Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Kis család

2010.03.18. 07:59 Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa

                                       Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa

                                       üget a beton patása

 

radairosseb                                              Panther_V

te vagy hát Mildred                                   kuncog a vér

 

Nyunyóka                                                "the dragon"

all of cut                                                  sárkányfaszhatalom

                           csőr dzsinn ész              piréz vitéz / plüssmacsó

Lady Carambole      egy csók és kész            baszd meg azt legyél jól

szépsége barangol                                     Zsit (nyújtózós macs; révülettündér)

                                                             péniszfagyasztó dér

Flat Eric / sta press                                                       Frick László Emlékzenekar

Weöres Sándor dressz                                                    rossz gyomra kapar

                                             est komor őre

                                             szép kakaós bögre

 

Stupidella
tetkós dildószopó


 

                                             szanalmas

                                             jános itt vagy

103 komment

Címkék: család barátság boldogság marihuana weöres lsd esti kornél alkoholisták

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr441848856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

est komor őre. 2010.03.18. 13:14:51

@gájricsi dezső:

kibaszott kurva dragi. hát ez történik, ha felvesz közénk valakit az az idióta.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.18. 13:37:32

@est komor őre.: Mijafaszom köze van ehhez a sárkánygyíknak?!

Hát mégis kiverte a faszát rám?!
Nemárbaszdmeg!
Ez annyira megalázó. Pfejj.
Szerintem még hugyozás közben is elélvez, ha rám gondol, láttam rajta, hogy egy kéjenc perverz.

Tikkel a szeme a faszrángatástól. Amikor a kalviatúrát veri.
Vagy rá...eh... mindegy.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.18. 13:42:40

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: A Léjdi nem buznyák.
Ő a Léjdi.
Vigyázzá!

Zsanika frusztrációt érzek az agresszív megjegyzésedben. Nem lehet, hogy te itt titkon megkívántál egy deli vitézt, és durván vissza lettél utasítva? És elküldtek jegesmedvét szopni a kibaszott Sarkkörre, úgyis kihalóban vannak,legalább ennyi élvezet jusson nekik. Kevés a hal.
A nem éppen látensen leszbikus PETA támogatásával.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.18. 14:33:52

@gájricsi dezső: hát szerintem buzernyákok közt elvész a szem

ami meg a frusztrációs agressziómat illeti teljesen helytálló a meglátásod, mondtam draginak leszopom ingyért erre ő azt mondta nincs nekem annyi pénzem hogy a számba adja így az uramnak kell kinyalnija ha éppen nem tudományos értekezést tart Gyurcsány elvtársnak akivel országjáró túrán vesz részt mint külsős tanácsadó met hát futja az emeszpének a tagdíjakból erre is meghát köcsög-e vagy hogy karnissal párzol

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.18. 14:52:42

Kornélka még új fiú itt, így aztán nem csoda, ha néhány fontos név nem szerepel a listáján (azt nem mondanám, hogy hiányzik). Azt is valamennyien tudjuk, hány kettős indentitás szerepel a tablón!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.18. 15:17:38

@est komor őre.: ugyan -
A Kornélt is csak azért vette ide, hogy engem elcsábítson.
Hátha beugrom néha és láthat.
Te nem látod át a taktikázást.
A ratyik nagyon ravaszok, a lappangás a vérükben van.
Mindig ez a sok szerelmes őrült...ehh...

csőr dzsinn ész 2010.03.18. 15:24:13

@radairosseb:

kibaszott ideges vagyok kornélra bazdmeg. rohadék indexes olasz, beékelődött közénk!

KORNÉLBAZDMEG MI ITT NEM SZERETJÜK EGYMÁST, MINKET AZ EGYETLEN EMBERI ÉRZÉS A GYŰLÖLET MOZGAT!

Én rühellem dragit, ki nem állhatom nyunyót bazdmeg! Nem elég világos a kommentekből?

Rada, a magadfajta csökött buzit kifelejtette, hiszen csak két hete követi a blogot, mióta berimánkodta magát annál a buzeráns draginál, te meg alig jelensz mostanában meg, hiába no, nagy biznic a kopogtatócédula, gondolom kapsz érte paprikáskrumplit.

