Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Szombat esti láz

2010.02.16. 17:21 csőr dzsinn ész

A szombat esti láz azon gyökerek szórakozása, akiknek nem jut pina minden este. Ilyenkor a pattanásos kis férgek kiöltöznek, már akkor áll a farkuk, mikor megfésülködnek. Minden kis szál hajukat külön megigazítják abban a hitben, hogy na, ma este felszedik A Pinát, és végre nőbe fröcskölhetik szánalmas kis spermájukat.

Ezután a többi hasonló gyökérrel találkoznak, esetleg egyiknek sikerül elkunyizni apuka verdáját, és annak csikorgatják az utcákon a gumiját. Az izgalom a fokozódik és lerészegednek boroskólával, hiszen annyira gyávák, hogy csak úgy buliból táncolni nincs merszük.

Így is teljes félelemben és részegen állnak a táncparkett szélére, és gyámoltalanul hergelik magukat. A sok feszes mozgó mell és rázkódó segg látványa úrrá lesz a nyámnyilaságon, bevetik magukat a tömegbe, és bár rettenetesen, de táncolnak.

Természetesen a borbűzös-izzadt pattanásos kis genyó normális nőnek nem kell, így meg kell várnia, míg az összes jó csaj elkel, és maradnak a közép és alsókategóriás, alkoholmámoros bigék, akik nem nagyon tudnak magukról. Egy ilyet kiszakít magának, és valami vizeletbűzös vécében leszopat, jobb esetben megdugja.

Ezután a haverokkal vodkát iszik, az erőltetett és ütemezett jókedv a fokára hág, jön a csoportos hányás, majd az utolsó éjjeli busszal a kis pondró nagy nehezen hazatalál.

A vasárnapja azzal tellik, hogy észhez térjen, és undorral emlékszik nyomorúságos és üres mulatozására. Megesküszik, hogy ilyet többé nem csinál, de persze a pinahiány és a szürke hétköznapok egy hét múlva ismét a tükör előtt állva találják a szerencsétlent.

Az intelligens, heteroszekszuális férfi ezzel szemben szombat este kultúrált távirányítónyomogatással tölti idejét, és miközben thrillert vagy sportközvetítést néz, barátnője a vacsorakészítésel szórakoztatja magát. Éjfél után jól bejáratott és kezes barátnőjét többször magáévá teszi, aki másnap reggel csodás rántottával kelti hálaként előző esti mestermunkájának. Ezután karöltve elsétálnak a napfényes hegyekbe, kellemesen elbeszélgetnek, majd ebédjüket valamely magyar étteremben, cigányzene mellett, szeretetben és nyugalomban költik el.

A különbség szembetűnő, így mindenkinek javasoljuk a gyökér szombat esti láz mielőbbi beszüntetését, a diszkók és szórakozóhelyiségek szombat esti zárva tartását!

86 komment

Címkék: szórakozás intelligencia kúrás

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr631762598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.16. 17:33:56

közlöm veled, csak azért nem táncoltam a szombat esti iskolabálon, mert megvetem a társas érintkezés ilyen sekélyes formáit!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.16. 17:44:16

@Nyunyóka: Persze, meg mert fiatalkorúaknak szeszes italt nem szolgálnak fel.

Szörcsi, ha annyi telik tőled, hogy ezeket az önmagukban is szánalmas végbéllényeket fikázd, akkor nagyobb a baj veled, mint gondoltam.

Különben is, tudtommal a házasságban élő férfiak statisztikálisan nem dugnak a saját feleségükkel. A napfényes séta meg eleve sántít, elvégre köztudomású, hogy civilizált országokban a vasárnap délutánok esősek, hogy legyen az embereknek idejük szépirodalmat olvasni.

Továbbá hiányolom a helyes életvezetési útmutatóból a kocsmai haverokkal való szocinális háló építését, farszőrzetük gondos karbantartását. Hová lesz a világ, ha arról szól a hétvége, hogy megsétáltatod a háziállatodat?

