olyan dúló ajjas MT-barkácsoltak össze)
A nőstények 2/3-ad része a fizikaitestével az osztrák férfiakat preferálja

Aztán it vagyok én, mint meghívott, nem is tartozom a bandához, de mégsem vagyok benne. Nekem nem vakuznak a nőstények, nem is vesznek még majomszámba se, nemhogy hímnek. Maszturbálni szoktam, ebben segített volna, hogy ha (név a szerkesztőségben) ad nekem egyet az egy pár zoknijából, de inkább azt hazudta, hogy nincsen zoknija.
Szóval én egy olyan igazi netokratív állat vagyok, akinek nagy a pofája,m de főleg nem a Tettek mezején.
Politikailag teljesen megbízhatatlan vagyok.
A Blog Pont Hu szellemi etalonjai, mavo, vagy Török Gábor a legjobb hír gyártó blogger pl egyáltalán nem is reagálnak rám, szóba se állnak velem, ezt neveziki ignorálásnak.
Ézért alakult koi bennem az a beteg elképzelés, hogy a szemtelen és kötözködős kommenteknél is van rosszabb, az , ami nincsen. (ezt nevezik ignorálásnak)

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 07:39:58

@Wakka: Ja és nem a helyesírásom ilyen pocsék, csak én nem trükközök a helyesírásellenőrzőkkel, lusta vagyok kopipasztázni

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.22. 08:46:13

@Frick László Emlékzenekar:

Meghatódtam. A Nekrológ egyharmadát írtam csak kb., a főnekrológus inkognítóban van, nehogy azt hidd, minden tőlem van a neten. Frikk, Az Udvari Bohóc, Az Álcázott Uralkodó.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 08:56:29

@Levéltáros: Sajnos annyira nem volt ötletes a Nekrológ, hogy rendszeresen olvassam és így kitudjam a csínyek bínját is. Soha nem állítottam, hogy tőled van a trend a bloghún, csak annyit, hogy te tartasz a trenddel. A veledszületett ösztön és a meglehetős műveltséged ment meg olyan katasztrófáktól, mit a Feng Shui Trebnd c. blog.
ja és én :)

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 09:01:06

@Levéltáros: A Hírcsárdába most írtam egy hasznos jótanácsot azért, mert tudom, hogy a jógyerekek csakis dacból és csakazértse fogadják meg, tehát ugyanúgy el fogják baszni, mint eddig.
Pl amikor azt akartamm, hoigy a szomszédom szar kocsit vegyen, elkezdtem neki dicsérni bizonyos náci autók tulajdonságait, hogy BIZTOS 1000% olyan autót vegyen, aminek a szereléséhez nincsen szerszám átlagos szervízben, mindent 3X annyi ideig tart megcsinálni rajta, évente 3X módosítanak modellt és egy évjáraton belül kéthavonta szerelnek más fékbvetéteket, tehát minden jó drága hozzá. Olya autót vett, amihez Európában nem kapni olajszűrőt. Kérdezi a haverom: bazmeg, a szomszédod mit vett, 150000 be kerül hozzá egy kuplungtárcsa és Hakodatéból kell rendelni online... ! Mondom neki gonosz röhögéssel. Hála istennek mert megérdemli, azért!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.22. 09:07:10

@Frick László Emlékzenekar:

Igen. Levéltáros megkúrta Friedmann Jucit, te meg nem. Felnőtt férfi vagy, tedd már túl magad a dolgon!

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 09:15:59

@"the dragon": LG NEM nem kúótaa meg, egy ilyen síklogoikus hogy tudná felfogni! L. először elérte, hogy a mi kis sandynistánk puncorgója izmaiból a kívánás görcsei fölhatoljanak a méhizomzatig ÉS AKKOR jólidőzítve kezdett el beszélni a gyerekeiről, meg hogy a felesége egy tüöndér. Nem ismered te a művelt férfiakat, mindig csak a barbárokból indulsz ki. Nem tud, hogy létezik platóni szerelem??