Az, hogy engem többször is megemlített az is szégyen! Egy tintahalevő indexes olasz csak ne emlegessen engem! Megyek is a Zindekszbe és megverem egy partvissal ezt a szörnyeteget!

csőr dzsinn ész 2010.03.18. 15:28:26

@radairosseb:

ki is javítottam bazdmeg, te nem hiányozhatsz! bár hamarosan elvisz téged az écc, mégiscsak a rómaiaikról te tudsz köztünk a legtöbbet.

na, megyek a délutáni edzésemre, tele vagyok proteinnel, kokszoltam is.

csőr dzsinn ész 2010.03.18. 15:30:24

@Lady Carambole:

nézd, ha úgy érzed, nem kurvanyáztalak még eleget, csak szólj, bepótoljuk.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.18. 15:42:44

@csőr dzsinn ész:
Értem, két cukorral, kis tejszínhabbal a tetején, meg egy szem drazséval.
Drazséval, értem.
Nyehehehe!!!!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.18. 17:14:08

Mi a román buzi kurvaság ez itt?! Archenemy csak azért nem hiányzik, mert itt szopja a faszom a mahagóni asztal alatt...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.18. 18:19:34

Ehh....

Sajnos az imént minden kétséget kizáróan bizonyságot nyert, hogy Kornél egy retkedék fartúró, aki imádja a csokikukit... Megkövetlek titeket, amiért nyakunkra hoztam az átkot!

www.port.hu/pls/co/event.event_page?i_event_id=1380351&i_event_area_id=11&i_city_id=-1&i_county_id=-1&i_country_id=44

Ott figyel a középmezőnyben...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.18. 18:47:32

@csőr dzsinn ész: Te vaksi gecó, ott a buzi kisebbségi alapból!

@"the dragon": "Szemeddel látsz, szíveddel érzel!"

Ez a poszt valamennyiünknek szól! Szeretet és barátság!

jewel 2010.03.18. 19:06:59

De szep szinesek vagytok. :) A Spice Girls-t juttatjatok eszembe.:D

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.18. 19:11:46

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Baszd meg, kurva gyorsan álljál le erről a Müller Péter tripről, mert körbefoslak kovászosubival!

Szörcsit már csak azért sem szerethetem, mert a judeobolsevik karvalytőke trójai falova, aki mindennek a tetejében még egy falánk ártány is...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.18. 20:29:45

@csőr dzsinn ész: Na igen, a rómaiakban nagy szakértő vagyok, ez tény. Kornélka amúgy nem szeret engem, ezen nem lepődöm meg. Mindenáron szopni akart, de nem hagytam, csak megdugtam. Azóta órol rám.

Ami meg Dragont illeti, nem értem, mi a hányásért hozhat ő ide embereket. Sürgősen meg kéne vonnod ettől a villanybetyártól az admin jogokat, te hájas disznó! Különben is tudható, hogy ez a dragon nem a mi dragonunk.

thedragon.inda.hu/
thedragi.inda.hu/

Rohadt hamisítvány, és közben bármibe beleütheti az orrát a görény.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.18. 20:31:55

@jewel: Nekem meg anyád jutott eszembe rólad, ahogy a hereszőrömről nyalta le a szarcsimbókokat, miközben apádat farkaltam.

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.03.18. 20:32:48

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: mi az hogy "all of cut", ha megkérdezhetem? ha valami olasz beszólás, Isten látja a lelkem, kihajítalak innen örökre...

jewel 2010.03.18. 20:45:45

@radairosseb: akkor is spice girls-ok vagytok :p amit mondtal meg magadnak mondtad nem nekem ;)

(a kep pedig amit lefestettel...fujjj olyan meleg vagy aki abszolut nem ugyel a higeniajara:D)

est komor őre. 2010.03.18. 21:23:20

@jewel:

áááááásztakurva, ekkora gyomrost bazdmeg, esek széjjel, aaaapicsábakurvanyád!

gyerekek, szégyen, szégyen, dragi megöltél mindket, kit hoztál közénk, mondd???

est komor őre. 2010.03.18. 21:25:37

@"the dragon":

kész vagyok, idegösszeroppanást kaptam!

még szerencse, hogy modt jövök a kondiból, és igen kemény edzést toltam, amúgy odabasznám a laptopomat dühömben!

hát mondd, hogy tehetted ezt velünk????

est komor őre. 2010.03.18. 21:26:25

@"the dragon":

háháhá, a szart is kishortolom a földgázból bazdmeg, ebből pezsgőnyitás lesz !

est komor őre. 2010.03.18. 21:28:46

@radairosseb:

kénytelen vagyok bort nyitni erre a sokkra.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.18. 21:40:46

Akartam kérdezni, hogy mi a tatupöcs ez itten, de ránézve a tag-ekre (lsd, marihuana) mindent értek...
Szóval ez a digó Kornélia, aki egyenesen a Vörös Brigádok leszármazottja, eladta két grammért a kopogtatóját az elempének!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.18. 21:54:15

@est komor őre.:
Még jó, hogy nem vagy bróker, te bróker!