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.16. 17:46:29

@radairosseb: Hopsza, most látom csak, hogy a "feleség" helyett a "barátnő" termumus technicust használtad. Ravasz fogás, belátom! Növeli eme selejtes förmedvény amúgy szembetűnően alacsony értékét!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.16. 18:20:50

Én reggel rántotta helyett füstölt sonkás szendvicset kértem, plusz NFVSZ-t! A francnak sincs lelki ereje kúrni, mikor este Milan-MU szuperrangadó...

est komor őre. 2010.02.16. 20:21:38

@radairosseb:

Te geci, csak akkor tolod ide azt a roma pofádat, hogyha posztolok, és csak fikázol? Látszik, fajtatiszta vagy!

est komor őre. 2010.02.16. 20:22:45

@Nyunyóka:

Brávó, brávó! Gondolom a barátaiddal játszottál valami szerepjátékmesélőset!

Kúrnod kéne már, kispocok!

est komor őre. 2010.02.16. 20:25:50

@"the dragon":

Lesz ott meglepetés, az olaszok el fogják picsázni a Manchastert!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.16. 21:05:50

@est komor őre.: igazából füllentettem, mert valójában táncoltam, ami azt illeti, nem is egyszer, bár tény és való, meglehetős unalommal és rosszkedvvel tettem...az ilyen bálok mindig kiborítanak lelkileg!

est komor őre. 2010.02.16. 21:54:21

@Nyunyóka:

gondolom jól szórakoztál, miután belehugyoztál a bóléba!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.16. 22:22:33

@"the dragon": Szuperrangadó, az... Gondolom, ezek után egyenesen a digó öregfiúválogatottnak szurkolsz. Tisztességes ember eleve nem néz olyan meccset, ahol a Manchester játszik, de hogy digófocit nézzen, az még akkor sem merülhet fel benne, ha valami nívós csapat áll a másik oldalon. Elég az interneten értesülni az eredményről, ami úgysem lehetett kérdéses.

@est komor őre.: Elnézést, ismerjük egymást? Csak természetes, hogy az én Szörcsi barátomat megtisztelem az építő kritikával, főleg, mivel igencsak rá is fér; de ehhez magának mi köze van?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.16. 23:24:16

@est komor őre.:

Dagadt gecóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó, nyalsgeeeeeem!

@radairosseb:

Mintha már említettem volna, hogy az OT-re járok meccsekre...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.16. 23:39:24

@"the dragon": Gondolom, ha felteszem a kérdést, hogy az hol a rákban van, akkor azt mondod: hát OTT!

est komor őre. 2010.02.16. 23:58:45

Appicsába, nincs avatarom! Mi a kurvannya ez?

est komor őre. 2010.02.16. 23:59:32

@"the dragon":

rohadt digók bazmeg, ennyi helyzetet kihagyni!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.02.17. 11:40:42

az uram szerint a szombat esti láz egy normál szekszuális probléma, van akinek van és van olyan akinek meg nem van

est komor őre. 2010.02.17. 14:38:25

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:

mikor de dícsérsz, az valójában aljas bunkózás, úgyhogy TE GECI!

est komor őre. 2010.02.17. 14:39:12

@Panther_V:

mondd, mit kell tenni, taníts mester!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.17. 15:05:45

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Azért ott már egy kicsit átcsúszott scifi-be, hogy "egy ilyet kiszakít magának, és valami vizeletbűzös vécében leszopat".
Nincs akkora szerencséjük...

Meg a Bartók rádió említését is hiányoltam.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.17. 16:01:21

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: @est komor őre.:

Hát főleg, ha veled együtt emlegetve dicsér. Ragonról meg nem is beszélve!

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Ájjáj, Kornélka, nem tetszik ez nekem... Jobban állt kis kegyednek az előző ávátár, a hamiskás mosollyal a szája szegletében!

est komor őre. 2010.02.17. 16:14:35

@piréz vitéz / plüssmacsó:

Bartók rádiót csak a kiválasztottak hallgatnak!

est komor őre. 2010.02.17. 16:28:58

@radairosseb:

ne keseredj el, engem is derogál, hogy egy ilyen koszos cigánnyal egy lapon emlegetnek!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.17. 16:32:53

@est komor őre.: Azt én értem, de miért kellene, hogy egy hájas disznó keserve vigasztaljon engem - hacsak nem abból származik a kínja, hogy feszítem belülről a végbelét?

est komor őre. 2010.02.17. 16:38:40

@radairosseb:

hamar eljutunk így a kurvanyázásig!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.17. 16:45:40

@est komor őre.: Nem kéne személyeskedned, ez talán megoldás lenne, te tetű!

