Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kigondoltam

száz foooriiintnaaaak ötvenafele

Segédanyag

Részeredmények

  • csillagkúll: @dzsessz.szesz.zen: nem lennék a helyükben, amikor megtudják. (2023.09.04. 19:50) Jogvédő szervezetek
  • Kardos doktor: @dzsessz.szesz.zen: nyilván a libsi maszlagra van ráállva az agyad, azért nem fogod fel. (2023.08.08. 01:11) Az UBI margójára
  • dzsessz.szesz.zen: @ripők: rendkívül érdekes feltevés, de ezen a blogon a válaszok a fontosabbak! Mosási hőfok a mosá... (2023.07.27. 15:09) Bajersó
  • Páska Süme: reciprok hűböllér igazodópötty. (2023.02.07. 01:37) Mőőőőő!
  • dzsessz.szesz.zen: @Páska Süme: youtu.be/IqzMUn90tMg (2022.12.20. 10:58) A rendes december 3-i éves poszt
  • dzsessz.szesz.zen: nna... idővel a történelem bebizonyította, hogy aki rosszul múúnvalkol, azt kibasszák a pártból ma... (2022.08.23. 15:41) Moonwalk

Bambák

Legényvállalatunk

BOIL.gif

Tenoristák

2010.02.24. 14:00 radairosseb

 

A tenoristák szakállas, fehér köpenyes emberek, akik szabadidejükben sokat utaznak repülőgépen, vagy kávéházakat látogatnak. Nagyon okos emberek, ezért rendszerint tanárként vagy orvosként ténykednek egy külföldi nyelven beszélő országban, és arra várnak, hogy valaki repülőjeggyel ajándékozza meg őket, hiszen a repülés és a kávézás a lételemük.
Különleges ismertetőjegyük, hogy a fejükön turbán van, és mindig csipog a fémdetektor, amikor az ellenőrzésen átmennek. Ennek az az oka, hogy a végbelükön át saválló borítású zacskókba tett veszélyes anyagokat - rendszerint 100 ml térfogatot meghaladó La Bomba Coctail folyadékot, egyszerű módon aktiválható, fojtó hatásmechanizmusú ideggázokat, kézifegyvereket, kisebb méretű ismétlőfegyvereket helyeznek fel. 

Egy leleplező videó, amely számos független következtetésünket megerősíti a bennfentes szemszögéből (csak erős idegzetűeknek!!!)

Mint a fentiekből kiderül, a tenoristák igen nagy művészek, akik a végbélnyílás multifuncionalitásának új dimenzióit tárják az emberiség elé. Nem véletlen, hogy - mint a videón is látható - a legnagyobb tenorista nemzet, az arab mindig kitolt seggel imádkozik. A vallási vezetők  (mert a tenoristák nagyon vallásosak) már ekkor felmérik, ki igazán alkalmas a tenorista feladatok ellátására.

A tenoristák kulcsfontosságú szerepet töltenek be túlnépesedő és túltecnicizált világunkban. Újra és újra az emberi élet esetlegességére és esendőségére hívják fel a figyelmet, valamint arra, hogy milyen rossz elnyomottnak lenni, hiszen így bombákkal a seggedben mehetsz csak repülőre.

Becsüljük tehát a tenoristákat, akik a hivatásuknak élnek, és nem ritkán az életüket áldozzák azért, hogy repülhessenek vagy ihassanak egy csésze kávét, amik az egyetlen vágyaik szegényeknek!

63 komment

Címkék: homoszexualitás szex sex repülő fegyver pénisz bomba zsidók terrorizmus orál terroristák arabok zsidóbűnözés ánusz végbélnyílás

A bejegyzés trackback címe:

https://kigondoltam.blog.hu/api/trackback/id/tr491786508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csőr dzsinn ész 2010.02.24. 15:15:35

A poszt zseniális, kár hogy egy redvás cigány írta! Gondolom soros faszát szopkodod üres óráidban!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.24. 15:30:51

Nézzétek, én nem nagyon értek ezekhez a turbános népekhez, de azoktól, akik egy tőről fakadnak a zsidókkal, sok minden kitelik!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.24. 16:56:04

@"the dragon":

Te Dragi, azt tudtad, hogy állítólag Krisztus Urunk zsidó volt?

Én nem tudom, mit higgyek, tán ez is a ballib zsekértoló média egy ocsmány kitalációja...

