Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Korrupció

2010.03.15. 03:15 LadyCarambole

A korrupció a jelenkor fejlett emberi társadalmának ópiuma. Csodás egy jelenség, hisz mind a gecigazdagok, mind a csóró tömegek megengedhetik maguknak, bár azért ne essünk túlzásokba, nyilván nem ugyanolyan mértékben. A korrupció kapcsán elengedhetetlen, hogy ne említsük meg kurválkodás ősi szokását is, mivel mindkét, emberiséggel egyidős jelenség közös tőről fakad: az alapvető emberi igények felismeréséből, valamint az önzés természetes ösztönéből fejlődtek ki. Nem rendelkezünk ugyan írásos emlékekkel, hiszen néhány homályos eredetű barlangrajzon kívül - amiket egomán készítőik egyértelműen a hasonlóan agyatlan bölényeknek szenteltek - nem maradt ránk ilyesmi, de valószínűleg védelemért, ennivalóért és valami meleg helyért korrumpálódhattak először az emberi faj gyengébb egyedei. Akkor még nagyon kezdetleges módon pinát vagy ánuszt kínáltak fel az erősebbeknek, hogy egyszerű igényeik kielégítésre találjanak. Bár vitatott, de nagy valószínűséggel ez alapozhatta meg későbbiekben a cserekereskedelem kialakulását is, tehát mind a korrupciónak, mind a kurválkodásnak igen sokat köszönhet a mai modern, kizsákmányoló alapokon nyugvó társadalom.

A társadalom kialakulásával vált külön e két jelenség, ugyan a kurválkodás megmaradt az elemi, genitális igények kielégítésénél, viszont a korrupció egy magasabb önkifejezési móddá nőtte ki magát, aminek bár számos, igen szép variánsa jött létre az elmúlt évezredekben, mégis három főbb csapásvonala ismert jelenleg is. A gazdasági alapokon nyugvó korrupció során általában anyagi javakért cserébe várunk el bizonyos szolgáltatásokat a korrumpált féltől. Mindenképp ezt a megoldást válasszuk, ha közbeszerzési pályázatot szeretnénk nyerni, ha tilosban parkoltunk, és pont akkor jár arra a mikicsomagos ember, vagy ha bizarr módon elütöttünk egy elénk kanyarodó bringást, ez utóbbi esetben számíthatunk a kiérkező rendőr szimpátiájára is.

A kapcsolati rendszeren alapuló korrupció akkor lehet előnyös a számunkra, ha szüleink, barátaink, netán azok ismerősei, vagy ismerőseiknek ismerősei eszméletlen fontos pozíciókban dolgoznak, így remekül megúszhatjuk a gyosrhajtási bírságot, az APEH ellenőröket és közeli barátaikat, s nem utolsó sorban jól fizető állásokra tehetünk szert korai nyugdíjazással. Az ideológiai korrupció során elv- és harcostársaikat juttathatjuk megfelelő pozícióba, így kisebb katonai puccsokat, rendszerváltásokat vezényelhetünk le, ha ilyen igényeink támadnának, és hát egyszer-egyszer miért is ne? Nagyon fontos tudnunk azt, hogy bármikor visszakanyarodhatunk az ősibb megközelítéshez, és a szokásos módon pinát/ánuszt/mindkettőt kínálva a kedvünkre korrumpálhatunk bárkit!

  Amennyiben valaki botor módon a korrupció felszámolásán törné a fejét, bátran kacagjunk a szeme közé, hiszen ennyi erővel küzdhetnénk a kurválkodás felszámolásáért is, no de miért is tennénk?! Tudatosítsuk az illetőben, hogy mindez a legalapvetőbb módon képezi társadalmunk alappilléreit, annak alfája és ómegája, ami nélkül még mindig bölényhúst ennénk nyersen valami ócska, huzatos barlangban.