Anyám pedig igenis köztiszteletben álló ribanc volt, kérdezd csak meg a kerületben akármelyik tiszteletest.

est komor őre. 2010.02.17. 16:47:57

@radairosseb:

sajnálom, menem kell, ötórai sörözés a cimbikkel, te, ez a BL valami fantasztikus!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.17. 16:49:57

@est komor őre.:

Most tényleg azt akarod bemesélni nekünk, hogy vannak cimboráid?!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.17. 16:52:58

@"the dragon": ezt szörcsi úgy értette, hogy leugrik a legközelebbi füstös presszóba, hogy ott végeérhetetlen és viccesnek szánt történetkékkel bosszantson boldog-boldogtalant, az ájulásig részegeket is beleértve...

est komor őre. 2010.02.17. 18:15:16

@"the dragon":

vannak. az a jó, hogy itt a rómain nem csak sznobfaszom köcsögök laknak, és van talponálló is, szóval lehet rendesen keveredni a néppel.
sör, unikum, pipafüst. köll az.

est komor őre. 2010.02.17. 18:15:43

@Nyunyóka:

olvasod a méljeidet, te fasz?

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.17. 18:34:32

@est komor őre.: hát, ha kapok, akkor igen. de most NEM KAPTAM, TE BALFÁCÁN!

csőr dzsinn ész 2010.02.17. 19:35:58

@Nyunyóka:

gímélt nézzé bazmeg, gímélt!

szanalmas 2010.02.17. 19:45:14

Ne felejtsük a téma remekbe szabott himnuszának számító produkció megemlítését sem!!!!!

www.youtube.com/watch?v=SpwK3vFGJp0&feature=related

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.17. 19:47:16

@csőr dzsinn ész: ÁHHHH bazmeg ÁÁÁHHHH ÁÁÁÁHHHH ÁÁÁÁÁHHHHHHH!!!
te annyira-de annyira-de annnnnnnyira sötét analfabéta brünnyögő büdös bunkó nagyapanyálas csigaeszű szerencsétlen nőríkató tesitanár hájfejű szarláda buta cigány vagy, hogy hajlamos vagyok azt hinni, mindezt direkt csinálod, hogy bosszantsál! nézz már vissza a frickblogra, egy pillanatra, rózsabimbó!!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.17. 19:47:18

@szanalmas:

Mikor megláttam a linket, egyből tudtam, hogy melyik szám fog felcsendülni... Te fogtad meg a seggem?

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.17. 19:57:59

félek, még így sem veszed az adást, ezért leírom: az ímélem Az.borzavar@gmail.com, nem z.borzavar, nem is a.borzavar és még csak nem is az.porva...vili?

szanalmas 2010.02.17. 19:59:27

@"the dragon":

Te provokatőr mélytengeri laposhal, természetesen cikizési szándékkal tettem be, mert pl nyunyó azt se tudja, hogy ki a transzkulális Dzson Transzvolta!
Álmodj Szőrdzsinnel, te cickány!

szanalmas 2010.02.17. 20:02:03

@Nyunyóka:

Veszekedtek kislányok? Gondolom ez a bimbódzó szerelmetek velejárója. He-he!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.17. 20:44:49

@Nyunyóka:

Nem azért mondom, de ilyen idióta mélcíme is csak egy veszprémi pincsizabálónak lehet.
Na persze ez nem mintha mentené "mélt bazmeg mélt" szörcsimbók agytevékenységének hatásfokát...

est komor őre. 2010.02.17. 20:53:00

@Nyunyóka:

hogy szakadtál volna anyádba, te golyva!

est komor őre. 2010.02.17. 20:58:56

@Nyunyóka:

elkűttem. megjegyzem, olyan hogy 'az borzavár' nyelvtanilag helytelen.

