Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A Múlt

2013.07.28. 22:53 **büdösmackó**

mult.jpgAmi elmúlt, elmúlt - mondja a népi bölcsesség. A Kigondoltam! unortodox tudósai régóta foglalkoznak az idővel, múltunkkal ( http://kigondoltam.blog.hu/2010/06/08/egy_cimlaptunder [Frik et al.] ,  http://kigondoltam.blog.hu/2011/04/25/a_habokos [Jayasuriya et al.], http://kigondoltam.blog.hu/2011/02/01/szekrekedes_5 [Büdösmackó et al.] ) és természetesen jövőkutatási részlegünk ( http://kigondoltam.blog.hu/2012/04/29/jovo_men [Kerékpáros et al.] http://kigondoltam.blog.hu/2011/01/05/szinkroneves_es_szinkronicitas [Kadarka et al.] ) holisztikusan látja az idő, mint a megegyezésen alapuló változásmérő rendszer azon részét, amely a jelenig tartott.

A nagyobb világvallások közül talán a buta és agresszív buddhisták ( http://kigondoltam.blog.hu/2010/02/15/buddhistak ) zavarodnak legjobban bele az élet időtényezőjébe mondván: a múlt nincs, mert az már elmúlt, a jövő sincs mert az még nincs, a jelen pedig mindig múlt, mert mire megtapasztalom, már a jelen a múltba csúszik át, tehát sehol nem vagyunk.

A kereszténység is erősen korlátozta a népesség nagyobb részének múlt felé irányuló érdeklődését: a Vatikán minden, a Katolicizmus eszméjébe éppen nem igazán illő leírást egyszerűen összegyűjtött és eltitkolt. A széles néptömegeknek maradt a Biblia mint a múlt forrása, valamint a balladák és a mesék.

Nézzük a fasizmust és a kommunizmust: könyvégetés. Vagy idézzük csak föl a múltat eltörölni akaró komcsik dalát az internacionálét!  És akkor nem beszéltünk még a történelem egyik legnagyobb és egyben leginkább vérlázító csoportjáról, a buzeráns franciák által felajzott dekabristákról, melyről mindenki tudja, hogy a gusztustalan liberális szabadkőművesek egyik legkomolyabb világuralomra való törekvési kísérlete volt!

Ezzel a poszttal a Kigondoltam! tudományos szerkesztői minden olyan eszméről lerántják a leplet, amely az emberiség gyökértelenségét, múltnélküliségét célozza meg! A múlt igenis létezik, történelemnek hívnák, és nem történne annyi szomorú dolog a világban, ha a múlt eseményeiből az emberek végre tanulnának.

Mi sem bizonyítja jobban tézisünket mint az alábbi videó, melyen szemmel láthatóan vidám és elégedett emberek láthatóak, akik az idő hármas tagozódását egyben látják!

89 komment

Címkék: szellem vackor habcsók szívbillentyű

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr685430461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hobergant 2013.07.29. 07:53:01

Bizony, a buddhisták mit se tudnak kezdeni az idővel, mivel egy büntetőtelepnek mondják a világot (elméletben, a gyakorlatban nagyon is tetszik nekik).

Ellenben a művelt nyugati ember tudja, hogy semmi értelme nem volna az időnek, ha csak úgy elmúlna, és nem volna számunkra fontos. Ezért Mózes könyveit ugyanúgy olvasgatja, mint ahogy szórakoztatóan és könnyedén próbál társalogni mindenféle népekkel, igazi kortárs kozmopolitaként.

szanalmas 2013.07.29. 10:09:15

Na például a múlt pontosan a beidézett videó alapján is bebizonyíthatóan létezik, nem is beszélve erről a másik benczúrfalvi videóról, ami még régebben volt (mégmúltabb), de olyan, mint ha most történne ha nézzük, sőt ha kiírnánk rá, hogy élő, akkor pláne.
És jövő is létezik, mert mindig van valami a jelen után, tehát a jelen a jövő múltja. Pláne. Bazmeg. Ilyen egyszerű ez!

www.youtube.com/watch?v=mzGCXuwfRb8

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.29. 12:00:46

Én erre csak azt tudom mondani, hogy

www.youtube.com/watch?v=bGKrYri1tpw

Meg azt, hogy a francia forradalom maga az ősrossz. Annyira rossz, hogy hozzá képest minden más rossz szinte jónak tűnik!

