Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A hosszú élet titka

2012.02.02. 15:52 LadyCarambole

Tudósok hada próbált már rájönni arra, mi lehet az oka annak, hogy a nők a világ minden táján átlag 5-15 évvel tovább élnek, mint a férfiak, hasonló körülményeik dacára is, és noha sokszor hangoztattam már, miért is gondolom azt, hogy tulajdonképpen a férfiak a gyengébb nem, itt is hamar elválik az ocsú a búzától, mivel a férfiak erősebb testi adottságaik ellenére sem képesek a nőket túlélni, még békeidőben sem!
Nos, áldozatos kutatóidőnket a kérdésre fordítván kigondoltuk az egyetlen lehetséges okot, számba véve az össze lehetőséget, hogy mégis mi az az igen jelentős eltérés, ami csak és kizárólag a nőkre jellemző - noha már karcolgattuk a Tampon bejegyzésben is ezen összeesküvés felszínét!


Igen, kedves tudományra fogékony olvasóink, a nők bizony alattomosan menstruálnak!
Életük jelentős részét azzal töltik, hogy havonta egyszer a Hold állásának megfelelően a távozó véres trutymival megszabaduljanak egy csomó nem kívánatos anyagtól, ami csak megmérgezné gyengébb felépítésű testüket, nagyobb esélyt biztosítva maguknak a hosszabb életre. Ilyenkor a kellően elkötelezett hölgyek hagyják magukat akár virgonc kis spermiumokkal is telispriccelni, mert az energiamegmaradás törvénye alapján jót tesz az az ember lányának minden szemponból, de leginkább külsőleg-belsőleg!


(A böllérszex kedvelői nem is sejtik, évente mekkora mértékben járulnak hozzá a nők továbbéléséhez bolygószerte!)


Ezzel szemben ugye a fériaknak csak egy ilyen gyenge utánérzés adatott meg, akkor is értékes fehérjét vesztenek, és nem havonta egyszer, hanem akárhányszor csak kedvük támad nőben vagy anélkül maszturbálni, egészen a teljes szellemi- és fizikai leépülésig – ami mondanom sem kell, megint csak a nők malmára hajtja a vizet.
A nők vígan elmenstruálgatnak akár egy fél évszázadot is, amivel jószerivel behozhatatlan előnyre tesznek szert, és ezért bizony nem sajnálják kiállni azt a pár napos kínt és kellemetlenséget sem.
Kényes kérdés ez, de be kell látnunk, hogy sajnos a tények magukért beszélnek.
Az ősi dakota mondás szerint ne bízz senkiben, aki öt napig vérzik, és nem hal bele, nos kedves férfi olvasóink, mi alapos kutatás után sem tudunk mást állítani: a nők minden lehetőséget megragadnak, hogy megőrizzék évezredes dominanciájukat Anyabolygójukon.

(...és mi, a Kigondoltam! női kutatói is csak annyit tudunk javasolni kedves fériak, hogy élvezzétek azt a kis időt, ami megadatik a carpe diem szellemében, és bátran vesztegessétek csak továbbra is a magotokat ránk, nőkre! Köszönjük!)


 

80 komment

Címkék: pina szórakozás szex férfiak társadalom világvége menstruáció ánusz elrettentőpélda karambólé agyzsugorítás

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr934051137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.02.02. 16:42:05

A poszt gördülékeny stílusa megbabonázó, a tárgyi tévedések felett épp ezért megengedően hunyjunk szemet. Lehetőleg a poszt elolvasása előtt hunyjunk szemet és csak utána nyissuk ki!

dr. Natúrblondi 2012.02.02. 17:39:10

Ha ez lenne a hosszú élet titka, akkor a férfiak csinálnák.

kiraaaaa 2012.02.02. 19:35:37

@dr. Natúrblondi: nézz meg egy korfát, ott a vak is láthatja, hogy a nők tovább élnek.
Ennek pedig egyetlen oka van, az a LÉNYEGES különbség, amit a poszt írója nagyon ügyesen kiemelt!

A tervhivatalba be is terjesztettem, hogy a férfiaknak is legyen menzesz naptára(havibaj címmel) és bátran áldozzanak eme időtöltésnek, a megtisztulás és a továbbélés reményében!Hátha kibírják.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.02. 19:37:56

@dr. Natúrblondi:
Ahhoz nőnek kellett volna születniük, szivi!