@radairosseb:
De azt fogadjuk nem tudtad, hogy a kis budai dzsentrifiúnknak külön iskolát nyitottak anyuék Oxfordba! Pedig de!

www.dragonschool.org/

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.18. 21:56:53

el kell híznom! most azonnal!
ejjjKornélka, nem tudsz te a dolgok mibenlétéről, azaz, alig valamicskét

est komor őre. 2010.03.18. 22:07:49

@Zsit (nyújtózós macs; révülettündér):

óbazdmeg, elhízni igazán könnyű, egyélbazdmeg, egyél.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.18. 22:10:34

@Lady Carambole:

Sőt, az ősök még Wales zászlajára is rálobbiztak! Uralmam alá hajtom azt az egész belterjes szigetet, meglásd!

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.18. 22:42:28

@est komor őre.:
30 deka csoki egy ültő helyemben alapozásnak megteszi, nemde?
(de nem fogok, mert nincs senki, aki támogatná a ruhatárváltást, asszem, ez tolerálható szempont)

ja, és megint zárójel, megyek a sarokba, ki akar megbüntetni?

est komor őre. 2010.03.18. 22:48:49

@Zsit (nyújtózós macs; révülettündér):

csoki? tésztát egyél hússal. sokat, kibaszot sokat.

szénhidrát+fehérje->zsír

én bármikor megbüntizlek

Mirlia 2010.03.18. 22:58:48

Nagyon elgondolkodtatót találtam a wikipédián: "A nyugati kultúrákban gyakorlatilag lehetetlenné vált nők számára a transzvesztita viselkedés, hiszen a férfiak egyre több ruhadarabja vált számukra is megengedetté és divatossá." És tényleg. Lásd Ripley az Alien c. filmből. Kommandós gatya, marcona arc, baseball sapek, nagy fegyók, parancsolgatás, meg a többi. Jó, tudom ez nem vág ide, de meg akartam osztani veletek.

est komor őre. 2010.03.18. 23:00:00

@Mirlia:

a koton viszont elvehetetlen tőlünk!

Mirlia 2010.03.18. 23:12:26

@jewel: ovis vagy.

A többiek meg mind klimaxosak, vagy mi ez a "szeressük egymást gyerekek" ellentéte? Ti vagytok hisztisek, pedig én fogok pillanatokon belül elleni. Kivéve Lady C-t.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.18. 23:14:28

@est komor őre.:

Jó ötlet, azt például simán a fejére húzhatná, bár némi problémát okoz, hogy akkor meg pont úgy nézne ki, mint Dragon.

Mirlia 2010.03.18. 23:15:05

@est komor őre.: mér? tök jó lufit lehet belőle fújni höhö. Ezt az élvezetet nem vehetitek el tőlünk nőktől. A kotont könnyebb felfújni, mint a lufit, ez tapasztalat. De azért a szülinapi bulimon nem alkalmaznám, hátha valaki rájön. Pedig van többféle ízű is, lufiban miért nincs?

Mirlia 2010.03.18. 23:17:09

@est komor őre.: Nem lehet, hogy ő az az újságíró csaj, akit állítólag dug??

est komor őre. 2010.03.18. 23:25:47

@Mirlia:

nézd, ennyi kérdéstől én kibaszott ideges tudok lenni. látom nem nevel téged rendesen arcsi!

na, mő!

Mirlia 2010.03.18. 23:31:26

@est komor őre.: értem, ezek szerint nem tudod a választ höhö. A szüleim pl. mindig azt mondták, ha nekik nem tetszőt kérdeztem, hogy milyen szemtelen vagyok. Ez már csak így megy. (most nem kérdeztem semmit)

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.18. 23:36:44

@Mirlia:

Az újságíró csaj a Kornélia. Ez biztos.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.18. 23:59:07

@jewel: Nem tűnt fel, hogy úgy beszélsz, mint egy buzi? Jobban járnál, ha az ujjaidat a végbélfalad kitámasztására használnád, mert ha gépelsz vele, lejáratod csak magad.