**büdösmackó** 2013.07.29. 14:51:47

@"the dragon": jól látod! a francia forradalomnál már csak a négerek felszabadításáért folytatott észak-déli háború volt! hülye barom északiak!

**büdösmackó** 2013.07.29. 14:52:18

@szanalmas: bizony, bizony. milyen bölcsek is vagyunk mi!

Kekszemu 2013.07.29. 17:53:49

Miért ez a számvetés most?!

kiraaaaa 2013.07.29. 19:30:09

@Kekszemu: mert csak.

Tévedés, a jelen az, ami nem is létezik, ezt már brit tudósok rég bebizonyították.

Kadarka Jánoska · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.29. 20:11:18

Csakis a jövő az érdekes, sose a múlt. Ki fizetne azért, hogy feladhasson egy múltheti lottószelvényt? Ellenben a jövő heti számok, na ugye.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.30. 06:48:17

Zseniális synopsis!
Ugyanakkor azt az idejétmúlt skiccet, amely az időt, mint mérőszalag-szerű félegyenest láttatja, nyilvánvalóan tompafejű olvasóink irányába tett egyszerűsítő gesztusként értékelhetjük. Laikus nézőpontból természetesen a múlt persze statikusnak tűnik, de valamirevaló tudósoknak az efféle absztrahációtól _égnek áll a haja_.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.30. 14:14:30

Az intermaciamálé nem komenista, plüssmackó! Nagy fába vágtad a fogadat, ezek itt túl komoly témák neked!

spájdernecc 2013.07.30. 15:01:51

a fogalmazvány érdemi részében is vannak megfontolandó felvetések / idézni ugyan nem tudnék, de tényleg / a forrásjegyzék viszont utolérhetelen
ezúton is gratulálok!
/ fattibébi olyan karpediemes fajta lehet, mert a múlt boncolása nem hozta lázba. már most hiányzik /

**büdösmackó** 2013.07.30. 15:22:16

@radairosseb: cigó, mindig elokoskodod a dolgokat!
ha valamit is tudnál az inernacionáléról mint dalról, akkor tudnád, hogy van kommunista és nem kommunista veriója, és a kettő totálisan másképp van műfordítva, ahol a kritikus sor az eredetiben meg sem közelíti a kommerek dalának releváns sorát.

egyébként a dal francia eredetű, hogy a kurva édes anyjukat!

egyébként átsüt a kommenteden, hogy elöntött a sárga irigység azért, mert te nem tudnát tíz mondatban az eddigi összes világnézet és vallás tömör kritikáját megírni ebből az aspektusból -mivel nem is tudsz írni!

**büdösmackó** 2013.07.30. 15:23:04

@spájdernecc: bármit ír ki van törölve a rohadék. ide ő nem fog baromságokat írni, ezt garantálom.

**büdösmackó** 2013.07.30. 15:24:11

@ripők: a múlt egyféle. amit az emberek generálnak belőle az a történelem. de a múlt hajlékony értelmezését kizárólag a magadfajta gerinctelen egyedek preferálják!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.30. 17:32:46

@**büdösmackó**:

Levettem róla a tiltást. Még csak az kéne, hogy bepereljen minket, amiért diszkrimináljuk a szellemi fogyatékosokat...

