Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Goldenblog, egyéb kategória: kit válasszon a közönség?

2011.08.25. 07:07 Kadarka Jánoska

Nyílt levél a HVG főszerkesztője, Gavra Gábor részére.

 

Tisztelt Főszerkesztő Úr, kedves Gábor!

 

Tájékozott és független ember lévén minden bizonnyal már olvastad a 2011-es Goldenblogról írt két dolgozatunkat [privát megjegyzés: multilink módszert azonnal levédetni a Szabadalmi Hivatalban, egy link alá lehessen két URL-t is betenni], ott szembesülhettél azzal, amit tudós kollégáim kiderítettek az általatok létrehozott – egykor nemes – verseny hátteréről és a helyezettekről. Most barátként és igazszívű internetes kutatóként lehetőséget nyújtok számodra, hogy kiküszöbölhesd a Goldenblogot ért csorbát.

2011-ben az egyéb kategóriát nyerje meg a Kigondoltam!

Sajnos nagyon amatőr módon építettétek fel a verseny struktúráját, így fordulhatott elő az a kellemetlen helyzet, hogy az egyéb kategóriában csak közönségszavazat van, zsűri nincs. Emiatt a közönségszavazatokat kell némileg manipulálnotok ahhoz, hogy nyerjünk, de ez simán menni fog, tekintettel arra, hogy a HVG-vel milyen sok olvasóval megteszitek ugyanezt hétről hétre.

És hogy miért fontos, hogy mi nyerjünk? Egyszerű, ez biztosítja a Goldenblog továbbélését és fejlődését.

Ha megnézzük, hogy eddig kiket hoztatok ki győztesnek a közönségszavazatok manipulálásával, akkor látható, hogy a nyugodt középszer a nyerő, a szép, kedves, ám unalmas blogok. Ez az út nem máshová vezet, mint a Goldenblog halálához, de nem fog róla tudni senki, mert előtte mindenki elalszik az unalomtól.

Mert mi érdekli az embereket? A baj, a káosz, a katasztrófa, elég csak megnézni a híreket, egy sincs, ami arról szólna, hogy Kiskabát Jágó jól érezte magát. Ellenben meghalt, szétvágta, felrobbant, és a főszereplő a gonosz, a rossz, a kegyetlen. Vagy máshonnan közelítve a dolgot: minden gyerek Darth Vader akar lenni, nem Luke Skywalker, mert az erő sötét oldala a vonzó.

A Kigondoltam! működését sokan félreértik, öncélú trollkodásnak vélik a tudományos alapossággal végiggondolt és végrehajtott pszichológiai kísérleteinket, illetve fordítva, kísérletnek nézik, amikor szórakozunk. Egy a lényeg, mi vagyunk a Gonosz, ám ugyanakkor az Izgalmas és a Titokzatos is, mondhatom azt is (remélem Star Wars rajongó vagy), mi vagyunk a blogoszféra Darth Vadere. Ha nyerünk, felpezsdül az élet a Goldenblogon, lesz rengeteg komment és olvasó, nő az olvasottság, és nem utolsósorban ömlik a pénz hozzátok. A 2012-es Goldenblog pedig egy felfokozott izgalmi állapotról fog indulni, hiszen addigra már lesz zsűri az egyéb kategóriában is (természetesen mi), és akkor fog először előfordulni a Glodenblog addigra már nyolc éves történetében, hogy minden kategóriát ugyanaz a blog nyeri. Nem lövöm le a poént, hogy melyik.

Láthatod, nekünk kell nyerni, vagy a Goldenblog is arra a sorsra jut, mint az egykori Platinablog – ki emlékszik ma már rájuk?

Köszönöm az együttműködésedet, és tegyük naggyá együtt a Goldenblogot!

 

Üdvözlettel,

         Levéltáros

306 komment

Címkék: szünet tehén igazság műhold nemes mesterszakács téveszmék gumiállatka garantált minőségű legkiválóbb poszt a címke kizárólagos használója levéltáros az illegális címkehasználat büntetendő

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr393178172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.01. 22:15:01

@szanalmas:

Tudod mi a poen? Mikor a bal kézzel ütött Klampár-csavarom mellet nagyot csapsz a levegőbe!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.01. 22:16:43

@szanalmas:

Nem volt nehéz dolog ráhibáznia, elvégre a Nyírségben minden második ember így néz ki...

szanalmas 2011.09.01. 22:18:33

@"the dragon":

Életem legnagyobb hibája volt otthagyni Nyíregyházát, te pupák!

szanalmas 2011.09.01. 22:19:47

@21méter:

Várjál, így jobb:

Jónyer-tél!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.01. 22:21:16

@szanalmas:
Hát igen, BAZ megye nem annyira izgalmas.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.09.01. 22:25:51

@szanalmas:

Már-már Geszti Petya szintjét súrolod, nagy vagy!

szanalmas 2011.09.01. 22:27:22

@21méter:

Nálunk még a terasztető alsó botrítása is parketta! A mester szidta is a kurva anyám, mikor fejjel lefelé kellett raknia a laminált cumót. Tutira lenyomott volna egy fonákot vele, ha előrelátóan nem menekülök el otthonról! Te szar-házi!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.01. 22:28:02

@Levéltáros:

Súrolja a Geszti Petya szintjét az a takarítónő kurva anyád. Én már magamtól is Ász vagyok!

szanalmas 2011.09.01. 22:29:05

@LadyCarambole:

Erről a Kopaszkutya nagyjelenete jutott eszembe, haha, na ne BAZ-d!

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.01. 22:30:02

@szanalmas:

Igazi formáját zsíroskenyérrel mutatta, mondjuk csak lilahagyma nélkül, szóval még van hova fejlődni.