@Lady Carambole: Én már semmin sem lepődöm meg. Mióta tudom, hogy körül van metélve, azon se csodálkoznék, ha kiderülne, hogy az övé volt a WTC, azért haragszik a négerekre, akik felrobbantották.

jewel 2010.03.19. 00:31:42

@radairosseb: Te mar csak tudod :p spice boy :D

jewel 2010.03.19. 00:38:00

@radairosseb: jol all Neked az a pink szin :DDD

Mirlia 2010.03.19. 00:48:43

@Panther_V: neba! akkor ő nem egyenlő dzsinnel? Mondjuk Ericet is keverem a tigrissel folyton.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.19. 01:17:44

Szeress úgy is ha rossz vagyok!
Ha titeket ez nem érint meg, akkor ballasztok vagyok "a" csakrán.

@radairosseb: A kurva anyád, csak úgy szokásosan!

@Nyunyóka: Szabad asszociációk összessége.

@Panther_V: Ugye tudod, hogy zaklatott álmaid lesznek a választások után? Nem azért mint radainak, akit tomfával fog a csendőrség megfarkalni, hanem a Magyar Gárda először körbehugyozza a házad, majd megveti benne a takarmányokat, emlékeztetve téged új énedre te paraszt.

@"the dragon": Olvastad esetleg a Boldogság könyvet?

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.19. 01:31:52

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Az egyik szomszédom a helyi MIÉP vezetô, a másik MSZP-s, a többirôl nem tudom mintahogy azt sem mit jelent a ,,megveti a takarmányokat" kifejezés. Ez valami olaszból rosszul fordított szar gondolom. A házamat meg a macskámon kívül más nem szokta körbehugyozni, s ebben nem is várok változást.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.19. 01:49:33

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

Nekem most zaklatottak az álmaim, de ha jön a Vezénylô Tábornok Úr rend lesz, s nem dobálják a sörösdobozokat az állomásról hazafele tartók a házam elé a füvemre.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.19. 01:50:22

@Panther_V:

Vagy, ha mégis a barátaid összeszedik.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.19. 01:56:03

@piréz vitéz / plüssmacsó:

Már automata a félsorompó. Azóta annyi a dolgom, hogy telefonáljak, ha nem nyílik fel valamiért vagy a mozdonyvezetô nem vette észre, hogy elbaszta a Pista bát bringástul.

est komor őre. 2010.03.19. 06:53:26

@Panther_V:

javaslom, akkor is szólj az ott járóknak, ha nem zár le a sorompó. mondjuk roppant nagy élvezet ilyen esetekben kitenni a sámlit, bort nyitni és sajtot majszolva fogadásokat kötni, hogya négnegyvenes ceglédi elkap -e valakit,
járműtipusonként külön oddsokkal.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.19. 11:20:07

@jewel: Tudtad, hogy az első jele a homoszeszkulális hajlamok megjelenésének, ha azt a szót használod, hogy "pink"? Férfiember tudja, hogy ilyen szín nem létezik. Van piros, kék, zöld, sárga, fehér, meg fekete. Egyesek szerint még barna, de ez már erősen problematikális.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.19. 12:39:42

@"the dragon":
Óbazdmeg, de sokra mész vele, genetikai hulladék az összes lófogú, egy erősebb ukrán gyerek lesöpri az egészet vestminszter palaszostúl-kurvaanyjástúl!
De ott legalább nem fogsz kilógni a sápatag, gerincferdüléses külsőddel, meg a hangyaszarnyi fütykösöddel, az biztos!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.19. 12:47:25

@radairosseb:
Új dimenzióba helyezted az eseményeket. Kössz!

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.19. 15:10:52

@radairosseb: Vigyázz a szádra Rossebb Radáról, mert a betonkloáka megtalálja és még rá is fosok egy megszáradt díszgyertát a közepére ha a jewelre fened az ótvaras gecitől bűzló szádat!

Pffej.
EGy napra mentem el, rögtön egymást taszigáltátok hátulról, szürcsölve-lefetyelve.
Borzalom.

Ettől hányom telibe az ajtófélfát.
Legalább valami cselendzzsel nyaligáltátok volna a csiklónyi faszát egymásnak...
de nem.
Csak ez a közhelyes udvarolgatás

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.19. 16:27:28

@est komor őre.:
de nem akarok annyira hízni! Bazmeg, mingyá teszek egy ilyen mosolygósat!

Ja, és le kell írnom százszor, hogy Dragi szép? Mert jelenleg mással nem tudsz büntetni.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.19. 16:29:19

@Panther_V:
cicaaaaaaa .... áááá, állatira röhögök! miauuuuu - juhú-hihi

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.19. 17:40:06

@Zsit (nyújtózós macs; révülettündér):

Valld be, hogy csak azért akarsz bántani, mert a minap felvetettem annak lehetőségét, hogy néhány év múlva alkalmasint megbasznám a lányaidat... És most egyszerűen féltékeny, irigy vagy!

