Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A csel

2015.10.14. 23:13 Kadarka Jánoska

Minden félművelt ember tisztában van vele, hogy a nagy tech cégek a legkisebb klikkjeinket is nyomon követik és pénzt csinálnak belőlünk. Ha megnézünk egy hotelt Barcelonában, akkor a booking.com reklámja másnap majd azt tolja a képünkbe. Ha hallgatunk egy kis zenét a Spotify-on, akkor az ízlésünknek passzolót fog ajánlani nekünk legközelebb. A Youtube szintén. Amit néztünk, úgy ajánl nekünk új videókat. Ha pedig mindezt hülye módon a Facebook-on belül csináljuk, akkor még a Facebook is tudni fogja, mi érdekel minket, és annak megfelelően adja nekünk a reklámokat meg a posztokat.

Nem tudom, ki hogy van vele (nem is érdekel), de engem szörnyen zavar, hogy az Apple tudja, mit hallgatok, a Google tudja, mit nézek, a Facebook tudja, mit szeretek, és most nem mondtam végig a sort. Az én ízlésemet ne listázza senki.

Kifejlesztettem egy módszert, amivel igen sok borsot törhetek az internetet uraló cégek orra alá. Most pedig közzé is teszem a módszeremet, hátha együtt sikerül romba döntenünk őket.

A legfontosabb, hogy ne azt csináljuk a neten, amit szeretünk:

- Én sok zenét hallgatok, de 60-70%-át ezeknek a zenéknek kifejezettem utálom. De ők ezt nem tudják, tehát szívnak, ha listáznak.

- Nyaralni legalább minden második alkalommal olyan helyre viszem a családot, amit kifejezetten utálunk. Rossz síterepre, vagy olyan hotelbe, ahol nincs uszoda, vagy köves tengerparthoz stb. Hadd higgyék, hogy az ilyeneket szeretjük.

- Minden videó után, amit azért nézek meg, mert érdekel, megnézek egy olyat, amitől hánynom kell.

- A Facebookon minden ismerősöm mellett van legalább két ellenségem, és a like-jaim kétharmada is a megtévesztést szolgálja.

- Az Apple szoftverboltjában, ha vásárolok valami jó dolgot, akkor rögtön veszek mellé két szart is, hogy azt higgyék, az is érdekel.

- Ha fontos blogot írok valahol, akkor egy szánalmas és utálatos blogon szintén posztolok néhány hülye gondolatot a megtévesztés miatt.

144_a_csel_1.jpg

Ennyi kell ahhoz, hogy szabadok maradjunk ebben a kapzsi világban. Használjátok ti is ésszel a módszeremet, és most olvassatok valami szart ez után a nagyszerű poszt után.

 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr557969344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.10.15. 00:04:32

Majnem kezdő szint, szóval kitanítalak: én internetfüggő vagyok, ezért nem megyek fel soha a zinternetre! Igaz, a zinternet lejön ide énhozzám, mikor bekapcsolom a gépem, de olyankor kikapcsolom!

Ez a megtévesztés, nem az, amit te csinálsz, gecco! De azért nem járol rossz úton, egyszer még bekerülhetsz a segédinastanoncaim közé! Privátim megküldöm a bankszámlaszámot, ahol érdeklődhetel egy jelképes összeggel ebben a témában!

Sóztakavics 2015.10.15. 00:31:43

De mindenhová követnek, hiába változtstsz nicket, nem lehesz fizikailag két helyen egyszerre!

Sóztakavics 2015.10.15. 00:39:56

De a rohadékok azt is tudják rólunk, hogy nem vagyunk zeneszerzők, félrevezetésül tehát írni kell valami zeneművet!! Utána pedig egy drámát, hogy azt higyják, drámaírók vagyunk!!

ejropalepke 2015.10.15. 05:58:48

Hehe, nem vettem ám be! Nyilván ez volt a pocsék poszt, de most keresek egy kitűnőt. Nem is kell sokat kutakodnom...