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 04:47:02

Mit nemtudok, leltár Sörivóje Borújjovicsnak:
-a matematikához tökhülye vagyok, még algebrában is imbecillis
-nem eszem csirkét
-nagyon finnyás vagyok, pl még ingyenkurvák szivességeit sem fogadom el
-felemás az önképem, pl deffenzív vezetőnek tartom magam , de ha egy tipikus pesti geci vagy kamionos az én a lemondásomat az ő frenetikus sajátképességeinek tudná be, pajszerrel leverem a tükreit
-nem tudtam elolvasni Márai Sándor A gyertyák csonkig égnek és Gerlóczy Márton [nem emlékszem címére, valami gimis sztori] könyvét...
-csökö nyösen ragaszkodom a szavak jelentéséhez, tehát szerintem az, ha valaki kutat ás, az nem mindig kutatás. Pl a kigondoltam gárdája állandóan, álszerénykedve szajkózza, hogy ők csak szerény kutatók, akik feltárják a kutatásaikat. pedig a javuk semnem szerény és főleg: nem kutató. Egyzserűen csak már létező találttárgyakat megtisztítanak és azt mondják rá: Az én művem!
Vannak ugyanis alapvető dolgok, amik a Kigondoltam nemlétező alapszabályzatát testesitik és létezővé meg szabályrendeletté formázzák. Ilyen pl, ha valaki foroshopban kisé megdógozott orbán Viktor képet tesz be azért, hogy a politikai megfelelésben jópontot szerezzen, magát jól állítsa be 8a vállalati öszképet) Ilyen pél a gernyózás a Golden blog közörül. ha ti kutatók vagytok, amint azt magatokról állítkjátok, akkor nem kezdtek el ott gernyőzni, mint egy 13 éves kislány, aki egyrészt szeretné ha a cigány lánykereskedő banda királya széjjelkúrná őtet a nőWC egfyik fülkéjében, de ugyanazzaon fején az azon mimnindenre szolgáló szájával meg ilyeneket mond "Pfújj de gustustalan ez a csávó, blöeaaa, mindjárt kiteszem a taccsot.
Elkezdtetek itt cicázni, kint lihizni [-> nőilihi] a Golden blog-ért, de rákérdezésre meg rögtön a nemlétezőszabályzartra hivatkozni.
Vannak sztenderdek, amik egyszerűen nem kinyilatkoztatások vagy"egyetlen helyesnek hitt gondolat"-ok. Az, hogy a Golden blog gennység, nem az én kinyilatkoztatásom, amikor HVG szerkesztőségi stzolgája összeállítja azt a HVG csomagot, amivel a geci riporterei bizonyos ruiportalamnyok titkárnőit szokták szédíteni az előszobában (céges bio papírszatyor, tollak, CD-k stb a HVG könyvek remittendájából himihumi, etwas) az ugyanis nem az én kinyilatkoztatásom, ha fellüvöm magam a Hóódba és megbaszom Gönczőő Szekerret és elmulasztom magam, mint egy tinédzserpopsin a pattanást, ez akkor is igaz lesz és kész.
Én erőlködöm itt sajátválaszokon, ez is a hibám
te meg Surdilovics és Levéltáros mikrózható lidliségekkel "fizettek ki". nem MONDANI kell az, hogy "mi csupáncsak" hanem CSINÁLNI.

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 05:01:10

Mérleg.
Tevékenységemnek eredménye a Kigondoltaam termelésében:
Amíg ide nem jöttem trendicsek volt a kommentelés, csupa nyőhe, kuraanyád, megbaszlak , buzi, a seggembe nyuulkálsz? hasonló volt a hangulat, mint a Trefort gimi fiúvécéjében
Mióta betettem a lábom, azóta tartalmas kommentek, viták vannak mindamellett, hogy az anális és homoszekszuális perverzók is megmaradtak a nőitagozat titkos élvezetére... Az indexes etikett szerint ugyanis minden 24 karakternél hosszabb komment off, függetlenül a tartalmától. Iéléletve minden olyan szöveg, ami eltérő megvilágításba helyez, szokatlan, még nem tízszer elsimételt kutatási eredményt közül, az "szarság", "zavaros" "hemzseg a helyesírási hibáktól" [az index szótárban helyesírási hiba az, ha valaki kommentablakba gépel s egyujjbeggyel pl gyakran két billentyűt üt le, tehát a le szócskát így: lwe

Levéltáros (jelenlegi vezérhíím) tevékenységének mérlege:
levéltárosnak egyetlen egy olyan munkája nincsen, ami politikailag ne lenne megfelelő illetve ne lehetne párját találni az index vállalat valamelyik felületén. Sőt, néha egy hetes késésel felel meg az aktuális agitprop csapásiránynak. Levéltáros mentsége: Ez tulajdonképpen nem más, mint amit Dégi István sznművészünk 40 éve oly plasztikusan és Oscar díjra érdemesen jelenített meg a mozivásznakon és képernyőkön, a hétköznapi kisember sikolya:
"Mert élni kell! Élni kell? Értitek? Élni kell!"
Ha az index tevékenységét az ember annyira felületesen vizsgálja, ahogy a Kigondpoltam kollektívája a saját tevékenységét, nem találni bibit.
De ha az ember a google-ba beírja, hogy Ficsor Ádám, akkor kiderül, hogybizony az index alkotóközössége nagyon is gondosan szelektál és a Védett Személyeket nem bántja, csak a kijelölteket. (Természetesen az internet és az okostelefon korában nem K-vonalat kurbliznak, vsizont ezzel lehet jó hisztisen bedemártonkodva gizdáskodni, hogy "Jaaa, biztos a K-vonalon szólnak le!"
A politikamegfelelés lényege ugyanis az, hogy NEM KELL LESZÓLNI a megfelelés automatikus.
Mindenki tudja magától. (Lásd Dégi színész zseniális alakítását...) Egyszerűen nem veszui észre, hoigy nem eredeti.
1981-ben azért kerültek piacra a visszamosott =márvány) indigófarmer nadrágok, mert az indigó ára drasztikusan emelkedett. De minden dauerolt hajú buszpályaudvari budi szopótündér azt hitte, hogy ezt a divatot ő találta ki és ez felel meg neki és fantássztikkus. Ugyanez vonatkozik a csípőfarmerra. Most a farmernadrágipar arra akarta egy-két év alatt rászorítani a csajokat, hogy cseréljenek az anyukájuk lánykori hosszúderekú farmerjaira, amirt az anyukájuk lapos és feszes hassal is hanyatt hánykolódván az ágyikón erőltettett föl magára. persze a hájmalachasakra nem lehet fölvenni a hosszúderekú farmeret, így ez, a Madonna néni által piacravitt ötlet egyelőre dugába dőlt és nem is látszik remény egyhamar arra, hogy lecseréltessék a csajok nadrágkollekcióit, az egyebekben kéne új ötletekkel előállni.

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 05:07:43

A Fesöntársadalom lényege: A kreativitás leölése és annak a gondolatnak a fejekbe táplálása, hogy nem engem szopattak be valamivel [-> Goldenblog] hanem én találtam ki azzal kapcsolatban valami kurvaeredetit.
A jobbosok egyszerűen tövigynyalnak és kész.
A haladó jóoldaliak viszont úgy nyalnak, mint az index: lényegtelen apróságokban egy-egy hari (gyöngédden ajakkal a csikló satyakját meghúzigálni) illetve a haladó jóoldali politikaimegfelelő újságírólány fogazik is, azaz, hogy ne legyen olyan egysíkú klapanciás Magyar Hirlap(Magyar nemzetes a riportja, beír egy két "vannak még hibák"-at.
Szerintetek relativizálható, hogy melyik nyalás a jobb, szerintem nem.
A szakszerű nyalás gyöngéd harikákkal is jár, a gfogazás pedig arányérzék képessége. mutatom, hogy ráharapok az Istennő csecsbimbajára, az istennő úgy csinál, mint aki fájdalmában sziszeg, pedig én a kellő gyöngédséggel csak a puncijába csiklandtatok bele a csecsbimbóján keresztül.

Ezek a politikaiújságírás lényegei.
Azt mondani, hogy nem is szopok, hiszen fogazok.
Holott: szop, csak szakszerűbben.

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 05:09:13

Képzeljetek már el basszátokmeg egy GoldenJizz díjat Angliában, amit az Economist támogat és a fődíj Economist repicsomag bioszatyorban...