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.24. 17:01:28

Tenorista kiképzőtiszt:

"Jól figyeljenek, mert csak egyszer mutatom meg..."

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.24. 18:16:31

@piréz vitéz / plüssmacsó:

"Biztos vagy benne, hogy a média mindig az igazat írja? Szerinted, ha az emberek készpénznek vesznek valamit, akkor az tényleg úgy is van?"

Na, honnan idézek?

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.24. 18:28:35

@"the dragon":

Elég könnyű rájönni, honnan idéztél, de ettől még nem nyugodtam meg, hiszen magában a Bibliában is vannak efféle szörnyű, szabadkőműves utalások...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.24. 19:01:16

Jézus elámi volt, ezt mindenki tudja. Különben is: ha a dárwinisták elhiszik, hogy az ember a majomtól származik, miért ne hihetnétek el, hogy a keresztények meg a zsidóktól?

Nem kell aggódni a kontinunitás miatt. Jézus korában már fénykorát élte a Római civinizácinó, így amelyőtökben roma vér csörgedez, legalább kisebb részt, annak nem kell félnie tőle, hogy üstöllést azonosítom a majmokkal a felmenőit!

szanalmas 2010.02.24. 19:19:03

Jézus sajt volt? Én nem is tudtam.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.24. 19:24:57

@szanalmas: Nem, a sajt Poncius Pireneus volt. Jézus messiás volt.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.24. 19:29:27

@piréz vitéz / plüssmacsó:

Már hogy a vérbe lett volna zsidó, ha egyszer a Szentlélek által fogant?! Nagyon tájékozatlan vagy, jobb lenne, ha kussolnál inkább!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.24. 20:13:31

@"the dragon": Nyilván az anyjáról beszélt tanult kollégánk.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.24. 20:31:48

@"the dragon": Én mondtam, hogy elámi volt Jézus, csak próbálom ezt a szerencsétlent valahogy kimenteni a saját tévedéséből.

Különben is: zsidó volt, elámi vagy türkmén, nem mindegy? Meghalt, méghozzá nem is egyszer. Mi dolgunk lenne vele? Tudtommal ő nem volt tenorista, vagy tévedek?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.24. 20:40:52

@radairosseb:

Én meg úgy veszem észre, hogy csak adod alá a lovat, pedig annak a fasza épp elég lenne neki...

est komor őre. 2010.02.24. 21:16:53

Nem értetek semmit az egészhez az a baj. Jézus apja a Jóisten, anyja meg szűz.
Ezeket logikailag összeadva Jézus nem is volt.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.24. 22:53:45

@est komor őre.:

Kemény anyagot szívhattak azok az evangelisták. Jókat összehaluztak. Ha igazad van, akkor fel kell tételeznem, hogy fel sem támadt.

Mirlia 2010.02.25. 00:27:40

@Panther_V: akkor nem csak az evangélisták haluztak, mert a feltámadását többen is látták. Következésképp nem volt zsidó. Láttál már zsidót feltámadni? Még csak az kéne, hogy az a sok zsidó mind visszagyünne!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.25. 00:45:20

@Mirlia:

Nem zavarsz össze. Azt már tisztáztuk, hogy nem volt így zsidó sem lehetett. A feltámadását, hogy többen látták volna az evangelisták örökítették meg így.

Összefoglalva: Jézus jó arc mert nem volt, sôt zsidó sem, a haverjai meg kurva jó hasist toltak.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.25. 00:58:36

@"the dragon":

Jézus terrorista volt, ha lett volna. Szét kívánt verni egy jól mûködô rendszert. Ez olyan nagyon nem sikerült neki.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.25. 01:11:39

@Panther_V:

Már hogy ne sikerült volna, te tudatlan.

Megbuktatta Jupitert (szül. név Zeusz) és kormányát, és helyére hozott egy öreg szakállas diktátort.

Mirlia 2010.02.25. 01:16:15

@piréz vitéz / plüssmacsó: hát ja. következésképp mégiscsak létezett. A végén még sikerül összezavarni Panthert.