@ripők:
Elismerem, hogy helyenként karcosan fogalmaztam, de a tárgyi tévedések puszta lehetőségét is kizárhatjuk, mivel azok értelemszerűen nincsenek.

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.02.02. 19:45:08

@LadyCarambole: "a távozó véres trutymival megszabaduljanak egy csomó nem kívánatos anyagtól, ami csak megmérgezné" [...] "testüket, nagyobb esélyt biztosítva maguknak a hosszabb életre."
A véres széklet ér? Mert ha egy levedző végbéltályog vagy egy behasadt ánuszrózsa pontot ér, és okoskodásod nem sántít, Friderikusz Sándor teljes lelki nyugalommal tekinthet a jövőbe.

-=büdösmackó=- · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.02. 19:58:03

akkor most kurvagyorsan nézd meg a tamponposztomban citált oktatóvideót, utána pedig háromszor elolvasandó szent citált posztom!!!!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.02. 20:02:56

@ripők:
Sajnos ezeket nem tudjuk menstruációként elfogadni, bármennyire is szeretnéd Sanyi haverodnak kiharcolni a lelki békét, be kell érned a rezignált beletörődéssel!

szanalmas 2012.02.02. 20:08:53

Amit én leszűrtem a posztból az az, hogy a nők gusztustalan, tisztátalan, buta lények, akik mindenfélét bedugdosnak a puncijukba és azt hiszik, hogy ettől élnek tovább! Fujj de undorító, de legalább némelyik szeret szopni és szexelni, gondolom, az 5%-uk talán nem is lesz frigid 40 évesen! Mert a férfiak azért nem élnek tovább, mert a feleségek frigidek lesznek és nem elég, hogy stresszben élnek a rájuk erőszakolt családjuk miatt, de még tovább nő a feszültség a szexhiány miatt! Szóval ha van Isten, ezt a dolgot nagyon elcseszte! Arról meg ne is beszéljünk, hogy milyen lehet annak a nőnek az önbecsülése, aki egy osztrákkal szűri össze a vérzését! Fujjjjjj!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.02. 20:32:57

@szanalmas:
Nézd, én megértem, hogy így elragadtak az érzelmek, de a páholyban ragaszkodjunk a letisztult, moderált kommunikációhoz, szóval őszintén remélem, hogy legközelebb a Tisztelet Társasága fog egy izgalmas gruppenbe bevonni, ahol maga Schmuck Andor fogja ánuszodra nyomni a flakonos tejszínhabot!

szanalmas 2012.02.02. 20:42:56

@LadyCarambole:

Ne már, ez durva volt! Láttam egy képet erről a bandáról, voltak a képen vagy öten, és már attól hánytam! Azért ennyire nem utálhatsz, inkább szervezz be nekem egy alpesi tehenészlányt havat lapátolni a hétvégére! Ja, és küldjél vele sütit is!

kiraaaaa 2012.02.02. 21:09:58

@LadyCarambole: ott nem ő a legdurvább, hanem a Társaság összetétele, mind 60 feletti.
Szánalmas ennyire vén, hogy oda illik?

szanalmas 2012.02.02. 21:12:05

@kiraaaaa:

Te összekeversz engem levéltárossal!

kiraaaaa 2012.02.02. 21:22:16

A kép bal felső sarkában a néninek mért áll olyan furcsán a cicije? Mű-e-é?

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.02. 21:52:00

@szanalmas:
Megforgatnád a kis homlokéked körül a Brünhildát, mi?!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.02.02. 22:56:34

@LadyCarambole: A lényeg a lényeg. Elsőre sikerült olyan humanoidokat teremteni, akiknek a véredényei nem szivárognak. A második csak olyan, mint a megbillenő fácán után dobott duplázás, nem lehet tökéletes. Örüljetek, hogy valaki pátyolgat, gyámolít, no meg a vaskos önkéntes nyugdíjpénztárnak is lehet hajbókolni, de bazmeg mi abba pusztulunk bele, hogy a Fradi megint tele van négerrel, a nőnk megzavarít a céltalan lődörgés propagálásával és az egészséges táplálkozás délibábjával. Valld be,hogy ez a terv része!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2012.02.02. 23:06:00

A modern orvostudomány néhány száz éve már túllépett ezen a vérmágián. Régen érvágással próbáltak mindent kúrálni, de a sok halott páciensnek hála ma már nem gondolja senki, hogy a vérzés egészséges.