138 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr621840206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

est komor őre. 2010.03.15. 22:27:24

viktor megy a hírtévében

Zentai (törölt) 2010.03.15. 22:28:00

Akkor gecizzünk!
IDA?
Gyere, köcsög, tudom, mekkora szar vagy!

csőr dzsinn ész 2010.03.15. 22:29:19

@Zentai:

feszültnek látszol, kúrjál inkább, vagy gyúrj rendszeresen.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.15. 22:29:23

@Zentai:

A családomat hagyd ki te ribanc mert kimoderállak a gecibe.

csőr dzsinn ész 2010.03.15. 22:33:09

@Panther_V:

populista, tömegmozgató. a jobbikosoknak beszél.

hát ez szép.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.15. 22:34:24

@csőr dzsinn ész:

Azért nézed gondolom, hogy legyen okod inni.

est komor őre. 2010.03.15. 22:38:33

@Panther_V:

nem iszok. elemzek, tűnődök.

érdekes.

többször voltam a parlamentben többükkel beszéltem is. mikor tudod, hogy minden szavuk tervezett, tudatos és egészen mást gondol valójában, egészen más egy ilyen beszéd. már azt nézed, kinek, hogy, miért, mikor szól.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.15. 22:46:24

@est komor őre.:

Nem, mégsem te vagy. Vagy itt mást mondasz mint saját neved alatt.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.15. 22:47:55

@Zentai:

Kicsit szabadszájú vagy dagadt ribanc, de nem baj, majd betömi egy nagy lófasz.

Zentai (törölt) 2010.03.15. 22:51:45

@Zentai:

Na, mentem, (nem mentem el) a faszba,
mert itt kibaszott, frusztrált elemek tömege kommentel!

Hát, kapjátok be, nyaljátok ki, bármilyen neműek is legyetek, de nekem van két kiskorúm, akihez reggel kelnem kell.
Ti nők vagytok, vagy férfiak?
Esetleg egyik sem, vagy mindkettő?
HÁNYADÉKOK!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.15. 22:54:16

@Zentai:

Selejt Etelka, te olyan vagy mint Ságvári, sok mindenben még túl is szárnyalod.

Zentai (törölt) 2010.03.15. 22:59:08

@Panther_V:

Mellényúltál, Barátom!
Sajnos, szánalom, de HÍMNEMŰ vok.,
s 15 percen belül helyrepakolom az Asszonyt, Gyerekeket ( 4 ) viszem reggel suliba, aztán "hitelduma" - iroda, s elégedetten haza, majd Asszonykám átmegy "Kurvába" az én kedvemért, s reggelre, hipp-hopp, minden kóser!
Érted?
Ha zsidó vagy, érted,bameg!
Csá, csocsi, anyátokat, köcsög buzi-kurvák!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.15. 23:10:07

@est komor őre.:

Aha... 'sztán mégis mikor beszéltél velük, amikor kazánfűtő korodban műtéteken segédkeztél, vagy amikor egyszerre öt digó városban brókerkedtél 24 éven keresztül, vagy amikor afganisztánban vagy iránban vagy hol a véres túróban ellenőrizted a vécék európai normáknak való megfelelését?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.15. 23:13:14

@piréz vitéz / plüssmacsó:

Közvetlenül az előtt, hogy bölcsészlányokat lovagoltatott volna a térdén, akik hálából érzéki csókot leheltek tar üstökére!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.16. 00:12:52

Most már minden töketlen posztolhat ide? Vissza fogom követelni a függetlenségemet!

Szörcsiről meg köztudomású, hogy mielőtt brókernek ment, parnamenti közvetítésekkel alapozta meg a jövőjét. Ő közvetítette a híreket a pártok között a parnament büféjében.

- "A szokásos deci vodka, deci narancs három kockacukorral, Tónikám? Képzeld, az az állat Kovács már megint kiszúrta volna a szemem nyolcvan forint borravalóval. No, de nem vagyok én eladó, neked nem kell magyaráznom. Ápropó, van valamim, ami érdekelhet téged."