UFF

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 05:17:31

@borivoje surdilovics: Most pedig búcsúzóul lelövöm magam. (mert úgy tűnik, mintha rá lennék szállva geci baráétomra [Levéltáros Gedeon] aki a példaképem is.
Vegyük pl szerelmememet, (egyoldalú) Friedemann művésznőt. Ki az, aki az ő arcocskáját fehérremosdatott illatos kacsójával akár FIZIKAILAG meg is paskolhatná? Levéltáros! Bizony.
Ezért példaképem Levéltáros. Így megy ez a példaképekkel. Nagyon sokáig pl Hajnóczy Béla Ödön volt az írói példaképem, de én eszméletlenrészeg lettem a harmadik liter kocsisbor után, ha nem hánytam ki. H B Ö válogatott nőket kúrt fénykorában, én meg Már egész korai alkoholista koromban hánytam, sőt megtanultam szakszerűen (csak a szükséges mennyiséget) hányni illetve megismertem az orgazmushoz hasonló gyönyört, amit a hányás -hányinger legyőzése eredményez. Hiába választ az ember példaképet, ha a mája nem termel hozzá elég enzimet.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.02. 06:43:27

@Frick László Emlékzenekar:

nem tudom mi a fasznak szabadkozok én itt 2 napja.
próbálom így, próbálom úgy elmagyarázni, ami van, de számodra szerintem a lényeg a fikázás.
te fikázol minket, te geci bőcsész!

úgyhogy innentől basszál epret.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.02. 06:57:28

anyádpicsája, komolyan elveszed az ember kedvét ettől az egésztől. mi a faszra jó ez.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.02. 09:02:39

@-=büdösmackó=-:

Nemár. én ezen nagyon röhögtem:

"Levéltáros (jelenlegi vezérhíím) tevékenységének mérlege:
levéltárosnak egyetlen egy olyan munkája nincsen, ami politikailag ne lenne megfelelő illetve ne lehetne párját találni az index vállalat valamelyik felületén. Sőt, néha egy hetes késésel felel meg az aktuális agitprop csapásiránynak. Levéltáros mentsége: Ez tulajdonképpen nem más, mint amit Dégi István sznművészünk 40 éve oly plasztikusan és Oscar díjra érdemesen jelenített meg a mozivásznakon és képernyőkön, a hétköznapi kisember sikolya:
"Mert élni kell! Élni kell? Értitek? Élni kell!" "

Ennek minden szavát aranyba kéne önteni, Levéltáros lábát pedig betonba, aztán mehet a Dunába, a bértollnok friedmannkúró vezérhímgeci!

-Tom- 2011.09.02. 09:12:44

Én végigolvastam A gyertyák csonkig égnek-et.
Szar. Abba kellett volna hagynom a tizenhetedig oldalon...

Aszem' soha életemben nem voltam hajlandó a sorba beállni.

Aki nem akarja, hogy a lúzer billogot rásüssék olyanok, akikkel én soha nem ülnék le kávézni sem, az persze nem ilyen.

Szeretek elütni is. Direkt. Direkt szeretem.

Rosszindulatú Vászka 2011.09.02. 09:19:22

@Frick László Emlékzenekar: benkő ügyben az a baj tudod, hogy mikor vannak Paul Odette, Rolf Lislevand vagy Julian Bream, vagy Gregorio Panuangua, esetleg a John Williams lemezei a falusi parasztjúzernek, akkor kilóg a lóláb, hogy Benkő úr kókler. De ne mennyünk messzire, maraggyunk a hazai gyártású lemezeknél, és kortársát Sárközy Gergelyt állíccsúk mellé (aki ráadásul gambajátékos) és, ha zongorázni tudnám a külömbséget ugye.

Persze lehetne érvelni a Szendrey-Karper úr által úrallott és lenullázott gitároktatással, meghogy elavult felvételek (mármint a Benkő úr lemezei), de pinafüst és lófasz, mert ebbe a korhű őrületbe se kopott ki se a Panunagua diszkográfia, se a Deller fivéreké, ráadásul a Benkő lemezek újkorukba is cikik voltak, a Szarvasvadász filmzene klippje meg egyenesen kacagtató.

Lehet méltatni, mint médiajelenséget, de zenésznek halovány. A mesterségesen lefojtott kommer magyar piacon kívül életképtelenek az esztrádlemezei, újkorukba is csak a leendő kleydermann rajongók vették tévedésből, vagy a hiánygazdálkodás okán, a gitárhoz affinitást érző magyar zenészpalánták meg húztak inkább Jozef Zsapka úrhoz tanulni pozsonyba, nem itt bohóckottak (lsd. Papp Sándor úr és még sokan mások.

És ez sem fikázás, hanem a szomorú tényvalóság. Nem ízlésbeli dolog, hogy mér rühellem, ahogy Karajan vezényel, ellenbe kedvelem Szell vagy Klemperert stílusát, hanem bizony a silány meg jó közti külömbség.

De, hamár elkeszted forszírozni a tudatos és ravaszbohóc jelenséget, akkor hadd jegyezzem meg, hogy a nagy zenészek ijesmire nem vetemednek sohasem. ?égha Friedrich Gulda úr egy szál zokniban előadott klarinétkoncertyét firtassuk, az se állítható párba a Faszharcos megmozdulásaival. Talán esetleg Várnusz úrfi hasonlít legjobban hozzá, ki szintén nem zenész, cask szeretne. Vagy nem, ezt nem lehet tudni.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.02. 09:21:48

@tomsawyer:

Mondjuk, aki képes komolykodó képpel leírni magáról azt, hogy "Aszem' soha életemben nem voltam hajlandó a sorba beállni. ", az sokkal nagyobb gyökér, mint azt eddig kigondoltam volna!

szanalmas 2011.09.02. 09:31:44

Nagyjából elolvastam a Frikkes fikázáskiáltványt, de jelzem, a PageDown jobb volt!

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 09:36:07

@Rosszindulatú Vászka: Benkőnek én nem a lantművűvészi, hanem a küniószi [filozófiai] tevékenységét emeltem ki. Általában a magyar értelmiseggek a Győzike , a Mónika Showt és Benkő tevékenységét egykalap alá veszik, ennek az az oka, hogy nem néznek televíziót, nem látják a műsorokat és annyit tudnak ezekről, mint a Stahl konyhájáról, amiről láttak egy közhelyes paródiát (a színművész egzotikus fűszernevekkel dobálózotzt mutálva, holott Stahl hangja szivarozós sub-alt, boszorkányos rekikével) Ezt ugatnáé, hogy ne legyünk már ennyire Fáy [Miklós] szerű sóktriticisták. Fáy a 90-es évek elején (amikor sovány lenszőke fiatalember volt és szerény) elég jól írt, majdnem olyan ól, mint ma az Antagon újságírói vagy Eonka. Ma usq a blog-hu felületen 13 492 ember ír jobban, mint Fáy Miklós. Namost Fáy megél abból a nagy nullából, ami ő (részeletekért fordulj legalább konzervatóriumot végzett zeneművészhez...) Az a célja ezeknek a leples bitangoknak, fosva attól az irdatlan jólíró tömegtől, akik a neten tenyésznek, hogy a maradék honoráriummal is járó publikációs helyeken fingjanak és böfögjenek nyugdíjig. Pl ha seggberúgná a tulaj a HVg egész szerkesztőségét, a blog-pont-hu -ról két hét alatt három garnitúra gazdaságu és mindenféle újságírót lehetne öszeverbuválni, akik joöbb ésde főleg nem annyira vonalas sunyi agitpropot csinálnának, mint a mai szerkesztőség. És itt bukik ki a kabukija a cuuccnak.
De visszatérve Benkőre: Sajnos ahhoz, hogy Benkö künikósz-i kikacsintásait megfigyelhesd, meg kell nézni a műsort.
Pl Mónika, a Mónika só kártya leolvasója (a storyboarderek egy-egy kártyára írták neki, mi a faszt kell kérdezni) GYŰLÖLTE a cigányokat és félt tőlük nagyon. Hogy ezt fölismerd MEG KELLETT NÉZNED A MŰSORT de hang nélkül. Tehát levetted a hangot (filmrendezők így szokták í sz7ínészi játék hitelét ellenőrizni) és megnézed némán, látod, ahogy Mónika feji nemiszerve reszket az undortól. Azt is lehet látni, hogy a műverekedésre beszervezett cigányaszony hosszú másodpercekig várja, hogy a biztonságiak lefogják. EZ egy ütős Mónika kritika és alapos. úgy, és most nézd meg, többezer értelmisegg mint fikázta a Mónikasót ugyanazzal a szájával, amivel azt hazudta, hogy ő kurvára tóleránccs a cigókkal és jujde a pozitívdiszkrimináció híve meg minden!