Sóztakavics 2015.10.15. 06:32:00

Bánjon a borral úgy, mint egy artista! Bortanácsok ápolásra, kezdőknek, haladóknak, próbaborüveggel! A fel fedezés élménye!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2015.10.15. 09:56:30

ha a hüje internetnek csak annyi esze van hogy azt lesi ki mit tesz vesz csinál akkor csak kémkedjen ezekből készítsen mindenféle kimutatást ajánlást meg miegyebet
én speciálisan vakon vagyok az interneten és legföljebb aztat tudom amit én akarok a többi csak eszköz most például horgászom mert elég cidri van

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.10.15. 12:16:42

@ejropalepke:

Még ennél is rafináltabbra csináltam a dolgot. Ez egyszerre nagyszerű és unalmas dolgozat, mindig attól függ, éppen nagyszerű vagy unalmas ember olvassa. A többit kikövetkeztetheted.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.10.15. 12:17:12

@Sóztakavics:

Utána meg csendben maradni, hadd higgyék azt, hogy néma vagy!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2015.10.15. 12:18:02

@csillagkúll:

Na de már a halak is rá vannak kötve a netre, ők figyelnek téged, nem te őket.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2015.10.15. 12:46:24

@Kadarka Jánoska: én speciálisan vakon vagyok az interneten

2015.10.15. 23:03:21

Nekem tökre teccik a Szolgáltatás, azért elemzi a Gugli a Zinternetes tevékenységem, mert jó fej, és minőségi testreszabott kontetet kapok. A zinterneten amúgy is minden szar, főleg a magyar honlapok szarok - ez is szar bejegyzés volt, tehát paradox módon most rontom a Szolgáltatás Minőségét - hiszen bejelentkezve olvasom ezt, és azt hisz majd a Rendszer, hogy ez engem érdekel.
Ez meg egy szar komment - ez pont jó ehhez a szar bejegyzéshez.

2015.10.15. 23:06:01

Amúgy meg - zavarjuk össze Őket, és a gugli meg dögöljön éhen? Használjunk Binget, mint az állatok? Okostelefon helyett megint kőbaltát vegyünk a kezünkbe? Ezért másztunk le fáról? Ugye nem. Szóval ezért hüyleség ez, ami fent áll, még jó, hogy idekommentelhettem a tuttit.

imádom Vagin prof. legkisebb lányát 2015.10.16. 00:19:55

Kurvanagy igazad van!
Én is innen szedem össze a nőimet, hogy kibasszak a kukkolókkal!
1000uglypeople.com/category/ugly-people/ugly-women-and-girls/

-bobolysza- · http://globalicum.blog.hu 2015.10.16. 08:26:30

szerintem ezután dugjál kecskékkel, és akkor nem fognak rájönni hogy igazból a vadszamarakra uszulsz!

Sóztakavics 2015.10.16. 16:03:29

@Kadarka Jánoska: értem a célzást, de kicselezlek téged is!

Rosszindulatú Vászka 2015.10.18. 10:55:42

Badarság. Csak a többi hang hallja azt, amit én. Bár az lehet, hogy Ők árulkodnak Azoknak.

annamari4063 2015.10.18. 23:22:15

Annyira rossz az ízlésed, hogy szerverek, ismeretlen emberek előtt is szégyenkezel miatta? Keress mentort; olvass kritikákat, újságokat; próbáld figyelni a nálad fejlettebb esztétikai igényességgel rendelkező emberek útmutatásait, stb. Így talán legalább az ízlésed miatt nem kell majd egyszer pirulnod, s mentesülsz a posztban említett időrabló megtévesztési hercehurca alól.

havaz.petty.rianás 2015.10.26. 07:45:36

csodás poszt!

semmi sincs ingyen, Kadarka, az élet egyetlen gugeli-snapshot

Kekszemu 2015.11.01. 13:19:14

Rég olvastam ilyen okos posztot.

Páska Süme 2015.11.06. 00:25:32

nem vagyok az olcsó megoldások híve, ezért a kerepelés címzettje átkarikázik a zöld tepertősajt vonatmalterébe

seggszpír 2015.11.12. 18:49:18

@Páska Süme:
erre gugli nem ad egy találatot sem
minden bizonnyal buzi vagy

imádom Vagin prof. legkisebb lányát 2015.11.13. 16:15:50

@-bobolysza-:
Hüjevagy te!
Proprimitívó először, kecskét nem tartok, mert a Zasszon agyon is csap ha az a büdös dög lelegeli a fikuszt!
Proprimitívó másodszor, a vadszamár rúg mint veszedelem ráadásul életveszélyesen harap!
proprimitívó harmadszor, aki még nem dugott pulykát, az ne vágjon fel a széleskörű seggszurkális tapasztalataira!
süti beállítások módosítása