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.16. 01:11:10

@radairosseb:

Olyan lehetett, mint amikor te lógsz be az MTA-ra nagydoktori védéseket hallgatni, meg persze azért, hogy beburkold az összes tőkehalmájas szendvicset! És amilyen vicces vagy, gondolom úgy szoktál köszönni, hogy "Pálinkás jó reggelt!"...

csőr dzsinn ész 2010.03.16. 10:13:14

na, szóval parázs, nem tudom mi igaz ebből, nem is érdekel.

de azért kimoderállak a picsába, úgy döntöttem.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.03.16. 12:46:31

@csőr dzsinn ész:

de meg ám, csak még álomkóros vagyok kissé.

tomsawyer 2010.03.16. 13:00:30

faja.
1 db kritikai megjegyzést fűzhetek?
hm?
Amúgy bírom a logikát, ahogy le van vezetve.
De tényleg.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.16. 13:00:33

@"the dragon": Libamáj, gecco, libamáj! És Pálinkás akkor még sehol nem volt a tudománytól, mikor én már odajártam libamájas szendvicset enni!

@csőr dzsinn ész: Te fasiszta. Téged kéne kimoderálni innen örökre.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.16. 13:04:09

@Panther_V:
Ha már pincesötét elméd zúgából előcibáltad a kínai asztrológiai jegyeket, akkor tudhatnád azt is, hogy nem lehetek egyik sem. Helyes, bolyhos kis állatkára gondolj, hiába tudom, a lehetetlent kérem!

tomsawyer 2010.03.16. 13:12:48

Jó mindegy, még úgyse tiltottak ki sehonnan, majd most, itt az ideje: szóval ebbe a mondatba én tennék egy"az"-t vagy egy vesszőt, mert így olyan mintha az emberiségből lenne kettő.

"mivel mindkét emberiséggel egyidős jelenség "

De tényleg bírtam. Jól írsz.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.16. 13:17:09

@tomsawyer,:
Jogos.

Kitiltás?!
Miről beszélsz? Mi itt a legnagyobb szeretettel fogadjuk kedves kommentelőinket!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.16. 14:27:00

Csodálkozom, hogy azon még senki nem töprengett el, hogy karambólé vajh' ugyan kiket lenne képes korrumpálni a retkes csúnyájával... Bár az osztrákoknál van egy-két perverz, meg kell hagyni!

csőr dzsinn ész 2010.03.16. 14:39:51

@tomsawyer,:

benne vagyok, már ki is vagy moderálva, és örökre kitiltva, felszántva a kommentjeid és lesózva!

csőr dzsinn ész 2010.03.16. 14:41:16

@radairosseb:

ótvar cigó, téged is kimoderáltalak örökre, kitöröltem a kommentjeidet és le is sóztam!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.16. 14:45:30

@radairosseb:

Libamáj csak az aranykorban volt, héló! Libajnai fogta és ellopta, úgy ám...

tomsawyer 2010.03.16. 14:46:00

@csőr dzsinn ész: Lássak is valamit, ne csak szájhősködj!
Legalább az egyiket moderáld.
Mondjuk a ratyizósat.
Bár nem akarok tippeket adni...
Vagy tilts ki egy huszárvágással.
Van még vagy két nickem azokon is bepróbálkozom.
Tudod milyen régen várok erre?
Már minden lehetséges módon megpróbáltam beszólogatni vagykét bloggernek, de semmi.
faszomat.
Ezek se konstruktívak.
Mind joviálisan tűr.
Végre bassza meg.

csőr dzsinn ész 2010.03.16. 14:53:43

@tomsawyer,:

majd szólj, ha visszajönnél....

csőr dzsinn ész 2010.03.16. 14:57:30

@csőr dzsinn ész:

ó, de szép a mai napom, süt a nap, bannolok, szép nagy a farkam és végre esik az olaj ára.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.16. 15:07:42

Faja.
Végre.
Ezzel most elmegyek és dicsekszem

LucecitaGonzales 2010.03.16. 15:08:32

Csupa-csupa személyeskedés, a tudományos munka meg sehol.
Hát kit kell itt korrumpálni, hogy tisztességesen menjenek a dolgok!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.16. 15:10:22

@lucecita gonzales: Én speciel személyeskedni jöttem.
Úgyhogy a kultúrpolitikát komolyan nyomom.
ÉN teljesítettem a mai penzumot

est komor őre. 2010.03.16. 15:16:38

@gájricsi dezső:

szarfaszú geci, még nem is kurvanyáztál, már el is mész.
hát ilyenek ezek az üresfejű hippik!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.16. 15:28:40

@csőr dzsinn ész:
Kimoderáltad a rajongómat, te féltékeny hájpacni?! Itt édesgetem a fizetett tapsolónkat, hogy legyen kivel játszanunk, erre kitiltod?
Ne itt short-olj, te bróker!

est komor őre. 2010.03.16. 15:32:31

@Lady Carambole:

ő kérte, hát megkapta!
kemény az élet.
tudsz beszélgetni a másik identitásával, gájricsivel.