Egyébként is, kurvaszar ez a nap, szóval baszódj meg, te cenzor!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.30. 17:43:05

@**büdösmackó**: Én igenis tudok valamit az intermaciamálnáról, csak nem mondom meg, mi az! Hadd törd a fejed egész nap rajta, elég kemény, nem árt neki!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.30. 17:45:11

@"the dragon": Na, megjött a másik gumimaci is! Eddig elvhűnek tűntél, de lássuk be, egyetlen kikeresztelkedett zsidrás se játszotta előtted a Jóistent, úgyhogy most vagy nagyon eredeti vagy, vagy egyszerűen csak egy genitália!

szanalmas 2013.07.30. 19:47:40

@radairosseb:

Szerintem mindenki tisztában van vele, hogy az utóbbi! Tökéletes evidencia!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.30. 19:49:26

@szanalmas: Dragon még genitáliának sem tökéletes, nemhogy evidencunának!

szanalmas 2013.07.30. 19:50:40

@"the dragon":

Megelőztél, te marhalábszár!

szanalmas 2013.07.30. 19:51:52

@radairosseb:

De, éviduciának tökéletes, nem baszol ám át csűrés-csavarással!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.30. 20:15:34

@szanalmas: @radairosseb:

De szóval ne érts félre, nekem is vannak ám pneverzinóim, pedig tudom, ki se néznéd belőlem!

A múltkor például kifejezetten arra gerjedtem, hogy análozás közben nem az áldozat... opp... a pártner végbélszagát érzem, hanem a közelben valahol pörköltet főztek. Szóval az járt a fejemben, hogy nem hígfosban, hanem pörköltszaftban tocsogok, és igen jó élmény volt!

Szóval semmi gond nincs ám, előttem nem kell szabadkoznod! Ha a zsidók, akkor a zsidók! Mindenkinek van gyenge pontya!

szanalmas 2013.07.30. 20:16:06

@radairosseb: Valljuk be, hogy a tuggyukkik nélkül baromi unalmas lenne a történelem!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.30. 21:16:58

@szanalmas: Nekem így is kurvára unalmas! Tele van zsidókkal!

@"the dragon": Látom, le is fényképezkedtél vele. Igazán kedves vagy, de tényleg! Pozitíven csalódtam benned!

kiraaaaa 2013.07.30. 21:42:12

@szanalmas: dehogyis.a történelmem izgalmas,csak mindig más nézőpontot kell cserélni, váltogatni mint a köpönyeget.

szanalmas 2013.07.30. 22:02:34

@radairosseb:

Azt a kacifántos kurva anyádat! :D

@kiraaaaa:

Na ja, egy komplett mészárlás az egész, mint a Biblia! Köpönyeg meg nem kell, mert a leégett vállam csak fájna tőle!

ccactus · http://nivo.blog.hu/ 2013.07.30. 22:20:41

Ha a térbeli 3 dimenzió mellé vesszük az időt, mint negyedik dimenziót, akkor a térbeli pont tér-időben nézve egy csíkká változik pontosabban egy félegyenessé.

Ahol félegyenes alatt azt értjük, ha a csíknak az egyik végén vége van, a másik végén pedig nincs. De nem biztos, mert már megkoptak az emlékeim. Csodálkozom magamon, hogy ennyi is eszembe jutott. Mindez a poszt érdeme. Persze most nem büdösmackónak akarok ezzel benyalni, mert ő egy faszkalap. Írtam egy tök jó posztot, ami tökéletes lett volna a Kigondoltam blogra, de ez a geciputtony nem rakja ki.

Arra már ki sem térek, hogy kövér buzikkal leáll vitatkozni arról, hogy ki a butább:
kigondoltam.blog.hu/2011/01/19/aids_6#c20298090

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.30. 23:09:32

@ccactus:

Küldd el nekem! Persze én sem fogom kirakni, de legalább akkor már nem csak rá haragudhatsz ezért...

Edrik 2013.07.30. 23:23:40

@kiraaaaa: elég ha a köpönyeg konfigurálja át magát:
www.dailymotion.com/video/xqrvzb_a-scanner-darkly-clip-scramble-suit_shortfilms
Itt az undercover rendőröket álcázzák így (Scanner darkly, Philip K. Dick).

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.30. 23:36:45

@"the dragon":

Jó nagy buzik vagytok, hogy meg sem kérdezitek miért volt szar napom, de azért elmondom, mert a témába vág.

Szóval, már két hete megvan a jegyem a szombati Deep Purple koncertre, erre kiderült, hogy nem tudok menni.