El kéne fogadnod végre, hogy az idő kereke nem forog visszafelé!

u.i.: Azért azt ígérd meg kérlek, hogy uralkodsz magadon, és nem ölöd vízbe őket, ahogy a kismacskákat szokás...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.19. 19:24:36

@"the dragon":
de nem bántottalak, hé! *rémülten tiltakozik*

Figyejjééé! Ha ügyes baszó vagy, mit bánom én, hogy dugod-e. De tényleg várd ki azt a pár évet, köszi!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.19. 19:57:30

@"the dragon":

Csak hüledezek jobbra-balra, ha jól értem a felétek dívó szokást, kismacskákat farkalsz, akikat aztán vízbefojtanak...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.19. 20:22:29

@Zsit (nyújtózós macs; révülettündér):

Már hogy lennék ügyes baszó, te liba?! A legnagyobb királyokhoz hasonlóan lusta vagyok, aki mindössze összekulcsolja a kezét a tarkóján, esetleg csöcsörészik miközben a csaj izzad.

Szívem szerint csak szopatnék, mint a rocksztárok...

(Felénk a pár kettőt jelent. Ott a nyugati határszélen hogy is van ez?)

@piréz vitéz / plüssmacsó:

Nem farkalom őket, inkább csak zsákba be és irány a ciszterna!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.19. 22:08:12

@"the dragon":
Ne fogd vissza magad, biztosan van még ennél lejjebb is!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.20. 01:54:29

@Lady Carambole:

Pedig megmondom őszintén, hogy ez csak a második legkedvencebb szurkolói rigmusom... Természetesen a favorit az az öt évvel ezelőtti sláger, ami minden idők legmagasabb pontszámát érte el dalminősége/játékosminősége mutatón!

Egy PMFC-s himnusz Balaskó Ivánhoz - akit nem sokkal később két év börtönre ítéltek nemi erőszaért, valamint a hatóság megtévesztéséért -, és van benne olyan is, hogy "nem érhet minket fiaskó, mert nálunk játszik a Balaskó", meg "lehet, hogy máshol [Illés - a tanulatlanok kedvéért] Béla a király, de nálunk Iván a cár!" Szóval egyszerűen óriási!

Sajnos nem találom a youtubon, talán majd panthervé, esetleg az az olasz Kornél megteszi a szivességet...

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.03.20. 18:57:52

@"the dragon": Most már a PMFC sikerei is fájnak neked?!
Egyébként Balaskó amilyen jó reményekkel, és a kezdő fordulóban a Kaposvár elleni győztes (!) találattal mutatkozott be, ugyanolyan dicstelenül távozott, ma megyei első osztályban játszik, pedig komoly kvalitásai voltak, egy újabb elbaszott tehetséges gyerek ő. Mellesleg nem ítélték el, és elég gyenge lábakon állt a vád, talán ezért is.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.20. 19:27:15

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:

A PMFC sikerei csak azért nem fájnak, mert ilyenekről aligha beszélhetünk... Persze helyt álltok a második vonalban, esetetekben még ez is nagy szó. Ha erre utaltál, akkor adom.

Amúgy meg a pécsi parasztokról megvan a véleményem, hisz első szurkolói élményeim közé tartozott, hogy miután a hajrában pontot mentettetek ellenünk idegenben, egy ronda nagydarab bácsi - pillanatig sem mondom, hogy nem a te apád volt - a lelátó tetején letolta a nadrágját, és elkezdte mutogatni a szőrös seggét, mintha valami pávián lenne. Mivel ekkoriban még tíz éves ha voltam, nagyon megviselt a dolog, valószínűleg innentől datálódik a homoszexuális buzik iránti megvetésem is... Szóval szopjad le a keszei ferit bő nyállal, te náci!

(Balaskót pedig kurvára elítélték, két év felfüggesztettet kapott. A memóriám csalhatatlan, punktum. És az ominózus szurkolói dalt leszel szíves nagyon gyorsan prezentálni, különben kibaszlak, mint macskát szarni!)

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.21. 15:35:18

Képzeljétek, a minap magával az est komor csőrével álmodtam.

Persze szokász szerint vmi szürreális katyvasz volt (mármint nem szörcsi, az álom - bár az előbbivel kapcsolatban sem nagy mellélövés), de a lényeg, hogy kiderült, nem is egy nagydarab hájas duálkasztos bróker/kazánfűtő, bartókrádióval meg pacallal, hanem egy tök átlagos indexes informatikus arc.