ÉS NEM vagyok bróker!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.16. 17:24:07

lenne valaki olyan jó, és fölvázolná nekem nagyvonalakban, hogy mit mondott pánter expasija, amitől tiltásra került?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.16. 19:53:21

@Nyunyóka:

Semmi olyasmit, amit eddig ne tudtunk volna... Mármint, hogy babszemnyi a pénisze és csak pisilésre használja.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.16. 20:00:14

@"the dragon": Te helyezkedjél alapállásba Sárkányka.
Még emlékszem a Rájöttem blogra, és nagy igazságra: a föld forog a nap körül, mer bolygó.
Amúgy épp most tiltattam ki magam egy másik blogból is, ha nem az egész blog.hu-ról, úgyhogy elvárom a mély tiszteletet.
A te farkadról tényleg írtam ilyet, de azt kimoderálták.
Ez van.
Nem tűritek, ha valaki az igazságot mondja.
Márpedig én senkinek nem fogok megfelelni.
A Léjdi csudálatos, de ti...pfejj...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.16. 20:17:07

BASSZA MEG A KURVA ÉLET FASZA!

Most tudtam meg, hogy egyik legnagyobb példaképemet, Terry Hulk Hogant elhagyta a felesége egy 19 éves hidrogénszőke kis köcsög miatt! Ekkora szégyen még soha nem érte a férfitársadalmat, azt mondom! Ha lenne időm, olyan posztot rittyentenék, hogy csak na! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.16. 20:19:02

@gájricsi dezső:

Jó dolog beteges hazudozónak lenni, buzikám?! A Rájöttemen ugyanis semmi iylesmi nem hangozhatott el, hisz már ott korunk szellemi arisztokratái alkottak, akik tisztában vannak azzal, hogy a Föld nem a Nap, hanem a saját tengelye körül forog... Hacsak nem lapos, mint egy palacsinta!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.16. 20:34:51

@"the dragon": Joojj, Sárkányka.
Végem.
Tényleg lehet hogy forog a tengelye körül és kering a nap körül volt az a mondat.:D
Amúgy rajongód vagyok, tulajdonképpen. Ma őszinte napom van. (már tegnap is az volt, de ma nagyon) így bevallhatom-. Néha vissza- visszarévedezek az akkori szép időkre, meg az igazságokra. És idézgetni is szoktam. Meg vagy becsülve.
Tulajdonképp ha belegondolok, ez majdnem ugyanaz, mintha Gandhi lennél. Őm is ilyen nagy igazságokat mondott, na némileg talán jobban kiforrott formában. De amúgy egy és ugyanaz.
Szóval ótógrammot is kérek majd. Csak most éppen CSegevarát játszom, úgyhogy nem érek rá.
Lefoglal a forradalmi hevület.
Ami a ratyiszentséget illeti: ennyire nem kéne reklámoznod az identitásodat. Én megértő vagyok. Tulajdonképpen a tolerancia vezérel, de azért, hogy folyton emiatt sírsz, és kivetíted másokra...ez nem korrekt.
Én úgy vélem.
Végtelen tiszteletem.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.16. 20:42:25

@gájricsi dezső: ki a pöcsöm az a léjdi? csak nem Korombelű-re gondolsz?? hát baszom, Lédi Kúrombelé-ről mindent elmond, hogy grafomán és nő...ennél ocsmányabb konjunkciót keresve sem találhatsz, talán csak szörcsi esetében, etnikai alapon...