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.25. 01:18:52

@Mirlia:

Nem veszélyes, ha kezd elveszni a fonál, csak eléneklem a Panzerliedet, s minden a helyére kerül.

www.youtube.com/watch?v=jEIm3pe5wbA

est komor őre. 2010.02.25. 07:18:49

boldog vagyok, hogy zsenik között blogolhatok!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.25. 07:30:40

@"the dragon": Mit tagadjam: mióta tudom, hogy érzékenyen érint ez a téma, mindig elképzelem, hogy lovagolsz rajtam, miközben én a témát lovagolom meg.

@est komor őre.: Na, ezt aztán végképp nem fogod nekem bemesélni! Ha nem volt, hogyan lehetett két ember is, akik a szülei?

@Panther_V: Jézus anarkista hippi volt, nem tenorista. Ezek a keresztények csak füveztek meg meditáltak, semmi robbantgatás vagy ilyesmi. Több száz év kellett nekik, mire odáig eljutottak, hogy legalább máglyákon embereket égettek el. Hol van ez egy végbélbe felhelyezett nagy koncentrációjú ideggáz repülőgépre juttatásához és aktiválásához képest?

Na, de tényleg szálljunk le a témáról, mert Dragon visszaél a kimoderálás gombbal, amit nem szívesen tűrnék meg az én posztom kommentjei esetében...

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.25. 10:30:06

@radairosseb:

Annál is inkább, mert én témától függetlenül nagy örömmel élek vissza korlátlan hatalmammal!

Panther_V · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.25. 12:20:18

@radairosseb:

A Judea Népe Felszabadítási Frontról azért ne feledkezz meg. Verbális agresszió. Vagy orális úgy jobban érted.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.25. 12:29:19

@Panther_V: Nem feledkeztem meg róluk, Pancser, mert eszembe se jutottak.

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.02.25. 12:29:25

Különleges ismertetőjegyük, hogy a fejükön turbán van, és mindig csipog a fémdetektor, amikor az ellenőrzésen átmennek. Ennek az az oka, hogy a végbelükön át saválló borítású zacskókba tett veszélyes anyagokat - rendszerint 100 ml térfogatot meghaladó La Bomba Coctail folyadékot, egyszerű módon aktiválható, fojtó hatásmechanizmusú ideggázokat, kézifegyvereket, kisebb méretű ismétlőfegyvereket helyeznek fel."

meglepő azt hittem ennél a vallásnál az anális rész eme használata tilos, az uram talált is egy idevágó passzust
Hasszuán El Dragon- Csőrszin Mekk Örregej tollából
" ..............seggeteklyukába ennek okán semmit se dugjatok mert az a gonosztól való és ki enged a gonosznak segge által hull el,.................""

Mirlia 2010.02.25. 20:10:18

@radairosseb: No, azért egy incidens mégis volt, mikor Jézus szétverte a kofákat a templomban. Még kiabált is! Dehát én se örülnék, ha randalíroznának a házamban.

@zsanett- a tótok bosszúja és szoci fan: ez aztán a monty pitonos passzus. Vagy basszus?

Lev Alekszejevics Nyunyeszkij · http://evacuo.blog.hu/ 2010.02.25. 21:53:16

@Mirlia: te követted el ezt az ízléstelen ocsmányságot, amit avatarodnak hívsz?

Mirlia 2010.02.25. 22:16:27

@Nyunyóka: nem. az előzőt sem,lusta voltam. Csak igazítottam az élességén, mert a netről letöltött kicsit fakó volt. De nem gond, ha neked nem tetszik. Ha én rajzoltam volna, nem könyv lenne a kezében. De lehet, hogy egyszer átjavítom korbácsra és a ruhája is rendes fekete bőr lesz, nem valami lila izé.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.25. 23:54:14

@Mirlia:

Te kurva, azt ígérted nekem, hogy fürdőtucis meztelen képet raksz fel magadról! Én megtettem, oszt nem is mondasz semmit!

SATúrDAY (törölt) 2010.02.26. 03:17:58

Radaikám!

Karcsú az írásod, s ha komolyan azt hiszed, a tenoristák egyetlen vágya egy jó repülés, vagy egy jó fekete, ami - köztünk legyen szólva, egy és ugyanaz - akkor gyere le a kórusba, várunk szeretettel!
Egyébként maradtál ugyanaz a köcsög, de mi így szeretünk, faszt szopóként,
punci-nyalóként,
s önmagadat seggbebaszóként, baszki!
Jó írás, én majdnem - jó, teljesen - kivertem az írásodra a gigantikus farkamat.
Hiába, nekem ilyen kevés is elég, így 50 felé.
Jó éjszakát nekem!