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 09:40:00

@szanalmas: Bezzeg Modor Tibor puszipatschili alapon nyalt a B-oldal blognak, hogy milyen jók meg a versenyben a helyük. Holott ha valaki a barátja a B-oldal blognak, megmondja nekik az őszintét, hogy az a baj, hogy még csak nem is szar a blogjuk, hanem egyszerűen egy copyblog, amit korai emós lányok csináltak a műfaj hajnalán 2005 körül. Top 10, top 100 Evör bikini lick my panties és hasonlók. Tehát Modor durván modoros lett megint és mi miatt? a Golden blog miatt. És ti is modorosok lettetek a Golden blogos bejegyzéseitek (kint is vagyunkj, bent is vagyunk, mindenüvé egért fogunk!)
ha ez neked fikázás, az nem az én bajom és nem az én tévedésem.

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 09:43:03

@-=büdösmackó=-: Az epernek nincsen már szezonja, bár a folytontermő és a fehéreper még nekidurája magát, de a darazsak, tudod. Remélem nem gondolod, hogy a hollnad gumikutyaízű, tápoldaton nevelt génmanipulált izé az "eper" lenne...
Az eper zöldség és zöldséget csak a svédek basztak a múlt század 70-es éveiben még celluloidra vett pornókon...

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 09:45:55

@-=büdösmackó=-: Írni kell bazdmeg, ne bassza már meg Johhny B. Good, hogy én, az agyérelmeszesedéses, dementiában élvezkedő vidékiparaszt csuklóból kommentablakba többet és eredeibbet írok, mint ti 3 hónapja! Írjál, bazdmeg, teneked eljön a kávézóba Friedmann Juci, ránézel az üde kis pofijára és már dűl is az ihlet! De én? Kinézek az ablakon és egy felhő ölyvet látok a tölgyerdő felett...

szanalmas 2011.09.02. 09:46:22

@Frick László Emlékzenekar:

Én nem tudom, hogy ki a tiszta szívű, okos, nyílt, nem megalkuvó és eredeti publicista, de mentségemre szóljon, hogy kurvára nem is érdekel!

Rosszindulatú Vászka 2011.09.02. 09:49:19

@Frick László Emlékzenekar: ehhez megint nem tudok hozzászólni, kereskedelmi adókat nem nézek, csak tematikusakat. Még akkorse, ha újabb nyolc flekkes kommenttel próbálod rámhúzni, hogy hazudok és dehogynem, csak tagadom mint a matulista kávéházi moralisták. Jelzem nem öntudatból nem nézem, hanem túl sok érdekesebb műsor van a dokuadókon maroklőfegyver meg népirtás témába és túl kevés az idő.

Rosszindulatú Vászka 2011.09.02. 10:01:37

@-=büdösmackó=-: te csak ne lelkeseggyél egy köztörvényes elítélt nigger adócsaló drogos jenki bazseválásáért, mert vicsorra torzul a pofám. Tán n incsen neked igaságos, hazafias muzsikád?

Rosszindulatú Vászka 2011.09.02. 10:03:22

@Frick László Emlékzenekar: csak szólnák, hogy a jobb fajta, kéccertermő epernek éppen most van a második szüretje, illetve errefele már a vége.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.09.02. 10:03:33

@Frick László Emlékzenekar:
én sírtam, amikor megszűnt a maunika só!

szerettem nézni, mert kiderült belőle, hogy az egyfogúaknak is lehet lelki bánata, pont olyan, mint ami neked van

és tudom, hogy megrendezett jelenet volt statisztákkal, meg minden, de gondolatébresztőnek tökéletesen megfelelt

nem akarok nagyképűsködni - azt meghagyon a szánalmasnak -, de érteni vélem amit mondasz

még hokizok rajta, hogy egyet is értek-e vele, és ezidőre felfüggesztem a példakép sztátuszodat

(nehogy véletlenül kiderüljön, hogy egy ótvaros fasz vagy, és akkor hogy nézek a tükörbe ezután?)

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.02. 10:10:38

@Rosszindulatú Vászka:

ja, télleg.

na kérem, ezt teszi a szőrös szívvel a szerelem!

Rosszindulatú Vászka 2011.09.02. 10:17:25

@-=büdösmackó=-: ugyan semmiség. A legjobb családba is előfordul.

szanalmas 2011.09.02. 10:20:05

@borivoje surdilovics:

Látod, bazmeg, ez a zsenialitás, ilyen nicknévvel nagyképűnek lenni! Hát ezért vagyok én az Isten és nem te!

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.09.02. 10:22:10

@szanalmas:
ateista vagyok, tehát te nem is létezel

nekem bőven elég ha szeretgethetem magam

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.09.02. 10:25:12

@tomsawyer:
a fasznak paskolod annyira az entert te buzi

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.09.02. 10:27:42

@Frick László Emlékzenekar:

"Levéltáros (jelenlegi vezérhíím) tevékenységének mérlege:
levéltárosnak egyetlen egy olyan munkája nincsen, ami politikailag ne lenne megfelelő illetve ne lehetne párját találni az index vállalat valamelyik felületén. Sőt, néha egy hetes késésel felel meg az aktuális agitprop csapásiránynak. "

Jobb szeretem a világfőparancsnok címet a vezérhím helyett, de mindegy. Viszont ha annyira Index-konform vagyok, akkor miért nincsenek a posztjaim címlapon? Alig volt 6-7 egész munkásságom során, minden blogot beleértve.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.02. 10:31:52

@Levéltáros:

Figyelj, nem tudnád elintézni Fricknek, hogy Juci egy tűsarkúval rálépjen a pöcsére? Ugyanis, ha tudnátok olvasni a sorok között, csak ezért hőzöng itt napok óta... A kívánós vén bakkecske!

szanalmas 2011.09.02. 10:36:47

@Levéltáros:

Nyeheheheee, lássuk be, az a 6-7 címlap épp 6-7-tel több, mint amennyit megérdemeltél!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.09.02. 11:24:54

@"the dragon":

Nem a sorok között írta te egyszerű, hanem konkrétan, és már sokszor. Nem vagyok én Ámor, hogy mások ügyeit intézzem, elég nekem a magamé.