Commandante Jayasuriya 2011.10.22. 09:49:30

@LadyCarambole:

Vagy elfelejtett síkosítót venni, most pedig bajban van, mert vasárnap zárva lesznek a szekszsoppok az Asztória környékén.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.22. 10:50:43

@Frick László Emlékzenekar:

Á, megmentőm, most akkor elgondolkoztam, hogy Feng Shui blogot kéne mégiscsak indítani? A bal felső képernyősarok lenne az érzelmek helye, ott lehetne anyázni, középen a pénz, oda a reklámok, alulra meg az ész, ott te kommentelhetnél. Nem is rossz!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.22. 10:53:13

@"the dragon":

Látod ennyivel élesebb szemű nálad Frikk, ő ha nem is lát minket élőben, tudja az igazat, te meg csak játszod az okosat, ott vagy, de minek. Azt hiszem, ki is tiltalak innen egy évtizedre, talán bölcsebb leszel.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 13:44:54

@Levéltáros: Háűlából, amiért nem sérültél be, pedig reggel túllőttem a célon, elmesélem neked, hogy magosfokú érett értelmiségi & műűvész nő hogyan lombozza le a diákpasiját, ha annak már level a kulcscsomója a balzsebében s a görcsök a végbelén hasítanak föl a telizacskójából. Elkezd az értelmiseggi nő hangosan meditálni, miért lehet a fehérfolyása zöldes és ebből eszébe jut a tündéri nőgyógyásza , aki hromhónapig tartó vérfolyásakor kezelte.

-Tom- 2011.10.22. 13:55:29

@Frick László Emlékzenekar:
Ez igazán találó baszd meg. Mindig is bányamérnök akartam lenni egyébként, hevesen érdeklődöm a bányászok munkássága iránt, nem hagy nyugodni, hogy milyen lehet a föld alatt, anyámat meg nem vették fel anno a gyógyszerészetire, mert az apja nem volt hajlandó a pártba belépni (úgy látszik megvan, kire ütöttem...) így lett belőle izé...szóval más, pedig gyógyszerész akart lenni.

Egyébként én vagyok a másik, aki egészen biztosan nem akarta megkúrni Friedmann Jucit, (ezt kihagytad) nem tudom ezért jár-e valamilyen plusz elismerés. De nem ártana. Sőt, Mancit se akartam.

Mi van a bálnás komával? Ő hol áll a hierarchiában? Vagy kiugrott és azóta a Kuvaitban vagy Madagaszkáron (egyikkel sincs kiadatási szerződés) sütteti a valagát és csencseli az olajat?

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.22. 15:03:56

@Frick László Emlékzenekar:

Ilyen dumával sose szeretnék találkozni, a női nemből ábrándulnék ki. Hatásos, az biztos.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.22. 15:24:16

@Levéltáros:

Kössz szépen, hogy linkelted Frick hozzászólását, így véletlenül elolvastam. Az asszonynak majd mondom, hogy veled kell veszekednie, amiért legalább három napig nem lesz merevedésem...

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.22. 17:59:27

@tomsawyer:

Természetesen szörcsi a legnagyobb főnök, ahogyan az életben, itt is a pénz és a tudjukkik mozgatják a szálakat.

@"the dragon":

Nem akarok vele veszekedni de még csak beszélni se, ha úgy érzed, Frikk kommentje passzol hozzá. Micsoda ízlésed van!

Frick László Emlékzenekar 2011.10.22. 18:38:30

@Levéltáros: Mindenki tudja, hogy mióta te vagy itt a Vezér Fő Majom, azóta Szörcsi a kiöregedett egykori vezérmajmok sorsát nyögi a bozótmélyben. Az
áért ez a lovagiasság és a jólneveltség jele, hogy úgy teszel, mintha még lenne szörcsi..
@tomsawyer:
Én se akartam megkúrni sose Jucit, de soha ne mond meg egy nőnek, ha nem akarod megkúrni, mert az a legnagyobb megalázás. Egy férfi udvariasan minden nővel azt érzékeltesse, hogy megkúrná. Döntse már el a nő, hogy ő nem akar kúrni a férfival és undorodik tőle, de azért a férfi csepegjen már utána!
Ezért kitaláltam a zoknis trükköt, de azt meg senki nem érti: egyszerűen nem akarják felfogni, hogy vannak nembüdöslábú emberek. És hogy a zoknis cuccal megoldottam azt, amit a kúrási viszonyban lehetetlen. persze azért Juci áthúzta a számításomat, ugyanis nem ad zokni és undorodik a gondolattól, bár a lába teljesen steril és szagtalan. Soikkal érdekesebb, hogy a nőtársai lelkiorrába viszont lábszag tört az ötletemtől! De miért? Miért gondolja egy nő egy másik nőről, hogy esetleg camambertszagú lehet annak a lábikója??
Nekem már pizsamaosztás lesz mindjárt , barátom, de ki a bálnás faszi? Melville? Jónás? Sukitomo Haianoia?