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.02.26. 06:43:52

@Mirlia: Meg mikor megátkozott egy fát, csak mert éppen nem volt rajta gyümölcs, mikor ő evett volna róla! Megérte azért ő is a pénzét!

@SATúrDAY: Persze, hogy karcsú az írásom, mostanában ez a divat. Azt meg sose szégyelld, cimbora, hogy csak a markodba tudod verni a farkadat. Én is közeledem az ötvenhez, és érzem már, hogy a térdeim nem úgy rugóznak, ahogy kell. Egyszer kifogok egy ficánkolósabb kiscsikót, térdkalácson küld a Martens bakancsával, mielőtt behatolnék, és lehúzhatom a rolót.

SATúrDAY (törölt) 2010.02.26. 23:20:18

@radairosseb:

Szégyelli a franc.
Azt írtam, nekem ilyen kevés is elég.
Bár a kevesebb sokszor több.
Tudod, nincs a "Még,még igen,ott, ne hagyd abba, kérlek, most jó, pont jó, jaj, juj, ihaj-csuhaj!"
Nem mondom, jó ezt néha hallani, de a sok büdös kurvája egy idő után mentálisan lefáraszt.
Szépen, csendben kiverem, magamban még soha nem csalódtam. Aztán alszom egy jót. Most is ez következik, hát akkor hajrá SAT!

Mirlia 2010.02.27. 19:00:25

@piréz vitéz / plüssmacsó: bocs, de még mindig csak a csíkjaidat látom! Hol a dögös fürdőrucid? Elég rossz lehet a szemed, ez kérlek jobb, mint egy fürdőruci, páncéltanga meg melltartó és ad biztos csomó staminát meg ilyenek.
@SATúrDAY: sajnállak.

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.28. 22:11:46

@radairosseb:
Herria zurekin, ha ez mond valamit.
De biztosan nem, így ötven felé vergôdve, mikor már rövidülnek a hasznos neuronláncok is a szürkeállományodban.

Bizonyára hányoltátok egyedülálló személyiségemet, de sajnos csak most ért rá a baszk mentorom. Tudjátok, egy kis bikapöcsnyi faluban lakik San Sebástiantól északra, ahol ritkán megy az internet, de nem hiányolja, csak amikor nem láthatja a felajzott testetekrôl készített fotóimat. Azokon mindig nagyon röhög. Hát igen, sajátos humora van ezeknek a baszkoknak!

Ezek után máris átérzitek a szétszolizott cikkírónk aka Radai által hagyott hiátust, amivel szembesülnöm kellett ezen amúgy pazar poszt elolvasása után, amiben teljes egészében elmulasztott megemlékezni szépséges európai hagyományiankról!
Èn ezt maximálisan a gyúrás és a számolatlanul szedett szteroidok hatásának tudom be.

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.28. 22:32:11

@Lady Carambole:

"B*szkoknaaak"???
Ritka ocsmányul beszélsz, te nőszemély!

Arról nem is szólva, hogy aki a "hiátus" szót leírja, az csakis múzeológus vagy efféle csúcsbölcsész lehet!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.28. 22:35:20

@Mirlia:

Ott van az, keresd jobban, te részecskefizikus.

Arról nem is szólva, hogy aki a "stamina" szót leírja, az csakis nintendón szocializálódott alagsori IT-s titkárnő lehet!

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.28. 22:39:55

@SATúrDAY:

Felháborító a stílusod, írtam is a moderátornak, hogy basszon ki téged.

Arról nem is szólva, hogy aki a "ihaj-csuhaj" szót leírja, az...
...ehh, a kurvaanyád és kész, na!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.28. 23:05:16

@Lady Carambole:

Miről beszélsz, baszkom a szád?! Európában is csak a turbános gecók csinálják a terrort (na jó, meg még a kommunista gyilkosok), a többiek kivétel nélkül szabadságharcosok! Pl. a szerencsétlen korzikaiakat ki ne értené meg, hogy nem akarnak takonyfaszú pantomimes francia buzzancsok lenni...

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.28. 23:21:05

@piréz vitéz / plüssmacsó:
Plüssmackó, azt is leírtam, hogy bikapöcs, lehet, hogy olvasott spermabegyűjtő vagy miskároló vagyok!

