Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Aprólékos és tételes cáfolata annak a széleskörűen elterjedt elméletnek, miszerint az egész világ sajtból van

2013.12.28. 23:59 Kadarka Jánoska

Ha valaki a tudományos élet ütőerén tartja a kezét – márpedig aki a Kigondoltam!-ot olvassa, az ott tartja! –, az bizonyosan szembesült már azzal a mostanában egyre népszerűbb elmélettel, miszerint a világ sajtból van. Nekik szeretném most felnyitni a szemüket, eloszlatni a kétségeiket, mielőtt még valami visszafordíthatatlan dolgot követnek el, például ráreszelik magukat a spagettire. Megdönthetetlen módon cáfolom meg azt, hogy a világ sajtból van.

A sajtelméletnek még Műhelyünkön belül is vannak követői, neveket nem mondok, elég a témákat végignézni, ki írogat mániákusan a sajtról, itt meg itt.

Tegyünk egymás mellé egy egész Trappistát és egy Széles Gábor arcképet, majd cseréljük meg őket egymás után tízszer, jó gyorsan. Aki utána meg tudja mondani, melyik a sajt és melyik az ember, az hazudik. Na, most ez nem bizonyíték ám arra, hogy sajtból van a világ, csupán egy olyan jel, amit bizonyos tudatlan emberek rosszul értelmeznek. Az, hogy Széles Gábor egy trappista sajt, még nem azt jelenti, hogy minden más is az. Még akkor se, ha a kábítószerekben fetrengő művészek is ezt próbálják a rajongóikba sulykolni.

131 Aprólékos és tételes cáfolata annak a széleskörűen elterjedt elméletnek, miszerint az egész világ sajtból van.pngEgyes cáfolat: menjünk oda a Szabadság hídhoz. Vidékiek és külföldiek keressenek a környezetükben egy komolyabb hidat, az is jó lesz. Figyelem, tésztahíd nem jó, minimum vasból legyen!

Tátsuk ki a szánkat, és harapjunk rá a hídra. Erősen, még erősebben! A gyengébbek, a csökött álkapcsúak kérjenek meg egy ismerőst, hogy ütögesse meg egy komolyabb fakalapáccsal az alsó álkapcsukat, így pótolván az izomerőt.

Sikerült kiharapni egy darabot a hídból? Ugye nem? Hát persze, hiszen nem sajtból van! A sajt, még a kemény parmezán is, harapható. A híd nem.

Kettes cáfolat: kézi- vagy gépi darálón küldjünk át egy birsalmát és egy disznót. A darálékot vizsgáljuk át tüzetesen, hogy van-e benne tej. Ugye, hogy nincs?! A sajthoz tej kell, ez alapdolog, tehát a birsalmasajt és a disznósajt az kamu. Márpedig ha két dolog nem sajt a világunkból, akkor az egész világ nem lehet sajt.

Hármas cáfolat: elektrolízissel válasszunk ki egy kilogramm hidrogént, és töltsük bele egy nagy léggömbbe. Figyelem, a léggömb legyen lekötve! A kémiai reakció során keletkező oxigént engedjük nyugodtan a levegőbe, nem lesz szükség rá a továbbiakban.

Tegyünk egy kilogramm sajtot – tetszőleges márkát, lehet Cheddar, Boursin, Pálpusztai, bármi – szintén egy léggömbbe. Egyazon időpillanatban a két léggömböt engedjük szabadon.

Ugyanúgy viselkedik vajon a két léggömb? Felszáll a sajtos, vagy lent marad a hidrogénes? Nem, ugye! Mert az egyik sajt, a másik hidrogén. És figyelem, most jön a bizonyítás: a hidrogén az nem sajt.

Három példát adtam a cáfolatra, de nyilván még lehetne többet is mondani. Lájkold az oldalunkat a Facebookon, és miközben megosztod ezt a posztod, tedd közzé a te bizonyításodat, miszerint a Világ Nem Sajt!