(A történethez hozzá tartozik, hogy szabály nálam, ha valamit megszívok, azt mihamarabb igyekszem egy minimum háromszor akkora királysággal kompenzálni, hogy helyreálljon a világ rendje.)

Tehát alig morzsoltam el egy könnycseppet a szemem sarkában, máris tudtam mit kell tennem! Rögvest vettem egy repülőjegyet Isztambulba (meg egyet vissza is, ha nem lenne nyilvánvaló), azzal a céllal, hogy megdöntök egy Tahír-téri tüntető, anarchista picsát, csinálok róla mindenféle kompromittáló fényképeket*, aztán másnap küldök neki egy sms-t, miszerint: "Kiállok Erdogan miniszterelnök és reménybeli államfő alkotmányos elképzelései mellett, az ellene tüntetők pedig egytől egyig bekaphatják. Te már ki vagy pipálva."

Haha! Szerintem ez legalább hétszer olyan nagy királyság lesz, mint a koncert lett volna! Hát nem oltári?!

* A képekkel nincs különösebb célom, de azért jó, ha vannak, ugyebár!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.30. 23:44:21

@"the dragon": Te, figyelj, nem mintha számítana, csak furdal a kíváncsiság! A Jeruzsálem-Isztambul vagy az Isztambul-Jeruzsálem jegy drágább!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.30. 23:51:50

@radairosseb:

Azt a túrát már bő egy hónapja megejtettem, te bodzavári! Hebron a világ egyik legmenőbb helye, oszt' rajtam kívül mégse volt ott turista egy darab se... Ki érti ezt!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.30. 23:53:26

@radairosseb:

Egyébként a Budapest-Isztambul drágább volt, mint visszafelé. Csalogatjuk a bevándorlókat, biztos azért!

**büdösmackó** 2013.07.31. 08:46:35

@"the dragon": cenzor ám a jóanyád! sajnos nekem nem pálya egy szellemi sérültet froclizni, aki annyira sötét, hogy még a válaszaimat sem érti.
Ez kizárólag neked okozott gyönyört. Na nem is csoda, te, aki már zsenge gyermekkora óta a Pető intézet elé jársz nyenyenyézni a félagyúakat!

**büdösmackó** 2013.07.31. 08:49:09

@ccactus: figyelj, te puhatestű, nyálkás állat: a fejtegetésed a három és négy dimenzióról olyan muris, hogy az már fáj.

Biztos tökéletes a posztod, de tartsd meg magadnak, te félállat.

**büdösmackó** 2013.07.31. 08:52:04

@"the dragon": nem látom mi a kúl abban, hogy azért fizetsz, hogy féleszű cigányok között, gyapotolajszagban töltsd az időd. Ha pedig azzal hencegsz, hogy repülsz, az az idő lejárt. Az igazán menők biztos nem a wizzair járatain menősködnek, hanem luxusautójukkal járják be élőhelyük ezer kilométeres környékét, vagy ha nagyon szükséges a repülés az kizárólag magánrepülővel történik, rossz esetben első osztályon!

kiraaaaa 2013.07.31. 08:54:43

@szanalmas: nem kell napozni, egészségkárosító hatása van, az ÁNTSZ is megmondta.

**büdösmackó** 2013.07.31. 09:03:50

@Kadarka Jánoska: ez csupán Kadarka-sejtés. Cáfolnálak: lásd be, mennyivel biztosabb a múlt heti ötöslottóra fogadni!