-Tom- 2011.10.22. 19:03:21

@Frick László Emlékzenekar: De én szeretem provokálni őket, ez más technika. Másrészt ő se szerette volna, ha ilyet teszek vele, viszont mindketten benne lettünk volna egy lájtos erőszakban. Alapvetően nekem úgy a munkásság tanulmányozva ez volt a benyomásom. Ahol én rosszul teljesítek és ő ezt másoknak elmondhatja utána. Ettől - és nem az erőszaktól elégül ki - én meg póriasan attól, hogy a haját tépem és a málló vakolatú falnak lököm, aztán, megerőszakolom. Nagyjából ez volt volna a menetrend. Egész jól haladt a dolog, amikor Manci beleköpött a levesbe.
Mancival mi nem úgy voltunk, hogy kúrni akarunk, hanem úgy, hogy melyikünk fog a másik fején kánkánt járni. Mivel nem szeretem a bugyingómat mutogatni, és hajlékonyságom ellenére, nem szívesem emelem a lábamat a nyakamba, ő táncolt. Na hát így.
Megkúrni egyiket se.
Egyiket megerőszakolni, a másikkal meg ez a kánkános dolog. Aminek szerintem örült, nagy táncos, őt ezzel ki lehetett elégíteni. Igaz röviden, de ki. Viszont volt más aki a nyalófóliával hosszan is rásegített. Ergo mindenki a tudása és képességei szerint járult hozzá a napi komforthoz.

-Tom- 2011.10.22. 19:09:17

@tomsawyer: Mármint az ő munkásságát tanulmányozva volt az a különös benyomásom, hogy ez lenne részéről a tőlem elvárt tevékenység. Szerettem volna megfelelni és hozni az elvártat. Tahó, nagyképű erőszakos-militáns senkiházi, aki még ejakuláció praecoxsos is...(ezt lehet aztán mint fent említettem, terjeszteni esetleg).
Sajnos, Manci rácsulázott a levesre pöppecskét.
Na, így.

-Tom- 2011.10.22. 19:12:47

@Frick László Emlékzenekar: Csak az olajkufárotok itt a blogon, ő a bálnás faszi. Szörcsendzsin. Vagy Rizs, vagy Büdösmedve. Semmi elegáns utalás sajna nem volt benne.

-Tom- 2011.10.22. 20:32:00

Mármint abban, amit a bálnásról írtam, nem volt egy elegáns csavar.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.22. 22:44:12

@tomsawyer:

Kifejezetten sértő ez a bálnázás mackikára nézve, nem fogyózik és nem lett anorexiás sem. Duplabálna minimum.

-Tom- 2011.10.22. 22:57:39

@Levéltáros: Nosztalgiázom a régi avatarját illetően. Öregszem. Fogam a pohárban.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.23. 04:35:33

@tomsawyer: MOST (lásd a klomment dátumát) kellett megtudno,m, hogy a két kigondoltamos faszi közül, akikhez volt szerencsém élőben is, az egyik a Szörcs. Most, baaaassz.. most... Ha most kiderül, hogy Zsanett dörmicepárti és így még Ujj Jankó se a zura, berosálok...

Frick László Emlékzenekar 2011.10.23. 04:40:14

@tomsawyer: Szerintem büdösmackó periferiális. Általam megfejthetetlen okokból a korpusza önbizalomhiányos 8nem azt mondom, hogy nincsen neki)... tudod, én mindenkit az autója alapján szortírozok. Pl óvakodom az elsőgenerációs magyar suzuki swift-tulajdonsoktól, mint törpéktől. A II-es Golfosok annyira összetett bagázs, hogy az ember legyen ugrásrakész, mert II-es Golfos van neonáci, és biodinamikusan élő környezetvédő is meg olyan aljadék, aki 300ezer Ft-ért vesz olyan autót, ami a mai korzserű autókat lenyomja, mint a béjeget max 7-8 literes fogyasztás mellett. Aztán vannak a 123-as merdzsós kövér félfogú bukottvállalkozók, akik megész ninternetes társkeresők háziasszonykínálatát végigkúrják, orálist csak egyoldalúan és elodáig teljesen szűz előtágítatlan 45 éves asszonyi ánuszokba is ejakulálnak. Ez az a szegmens, aki a társkeresőkben előre kiköti, hogy csak komoly kapcsolat érdekli.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.23. 04:43:47