60 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr25715026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.28. 22:55:20

Láttam és kommentelem is, istókuccse! Komállak, húgyagyú, de ezt ne mondd el senkinek.

Szóval mégse sajtból van, na zagsón.

Frick László Emlékzenekar 2013.12.29. 06:25:31

Széles Gábornak a pilátusakrédóbasulása ebben a szövegben kb annyira tudott meglepni, mint a tegnapi orbánhiradó fő csapásiránya, a rezsicsökkentés.
Mindamellett meg kell jegyeznem, hogy a Magyar Sajt mindenbeneltérő & unorthodox anyag és a birsalmasajthoz pontosan annyi köze van, mint a birsalmasajtnak a disznósajthoz és a disznósajtnak a Trappista Käse-hez. Vagy az Anne Burrell által olasz sónak hitt pogacsa szónak az eredeti focaccia szóhoz (megjegyezném, Anne Burrel magát vendégmunkásnak ill vendéghallgatónak álcázva éveket élt Toscana-ban, ahol Stahl Judit hétvégi villája is van)
www.youtube.com/watch?v=ed6qDJHmamw

a kis hangszóróikonra kattints. translate.google.hu/?hl=hu&tab=wT#en/it/focaccia

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.29. 08:40:21

@ripők:

Az ilyeneknek, mint te, írtam a bizonyítást. Könnyen beleszédültök mindenféle teóriákba, és akkor kész.

@radairosseb:

Gratulálok!

@Frick László Emlékzenekar:

BirsalmaSAJT, disznóSAJT, hát hogyne lenne közük egymáshoz.

Frick László Emlékzenekar 2013.12.29. 08:51:56

@Kadarka Jánoska: A magyar hajlamos az ilyesmire, ott van pl a villanyKÖRTE vagy a hagyományosBALoldal. Vagy az egyszavas "liberálisok" kifejezés is efféle. De igen elterjedt nyelvi magyarizmusban a Suzuki Swift-re az autó vagy a gépkocsi [-> verda]kifejezést használják a magyarok. Sőt: "Mi Autónk!"

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.29. 08:59:17

@Frick László Emlékzenekar: A Szuzukiban az a jó, hogy a pernyéseknek nem kell hozzá erővágó sem, simán le lehet hajtogatni kézzel a tetemről.
Gyűjteményem éke, amikor nullkilométeresként gombóccá gyűrtem egy Szvift sofőrajtaját és egy járókelő közben kinyitotta lazán az anyósajtót.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.29. 09:18:57

@Kadarka Jánoska: Jellemző, hogy Palvin Barbara pinájához nem tudsz semmit hozzátenni!

Sátraké a jövő 2013.12.29. 16:17:21

özvegyasszonyt, tartós, rendezett.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.29. 18:11:48

@Sátraké a jövő: Lótüdőt. Örülök, hogy ezt tisztáztuk.

Paraphone 2013.12.29. 20:43:54

Beszarás, kb egy éve nem jártam ezen az oldalon, remélve, hogy mikor legközelebb (véletlenül) a tudomanyosakademiazartbaratikore.blog.hu helyett azt írom be a címsorba, hogy kigondoltam.blog.hu, a megnyugtató "a keresett oldal nem található" szöveg fog fogadni, erre tessék.
Ti sosem adjátok fel?

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.29. 21:29:22

@Paraphone: Az Élet csupa csalódás, csalfa ábránd.

Sátraké a jövő 2013.12.29. 21:39:46

@ripők: az emberiség nevében tiltakozom!

Sátraké a jövő 2013.12.29. 22:16:07

@ripők: itt állok, mást is tehetnék, de én akkor is özvegyasszonyt. Lehet hajadon is.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.29. 22:20:32

@Sátraké a jövő: Hálás jószágok, szó se róla, de idegesítő a boldogult keretezett képét nézni naphosszat, a tévé tetejére tett, horgolt terítőn. Szóval Palvin Barbi.