**büdösmackó** 2013.07.31. 09:13:33

@kiraaaaa: mióta a riasztás rendszer van, a riasztók majdnem minden nap találnak valamit, amitől megijednek!

kiraaaaa 2013.07.31. 11:54:52

@**büdösmackó**: nem is értem, hogy ilyen ijedős emberek minek foglalnak el ilyen komoly pozíciókat.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.31. 12:30:35

@**büdösmackó**:

Lehet, hogy a kényes ízlésednek nem felel meg a nyomiknak nyenyegés, de ők örülnek neki, hisz végre valaki legalább foglalkozik velük, és nem csak szánalomkenyérrel táplálják lelküket... Te nyilván a szegényeknek is csak azért adakozol, hogy megnyugtasd magad, milyen fasza csávó vagy! Önző, gonosz magatartás ez, szégyelld magad!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.31. 12:35:36

@**büdösmackó**:

Köztudott rólad, hogy egy provinciális lófaszjóska vagy, akinek a kikapcsolódás non plus ultráját az jelenti, ha habtestét az Adria lábvizében áztathatja, szóval nem magyarázom miért is oltári király hely Isztambul.

Amúgy a sztoriban nyilván nem az utazás rész az izgalmas - akkor amúgy is az Orient-expressz lenne a menő -, hanem a kreativitás és a döntésképesség blitzkrieg győzelmét kell ünnepelni a rosszkedv felett!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.31. 19:23:34

@**büdösmackó**: Taknyos tacskók keverik a történelmet a történelmi emlékezettel avagy a történetírással. Vonatkoztass el picit az épp aktuális recenziótól, ami a Barátok Közt aktuális epizódját boncolgatja a Hogyvolt blogon.
Olvasgass inkább a képzetes időről Feynmantól, esetleg Schrödingerbe is beleszagolhatsz, amennyiben nem vagy allergiás. Te nyűves állat.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.31. 19:40:37

@**büdösmackó**: Hawking időparadokszon-megoldását csupán azért nem említem, mert egyrészt a bulvár határát súrolja, másrészt kézenfekvő, hogy szótagolva olvasol, chikitabanán-szerű ujjaiddal követve a sort és hát kinek van annyi ideje, hogy kivárja, míg értelmezed is.
Ki is tiltalak a picsába, ebugatta; aki a piros-fehér kockás inges usztasák közt véli felfedezni a boldogság kék madarát, hát bizonymondom vagy színvak vagy nemzetáruló titoista beszivárgó.

szanalmas 2013.07.31. 20:52:28

@ripők:

Magyarázhatod te bölcsészeknek a relativitást...

**büdösmackó** 2013.07.31. 21:50:01

@ripők: hjajj bazdmeg, vagdalkozol a szavakkal és a nevekkel! Én kérlek a Pármenidészi alapvetés kritikáját fogalmaztam meg, amely ugyanazon kategória mint, a Buddhisták teljes, idővel kapcsolatos fogalomzavara. Kívánom, hogy adjon neked Taggart enyhülést!

**büdösmackó** 2013.07.31. 21:51:32

@ripők: Hawking meg sem tud szólalni, csak nyáladzik! Amennyiben te egy olyan, emberi lénynek már alig mondható lényt tekintesz mesterednek, akinek még a seggét is más törli ki, ám legyen, de ne csodálkozz, ha kiderül tevúton jársz!

**büdösmackó** 2013.07.31. 21:52:12

@ripők:

@szanalmas:

fúj, itt buzultok, ti állatok !

**büdösmackó** 2013.07.31. 21:54:06

@"the dragon": jelen sorok írója 11 tengert látott, és olyan helyeken járt, ahová az emberek 1%-a sem jut majd el. Pontosan tudom, hogy idő/érték/élmény arányban az Adria Dalmát-szigeteinél jobbat nemigen találsz a környező négyezer kilométeren!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.07.31. 21:54:40

@**büdösmackó**: Annyira felületes vagy, hogy el sem olvastad, hogy Hawkingot nem is említettem, te kukac! Persze, ha minden áron ide akarod citálni a fitness gurudat, hát lelked rajta!

**büdösmackó** 2013.07.31. 21:54:46

@kiraaaaa: sok mindent nem értesz. nem is csoda, hiszen nő vagy.

**büdösmackó** 2013.07.31. 21:55:44

@ripők: átlátok a praktikáidon, te zsidóbérenc! tisztán ott van, megemlítetted!

