Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

A szigetlakók

2011.08.12. 06:30 ripők

 Ezekben a napokban a főváros megszokott, békés életét fenekestül forgatják fel a világ minden tájáról érkezett gyülevész népek. 

Ez a jöttment csőcselék túlnyomórészt kábítószeres huligánokból, bűnözői életmódot folytató színesbőrüekből és deklasszálódott helyiekből verbuválódott.

Az éktelen ricsaj, a bűz és a szemétkupacok sajnálatos velejárói a fiatalok féktelen tombolásának. 

Elszomorító, hogy egyre több vidéki településen szerveznek a fővárosihoz hasonló összejövetelt.
 
   
És még mondja valaki, hogy hűvös távolságtartás és jó modor jellemzi a briteket!

50 komment

Címkék: sziget liberalizmus barbár proli terroristák emlő végítélet ripők bezzeg a cseszlovákok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr133138947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.10. 23:53:22

Öcsém, ezt a posztot csak egy év múlva írattatom meg veled!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.08.11. 06:51:22

@Levéltáros: Természetesen átidőzítheted, amennyiben a Kigondoltam! ügynökei el tudják intézni, hogy az Olimpia idején is lángba borítsák a lófejűek földjét a békétlenkedők. (Vagy legalább radai úrral gyújtass fel egy kukát, amit majd alulról filmeznek.)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.11. 09:59:22

@Levéltáros: @ripők:

Elképesztó, hogy mennyire olcsó buzeránsok vagytok... Egy-egy index-címlapért az anyátokat is eladnátok! Na menjetek a mainstream témáitokkal a vérhabos gecibe!

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.08.11. 10:09:32

@"the dragon": Te rimánkodtál a színfalak mögött, hogy mixertanfolyamra akarsz menni, kistáska! Most meg itt adod az ártatlant! Hallatlan ez a hálátlanság!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.11. 10:31:56

@ripők:

Pff, a mixerkedés az majdnem olyan, mint a főzés, tehát nem nekem való elfoglaltság. Ráadásul még a koktél c. filmet is utálom, mint a szart, a kis scigecivel együtt!

_nyuszi_ 2011.08.12. 08:54:42

de rég hallottam azt a szót, hogy deklasszált.
azt hittem Kádárral együtt eltűnt

21méter · http://kigondoltam.blog.hu 2011.08.12. 10:46:17

Kikérem a posztot az északírek nevében!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.12. 12:49:09

@"the dragon":

Inkább a tiedet adnánk el, de Uj Petinek nem kellett, ezért nincs címlap.

-Tom- 2011.08.12. 17:40:32

Kicsit boldogult nagyapámra hajaz a képen az az ember. Gondolom, meg akartál sérteni ezzel, meg amiket írtál róla...burkoltan. Felveti egyébként a kegyeletsértés lehetőségét is, úgyhogy fontolgatom a magánindítványt.

Erről eszembe jutott, hogy írtam tegnap egy levelet Monica Belluccinak. Hosszas vívódás után. Meghánytam-vetettem magamban a dolgot és úgy döntöttem, két kölyök és öregedés ide vagy oda, hajlandó vagyok magam mellé emelni tejben-vajban folyó Kánaánra, amit hálószobámnak hívnak.
Ezt leírtam, aztán megvettem a kiüstit, amivel majd fogadom (gondoltam, fel kell oldani a gátlásait első éjszaka, nehogy zavarban legyen tőlem, és a lehetőségtől.)
Na, ma jött egy levél. Valami sajtósa írta. Aszongya: "Monica é sposato. Grazie per la tua lettera. I migliori auguri." És csatolt egy dedikált fotót.
Azóta kurvára fel vagyok háborodva.
Hogy képzeli ezt?! Én bíztam benne! Áldoztam rá! Rákészültem! Hajlandó voltam elfogadni öregen, és gyerekkel együtt! Mutasson még egy embert, aki manapság ezt vállalja! Borzalmas azért, basszátok meg, hogy milyen emberek vannak! És még ahhoz is kurva lusta és gyáva, hogy legalább maga írja meg, ha már sunnyog!

Csalódott vagyok.
Innentől az, hogy Uj Péter se ír egy kurva sort se, már meg se lep. Monicával egy követ fújnak. Szerintem összejárnak, vagy nem tudom. Lehet, valami összeesküvés lesz...

Ezek direkt csinálják. Borzalom azért ez a lelketlenség!

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.12. 18:29:08

@tomsawyer:

Micsoda szép romantikus sztori, a könnyem is kicsordult.

-Tom- 2011.08.12. 18:53:45

@Levéltáros: ehh...ne érzed át eléggé a szomorúságát. Már családtagként kezeltem. És így viselkedett.

-Tom- 2011.08.12. 19:02:08

Miért nem kommentel ide senki, csak Te meg én? Már semmi más nem jut eszembe...

Ja...A sziget.