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.16. 21:18:46

@Nyunyóka: Szeretem a nőket. Ez az egyik perverzijóm.
A másik, hogy szeretek beszólni az Zindexnek.
Ma ez megvolt, meg a Színházas rajongóbácsinéninek is beszóltam. A színházas blogján, na persze kibaszott kulturálisan, körbeköre lavírozgatva.
Úgyhogy mán máma csak udvarolgatnék öregesen.
A fogam a pohárban.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.16. 21:37:49

@gájricsi dezső: kötelességem figyelmeztetni téged, ha így folytatod, a végén majd szörcsi, az adminunk tagságot ajánl föl neked! és ez, elnézve a mostani felhozatalt (kornél, Karombála), egyáltalán nem lenne hízelgő a számodra!
egyébként meg, szerb antal szavával élve, kultúrintellektüel nőt szeretni egyfajta homoszexualitás...és hát lédi...meg te...

est komor őre. 2010.03.16. 21:40:39

MI A KURVA KIBASZOTT ÉLET VAN ITT?
BÁJCSVEGÉS, ISMIZÉS?

KURVA ANYÁTOK, TESSÉK TERMELNI!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.16. 22:50:22

@gájricsi dezső:
Nem ment hamarabb, mert én itt nem vagyok megbecsülve szerfelett csinos és intelligens nőként (még), de végre kikerült az a vessző, ahová kellett.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.16. 22:53:09

@est komor őre.:
Szörcsi nyugi, tolonganak a népek, csak úgy pörög a számláló! Bonts ki egy sört bátran, huppanj le a fotelba, és vedd le végre azt az átkozott has-szorítót a csíkos inged alól!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.16. 22:54:39

@Nyunyóka: Azé attól nem tartok mostanában. Hogy adminotok belémszeret. Most éppen WANTED képeket nyomtatnak a Zidexesen is, mert pofámon vastag a bőr, baszottul.
És hát van még egy-két blog aminek odaszóltam.
Mondjuk nektek nem. Vannak gyengéim nekem is. Ez a Léjdi miatt van.
Léjdi meg én kérlek: a látens homorék meg a látens kékharisnya románca.
Csak jó sülhet ki, eztán a blogomon is neki udvarolgatok majd egy-két posztban. A magam fellengzős, modoros, gejl stílusában.
* ja meg kúrunk, orrvérzésig*
Ezt tervezem.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.16. 22:58:35

@gájricsi dezső: és milyen szerény vagyok...magam vettem előre.

Na ezért lehet mégis belém habarodik valaki.
Tehát a helyes sorrend: a Léjdi meg én: a látens kékharisnya meg a látens homorék...na így.
Bár én fordítottjára is nyitott vagyok.
Kékzoknim van egy pár. Sötétkék.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.03.16. 22:59:01

@gájricsi dezső:

Te csak ne tervezgess semmit!
Az ilyen lúzer fasztalan kukiszopkodóknak nincs helye közöttünk...!

csőr dzsinn ész 2010.03.16. 23:19:22

@gájricsi dezső:

te makréla, te!
olvass már vissza, te kérted magad, hogy kitiltsalak, azt is írtam, szólj, mikor levegyem.

bazmeg, ennyi csökött faszt.

csőr dzsinn ész 2010.03.16. 23:20:01

@Flat Eric / sta press:

mit mádámozol wazze, látom széjjelkúrtad magad tájföldön.

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.03.16. 23:50:56

csőr dzsinn ész 2010.03.16. 23:19:22

Ezt a tájföldezést csak azért nézem el neked, mert a kúrást említetted...!
Azonban ismervén az általad, és dragon által hangoztatott pedofil nézeteket, kénytelen vagyok megjegyezni, hogy súlyos tévedések áldozatai vagytok.
Csak a barmok utaznak napokat, heteket Ázsiában néhány rossz kúrásért. Abban itthon is lehet mindenkinek része.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.17. 09:39:16

@csőr dzsinn ész: Ki kifogásolja CSőrelvtárs?
Mijazhogy!
Még máshonnan is kitiltattam magam tegnap, ott nem is kértem-
Erre hajtok. Érdekből nem nyalok, csak az élvezet. az játszik be. Akkor patkóbélig ér a nyelvem.