azt hittem, amekkora gyökér vagy nem írtál szóközt a névelő és a mélcím közé

így, érettségi előtt meg kéne tanulnod anyanyelved alapjait!

est komor őre. 2010.02.17. 21:01:10

@piréz vitéz / plüssmacsó:

ezeknél a vidékieknél soha nem lehet tudni, most ismerkednek a technikával. gondolom a következő mélcíme az nyunyó lesz, és mindenkit le fog hülyézni, ha elkúrja a mélcímét. Sportolnia kéne az ilyennek, az csökkenti a stresszt.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.17. 21:01:17

@est komor őre.: akartam mondani valamit, de komolyan, ezegyszer elment minden kedvem tőle.

est komor őre. 2010.02.17. 21:08:41

@est komor őre.:

jaj, de buta vagyok, hát még szűz vagy!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.17. 21:30:58

@est komor őre.:

Ja értem. De a lényeg, hogy legalább betárcsázós netje van már.

A nyelvtani kötözködésed viszont nem áll. Tudhatnád, hogy Borzi tájszólásban beszél és ír.
Az olyan eldugott tájrészekben, mint Veszprém, pl. még ma is úgy valáznak, mint a hírneves borzavéri krónikákban.

csőr dzsinn ész 2010.02.17. 21:48:06

@piréz vitéz / plüssmacsó:

baszki, mindíg tudtam, hogy zseni vagy, csak várni kellett, hogy előjöjjön.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.17. 22:11:59

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Így már nem mondhatnám. Az előző ávátár az jó volt, igen. Mindig a nagynéném újságjai jutottak eszembe róla - azok még valódi mestermunkának számítottak, élvezet volt velük segget törölni.

Ez a "leszbibárban játszom, hogy én vagyok a bérgyilkos" imáge az ufonauta felhanggal nem való hozzád. Persze beismerem, hogy a transzvesztita hajlamaidat jobban kifejezi.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.17. 22:16:21

@radairosseb: Sajnálom ha így látod. Akkor többet nem várhatom a látogatásod?

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.18. 14:07:10

@"the dragon": Drága sárkány, ezt a négerimádat vádat mikortól eredeztethetem?

@radairosseb: Radai, nem akarok én neked azon kívül rosszat, hogy a magadfajtáknak egy falu végén lenne a helyük, hogy a börtönbeli kényszermunkát végezzék, de sanyarú világ köszönt rád, ha azok járnak sikerrel, akiknek én adtam.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.18. 14:29:36

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Szóval te is az MCF Roma Összefogásra adtad, csak hogy kibasszál vele.

Tényleg, vajon Nyunyó melyik kisgazdapártra adja a voksát? FKGP vagy FKNP?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.18. 16:03:08

Én Dr. Drábik Jánosnak adtam az ajánlószelvényem, akit a kerületben indít a Torgyán-Kisgazda-Koalíció, mert ő egy felkészült és tisztességes tudósember, aki könnyűszerrel átlát a galíciáner ármányon!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.18. 16:06:28

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Abból gondolom, hogy kedveled az olaszokat, akik bizonyítottan a négerektől származnak! Ugyanis nehéz lenne tagadni, hogy majd' minden olasz ük-ük-ük-ükanyukája szerecsenekkel osztotta meg az ágyát... úgy értve, hogy kúrt velük.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.18. 16:07:51

@"the dragon":

Ezek szerint fejlôdsz. Az irány még nem világos.

,,De ne feledjük, a számbelileg pusztuló magyarság számára a cigányság társadalmi, gazdasági, kulturális felemelkedése és integrációja lehet az egyik olyan nemzeterősítő erő, amelyről nem mondhatunk le. Minden nemzetét szerető magyarnak fel kell ismernie, hogy a cigányok is magyarok."

drabikjanos.com/2010/02/01/kisgazda-koalicio-nagygyulese-bevezeto-eloadas/

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.18. 16:34:54

@"the dragon":

Nem kell ez az álhiszti!
Végre társadalmileg is legalizálva lesz a kapcsolatod Radaival...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.18. 16:57:59

@"the dragon": Miután színt vallottál Drábik kapcsán, én nem szólnék inkább semmit, elég szégyen ez neked.

szanalmas 2010.02.18. 20:18:43

@"the dragon":

Bazmeg, vizet prédikálsz, közben meg hülyére iszod magad?! Lúzer!!!

szanalmas 2010.02.18. 20:24:16

www.imdb.com/title/tt0084516/

Megfelelő cédulát a megfelelő szellemiségnek!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.18. 20:59:14

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Tudtam, hogy komcsibérenc vagy. Túláradó szeretetem ismét érdemtelenre fecséreltem, de sebaj. A szeretet az egyetlen dolog, amiből minél többet adsz, annál több marad belőle. Na jó, még a nemi úton terjedő betegségek ilyenek.