Sátraké a jövő 2013.12.29. 22:39:19

@ripők: nagyon praktikus vagy... máris nőtt azok száma akik be tudok menni az ajtón és ekkor meglátják hogy egyébként 50 kilóméter nem is olyan nagy távolság feltéve ha elég gyorsak vagyunk pont ezt hangfelismerő vel mondtam nem gépelt m.

Sátraké a jövő 2013.12.29. 22:40:56

@ripők: palvin barbi.. Egyszer talalkoztam egy dán csajjal, aki otthagyott egy híres ember miatt! Te se vagy hires egyáltalán!

Sátraké a jövő 2013.12.29. 22:46:47

nem kell többet gépelnilehet használni a hangfelismerő mondom hangfelismerő te bazd meg hangfelismerő tárgyesetszóval lehet használni a hang felismerő térbetű t betű tévedtünk hangfelismerő

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.29. 23:13:13

@Paraphone:

A tudomány az életünk, nem adjuk fel soha. Te viszont abbahagyhatnád az ezoterikus blogodat, távvezetékek szigetelése, jó, hogy nem ráolvasással akarod csökkenteni a hálózati veszteséget.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.29. 23:15:09

@Sátraké a jövő: @ripők:

Mindig megdöbbenek, amikor kiderül, hogy az egész interneten ketten vagyunk igazi emberek, én az egyetlen useremmel, te meg mindenki mással.

Sátraké a jövő 2013.12.30. 00:01:06

@Kadarka Jánoska: á, be kell vallanom, hogy Ripők kifinomultabb és megfontoltabb nálam..

**büdösmackó** 2013.12.30. 05:19:32

@Paraphone: jövőre rajzolj egy lapra színes karikákat és ugorj át rajtuk!

Sátraké a jövő 2013.12.30. 07:50:51

Elég az aszociális asszociációból!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.30. 13:30:42

Namost amúgy elárulom, mi a legtrivinálisabb bizonyítása annak, hogy a világ nincs sajtból.

Mármint az az, hogy ha az egész világ sajtból lenne, hogyan is vennénk észre, mi sajt a világban és mi nem! Hogypéldául hogyan is különböztetnénk meg teszemazt a juhtúrót a juhsajttól!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.30. 14:49:43

@radairosseb:

Félreérted a dolgot. Ha az egész világ sajtból lenne, akkor nem is kellene észrevenni, hogy mi a sajt és mi nem, hiszen minden sajt. De nem sajtból van, és ezt én vettem észre először!

Maya-- 2013.12.30. 17:04:06

á, ez könnyű! azt bizonyítsd be, hogy sajtból van.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.30. 18:41:23

@Maya--: Hah! Tudománytalan hozzáálás! Hamis állítást a legkönnyebb bizonyítani, de ki tenne ilyen elvetemültséget, aki nem politikus!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.30. 18:43:45

@radairosseb: Persze mondhattam volna úgyis, hogy hamis álítás, de ez azért már pnenomazmus lenne!

Maya-- 2013.12.30. 19:33:10

@radairosseb: de ez akkor is könnyű..mert már ha sajtba harapok sem jó. rosszak már a sajtok is. alig kapunk néha egy-egy jobb fajtát. de már ott is átvágtak a múltkor. az én generációmmal már sajt ügyben is kibasznak. ezért szomorú vagyok. jó sajtot akarok! és a világ legyen sajt!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.12.30. 20:28:12

@Maya--: Megkonkludálom a kutatásainkat: azért vagyunk a világon, hogy valahogy sajttá legyünk benne!

Commandante Jayasuriya 2014.01.01. 06:57:27

Baszod ennyi hülyeséget...
Még a kölyökkutya is tudja, hogy a Hold van sajtból!