Ja az "zindexesen" egy elütés volt.
Azt akartam írni: a Zindex éppen.
Ide csak élvezetből néha benyalakodni jövök.
De ha pozíciója kerültök, nektek is beszólok.Az fix.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.17. 09:40:52

@Flat Eric / sta press: Na neked viszont annyit, hogy faszomat tövig nyomjad le, hátha egyszer lesz valami érték is a torkodon.A sok kommersz tablettás bor meg pálesz után.
Baszdmeg.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.17. 09:41:47

@Flat Eric / sta press: És ne udvarolj azt nem szeretem
Milyen ratyiszentség ez, baszod.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.17. 10:50:35

@gájricsi dezső:

Ha ezt a Ghandizást egyfajta burkolt cigányozásnak szántad, akkor baszódj meg, köcsög!

Bezzeg akkor nem lázadtál, mikor második elemista korodban jóatyád még zsemlebelet is ragasztott a faszára, hogy azzal tunkolhassa a seggleved... de ám legyen, ha te is úgy végzed, mint Cse, akkor iparkodj csak!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.17. 12:09:16

az uram véleménye szerint nincsen korrupció, mivel akkor lenne ha nincsen érte fizettség mondjuk valakit érdemei szerint emelnek magasabb szintekre és nincsen ellenjavadalmazás, de mint a fentebb leírtak is a kurvákokat említi amely egy egxszerű üzleti tranzakció amelybe a pénz mellé spermákat is kao az üzletasszony hogy ne egy alsónadrágon landoljanak hímivarsejtek és ha az illető önkielégítést végez önmagát nem pénzeli le, ez akkor a korrupció etc...

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.17. 12:27:44

@"the dragon": úgy érzem sárkányka, kicsit mintha megszületett volna az ÉRZÉS benned, amiről regényeket írnak. Tudod, az a közhelyes.
Nem vagy te szerelmes belém titkon?
Na, amúgy rajtad gondolkodom,(ezt vedd biztatásnak) a Léjdit ma még nem láttam, és valahogy olyan tüzet érzek, ami még engem is megperzsel, mint Pötyit a malacot, Tószegen.

Egyébiránt Csegevarával van igazságod, amit utálok elismerni, de természetemből fakad, hogy érdekből nem nyalok, csak élvezetből.
Érdekből beszólni szoktam.
A zsemlebéllel csak az kicsi gond, (na nem nagy, nyugi) hogy aztán veled etették meg, miközben az orrodba tolták az készséget, amiről származott.
Bah, gyermekkor...szép idilli visszarévedezések...Diavetítés...orrbakúrás, nyammogás a gazdagon megrakott mózsin...
EZért is mondják, hogy az ártatlanság kora az...Abba a mesevilágba vágyik az ember vissza később.
Nálad is előjött a nosztalgija.
Szép lelked van, Sárkányka.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.17. 12:30:28

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: Szép gondolatok, Zsanika.
EGy ponton majd' elveszítettem a fonálférget, de aztán visszajött.
Egzakt baszottul.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.17. 14:16:47

@gájricsi dezső: az uram véleménye szent és halálig kitart amellett hogy aki dragonkába vájja fogát az csak jóember lehet vagy egy buzeráns aki női tangában flangál télvíz idején a Sohóban

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.17. 14:28:20

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:
Zsanika mintha rájöttél volna itt a dolgokra.-
A tangát a Sárkánygyíktól kaptam, mint szerelmi zálogot.
De nem hordom. Ha a Zuradnak köll megkaphatja. Piros fullos lakkbőr, van hozzá egy helyre kis szopatósálarc is.
Mondjuk ez utóbbin látszik hogy szeköndhend.A Sárkányka összes DNS-e rajta van.