**büdösmackó** 2013.07.31. 22:15:27

@ripők: nem húzol be a csőbe, te baktérium!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.31. 22:25:48

@**büdösmackó**:

Olyan a marketinged, mint az Applenek, gecó! Azért annyiban pontosítanék, hogy a 11 tengerből 4 az Adria volt, a maradék pedig a Balaton, ami igazából nem is tenger, csak nagynak tűnik. Továbbá való igaz, hogy Józsefvárosban az emberiség kevesebb, mint 1%-a fordul meg, de azért nem kéne erre úgy felvágni! Az ereidet, esetleg...

**büdösmackó** 2013.07.31. 22:36:09

@"the dragon": irigykedsz látom, de akkor el sem árulom, hogy kivétel nélkül mindegyiket megjelöltem szent hólyagom nemes termékével. A 11 tenger közül a legnehezebb feladat a Barrens és Norvég tenger volt, mivel ottlétemkor -11 fok volt, és üvöltött a szél !

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.07.31. 22:54:58

@**büdösmackó**:

Feltételezve, hogy nem mártóztál meg a jeges vízben, ez annyit tesz, hogy a partról hugyoztál, mint valami utolsó csöves. Undorodom tőled, bárcsak felfázott volna a veséd, te barom!

(Megjegyzem, csak a Földközi-tengernek van 7-8 csicskatengere, így ez a szám nemhogy irigylésre méltó, hanem kacagtatóan kevés...)

**büdösmackó** 2013.07.31. 23:01:28

@"the dragon": mentségemre szolgáljon, hogy erősen ittas állapotban voltam!

csicskatenger így vagy úgy, azok is tengerek! én komolyan vettem: bejártam mindet!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.08.01. 00:51:01

@**büdösmackó**:

Ha megnyerem a lottóötöst, akkor életre hívom a Kogutowicz Manó Alapítványt és a pénz felét egy világméretű kampányra fordítom majd, aminek az lesz a célja, hogy a természetes határ nélküli, önhatalmúlag, íróasztal mögött kitalált csicskatengereket azonnali hatállyal szüntessék meg. Itt az ideje, hogy elváljék a szar a májtól!

Szóval jobban teszi mindenki, ha már most elköszön az ilyen faszom Sargasso-"tenger"ektől...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.08.01. 01:23:25

Baszki, zseniális ez a cikk!

index.hu/belfold/2013/07/31/ujabb_ket_embert_olt_meg_egy_dizajnerdrog/

„Ezek a szerek felemelik a test hőmérsékletét 42 fok fölé, ami a máj működési zavarát, véralvadás-zavart, majd spontán vérzést idéz elő. Ehhez nem kell sérülés, ilyenkor a fogyasztó beléből, szeméből, nyálkahártyájából folyhat a vér, s végül elvérezhet az illető, miközben az orvosok tehetetlenek”

Ennyi erővel nyalogathatnának inkább gyümölcsevő denevéreket, mert a Marburg-vírus is pont ezt tudja!

spájdernecc 2013.08.01. 14:07:36

@"the dragon":
nem kenyerem a dícséret, de ezt terjeszteni fogom

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.08.01. 14:25:21

@spájdernecc:

Mármint a dizájnerdrogokat?! Akkor a kurva anyád, te halálkufár!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.01. 21:07:02

@**büdösmackó**: Azért azt elárulhatnád, hogy keresztbe vagy hosszába négyezer kilóméter! Persze tudom, te kétdimenzinós ember vagy, mert magasságod nincs a körfogatodhoz képest, de ne lepődj meg nagyon, ha pár év múlva azt mondja a tantónéni a hátrányos helyzetű felnőttek felzárkózást célzó kisegítő oskolájában, hogy a területet nem kilóméterben mérjük!

**büdösmackó** 2013.08.02. 07:22:15

@radairosseb: ne várd, hogy elmagyarázzam lováriul.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.02. 12:00:17

@**büdösmackó**: Hogy is várnám, paraszt! A nyelvtudás sose volt az erősségetek, erről a segglikam sokat tudna mesélni!