Nem a nők élnek tovább, hanem a férfiak halnak meg előbb. És miért? Hát a nők miatt. Még itt, a szent férfipáholyunkban is egyes női titkárnők posztolni merészelnek, mindjárt megüt a guta!

spájdernecc 2012.02.03. 15:35:10

Annyi kiigazítás mindenképpen indokolt, hogy a nők ÁTLAGéletkora nagyjából a XIX sz. második felétől nőtt látványosan, köszönhetően Szemmelversz doktonak / aki természetesen férfi /, kiküszöbölvén a gyermekágyi láz néven ismert rizikófaktort.
A férfipopulációt segítendő a meló-nők-anyós veszélyességi háromszog változatlan.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.03. 15:43:49

@spájdernecc:
Erre vonatkozóan ugyan nincsenek megbízható statisztikai adatok, de meglátásom szerint a háborúkban jóval több férfi esett el, mint ahány nő belehalt a szülésbe, vagy annak következményeibe. (pl. ha lány sikerült...)
Ráadásul a régészeti leletekre sem támaszkodhatunk, mivel tudjuk, hogy a történelmet hamisító maffia kezében van az iparág, amint azt már egy másik tudományos munkámban kifejtém vala.
Tehát nincs különösebb okunk feltételezni, hogy bármi is változott volna az emberiség termetésétől kezdve.

spájdernecc 2012.02.03. 18:03:00

@LadyCarambole:
a tévézési szokások pl egész biztosan

Rosszindulatú Vászka 2012.02.03. 19:25:11

Sztem a hosszú élet hüjeség. Én elég kevés embernek szeretném, hogy hosszú élete legyen (monnyuk úgy rajtam kívül) ellembe van egy listám, hogy kinek kéne mihamarébb dögölni meg, lehetőleg máma még.

A Tudomány mai állása szerint ez utóbbi igény éőnyegesen könnyebben kivitelezhető, sztem csinájjuk meg, igen, csinájjuk meg!

szanalmas 2012.02.03. 19:57:15

A hosszú élet is véget ér egyszer.
(Aztakurva, mekkora mondást találtam ki!)

A Malév emlékére hallgassátok meg a tudatmódosítók himnuszát:

www.youtube.com/watch?v=tUjaCyajRR4

RomBold! (törölt) 2012.02.03. 20:06:32

@Rosszindulatú Vászka: Erre csak azt tudom mondani, hogy Luggnag.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.03. 20:07:51

@szanalmas: nagyon szép dal, szó se róla. Mindég is rajongottam érte. Is.

De ez talán jobban illik ide mostan:

www.youtube.com/watch?v=t88hkASEBrE

Rosszindulatú Vászka 2012.02.03. 20:15:18

@szanalmas: most kukáztam. Nem akartam, hogy így legyen, de szerelmes vagyok. Váccpáör Dorka salynos hátrébb csúszott egy hejjel a szívembe.

@RomBold!: szarság. Nakonxipán. Meg Seholváros. Na azok jó hejek. Csak tik szerettek nyalni. Monnyuk én is, de most nem akarok pandázni. Illetve akarnák, de szegény ember kézzel nőz.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.03. 20:18:21

@szanalmas: utojjára Veres Mariska hangjától borsódzott így a hátam.

RomBold! (törölt) 2012.02.03. 20:22:33

@Rosszindulatú Vászka: Ez tényleg szép kislány.

Ajánlom figyelmetekbe a következő kommentet:

"most kaptam meg az idézést, beperelt a polgármester ezért a dalért!" (perszehogyYouTubekomment)

Azóta eltelt cirka egy év. tud valaki valamit a per végeredményéről vagy állásáról?

Rosszindulatú Vászka 2012.02.03. 20:25:31

@RomBold!: jajmár, a latinbötű már zsenánt? Csak a krixkraxos kóser hieróglífa meg a számmisztika?

Ott a blogjuk linkje a videók alatt.

lmv.hu/millio

Azazhogy fogalmam se nincsen. De viszek neki narancsot meg bonboncot a böribe.

RomBold! (törölt) 2012.02.03. 20:35:05

@Rosszindulatú Vászka:
Ez.
Nőről beszélünk, nem emberről. Köztudott, hogy még lelkük sincs.

Székely zsidóként már pelenkás koromban meg kellett tanulnom, hogy a sör nem alkohol, a medve pedig nem játék! (azt mondtam már, hogy asszony nem ember?)

szanalmas 2012.02.03. 20:36:48

Nem értek a politikához, de ez egy erős-egészséges tüdejű lányka!