Mirlia 2010.03.17. 14:35:55

Azért nem csak a kurvák vannak a dologban. Ott a sok buzi, meg a sok nyálas csiga, akiknek a testfelépítése nem elegendő, hogy kifejezze, ő érdemes az életre, szal lekenyerezte az erősebbet a védelem reményében (ha okos volt). Az "aki hülye, haljon meg" már akkor is érvényes volt. Mármint az őskorban.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.17. 14:41:16

@Lady Carambole: Jah erre nem is reagáltam...bahh...
lávjúbéjb.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.17. 14:50:53

@gájricsi dezső: én nem jöttem rá semmire minden tudásom az uramé neki meg van sajátja és különben is a piros nem áll jól neki babarózsaszínt komálja

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.17. 14:51:41

@gájricsi dezső: beleolvastam a blogodba csaknem Haider picsája voltál??

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.17. 14:52:06

@gájricsi dezső:

Te egy ronda perverz alak vagy, bárcsak meghalnál izibe! Azt meg csak egymás közt mondom, hogy szerelmes ám az a Romanan szocializálódott kancsal kurva anyád, hogy ujjaznád meg a perforált vakbelét...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.17. 15:05:07

@gájricsi dezső:
Meglásd, hamarosan felkérnek tagnak, ez már az előjáték!
Csak így magunk között: jó ötlet volt a Dragit leszoptani, bezzeg nekem meg kellett dolgoznom a bekerülésért, de én emiatt is becsüllek, hogy okos vagy, mint a Nap!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.17. 15:05:28

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: nem Zsanika, a Vonát szopom. De titkon a Krisztina asszonyért dobban a szívem

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.17. 15:09:39

@"the dragon": Mindig valahogy eljutsz a perisztaltika határáig vagy tovább, Sárkányka.
Ez is furcsa nekem. Nem lehet, hogy ez ánusz-fixáció?
Jelzem, én toleráns vagyok.
Nem avatkozom a mások nemi életébe csak néha. Mondjuk akkor viszont markánsan.Szegycsontig tolom a seggébe, nem magamat, csak a függönyrudat.
Érdekes.
Lehet, hogy a Lajosomnak erről írni kéne a romantica-csenelbe, mondjuk Dragon Gyuri megpróbáltatásai címmel...

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.17. 15:16:24

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: Zsanika, ízlések és pofonok.
Ez a sárkényék ízlése.
Tudod keleten a vöröset szeretik. Arrafelé a vörös sárkány szent állat.
(mondjuk nálam is)

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.17. 15:44:38

@"the dragon": Nem tudom, utoljára akkor jártam ott - mint azt egy másik blogon már említettem, és azóta se vitt oda a fene -, mikor a Kossuth téren sátraztunk, és ingyen WC-t kerestünk. Akkor még adtak libamájat. Ez is azt mutatja persze, hogy Gyurcsány miniszterelnöksége idején még jó világ volt!

Mirlia 2010.03.17. 18:33:09

Uhh, Dragi, nem gondoltam, hogy így alább adod. Mostmár pasikkal szopatod le magad?
@gájricsi dezső: a ruszkik is szeretik a vöröset sárkány nélkül csillaggal.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.18. 04:45:16

@Mirlia:

Nem értem miről beszélsz, ugyanis gájricsi a saját bevallása szerint heteroszexuális! Namármost remélem nem kell ecsetelnem, hogy egy heteroszexuális férfi a törzsfejlődésben hány szinttel áll a nők felett... ergo őt szopatni nem "alább adás", hanem a legnagyobb jóság!

Persze egész más lenne a helyzet, ha kiderülne, hogy mégis inkább csak egy bélférges ronda köcsög, ahogy azt az elején sejtettük...

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.18. 08:54:46

@Lady Carambole: Isten mentsen szopatni a Gandhi méltó utódát!
Ő az egyik kedvencem, tényleg.
Érte még homorék is lennék,...ööhhh...inkább nem.

Amúgy érzem, hogy nagy szükség van itt rám. Eddig csak három bloggal buktam meg. Emelem a nívót, baszottul.
Mondjuk a harmadikat le szoktam tagadni.
Hogy én írom.