Panther V. · http://kigondoltam.blog.hu 2013.08.02. 12:24:52

Elolvastam a hozzászólásokegy részét, s arra juttottam, hogy ti nagyon okosak és mûveltek vagytok, kivéve az izét. Így ehhez nem is tudnék mar mit hozzáfûzni, meg minek is mert mire elküldöm addigra már rég a múlt részeg lett.

szanalmas 2013.08.02. 13:43:36

@Panther V.:

A múlt nem tud inni, hahó! Kivéve az izé.

Dinamuki · https://vimeo.com/309900652 2013.08.05. 06:43:23

A múltat lehet látni. Vagy azt hiszitek, hogy Tolkien az ujjából szopta a Gyűrűk Urát? Nem! Voltak olyanok, ha nem is pont úgy.
A nagy légiók, Mátyás király, mindent lehet látni!
(szegény Adynak csak akkor derengett vmi homályosan, ha ivott, de ez nem feltétlen van így. Ekkor írt ilyeneket:

Csupa vérzés, csupa titok,
Csupa nyomások, csupa ősök,
Csupa erdők és nádasok,
Csupa hajdani eszelősök.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.05. 12:19:34

@Dinamuki: Köszönjük, hogy megosztottad velünk értékes gondolataidat! Most már elsunnyoghatsz a retkes valagú jó kurva anyádba!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.05. 14:26:38

@Hobergant: Én meg Rada apád vagyok! Ezt most csúnyán benézted, Faszkalap, és ráadásul nem is a saját neved alól kommentoltál!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.06. 06:41:47

@Dinamuki: Ne keverjük a múltat a múlt interpretációjával! Egy tébolyult vérbajos francőz-nyaló hagymázas vonyítása semmiféle tudományos következtetést nem alapozhat meg, héló!

Leköpöm a múltat
A lélek-pókot, a cudart,
Leköpöm a lelkemet is,
Mert visszanyihog a múltba.

Én vagyok Málé király
Én vagyok Málé király
Holdfényes, szelíd arcom
Belelobog a nagy éjbe.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.06. 09:57:12

@ripők: Azért ennél még az a fertelmes Ágyi-vers is jobbb volt. Kérdés, lehet-e még lejjebb menni! Persze csak költői kérdés! Szóval ne kéresd magad, ripi, kapj elő valami sajátot!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.06. 10:21:52

@radairosseb: Nem csapdázol be, te romlott lélek! A jelenlétedben nem kapok elő semmit és nem is mehetsz lejjebb, te mohó vesszőfutó!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.06. 10:27:43

@ripők: Ez az! Valami ilyesmire gondoltam! Jöhet a következő versszak!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.06. 10:36:16

@radairosseb: A Dinamaki itten a költőóriás, akit a múltkor olyan otrombán legorombítottál... dehát téged csak a kamu Versace cuccok érdekelnek.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.08.06. 10:38:29

@ripők:

Arról nem is beszélve, hogy verset manapság már csak a buzik és a tinilányok írnak... Az igazán király arcok már rég átrukkoltak a dalszövegekre!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.06. 10:40:12

@ripők: Szó mi szó, ő is példa értékű, de meggyőzően teljesíted alul.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.06. 10:44:11

@radairosseb: Nekem minden kommentem költészet, te szolmizálós bugris!

@"the dragon": Milyen igaz! Adj egy pacsit, nyald meg a zacsit!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.06. 10:49:20

@"the dragon": Gondoltam, hogy ez csapja ki nálad a biztosítékot és nem a másik fele...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.08.06. 10:52:58

@ripők:

Sok rosszat tudnék mondani rólad, de eddig legalább azt becsültem benned, hogy nem kezdtél el gegeket magyarázni, mint valami világra rácsodálkozó szőke ribizligizi...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2013.08.06. 22:35:03

@ripők: Nem szívesen lennék pénztáros ott, ahol te költesz, de ezt ne vedd magadra, tesó!

@"the dragon": Mesélj már, milyen az a ribizligizi! Amolyan gizdának képzelném el, de tudva, hogy te a fatticicákra bukol, meglep, hogy gizdagidákat emlegetsz!
süti beállítások módosítása