@21méter: Sajnos nem én vagyok Tunyacsáp. Nem szoktad nézni a rajzfilmet. Tnyacsáp sikeres ember, hajszíne világos, avatara fantasztikus, zseniális ötlettel különböző metszésű téglaélapokból mozaikolja sajátface-ét és mégis kivehetetlenül, és bukik rá a Friedmann Juci. Az csak a rajzfilmben van, hogy Sandy Spongyabobra bukik. Ugyanis a Spongyabob mesefilm, ráadásul +6 karikás!
Szeretnék Tunyacsáp lenni, törekszem is, pl Tunyacsáp rendszerető, kreatív, jól kihasználja a szabadidejét és a munkája is kellemes: nála marad[hat] az apróból és azért sok ellegyintett 5Ft-os egész nap sokramegy ám!

Frick László Emlékzenekar 2011.10.23. 04:47:25

@21méter: Majd figyeld meg, hogy az internet az élet inverze. Kezdjem azzal, hogy a matula magazin egykori munkatársai máűr így szétivott meg szétszívott arccal, jólfizetett médiadolgozókként is, részvénytulajdonlás, fasza ösztöndíjak világutazások támogatására , burkolt politikaiszerepek stb, még mindig Spongyabobnak tetteik magukat. Az életben fordítva avan, aki a Sopngyabobot játsza, az a tunyacsáp, ha megvizsgálod a korszerű matulista fikaizmust, az totál tunyacsápizmus. Tóta Wórlyuk a legújabban már 1:1 Tunyacsáp, fennál a veszélye, hogy a Nicleodeon vállalat beperli szomszédosjogok megsértésért.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.23. 04:48:30

@tomsawyer: Szerelmes vagyok egy nőbe, ha beleköpne a levesembe kikanalznám és HLPTTTY!

-Tom- 2011.10.23. 10:45:07

@Frick László Emlékzenekar: Talán az lehetett a baj, hogy nem éreztem ilyesmit. Ja, ez megint megalázás? Túl fogja élni, kettőnk közül én vagyok az a lúzer, akinek van mire venni a sértéseket.(már ha azok, de nem)

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.10.23. 11:02:45

@Frick László Emlékzenekar:

Pont akkor milyen néven futott, amikor találkoztatok? Illetve nem értem, nem volt pont neked nyilvánvaló, hogy kicsoda szörcsendzsin, meg csöndneszrizs meg a tejföl és a többiek? Elképesztő.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.23. 14:59:18

@Levéltáros: A szörcsdzsinn és a csöndneszrizs költői vénákra mutatott (ismered azokat a régi orvosi szemléltető metszeteket) Ez okozta a törést, hogy utána a büdösmackó meg nem annyira. Főleg az a rinyálás, amit büdösmackóként folytatott, nem emlékeztetett semmiben sem a szellemes csördzsinnész-re. Szóval, amikor találkoztunk, akkor még nem büdösmackó volt. De úgyse éreztem volna, mert az a kávézó egyébként dúsgazdag gesztenyebarnahajú vagy szőkés-kékszemű rutén románcigányok headquarters-eként szolgál és ők életükben háromszor teljesmosdanak ill a férfiak csak kétszer. Ezt a szociológiai titkot nem tudtam megfejteni, hogy ilyen felsőbb kereskedőkasztbéliek a hótiszta ruháik alatt sose mosdanak, a dalit shudrák meg sokszor télvízben is, ráakasztva egyik lábukat az egyre ritkább artezikutak [Mohács type] nyomókarjára..

Frick László Emlékzenekar 2011.10.24. 11:20:32

@-=büdösmackó=-: Pont anyámban van pár vonóval meg egy cimbalomverővel tetejezve...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.10.24. 14:35:15

@szanalmas:

Legyél már tekintettel a mi házi brókerünk elzsírosodott, ám így is porcelán törékenységű szívére...

szanalmas 2011.10.24. 18:31:59

@"the dragon":

Igazi férfi csak 1:6 miatt sír, nyehehe!