@szanalmas:

A féltékenység és a kisebbrendűség mondatja ezt veled, de megbocsátok neked.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.02. 11:30:40

@Levéltáros:

Ja, hogy te végig szoktad mazsolázni a kommentjeit?!

Én csak a sorai között olvasok, az gyorsabb és kevésbé unalmas.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.09.02. 11:49:06

@"the dragon":
meg is látszik a műveltségeden

vetekszik egy bodzatermelőjéével

-Tom- 2011.09.02. 12:25:21

@"the dragon": Az a durva "aszem'", hogy ettől is kegyetlenebb a helyzet... Ha azt is leírom: kevés dologra vagyok büszke az életemben.
Ez az egyik.

-Tom- 2011.09.02. 12:30:36

Egyébként leszarom az egészet.
Bizonyos értelemben sznob vagyok.
Csak nem abban, amiben használni szokták.
De ezt is leszarom. Úgy döntöttem.
Ez a konklúzió.

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 13:01:23

@Levéltáros: A hű jobbágyok soha nem címlaposak. Török Vidor az más, ő exclusive volt és a címlaptündérnek átázott bugyiban kellett a géphez vonszolnia habos testét, hogy későéjjel 5 órakor semmi mást, csak azt az egyet , azzal az eggyel előrébb tolja a kiajánló talicskáját.
Tőlem pl válogatottan a "miezaszar" és a "ha nem lenne te helyesírásihibával" jellegűeket tették föl.
(Ez a módszer is az 1917-es év Oroszországában született. tulajdonképpen ha az igazán eredeti vérbő philty indexes stílusra vagy kíváncsi, akkor a korai szovjet-orosz újságírásban kell búvárkodnod, Jaroslav Hasek Svejkje nagyon haklvány an kopírozza az6t a stilisztikai frenetizmust)
A Daewoo Nubira nem lehet[ett] az év autója.
A Fiat Uno lehetett az év autója -pedig nagyon vacak autó.
Úgy 12 évente tényleg jó autó lesz az év autója, azért, hogy ha j9ön egy magamfajta huhogó, blazírtasan a pofájába dörgölhessék, hogy hát azért a Ford Focus egy jó autó volt neeem?

Az Év Autója kb olyasmi, mint a Goldenblog: bizonyítéke annak, hogy az újságírótársadalom nem csak Magyarországon korrupt és genny-aljas.

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 13:05:36

@Levéltáros: Ismételjük át, mi a címlapos:
-Az Aktuális Agymosás (eleinte Tóta, majd amikor Tóta elkopott a hosszú harcban, lecserélték Török Vidorra, de egy darabig még hagyták Tótát vergődni ne legyen feltűnő a bukás... Most olvastam Tóta önnyalását és ön-felszopását az fn-pont-hun, szánalmas)
-valami olyan, ami sok-sok trollt vonz, 10000 letöltés kurvanyázásokkal és kiirtalakgecikkel
-a haverok, buli és fanta tök érdektelen, unalmas, alig látogatott bejegyzése, mint a B-oldal...
-ha valami érdekes figura blogol, tényleg jó szándékkal felnyomják, hagy lelkesedjen és termeljen a paraszt
-szex (vö a szintén indexes velvet beszopató +18-asaival "= hiba, amit nem követhetsz el az ágyban, 5 jótanács, mitől lesz rugalmas a hajad)
-fesön (az index gyári blogjai, csajok és pasik, szakító a legborzalmadsabb a gyerekszoba című agyrémterror, amit az ízlésrendőrség és a GYIVI kezére kéne adni, kiskorúak megrontása, etc...
Mindig fölnyomnak valami más-t is, hogy nehezen lehessemn összefoglalni, mi kell a címlapossághoz.

Onnan tudtam, hogy jó egy írásom, ha a beszopatórész ellenére sem tették föl (azért, mert végigolvasták és megértették) de olan sokszor alkalmaztam az elejére meg végére odabigyesztett és a nagyátlóban fityegő címlaptündérbeszopató részt.. szegény, még én is bánom, pedig cidáztatják a szerencsétleneket hajnaltól mikulásig...

Frick László Emlékzenekar 2011.09.02. 13:09:03

@"the dragon": Nem femdomfetisiszta vagyok, hanem lábfetisiszta, mint Krúdy, ügyelj a részletekre, egy használt zokniját kértem-könyörögtem volna Jucinktól, de azt hazudta, kerékpáros hölgy létére, hogy egy zoknija sincsen, nemhogy egy pár. Nem kéne a tökömre lépnie tűsarokkal, elég lenne, ha megengedné, hogy a lábikója valamelyik ujját bekaphassam. Amúgy lelepleztél, tényleg ezért tomboltam itt, de le se pisilt...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.02. 13:09:12

@tomsawyer:

Ja, nyilván azért is egy szál faszba jártál például vizsgázni, ahogy az ügyfeleiddel is foghegyről beszélsz, miközben az ürülékeddel dobálod őket és a bírósági ülnököt. Te aztán SOHA nem álltál be a sorba, te öröklázadó JhonnyRotten! Mert a sorbaállás az fujjfujj.

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.09.02. 13:32:30

@"the dragon":
rossz helyen van a HÁ!

te paraszt!

Johnny Rottenre én tanítottalak meg tegnap!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.02. 13:45:52

@borivoje surdilovics:

Elhiheted, a pánkot már sokkal-sokkal régebb óta rühellem, minthogy téged megsimertelek volna...

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2011.09.02. 13:54:31

@"the dragon":
én még nem is ismerlek, de már rühellek...

mérnem a földiddel a Blekk Pákóval példálózol?

-Tom- 2011.09.02. 14:18:13

@"the dragon": Hm...a legócskább göncömben jártam mindig vizsgázni.

Meggyőződésem, hogy irritálja a vizsgáztatót a jólét, tekintettel arra, hogy aki vizsgáztat, az sikeres ember nem lehet. Azért vállal ilyesmit, mert kell a kereset-kiegészítés. Ergo kevés a pénze. Ha kevés a pénze, én meg megengedhetem magamnak az Ermenegildo Zegnát, az őt nagyon fogja idegesíteni és frusztrálni.
Így aztán mindig rossz konfekcióöltönyben jártam, vagy egy szál fehér ingben és egy sima konfekciónadrágban. (Nem külsőségeben lázadunk egyébként, az ember nem "A Látszatnak" lázad. Hanem az elvnek.
Egyébiránt rühellem a szalonlázadókat, akik ócska ruhában járnak csak azért, hogy ők mutassák, milyen nagyon ellene vannak a fogyasztói társadalomnak, de mindig abban, mindig, tévéje sincsen, mert ők tiltakoznak,... ugyan... képmutatás legalább annyira, mint a heti egyszer templomba járkálás, aztán a paplak háta mögött kúrása a tizenöt éves ministránsfiúnak...Semmilyen ideológia nincs hát az ócska göncben részemről, kizárólag érdek és gúny. Vagy nevezzük kétfedelűnek,... nevezzük bárhogy, a lényege, hogy van benne egy csavar. És nem kell, hogy a másik tudja, ő lett a látszat áldozata...Apellálva a sztereotípiákra...)