@"the dragon": Te minden beszólásodat C kategóriás jenki filmekből lopod, és csak azért nem ismertem eddig rájuk, mert én legendásan kerülöm a filmek sekélyes világát, egyedül az Élet Színpadától és pucsító férfiseggektől várva a művészi igényeim kielégítését?

Köztudomású, hogy minden, magára valamit is adó ember a Jobbikra szavaz. Ha kitör a polgárháború, végre kitakaríthatjuk innen a betolakodó szittyákat, akik újabban kisajátították a mi kis Európánkat.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.18. 23:05:31

@radairosseb: Komcsibérenc? :) Te és a családod csak igen nagy köszönetet mondhat a komcsiknak, nem csak hogy tönkretették az országot, de nektek külön igen jó dolgokat tettek.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.18. 23:15:51

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Értem aztán semmit nem tettek. Amit elértem, azt magamnak köszönhetem. No meg azért a karhatalom ellen is könnyebb harcolni, amióta nem üthet vissza a rendőr.

szanalmas 2010.02.19. 09:37:21

@piréz vitéz / plüssmacsó:

Na, azért álljon meg a násznép, ha templomi esküvőt szeretnének, ahhoz még azért Norvégiába kell menniük. Remélem ott is maradnak!

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.19. 15:58:30

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: úgy veszem ki a szavaidból, hogy te nem szeretsz minket, vörösöket!

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.02.19. 18:46:50

@Nyunyóka: A számból vetted ki a szót borzi! Készülsz már a menedékjogi kérelemre áprilistól?

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.20. 13:22:37

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: látom, már előre dörzsölöd a tenyereidet, biztosra véve, hogy tavasszal majd nagyot fordul a kocka, és végre elérkezik a várva-várt nagy jobber diktatúra időszaka...emlékezetedbe idézném kétezer-kettőt, amikor szintén ilyen nagy rájakészülés, és lerendezettnek hitt helyzet után hopp! koppantatok egyet megint..nem eszik olyan forrón a kását, te nyilas állat!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.20. 17:49:37

@radairosseb:

Nem az a kérdés, hogy mit, hanem hogy mivel.
Pontosabban az nem is kérdés...

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.20. 17:56:22

@Nyunyóka:

Azt mindig is sejtettük, hogy egy volt TSZ elnök fia vagy, de azt hittem, a traktor és a kapa tisztelete csak Torgyán Úr valamelyik szárnya (potroha, vagy nemiszerve) mellé sodort...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.21. 02:38:04

@piréz vitéz / plüssmacsó: Ha lassan is, de rájö... kigondoltad, miért nem azt kérdeztem, te grillezett macska!

lüke 2010.03.13. 08:32:11

ezt megírta már Allen Silitoe
sőt John Lennon is

"minden angol gyerek szombat esti whiskey gőzben szűletett"
malátás:)
en.wikipedia.org/wiki/Saturday_Night_and_Sunday_Morning

est komor őre. 2010.03.13. 09:36:20

@lüke:

ezzel mit is akarsz mondani, te félállat!

Mirlia 2010.03.17. 20:29:29

@radairosseb: A háziállat alatt a házastársat érted?

Húzzanak már a komcsik a fenébe! Nem értem ki volt az a hülye, aki rájuk szavazott. Nem volt még elég? A barmok a ruszkikat is visszasírják? Talán az öreganyjuk mesélt nekik a régi szép időkről, amikor még fiatalok voltak, de nem szebbek és az igénytelen ruszki katonák még őket is meghágták.
süti beállítások módosítása