Egyszer hazavittem egy kullancsot. Láttam Steiner Kristófot valami gusztustalan kumiszt inni (szintén egyszer,) amiről azt feltételeztem, hogy nem kumisz. Ennyi, amit hozzá tudok fűzni építő jelleggel még.

Hogy áll a Goldenblogos szavazás? Miért nem a szórakoztató kategóriában (vagy a gasztroban) van ez a...izé? Ki nevezte be? Piroska néni Balmazújvárosról? Hm?

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.12. 20:27:54

@tomsawyer:

Tegnap kimoderáltam az internet nagy részét innen, nem tud senki kommentelni, csak te meg én.

Goldenblogban egyelőre nem vezetünk, valami nagy csalás miatt nyilvánvalóan. Nem tudom, ki nevezett be minket (megkérdeztem), csak azt mondták, hogy egy bizonyos O. Viktor volt, aki inkognítóban akar maradni, mert ismert focista.

-Tom- 2011.08.12. 22:46:30

@Lakatos Ásztonmártin: Köszi Martinka a felvilágosítást. Már azt hittem négerek vagy holokoauszt-tagadók. Hála a Magasságosnak, hogy csak buzeránsok.

-Tom- 2011.08.12. 22:52:15

@Levéltáros: Jól tetted. Magam is amellett vagyok, hogy minél kevesebben, annál jobb. Az egy főre eső webnégyzetméter miatt.
Drasztikusan sokan vagyunk.

-Tom- 2011.08.12. 22:54:58

@Levéltáros: Azt hittem rátok...ne ábrándíts ki, hogy Martinka nem csak cigó de még vaksi is.
Baszdmeg ezt hívják mélyszegénységnek és itt van az orrunk előtt.
Megrázó.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.12. 23:08:38

@tomsawyer:

Azt tudtad, hogy a világ legnagyobb feltalálójának a legjobb barátja a te apád volt? Nikola Tesla és Mark Twain. Behatóan foglalkozok a témával, csak szólok.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.08.12. 23:23:33

@ripők:

Hehe! Én sem tudom, melyik szigetről írsz. A mi pepsi szigetünkről, vagy akár a brit szigetről, esetleg mindkettőről. Kellene egy szavazás a végére, hogy ki melyiket gondolta bele.

killercsiga 2011.08.12. 23:27:44

A szigetről nekem az jut eszembe, hogy mekkora sunyi geci volt a kis humanistapacifista pöcs, hogy míg a hajótörött társai kinyírták egymást, ő sorba lekúrta a havaji pinákat.
De hát ez van, ha valaki rendesen sunázza a bevándorolt sunákat azt nem zavarogja semmi, és ehhez még fesztivált se kell rendezni.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.12. 23:31:25

@bogancs:

Tudjuk pontosan, mit gondolt bele, és rajtunk kívül más nem olvassa ripők posztjait, ezért nem kell szavazás és értelmezés. Te vagy a statisztikai hiba.

@killercsiga:

Nekem meg az jut eszembe, milyen jó lenne, ha te lennél Robinson, 22 év egy szigeten egyedül, net nélkül. Nem zavarnál minket.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.12. 23:35:19

@Levéltáros:

Nem ártana megtanulnod helyesen leírni Tesla Miklós - a Magyar Királyság büszke szülöttjének - nevét!

@bogancs:

Man szigetről van szó. Az ottaniak közismerten rosszul használják a farkukat, olyannyira, hogy a macskáknak például nincs is.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.08.12. 23:38:28

@"the dragon":

No ilyen egy egyenes ember! Bezzeg Levéltáros, csak hímel-hámol. Úgy tűnik nekem, hogy nem túl okos.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.12. 23:41:20

@bogancs:

Én nem egyszerűen nem okos vagyok, hanem kétszínű. A belső topikokban olyanokat írok rólad, hogy magam is szégyellem. Egyébként az IQ-mat megmérettem múlt héten, 76 lett, nem rossz. Ha duplázok, máris Mensa leszek.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.12. 23:43:05

@"the dragon":

Na ezért buktunk Trianonnál is, Tesla szerb volt. Sokat akarsz markolni, aztán rántotthús-magyarország lett belőle. Az egészséges nacionalizmusnak is van határa, elégedjünk meg a magyar Nobel-díjasokkal, pl. velem.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.12. 23:53:17

@"the dragon":

Haha, tényleg jó lehet, kár, hogy nem értem, mert megjött a vérzésem.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.12. 23:56:47

@bogancs:

Na csak kibújt a szög a zsákból, azért jöttél ide, hogy legyen végre olvasód OTT. Elvi okokból nem fogok nálad kommentelni, nem teszem ki megrázkódtatásnak a rajongóimat, akik lépésről lépésre követik a tevékenységemet.

bogancs · http://nivo.blog.hu 2011.08.13. 00:00:01

@Levéltáros:

Ha akarnál sem tudnál hozzászólni, hehe! Ki vagy tiltva három hónapja kistáska.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.13. 00:13:41

@bogancs:

Egyet ne felejts el, én az Indexnél dolgozom, ha akarom, törlöm a blogodat. Szóval csak óvatosan hergelj.

koboldmaki 2011.08.13. 09:04:27

@Levéltáros: Tesla horvát volt, feltéve ha belepofázhatok.

koboldmaki 2011.08.13. 09:10:46

@koboldmaki: Van egy olyan érzésem, hogy rosszul tudtam.