Az a meggyőződésem, hogy azzal, hogy egy vizsgáztatót átverek ezzel, éppen, hogy megvan az a fajta lázadás, amit én el akarok érni. Nem akarna engem átengedni, ha a Zegnában bemennék, így se szívesen, de megsajnál, egyívásúnak érez...gúnyosan felveszem hát a H&M nadrágot, és a fehér inget. Átenged. Én meg kiröhögöm.

Az ügyfeleimmel udvarias vagyok. Többek között a "lekezelő" szót szokták rám használni. Nem kell, hogy engem kedveljenek. Én se szeretem őket. Nem barátságot kötök. A bíróval sem.
Nem az a lázadás, ha leköpöm őket. Az csak hülyegyerek metódus. Kinövi az ember tizenkét évesen.

Az a "lázadás", ha lenne lehetőséged, hogy bevállalj olyan dolgot, amivel iszonyat pénzeket keresnél...ahhoz képest... mint most. Törvénytelen, de okos vagy ahhoz, és túlságosan ismered a kiskapukat, könnyedén kijátszva a törvényt - hogy elkapjanak valaha is. Mégsem vállalod.

És még csak nem is gondolkodsz azon, hogy mi lenne ha, vagy nem-e kéne mégis...

Én arról beszéltem, hogy maradsz a göröngyös úton, pedig a simán nem törnéd havonta el a bokádat, és nem izzadnál...
Külsőségekben lázadni felszínes dolog.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.09.02. 15:43:35

@tomsawyer: távoli rokon temetésére menet is sátánian kuncogsz magadban, nonkonformista beintésed titkos tudatában?

-Tom- 2011.09.02. 16:00:45

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: hm...érzem, hogy ennél már nem lehet antipatikusabb, de a temetést kurvára képmutatásnak tartom, semmi másról nem szól, csak az életben maradt önzéséről. Azért bőg, mert Ő egyedül maradt, Ő vele most mi lesz, Ő hogyan éljen így tovább, Ő most mit csináljon, miért hagyta ŐT itt, miért ilyen korán hagyta ŐT itt az illető (drága halottja)?
Ő. Ő. Ő.
Erről szól a temetés.
Vidéken arról szól, hogy:
Ki jelent meg, ki nem, hányan voltak.
Ki miben jelent meg (ésss azt láttad, hogy az unokája bézs színű kabátban volt?!! Hát de ilyet, milyen tiszteletlenség ez?!! Akkor nem is gyászolja, ha bézs színű kabátot vett fel!!)
Ki kivel jelent meg.
Ki mennyit sírt. Sírt-e? Ha nem, vajh' miért nem? (ez biztos nem szerette, baszod, egy könnyet se ejtett, csak állt ott a sírnál!)
Ki volt az, aki legkorábban elment?
(na, ez se bírta már kivárni, hogy legalább a földet ráhányják, bazmeg)
Ki kit támogatott, kibe karolt bele, odament-e kondoleálni, nem ment oda, adott puszit, nem adott, közben sírt az özvegy, nem sírt, (rá se lapátolták a göröngyöket, ez már bazmeg száraz szemmel vígan van!)

És nagyon nincs ez máshogy itt a városban sem.
Az változik, hogy ott egy katolikus temetésen tudja mindenki a megelőző misén, mikor álljon fel, mikor üljön le, és mikor térgyepeljen. Itt meg bazmeg csak a vénasszonyok tudják. A többi pesti bambán ül végig, egymásra pillog, és molyol a fekete ruháján.

Na ennyit a temetésekről.

Magamat nem sajnálom azért, mert ő meghalt. Őt... Azt sajnálom talán, hogy hirtelen, és ez megráz.
De egyébként azt gondolom, ez itt egy csillagközi gulág.
Aki itt meghal, az szabadul a kényszermunka-táborból.
Így fogom fel.

-Tom- 2011.09.02. 16:05:43

Egyébként szeretem a H&M-et. Kényelmes. Úgyhogy még ez se igaz...úgy igaz: ha akarnám kinyalhatnám magam, mint Szaros Pesta Jézus neve napján, de direkt nem teszem.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.09.02. 16:11:55

@tomsawyer: Ilyen forradalmi, és pimaszul a lényegre tapintó meglátásokkal nem csoda, hogy bujdokolni vagy kénytelen a társadalmi elvárások kusza és képmutató rengetegében! Képzelem, micsoda kálváriát élsz át, mielőtt-a tettetéstől görcsös faarccal-10 százalék borravalót számlálsz le a köcsög pincérnek...

-Tom- 2011.09.02. 16:17:37

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: Hm...húszat szoktam adni. Húsz százalékot.
Saccra.

-Tom- 2011.09.02. 16:18:45

De, ha nagyon kedves fiú, mint te, akkor negyvenet is kaphat.

-Tom- 2011.09.02. 16:24:22

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: Nemhogy örülnél a negyven százaléknak...ehh...

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.09.02. 16:32:06

@tomsawyer: Ne érts félre, szerintem nagyon menő, hogy-merő unott ravaszságból-gyökérnek nézeted magad a személyzettel, mint aki először kapta meg anya pénztárcáját az ebéd erejéig, hogy aztán élvezhesd a kárörömmel vegyes szánakozást az arcokon, amikor gavallérosan csajt kajáltatsz a törzshelyeden...bár ha belegondolok, inkább csak barátokat akarsz vásárolni magadnak, te magányos lúzer!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.02. 16:40:45

@tomsawyer:

Szerintem a külsőségekben lázadás non plus ultrája az, ha valaki bőszen hangoztatja magáról, hogy ő aztán mennyire nem áll be a sorba... Ennyi erővel Fricknek is kiverhetnéd!

Egy heteroszexuális fehér férfi kialakult világképpel rendelkezik, elvei is vannak, ha úgy tetszik. És legkevésbé méricskéli, hogy ez mennyiben felel meg a fősodornak, tizenhárom, avagy hetvennyolc százalékban... Ugyanis nem valami ellen lázad, kényesen figyelve, hogy akkor most épp mit trendi, tehát nemtrendi művelni, hanem a saját vezérlőcsillagát követi. Punktum.

-Tom- 2011.09.02. 17:37:00

@"the dragon": És nem ugyanezt mondom? Magamnak önmagam vagyok a mérce.
Nem ezt írtam? A "lázadást" nem véletlenül tettem idézőjelbe.
Te jöttél itt köpdöséssel. Mint a lázadás non plus ultrájával.
Épp azt mondom, nem számít az "ilyetén fajta" "lázadás".
Ez csak külsőség.

Egyébként... lehetsz te bármilyen kialakult világnézettel, mindaddig az a világnézet nincs megméretve sem az elv mázsálva, amíg nem kísért meg a "gonosz".
Akkor lehet látni, van-e súlya annak az elvnek.