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.28. 23:28:45

@"the dragon":
Jól van na, nem gondoltam, hogy ennyi húgyaggyal feléritek a különbséget!

De a geci fransziákról is lenne mit mondanom, mikor lesz már poszt?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.02.28. 23:32:30

@Lady Carambole:

A miheztartás végett mondom, mi itten a szellemi elit vagyunk! (Pontosabban csak én, a többiek való igaz, hogy mindössze szartérő mongoloidok...)

Mirlia 2010.03.01. 01:50:30

@piréz vitéz / plüssmacsó: Sosem nintendóztam, viszont wowoztam höhö, de erre enyhe célzás a kép is a fürdőrucis, amit fikáztál. Téged meg...már feladtam, hogy lássak rólad normálisabb képet, mint a vigyorgó tigrist.
@"the dragon": mőőő

Mirlia 2010.03.01. 01:57:37

@Lady Carambole: lehet, hogy hülyék a franciák, de mégis beleélvezek a bugyimba, ha valaki franciául suttog a fülembe, olyan...szexxxi.

Mirlia 2010.03.01. 02:14:02

@Mirlia: Helyesbítek: ne franciául beszélő arab legyen!!! Se néger! Szóval fehér husi legyen és nem számít, hogy épp a kurva anyámba küld el franciául, azon a nyelven még az is szépen hangzik és úgysem értem.

Mirlia 2010.03.01. 19:13:02

@Panther_V: ah, ah, óóóó igen, méééég! Hú, de jó volt. Kösz szivem, ez már kellett.

szanalmas 2010.03.01. 22:38:48

@Mirlia:

Te agyhalott lettél Mirlia...

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.03. 09:43:04

@Lady Carambole: A kommentelőkre is kell hagyni valamit. Én csak a legrepnezentánsabb tenoristákat említettem. Jöhettem volna az olasz maffiával is, vezetője a nemrég elhunyt Lucsi Janó Pagarotti, de mint a mondás tartja, halottakról semmit.

@"the dragon": Ebben is van igazság. Amúgy is megfigyelhetjük, hogy olaszokon kívül csak kelták lázadnak. Nem tetszik nekik ez a latino-germánoid világ. Megjegyzem, nekem is szimpátikusabb volt, amíg mink, tiszta vérű rómaiak uralkodtunk csak a kelták felett.

@Mirlia: Zsö elküldelek döla kurva anyádba, ringyó.

szanalmas 2010.03.03. 19:15:21

@radairosseb:

Szerintem a Magyarok Nyulai tennoristák nem jól bazseváltak bazze. Volt az a Drazsé nevű lófaszjankó, aki szerint nagydurrogtattak a mezőn. Pedig ha feltolják a patront az fájna neki. Manapság már studió minőségűek a lehallgató technikák is, sőt, a parlamentbe is bekerülnek majd a támogató/közeli tennoristabarát erők!
Egy-két év és turbánban farkalhatod a burnuszos tennoristákat. E!

szanalmas 2010.03.03. 19:17:57

@piréz vitéz / plüssmacsó:

Én azt sem vettem észre, hogy Sztyupídóella eltűnt, he!

csőr dzsinn ész 2010.03.06. 10:43:19

@radairosseb:

stupidella. én komáztam a csajt. node hát ilyenek a nők. hűtlenek, mint a tejeszacskó.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.08. 20:10:08

@csőr dzsinn ész: Nekem aztán nem hiányzik. Az se tűnne fel persze, ha te lelépnél. Mondjuk Arcsi hiányzik, mert mindig Eötvös Gábor jutott eszembe az ávátárjáról, akit nyolcvankettőben vágtam gerincre a Fővárosi Nagycirkusz művészbejárójánál a vécében. A vén hülye azt hitte, auttógrammot kérek, holott a hátsójába dugtam a cerkámat, nem a kezébe. Isten nyugosztalja.

est komor őre. 2010.03.08. 21:24:55

@radairosseb:

Mi a jó kurva anyádról hadoválsz te? Szét vagy esve, látom hamarosan végez veled az AIDS. Ne hamvasztást kérj, inkább daráltasd le magad, jó kutyatáp lesz belőled.

radairosseb · http://kigondoltam.blog.hu/ 2010.03.09. 15:41:22

@est komor őre.: Jó, nem kérek hamvasztást. A hamvas husikáddal is beérem, szöszi.
süti beállítások módosítása