-Tom- 2011.08.13. 09:11:03

@Levéltáros: Valamit hallottam róla. Teslát zseninek tartom magam is, ergo ha még kifejtesz róla dolgokat nem fejellek meg.

-Tom- 2011.08.13. 09:12:39

@koboldmaki: Hát igen. Lassan le kell vonni a konzekvenciákat, és kisebbségi véleményt nem hangoztatni nyilvánosan. Jóindulattal mondom.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.08.13. 09:40:06

@koboldmaki:

Persze, égetheted magad nyugodtan. A jelenlegi Horvátország területén született, de:

"Édesapja, Milutin Tesla európai műveltségű ortodox pap, édesanyja, Georgina (Đuka) Mandić szintén szerb lelkészi család sarja volt."

@tomsawyer:

Volt neki idősebb korára egy terve a halálsugár kifejlesztésére, és akivel összeveszett (gyakran megesett), azokat felvette a listájára, hogy majd rajtuk teszteli a sugarát. De nem készült el vele. Asszem a végén Mark Twain is a listára került.

-Tom- 2011.08.13. 10:04:08

@Levéltáros: Na, igen. A nagy elmék sorsa a lájtos elborulás sajnos.
Kivitelezhetőnek tartom - nem tudom, te hogy vagy vele - a módszert. Valakin ki kell próbálni az új találmányokat. Idegenen az ember mégse tesztelhet. Bizalmatlan volt, úgy tudom, amúgy is mindenkivel. Naná, hogy olyanra gondolt, aki közel áll.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.13. 20:56:16

Ír csókáról már meséltem. A némberek meg 2 lábon járó bojlerek. A kajájuk is borzasztó. Az összes valamirevaló szakácsuk vagy francia vagy olasz stílusban főz.

És a nem létező lopótököm is teli van, hogy az összes idejön legénybúcsút tartani. Hát nem tudják, hogy a jányaink továbbálltak dubajba???

@Levéltáros: Á, csak nőt akar szerezni. Gondolja, majd valaki megsajnálja a nagy, könnyes barna kutyaszemei miatt, és része lesz egy vigasznumerában.

Gódenbogos nevezést magamra vállalom! :P

ripők · http://kigondoltam.blog.hu/ 2011.08.14. 06:31:24

@tomsawyer: Niki Belucci (aki - gondolom a lánya lehet - szintén híres művész) sokkal közvetlenebb és barátságosabb.
1.bp.blogspot.com/_g_UPDcN8N2E/S6ySOWuFAZI/AAAAAAAAAO8/vTUnNyqSAws/s1600/niki_belucci.jpg

-Tom- 2011.08.14. 09:26:37

@ripők: Ehh...az is férjnél van má'. Ez egy ilyen "család". Menthetetlenek bazmeg.
Egyébként a férjét (Nikinek) kb 4x utasították ki Ámerikábó', gondolom ő Usama bin Laden unokaöccse és alvezére (most már trónkövetelő az al kaida dinasztiában).

-Tom- 2011.08.14. 09:30:18

@neccharisnyás útonálló: Naah!...Most mé' buktat le?! Ehh...pedig már vártam a szerelmes leveleket, mint Pachmann Péter, a Fészbúkon (gondolom Zuckerberger szopatja google fordítóval írt levelekkel, meg álprofillal)...aztán "panaszkodhattam" volna, hogy nekem ajánlatokat tesznek...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.14. 11:10:39

@ripők:

Valami elképesztő ordenáré ez a tetoválás szegényen...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.14. 13:03:56

Noha kacérkodtam a cinkos hallgatás gondolatával is, de végül arra jutottam, hogy el kell határolódnom a képen látható szurkolótársamtól. Szerintem igazából Shity drukker, csak le akarja járatni a tisztességes embereket!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.14. 22:27:49

@tomsawyer: Mé-mé? Há me barátném jól kinézett téged magának. Én meg jó baráthoz illően partvisnyéllel lepiszkálom az úrról az alkalmatlankodó piócákat. Azé.

Az volt már, hogy a csóka totál Alekosz egy Man United - Chelsea mérkőzésen? Neeem? Akkor majd most!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2011.08.15. 10:33:57

@neccharisnyás útonálló:

Nem is igaz. Alekosz Cantona-tetoválása ugyanis sokkal aprólékosabb MUnka!
süti beállítások módosítása