-Tom- 2011.09.02. 17:39:01

@Lev Alekszejevics Nyunyeszkij: hm...vállalom az ódiumát ennek. Mind szeret, az kétségtelen.
Szoktak előre köszönni, és nem köpnek bele a levesembe, mielőtt kihozzák. Úgyhogy megéri az a pár garas.

-Tom- 2011.09.02. 17:51:44

@"the dragon": Egyébként Frickkel se értek egyet, de ez tök mindegy, tudom. Szerintem a goldenblogon jót lehet röhögni. Erre jó nagyon is. Néhány ember rátalál a blogra esetleg, ezen kívül jókat vinnyogok rajta.
Le kell szarni az egészet, bármikor megveszem magamnak, amiket felajánlanak nyereménynek, egyébként meg magának a díjnak a rangját a díjazottak személye adja meg, ergo nekem semmit sem jelent, nincs tétje.
Súlytalan.

Jókat lehet ökörködni rajta. Ha Frick azt hitte itt bárki meg akarta nyerni ezt a díjat, akkor Frick téved szerintem. Nem nyüzgött azért itt senki se.
Vagy fasz se tudja persze. Mások tudattartalmát nem vizsgálom, de én biztos, hogy mélyen leszartam akkor is, amikor a félkész blogot (gájricsit) a tudtom nélkül Manci benevezte erre a....erre. Egyszer nem néztem meg, nem szavaztam, és leszarom azóta is magasról. Jó nekem abból nem származott, ellenkezőleg.
De ha valakinek származik belőle jó, akkor hecc kedvéért miért ne?

Az áll be a sorba, aki hiszi, hogy ezt komolyan kell venni, küzd érte, nyüzsög, nyihog, nyeheg, meg a többi ny-betűs szó. Vágyja a dolgot.
Ilyen értelemben ja. Sose álltam be, nem is fogok. De szerintem ti se. Akkor meg? Nem értem a problémát, mit izgultok. Jót röhögtetek rajta, jó buli volt.

Erről szólt a dolog.

Mit kell túlspilázni?
Bosszantó, hogy szarok nyernek? Ja. Fejem fogom. Iszonyodva néha, felröhögve máskor, van amikor meg legyintgetve.
Lehet róla jó kis gúnyos dolgokat írni, bár.....megmondom az őszintét (minden hamisság így kezdődik) túl magas labda némelyik már...
De azért le lehet csapdosni.
Tobzódik benne az ember, habzik, fentreng mint a beszívva az árokparton Józsi bá' biciklijével éccaka fél egykor, hugyos ceijsznadrágban.

Baromi jókat röhögtem rajta, azon is, amit írtál, jól volt írva, meg az egészen. Erről és nem másról szólt a dolog, ennyi volt benne. Nem több.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.09.02. 17:51:48

@Frick László Emlékzenekar:

Na sajnos sose leszek címlapos. Jó kis összefoglaló ez. Mindazonáltal az egész világ nem annyira tudatos és szándékokkal átszőtt szerintem, mint ahogy mondod.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.09.02. 17:54:21

@tomsawyer:

Nyilván nem ugyanazt mondjuk, mivel te mondod, nekem meg eszembe sem jutna kérkedni hasonlóval...

-Tom- 2011.09.02. 18:03:51

@"the dragon": Te szerény ember vagy. Én meg rátarti.
De szeretnék fejlődni.
Ha nem ebben, akkor a következő megtestesülésemben.

Egyébként szerintem azzal, hogy kitettétek a "szavazz a kigondoltamra" c. táblát éppen, hogy fricskát mutattatok nekik. Minden felfogás kérdése.
Ezeket komolyan venni: és itt az ezeket idézőjelbe teszem, mert rámutatok néhány emberre- hát bazmeg infantilizmó. Valaki hitte, hogy itt nem olyan eredmény lesz, ami előre bejósolható volt?
Nem.

Nagyon is gúnyos volt az a tábla, annak a gúnya volt rája égve, hogy tudjuk hogy megyen, tudjuk mi lesz az eredmény, és mi titeket nem veszünk komolyan. Mi azzal "lázadunk", hogy kigúnyoljuk a tiáltalatok komolyan vett versenyt.
Amit TI komolyan vettetek. Mi meg bohócot csinálunk belőle. Ezzel tibelőletek. Rajtatok nevetünk, és még csak észre sem veszitek.

Ez volt a lényege.
Én így vettem. Oszt mindegy amúgy.

-Tom- 2011.09.02. 18:15:46

@"the dragon": Nézd el nekem, hogy tökéletlen vagyok. Van, aki a szép új autójától büszke. Van, aki a szép gyerekére, van aki az eszére, van aki meg nem vallja be magának se, hogy mire. Vagy nem mondja ki. Én meg erre. De igyekszem fejlődni.
Nap mint nap.

Az én véleményem súlytalan. Csak egy szerencsétlen kommentelő vagyok.
Néha idetéved, és írogat, többnyire magának.
Ha szar a kedvem, mélázom. Ha mélázom, kimondom, amit gondolok, vagy amit nem szokás kimondani.

Ha sündisznóként vagy galandféregként születek újjá, legalább tudjuk miért.

Commandante Jayasuriya 2011.09.02. 18:20:48

@tomsawyer:

A sündisznókat hagyd ki ebből, ha jót akarsz!

Rosszindulatú Vászka 2011.09.02. 18:25:29

@Levéltáros: ha ez vígasztal, veled vagyok a sárgalázba, merhogy mióta összerúgtuk a port a bedemarcival, nem csak subba örökbannom van, de azóta nem voltam címlapos, csak vendégségbe itt, meg eccer a Tiboru Kartácsnál. Sőt, még posztunkat is csavartak le a blogfőgazdák. Fles.

@Frick László Emlékzenekar: nohát erről cseteltünk áőr napja, az Árpádunk tipikus példája a jelenségnek, mikor a nyegleség rászárad, a manírok megmaradnak, ellenbe az árokásókat vonzza a dolog. Illetve már nem, úgy tűnik kifáradt a közönsége. Az a címke-mágnes dolog működik néha, főleg hétvégén, mikor nem olvasnak a főmodorozók, csak a első pár sort. A 18+ meg a politizés címek ellenbe képesek 10.000+-os letöltést generálni, mint a ravasz bulvárcímek.

-Tom- 2011.09.02. 18:25:55

@Commandante Jayasuriya: Nem tudtam, hogy állatvédő vagy, de legalább remélhetek, hogy nem lépsz rám, a kiserdőben.

Ja, búcsúzóul még: soha nem olvastam a matulát, nem tudom mi az, (itt hallottam először róla, ebből gondolom, olvasni kell egyáltalán és nem a Tüskevár vén szivarját kell seggbe rakni) és nem is érdekel. Ja, és erre is van pofám majdhogynem' büszkének lenni. Szinte. Majdnem.
Sok a baj velem. Kurva sok.
Ez a konklúzió.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2011.09.02. 19:59:11

@tomsawyer: Nem is tudom, melyikőtök a rosszabb, ripők, amikor Rogozsin szerepét játssza, vagy te, a Hervasztó Húszsorosokkal, melyekben blazírt eleganciával fölözöd le nekünk egy kortárs regénybe illő (=uncsi hányadék) élet érdektelen tanulságait, és mindnek az a vége, hogy tulajdonképpen büszke is vagy magadra...