Én mondom, szörnyű egy álom volt, na.

est komor őre. 2010.03.21. 18:50:32

@piréz vitéz / plüssmacsó:

hátbazmeg... visszaéltél a jóindulatommal, sajnos le kell hogy kerékpárosorozzalak!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.21. 21:08:15

Micsoda deviáns szarrágó egy banda ez!
Tudományos kutatóműhelyünk a Titanic nyughelye felé tart, ti meg gyúrtok és bringáztok?!
Lefogadom, hogy a szoliban szenderedtél el, Piréz!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.21. 22:09:31

@piréz vitéz / plüssmacsó:

Én meg zsanival álmodtam két napja! A csaj egy kolozsvári hajszobrász, akinek már Méhes Györgyöt is volt szerencséje leszopni! Tökre meg is lepődtem, mert eddig simán férfinak hittem.

Mondjuk abban, hogy szörcsi egy IT-s szerintem is lehet valami, de ne lenne egy dagadt állat?! Egy világ omlana össze bennem...

Koldun 2010.03.22. 09:43:18

ez a poszt nem olasz. arra sarkallt, hogy hozzászóljak. élhetnék azzal az elcsépelt szófordulattal, hogy már nem a régi ez a blog, de inkább bejelentem, hogy tessék megbaszódni, hirtelen.
Áldás Békesség

est komor őre. 2010.03.22. 10:20:59

@Koldun:

sajnos egyet kell veled értenem, rettenetes dolgok történnek velünk, alig van pár ezer olvasónk hetente.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.22. 10:46:23

@Koldun:

A rohadt életbe, legalább ne szóltál volna hozzá! Így most kénytelenek leszünk ezt a román szart megválasztani a hónap posztjának...

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.22. 11:58:28

@"the dragon": az alsógatyádat te mosod ki te perveztelen állat te anyád vaginális öröme te aki hasonlít egy szarólöketre

csőr dzsinn ész 2010.03.22. 12:04:21

@"the dragon":

most már biztos vagyok benne: zsani a barinőd!

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.22. 13:12:45

@csőr dzsinn ész: ha én a barinője te meg a műbránere vagy

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.22. 13:28:59

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:

Ezt úgy mondod, mintha nem nedvesedtél volna meg pinatájékon már az ötlettől is! És most nem az inkontinenciádra gondolok...

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.22. 13:46:15

@"the dragon": impotenciád az neked van hiába is dugdosod a pinás bőlevemről meg csak annyit tájékoztatásúl hogy több benne a C vitamin mint abban a koleszterinben amivel házasélete élsz.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.22. 14:00:12

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:

Nem tudok róla, hogy bárkivel is házaséletet élnék... Vagy te most a kúrásról beszélsz? Teljesen összezavarodtam!

(Egyébként lennél szíves megnyilatkozni Méhes György témában? Szerintem sok olvasónkat érdekelné, hogy akkor végső soron leszoptad őt, vagy sem...)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.22. 14:16:08

@"the dragon": Nekem Ménest mondott, és nem tagadom hamis állításod

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.22. 14:21:31

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan:

Fujj, dehogy... Csak néha áthívom takarítani a hölgyeményt, és ha jól dolgozik, jutalom gyanánt meg is cuccolom!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.03.22. 14:22:41

@"the dragon":

Bár most, hogy belegondolok, ez nagyban hasonlít az élettársi kapcsolathoz, csak ott nem kell külön áthívni, mer' van saját kulcsa a kullancsnak...

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.22. 14:48:45

@"the dragon": ahol anyád már csak egy kivénhedt madám volt, mondta is anyámnak szeretné tudni melyik barom részeg matróz csinálta fel akitől egy életre való baj keletkezet

Stupidella 2010.03.22. 22:40:52

most örüljek, hogy kimaradtam, vagy ne?

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.03.22. 23:39:35

@Koldun:

Áldás Békesség!

@Stupidella:

Hát bizony, aki ritkán jár a kútra... mittudomén, kurva.

szanalmas 2010.04.11. 11:09:33

Kornél, nehezen vettél rá a dícséretre, de tény, hogy -talán véletlenül- de beletrafáltál abba, hogy én lettem a kultúra alapköve!!!

@Stupidella:

Mi van vérnyúl, te még élsz-e?! Hogy a kutyák nyaldossák a hosszú füleid.
süti beállítások módosítása