Rosszindulatú Vászka 2012.02.03. 20:42:01

@RomBold!: pársoroe kommentbe szakállas prolitréfát, meg nyelvtani anomáliát sűrítni ez szép tejjesítmény.

És, ha neked a Nő nem ember, akkor vagy buzi vagy, vagy fajtalankodó aberállat. Aggasztó mindenképpen. Hidd el, van élet a berbécsen túl is.

Lelke mg kinek van manapság, meg minek? Nem jó az semmire.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.03. 20:43:19

@szanalmas: ugye? És van valami megkapó a hangjában is.

RomBold! (törölt) 2012.02.03. 20:48:50

@Rosszindulatú Vászka: Emberrel és állattal még sosem szexeltem, csak lyánnyal, nővel, meg asszonnyal. A vádaskodásaidat lazán eleresztem a fülem mellett.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.03. 20:51:48

@RomBold!: és leereszted a nőidet qrás után, vagy felfújva rakod vissza azokat a szekrénybe?

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.03. 21:18:38

@RomBold!:
Remélem a fertőtlenítés sem marad el, hiába csak te használod!

RomBold! (törölt) 2012.02.03. 21:34:04

@LadyCarambole: Azt meg szokták oldani saját hatáskörben.

Peter__Blau 2012.02.16. 09:10:48

Szegény cikkíró :-D

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.16. 09:30:19

@Peter__Blau:
Pfff, na majd pont egy antropológus fog kioktatni egy mítoszkutatót! És itt ne szmájlizz, te matyóhímzés!

Peter__Blau 2012.02.16. 10:56:09

Antropológus? :-D
Szegény, szegény cikkíró! :-DDDDDDDDDDDDD

en.wikipedia.org/wiki/Peter_Blau

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.16. 11:10:44

@Peter__Blau:
Most valami reinkarnációs szarságot akarsz nekünk itt beadni?!
Szörnyű, hogy itt már 10 évesek is kommentelhetnek, mondanom sem kell, hogy ezért tart itt a világ!

Peter__Blau 2012.02.16. 13:30:03

@LadyCarambole: Mivel láthatóan fogalmad sem volt, mert antropológusnak írtad.
Szívesen!
A többi meg a te fantáziád és nagy arcod terméke.
Csak így tovább :-)
Szegény, szegény lány :-D

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.16. 13:58:53

@Peter__Blau:
Láthatóan fingod sincs antropológuskám, hogy kivel beszélsz, és mivel az intellektuális megközelítésem nem hozott látható eredményt, de úgyis mondhatnánk, hogy nem ütötted meg a szintet, így kénytelen vagyok lemenni a szintedre: Megbaszatlak egy nigériai nagyfaszú négerrel, ha nem húzol el innen, pöcsfej!

Peter__Blau 2012.02.16. 14:13:31

@LadyCarambole: Szegény, szegény kislány :-D
Te nagyon kétségbe lehetsz esve :-)
Ver az élet? :-)

Peter__Blau 2012.02.16. 15:26:28

@LadyCarambole: Pici ideges kis mókuska fiú, hülyeségeket írkál majom stílusban utána felhúzza magát egy vadidegen nicken egy fórumban :-D
Jahajjj de aranyos :-DDDDD
Jót szórakoztam kis travi, de már unom, pá :-D

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.16. 15:56:46

@Peter__Blau:
Vadidegen nick, mint olyan, itt nem létezik.
Nézd, én rendszeresen kúrok, tehát egyáltalán nem vagyok feszkós, ugyanakkor ez egy szellemi műhely, ahol nem tűrjük meg a hülyéket. Már bocs.

Peter__Blau 2012.02.16. 16:03:05

@LadyCarambole: Csak a hülyeségeket irkálókat mint te?
Magas szintű szellemi műhely lehet ahol olyan a stílus mint a tiéd. Kis nethuszár.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2012.02.16. 17:21:33

@Peter__Blau:
A kutatómunka keménységet kíván, nincs időnk mindenféle földi hívságokra, egyszerű és lényegretörő módon kommunikálunk a külvilággal - hogy ők is értsék, cizelláltságunkat pedig leginkább tudományos publikációinkban csillogtatjuk!

dr. Natúrblondi 2012.02.16. 18:32:20

A publikációs jegyzékeket hol lehet megtekinteni, illetve hova kell leadni?

szanalmas 2012.02.16. 18:37:41

@dr. Natúrblondi:

Mi a lófaszról vakerálsz te istentelen, kérdezősködj máshol! Ezért tart itt a világ, mert semmi önállósság nincs ma már a buta fiatalokban!

szanalmas 2012.02.16. 18:40:42

@Peter__Blau:

Megkérnélek, hogy menj a jó anyádba, te nyomorult, kommenteltél vagy ötöt de egy értelmes gondolatod se volt, csak a pofád nagy a semmire és kurva unalmasan vagy barom!