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.25. 08:56:44

Ú, te... na csak kapjalak a karmaim közé, majd meglátod mi lesz veled...

szanalmas 2011.10.25. 14:25:42

@"the dragon":

Remélem, Újpest szurkoló nem vagy, mert akkor szénné kacagom az agyam!

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.10.25. 19:09:44

@szanalmas:

Hol épít a fidesz új stadiont? Debrecenben.

Dragon meg természetesen Loki drukker.

Felismered egyedül az összefüggést, vagy adjak egy nagypofont, te Pápafan!

Frick László Emlékzenekar 2011.10.26. 03:39:09

@bogancs: Nem olvasol te nemszabadsajtót? Hát ezek mán Pesten is építenek stadiont, a mi pénzünkön!

RomBold! (törölt) 2011.10.26. 10:22:30

@Frick László Emlékzenekar: Pedig mennyivel olcsóbb lenne porig rombolni, fölszántani, és sóval jól beszórni...

Frick László Emlékzenekar 2011.10.26. 11:12:45

@RomBold!: Képtelenek egy jó megoldásra.
A. Minden marad íg, nincsen nemzetközi meccsre alkalmas stadionunk, WC-k bokig húgyban
B. Ne legyen Debrecenben stadion (ahol olayan csaptunk (nem értek a focihoz, van még?) volt - Miért nem Szegeden
c. Ne nyúljanak a Népstdionhoz
d. összedől a Népstadion ( a vasbeton szavatossága 50 éve, Rákosikorabeli vasbetoné 25 év)

Azt a megoldást pártolnám, ha Leisztingerrel építtetnék meg azt a Stadiont, amit a Gyerekszoba blog írója tervezett. És Gyermeklányarcú Dorottya lenne az arca a projectnek.

RomBold! (törölt) 2011.10.26. 11:40:57

@Frick László Emlékzenekar:
fúúú... most beégtem csúnyán.
(máskor is, de azt most leszarom)
Én azt hittem, hogy a mocskosfradi-stadionról bezsélsz.

RomBold! (törölt) 2011.10.26. 11:42:19

Dorottya meg stipi-stopp! Nem ér baszogatni.

Frick László Emlékzenekar 2011.10.26. 12:13:07

@RomBold!:
a. válasz: baszogatják őt elegen.
b. baszogassa-ja fene.
c. az elkövetkezedő 20 ötévestervbem senki-de senki meg ne próbálja! -de eufemiákkal se környéklezvén, úgy,mint szeretkezés vagy ilyesmi

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.27. 11:14:48

@Frick László Emlékzenekar:

Ha az internet az élet inverze, akkor te valójában egy hedonista, férfifaló, divatbuzi, szimplabuzi, Cosmopolitan előfizető, funkcionális analfabéta lennél!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.27. 11:35:20

@A Hannibal Lektűr-attitűd:

Jól látod, leginkább plázacicafiúra tippűnék.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.27. 12:37:10

@21méter:
Nem lennék meglepve, ha titokban ő írná a Nők Lapja asztrológiarovatát is!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2011.10.27. 12:48:47

@21méter: hát én láttam már élőben

plázaidegen (itt egy mosolygós lenne, ha ..de a szokásjog nagyúr)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.10.27. 13:18:33

@A Hannibal Lektűr-attitűd:
Eddig milyen ügyesen titkoltad, hogy összejártok Frickkel!
Remélem sejted, hogy mi következik...

Frick László Emlékzenekar 2011.10.27. 15:16:02

@A Hannibal Lektűr-attitűd: Leszel alul?... várjál, akkor nekem melyik luka jut... vagy 669 típusú szendvics lesz? 6§9 ?

Frick László Emlékzenekar 2011.10.28. 08:48:34

@LadyCarambole: Nem is késlekednénk partiszendvicsbe vágásod közepette azonnal gondoskodni arról, hogy meg is csobbanjon a nyálpatak a szádban a férfiasság ízeitől. De a magam részéről nem díjazom azt az osztrák férfiszokást, ami elvárja az alárendelt [unkoorische] hausfrautól a végbelének kétujjal való tucskolását. Itt a magyar púßtán a magyar paraszt segglyukába mán a zabszem is sok.
süti beállítások módosítása