Néha beugorhatnátok azért hozzám a szegény lúzert bíztatni. Megtévedt, töketlen szkíta testvéreteket.
"Fostalicska, ratyi fasz, az asperger-szindrómások is több deduktív logikával írnak, te barom" - ilyesmik tartanák bennem az amúgy reszkető lelket.
Gondolkodom a negyedik blogon, mert kell a statisztika a Zindexnek, ezzel szeretném kozmetikázni kicsit a mutatóikat.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.18. 08:56:48

@"the dragon": Megint ez a perisztaltikai utalás, Sárkányka.
Gyanús vagy. Erre voltam bátor utalni már az előzőekben is.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.18. 09:00:07

@Mirlia: Elmés meglátás.
Na, nem a szopatás természetével összefüggő, hanem a veressel.
A felláció mindig esetleges. Nézőpont kérdése. De mindenképp jól esik.
Javaslok egy próbát.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.18. 09:33:01

@gájricsi dezső: én megértő vagyok beteges vonzódásodhoz mely mindig arra késztet hogy dragon jól seggbe kúrjon de én tőlem ne várd úgy utána kinyaljalak azt csőrdzsin az est setét őrétől várhatod el aki hajlandó nem csak étkezésre használni dragon ivarsejtjeit hanem szépészeti terméként is használja a hajába keni arcát fedi a mellszőrzetét dúsítja

est komor őre. 2010.03.18. 09:52:44

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:

most elkezdhetnénk egy hosszú és inteligencs beszélgetést, melyben erősen kurvanyázzuk egymást, de a magadfajta amőbákkal eme szép napos időben nincs kedvem foglalkozni.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.18. 10:28:18

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:
Jájj behszép wellneszes gondolatok ,zsanika. Adsz magadra, mint jó háziasszony, ezt mán' szeretem. Olvasol a témában, és tudod mi a helyes szépségápolás ,de nem dőlsz be a sok divattrendnek...nagyon helyesen.
A házi praktikákban egy jó asszony mindig otthon van.

Ki, kit kúr állat módra, esetleges, nézőpont kérdése. De mindig jól esik.

Bár megjegyzem, én már ilyen világi hívságokra, meg fijatalos dolgokra nem adok, oda van már a hevület, de nagyon, most hogy félherével éldegélek....

Erről viszont az is eszembe jutott, hogy pl Mátyás király idejében (is) az állattal való szexuális jellegű kapcsolatlétesítést a büntetőtörvények, királyi dekrétumok "baromkodásának" nevezték?
Nagyon plasztikus. Te mit gondolsz erről a kérdésről?

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.18. 10:40:34

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:
Jah mégis...nem lehetne hogy én azt a karnist mégis kipróbáljam a sárkányon?
Mostanában ilyen kísérletezős vagyok.
Hátha örömet okoznék vele! Hátha!
Én ilyen jótétlélek vagyok, önzetlen. Meghatódtam magamtól, most kicsit befordulok.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.18. 10:42:56

@est komor őre.: baszodj meg önmagad által te petecsömör

@gájricsi dezső: arra gondolsz hogy aki barmot ránt az barom által vesz el

gondolom a félheréd is valamely kihalt állatitörzstől szakadt-( itt a kihalt magyarokra gondolok mert bár Mátyás igazságos volt és nem illik elhallgatni hogy román is )-le vagy valamely rajongód lepet meg azzal hogy hazavitte és nem kért tőled engedélyt

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.18. 10:45:34

" azt a karnist mégis kipróbáljam a sárkányon?" próbáljad csak arra vigyázz nehogy nagyon élvezze

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.18. 17:36:03

@gájricsi dezső:

Ha így beszélsz velem, akkor idővel kénytelen leszek nagyon hangosan belekiabálni a füledbe, majd a beszakadt dobhártyádon keresztül kutyagermót injekciózni az agyadba... Amit előtte anyáddal köpetek.

Mirlia 2010.03.18. 22:51:02

@"the dragon": ez nekem új ez a fajta logika. Ezek szerint ha egy pasi pasit szop, az nem buziság, hanem emeli mindkét fél egóját? Vagy csak a tiédet? Mondjuk sztem a tiédet sem.
@gájricsi dezső: pont annyira vagy bonyolult, amennyire nekem tetszik. Dugunk? De tisztítsd le mindenedet, miután dragonnal voltál lécci.
süti beállítások módosítása