Peter__Blau 2012.02.16. 19:12:13

@szanalmas: Szép leírás saját magadról, akár én is mondhattam volna, stílustalan paraszt :-)

szanalmas 2012.02.16. 19:15:08

@Peter__Blau:

Te hülyébb vagy, mint bogáncs!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.03.06. 23:10:48

@Peter__Blau: Nem tudom, említettem-e már, hogy a kurva anyád.

Peter__Blau 2012.03.07. 08:33:58

@ripők: Kicsit javíts a reakcióidődön, oviban ez még elment.

Peter__Blau 2012.03.07. 11:25:25

@A Magyar Pina Világmárka!: Ennyire nem áll fel a pöcsötök, hogy hetekkel ezelőtti bejegyzéssel kezdtek el megint játszadozni? Ovisok homokozója ez :-D
Gyere, személyesen is mondd el ezt, csak te és én, nekem sem jönnek a haverjaim meg neked sem nethuszár :-)

A MEDVE NEM JÁTÉK! · http://kigondoltam.blog.hu 2012.03.07. 11:54:55

@Peter__Blau: dehogynem, te barom. mi rendszeresen verekszünk. egymással is.
gyere bazdmeg, szétütöm a pofád. ma este, kálvária tér, este nyolc.

Commandante Jayasuriya 2012.03.07. 12:26:20

@Peter__Blau:

Azért a legközelebbi hozzátartozód elérhetősége legyen nálad!
Természetesen valami jól látható helyen strapabíró védőtokban elhelyezve, hogy a belőled megmaradó kocsonyás pépből kihámozható legyen.

Peter__Blau 2012.03.07. 15:24:19

@Commandante Jayasuriya: Természetesen nem lennél ott és jót röhögnél abban a tudatban, hogy feleslegesen odarángattál valakit, netlúzer :-D
Adj már meg valami elérhetőséget ha ilyen nagy a mellényed. Lakcím? Telefonszám?

A MEDVE NEM JÁTÉK! · http://kigondoltam.blog.hu 2012.03.07. 15:27:09

@Commandante Jayasuriya: te is gyere, ott leszek a spanokkal nyolc körül.

@Peter__Blau: kutya, lőfegyver nem ér. ha hozol, akkor neked annyi. egy 145 kilós kétméter körüli kopaszodó fickót keress, csak vágj hátba nyugodtan, nem kell köszönni. kibelezlek szarházi.

Peter__Blau 2012.03.07. 15:37:58

@A Magyar Pina Világmárka!:
Ja, hogy a spanokkal, aha :-)
Egyedül nem megy, máris másokba kapaszkodsz?
Mondtam már, hogy szíre-szóra nem megyek sehova feleslegesen.
Ha ekkora mellényed van biztos meg mered adni a saját telefonszámodat és lakcímedet. Ugye?

A MEDVE NEM JÁTÉK! · http://kigondoltam.blog.hu 2012.03.07. 15:58:00

@Peter__Blau: ne pofázz bazdmeg, ne mentegetőzz. este nyolc, kálvária tér, nyolcadik kerület. ütünk, szétverlek, aztán járjon a kurva szád. te mocskos, szmájlizós, kérdezősködős buzeráns. megmondtam hol leszek. ez nem barbiparty, hogy lakásra menj. eltévedtél te barom.

-Tom - 2012.03.07. 16:12:41

Rimékelitek a Damu-Palácsik ügyet? Ismizés ezerrel, aztán lakáson tali, kicsi orális kényeztetés, majd állva erőszak, végül weszkó csizmivel rugi-rugi és hazabotorkálás, tiszta bugyiban.
Tudtok élni.

Commandante Jayasuriya 2012.03.07. 18:13:09

@A Magyar Pina Világmárka!:

Úgy látszik kékpeti házhoz szokott menni a pofonért.
Persze lehet, hogy egyszerűen csak szeret szopni.

@-Tom -:

Irigykedsz mi?
süti beállítások módosítása