Itt jegyzem meg, hogy a Szabadság hidat nem illik harapdálni, mert a műemlékek rongálását 2002 óta szigorúan bünteti a műemlékvédelemről, és a kulturális örökségről szóló törvény. Ettől persze próbaképpen még rá lehetne csapni fakalapáccsal a Széles Gábor fejére, akiről így azonnal kiderülne, hogy a megtévesztő látszat, és a kísérteties hasonlóság ellenére sem sajt, inkább puding, ugyanis a sajt nem tud üvölteni.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2014.01.01. 10:00:24

annyira széles körben elterjedt elmélet, hogy még sose hallottunk róla...

minek iszik, aki nem bírja, ugye - bár, ha ez azzal járt, hogy hajnalban valami félrészeg rácuppant a posztoló párzószervére a buzibárban, akkor máris elnyerte méltó büntetését ezért a posztért!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.01. 14:14:53

@LadyCarambole: Ércsük mink ezt, de senki se kérdezte, mire cuppantál rá!

Maya-- 2014.01.01. 17:31:42

@radairosseb: ok. bár lehet, hogy Áron rotál..
de azé' kutassatok csak tovább, mert ez büdös gyenge lett. sorry.

Maya-- 2014.01.01. 18:48:16

@radairosseb: ha nagyon érdekel, kölcsönadhatom, hogy futtasd egy kicsit. mert szörnyű ajándékot vett nekem, megint félreértette, hogy nekem mi kell! s ne parasztozz, mert ami gyengus, az gyengus..

Maya-- 2014.01.01. 18:51:28

@radairosseb: tartom, hogy ez kurva könnyű volt!

Maya-- 2014.01.01. 19:02:43

@radairosseb: baszki! jó, hogy eszembe juttattad..ú, most nézzek utána, hogy mikor is volt..mikor is lesz. még jó, hogy mostanság benéztem erre a blogra. köszike.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.01. 19:06:06

@Maya--: Nem kell aggódni, a seggbebaszás nem ciklikális!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.01. 19:51:16

@Maya--: Az alsó homloki tekervényt kell edzeni és neked is gyerekjáték lesz. Majd időnként mutasd, hogy' haladsz!

Maya-- 2014.01.01. 20:07:31

@ripők: jó. ha nektek működik..
még azé' gondolkodom rajta. netalán bemutathatnád te is az eddigi eredményeiteket. márhogy lássam megéri e.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.01. 20:15:36

@Maya--: Nem éri meg. Már ha éngem kérdezel!

Sátraké a jövő 2014.01.01. 20:24:56

Láttatok már sajtból készült laptopot?? Na azért..

Maya-- 2014.01.01. 20:31:08

@ripők: persze, hogy téged kérdezlek. a Radai ma olyan érzékeny..még az én mensimet is búsulta, nem csak az ővét. ezért ma nem merek többet hozzászólni.

Maya-- 2014.01.01. 20:33:40

@Sátraké a jövő: így van..na ezért könnyű ez az egész sajtos kutatás. jó, hogy te beírtad ezt a laptopos dolgot!

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.01.01. 20:41:35

@Maya--:

Onnan fogod észrevenni, hogy olyanokat írunk, amik neked tetszenek, hogy nem jelenik meg semmi.

Maya-- 2014.01.01. 20:46:57

@Kadarka Jánoska: nincs igazad Kadarka és Jánoska mert igenis tetszik nekem a cikk. csak gyenge a demonstrációd! igazi pasi ezt elviseli szótlanul és elgondolkodik rajta.

Maya-- 2014.01.01. 20:50:04

@Kadarka Jánoska: és az a csak egy narancsot, igenis tetszett! és igenis megjelent a szemeim előtt a cikk..

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.04.01. 19:37:38

pfff... na persze...
a tudomány márpedig sosem téved, mindent tud a világról, mert bizonyítékokon alapszik, mi?

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2014.04.03. 15:57:36

@wmiki:

Nem csak a materialista tudományokat űzzük, hanem mindenfélét, vannak köztük olyanok is, amik kifejezetten elvetik a bizonyítékok létét.

szanalmas 2014.04.08. 20:56:18

@Kadarka Jánoska:

Arról nem is beszélve, hogy az Igazság Relatív Platformunk univerzum szinten híres.
süti beállítások módosítása