Frick László Emlékzenekar 2011.09.03. 08:09:34

@Rosszindulatú Vászka: katartikusan baszott agyon lelkileg az fn-pont-hu Tóta riportja, az index kormányelnyomás alatt, mindennek vége, de ő no pasaran, nem a hirszerzőben vagy a HVG-ben,a maradék indexesek ócska kis opportunisták, akik a törlesztések meg a rezsi miatt vállalnak kis kompromisszumokat, de folytatja a harcot, le lehet győzni a gonoszt, ő a lenygel példát javasolja, ahol a jóoldal nagyvállalatok segedelmével győzte le a rosszoldalt. Teljesen megsajnáltam a macikát.

-Tom- 2011.09.03. 08:11:10

Libenter homines id, quod volunt, credunt

Rosszindulatú Vászka 2011.09.03. 08:52:26

@Frick László Emlékzenekar: nohát, ezen kár döbbenni, láttuk már az ejrópai nem hosszú írott történelembe számtalanszor hogy lesznek a forradalmárok secpec komformista kommandósok meg harcos opportunisták, mihejst kicsit is javul az ellátásuk.

A Zindekszesek meg azóta qrvulnak apródonként, mint a Kirájnők generálba, mióta a nagyobb médiákba is beengették őket (mekkroa fles volt pl. a totálkáros primadonnázásuk a tévébe ésatöbbi). Monyuk, akár ojbá is vehetnénk az eseméynek értelmezését, hogy szigorodik ott a morál, vagy átmentek vérkapitalista bulvármédiumba, de akár, hogy süjjed a hajó, mert menekülnek a patkányok, de én persze nem.

Ez az utólagos önigazolásfesztivál meg totál hungarikum - uyge, hogy ugye, hogy például menyi sok ember nyilatkozta, hgy ő szeméjesen engedte ki az NDK-sokat anank idején ésatöbbi - mekkora poén például mostanság, hogy nem a méltatlanul agyonhallgatott Bizoccság együttes is akkora lázadó és elnyomott csoport volt, mint a Reich-be a buzizsidókomcsi akciócsoport, ellembe szépen besunnyogtak a hivatalos művészettörténetbe, egyénenként lekommunikálva a javított kiadású szépített és eufémizált kurrikulin vítéjükkel (beleszalattam a Filmmúzeumon is, ráfagyott a vicsor a pofámra). Csakhogy a ismét zeneipari példával dumcsizhassunk ugye.

Árpád mencségére csak annyit, hogy ő legalább nem bannolt engemet, meg válaszolni se volt neki zsenánt a kérdéseimre, ha megélhetési blogger is. Ami annak fényében érdekes, hogy fröcsögni nem szokásom.

Amúgy meg az fajta ellenállósdi az utóbbi évtizedek leleménye, nézzed csak meg a háború utáni nagy íróink szalonellenálósdiját, meg hatuk mögött grimaszolós bátorságát, amire ellenbe utólag mindenki rém büszke. Ezt a viselkedésformát hívjáka polgári drámába úgy, hogy a főhős meghasonlott - no ezen mindég is röhögtem ez Agyarországba értelmezhetetlen.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.09.03. 08:52:53

@Frick László Emlékzenekar:

Megy az ATV-hez. Gyurcsány zászlót bontott, és összegyűjti a kormány által kirúgott tévéseket, meg az eszméhez hű publicistákat, akik mindig készek egy nagy jobbosfikázásra.

Rosszindulatú Vászka 2011.09.03. 09:12:12

@Levéltáros: azt azért el kell ismerni, hogy ballereknek legalább van mihez tartani magukat, valami világképféle. No nem mintha számháborúznák, vagy a ki lopott többet versenybe akarnák beszállni vagy ijesmi. A jobberek eddig nem nagyon virítottak se nagyon mást, se sokal rokonszenvesebbet a proliuszításnál meg a rém fontos dolgoknál, például közterek kifehérítésénél.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2011.09.03. 09:25:17

@Rosszindulatú Vászka:

szerintem meg ami itthon van politikailag, az gigakáosz. a baloldaliak ultralibsik, a jobboldali keresztények pedig valami konzervatív diktatúra felé hajaznak nacionalista-keresztény maszlagba burkolódzva, erős szocialista retorikával, ami valljuk be kellemes, szinte ínyencfalat a kikúrt politológusoknak, ellenben a köznép csak annyit lát, bármerre is szavaz, ki van vele baszva.

az én fejfájásom az, hogy a jobbik ezen a szédítő carousselen szép csöndben kezd a biztos pont lenni, a biztos pont meg bazmeg a közép. középre meg az enberek szeretnek csoportosulni, mint a bérkák a mezőn.

namost ha ez így megy tovább bázmeg, akkor jól pofára fog esni a politikai elit pár év múlva. a kutya sem fog a fideszre szavazni, de a szocik gondolatától is fel fog böffenni a hányásszagú gyúrcsány-éra, marad a vona vonata.

azmegbasszameghőj kategória lesz

ha érted mire gondolok.

háteznemnóóórmális.

Rosszindulatú Vászka 2011.09.03. 09:31:00

@-=büdösmackó=-: ez van, ha nem apránként épül a demokráciának nevezett humbug, hanem ha túl gyakran van lépésváltás. Nem lehet minden választás után új homok- és légvárt építni, se új identítást meg arisztokráciát kinevelni.

Az monynuk téleg páratlan, hogy errefele kb. egy-két éves maksz a kollektív memória, ellembe a propaganda meg többnyire bejön elsöprőn. Kábé annyira öntudatos a hun polgárság, mint az átlag kupolda meg kocsma törzsközönsége, hogy a legnagyobb csöcs, meg a potyasört fizető mindent visz.

szanalmas 2011.09.03. 11:41:43

Mi van buzikák, megtaláltátok a neten a köcsög latin mondások gyűjteményét?!

Commandante Jayasuriya 2011.09.03. 12:32:20

@szanalmas:

Dehogy, dehogy..!
Csak "példamutatóan" élen járnak, Hoffmann Rózsa néni nyelvoktatási koncepciójának sikeres megvalósításában.

Frick László Emlékzenekar 2011.09.05. 05:54:38

@-=büdösmackó=-: Bazmeg, egy ultraliberálist se tudsz mondani nekem, mert már te se emlékszel Kőszeg Feri bűcsira. Az utolsó magyar baloldali egy alföldi kubikos bácsi volt, 1986-ban halt meg.
Az a magyar politikai élet baja, hogy posztmaóista kis köcsögök mímelik magukat nagy liberális barrel-ként. A "jobbos keresztények" elsősorban attól azok, hogy ezek a kis posztmaóista köcsögök igyekeznek hóttifaszista szinekben feltüntetni őket ["Veszélyes bírkózás a klyokodillyaél című mutatvány, 1975 Fővárosi nagycirkusz.. úgy ugrált, magához öleve az elkábított kajmánt, egy bikinis nőő az üvegmedencében, persze arra volt esze, hogy a bikinialsón keresztül a csiklóját csuruszkálja a kajmán farkán)
süti beállítások módosítása